ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

Nedostatek toaletního papíru

3704x
Komentáře
19.03.2013, 08:21
2
Kdo nežere taky nesere. Na co hajzlpapír. 2/3 národa hajzlpapír ani nepotřebuje. Elektronika stojí za hovno a "žrádlo" za dvě. Nejlepší je pivo a cigára. Za mlada jsem stejně nic jinýho nepotřeboval než co vychlastat a přeříznout. Telefony nebyly a stejně se parta sešla přesně v pět na Václaváku Hajzlpapír mě nezajímá a ani nezajímal.
18.03.2013, 18:32
2
Zatímco si tady dáváte,tak na vás kluci a holky z politiky zvysoka squirtujou.
18.03.2013, 18:06
-1
Kdo nadává na komunisty byl neschopný blbec a idiot a zůstane jím i v dnešní době. Schopný člověk si poradí v jakémkoli režimu!!
18.03.2013, 18:29
Inžo, teď si zaperlil.
18.03.2013, 18:33
Ing.Jan Rozmrdal for prezident!
18.03.2013, 20:32
Díky hoši.
18.03.2013, 22:02
Nemáš zač chlape.
19.03.2013, 06:32
Rozmrdale - jsi typické bezpáteřní bezcharakterní slizké individuum...
19.03.2013, 08:22
Správně
19.03.2013, 21:24
Je vidět že dnešní ingousti jsoz největší tupci....Člověk si poradí i na pustým ostrově,když ho tam vysadí,ale tady jde o to jakej je tady v ČR bordel a nic nefunguje,všechno se ruší,rozkrádá atd...
20.03.2013, 17:30
nick84: Jenom ten ural co od nás odvezli měl větší hodnotu než náš státní dluh, kdyby nebyli komanči a nevydolovali ho a neodvezli do SSSR, tak sme byli tak krutě za vodou. To byly vlaky den co den, teď už je na Jáchymovsku a spol. leda hovno.
18.03.2013, 17:14
1
tak ono je stejně lepší si prdel rovnou umejt než rozpatlávat hovno papírem. Osobně mám spotřebu minimální. Ráno vstanu, vyseru se a rovnou se jdu umejt takže papír nepotřebuji. nehledě na to, že když člověk nejí jak prase tak stolice má mít takovou konzistenci, že vás neušpiní (dostatek vlákniny ve stravě) Ale chápu především ženy, že si utíraj pipiny, protože se blbě voklepávaj :-D
18.03.2013, 16:28
-1
Duchcate, ty seš prostě zábavnej člověk. " Jsi člověk, kterému v době revoluce 1989 bylo 5 let. " Tvůj učitel dějepisu to musel dobře schytat, když se ti snažil vtlouci do hlavy něco o době kamenné...
18.03.2013, 16:40
Ali - on je trochu rozdíl zabývat se dějepisem v podání ultralevých historiků, dělat chytrého v současné době a plácat něco o komunistické revoluci, když jsi to nezažil na vlastní kůži, ty teoretický anarchistický klaune…:-)
18.03.2013, 17:08
Ali, no vidíš a dějepis? Za komančů, hele nějak jim tam něco vypadlo nebo měli špatný zdroje asi. SSSR a Německo a dohoda o rozdělení Polska, Vlasovci, osvobození Plzně a další čéče ve školách to říkali jinak...)
18.03.2013, 18:08
Ali chodil do fofr školy s cikánama,v šesté třídě se naučil zavazovat tkaničky u bot,v sedmé abecedu a v osmé násobilku do deseti.Co by jste chtěli od takového nedonošeného trotla?
18.03.2013, 22:10
Aha, Ali. Ty ešte žiješ ? Dlho som ťa tu nevidel.
19.03.2013, 00:05
ahoj Riso. Žiju a mám se dobře. Doufám že se i tobě dobře daří. Nechodím sem tak často jako dřív. Je to už dost ohrany...Prohodit pár slov se zarytými antikomunisty, kouknout na stále podobná videa..to už je celkem nuda. Ať se daří...
19.03.2013, 08:18
Ali, takže utíkáš z diskuze jak malej kluk. Možná sem ještě napíšeš jak jsme hloupí a že tomu nerozumíme a že nás upřímě lituješ. Ale když propaguješ nějakej směr tak bys ho měl být schopnej obhájit ne? A dokázat diskutovat, nebo ty si o tomhle všem nevěděl?
18.03.2013, 16:00
0
*frontě
18.03.2013, 16:00
1
LOL určitě bych stál ve fronzě na toaleťák. Bych si utřel prdel do novin a je to cajk.
18.03.2013, 15:05
2
Přece se nebudeme hádat.Myslím,že se schodneme na tom,že komunismus byl,je a bude nejzkurvenější ideologie všech dob.
18.03.2013, 15:07
Ano, na tom se shodneme )
18.03.2013, 15:41
Myslím,že souhlasím bez hádky.
18.03.2013, 20:42
Negře..! Že sto neřek hned.
