ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

Pracující romové

9338x
Komentáře
02.12.2012, 11:49
0
Liana má času tři prdele tady psát slohy, což tak zakleknout k práci ty děvko
24.11.2012, 01:19
2
tak to je jasnej fake cikáni nemakaj. a lianajanackova ,mě dostala nejvíc :-))
24.11.2012, 01:15
0
liana>1)"Jejich povaha jim nedovolí, aby byli pro společnost prospěšní. Jejich kolektivní sebevědomí je, navzdory tomu, že světu nikdy nic moc nepřinesli, až příliš vysoké a opovrhují vším neromským" 2)svoboda v našem pojetí je dlouhodobě neudržitelná a vede k úpadku společnosti, lidé si pletou demokracii s anarchií -------------- 1) jejich "povaha" je taková, jaké je jejich bytí. Stačí změnit jejich materiální (nedeterminovat pouze ve finanční!) bytí a změní se povaha. Vaše interpretace vyznívá jako by "povaha" měla fyziologický základ... Doufám, že jste si vědoma toho, že dvouměsíční černoušek z Nigerie přivezený do ČR, kde mu bude poskytnuto vzdělání a zázemí v rozvinuté zemi a bude patřičně ekonomicky postaven (myslím ve smyslu dělby práce a získávání prostředků), bude k nepoznání od sourozenců kteří v Nigerii zůstanou... 2) nemyslím si, že je problém že si někdo plete demokracii s anarchií. Je spíš problém, že se dost lidí domnívá, že demokracie a kapitalismus je synonymum
30.11.2012, 11:08
Píšete o individuálním přístupu, ale soudím-li nějaké etnikum, tak pochopitelně na jeho kolektivních projevech. Jednoho člověka možná převychováte snadno, ale celou společnost nikoliv, proto to tak vypadá v Africe. A na koloniální éru se nevymlouvejte, tyto země jsme jim předali ve fungujícím stavu, že si nevážili ničeho, co jsme tam vybudovali a nechali vše zničit a rozpadnout se, je čistě jejich problém, do kterého nám nic není. Krom individuální inteligence totiž existuje i kolektivní inteligence, jejíž projevy jsou pro prosperitu každého národa zcela stěžejní. Je-li řeč o romském etniku, situace je obdobná – nemáme zde pár jedinců, nýbrž přibližně 350 000, což není zanedbatelné množství. Nebo snad máte dostatek finančních prostředků na to, abyste každé romské dítě vychovával ve stejných podmínkách jako majoritní děti? Obávám se, že nikoliv. A nedělejte si žádné iluze ohledně komunismu, jehož jste evidentně příznivcem, ten totiž během svého trvání jasně ukázal, že synonymem k demokracii rozhodně není.
22.11.2012, 22:22
-1
Jointe to co jsi napsal je presny a vystizny! a hlavne je to pravda"! perfektni mluva, bravo
23.11.2012, 00:35
Pane Coke, vy budete ještě jednodušší, než jsem si zpočátku myslela. Jestli tenhle vulgární výblitek plný pravopisných chyb, hodný tak maximálně vesnického burana, nazýváte perfektní mluvou, tak je s vámi něco v očividném nepořádku a vážně to svědčí o vašem intelektu. Tímto jsem se vás nechtěla dotknout, jen se vás snažím donutit k vážnému zamyšlení nad svojí osobou. Co vám chybí, je sebereflexe. A budete-li mít potřebu reagovat, tak prosím věcně a bez zbytečných urážek, jak máte ve zvyku. Já jsem s vámi husy nepásla a nesnížím se na psaní invektiv, tak alespoň pro jednou prokažte tu laskavost a nesnižujte se k nim také vy. To, jakým způsobem reagujete na pro vás nevhodné příspěvky, totiž dosti vypovídá o vašem já.
23.11.2012, 12:02
Damien - také souhlasím s názorem Jontina....
22.11.2012, 21:05
-7
Koho tady chcete moralizovat dyt chrapouni se jen prcaji mezi sebou kamarád kamarádovi vojede ženu a kamarád se ve finále přidá.V pdofílii nemáte konkurenci a nenažranodti tuplem , jak je někde žrádlo zadara tak tam chrapoun vleze) Zabíjení nemluvnat a házeni je do popelnic v tom jste jedničky jen vy celou republiku nevytuneloval nikdo jinej než vaše slavná inteligence u moci a jejich známí ,,,pak vám leží v žaludku uboha podpora co bere nějakej cikán kterej žije jako prase v bytě kde neni ani voda a platí za to 13000 měsičně panu podnikateli kterej si koupil panelák a umyslně tam dal tuhle sortu cikánů. Chvála Bohu že všíchni češi nejsou tak stupidní jako vy tady
22.11.2012, 21:59
Chvála Bohu že všíchni češi nejsou tak stupidní jako ty !!
22.11.2012, 22:18
Hlupaku, ja cikan nejsem ale suverene se kněmu pridam protoze ma pravdu
22.11.2012, 22:20
Pravda tobe leknine. Ten clovek si dal jen 66 jointu. Tomu se clovece rika kapitalismus.
22.11.2012, 22:22
kdyby ti vaši milovaní čmoudi nedělali houfy harantů, nestáli věčně na sociáce s napřaženýma rukama, nepřepadávali lidi, nekradli všechno, co není pevně přidělaný k zemi, nevyřvávali pod oknama do noci, když bujaře oslavují sociální dávky, tak by po nich ani pes neštěkl, takhle si za všechno můžou sami. Kdyby byli taklový svatouškové, tak se jich nezbavuje každá země, kam přikočovali
22.11.2012, 22:28
muzes vyplaznout jazyk az nazem joint te suverene prevalcoval, nakopal ti prdelleknine
22.11.2012, 23:32
a v čem jako ty demente? Že tady napsal pár všeobecně známých věcí, tak se mám postavit na prdel? Proti cikánům ti klidně vybliju pětkrát takovej odstavec negativ, ale ty se svou jednoduchostí to stejně nebudeš číst, tak proč bych se namáhal
23.11.2012, 00:30
Pane Jointline, to co tady uvádíte, je vzhledem k četnosti mravních deliktů napříč romským etnikem naprosto marginální jev. Nesmíte to brát v absolutních číslech, jelikož ty jsou vzhledem k podílu minority na společnosti dosti zavádějící a pro ni dosti zvýhodňující. Rozhodně netvrdím, že jsme všichni svatí, naši zemi zužují spousty problémů a situace je rok od roku horší, společnost stále zvlčilejší a mravů prostší, svoboda v našem pojetí je dlouhodobě neudržitelná a vede k úpadku společnosti, lidé si pletou demokracii s anarchií, nicméně té pohádce o chudém věčně diskriminovaném etniku uvěří opravdu jen jednodušší lehce manipulovatelní lidé. Nebudu dokola omílat ty samá fakta. Padlo už to zde tisíckrát a stejně nikdo nebyl schopen je vyvrátit a oponovat něčím stejně relevantním. O politice a pletichaření mi nemusíte nic povídat, vím toho víc než kdokoliv zde, je to svinstvo a svět, kde dávno zvítězil mamon nad rozumným uvažováním. Ale uvědomte si laskavě na vztahu majority k minoritě jednu podstatnou věc. Kdo je tady ten, kdo živí a ten, kdo je trpěn? Češi by se bez Romů obešli, nebýt nich, společnosti by odpadlo mnoho problémů a velká, stále bobtnající finanční zátěž, ale jak myslíte, že by se vedlo Romům? Dokážete si vůbec představit ten chaos a bídu, jaká by panovala v jejich společenství bez vměšování cizích národů? Cožpak někdy ve své historii samostatní, neodkázání na parazitování na druhých? Pakliže ano, uveďte mi prosím, o jakou dobu dle vás šlo. Vážně by mě to zajímalo. Co je svět světem, nezažila jsem případ, že by v něčem positivním vynikali, vydobyli si cizí respekt, nebo že by světu přinesli něco užitečného. Nebo mi snad chcete tvrdit, že i takové osobnosti jako mistr Jan Hus, které se ve vztahu k cikánům vyjadřovali hanlivě, byli rasisté? Že žijí jako prasata, je jen a jen jejich věc. S těmi dávkami, co pobírají, většina majority vyžije bez zásadních existenčních problémů, a to nedostávají to množství výhod a úlev jako naše protěžovaná minorita. To, že si do té nouze zplodí půl tuctu potomků, je opět jen jejich věc. Nikdo je nenutil takto činit, tak nechť si potom nestěžují, že nemají co do huby, ale pak přijdete, na okně satelit. Mají-li na cigarety a zlaté řetězy, tak ať si prosím nestěžují, že nemají na jídlo. Je to jen o hodnotách a přístupu k životu. Když se podíváte na jiné etnika, s nikým takové problémy nejsou, všichni se dokázali do jisté míry začlenit, kdežto kam se podíváte po Evropě, s Romy jsou všude problémy. Někde menší, někde větší, ale nikde není jejich soužití s majoritou idylické. Snad mně tady nechcete tvrdit, že jsou všechny národy rasistické a nespravedlivé a oni jen všemi nepochopeni? Pak by to bylo z vaší strany značně naivní, nebo hodně mystifikační. Oni si zvykli, že se o ně stát postará, tak co by se snažili. Těžko někomu dáte motivaci tím, že mu poskytnete za všech okolností sociální jistoty. Zde dochází k několikageneračnímu rozmazlování a indisponování k základním sociálním úkonům a všechny pokusy o nápravu jsou liché a míjí se účinkem. Všechny ty finanční injekce podávané na konto jejich integrace budou jen marným plýtváním financí z veřejného rozpočtu, dokud nepřeneseme tíhu naších snah místo nedotknutelnosti jejich práv na vymahatelnost jejich povinností. A jednu radu na konec: naklikáváním kladných hlasů svému názoru na váze nepřidáte.
