ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

Bomba na maratonu v Bostnu

4364x
Komentáře
17.04.2013, 21:31
0
Vyšetřovatelé mají podezřelého z útoků v Bostonu, našli ho na záběrech kamer
17.04.2013, 12:56
7
Ty vole co jste to tady za bandu ztroskotanců? Včem všem mají ještě prsty ti ilumináti. Člověk si uprdne a už v tom jsou ilumináti. Bububu. Trpíte těžkým stihomamem. Se moc díváte nafilmy a pak máte v realitě maličko zmatek. Světu vládnou ilumináti, zednáři a bilderberg v čele s koktou, hahaha. Nebo šedí mužíci s velkýma očima, kteří se vybourali u Roswelu a protože nám kropí chemtrails na hlavu, tak jsme otupělá a jim to žereme. tejnej blábol jako 21.12. Apokalypsa nevyšla, Šeran nepřiletěl, tak šlo jen u duchovní transformaci. K lepšímu, Pche. Se podívejte na Sýrii, napětí v Korei, chystaná invaze do Íránu, ledatak napokraji 3. světové jsme.
17.04.2013, 14:15
Světu vládne skutečně skupina elit. Jestli si říkají ilumináti nebo jak už je nepodstatný. Jsou to bankéři, průmysloví magnáti, z valný části sionisti. Vlastní všechno potřebný od médií přes banky až po nadnárodní korporace všeho druhu. To je noddiskutovatelný. Zbytek jsou jen bláboly. S tím 21.12 máš pravdu. Naši lidi měknou, z chlapů jsou teplý holčičky, ztratili jakoukoliv hrdost. Nepostaví se nepříteli, odmítají hájit svoji zem, Místo aby vyndali držky z bláta, raději sem natahají svoloč z celýho světa a budou si hrát na multikulti. Svou lenost a zbabělost pak svádí na nějaku duchovní přeměnu. Jenže žádná není, to není nic víc než degenerace. Zbytek světa nám na nějaký mírový řečičky zvysoka sere a přišel si vzít, cojsme přestali bránit.
17.04.2013, 16:47
hezky řečeno
17.04.2013, 01:00
1
Kin-čong-un tam dal Pa-pin-ak
17.04.2013, 01:18
Jo a dal tam Kul-ič-ky a Hře-b-iky.Ale asi velký hovno.Je to celý levý.Jako 2.světová.Hitler byl eskymák a sralo ho globální oteplování.
17.04.2013, 00:31
0
A je to tady.FBI je úplně v prdeli a žádá o pomoc experty ze Zvrácených. http://m.idnes.cz/zpravy/zahranicni/clanek.A130416_232927_zahranicni_brm.idn
16.04.2013, 23:24
-1
Někomu bouchly saze u predele...
16.04.2013, 23:14
0
To sem byl já z nějakýho důvodu sem mohl u komentářů dávat víc liků zjistil sem to když sem na to omylem klikdvakrát a řikam si!Kurva to je divný! Jen sem využil chyby systému to systém je viník Ne já tohle nějak neřešim jen sem si jednou chtěl zahrát na boha, doufám že nepotkam Duchcata na ulici.
16.04.2013, 22:13
0
Že vás tady ruším,ale kdo se na to cejtíte,tak19.4.2013 v 9.00 hodin sraz na vrátnici BIS.Chytrý lidi,který maj v malíku to co tady řešíte jsou potřeba.Kromě Duchcata a NS.Ten první to má na háku a ten druhej je nukleární hovado.
16.04.2013, 22:36
cejtíte na co
16.04.2013, 22:39
Bobane nedělej ze sebe vola.
16.04.2013, 22:50
asi sem na tebe trošku mladej ale co je BIS fakt nevim tak sory
16.04.2013, 23:05
*A kromě bobana,neví o co jde.
16.04.2013, 23:20
19.4 nemám čas, musím makat na cikány a politickou lůzu, snad se beze mě obejdete.
16.04.2013, 21:56
3
Jen pro vaši informaci, už zanedlouho se bude na zvr objevovat (dle sdělení admina) to, kdo konkrétně dává plusy a mínusy (i zpětně). Ne, že by mě to nějak iritovalo (já se ohromně bavím něčím idiotismem), ale grafika portálu je vytvořena za nějakým účelem a ne pro primitivní zábavu klonů různých nicků…:-))
16.04.2013, 22:00
kde bereš info?
16.04.2013, 22:00
Dobře že tak, ale stejně výborným názorům by se mělo fandit i když podvodem jedinců....
16.04.2013, 22:05
já to nebyl
16.04.2013, 22:06
Admin potřeboval pomoc tak naverboval dotora Lectera
16.04.2013, 22:06
doktora
16.04.2013, 21:39
65
nene samojeb je admin, kdybych to udělal já dostal bych ban aspon na týden
16.04.2013, 22:06
BANán má největší respect i když je mocí k potlačování demokracie.
16.04.2013, 21:38
65
Tady řádil voorel
16.04.2013, 21:36
64
Tedy bílá číčo u mě máš velké plus...
16.04.2013, 22:07
proč jako?