18.03.2013, 20:43
"Pulp Fiction" :-)
18.03.2013, 12:32
0
Za vlády jedné strany, v hrůze totalitního režimu, v bídě a nouzi, politickém útlaku, nesvobodě, bez podílu cizího kapitálu, jen z domácích zdrojů a s omezenou zahraniční pomocí, při úplném vypořádání se se znárodněnými zahraničními majiteli po Únoru´48, při spuštěné Železné oponě a mezinárodní blokádě, bez vrácení celého zlatého pokladu a nesplacených válečných reparacích se československým dělníkům, zemědělcům, vědcům, inženýrům, zaměstnancům i intelektuálům podařilo při udržení slušné životní úrovně a životních jistot naprosté většiny občanů vybudovat: 4 atomové, 23 tepelných a 26 vodních elektráren, téměř 400 km dálnic, elektrifikovat železniční tratě, postavit hutní, strojírenské, chemické, potravinářské a jiné podniky a továrny, zmodernizovat zemědělská družstva a dosáhnou téměř 100% soběstačnosti v základních komoditách, provozovat flotilu námořních lodí, položit stovky a tisíce kilometrů energovodů, plynovodů a ropovodů, zavést zcela nové výroby niklu, hliníku a umělých hmot, postavit a provozovat jesle, školky, školy, odborná učiliště, polikliniky, nemocnice, kulturní a společenské domy, sportovní stadiony, rekreační střediska. Od základu bylo území republiky pokryto TV signálem, ne sice ideálně, ale přesto se udržovaly kulturní a historické památky, podporovaly se divadelní a umělecké soubory a soubory lidové tvořivosti. Vybudovala se podstatná část pražského metra s 38 stanicemi, obrovské prostředky se vynakládaly na industrializaci zaostalého Slovenska. Postavily se stovky obytných sídlišť s 200.000 panelových domů a 1.200.000 byty, což představuje 55% všech bytů a 30% veškerého bytového fondu. Dekrety na tyto byty se předávaly rodinám bezplatně. Ve zbrani byla udržována 200 tisícová armáda v mnoha desítkách vojenských útvarů, 16 výcvikových prostorech s 407 bojovými letadly, 101 vrtulníkem, 4.585 tanky, 4.900 obrněnými transportéry a BVP, 3.445 děly a raketomety a 77 zařízeními odpalovaní raket. Pro případ války a v rámci Civilní obrany byly vybudovány objekty, které by dnes bylo naprosto nemožné postavit. A ještě zbylo dost prostředků pro zahraniční pomoc rozvojovým zemím. Nízké platy byly vyváženy dotovanými cenami potravin, bydlení, hromadné dopravy, lékařské péče, kultury, umění, sportu a mnoha jiného. Takové prostředky, takové bohatství byli pracující schopni vytvořit. Kampak asi tyto prostředky dnes plynou? Zahraničním majitelům a domácím podnikatelům, zbytek se rozkrade a prošustruje za zbytečnosti. Jen na ty, kteří je svoji prací vytvářejí, se stále nedostává. Proto se jim ještě z toho mála sebere. V roce 1989 měla SBČs k dispozici 105 tun měnového zlata v hodnotě 15 - 17 miliard Kčs, hotovost ve výši 85 mld. Kčs a žádné vnitřní dluhy. Státní dluh činil pouhých 124,2 mld.
18.03.2013, 12:41
Hmm, a jak vypadaj země kde byli komouši dnes, a jak vypadaj země kde po válce komouši nevládli (Norsko, Dánsko, Německo, Finsko, Rakousko), aneb jak se kradlo za komaru tinyurl.com/chvpmyr
18.03.2013, 13:20
edgeinletieš hrušky z jablkami
18.03.2013, 13:28
o to mi jde
18.03.2013, 13:41
nick84 - A k čemu to bylo dobré, když lidé neměli co na sebe, na všechno se stály fronty a ještě se na ty, co stáli pár metrů od dveří obchodu nedostalo? Jídla málo, průmyslové zboží v žalostné nabídce… může být opravdu v tomto státě nějaký pitomec, který to zažil a zapomněl na to? Asi může. Pár jich sem chodí.
18.03.2013, 14:54
nick84 Podle nicku a profilu jsi asi ročník 84.Takže si ta max. pamatuješ jak jsi hrál kuličky,pískoviště a možná tátův pohlavek.Tak tady nemachruj s výtažkem z nějakých komančských stránek ty tatrmane.Zapomněl jsi ještě na měnovou reformu z roku 1953,ale to ti prarodiče určitě neřekli.
18.03.2013, 15:01
d58xx : proč plete hrušky (S) jabkama. Porovnání ekonomického vývoje v závislosti na státním zřízení, a rakušákům SSSR odvezli navíc celý fabriky jako kompenzaci za válku.