23.11.2012, 03:13
lianajanackova ač umíš psát, tvoje myšlenkové pochody jsou hodné žáka 4 třídy základní školy. Bez rozmyslu totiž opakuješ slova, které máš z doslechu. Jsi neschopná zamyšlení a rozhodně nebudeš schopná tyto "tvrzení" ani obhájit. Nechci tě urazit a už vůbec počastovat invektivy i když by sis je zasloužila, za ty lži, které šíříš. I to je jeden z důvodů, proč si nezasloužíš můj respekt. Z naivními tupci se totiž bavím jich stylem. A ty rozhodně naivní jsi, už jen z výše uvedeného důvodu. Na tvůj komentář odpovídám jen proto, že jsi se tak snažila o sebeztrapnění. A snaha se cení a má odměnit!
23.11.2012, 09:18
co je na tom za myšlení žáka 4.třídy? Celá republika těch bílých si přeje aby nepracujicí cigán odjel do ruska do kamenolomu a vydělal si peníze pro rodinu aby je nakrmil, pak by to bylo jiné.
23.11.2012, 11:41
Liana - ano máte pravdu ale je těžké posoudit, zda parazitují či si nenechají líbit vykořistování. Víte, já jim na jednu stranu fandím i když je to na úkor mé vlastní rodiny, nebot oni státu ( což jsme my všichni) ukazují, že takhle se s lidmi co živý vládu nejedná, oni jen a pouze využívají toho, na co podle našiš slavných zákonů mají nárok a protože umí stát při sobě, umí si to právo vyřvat a vadupat. No a to je ta slabost nás bílých, že my si to vydupat neumíme, nebot my jsme kařdý sám a na slušného jednotlivce navíc bez peněz si každý úředník umí dostatečně plivnout, i kdyby byl stokrát v právu, protože chtít spravedlnost rovná se mít prachy nebo známého hodně dobrého právníka. A to si přiznejme, že to má má málokdo. Poukazovat na cikány je snadné, nebot na to tupé ovce letí jak na jádro v zimě ale poukázat na pravdu a lásku, jak hlásal váš polobůh Havel to už je problém že?
23.11.2012, 11:56
Bílá číčo - celá republika si přeje???? Kdo ti dává právo mluvit za celou republiku????? S prominutím jsi tupec a hloupá ovce, to jen umí papouškovat a neumí použít vlastní rozum. Já si třeba přeji a chci aby naše rebublika nastolila takové podmínky aby našinci vlastenci ( to je každý, kdo se narodil v čr a má narozené rodiče a prarodiče v čr)meli podmínky k tomu aby mohli zde v čr pracovat a mzdu rovnou k cenám zde v čr aby byli schopni uživit rodinu a ještě byli schopni uživit nenažranou vládu a je mi naprosto jedno zda je to ten nebo ten. Vadí mi ale protěžování cizinců a na to jsem hodně alergická. Aby nějaký zmetek přistěhovalecký měl větší práva nežli našinec a ještě žral z peněz našich občanů, jen proto, že vláda se chce blejsknout v zahraničí, tak to mě opravdu hodně vytáčí. Já vám říkám - zlatí naši cikáni oproti přistěhovalečské svoloči... A až na to přijdete, dejte vědět budu moc ráda za každého jedince, který na to přišel sám..
23.11.2012, 12:29
Ivis- tak tomu nerozumím, přistěhovalci ti vadí, protože na nás parazitují a cikáni ti nevadí a fandíš jim?
23.11.2012, 14:38
Mikonako, nechápu, oč se tady snažíte, leč nejde vám to. Já tady nejsem kvůli nějakému falešnému respektu, ale abych konečně zdejším iluzí zaslepeným idealistům otevřela oči. Respektuji váš názor, jelikož nejsem uzavřená plodné diskusi, ale očekávám z vaší strany nějaké podnětné reakce, něco přínosného do diskuse a toho se mi nedostalo. Jak příznačné pro vaši stranu. Nesetkala jsem se s takovými reakcemi poprvé, ani naposled. Osočovat, aniž by uvedl jediný relevantní argument na podepření svého názoru, zde umí každý, takže o nějakých myšlenkových pochodech bych, být vámi, raději pomlčela. Neschopnost sebevyjádření krytá nadávkami a urážkami, to je vaší straně naprosto vlastní, avšak s takovým přístupem se nikdy nikam nedobereme. To je vlastně vaším cílem, neustále mlžit a držet tím status quo, jelikož nastalá situace vám vyhovuje. Poněkud mě ale udivuje, že už se necítíte trapně. Tolik toho vaše strana napovídala, ale nedoslechla jsem se jediného nápadu, jak nastalou situaci řešit. Protože vám chybí absolutní koncepce. Jeden papouškujete od druhého nějaké nesmysly, ale skutek utek. Pakliže tady mluvíte o mystifikacích z mojí strany, můžete mi laskavě uvést, o jaké lži jde? A především uvést, proč si za svým názorem stojíte? Ráda si počtu, ale zatím jsem tady na nikoho, kdo by mi dokázal svůj názor rozumně vysvětlit, nenarazila, tak stále čekám. Já už jsem zde u minulého videa jasně uvedla svoje řešení a koncepci řešení integrace romské komunity, ale z vašich úst ještě nepadl jediný návrh. Takže pokud nemáte zájem o kontinuální diskusi a vaším účelem je pouze vměšování se, zdržte se laskavě dalších názorů, bude to přínosné pro obě strany.
23.11.2012, 14:59
Ivis, možná se budete divit, ale já s mnohými vašimi názory souhlasím, a přesto jsem dospěla k jiným závěrům. Romové těží ze současné situace, jak jen mohou. Jejich povaha jim nedovolí, aby byli pro společnost prospěšní. Jejich kolektivní sebevědomí je, navzdory tomu, že světu nikdy nic moc nepřinesli, až příliš vysoké a opovrhují vším neromským (gadžovským). Mnozí by se divili, nakolik je rasismus zakořeněn v jejich povaze a o nás se bude mluvit jako o rasistech. Do jisté míry je to očekávaná reakce s přihlédnutím k jejich pohnutým dějinám. Na druhou stranu je jejich čest natolik nízká, že se nebojí brát si od těch, kterými tak opovrhují a nechat se jimi živit. Místo, aby se narovnali a postavili se na vlastní nohy, raději budou stále žebrat a nadále se krýt slovy o diskriminaci. Proč ne, když současná společnost na to slyší. Jsou prostě takříkajíc z jiného těsta, to už je po generace tvořená mentalita, kterou nelze tak snadno vykořenit. Teď o nich mluvím jako o celku, řeči o házení do jednoho pytle vážně nejsou na místě, jelikož oni se sami berou jako jeden celek, oni jsou na rozdíl od nás soudržní, zastanou se jeden druhého a neberou lidi podle toho jací skutečně jsou, tak jak se očekává od nás, nýbrž právě podle etnické příslušnosti, tak jak je to předhazováno nám. Jenže oni jsou minorita, oni si to mohou dovolit. Abyste mě zase nebrali doslova, pochopitelně nepopírám, že je spousta jedinců, kteří se vymykají jejich standardu a takoví jsou pro společnosti prospěšní, více nežli mnozí zástupci majority. Máte pravdu v tom, že naší společnosti chybí soudržnost, jednotnost v názoru. Položme si však otázku, proč tomu tak je? Těch faktorů je více, může za to společenský vývoj posledního století, to je případ pro samostatnou diskusi, ale mimo jiné právě i takové názory, jako máte vy či jointline. Jak může být na sebe, potažmo svoji zemi, na svůj lid, někdo hrdý, když mu je ze všech stran předhazována špína a kydán hnůj? A hrdost je podstatná na formování národního uvědomění a sounáležitosti. Chápu, že to myslíte dobře, jenže je to začarovaný kruh, ze kterého se jen tak nevymotáme, nepřehodnotíme-li náš pohled na věc. U Romů to tak možná funguje, ale naše společnost funguje na základě jiného vzorce. Je hezké, že jim fandíte, oni ale nejsou ti, kdo tuto vládu živí, oni jsou živeni a trpěni stejně jako ta vláda, takže jejich názor na věc nemá příliš vysokou váhu. Zajímavý poznatek zde vznesla Antiroma. Na jednu stranu jsem si všimla, že se zastáváte rodilých Čechů před přistěhovalci, což je vzhledem k dnešním intenzivním snahám o násilnou mulitkulturizaci společnosti záslužné, nicméně na druhou stranu jste schopna kolaborovat s Cikány, takže váš názor na věc se mi jeví jako poněkud zvláštní. Cikáni jsou také přistěhovalci, jen jsou zde o pár generací déle. Jejich původní kultura je na hony vzdálená té naší, a i když po ty léta soužití lehce zdeformovaná, jejich míra začlenění do společnosti je horší než u mnohých současných imigrantů. Nicméně shodneme se na tom, že protěžování cizinců na úkor vlastních občanů je vždycky špatné. S tím snad souhlasí všichni. Do značné míry je nastalá situace i naše chyba, jelikož jsme nenastavili jednoznačné zákony, a když už, jejich vymahatelnost je nesnadná, často znemožňována všemi těmi pseudohumanisty, pro něž všechno, co lze aplikovat na majoritu, nelze aplikovat na minortu, z čehož pramení jen další a další ústupky vůči tomuto etniku, kterými je stále více rozmazlujeme a indisponujeme tak v otázkách společenského soužití. Místo neustálého poukazování na jejich nedotknutelná práva je také zapotřebí pomýšlet na vymahatelnost jeji
24.11.2012, 01:56
lianajanackova Máš pravdu. Nebudu jen tlachat abych neklesl na tvojí úroveň. Takže pomalu si tvé tlachání rozeberme. Tvrdíš: "Češi by se bez Romů obešli, nebýt nich, společnosti by odpadlo mnoho problémů a velká, stále bobtnající finanční zátěž, ale jak myslíte, že by se vedlo Romům?" Jak směšné a slaboduché tvrzení. Pravdou je, že takové tvrzení je hodné člověka neznalého, politicky nezralého a vlastně pouhého populisty. Protože takového člověka usvědčí fakta! Ze státního rozpočtu se ročně vyplácí na dávky v hmotné nouzi 0.5%, co činí 5 mld Kč. Připomínám, že tyto dávky neberou pouze Romové, ale i většina z téměř 500 000 nezaměstnaných v ČR. V této souvislosti mi nedá připomenout, že Romové mají mezi sebou děti, studenty, ženy, starce atd. Takže z té sumy 5 mld Kč je částka vyčleněná na Romy marginální. Pro ilustraci v ČR je vypláceno na důchody 336 mld Kč ročně. Takže o nějaké finanční zátěži za strany Romů nemůže být ani řeči. Rovněž bychom mohli mluvit o stovkách mld korun promrhaných touto vládou v kontextu s korupcí. Ano, tady bychom se shodli, že tato je přílišná zátěž pro stát. Třeba v době, kdy se propadá ekonomika si politici zvyšují platy na úkor zaměstnanců, kterým naopak zvednou daně, což se dotýká samozřejmě všech občanů v podobě zvyšování energií, nájmu, potravin atd...Ano, tohle je finanční zátěž pro stát. A dalo by se poukazovat dál a dál, jenže zrovna ty pravdu nejsi schopna pojmout. Mimochodem, ty s tím jménem Liana opravdu potvrzuješ, že máš české kořeny...Každý Rom v ČR má mnohem delší kořeny v ČR než ty, tak si laskavě odpusť ty infantilní poznámky o Romech cizincích..Cizince z nás dělají právě cizinci, jako jsi ty. Když chceš diskutovat, tak si alespoň ověř fakta! Nestačí jen umět hezky psát. Musíš taky vědět co píšeš...