16.04.2013, 21:33
61
Hele kámo i kdyby to nebyla vláda(ne vláda kterou vidíme ale lidé co stojí v pozadí) tak je dost doposud nevyjasněnejch věcí okolo nich kvůli kterým je podezření na místě, navíc když jim někdo předloží argument který je přímo obviňujue a je například podpořen fyzikou (11.9.) tak prostě řeknou k tomu nemám žádné informace nebo vypněte kameru už to je tak divný že stojí za to zajímat se o ně a pokud se dotoho dostanete a pochopíte jejich plán a agendu vše v průběhu celé historie lidstva vám docvakne, nebo se k tomu můžete stavět jako skeptickej kokot a řikat nene to se neděje pak nejste nic víc než to co z vás chtějí mít - ověřujte informace i z jinejch zdrojů
16.04.2013, 22:19
přesně tak... spousta lidí ani neví že když holkak bere antinu a nebo brufen tak se vyčicje, ale látky v moči nejsou jen tak jednoduše odbouratelné a naše rádoby čističky, které jsou budovány stylem dělení zakázky subdodavateli subdodavatelů, neumí toto vyčistit. Stejně tak jako Fenoly, konzervační prostředky textilu z číny. Tohle všechno se dostává do řek a do jezer a rybníků. Pak se napijete vody ze studny nebo studánky a myslíte si jak jste udělali dobře. Sníte rybu a myslíte si jak joď v rybě pomáhá vašemu mozku. Ale opak je pravdou, pijete látky které jsou sice ve stopovým množství ale dostáváte se k nim po celý den všude. Důsledkem je že lidé jsou pak klidní, odevzdaní, nebojují proti ničemu, ženské nemohou mít děti a svaluje se to na civilizační choroby. Četl jsem že byla nějaká studie a v San Frencisku, kdy vypukla hipís tak se nějakým záhadným způsobem do vodovdu celého san frenciska dostaly látky podobné v brufenu. Aby se lidé nebouřili proti vládě a byli "v klidu a míru". Lidi otevřte oči. Včera mi přišel dopis jak úžasnou pojišťovnu mám, že mi minulej rok zhodnotili penzíjko o 2,2%. Chtělo se mi brečet. Protože inflace byla 3% takže mi vlastně klesla kupní síla peněz o 0,8%. a nečas ti řekne že až půjdu do důchodu budu brát důchod 6000,-Kč... ale nikdo se nebouří... možná je to tím že piju vody z hlubinné studny a né z vodovodu.
16.04.2013, 23:08
přesně !
17.04.2013, 16:17
To mně přimělo reagovat ještě na Wormovu tezi potravinové genocidy. Netvrdím, že současné potraviny nejsou sračky, jsou to samé pesticidy, růstové hormony, umělá sladidla, emulgátory a kdo ví co všechno ještě, ale tvrdit, že jen tohle je příčinou depopulace naší společnosti, je do značné míry alibismus. Zkrátka podlehli jsme blahobytu a nechceme si to přiznat. Dříve jsme fyzicky pracovali, dnes se jen válíme, nesportujeme, chybí nám pohyb, přejídáme se, jíme nezdravě, tučná jídla, málo zeleniny, opíjíme se v nezdravé míře alkoholem, kouříme, bereme drogy a pak se divíme, že máme zdraví v prdeli. Navíc chemické znečištění všude kolem nás, v půdě, ve vodě, dýcháme smog, nosíme upnuté oblečení - celý den si pařit koule v riflích je hodně velký faktor pozdější neplodnosti. Holky do sebe odmala rvou horem spodem antikoncepci, na každém kroku samá chemie, navíc jsou v módě potraty, ldii mají děti ve stále pozdějším věku, často rizikové těhotenství, pokud si vůbec nějaké pořídí. Můžeme si za to především sami - děti si často nepořídíme ne proto, že nemůžeme (ještě tu existuje možnost umělho oplodnění, navíc děcáky praskají ve švech), ale z vlastní pohodlnosti. Lidi dávají přednost kariéře, nebo se válí doma či vysedávají po hospodách. Dnes není cílem pořídit si dítě, ale koupit si nové auto, mobil, počítačovou hru, člověk si raději pořídí psa než dítě. Navíc jsou děti neskutečně rozmazlovány - místo aby jim věnoval člověk čas a lásku, kupuje si j penězi. Místo tři vychovaných dětí si pořídíme jednoho předotovaného rozmazleného smrada. Dnes osmileté dítě s mobilem či MP4kou je samozřejmost. Já měl první mobil v 16 letech a vůbec mi nscházel. Za vše může zvalné míry společnost, která je degenerována reklamami, ale ruku n srdce, tu spolenos tvoříme m všichni. Společnost, kde se celebrity těší takové slávě a jsou nám větším vzorem, než lidé, kteří něco skutečně dokázali, vědci, vynálezci, myslitelé, filosofové apod., je nemocná a odsouzená k záhubě. Al zpět k těm dětem. Naproti tomu cikáni evidentně problémy s plodností nemají, a to žerou to samé co my, takže problém bude třeba hledat někde jinde. Kurva, to je se zse rozepsal, zpět do práce.
17.04.2013, 16:57
ele mýlíš se. Jsme nuceni žít v "blahobytu" ale není to tím že by jsme chtěli ale že nás do toho nutí. Kolik lidí z nás příjde z práce domů kde celej den makali za tři lidi, převlečou se a jdou na vlastní zahrádku vyorat nějaké to své sami sobě vypěstované jídlo? Jo jsou takoví lidé ale bohužel více lidem už na to nezbývá nejen čas, energie, ale ani peníze. Za komančů si člověk vydělal x peněz, 25ˇ% dal za bydlení a zybtek měl na zábavu (i když omezenou). Dneska z výdělku odvedeš víc jak 60% abys zaplatil teplo, vodu,jídlo, nájem. na zábavu těi pak zbývá míń. Říkáš že si za to můžeme sami? Já to tedatakhle nevidím. Proč je chemický znečištění všude kolem nás? je to o tom že personál se nevzbouří a neřekne tohle vyrábět nebudeme protože to ničí přírodu. Mají strach o práci a tak raději drží hubu a vyrábí na co si řvoucí manažer vzpomene. Manažer kterej dostane peníze za to že se vyrábí to co si lidi kupujou. z 99% to jsou zkurvený plasty. Že holky žerou antinu? To je další problém, S tím psem souhlasím, sám jsem si radši pořídil psa než dítě. Nemyslím si že by lidé nechtěli zpmalit a vypnout. Problém je v penězích. v hdp které musí být kladné procento z kladných procent předchozích let. Tudíž roste exponenciálně. To je tržní hospodářství dotované inflací. Proto je dnešní doba tak uspěchaná a lidé dělají v práci za tři apod. Není to o tom že my lidé nechceme... my lidé chceme ale těch horních 10 000 nechce, protože by přišli osvé statky o svou pohodlnost... to oni diktují nám podmínky.