18.03.2013, 15:35
nick84 - Jsi člověk, kterému v době revoluce 1989 bylo 5 let. Citovat tady úsek z volebních proklamací KSČM člověkem, kterému maminka před převratem utírala zadek Rudým Právem, je hodně laciná demagogie směřující k vítězství jedné strany. Zapomněl si ale dodat, že po revoluci došlo k masivnímu rozkrádání všeho především soudruhy, kteří obsadili strategické funkce na kompletně všech ministerstvech vč Fondu národního majetku a tito rudokožci s vymytými mozky si za korunu koupili tisíce státních podniků, družstev, pozemků apod. Vytvořili z toho soukromé firmy, které vytunelovali nebo prodali zahraničním investorům. Dnes jsou tito soudruzi – převlékači kabátů těžce za vodou a v dílech zkázy pokračují jejich rodinní příslušníci nebo naočkovaní známí, kteří mají v hlavě jenom jedno a ro KRÁST. Pokud by revoluce proběhla s dokonalou očistou mozků, kde byla zakořeněna komunistická ideologie, že vše je všech, tak by to dopadlo možná jinak. Proč nekradou Němci Němcům, Skandinávci Skandinávcům, Francouzi Francouzům atd.? Protože to je proti jejich vlastenecké nátuře, protože jsou hrdí na svůj národ a zem. My tu omíláme donekonečna fráze o Masarykovy a o hrdinství českého národa a přitom nás komunismus naučil krást a přitom ještě natahovat ruku, kam by mělo něco občas ze státní kasy grátis spadnout. Já jsem z firmy vyhodil již aspoň 10 lidí, a to vesměs třicátníků a čtyřicátníků, kteří kradli jako straky nebo místo práce leželi na kartonu. Když jsem se podíval do jejich historie, tak to byli většinou synové z komunistických rodin. Jablko nepadá daleko od stromu. Tím jsem chtěl pouze upozornit, do jakého marasmu se opět ženeme…
18.03.2013, 21:50
tak, a teď jsem ještě dej výčet toho, co dokázala Francie nebo Německo za stejnou dobu, ale zcela naprosto od nuly, nebo spíš od záporu, protože nejdřív museli zbavit země hromad suti a trosek
19.03.2013, 12:57
nick84 - Ale tohle se dnešním židáckým nenažrancům vůbec do krámu nehodí,takže pochodíš jen u těch rozumných a na ty tu jen sotva narazíš, nebot jsou válcováni tupým stádem ale snaha se cení, tedy aspon já ji cením :-).
19.03.2013, 15:12
To nick84: 4 atomové? A jaké prosím pěkně? A vnitřní dluh byl kolem bilionu Kč, požkození životního prostědí (zamoření ovzduší, DDT kam se podíváš). Historické památky? Z klášterů a dalších si udělali kasárna a zdevastovali to. A asi to nebyla zas taková blokáda když jím prodali hafo toaleťáku. To Ivis: a nenažrancema po svobodě, svobodě volného pohybu, vyznání atd. Tak to pak sem opravdu vinen a jsem nenažranec D
18.03.2013, 12:07
0
protože lidi jen žerou a serou...
18.03.2013, 09:23
2
Že se vy všichni komunistofilové (Ali,Semtamdurch a podobní) neodstěhujete na Kubu,Severní Koreu a podobný destinace?,když je vám tu všem tak špatně a ubližováno?My se pak v budoucnu za váma budeme lítat dívat,jak se to má dělat správně a učit se od vás.
18.03.2013, 11:21
ty si radsi dej pozor, abys pak neporusoval nejake narizeni z Bruselu, treba kolikrat a jak se mas jit denne vysrat, protoze s tim budes mit problem, ty Kubo...
18.03.2013, 11:39
Chceš mi snad regulovat funkci tlustýho střeva?Nebo co sleduješ tím tvým duchaplným výpotkem co jsi vyplodil?
18.03.2013, 12:10
myokard je Dominik Duka.Ještě je rozrušenej z volby papeže.
18.03.2013, 12:33
AKHBAR
18.03.2013, 13:22
Baloun: pojdeš tak max. do zadku lebo nebudeš mať ani na letenku.Predpokladám že máš 15r. inak by si netáral také sprostosti.
18.03.2013, 13:35
Dépadesátosmičko,lítám poměrně často,tak nevím,proč bych v budoucnu měl choditl,když mě lítání baví a je i levnější?
18.03.2013, 13:44
Ahoj Baloune, že se s něma bavíš :-)
18.03.2013, 13:45
Baloun:tak inak že máš ty v živote relatívne šťastie neznamená že aj ostatným podstivým ludom sa darí dobre.Ja som zástanca toho že by sa naši pracujúci mali mať dobre a aby ich tento štát a podnikatelia nezneužíval na svoje obohatenie ako je to teraz.Raz si hore potom zase dole
18.03.2013, 13:46
Nazdar medvídě,bavím,je tu přece svoboda slova a možnost dialogu,to oni,v komunismu nesměj,tak jim to dopřávám.Jak se jinak máš?