24.11.2012, 16:34
Jak to tak čtu, na tohle nejde nereagovat. Pravdu má svým způsobem každý. Jointline je pověstný tím, že jen plive špínu na naši zem a naváží se zde do všech už jen z pouhé radosti, že může zaškodit, takže k tomu se vyjadřovat nebudu. Jen nechápu, proč už se dávno neodstěhoval, když se mu tady tak strašně nelíbí a naším národem opovrhuje. Asi to nebude zase tak horké. Ivis a Mikonako, máte pravdu v tom, že největším zlořádem je tady stát, politici, kteří si bez skrupulí uzurpují miliardy a když pak dotáhnou státní kasu na pokraj bankrotu, začnou utahovat opasky samotným lidem, kteří se státním majetkem nehospodaří, a tudíž nejsou za vzniklý dluh nikterak zodpovědní. Na druhou stranu oni vymrdanci (normálně takové vulgarismy nepíšu, ale ta sebranka si nezaslouží nehanlivého pojmenování) mají ještě tu drzost, aby si zvýšili platy. Sami rozdmýchávají sociální a etnické nepokoje, aby v tomto chaosu zamlčeli svoje rozkrádání. Nicméně současný stav etnické politiky rozhodně uspokojivý není. Co píše Liana o protěžování menšin (ať už jde o medializaci trestných činů, přerozdělování státních bytů, o odpouštění dluhů apod.), s tím se mohu jedině ztotožnit. Vždyť je to naprosto očividné: člověk jezdí dennodenně MHD, jednou si zapomene cvaknout jízdenku, nebo mu vyprší lhůta a hned po něm chcou 700 kč pokutu (tady v Brně, nevím jak je to v Praze), naproti tomu příslušníci tohoto etnika si jezdí vesele zadarmo a jich si revizoři ani nevšímají, protože nechtějí mít problémy a dobře ví, že z nich stejně nic nedostanou. A tak je to se vším, na všech úrovních jsou zvýhodňováni. V inkriminovaných ghettech se bojí jít člověk po setmění sám ven a to se neřeší, protože úhona nehrozí Romovi, nýbrž bezcennému bílému Čechovi. Jim je vše z obavy o problémy a nařčení z rasismu odpouštěno, na obyčejného občana se tady každý s prominutím vysere. Jestliže zde mají takový statut beztrestnosti, jak potom můžou mít respekt k právu a plnit svoje povinnosti jako běžný občan? Můžeme za to sami, protože pochlebujeme Bruselu, jak jen to jde a abychom si udrželi v jejich očích čistý štít, raději budeme neustále potlačovat práva majoritních občanů ve prospěch menšiny. Všichni mají stažené půlky z přílivu Romů z východní Evropy, tak nám nutí si je takto hýčkat a rozmazlovat. A když náhodou někdo zakročí dle platného zákona, hned se vyrojí ze všech stran tlupa kocábovců, že takhle to nejde a šmitec. Když si člověk zažádá o státní byt, čeká několik let v pořadníku, je berou přednostně, aby nebyli diskriminováni. Normální neplatiče ihned odpojí od vody, elektřiny apod., u nich je to diskriminace. Co znám lidi z rodiny, co se tak bavím s lidma z okolí, s kámošema ze školy, každý dře jako mourovatej, aby vůbec měl na nájem, mnozí jsou doživotně zatíženi splácením hypotéky, rádi by si pořídili dvě děti, ale druhé už si prostě nemohou dovolit, z toho je mi absolutně do pláče. Ale tohle diskriminace podle všeho není. Zatímco Romové, kteří celý život pořádně nešáhli na práci, pěstují si armádu dětí, válí se celý den znudění v parcích a ještě se nám smějí do xichtu, jak jsme blbí, že si to necháme líbit. Tak nechápu, jak někdo může pořád dokolečka tvrdit, že oni jsou ti utlačovaní. Takový tvrzení mně zvedá tlak! To, co jsem nastínil, je jasný problém, ale spíše než v samotných ghettech je třeba jej řešit na politické úrovni, kam by se také měly směřovat všechny ty protiromské demonstrace, chtějí-li být účelné a ne jen demonstrací síly. Ono žít v těchto problémových čtvrtích není opravdu žádný med. Všude se mluví o radikálech, ale že tito mají plnou podporu místních obyvatel (až na
24.11.2012, 16:38
taky přináší naší společnosti a hlavně ekonomice značné problémy, ale nejsou tak viditelné. A k těm sociálním dávkám. Když vezmu v potaz, že mezi Romy je nezaměstnanost někde mezi 60-80 %, co jsem se dočetl (pokud se mýlím, opravte mě, prosím), zatímco mezi bílýma je nezaměstnanost nějakých 10 %, jasně mi z toho vyplívá, kdo je větší zátěží a kdo koho živí. Neznám konkrétní čísla, ale vzhledem k jejich populační expanzi se tato zátěž bude rozhodně do budoucna zvyšovat, takže bych tento problém rozhodně nepřehlížel. Tolik můj skromný názor.
24.11.2012, 18:03
Ele, víš čemu se divím? Že náš národ, ti bílí prostě s tím nic neuděljí, že dál v klidu necháváme vládnout garnituru i když nám před zraky vykrádá naši zem a chováme se všichni jako by ta zem nebyla naše. Dáváme svou tichostí, svou klidnou flegmatickou povahou najevo že je nám jedno jak naše zem vypadá. Jsme k ní lhostejní, ztratili jsme čest, vlastenectví... ne 21.12.2012 žádnej konec světa nepříjde, a já se tak trošku bojím že se právě nic nestane ve světě ani u nás v republice a zajímalo by mě kam až jsme schopni zajít než se konečně postavíme na vlastní oči a sundáme růžové brýle, domnívám se že až se tak stane, tak to samet nebude.
24.11.2012, 18:53
K tomu vede více faktorů, prostě už jsme tak zdegenerovali – společnost dosáhla svého vrcholu a teď už se jen rozpadáme, vyhníváme. Zkazily nás peníze, upadly mravy, každej si hledí jen svého, jeden druhému nepomůže, všichni si jen závidí, navíc média, jejich hlavní prostředek, jsou pevně v jejich rukou, k volbám už lidi téměř nechodí, protože rezignovali, když zjistili, že ani nové tváře v té žumpě nic nezmůžou. Zaseli do nás strach, člověk má strach se ozvat hlasitěji proti téhle zlovůli, protože by ho oštítkovali spoustou všech možných ismů a fobií, navíc nás všechny oblbují reklamami, drží si nás skrze finance, vydírají hypotékami a úvěry. Bojíme se, že přijdeme o práci, že nebudeme schopni utáhnout svoje živobytí, budeme společensky znemožněni, bojíme se ozvat se o svoje základní ústavní práva, jen přijímáme stále hořčí úděl vlastní neschopnosti postavit se na vlastní nohy. Bude-li pes dennodenně bitý, časem zkrotne, rezignuje a schoulí se v koutě do klubíčka. Už jen ty nadávky nám zbyly, na víc se nezmůžeme. Systém se tváří demokraticky, přitom jde o ekonomicko-psychologickou diktaturu.
25.11.2012, 00:07
To el-magor, Obecně se říká, že Romové mají mnoho početné rodiny.To znamená, že jedna rodina má 3 a více dětí. Ok. Takže si to rozeberme. V ČR žije celkem 200-250 000 Romů. Z celkového počtu, ale nejdříve odeberme děti do 15 let (oni nejsou žadatelé o dávku), taktéž nějaké to % studentů do 21 let, důchodce (u většinové společnosti je to téměř polovina z populace. U Romů to bude asi obdobně), vězně, invalidní důchodce atd. To co zbude jsou lidé v produktivním věku. Počítejme cca 60-80 000. Při trochu nadhledu řekněme 100 000. Ještě odečtěme maminky na mateřské a máme počet osob, které se mohou ucházet o pracovní místa. Když je teda, řekněme 60-80% z těchto osob nezaměstnaných, tak mi nedá nezmínit výrok ES o cílené segregaci romských dětí na ZŠ a to už v době komunismu. To je ta dnešní generace 40tníku. Takto segregovaných lidí bylo v průměru více než 50% z celkové populace romských žáků. V dnešní době tržního hospodářství jsou tyto děti (40tníci) neuplatnitelný na pracovním trhu. Teda aspoň podle některých. Věřte, že i mně to vadí! Já bych si přál, aby většina Romů nemusela čelit chudobě a měla možnost plnohodnotného začlenění do společnosti. Jenže i tak je tady překážka v podobě téměř 90%ního anticikanismu. I to se dá vysvětlit a pochopit. Ale uvědomme si, že to je důsledek pouze naší nečinnosti či spíše činnosti. Tam, kde jsou lidé vehnáni do chudoby je kriminalita samozřejmostí. Vždyť i vy máte zloděje, vrahy, i u vás lidé podvádějí loupí, neplatí nájem atd..Tohle je problém sociální a ne etnický. Že je to na Romech více vidět? Pochopitelně, když se všechna vina i mediálně hází na menšinu. Přitom si třeba neuvědomujete, že váš soused je výpalník, nebo vrah, nebo dealer drog. On i když to dělá vám nevadí, protože není tmavý a není ho vidět. Nezaměřujete na něj svojí pozornost! Jen v údivu žasnete, když vidíte, jak mu komando rozbíjí dveře a až pak se pozastavíte...vedle koho jsem to 20 let žil!? Vždyť on byl tak slušný...Kdyby váš soused byl Rom, tak jej držíte pod drobnohledem. Ale vraťme se k té nezaměstnanosti. Kolik, že je těch nezaměstnaných Romů po odečtení všech skupin? Já si myslím, že z 500 000 nezaměstnaných je to marginální počet, když samozřejmě vezmu v úvahu, že na jedno pracovní místo čeká 20-30 lidí..Nechci to zlehčovat. Jen mám rád, když jsou fakta relevantní a objektivní...Zkusme s tím něco dělat. Dejme lidem práci...Zaměstnejme Romy...Už to bude vítězství..