17.04.2013, 23:00
To se ti jen zdá. Dnes je v módě na všechno nadávat, ale zamysli se nad tím. Hlady taky jistě nestrádáš, počítač máš, připojení k internetu taky, jistě máš i auto, kterým se vezeš všude možně, určitě plnou skříň hadrů a kdejakých zbytečností. To všechno jsou vymoženosti, které za komančů nebyly, maximálně stopětkou nebo žigulem zajet si o víkendu na chatu. Kdybys spočítal, co všechno extra máš a kolik jsi do toho investoval, to jsou ty peníze, které teď postrádáš. Lidi si žijí v absolutním nepoměru, společnost je nastavena k nepochopitelnému plýtvání - dříve se chodily domácí spotřebiče opravovat, dnes se rovnou vyhodí a koupí nové, dříve se odnosilo jedno oblečení třeba všemi sourozenci, zašívalo se, dnes člověk vyhodí triko jen proto, že už je z módy, aniž by mu cokoliv bylo. Dříve byly hadrové kapesníky a plenky, které se daly vyprat a opět použít, vratné lahve, dnes je to samý sáček, plast, papír, ubrousek. … Lidi na jednu stranu neskutečně plýtvají a rozhazují peníze a na druhou stranu si neustále stěžují, že nemají co do huby apod. Kolik lidí sedí týden co týden v hospodě (pivo min 25 Kč), hulí krabičku denně (min 65 Kč) a stěžují si, jak je všechno drahé. Kdyby dnes člověk žil tak prostým životem jako dřív, mohl by chodit do práce klidně 4 hodiny denně a stačilo by mu to, jenže je nucen neustále utrácet za blbiny a hnát se za bohatstvím, aby mohl utrácet dál a dál (soused má tamto a já to musím mít taky, abych nebyl něco míň), upnutí se k materiálnu, to z nás dělá otroky. Tím, že je mnohonásobně větší nabídka všeho, člověk utrácí dvakrát tolik co dříve a přesto si připadne, že nemá nic, ale ten problém není v peněžence, nýbrž v hlavě. Dříve lidi neměli takové možnosti, které je odvracely od zakládání rodiny, dnes je tolik možností, tolik zábavy, že člověk zapomíná na povinnosti,. Společnost je přehlcena sektorem služeb, reklamy na každém rohu, vše nastaveno tak, aby z člověka ždímalo peníze, aby mu zatemňovalo hlavu. Když si spočítáš, kolik nesmyslů dnes lidi vrazí do dítěte – všemožné drahé hračky, autodráhy, kartičky takové, onaké, tamagoči, pokémony a jiné sračky, mobily, MP3 a 4, PC hry, zmrzliny, bonbóny, … tak zjistíš, že za tu cenu bys za totáče vychoval ty děti tři, ne-li 4. Jenže vychovávat dnes dítě jako před 50 lety, tak by ti ho akorát sebrala sociálka. To si mohou dovolit jen cikáni. A znečištění? O tom si nedělám žádné iluze. Zajdi si do lesa, co je všude pohozených sáčků, PET lahví, podívej se, kolik svinstva plave ve vodě, třeba na přehradě u hráze, na zastávkách samé vajgly a žvýkačky, za každým rohem nazvraceno. A to dělají lidé z vlastní vůle, k tomu je žádný manažer nežene, prostě lidi jsou ke svému okolí lhostejní a je to generaci od generace horší. Chybí úcta k čemukoliv.
16.04.2013, 20:57
4
tak i tak to odnesli nevinný lidi včetně dětí a to je ten největší průser...je to svinstvo.. mě osobně z těhto obrázků neni moc dobře, ale do pátku to přejde
16.04.2013, 21:48
Ale prosimtě, komu z těch mocných na tom záleží? Komu z nich vadí, že to odneslo pro ně jen nějaké číslo? To vadí a dojímá jen ty normální a obyčejné lidi.Ale jen proto, že se neumí shodnout a stát při sobě, můžou si maximálně někde poplakat v koutku a mocní dál budou v médiích ronit falešné slzy a slibovat spravedlivost. Kecy, kecy a kecy nic víc. A lidi jsou jen tupé ovce, co věří a čekají...:-(.
16.04.2013, 21:58
holka začínáš se mi líbit ! ukážeš mi pičku ?
16.04.2013, 22:03
wormrot - jestli je to na mě, tak si nech hodně rychle zajít chut. A nauč se nejdříve slušnému chování nežli semnou navážeš jakýkoli kontakt ju.
16.04.2013, 20:57
0
dneska jsem si taky šel zaběhat a nějaká kurva mi pod nohy hodila cigáro
16.04.2013, 21:40
SG-1 ty chodíš běhat?
16.04.2013, 22:03
běhám,jezdím na in-linech,horské kolo, lozím po skalách, je toho spoustu a práve ted trenuji na závod o délce 10 km, pravduříct ted nestíham díky tomu krásnému počasí práci ani školu)
16.04.2013, 22:22
ale krigl nezvedneš jaké seš suchar.