18.03.2013, 13:49
Dé58mičko,to je ale jiná debata,s tím co píšeš,že teď to taky není to pravé ořechová,s tím souhlasím,ale nepřipadá mi rozumný brečet,jak dřív bylo o hodně líp.Je to věc každýho,jak to bere,ale lidi strašně rychle zapomínaj a to je chyba.Za pár let zapomenou i na ty sviňárny,co se dějou ve světě,ne jen u nás v dnešní době.
18.03.2013, 16:36
baoun: Celkem to de...
18.03.2013, 16:37
Komunisti zasrany!
18.03.2013, 16:39
Tolik psaní o hovně číst teda nebudu
18.03.2013, 17:17
Jo jo máš pravdu gryzli když se baví o komunistech= baví se o hovně.....
18.03.2013, 21:51
jj tak :-)
18.03.2013, 06:07
2
Nechcete bony, ňáký bony, pane? Nechcete marky? Moje první džínsy byly za bony, byly koupené za socialismu v Tuzexu a byly kapitalistické. Byl jsem tak šťastný, že jsem v nich málem i spal...
18.03.2013, 11:05
tez sem je kupoval v tuzu:-)
18.03.2013, 19:51
Duchcat - to je můj příběh! Kde jsi ho vzal? )
18.03.2013, 01:24
1
No, ono toho nebylo víc, než jen toaletní papír. Nejpoužívanější slovo v obchodě bylo "nemáme"... Byl problém koupit si prakticky téměř cokoliv. Třeba nakoupit dárky na Vánoce, byl docela zážitek. Pokud si člověk nechtěl dělat ostudu s levnou kolínskou a podobnou kosmetikou, porcelánem a sklem vyráběným 40 let stále z jedné formy, a nebo ponožkami, prodávanými ve dvou provedeních pro malé i velké, tak neměl prakticky nic na výběr. Vše ostatní bylo dílem náhody a známostí, bez kterých byl většinou nákup nemožný. Koupit si kožené boty, oblečení z přírodních materiálů, elektroniku, která netopila jako infrazářič a první půlrok nebo i déle, nesmrděla po škvařeném PVC, to bylo prakticky nemožné.
18.03.2013, 02:02
Jo wolwe ta vůně toho PVC mi chybí to není jak dnes ty smradlavý rákosácký hmoty, tenkrát to mělo šmrnc :-)
18.03.2013, 03:36
No, plasty od Vietnamců páchnou hrozně, jeden by se na to bál i sáhnout, ne tak ještě si to obléknout nebo si v tom připravit jídlo
18.03.2013, 11:02
wolwe - no vidíš a představ si, že jsou lidé kteří si vůbec nestěžovali a úplně jim tohle všechno stačilo. Uznávali totiž úplně jiné hodnoty nežli jsou ty materiální.
18.03.2013, 11:21
Ano ivis,hodnoty typu,udavačství,práskačství,brutalita,podlost,závist,pomlouvačství,nesvoboda atd atd.
18.03.2013, 13:27
hodnoty tipu,udavačství....fungujú aj dnes a ešte viacej závisť a na nesvobodu sa môžem akurát vysrať keď nebudem mať kde bývať a čo jesť v tomto perfekton demokratickom spoločenstve. V živote sú dôležite soc. istoty a nie to že môžem mať LCD telku ked nebudem mať čo jesť a o výchove detí ani nerozprávam.
18.03.2013, 13:31
ivis - kdo si stěžoval moc nahlas, skončil v lágru, nebo nedostal zaměstnání podle svých schopností. A tak vysokoškolští profesoři apod. pracovali třeba v kotelnách. V tichosti a bázni si stěžoval každý. V obchodech bylo prd… ále, co Ti to budu furt vykládat, když si taky prd pamatuješ. Pokud chceš zpátky totalitu, tak si ji můžeš udělat. V TV si pouštěj jen jeden program, černobíle samozřejmě, pokaždé, když jdeš do obchodu, tak si nasimuluj frontu tím, že budeš před obchodem hodinu až dvě stát, nekupuj nic, co tehdy nebylo a uvidíš, jak se Ti bude krásně žít. Na tu trochu, co si nakoupíš, Ti bude krásně stačit podpora, nebo z čeho to žiješ. Ceny platů a energií jsou poměrově shodné jako před půl stoletím, tady není co řešit. Spotřební zboží je dokonce levnější – takže si penízky přepočítej v poměru tehdy a dnes a co Ti zbude, to vyhoď, nebo dej na nějakou charitu – to už nechám na Tobě. A budeš mít zpátky totáč, můžeš si pověsit doma na zeď Gottwalda a Lenina, třeba i Husáka, jak se Ti zlíbí, na 1. Máje můžeš mávat mávátkem z okna, vyvěsíš si praporky – co Ti bude ke štěstí chybět? A na Vánoce si koupíš banán, možná i dvě mandarinky. Víš jak se Ti bude krásně žít? Budeš konečně šťastná a nebudeš muset nadávat, jak všichni všechno mají a Ty nic. Budeš mít podle komančských tabulek vše a budeš s optimismem hledět ke světlým zítřkům. Šťastná to Ivis ) Jo a odpoj si internet a zahoď PC – to tehdá nebylo. A taky DVD, mikrovlnku a všechny ty kapitalistické krámy co jsi proti nim tak zaujatá. Stačí Ti jen fén, vysavač, žárovka a trouba – s tou si budeš skvěle rozumět. Vše ostatní odvez do sběrného dvora.