25.11.2012, 01:22
Nevím jak to vypadá třeba v Severních Čechách, ale tady u nás Cikáni (neuznávám moc ten nový umělý patvar Romové, co nevidět se i tenhle zprofanuje, přestane vyhovovat a budeme jim říkat po vzoru Afroameričanů Indoevropani) a zač rozhodně proklamovanou chudobou netrpí. Kdyby tomu tak bylo, tak by v místním ghettu nebylo tolik heren, neviděl bych jich tolik se zlatýma řetězama, naušnicema, značkovýma hadrama. Prý to nemá ani na jídlo, ale vídám tady už desetiletý děcka s cigaretou v hubě. Jestli to má na automaty, na chlast, na cigarety, tak chudí rozhodně nejsou. Že mají jen jiné priority a raději si nechají spadnout barák na hlavu, než aby si tohle odpustili, to je čistě jejich chyba. Tolik lidí žije z životního minima a nějak to zvládá, tak proč oni ne, i přes ty všechny výhody a úlevy, co mají. Jsou tisíce bílých bezdomovců, protože nimi se úřady tolik nepárají, ale když neměli Cikáni na nájem, to byla aféra, když jim odstřihli vodu. Pro ně náhradní bydlení hned, všichni stažené půlky, jen aby nedošlo k domnělé diskriminaci. Naposled je kdesi na ústecku ještě museli z těch barabizen proti jejich vůli vyhánět. Kdežto bílej ať si zdechne pod mostem, to je neatraktivní oběť. A pokud přes to všechno stále tvrdí si, tak je nikdo nenutí Normální člověk si pořídí jen tolik dětí, kolik jich sám uživí a nenapadlo by je plodit do chudoby další, u nich to tak však neplatí, dělají si z dětí rukojmí, protože ví, že je nemůžeme nechat zemřít, rozhodně ne při dnešních promenšinových náladách. Segregace ve školách – tady si neustále protiřečíte. Jednou tvrdíte, že ve společných třídách dochází k šikaně a ovlivní to neblaze jejich vývoj, jindy vám vadí segregace, tak si v tom udělejte jasno. Co já vím, tak většina Cikánů tempu neromských žáků prostě nestíhá. U nás jich pár na školu chodilo a ten rozdíl byl skutečně markantní. Možná jich pár vystuduje i vysokou školu, všude jsou výjimky, ale většina na to nemá geny a sotva dodělá základku. Pořád se říká, dejte jim vzdělání, ale vždyť školní docházka je povinná, to oni tam odmítají děti dávat a nebo když jo, tak je jejich docházka tak mizivá. Pro ně je výhodnější posílat děti krást, protože se mohou schovávat za nezletilost. Takových případů tady taky několik bylo, vždycky je pustí a kradou si vesele dál. Když jedu přes poledne po Cejlu, nevidím jediné školou povinné bílé dítě, zato mladých Cikánů se tam potulují celé tlupy. Pokud tady tvrdíš, že jejich podíl na trestné činnosti je stejný jako náš, tak jak to, že jsou v menšině, ale ve věznicích je to samej Cikán? Rozdíl v kriminalitě mezi našim a jejich etnikem je naprosto nepoměrný. Píšeš, že máš rád, když je v číslech jasno, ale sám si je využíváš jen tak, jak ti to nahrává do karet. 100 000 ze 300 000 a 500 000 z 5 000 000 je značný rozdíl. Těžíš jen z toho, že jsou v menšině. V médiích – co vím, tak je tomu přesně naopak. Pokud jsou útočníky Cikáni, tak se jen mlží, nepřizpůsobiví, parta mladíků apod., když je tomu naopak, nelze si nevšimnout, jak pořád plácají rasistický útok, bílí napadli chudáky Cikány apod. Možná ve Šluknovském výběžku se o tom mluvilo více, protože tam už byla situace neúnosná. Když došlo ke žhářskému útoku ve Vítkově, celý rok se nepsalo o ničem jiném, když pak došlo ke stejné aféře kdesi v Bedřišce nebo kde a zjistilo se, že šlo o sousedské spory, najednou se o tom vůbec nemluvilo. Jaký je rozdíl, jestli to tam hodí Cikán, nebo bílej? Zase dvojí metr? Ohledně zaměstnanosti – každý z nich by si představoval, že se svou mizernou kvalifikací dostane kdo ví jaké místo, ale pro to taky musí něco udělat. Měli se víc učit. Uvědomují
25.11.2012, 01:24
A psát pořád, že oni práci chtějí a snaží se, je taky slušný blud. Ze zkušeností vím, jaká je jejich pracovní morálka a docházka a příliš tomu nesvasvědčuje. To jsou právě ty povinnosti, o kterých tady padla už několikrát řeč. Proč tyhle aktivisté tolik nedbají na dodržování povinností? Všude slyšíme jen o právech, ale povinnosti jdou s nimi ruku v ruce. Všichni z nich mají stažené půlky, protože jim šáhnout na práva, tak si to nenechají líbit, a hned jsou toho problémy, to raději uberou nám, protože se nebráníme a na naše hlasy žádní aktivisté neslyší. Kdyby byl problém jen a jen v nás, jak píšeš, proč je s Cikány problémy všude, kam vkročí. A’t je to Francie (v poslední době nejdiskutovanější), Itálie (mám tam příbuzné, tak vím), v Kanadě jich měli plné zuby, tak nám raději zavedli vízovou povinnost. Snad nechceš tvrdit, že celý svět je rasistický a jen jediní Cikáni jsou neprávem utlačovaní. Tudíž stále trvám na tom, že oni se svým chováním a absencí základních kulturních návyků diskriminují sami. Jestli si někdo může dovolit pět dětí a ještě se nám smát do xichtu, tak prostě není diskriminovaný. Psal jsem to hodně narychlo, takže tomu odpovídá styl psaní.
30.11.2012, 10:55
Jsem ráda, že umíte napsat i něco k věci. Potěšil jste mě, leč budu muset oponovat. Jednak Romů je přibližně 350 000. Píšete pouze o dávkách v hmotné nouzi, ale to není pochopitelně jediná forma sociálních výdajů (zapomínáte na životní minima, přídavky na děti, ...), k tomu připočtěte jiné úlevy jako bezplatná zdravotní péče, důchody, jelikož neodvádí potřebné finance na sociální a zdravotní pojištění, nadstandardní výhody jako léky zdarma, městská hromadná doprava zdarma. K tomu si připočtěte náklady na zaopatření bydlení, jelikož toto etnikum je schopno za 50 let totálně vybydlet byt či dům, který by majoritě sloužil dalších 50 a přesto by byl nadále uživatelný. K tomu přičtěte časté neplacení nájmů, nesplácení dluhů a jiných pohledávek, takřka nulová vymahatelnost, dále náklady za soudní procesy, pobyt ve vězení (což u tohoto etnika není nic vzácného), dále časté krádeže, vandalismus a jiné majetkové škody, nelze také opomenout nemalé náklady vynaložené na neustálé bezúčelné snahy o integraci, ... a nakonec dojdete k mnohem vyšší částce, o kterou tohle etnikum připravuje státní kasu. Ale to se vám pochopitelně, jako věčnému ochránci, nemůže líbit, tak tyhle fakta budete raději ignorovat. Nikde jsem nepsala, že tvoří hlavní složku rozpočtu, ale nezanedbatelnou ano. Vím, že se svými názory najdete ohlas v současné vládní garnituře, ale vězte, že ta tady nebude pořád, jednou pravda vyjde napovrch. O poměrech ve vrcholné politice máte pravdu, nikomu se nelíbí, jakým směrem se odvíjí polistopadová politická situace, nicméně zde jsme u romské problematiky, tak laskavě stále neuhýbejte off topic k politice, jak vy to máte stále ve zvyku, když si nevíte rady. Mlžení a kličkování je vaše oblíbená taktika. A ohledně mého původu asi tolik: tenhle národ se stal za svou historii etnicky relativně smíchanou směsí, ale většina se úspěšně asimilovala, což není případ Romů, kteří ze společnosti vyčnívají po několik století a nejeví žádné snahy o začlenění se. Čecha nedělá jen státní příslušnost, ale loajálnost ke zdejší společnosti, kulturní integrita. Proti cizincům, jež jsou schopni přizpůsobit se kultuře daného státu, nemám naprosto nic, takových je však minimum.