16.04.2013, 23:20
bacha na to v tom má určitě prsty FBI nebo CIA nebo NSA a ty ostatní.A je to pravda píše se to na netu. :-)))
16.04.2013, 20:46
-50
Připadám si tu jako po nahlédnutí do diskusí na Novinkach.cz. Mimochodem popis videa je identický s komentem na tomto portále. Hoši, neměli byste tak mnoho koukat na americké akční thrillery a střílečky. Hodně vám to motá palice…
16.04.2013, 21:20
ty by ses hlavně neměl dívat na TV H@VNA !
16.04.2013, 21:42
kočko než začneš plácat hlouposti najdi mě aspon jeden důkaz o tvém tvrzení, jinak přitroublé stránky pochybného původu jsi dej za kloubouk
16.04.2013, 21:48
tak fajn frajeři tady vám přiblížim jejich plán abyste se dostali do obrazu pak budeme rozebírat jednotlivá hovna, protože bez nějaké obecné představy je těžké diskutovat na urovni jelikož jejich plán je postaven na tom že lidi nemají čas zdlouhavě pátrat po věcech jelikož jsou zaměstnáni praci tudíž stáhněte si dokument Esoteric Agenda normálně je k nalezení v sekci videodokumenty myslím že společnost na ac24.cz momentálně neběží stránky tak si to stáhněte a pak dyžtak počkejte
16.04.2013, 21:50
už to jede http://www.ac24.cz/videodokumenty/spolecnost/29-esoteric-agenda-tajemny-program-zasvecenych
16.04.2013, 22:23
stačí se podívat na pár videií tady na zvrácených.... napřed býčí skála a hned zatím tajná společnost Vril...
16.04.2013, 23:14
S jistotou nemůže tvrdit nikdo, jestli šlo o islamisty nebo CIA. Vyčkejme času, až vyplují na povrch další podrobnosti a bude možné si udělat názor. Takhle od počítače má každý patent na rozum a patří mezi politologickou špičku.
16.04.2013, 20:16
59
Schválně, za jak dlouho asi tak přijde vítězoslavná zpráva o zatčení severokorejského teroristy?
16.04.2013, 18:47
0
Mozno jedna tupa pani senatorka co zakazuje ar 15 teraz zakaze trhaviny
16.04.2013, 17:16
-53
Všechno je to konspirace! Za tání sněhu na horách a následné potopy mohl Kalousek. Za tání ledovců může FBI. Za zemětřesení v Japonsku může čínská vláda. Za hladomor v Africe může papež. Za pád asteroidů může Putin. Za postřílení dětí v Norsku nemůže Brejvik, ale CIA. Za rakovinu Fidela Castra můžou američtí turisté. Za politiku mladého Kima může jeho studium ve Švýcarsku. Za akce 11.9. může selhání arabských pilotů v pěti érech. Za výbuch v Madridu můžou toreadoři, kterým chtějí zrušit koridu. Za válku SSSR v Afghánistánu může Dalajláma. Atd…
16.04.2013, 17:35
Globální oteplování je jen podvod pro zavedení uhlíkovédaně,už ted musela vláda přiznat že k němu nedohází.Japonsko mají na svědomá U.S.A. díky HAARPu,pád asteroidů se prostě stal,za hladomor může víc aspektů třeba to že 85 světový produkce obilnin a kukuřice jde na výkrm zvířat i když ve skutečnostimaso vubec nepotřebujeme nebýt toho dokážeme nasytit 6 násobek dnešní populace,u Fidela nevim jak to bylo nechci kecat,Kim je zmrd,11.9. je vina U.S.A. respektive uskupení jako Římský klub,Bilderberg,Skul & Bones v Madridu to bylo stejně.
16.04.2013, 19:52
Duchcate napsals to pěkně ale pozor ještě je tady Bilderberg grup :-)
16.04.2013, 20:13
hafan - no jasně, tenhle klub naplnil podomácku papiňáky hřebíkama a dal to do odpadkových košů…:-))
16.04.2013, 20:41
duchcat = vyjímka potvrzující pravidlo, nevěřící tomáš...
16.04.2013, 20:41
...a přece se točí !
16.04.2013, 21:17
ne členové těch spolku to nejdříve vymysleli a pak nechali udelat
16.04.2013, 23:03
S tím globálním oteplováním to není tak jednoznačné. Výzkumy mohla zfalšovat jakákoliv strana, obě mají své důvody. Ono ropné lobby je dost silné na to, aby ztopilo jakékoliv důkazy o o tom, stejně jako zkupuje patenty na čistou energii, aby nespatřily světlo světa. A hle, máme tady další konspiraci, jen z druhé strany. Takových jich dokážu za večer vysrat celý kýbl. Problém je vytřídit zrno od plev. Fakt je takový, že ledová pokrývka na severní polokouli skutečně ubývá, ať jde o horské ledovce, nebo polární. Spíš ale nejde o oteplování, jako o změny klimatu - dochází ke změnám cirkulace, ať jde o mořské nebo atmosferické proudění. Ve výsledku může nastat v Evropě paradoxně další doba ledová. Naproti tomu v Africe bude dezertizace, to samé čeká Amazonii po její devastaci. Klimatický systém je nesmírně složitý a nikdo do něj nevidí. Ani meteorologové nejsou sto zjistit s jistotou, co bude zítra, natož za pár desítek let. Za hladomor v Africe může především kritické přelidnění kombinované s liknavosatí většiny obyvatelstva, které se ještě přiživuje potravinovou a humanitární pomocí a populace se tak uměle drží v několikanásobném množství. To ale někomu nedochází - vidí vyzáblého černouška, tak hned pošle dary, ale že si ten přeživší černoušek pořídí hned několik dalších a potřeba potravin se v další generaci zněkolikanásobí, už nikomu nedochází. Japonsku jsou zemětřesení naprosto běžnou věcí, jelikož se nachází na tektonickém zlonmu, tudíž tsunami tam není ničím neobvyklým. Byla to jen otázka času, kdy se něco takového stane. V historii takových tsunami byla jistě spousta, ale když to pár sedlákům rozbořilo chatrče, nebyl kolem toho takový rozruch jako když to odstavilo jadernou elektrárnu, zvláště v době globalizace, kdy člověk přes půl světa zapne televizi a do minuty vše vidí v přímém přenosu. Já osobně bych si život bez masa představit nedokázal. Člověk je prostě všežravec a proto by měl jíst jak rostlinou, tak živočišnou složku, ale ve vhodném poměru. Do 11. září věřím, že je zapletená USA, na pár arabských hotentotů by byla taková akce až příliš propracovaná. Bostonský útok kdo ví. Co se Castra a Chaveze týče, rakovina je u lidí v jejich věku naprosto běžná věc, já bych za tím nic víc nehledal. Toť můj názor.