18.03.2013, 13:36
d58xx a další - naštěstí jsou na světě komunistické země, kde Tě rádi uvítají. Nikdo Ti nebrání se tam vystěhovat, železná opona už není. Můžeš si tam užívat všech výdobytků komunismu – co Ti v tom brání? Proč se tam neodstěhuješ? Za lepším životem? Splň si své sny a touhy, Ty na to máš, držím Ti palce, aby se Ti cestou nic zlého nestalo Ivis pojede taky, budete si moct cestou předčítat z Komunistického manifestu, ať vám to lépe uteče. Ali už bude vědět, jakou literaturu s sebou vzít. Má toho doma plnou knihovnu.
18.03.2013, 13:51
kričíte že bol ten komunismus zlý ja nevravým že to bolo ideálne ale hladáťe len to zlé. Pre mňa sú soc. istoty na 1 mieste a tie v tejto dobe nie sú.Že teraz sa mám celkom dobre neznamená to že to tak zostane.Ludia sa zadlžujú na celý život aby si mohli kúpiť byt a pritom by to mala byť samozrejmosť pre pracujúceho človeka.
18.03.2013, 15:19
d58xx - myslíš si, že se stavělo zadarmo a byty se taky rozdávaly zadarmo? A na pohádky ještě věříš? Proč byly tak nízké platy? Protože to, co člověk vydělal, šlo do sociální sféry. na byty pro ty, kdo je dostali, se skládali všichni, i ti, kdo si domy nebo prostě bydlení, postavili z toho, co jim zbylo. To není ale vůbec spravedlivé. Někdo dostal byt "zadarmo" jiný mu to zaplatil, i když si musel zaplatit i svůj dům, který si postavil. Připadá mi spravedlivější, když si každý svůj byt pořídí za to, co skutečně vydělá. Podle toho, jak je schopný, si žije. Sám si rozhodne kolik práce věnuje pro úroveň svého bydlení, kolik si nadělá zásob na stáří, kolik propije, naháže do hracích automatů nebo jinak prošustruje. To mi přijde spravedlivé. Jestliže něco chceš pro sebe, sám si na to vydělej, sám si to zařiď. Čekání na to, co mi dá společnost bez toho, abych se nějak přičinil, vede k bídě a sociální nespravedlnosti. Pokud chceš platit nájem - prosím, plať si ho. Bydlení vždycky něco stojí, není to zadarmo. Chceš bydlet ve svém a nemáš na to hotovost? Pak si vezmi hypotéku a místo nájmu splácej hypotéku - částka to může být stejná, ale s tím rozdílem, že bydlíš ve svém! Tvůj byt Ti patří a je skutečně tvůj. V současnosti je bytů nadbytek, není problém si byt najít a nastěhovat se. Kdysi se čekalo na byt 10 a více let. A stejně nebyl tvůj, jen jsi byl v nájmu. Většinou šlo stejně o betonové králíkárny, které lidi tak zdeptali a degradovali na pracovní sílu za plat nevolníka.
18.03.2013, 00:21
-1
Každá stará společnost je těhotná společností novou. To jsou zákonitosti vývoje lidské společnosti, společenských sil. Nerovnováha, která je daná nerovnoměrným vývojem výrobního způsobu a produktivních sil způsobí zánik starého výrobního způsobu, tím i odstraní starý řád. Tak jak se rodina ostře postavila proti rodu a zanikla společnost prvobytně pospolná, tak jak se buržoasii i přes velký odpor podařilo svrhnout feudalismus a nastolit kapitalismus, je jen otázkou času kdy i kapitalismus jako ekonomicko společenská formace a buržoasie jako panující třída skončí v propadlišti dějin...je pošetilé pokládat kapitalismus za konečnou formu a cíl vývoje lidské společnosti.
18.03.2013, 01:00
To s tebou musím souhlasit, kapitalismus není konečnou formou. Jistě se vymyslí něco lepšího. Stejně tak jako sme překonali plánování na pětiletky a stát dokáže zásobit své občany už i dokonce toaletním papírem a nemusí si utírat prdel rukou (spousta infekcí se přenáší fekálně-orální cestou). Tak dokážeme přijít na nový lepší systém. Jen doufám, že se společnost nezasekne, či dokonce nevrátí zpět k zastaralému a hnisuplnému socialismu.