30.11.2012, 11:59
A abych jen netlachala, předložím svůj návrh řešení. Je velmi prosté, jen není vůle něco takového při dnešním rozpoložení společnosti prosadit. V první řadě to chce zrušit dlouho omílaný ale stále neřešený dvojí metr v naší justici. Když Rom napadne Čecha, jde o stejně rasistický čin jako když napadne Čech Roma. Páni soudcové by si měli uvědomit, že mají hodnotit objektivně, nikoliv záměrně zkresleně dle barvy pleti, aby vyhověli tlakům všemožných lidskoprávních organizací a jejich mnohdy zcestným iracionálním požadavkům. Proč se tyto zaměřují pouze na práva menšin, ale již ne na povinnosti? V téhle společnosti panuje zakořeněná fáma, že menšiny mají jen svá nedotknutelná práva, ale chtít po nich povinnosti jako po majoritě je diskriminační jev. Aby byly jejich práva vymahatelná stejným způsobem jako u majority (ať jde o trestní povinnost, sociální problematiku, placení nájmů, pokut, penále apod.), by mělo být primárním cílem našich snah. Proti problému enormní natality, jež je nastíněn v tomhle videu, je jasné opatření – přídavky by měly být vypláceny pouze do výše tří dětí. Kdo má na víc, ať si je platí ze svého, povinností státu není platit nekonečné řady pro společnost nikterak přínosných potomků. Důležitým aspektem jejich začlenění se do společnosti je vzdělání. Docházka romských dětí do škol je mizivá a málokteré dostuduje základní školu. Rodiče je v tomto nikterak nepodporují a mnohdy je místo do školy vysílají krást do ulic. Pakliže takto konají, opět jim šáhnout na přídavky. Přídavky na děti jsou příspěvkem na přípravu dítěte pro budoucí prospěch společnosti, tudíž by s nimi mělo být tak nakládáno, ne jinak. Pokud jde o práci, té by byl pro romskou komunitu dostatek. V ČR pracují na nekvalifikovaných pozicích, pro Romy akorát šitých na míru, tisíce cizinců. Proč si sem natahat tolik cizinců, když sami máme tak vysokou míru nezaměstnanosti, zejména v řadách nekvalifikovaného obyvatelstva? A pakliže se v naší zemi cítí být diskriminováni, nechť se odstěhují jinam, máme volnost pohybu. Jenže to by o ně někde museli mít zájem. Neznám jedinou zemi, která by je vítala s otevřenou náručí. Proč asi? Navíc zde narážíme na praktický problém. Oni moc dobře vědí, že nikde jinde jim nikdo zadarmo nic nedá, nikde by se s nimi nemazlili tak jako zde. V jejich domovině, Indii, kdo není přínosem společnosti, tam umírá bídou na ulici, nějaký sociální systém je tam nulový. Takže se u nás nemají zase tak špatně, jak se stále hlásá. Všechny ty fámy o jejich diskriminací jsou jen dobře výnosný byznys pro všemožné organizace na ochranu menšin.
22.11.2012, 20:38
0
jsem zmrd ja vím http://pokec.azet.sk/radoslav37
22.11.2012, 20:19
1
Odhalenie Nekrofilného Samojeba!!! sekcia FOTO!!!
22.11.2012, 20:30
Chod do mindzi kare.
22.11.2012, 20:47
RAWN-Dobře si udělal hochu,hlavně že ten hybrid se vysmívá druhým,mohl by dělat v obludáriu a strašit děti hnusák jeden.
22.11.2012, 19:48
8
LOOOOOOOOOOL tady vzkvétá romofóbie,to se mi líbí
22.11.2012, 20:02
Mas 250 Tohle je uz v hajzlu same rozepre. Vim ze se tu lidi stridaji ale byli tu i ti kteri meli v bedne Je jich skoda kvuli tkym kktkum.
22.11.2012, 20:04
pic jermene,nic si z toho nedělej
22.11.2012, 18:58
-1
blbci ja se dokazou znemoznit tim ze si davaji podle toho srace nicky konujou toho trotla jako by ho meli za boha pritom jedno spoceny hovno z panelaku
22.11.2012, 19:06
To myslíš asi mě, co?
22.11.2012, 19:20
tebe ne.) ty jsi buzna a milanova hovna pára ty na to máš právo
22.11.2012, 17:14
-228
loooooooooooool dužda ty špina cigánská zdochni na mor do rána
22.11.2012, 18:27
Ty vole.tech minusek...tolik.lidi.sem.ani.nechodi...duzdo jak.to.delas????????????????
22.11.2012, 18:30
no ty pičo,duzda umíííí
22.11.2012, 18:49
Žádná práce a povinosti = mínuska :*
22.11.2012, 18:57
tyole to je nálož))
22.11.2012, 16:25
-1
Admin by měl už dát zákaz přístup takovým kokotům a xenofobním mamrďákům! jaký jsou poslední dobou tady
22.11.2012, 16:31
Ale to už by si sem toho Milane moc nenahrál.
22.11.2012, 19:10
milan ved ty ani nevieš čo to slovo xenofob znamená....xenofobne správanie som tu spozoroval iba u jedného "človeka" a ten sem prispieva 1x za mesiac
22.11.2012, 16:18
0
Koukám že vám dobře už tady hrabe?????????? weret ani nikdo jinej nejsem jenom dva posraný nicky (drakonius) mám buzeranti skurvený víckrát vám to tady už nebudu psát vy šulini pitomý
22.11.2012, 16:22
proč se tak rozčiluješ když to nejsi ty wole? praskne ti žilka v mozku
22.11.2012, 16:24
tobě praskne hlava od tý debility co tě už tak tíží ,jak můžu být někým jiným zy idioty a nic netajím mám dva nicky klidně ať to sem admin napíše ať máte klid na dušičkách pojebnaci zkurvený
22.11.2012, 18:18
LOOOOOL ve zvláštní škole tě nenaučili počítat? Milan + drakonius + mumie + giger + weret =/= 2
22.11.2012, 18:40
Proc se duzda.prihlasuje pod jinym nickem a.zastava se sam.sebe???????Ma na to nekdo.odpoved????
22.11.2012, 16:02
1
weret30 = milan dužda stejná IP adresa stejné ubohé komentáře
22.11.2012, 16:07
jak ty to můžeš vědět, vidět?
22.11.2012, 16:16
pamatuji si tak nějak dva měsíce zpátky se přiznal sám, že je to milan buzna ! na toho blba mám pamatováka a je docela známej lhář, psal mi např do mailu, že vydělává 35k měsíčně a děla vedoucí operátora v nejmenované firmě, má počitačovou sestavu za 130k... a další bláboly, nechci ho nijak ponižovat a ztrapnovat, ale tohle mi psal, jen nemám rád lháře
22.11.2012, 16:16
tílko má nadpřirozené schopnosti díky té zlaté hvězdě na čele
22.11.2012, 16:19
tielk ty už zavři tu skurvenou hubu zmrde
22.11.2012, 18:29
Looool.milan.duzda odpovedny vedouci....tak uz jsem.se dlouho.nezasmal....:-))))))))))))))))))))))))))))))
22.11.2012, 19:11
milan nieje zodpovedný sám za seba a kde by ešte zodpovedal za druhých....
22.11.2012, 15:21
0
zdar balounku,du se nažrat guláše
22.11.2012, 15:23
Čest Vorlíku,já měl dneska rajskou.Nech si.
22.11.2012, 15:29
kuřecí řízek s hranolkama
22.11.2012, 15:32
hmmmmmmm,vobojí je dobrý hoši
22.11.2012, 15:33
Kočko,není lepší prasátko?Kuřata nech slípkám.
22.11.2012, 15:55
radši mám hovězí =)
22.11.2012, 16:01
No tak o tom žádná,hovězí je nej,takovej roštěnec,svíčková,to nemá chybu.Ale jak říká klasik - své k svému - takže pro chlapy prasátka a pro ženský drůbež,ne?I když je to každýho věc.Já kuřecí radši moc nežeru,připadá mi to jako bláto.
22.11.2012, 16:09
a dietní... ale měl jsem chuť...
22.11.2012, 16:16
ÁÁÁÁ,kocour nám drží štíhlou linii,tak to potom jo.A co zeleninka,tu kocouři neradi,co?
22.11.2012, 16:17
kocouři rádi kočičky
22.11.2012, 16:26
Ale kocouři přece šoustaj kočičky,nežerou je.Nebo si snad kudlaňák (nebo jak je samec od kudlanky?) kocour?
22.11.2012, 16:33
vy jste trolové. Jo zeleninka jen jako obloha, jink to nemusím. čínský zelí toho bych se užral. Ale nevím jestli to je zelenina. Co nenávidím jsou rajčata toje hnus. Kudlanky nemám rad a jednu košišku mám skoro doma. Teď je sice u sebe doma, ale večer budeme spolu :-*
22.11.2012, 16:35
Tak kocoure,večer dvakrát za Balouna.
22.11.2012, 17:03
třikrát, i za voorla
22.11.2012, 15:15
-1
Nelíbí se vám to když na vás někdo útočí,a to že útočíte stalé na jednoho člověka vám není trapný? ve skutečnosti by ste před ním nikdo ani necekl jak je známmo
22.11.2012, 15:18
Prosimtě zapomeň na tyto stránky, evidentně ti dělají vrásky a za ty nervy to tady nestojí. Buď chytřejší a nad věcí. Kdyby tady duzda za každou cenu neprudil tak by na něj nikdo neutočil.
22.11.2012, 15:22
to určitě ty si myslíš že stovky lidí nezná tu realitu tady,vy tse začli doněj ale nemáte stejně na něho a nikdy nebudete mít ,dobře dělá že je takovej ,jak píšu ve skutečnosti by ste před ním jenom sklapli a odkráčeli to je jistý,
22.11.2012, 15:29
tak ve skutečnosti buďte nad věcí a myslete si o lidech tady bůh ví co, ale prostě když je Vám náš názor tak vadí, tak prostě sem přestaňte přispívat. Ať jsou tady příspvky jakýkoliv a podle vás jej plodí samí neschopný lidský trosky tak se nesnižujte na jejich úroveň a nic nepište. A nebo když to nevydržíte nečíst tak si jen něco zabrblete pod fousy a nechte to bejt. Mě to taky nebaví číst ty vaše stále dokola se opakující prázdná slova. Vy s duzdou nic nezměníte a my taky ne...
22.11.2012, 15:06
-2
Milane dobře děláš jen nahazuj takové videa ať tu puknou vzteky ty ignoranti rasistický
22.11.2012, 15:08
Největší rasistka jsi tady ty, milá weret.
22.11.2012, 15:10
hele ty slečinko načamčaná nemám zájem komunikovat s takovou poběhlicí
22.11.2012, 15:11
weret30 - dotaz. šukáš s cikánama??