17.04.2013, 09:20
ele: Globální oteplování existuje ale má opačný efekt než se to jmenuje. Rozpuštěním ledovců se zvyšuje obsah vody v zemské kůře, čímž dochází k tomu, že se tam kde se voda zdržuje dochází k ochlazování. Je to jakoby druhé zrcadlo, které zvětšuje svou plochu aby odrazilo více slunečních paprsků pryč a tím ochaldilo celou zemi. Příroda je samasobě regulativní a i s tímhle si umí poradit. Ne nadarmo léto je v posledních letech 14dní a zima převládá třičtvrtě roku. Tady se na tom shodu. Co se týká afriky, tam je to jasné, bilí postavili farmy, zaměstnávali černochy a vůbec celou zemi rekultivovali, pak se černoši nasrali, bilý vyhnali nebo pozabíjeli a teď tam zase žerou hovna. Na afriku by byla potřeba tvrdá vojenská ruka. Je velmi snadné udělat ze sahary zase džungli, ale problém je v lidech. Nikdo ti to nedovolí. Američani tam chcou těžit, čína tam chce těžit, rusko chce afriku vytěžit. Nikdo tam nechce zelenou džungli. A z toho je mi zle. Mám plán ale realizace nikde, mohli by tam být pole, louky lesy, nastartovaný ekosystém, vody je tam dost, akorát ji musíte dostat na povrch a zlikvidovat písek. Všechno jde, ale je to o lidech a penězích. pokud tady budou peníze tak afrika zůstane afrikou tak jak ji známe, i když by to mohli být druhé plíce země, když ty první už jsou vysekaný.
17.04.2013, 16:37
Tak zima byla letos více roztažená, ale to je jen extrém, který se čas od času vyskytne. Navíc rozhodně nebyla podprůměrně chladná, to přišlo až v březnu, kdy se ukázaly výraznější odchylky od normálu. Rozhodně nejsou v poslední době takové zimy, jako byly v 70. či 80. letech. I já pamatuji ze svého dětství, že jště před 10-15 lety nebyl problém, aby vydržela dva měsíce sněhová pokrývka. To je v poldních leech nemyslitelné. Nsněží a do druhého či třetího dne to roztaje. Minulý rok v Brně nebyl sníh vůbec (když odmyslím ten poprašek, co tu byl pár dní). Kdyby se ochlazovalo, určitě by neubývaly Alpské ledovce (Aletsch, Mer de Glace). Hodně se spekuluje o odklonění Golfského proudu vlivem chladné arktidskévody z tajících ker, ale to se zatím nepotvrdilo. Česká republika je na zeměpisné šířce Kanady, to by teprve přišly zimy. Spíš je ale v polední době znatelný vliv na atmosferickou cirkulaci, třeba jevy jako.El Nino, nepravidelnost monzumů, tropické bouře a tornáda se stále častěji a ve stále sinější podobě vyskytují v Evropě Pokud se vykácí Amazonie, největší a nejdůležitější suchozemský ekosystém, to bude teprve klimticý chaos. S tou Afrikou souhlasím, taky to tak vidím. Nejdřív tak strašně toužili posamostatnosti avymanit se z našehokoloniálního područí, které je doslova seslalo ze stromů, a pak všechno, co jsme tam vybudovali, poslali do sraček a teď se zpátky hrnou sem k nám. Když jim kolonie nevyhovovaly, tak ať se poperou sami. Naše největší chyba byla, že jsme tam vůbec kdy lezli. Teď na nás bude stále doléhat stín dpovědnosti za tamější neutěšený stav.
20.04.2013, 19:09
Konec se blíží vy ovce!
16.04.2013, 16:59
0
mamaterizmus a nie terorizmus.Pre teroristu by to malo mať význam až vtedy ak zabije aspon 50 ludí inak je to šuflikant.
16.04.2013, 17:13
materializmus
16.04.2013, 17:13
amaterizmus
16.04.2013, 16:27
61
Kupa konspirací dává smysl a dovolím si říct že je i založená na pravdě . Ale problém nastává u lidi kteří pak začínají vidět konspirace na každém kroku . A tím vůbec nepřidají žádnou důvěryhodnost lidem kteří se snaží objektivně objasňovat tyto případy . A hází je do jednoho pytle s těmito existencemi :-))) Člověk by se neměl nikdy nechat unést moc předčasně což se mě v tomhle případě zatim zdá.Za pár dni uvidíme víc.
16.04.2013, 16:59
Když se vojáci obléknou do uniforem cizího státu a jdou přepadnout svůj vlastní vysílač, vypadá to taky celkem šíleně...
16.04.2013, 22:35
To je přesně ono. Našim médiím nevěřím ani za mák, zpravodajství je kupa sraček, ale hledat za vším konspiraci a tvrdit, že všechno je jinak a vše je jen propaganda a a cílená manipulace, je zase druhý extrém. Člověk nadává na podjatost médií, ale sám propadá téže propagandě z opačné strany. Na každém šprochu pravdy trochu, pravda bude někde uprostřed. Svět není černobílý, zlo je na obou (všech) stranách konfliktu, což si málokdo dokáže přiznat.