18.03.2013, 01:07
looooooool Ali, tak vem rodinu a hurá směr severní korea, když se tu máš tak špatně
18.03.2013, 01:26
Ali, a Ty jsi těhotný s čím? S rozumem to určitě nebude. Co z Tebe zase vypadne za sračky? )
18.03.2013, 00:09
-1
kovirk 17.03.2013, 23:58 Nahlásit SPAM Tak mi řekni z čeho píšeš s počítače, a byli za komančů? A kolik byl průměrnej plat a kolik stála televize, pračka, auto atd? Začni to brát poměrově. Blbá televize stála 3-5 platů, a stála stejně za hovno. Ovoce podpultovka, dámský vložky, brambůrky, na co si vzpomeneš ty pako. A ve všem sračky dusičnany a všude DDT, to byla kvalitka. To je ten tvůj komunismus. A když bouchnul čerobyl tak se přece nic nestalo, pohoda a naženem tam týpky bez ochranejch obleků ať s tím něco vyvedou. To je komunismus s opravdovou lidskou tváří. Ať se máme všichni dobře a fajn a budem si hrát na mírotvorce a lidumili.
18.03.2013, 00:12
Velice dobré. Takže asi největší nedostatek socialismu let 48.-89. byl takový že nedokázal dostatečně ukojit mamon určitých jedinců. Jak že to bylo s indiánama? Za zrcátka, hřebínky a cetky odevzdávali zlato? Co mi to jen připomíná...
18.03.2013, 00:47
Jak indiáni souvisí s jakýmkoliv českým státním zřízením? Proč odbíháš od tématu dnešní společnost a společnost za komunismu? Ale aby ses necítil dotčen, indiáni byli národ a kolonisti byli zase jiný národ. Tady ta debata bylo o tom jak se "staral" komunismus o své občany a jak se měli, a jak se mají teď. O možnostech volby atd. Ale jestli to bereš až takhle tak mě je taky líto neandrtálců, že je naši předci vyhubili. Je mi stoho zle, chudáci to byli, snad se potvrdí teorie hybridizace a mě se uleví.
18.03.2013, 01:13
Nebo ty myslíš mamon tím, že bych chtěl mít možnost koupit si ten toaleťák, když ho potřebuju a ne na něj čekat měsíc než ho dovezou z nesoc. zemí. To nám z Ruska za ten uran mohli ten toaleťák poslat ne? Tak to sme na tom byli ve výměným obchodě vlastně hůř, ne?
17.03.2013, 23:43
-1
Ale hodně fajn video. Jen se člověk tak nějak cití divně, když si porovná chvilkový nedostatek toaletního papíru s tím s čím se lidé potýkají dnes.
17.03.2013, 23:57
Co,že je hajzláku velký výběr?Mně osobně to nevadí.
17.03.2013, 23:58
Ali_- Je až neuvěřitelné, jak jsou lidé malicherní a co pro ně představuje opravdové hodnoty. Čím jim ty hlavy vymyli, opravdu nevím. Ale s takovou není divu, že jsme v hajzlu. Vidím náš národ, jak jde za hajzlakem úplně přesně jako osel za mrkví. Směšná a přesto smutná myšlenka.
18.03.2013, 00:08
semtamdurch> a už tomu opravdu jen chyběl rozumbrada co připomene že "za komunistů" neměl člověk PC a asi ani ten internet ...
18.03.2013, 00:26
Ano od roku 1981 byl na trhu první osobní počítač? Tak pokud to budeme brát do 89 tak je to 8 let. A nebyl tu, takže nebejt komunistů tak by si ho mohl mít. A jestli používáš PC k nějaký náročnější práci tak nevím jak by se ti líbilo koupit si jako novej komp něco co už je běžně 8 let na trhu. Tak co ty rozumbrado? A přijde mi málo pravděpodobný, že by se pustili do výroby PC a jeho distribuci na trh, když nedokázali ani vyrobit dostatečné množství hygienických potřeb. A tento problém dlouhodobý problém nedokázali jak říká pán z videa vyřešit
18.03.2013, 13:38
Ali, co si představuješ pod pojmem "chvilkový nedostatek"? A jak bys vysvětlil chvilkový nedostatek všeho?
17.03.2013, 23:42
0
A čím si asi dnes vytírají prdel bezdomovci které kapitalismus vyprodukoval?
18.03.2013, 00:00
Tvoje stará jim líže anální otvory,aby odčinila vše co ty,a Tobě mentálně podobní spáchali za totality.
18.03.2013, 00:02
A s čím si vytírali zadek političtí vězni, zavření duchovní, odpůrci režimu a homosexuálové? Dneska i ty vězni ten toaleťák maj.
18.03.2013, 00:04
kovirk Svatá pravda.Diskutovat s Alim je jak píchat ženskou bez kundy.
18.03.2013, 00:16
kovirk - Oni toho ty vězni maj právě víc než je zdrávo. Vězeň má schnít v kamenolomu, když se neumí chovat... A né mu podstrojovat. O flanďákách a bukvicích se ani nebudu vyjadřovat.