22.11.2012, 15:13
voorel-ty si asi dobrej ubožák
22.11.2012, 15:13
Dost si protiřečíš, teď jsem načančaná, předtím hnusná kráva, už si to ujasni:-)Já sem chodím se pobavit, ty sem chodíš chrlit urážky:-)
22.11.2012, 15:13
Voorel- dobře, taky si to myslím.
22.11.2012, 15:14
voorel -znáš trošíčku zákony,zkus se někdy podívat takový jako ty a antiroma ste měli už dávno sedět
22.11.2012, 15:15
Už je to tu zase, weret by nás všechny pozavírala, ach jo. Zní mi to jako Dužda.
22.11.2012, 15:20
ani jsem nemusel dostal přímou odpověď.je mi to jasný,děkuju weretko
22.11.2012, 15:24
Opouštím tuhle plodnou debatu.
22.11.2012, 15:04
-5
Nezlepšili jste se vůbec vy rasistsi zapráskaný pozavírat vás do jednoho!.
22.11.2012, 15:06
Taky nesnáším rasismus, stejně jako židy a černochy hihihihi.
22.11.2012, 15:10
ivis neznám tě ale co tady někteří předvádí to je otřesné,každej je nějákej a to že někdo někoho nesnáší ,tak to neznamená že tady budou nějácí individua ´útočit na Milana,
22.11.2012, 15:19
hlavně co tu předvádíš ty je otřesný.
23.11.2012, 10:54
wernet - do toho já se odmýtám plést, nebot je to jen a jen jejich boj a já to ani nečtu nemusím mít nervy z něčeho co si tu upletli spolu. Milan mi nevadí, je to slušný člověk a mě nikdy neublížil ani slovem, takže se ho klidně zastanu když bude třeba ale do těchto přestřelek zde se nemíchám, každý si tu vysloužil své postavení sám. Milan se má ještě hodně co učit v sebeovládání.
22.11.2012, 14:02
8
keby takto pracovali biely tak sú dávno vyhodený z práce.
22.11.2012, 15:00
?????????????????????????????????
22.11.2012, 14:00
0
LOOOOOOOOOOOOOL duždo vyhrožuješ ženě ? ty fekále
22.11.2012, 14:03
Dužda to bere jako svou povinost mě napravit, doma dá manželce zleva zprava a je ticho.
22.11.2012, 15:00
tebe bych nakopala jako prvního a tebe antiroma jestli si žena tak to bych tě vyvfakovala ta krávo jedna
22.11.2012, 15:01
A jéje, weret je tu. Dneska tě zklamu, nemám na tebe čas a náladu:-)
22.11.2012, 15:02
ubohá kráva chtěla bych tě potkat osobně ty čubko ošklivá
22.11.2012, 15:03
Mimochodem s těma fackama jsem to tady už jednou slyšela od Damiena, nejste vy příbuzní?DD Weretko, proč tu chodíš, když to psychicky nezvládáš?
22.11.2012, 15:04
Taky tě miluju:-)
22.11.2012, 15:04
co kdyby si odtáhla chováš se jak děvka
22.11.2012, 15:19
co dyby ty sji odtáhla se svým synem duzdou na sociání úřad a dali tomuhle serveru pokoj. Nikdo tady na Vás není zvědavé.
22.11.2012, 13:44
1
Kašlete už na Duždu a cikány. Jak se máte bando?
22.11.2012, 13:50
čekám na 14:00-14:20 až admin příjde z práce a pustí nová videa.
22.11.2012, 13:51
Tak nic, budu si psát sama. Ahoj, mám se fajn, protože tady neprovokuje NS nebo Coke nebo jiný exot. Mám volno, dneska jdu do sauny, smíšené.
22.11.2012, 13:52
Jé, čau kočko, minule jsi mi napsal ošklivé věci, víš to?
22.11.2012, 13:54
Jsou tady nějaké ženské, nebo jsem tu sama?
22.11.2012, 13:56
Tak asi nic.
22.11.2012, 15:01
antiroma ty špíno neznáš Milana tak si dej pohov,co si o sobě vůbec myslíš ta krávo hnusná
22.11.2012, 15:04
Taky tě miluju:-)
22.11.2012, 15:09
Nechci rýpat, ale ty ho znáš? Udělal ti hloubkovou kontrolu?DDD
22.11.2012, 15:17
antiroma ty se hafo nudíš co? Byl jsem na obědě sorry.
22.11.2012, 15:17
Mám dneska volno, víš?
22.11.2012, 15:20
aha
22.11.2012, 13:33
0
TAK TOMU NEVERÍM, ŽE TO VŠETKO SPRAVILI ONI! DDD
Kim
22.11.2012, 11:25
0
fake
22.11.2012, 11:14
0
mno nic
22.11.2012, 10:58
1
Milane Duzdo,nebo Duždo,nevím jak je to správně,tak se omlouvám,pokud to je jinak,odpověz mi prosím,slušně,proč sem nahazuješ tyto videa,s tímto tématem,když víš,co tím vždy způsobíš a ještě k tomu víš,že skoro všechny narážky budou směřovat k tobě.?Prosím slušně,nikdy se diskuzí k těmto tématům neúčastním,protože mi připadají hodně pod mojí úroveň,ale toto mi vrtá hlavou.Díky za odpověď a přeji tobě,i těm věčně nasraným pěkný den.
22.11.2012, 11:27
"připadají hodně pod mojí úroveň" LOOOOLLLL tady má někdo sebevědomí jak eifelovku
22.11.2012, 11:30
Vlašim, zřejmě tím Milan sleduje to..že vám taky chce ukázat že i romové umi a chtějí pracovat i za tu cenu že na něj budou směřovat negativní odstavce a taky Tím dává na jevo že mu jsou ukradené
22.11.2012, 11:33
LOOOOOL kdyby mu byly ukradený, tak nemínuskuje jako šílenec Kdekoliv se objeví v komentáři duzda, tak hned 50 mínusek, to asi nebude tak v pohodě jak si nalhává
22.11.2012, 11:41
za to aké videá tu nahadzuje mu nikto nenadáva ale zato ako obhajuje cigánov za každú cenu a tiež za jeho nevychovanosť...
22.11.2012, 10:38
4
Pul miliardy se za tri roky nacpalo do integrace techto zbytecnych lidi. A vysledek???? Zadny.myslim ze nakoupit za ty penize vybaveni do nemocnic.by byla urcite bohulibejsi cinnost nez cpat penize do techto neprevychovatelnych individui.
22.11.2012, 11:40
tie peniaze idú z EU špeciálne len na cigánsku otázku a nedaly by sa inak použit....v EU sú rady že tu máme ten problém a s velkou radostou nám budú posielat peniaze len aby nezačaly migrovat do západnej Europy...je to také krátkodobé riešenie...
22.11.2012, 09:30
0
Výborně, naše zkurvený Stříbro
22.11.2012, 09:33
Tak se odstěhuj debžo
22.11.2012, 11:43
Duzdo, proč by se měl stěhovat, on je tady narozdíl od tvých soukmenovců domácí.
22.11.2012, 09:15
-1
Uzavrem to tim, ze ted uz vime ze jsou romove kteri umi take pracovat a hlavne take chteji"
22.11.2012, 09:21
ale to nejsou romové ale už počeštění češi.
22.11.2012, 09:27
Pravda je, že cikáni pracovat umějí, ale musí se nad nimi stát s bičem a hlídat je, tak jak to o něco níž už někdo napsal. A taky chtějí po práci svoje prachy na ruku, jinak makat nebudou, což je rozumný přístup.
22.11.2012, 11:23
antiroma ...ja bych to neviděl tak hruzostrasne, netřeba bic.." je to na kazdem jednotlivci, bud chce nebo ne.." a ver ze i mezi nimi jsou lidi kteri by chteli sanci , ver ze motivaci bys u nich taky nasla..budme subektivni a ne zabednenci,
22.11.2012, 09:12
7
Demien nebo jak ti ty sráči mám říkat? Nechápu jak někdo může bejt rasista, když nemá rád cikánskou špínu? Vždyť jsou jen 3 rasy evropoidní, negroidní, mongoloidní. Oni jsou tím páden podrasa. A stejně tam píču dělaj )
22.11.2012, 11:35
LOOOOOL podle pana biologa cokeho je rasa jen jedna
22.11.2012, 08:25
0
Včera tu bylo veselo, co bychom bez toho Duždy a Damiena dělali?D
22.11.2012, 09:09
Bud nad veci a dokaz i sama sobe ze ti nejaky takovy sasek nestoji za rec :/
22.11.2012, 09:27
antiroma-nepřipadáš mi jako ženská??chováš se jak nějáká namyšlená píča!!asi málo jebeš tak máš mindráky co??kup si 50cm roberta a potom budeš možná rozumnější.
22.11.2012, 09:29
Myslela jsem to ironicky, už je to nuda, pořád se diskutuje o tom samým s těmi samými idioty Damienem a zapojí se i Drakonius alias Dužda.
22.11.2012, 09:34
antiroma -jsem tady už dost dlouho a taky ještě budu!!ale když se ti tady něco nelíbí tak odejdi přestaň sem chodit?,jako ženská bys měla držet hubu a krok
22.11.2012, 09:40
Duždo, nevím jak to chodí u vás cikánů, ale hubu zavírej své manželce, na mě se vyser:-) A to, jestli sem budu chodit nebo ne, nezáleží na tobě:-)
22.11.2012, 09:45
Myslíš u jakých cikánu ??? ve skutečnosti jsi jen debilní nána co se tady předvádí!ale takových tady už bylo .Jsi jen skurvená rasistka kunda co si o sobě myslí když sem něco napíše tak už se svět před tebou skloní,promě si dementka a už jí taky zůstaneš!!
22.11.2012, 09:54
DDDDDDDDDDDD Pobavil jsi mě!! Myslíš si, že když ze sebe vybliješ urážky, že se tě leknu? Jsi nula.
22.11.2012, 09:56
Tady chybí už jen shatzi nebo ivis...
22.11.2012, 09:58
Vždyť jo jak sem napsal!já jsem nula zato ty jsi extra ženská ! která si nevydí anoi do huby. A nebudu na tebe reagovat protože na tkový píče jako ty mám svůj názor ,máš vůbec manžela nebo něco takovýho?pochybuju že by ti dovolil se takhle chovat a psát takový píčoviny ? Jo jsi fakt dobrá a extra slušná a nejslepší.