16.04.2013, 23:11
el-magore napsals to přesně.
16.04.2013, 16:18
-61
Chudáci lidi a chudáci televizní posluchači a vůbec všichni ke kterým dosahuje hlásná trouba buržoazie - masová média. Teď se zase bude žvanit o atentátu, předtím o UDV (ministerstvo propagandy.... Iperialisté v USA by se měli zaměřit na bezpečnost, soc. zabezpečení a zaměstnanost svých občanů...a nebo spíš táhnout ke všem čertům.
16.04.2013, 16:46
hlavně chudáci všeci neregistrovaní Honiči
16.04.2013, 17:12
jenže jde o prostředek aby zase utáhli šroub. Aby zase mohli někam posunout a ještě víc zasahovat do soukromí jednotlivých lidí.
16.04.2013, 22:30
Že tady něco o propagandě píšeš zrobvna ty, stalinisto. Běž si raději nafackovat.
17.04.2013, 16:42
ele nemagoř tolik :-D Nutnost si za každou cenu zvlažit rozbouřenou krev je úsměvná.
16.04.2013, 16:17
1
Někomu bouchly nervy.
16.04.2013, 15:45
0
utrhali nohy
16.04.2013, 15:43
2
johoho američani si shodili domečky odstřelili pentagon teď utrhali a zabili pár spoluobčanů a za vším stojí vláda usa hmmmmm hoši a teď tu o červené karkulce.
16.04.2013, 16:27
jseš idiot
16.04.2013, 16:46
podívej se občas na důkazy který jsou kolikrát v rozporu s fyzikou a podívej se i do hlubších sfér než je to co ti řikaj na nově debílku
16.04.2013, 17:14
stačí se podáívat do naší historie kolik vlastních lidí tedy čechů bylo zabito či umlčeno. Říká se tomu komunismus.
16.04.2013, 19:49
:-D :-D :-D wermonte wermonte to víš že jo :-D :-D :-D equilibrium - srovnávat komunismus s terorismem? hmmm ale tak každej to má v hlavě jinak.
16.04.2013, 20:43
když to budeš brát z pohledu objetí tak bych řekl že terorismus je humálnější.
16.04.2013, 21:18
ne asi !!
16.04.2013, 23:08
worčestre ne e! equilibrium - Pokud myslíš že se za komunismu zavíralo tak možná by si někteří přáli umřít v to možná ano ale jinak srovnávat terorismus a komunismus to je jako srovnávat favorita s mercedesem.Já ti nevím ale co by si asi přáli lidi z moskevského divadla nebo děti z beslanské základní škole co myslíš brali by smrt nebo pracovní tábor?
17.04.2013, 13:09
smrt
17.04.2013, 15:19
mno mužu ti zaručit že by brali tábor to mi věř .
17.04.2013, 17:01
zeptej se lidí kteří byli zdiskreditováni komunistickým režimem, řeknou ti že by radši dostali kulku než aby oni a jejich celá rodina postupovala to co bylo na nich pácháno za komunismu. Prober se už kurva!
17.04.2013, 17:24
Já sem probranej až až ty seš ale nějakej divnej tady kálíš na komanče a o trochu víš říkáš (ne přímo) že za nich bylo lépe. Neboj ty lidi mám kolem sebe PTP zavřený živnostníky proletáře atd vše je v rodině vím o čem mluvim.
16.04.2013, 15:12
5
Ori, kteří nás vedou ke spáse a bojují se zlem, jež by nás uvrhlo ve smrtelný hřích. To oni porazili a vyhnali staré duchy. A teď nás silou naší vůle vyzívají k boji a vítězství nad nevěřícími a jejich pomocníky. Veďte nás po své cestě, abychom na věky věků porazili nepřátele naší víry a v den spásy byli s vámi na konci všeho, na pláních osvícení. Blahoslaveni budiž ORI !!!
16.04.2013, 15:32
už zase ORIone
16.04.2013, 15:48
dosray dosray proč tě holky nechtěji...
16.04.2013, 16:17
Blahoslaveni budiž ti, kdož kráčí po cestě počátu. Blahoslaveni budiž ORI !!!
16.04.2013, 17:15
kéž by blahoslavení už dorazili. Čekal jsem že přijedou 21.12.2012 a dodneška nepřijeli.
16.04.2013, 15:05
6
Tuhle věc udělal buď naprostej amatér, anebo ten, kdo chtěl napáchat "minimální" škody s velkým efektem. Každej trochu informovanej terorista přece ví, že klasický střelný (černý) prach má pro takovéto věci pramalou účinnost. Vyšší brizanci má i směs na hlavičkách zápalek. V USA kde je volný obchod se zbraněmi a střelivem stačilo vysypat pár nábojnic do pušky, nebo použít ANFO (ledek + nafta)a hned by byla větší sranda.