18.03.2013, 00:34
Takže třeba Milada Horáková a letci RAF se neuměli chovat? A jelikož si asi minimálně v hodinách přirodopisu (biologii si asi v životě neměl) nedával pozor tak určité % jedinců savčího druhu se chová homosexuálně. Je to u každého druhu jiné číslo a u primátů je vyšší. O duchovních to je tvoje věc, ale já s tím nesouhlasím.
17.03.2013, 22:00
4
V této době nebyl toaletní papír ani v kapitalistickém světě. Němci si museli utírat zadky do polstrovaných sedaček Mercedesů, Francouzi si řitě omývali kvalitním beaujolais a v Americe museli používat slupky od banánů a mandarinek, v horším případě šťávu z ananasu…
17.03.2013, 21:41
0
ještě že bylo rudý právo, člověk mohl denně poslat Brežněva nebo Husáka tam, kam patří...
17.03.2013, 21:49
Novinkama.cz si prdel nevytřeš...
17.03.2013, 21:24
2
Ali,Ivis a další přisluhovači komárů, hurá do fronty.
17.03.2013, 22:19
Asi někde šukají ty dvě rudé hvězdy.
17.03.2013, 23:11
Baloune, nejde o nějaké přisluhovačství, ale rozumný úsudek. Když si budu muset vybrat, radši si vystojím frontu na hajzlák, když na něj budu moci bez problému vydělat a nebude nekřesťansky drahej. K čemu ale tobě budou plný regály klobásek, když budeš bez práce, tudíš i finančních prostředků? Taková situace v nynějším režimu tě mimochodem připraví dříve či později úplně o všechno. A cožepak to šustí? To nic, to si jen exekutor mne ruce radostí! Ale co, po tom, co si polovička národa chtěla zvolit za prezidenta pana knížete, už mne ničím nepřekvapit nemůžeš.
17.03.2013, 23:40
Do fronty na pracák myslíš?
17.03.2013, 23:58
Tak mi řekni z čeho píšeš s počítače, a byli za komančů? A kolik byl průměrnej plat a kolik stála televize, pračka, auto atd? Začni to brát poměrově. Blbá televize stála 3-5 platů, a stála stejně za hovno. Ovoce podpultovka, dámský vložky, brambůrky, na co si vzpomeneš ty pako. A ve všem sračky dusičnany a všude DDT, to byla kvalitka. To je ten tvůj komunismus. A když bouchnul čerobyl tak se přece nic nestalo, pohoda a naženem tam týpky bez ochranejch obleků ať s tím něco vyvedou. To je komunismus s opravdovou lidskou tváří. Ať se máme všichni dobře a fajn a budem si hrát na mírotvorce a lidumili.
18.03.2013, 10:50
kovirk - dneska mají všichni auto, pračku i televizi, někteří mají vlastní baráky či byty ale na jednu docela podstatnou věc jsi tak trochu zapoměl a to je ta, že třičtvrtina těchto lidí tohle všechno má na dluh a legální či nelegální lichváři mají žně. Ti co se nezadlužili, tak bud měli nějaké pozemky,nebo jsou skromní, rozumní a nebo bezdomovci. Nechal si se normálně koupit plnýmy regály a zatemnil se ti mozek.
18.03.2013, 14:32
No tak nevím kde si vzala 3/4 obyvatelstva, a na dluh za komančů měla spousta lidí půjčku na barák i na 40 let, a spláceli by to ještě teď nebýt revoluce. Tak lichva je trestný čin a když něco podepisuju tak si to přečtu, ne? Gramotnost u nás je téměř 100%, a to jestli sem schopnej se o sebe postarat je jen na mých schopnostech a možnostech. A volbou hospodaření s pěnězi. Jenže valná většina lidí si zvykla, že po 8 hodinách práce už nic dělat nemusí s že to co se naučili za dobu svého studia je vrchol a netřeba něco dělat dál. Je spousta rekvalifikačních kurzů, hrazených státem když si na pracáku. Dnes si můžeš vybrat co budeš chtít dělat a když do toho půjdeš na plno, tak toho můžeš dosáhnout. za komančů když si nebyla kádrově čistá tak sis neudělala ani maturitu protože si nemohla na střední. Nezastávám se zde lichvářů co odíraj důchodce atd. ale záleží opět na soudnosti jejich potomků, jestli jim není lepší odebrat k finančním transakcím oprávnění. Ne nechal sem se koupit svobodou volby. Když se mi tu nebude něco líbit co nebudu schopen akceptovat můžu svobodně odejít dokud se nedostane k moci zas ten váš směr a nezakáže mi to? Můžeš mi osvětlit proč by měl mít někdo moc nutit mě tu bejt a nedovolit mi odejít, když budu chtít? Jakým právem?
19.03.2013, 13:10
kovrik - sorry ale přijdeš mi spíše jako komik, snad si opravdu nemyslíš, že je pravda to co jsi tady napsal? Dnes můžeš akorát tak velký kulový, když nemáš dostatečně peněz. a o tom to všechno je, kdo nemá prachy či dobré známé má smolíka a může být chytrý, poctivý, talentovaný nebo pozlacený je mu to úplně k hovnu a to bez pardonu.