22.11.2012, 10:04
Dužda, uklidni se, z rozčilení děláš překlepy a větší chyby než obvykle. Nevěděla jsem, že je to tady manželská poradna. Proč bych ti měla odpovídat na otázku, jestli jsem vdaná? Třeba ano třeba ne. To nehraje roli. A sama dobře vím, co mám říkat a co ne, kdy a komu. Nepotřebuju povolení manžela.
22.11.2012, 10:10
Nejsem pro tebe dužda ,a očekával jsem tu tvojí odpověď!? teď mi je vše jsné, no co jiného se taky dalo čekat od takové ....... nány že_?
22.11.2012, 10:12
V reálu bys ses ani namě nepodívala ani by si neotevřela hubu že? skonila bys tu hlavičku pitomou a nic,do očí bych ti řekl že seš pořádná dementka atd..
22.11.2012, 10:20
Je mi fuk, co jsi ode mně očekával.Nemusím ti skládat účty.Čau Duždo.
22.11.2012, 10:53
duzdo ty nepracujici individium..nevim co tady ze sebe delas a kfo ti dal pravo nekoho odtud vyhazovat..jediny kdo tady dela problemi jsi ty..kdybys misto toho vytahovani tady si radeji nasel praci.uvedom si laskave ty debile ze za moje a antiromy penize zijes.tak drz tu tvou tlustou hubu a chovej se slusne.ty by jsi se vubec nemel ozyvat .ty urcite ne.
22.11.2012, 11:21
adriane, nejlepší by bylo na Duždu prostě nereagovat, ale ten blbec mě prostě nenechá v klidu:-)
22.11.2012, 00:40
0
A pointa?
22.11.2012, 15:03
Taky tápu a nechápu :-)). Ahoj ..
21.11.2012, 23:31
0
dužda ty zděs?
22.11.2012, 00:09
LOOOOOL dužda nět, bo tady nejsou mínuska cype..
22.11.2012, 00:38
LOOOOOL tak jo, už tady očividně byl
21.11.2012, 23:26
1
LOOOOL málem jsem zapomel heslo
21.11.2012, 23:27
looooooooool tak ho napiš na sklo at ho nezapomeneš
21.11.2012, 23:27
ve sklepe zadny sklo nemame.
21.11.2012, 23:30
loooooooool myslím wole jako na sklo tady na chat, sme kamoši mi si ho zapamatujem a pak ti ho kdykoliv napíšem
21.11.2012, 23:32
Ok - TielkJeKokot , hlavne to nezapomen.
22.11.2012, 00:10
LOOOOOL tohle myslím nezapomene
22.11.2012, 08:16
to se ti povedlo!
21.11.2012, 23:23
3
Správně, cikáni do práce. Věřím, že jsou i rádi.
21.11.2012, 23:23
3
Vy jste se tu už asi úplně zbláznili, hehheehheehehehe.... :-))))))) Dejte sem nějákej grindcore, nebo z toho bude rasistic/antirasist/porno portál a akždej koment bude začínat LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLL....... hlawatej, si dal pár kousků a už je hustej cóóóó? ;-) Jdu koukat na Simpsonovi, sežerte se tady, bando úchyláckáááá!!!! :-D
21.11.2012, 23:25
co jsi chlastááál woleee pifo nebo paňaci
21.11.2012, 23:25
LOOOOOL
22.11.2012, 00:11
LOOOOOL husťáci se nedívaj na simpsonovi
21.11.2012, 22:35
1
Sigmen ty zděs?
22.11.2012, 00:12
LOOOOOL nazdar cype, zases zapomněl přístupovy heslo ??
22.11.2012, 01:13
nezapoměl, jebu hesla, jen že se mi nehlásí
22.11.2012, 11:42
LOOOL taky ho od neděle sháním, na maily neodpovídá ani tady se neukázal, snad nemá skrz to průser..
22.11.2012, 15:05
Sigmen nezděs - Sigmen zavřený, zase lezl za sousedkou ......
22.11.2012, 16:47
Oldo a što je to loooooool, že vy zděs píšete? Ivisi Sigmen sedí?
22.11.2012, 18:20
To nic, to je takový zdejší zvyk, převzato od NS, však sem ti o něm povídal..
22.11.2012, 19:02
tady divní lidi, vzkazaj sigmenovi že priští týden nastupuji na misi, mail mu asi nedošel
21.11.2012, 22:17
1
Prajem dobru noc vštkyyyyyyyyym
21.11.2012, 22:20
Tak brzo chodíš spát zajíci?)
22.11.2012, 00:13
LOOOOOL duzdo narozdíl od tebe asi ráno vstává do práce a nevyhrává po nocích na kytaru, aby budil sousedy..
22.11.2012, 06:59
Dobry koment samojebe..trefny a vystizny.
22.11.2012, 08:59
to sa musite stale hadať ???
22.11.2012, 18:58
LOOOOOL my se nehádáme, my se jen kočkujeme..
21.11.2012, 21:47
-1
nějak tu melodii nemůžu dostat z hlavy... jsou malí a drzí a s hnědými těly, teď budou se dělit o penízky tvééééé... roooomovééééé ulice je jejich domovem, třeba je nakrmit olovem, často jsou stíhani zákonem, romidcí romovéééééé
21.11.2012, 21:53
DDDD
22.11.2012, 08:21
nechápu proč máš tolik mínusek za hezkej chytlavej song, kterej je ještě k tomu pravdivej..:-))) máš ode mě +, od duzdičů 70x mínus, to holt nedám..:-DDD
21.11.2012, 21:44
7
Ať koukám jak koukám, žádnou práci nevidím. Jeden se vozí na tom hentom a druhý se prochází a občas opře o lopatu )
21.11.2012, 21:38
0
jebte na tooooo ako sa mate moji pekny ????
FmX
21.11.2012, 21:33
1
on ten váleckrade..
FmX
21.11.2012, 21:34
válec krade*
21.11.2012, 21:09
0
spozorovali ste si to aj vy?? ako coke a dužda si navzájom pekne poklonkujú a lezú do riti??
21.11.2012, 21:19
A to Te sere vid....? jsi hlupak...takto to na jevo dávat nemas Ty smrade !!
21.11.2012, 21:38
závist určite nie, kto by sa chcel dávat do kopy s cigánmi skorej je to smiešne a pôsoby to dost beznádejne že dvaja vydedenci sa spájajú...
21.11.2012, 20:56
0
damien-jsem to já
21.11.2012, 21:10
áno coke ten negramotný nevychovaný asociálny cigán je dužda...
21.11.2012, 21:20
dobry to jsem pochopil, no a předpokladam ze ten curak ze slovenska jsi Ty ne?
RTW
21.11.2012, 20:41
5
Vážení!!!! Toto byla scéna z nového sci-fi filmu ...Cikáni jdou do práce!!!!
21.11.2012, 20:45
Predpokladam.ze druheho.dilu.se uz nikdy nedockame...mam.pocit ze ze vsech co tak.tvrde pracovaly se staly po mesici invalidní duchodci..
21.11.2012, 20:54
adrian-blb neměj obavy těch videií bude tolik že ti pukne hlava.
21.11.2012, 21:01
))))
21.11.2012, 21:59
Duzdo verim.ze tech videi bude hodne..je to. vzactnost kdyz cikan pracuje a proto si to.uvedomuji ze to neni zase takova samozdrejmost ze to okamzite zaznamenavaji na video.a nebo jinym.zpusobem zvecnuji aby mely pro vsechny vzkaz.ze.oni pracuji...sice po dobu nataceni makaji jako. normalni.lide.ale.jen.zarve reziser(kapo) stop tak naradi leti.do.bazaru ci .do.popelnice. a pokracuji v jejich oblibene.cinosti.hrani na kytaru a kradezemi poklopu ci jineho kovoveho.materialu..duzdo ja vas znam.neni mi.dvacet...
21.11.2012, 22:20
adrian-kokot cigány možná znáš tam uvás v Teplicích a všude jinde,ale věř mě neznáš !?
21.11.2012, 20:29
-1
Cerny pracujici,bily ''CHEEF'' ktery luska. Nemalo poklikavate D Takze si potom vyber kde je ta pravda?!
21.11.2012, 20:20
1
RAZISTI!!!!!! BEJLÉ HLAVI VI NÁM BUDETE NECO VICÍTAT!!! CZESTÍ RASYSTY!!!
21.11.2012, 20:25
Cokemancan nedělej ze sebe negramota:-/
21.11.2012, 20:31
Malo se smeju te czechstine D Sa radsi vrat do gory pro vidly.
21.11.2012, 20:17
1
LOOOOOOOOOOOOOL damiene doufám že najdeš na mě brzo ňákou trefnou přezdívku nebo pojmenování toho co jsem ty černej lotre
21.11.2012, 20:50
))))))))))))))))))))) ted si me ale fakt rozesmal ty chciplotinko:-)))))) bravo to se To povedlo
21.11.2012, 20:54
LOOOOL já jsem k smíchu a ty k pláči :-)
21.11.2012, 21:03
To si pis, me kdybys potkal tak bys plakal tos taky trefil
21.11.2012, 19:57
4
Koukám, že NS není největší čurák tady. Damien ho v klidu trumfne. S cikánem v nose
21.11.2012, 19:59
bigo drz zobak , samojeb da svyho cikana tobe do drzky co rikas
21.11.2012, 20:14
LOOOOOOOOOOOOOL bigo neser se mi do damiena jasný ?!!!
21.11.2012, 20:25
Naserte si oba. Stejně se honíte v tom, kdo má delšího cikána
21.11.2012, 20:51
bigo tak schvalne jestli nas trumfnes, ty zmetku
22.11.2012, 13:10
Tak nic. Hajzl cikánskej mi ukrad metr a zmizel. Takže nasrat, žádný trumfování nebude
21.11.2012, 19:48
0
Looool držte pýče kucí.du se venovat pifu a kamarídům;-)
21.11.2012, 20:14
LOOOL vorle drž pýýýýýýýýýýýýýýýču !!