16.04.2013, 17:16
což potvrzuje teorii o tom že jde jen o záminku vlády
16.04.2013, 17:28
přesně
16.04.2013, 14:47
18
Přesně Eque, ty jsi můj člověk ! Jde jen o to vytvořit problém a nabídnout řešení zachvíli přijdou s vysvětlením že jde o muslimy nebo to co se jim hodí,samý scénář jako 11.9. jde jen o to vytvořit situaci při které se budou obyvaelé tak bát že svolí ke všemu a to jak omezení jejich práv tak vojenské akce.Vemte si příklad ze střelby ve škole nebo na premieře Batmana nejsou důkazy dokazující jejich scénáře jen vinu hodí na samotáře kterýho většinou mučí a zdrogují a hned na to Obama schválil zákon na omezení zbraní ale skutečnej důvod proč je chce sebrat je Agenda21 (vysvětlení v dokumentu Esoteric Agenda). Nebudte ovce a zkustte vyslechnout ijiné názory http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/1995-alex-jones-za-vybuchy-v-bostonu-je-vladni-spiknuti
16.04.2013, 22:26
USA je jedna z nejbenevolentnějších zemí, co se držení zbraní týče a vliv na omezení kriminality to rozhodně nemá, ba právě naopak, takže v tom bych až takovou vědu neviděl. Co se 11. zaří týče, mám tentýž názor. Media si dokola melou svou, ale mnoho důkazů tomu nasvědčuje o opaku: způsob zhroucení obou budov WTC skutečně nasvědčuje řízené demolici. I kdyby byly žárem z nádrží letadel přetaveny nosníky, logicky by se nezřítil tak, jak se stalo, tedy sám do sebe. A rozhodně ne oba dva a v obdobném čase. Takový žár, že to rozškvařilo i kovovou konstrukci, ale našli se tam nepoškozené pasy teroristů. To je taky na pováženou. Náraz u Pentagonu, kde nebyly nalezeny takřka žádné trosky, je úplně za vlasy přitažený. Stejně tak okamžitá reakci a zajištění prostoru, aby nikdo ze zúčastněných neprokoukl, o jakou šlo kamufláž. Že by letadla na tak dlouho obelstila i samotný NORAD, a že zrovna jako náhodou tím dnem probíhalo nějaké letecké cvičení, moc náhod, než aby to byla skutečnost. Rozhodně spíš uvěřím, že pár magnátů je natolik zaslepeno mocí, že zosnuje takový podvod, protože prostředky na něco takového mají, než že celou akci tak dokonale provedlo pár troglodytů s ručníkem na hlavě, kteří před pár lety slezli z velblouda. Ostatně nebylo by to poprvé, co by uplatnili tuhle metodu k navnadění zblblých mas ke konfliktu: co potopení Lusitanie jakožto záminka pro vstup do 1. světové války? Co Pearl Harbor, o kterém Američani dobře věděli a v inkriminovaný den útoku stáhli z přístavu všechny důležité letadlové lodě? Nicméně vidět ve všem knspiraci, je trochu přehnané. Když se podíváš, kolik teroristických útoků mají na svědomí v jejich zemích (tam to bouchá prakticky každý den), není důvod si nemyslet, že něco podobného nemůžou spáchat v lůně jejich úhlavního nepřítele, kde už jich je nakvartýrovaných taky požehnaně.
16.04.2013, 14:47
5
Zemětřesení o síle 7,8 stupně Richterovy stupnice zasáhlo jihovýchodní část Íránu. Otřesy však byly zaznamenány v oblasti celého Perského zálivu. Že by další test HAARPu
16.04.2013, 14:52
kámo semrád že tu potkávám lidi se stejnými názory ! jinak doporučuju konspirační teorie s jesse venturou - haarp sice je to stupidnětočený ale aspon je to pro širší veřejnost zajímavý než normální dokument
16.04.2013, 14:53
nene HAARP to nebude, to jsou určitě následné otřesy Bostonské trubkové bomby naplněné střelným prachem.
16.04.2013, 14:59
hele bratr mi posla tuhle sdresu omrkni stojí za to http://www.cez-okno.net
16.04.2013, 15:06
jestli jde o ten citát tak je to fakt k tomu semse dopracoval přes marihuanu a extázi to je jeden z důvodů proč je zakázaná stačilo by aby jen jednou v životě si někdo dal E a tak aspon polovina by začala takhle myslet a nějaký Ilumináti nám můžou navždy hulit kára
16.04.2013, 22:09
Já bych ten HAARP zase tak nepřeceňoval. Kdekoliv se na zemi cokoliv šustne, hned se vyženehorda konspirátorů a vidí za tím HAARP. Přírodní katastrofy byly vždycky a vždycky taky budou. Že je jich v poslední době víc než dříve, je způsobeno jednak propojeností světa, jednak tím, jak s přírodou zacházíme. Kdo seje vítr, sklízí bouři.
16.04.2013, 14:29
3
bomba bouchla tak hurá útok na Irán... hola hola nafta volá :-D
16.04.2013, 13:11
0
LOL jak ty americké Ovce vyvádějí jim tam bouchne něco 1x za 5 + let a oni hnedka jančí navíc si to zaslouží napadají jednu zemi za druhou!
16.04.2013, 13:15
mě ani zas tak nepobuřuje to že tam něco bouchlo ale to jak tam pak zahodily to zábradlí a pošlapali tam ty naše vlajky!
16.04.2013, 11:29
3
Equilibrium, souhlasím, že informace z médií jsou zkreslené. Veřejnoprávní televize používá manipulaci nebo třeba odvádění pozornosti od důležitých zpráv, když jde o zprávu, kterou nelze nezmínit, pak proběhne jen krátká informace, která je zamaskována nějakou pitominou atd. Zase ale nemůžeme věřit všem informacím z druhého břehu a nemůžeme ve všem vidět konspiraci. Pravdu o útoku v USA se stejně nedozvíme stejně jako třeba pravdu o 11. září 2001. Můžeme si jen udělat vlastní úsudek na základě protichůdných informací. Ale váhavě s tebou souhlasím, že se může jednat o naplánovanou akci ušitou na míru pro plány USA.