17.03.2013, 20:48
1
a vlhčený ubrousky nebo ruka no co
17.03.2013, 20:29
0
Tohle už nikdy ! A vy starší nežehrejte,vzpomínáte jen na dobu kdy jste byly mladší a nemuseli jste řešit prachy a užívali si své mládí,které je z 90% bezstarostné u všech . :-)
17.03.2013, 20:28
0
To by mě kurva zajímalo, kde ten soudruh ťápala je dnes !!!
17.03.2013, 20:28
0
No a pak se najdou takový kokoti, kteří kecaj jak za komára bylo skvěle. Neměli si ani čím utřít posranou prdel.....
17.03.2013, 21:08
Vůbec nejhorší jsou ti, kteří se furt ohání frontou na banány nebo hajzlák. Že vás tři čtvrtiny kecalů bydlí v nemovitostech postavených státem v minulém režimu, to vám nevadí. Prdel si můžeš utřít novinama nebo lopuchem, ale vychrápeš se pod nim? Už si hledal v současnosti práci? Baví tě živit příživníky všeho druhu? Za komára nebylo nejlíp, to nikdo netvrdí, ale kam spěje dle tebe toto, si rád poslechnu.
17.03.2013, 21:27
semtamdurch dobře.
17.03.2013, 22:25
semtamdurch Proč vždycky odpoutáváte pozornost od tématu.Téma zní jasně hajzlák a né nějaké králikárny.Tak debatují jedině komunisti nebo jehovisti.
17.03.2013, 22:50
zodiac protoze ne pro kazdeho je smyslem zivota toaletni papir?
17.03.2013, 23:28
thorough - Děkuji, to je přesná odpověď. zodiac - A proč je vaše pozornost upoutána na kupou hajzláků a banánů tak, že nevidíte problémy skutečné? Jak opičky, sry. PS: Ty "naše králíkárny" slouží do dnes, a lidé jsou hodně rádi, pokud alespoň toto vlastní. Co vytvořil sytém za 24 let pro lidi? Nic na čem by někdo nevyvařil, byť se jedná o nekvalitní krám, kterej nevydrží polovinu co krabice posranýho komouše. Jak ti na bydlení přispěje stát? Asi 3000 ročně na stavební spoření, o které se každý rok přetahuje. To je supr, když si představím, že před 25 lety byly na bydlení bezúročné půjčky a někdy se i byty fasovaly. Super, né? Ale hajzlák, to je dneska skutečná hodnota, pravda, brzy se totiž z toho, jak jsou lidi debilní, posreme! Inu, děkujeme.
17.03.2013, 23:55
Další soudruh bez práce se objevil na zvrácených,tady nikoho nezajímají Tvoje problémy.Vybrečet se můžeš na novinkách.Nesmíš se vším spoléhat na stát,na to zapomeň.Postav se tomu čelem jak chlap a dělej něco užitečného a nefňukej jak malé děcko.
18.03.2013, 00:12
zodiac - O mě nemusiš mít strach. Držím svou budoucnost pevně ve svých rukou, ale drží ji i stát, ve kterém jaksi žiju. A nelíbí se mi, co se s ním děje, a už vůbec ne to, že ovčané jako ty to přehlížej s takovým tím, mne se to momentálně netýká, hlavně že jsou hajzláky. Hmm, bomba.
18.03.2013, 00:32
LOOOOOL Ve svých rukách držíš max. svého kokota.
18.03.2013, 06:11
Semtamdurch-Ty jsi tady mluvil o bananech, nikdo jiny, tak se prober opicaku :-).A skutecne je to video o hajzlpapiru, zbytecne provokujes u nespravneho videa a moc ti to nejde. Kdyz mluvis o tom, v cem lide bydli, co rikas na kolektivizaci a vyvlastnovani od roku 48? Neprijde ti to trochu lito, me jo a dnes me je lito podruhe, tech lidi, kteri v tom bydlet musi. Je to architektonicka soutez nesmyslu, co postavil rezim, ktery nam byl vnucen. Jestli se ti tu nelibi, muzes klidne odejit, ale vybirej dobre, ono to co o nas rikas neni jenom tady..
18.03.2013, 07:16
mackkulking: Provokovat tady začal kali77, to sis popletl. semtamdurch na něj jenom reagoval.
18.03.2013, 09:11
semtamdurch plácáš voloviny. Tvrdíš že za posledních 20let se nic nepostavilo. Kdo se aspoň trošku snaží tak práci má a má se dobře. Brečí akorát socky a lidi kteří mohli za komančů krást a nemuseli makat. Znám plno lidí jak říkali že za komára v práci šli v 9 na svačinu do knajpy a už tam zůstali až do večera. Takovým lidem je smutno,protože brali prachy za hovno.....
18.03.2013, 10:33
semtamduch - souhlas.