21.11.2012, 20:23
Vyliž mě kukátko :-S
21.11.2012, 20:51
))))))))))))))
21.11.2012, 20:55
vorle neser mě a drž pýýčuu hajzle !!!! nebo namou duši se už naseru kurva !!!!
21.11.2012, 21:07
)))))))))
21.11.2012, 19:39
-1
urcite? nerad bych psal nekomu jinemu!
21.11.2012, 19:41
Jo neboj
21.11.2012, 20:25
čo tu máme cigánsku zoznamku?? =D
21.11.2012, 20:28
Looool cikánská seznamka
21.11.2012, 20:48
to je jako cikanska telenovela..
21.11.2012, 20:53
lakatosi, vzdy kdyz te vidiim s tim satkem tak me hned napadne ze ten satek tam mas protoze tam je nekde u tebe nesnesitelnej smrad
21.11.2012, 20:54
))))
21.11.2012, 19:38
0
moc rád bych u komentářu chtel videt IP jako tehda,pač mi prijde že nekteří tu jsou 30x pod jiným nickem a to je celkem k smíchu....Po zavedení by urcite desítky fake čuráků ostrouhalo a konecne by drželi piču
21.11.2012, 19:42
Super !!to ti schvaluju kež by to tak admin udělal,kažý jen nanéjvýš 2 nicky a zdar.
21.11.2012, 20:49
jo ja taky aspon by se ukazalo kolik nicku ma MD. more duzda
22.11.2012, 08:17
třeba má MD vyjímku a může celá jeho početná rodina na jedné IP mít 5 nicků, to by se pak vše vysvětlolo..:-DDD
21.11.2012, 19:32
-1
Milane Duzda, chtel bych na tebe kontakt..." a popovidat , pokud by nevadilo dej nejak vedet..Gracias chico--
21.11.2012, 19:37
Drakonius40@seznam.cz
21.11.2012, 20:52
Nicoleta28@seznam.cz
21.11.2012, 20:55
mokracubka22@seznam.cz
21.11.2012, 21:15
))))))))))))))
22.11.2012, 08:16
jsempracujicirom@email.cz
21.11.2012, 19:18
0
Video na zvracený.cz kde sa nachádzajú pracujúci cigány to je fakt zvratené hlavne pre romske zmýšľanie...úplne to ničí ich tradičné hodnoti....
21.11.2012, 19:27
nekdo na tebe pracovat musi, mel by ses stydet
21.11.2012, 19:18
1
Borci,jdu na pifo.z hospody sem ještě nakouknu jak se prcáte.PS : cikáni = dobytek ))
21.11.2012, 19:26
jdi a dej si, koukni do bumazky jestli neco zbylo z vyplaty a dej si...a kdyz by nebylo...Mana napise na listek, presti mesic zase zatahnes ne
21.11.2012, 19:27
vooorle ja jdu do clubu na teqilku, až dojdu tak pravděpodobně budu opět vyřvávat, že cikáni jsou dobytek a tuhle válku vyhrajem
21.11.2012, 19:29
damiene ty černá tmo napíšu asi adminovi at ti zase zablokuje účet blbe
21.11.2012, 19:35
tielku, a mas vubec na tu teqilk? nebo to bude na ukor tydeni svaciny? povidej prehanej, jedno velky ucho ...Mr.Tielk, ....ZzZz...
21.11.2012, 19:44
Looool už piju kozla 11 syčáci! Tílko,tequilu já rád s pepřem bo bouchanou.dej si do nosu:-P
21.11.2012, 19:01
-8
Dovolím si oprášit jedno video: http://www.zvraceny.cz/video/4012-morcata-na-uteku-romidci/
21.11.2012, 19:15
jj poznám mal som ho ako zvonenie....počul si niekedy pôvodnú verziu čo hrávaly na koncertoch...v refrene to bolo ....ulice sou jejich domovem, treba je nakrmit olovem....
21.11.2012, 19:00
-4
nekrofile tebe bych curakem nikdy nenazval, to bych Ti lichotil na tebe jsem jeste to prave orechove nenasel chvili to bude trvat...ale ver ze to bude stat za to
21.11.2012, 19:14
by si sa divil ale nekrofilô patrí k nadpiemerne inteligentným to že tu prezentuje tzv "choré a zvrátené predstavy" je spôsob jeho ventilácie...v skutočnosti sa chová presne naopak...
21.11.2012, 19:24
To je tvuj nazor lakatosi ja Ti ho neberu, ale nechtej po mne abych obdivoval tohle vase cesky prase:-))))))))) to uz by byla silna kava ....nemyslis? a pokud mi tu predhazujes jeho vzdelani tak bez pochyb si nemyslim ze by mel nizke ono totiz takovehle prasata budes hledat jen mezi vyssi vzdelanosti pokud rozumis vid samojebe dals dneska aspon jednoho panaka chcanek? do ty svy hubky? nerikej ze neni forota
21.11.2012, 19:38
řekl bych že to je malej rozmazlenj egomaniak kerý má zálibu v sraní lidí protože jeho život stoji za hovno.Jednim slovem ubožák....
21.11.2012, 20:21
pletieš vzdelanie a inteligenciu...Synonymický slovník do ruky a študuj...
21.11.2012, 18:51
-7
Podle délky videa pracovali jednu minutu a devět vteřin. je to na zápis do Guinessové knihy rekordů. Blahopřejeme.
21.11.2012, 18:50
-7
Je tu pouze vidět jak se pár cikánů opírá o lopatu
21.11.2012, 18:20
1
LOOOOOOOL Strabagu čórli válec
21.11.2012, 18:13
-52
mám sem začat nahadzovat videá kde pracujú biely slováci a češi??...bude ich na milion...a teraz čo ty cigán prijebaný natočil si pár cigošov ako robí VVP-čku...čo čakáš?? asociál pojebaný =D aby si skapal =D
21.11.2012, 18:19
Ty jsi ale idiot prej bude jich na milion:XD, to jsi ted potrvrdil svoji debilitu a + jakej si curak
21.11.2012, 18:39
LOOOOOOOOOOOL damiene všichni tady se shodnem že čurák a debil seš tady jen ty a duzda :-)
21.11.2012, 18:42
Nekrofil-čurák seš ty a tvoje bába
21.11.2012, 18:45
Vraz se zpátky do kundy ty čobole zdechlej co tě vyvrhla na tenhle svět kam nepatříš ty duševní kriple
21.11.2012, 18:51
Ian není kripl !!
21.11.2012, 18:51
66jointline66 -Jojo správně,u něho je každý jen prijebaný a on je někdo extra,ale už sem poznal že je duševně nemocný a narušený jedinec,asi měl špatné dětství nebo ho někdo klátil nebo tak rozumíš jo jointe?
21.11.2012, 19:00
nekrofile tebe bych curakem nikdy nenazval, to bych Ti lichotil na tebe jsem jeste to prave orechove nenasel chvili to bude trvat...ale ver ze to bude stat za to
21.11.2012, 19:11
prijebaný sú tu len dvaja jedinci a to coke + dužda....to že často používam "slovo" prijebaný je pravda ale iba na vás dvoch a je to určite lepšie ako ked ty nadávaš na príbuzných s incestnou zámniekov...
21.11.2012, 17:35
8
Milane,kolik stál ten kompars?
21.11.2012, 19:16
nič je tzo jeho rodina maximálen im potom kúpil flašku toulenu...
21.11.2012, 17:33
0
Ty vole na tomhle náměstí jsem složil slavnostní vojenskou přísahu
21.11.2012, 18:22
kde to je?
21.11.2012, 18:58
afganistán, možná izrael podle těch mešit okolo.
21.11.2012, 19:13
)))))
22.11.2012, 09:17
Je to Stříbro
21.11.2012, 17:25
-2
Opírat se o lopatu umí každý cikán, náměstí renovují pro sebe aby měli v létě kde sedět a mohli pokřikovat posměšky na lidi kteří se vracejí z práce!!!
21.11.2012, 18:26
Vidite? to je prsne ceska povaha vycesi si svuj rasizmus obhajite i kdyby na chleba nebylo vzdy se neco najde
21.11.2012, 18:57
naštěstí to je dobře...
21.11.2012, 20:07
píšu co vidím damčo
22.11.2012, 05:44
LOOOOOOL Rasismus se pise cigosu, a rasista je ten kterej je proti kazdy rase a vyzdvyhuje jen tu svoji, to je rasista, uz ste s tema rasistama pekne trapny, de videt jak ste omezeny
21.11.2012, 17:23
-6
Nepopírám, že cikáni jsou zruční a jich odvedená práce je slušně kvalitní......aaaaaaale, musí nad nima někdo stát s příslovečným bičem v ruce, protože jinak nejsou ani stroje ani materiál ani odvedená práce!! ) A navíc jeden slušný cikán připadá na 1000 vychcaného dobytka!! Takže hledej jehlu ve stohu sena!! )
21.11.2012, 19:02
hm, hezky pises ale spatne lzes.." chces nam tu nakecat ze vy cesi jste ani babicku necetli heh nenech se vysmat Ty noumo
21.11.2012, 17:23
2
LOOOOOOOOOOOL romská firma ??? romská stavební firma ??? romové ??? milane tak tohle už přesahuje všechny meze !!!
21.11.2012, 18:34
Ty uz jsi tady...? no né ty hlavo veprova tys tu chybel ty cikane
21.11.2012, 18:40
LOOOOOOOOOOOOL máš néco proti cikánovi damiene ty bílej hajzle ????
21.11.2012, 19:18
mno proti bilymu cikanovi ano, nesnasim totiz kdyz je neco mezi tim bilym svinstvem co se usazuje na koutku drzky a tim ze picha sve dcery coz mu neni cizi
21.11.2012, 17:18
4
To je omyl? Rómovia a pracovať!
21.11.2012, 17:18
4
V práci je jejich problém to, že musí dostat peníze na ruku po šichtě. To je jediný způsob jak je zaměstnat. Možná byste se divili ale většina jich pracuje ale načerno a k tomu berou jako bonus dávky hmotné nouze..
21.11.2012, 17:05
3
Co toto je nějaký sci-fi?