16.04.2013, 14:50
souhlas alekdyž se do toho ponoříš jakože hodně a víš jak jsou jaké spolky provázané a máš přehled o obecném mínění lidí, můžeš jednoduše na situacikoukat z pohledu viníka a vše dává naprostej smysl
16.04.2013, 22:01
Souhlasím s Antiromou. Našim médiím nevěřím ani za mák, zpravodajství je kupa sraček, ale hledat za vším konspiraci a tvrdit, že všechno je jinak a vše je jen propaganda a a cílená manipulace, je zase druhý extrém. Člověk nadává na podjatost médií, ale sám propadá téže propagandě z opačné strany. Na každém šprochu pravdy trochu, pravda bude někde uprostřed. Svět není černobílý, zlo je na obou (všech) stranách konfliktu.
16.04.2013, 22:32
elmagor: Tak proč je všude omílaný do kola strašná událost v bostnu kde při výbuchu umřelo pár lidí. Ale to že v británii umřelo ve stejný den v autobuse víc lidí se nezmíní nikdo. Že ve stejný den bylo znásilno x tisíc žen... že v africe pokračujjí nepokoje...nic, že se španělkso bouří, jsou tam mohutné stávky... taky o tom nic nevíš, ani o Bulharsku které se bouří proti vládě a nikolv proti vysoké ceně za el.energii od čezu...taky nic.... NEVÍŠ NIC co BY způsobilo tvou OBČANSKOU NEPOSLUŠNOST!!!!
16.04.2013, 23:31
O Bulůharsku, Španělsku či Islandu ví z internetové komunity, kde se ještě dají dohledat nezávislé informace, snad každý. Jasné, že když se jedná o protivládní demonstrace, přijde na řadu tvrdá cenzura. Když se rozpadal koncem 80. let Východní blok, taky se do poslední chvíle tvářili, že se nic neděje a nakonec se vše sesypalo jako domeček z karet. Já jsem četl hromadu konspirací a za pravdivost některých bych dal ruku do ohně, jiné bych bral z rezervou, některé už jsou naprosto uhozené. Netvrdím, že v tom neměla prsty CIA nebo někdo podobný, ale stejně tak nelze předem vyloučit islamisty. Když mrkneš na Blízký a Střední východ, tam to bouchá den co den. Není tedy jediný důvod si nemyslet si, že by mohli něco podobného uskutečnit i v lůně jejich úhlavního nepřítele, USA. Taky je možné, že mají pravdu oba tábory a šlo o kooperaci islamistů a Američanů, vždyť USA a Al-Kajda jsou velcí spojenci. Ani jedna strana není čistá, všechno je hnůj.
17.04.2013, 09:22
ele: nebyl by lepší útok hodit černou igelitovou tašku někam do koše u bílýho domu? Nebyl by to lepší teroristický čin?
17.04.2013, 16:50
Byl i nebyl. Efekt by to možná mělo, ale tam je mnohem větší ochranka a nezasáhlo by to tolik lidí. Smrt civilistů se vždy vryje do paměti více, lidi se do nich více vcítí. Proč Breivik stříe a ostrově plném dětí a nevtrhl raději do parlamentu? Proč čečenští separatisté raději obsazují školy či divadla a nepustí se do Kremlu? To samé. Válku by tím jistojistě rozpoutali, ale lidi by jim spíš děkovali, než je proklínali. Koneckonců do Pentagonu už údajně jedno letadlo vletělo, takže se tyhle útoky neomezují pouze na civilní cíle.
16.04.2013, 11:24
0
Sakra Ele ani kdybych měl nohu v poho tak bych asi zvážil jestli pojedu do Brna na půlmaraton eště by to bylo na mě
16.04.2013, 23:23
Kecáš. Tu nohu sis určitě zranil, protože jsi z toho půlmaratonu dostal strach.
16.04.2013, 11:00
3
Kámen (Sýrie) nůžky (Irán) papír (KLDR) Pokud to není nějaký vyšinutý USA people
16.04.2013, 10:51
-7
Equi – tobě dobře hrabe! Dej si pauzu, dej si kit kat, mentos a potom chloroform…
16.04.2013, 12:25
probuď se: http://www.ac24.cz/zpravy-z-domova/1895-lze-nam-ceska-televize
16.04.2013, 13:08
můžu mizi vás vzpomenu na 11.září nešlo mi do hlavy že dvě letadlu položí na zem dvě budovy a další budovu o pár bloků dál. Pak jedno letadlo napálí do pentagonu a udělá tam jen dírku nevim ale já nějak těm zmetkům bez historie nevěřím ani prd
16.04.2013, 14:48
nehrabe podívej se na něco z jinýruky http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/1995-alex-jones-za-vybuchy-v-bostonu-je-vladni-spiknuti
16.04.2013, 14:54
bobi85. cely 11 september je veelke klamstvo. urobili si to sami americania. len kapanek nepocitali s tym ze im tie dvojicky spadnu. Co sa tyka pentagonu ten vyhodili do vzduchu. Ziadne lietadlo tam nespadlo. necudoval by som , ze aj tento bostonsky atentat si urobili sami aby mali zas dovod niekam vojensky padnut. USA je iba obycajny agresor co chce panovat svetu a odstranuje vsetkych co sa im vzopru. USA je najväčšie zlo na svete. a verim tomu , ze oni zapricinia tretiu svetovu ak nejaka vypukne.
16.04.2013, 21:41
Duchcátko nerada to říkám, nebot mám k tobě určité simpatie ale probudit by jsi se měl fakt jen ty sám. A protože zřejmě máš dost špatný zrak i sluch, tak si vem ještě na pomoc lupu....
17.04.2013, 11:51
Duchcate, v tomhle musím bohužel stát proti tobě a souhlasit s Ivis a ostatníma, kteří tvrdí, že máš zavřená kukadla. Rozhlídni se kolem sebe.
20.04.2013, 19:12
Otevřete oči! Nekrokalypsa 2 je již za dveřmi!
16.04.2013, 10:50
3
jj mas pravdu