ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Muhammad Ali o míšení ras

3417x
Komentáře
26.08.2012, 02:26
0
Kurna ja bych tak rád nějakou černošku nebo thajku :-)
27.07.2013, 08:33
a ona te zadna nechce vid
25.08.2012, 20:18
1
A rasismus je copak záležitost jen bělochů vůči jiným rasám?
25.08.2012, 22:12
Definuj mi rasismus. Já například zastávám svou rasu a nefandím tomu, aby jsme se křížili s jinou. Navzdory tomu ale dokážu ocenit rozmanitost jiné kultury a netvrdím, že mezi černými nebo žlutými nejsou mnohdy chytřejší nebo hodnější lidé než mezi bílými. Jsem rasista?
25.08.2012, 22:40
Ano, záleží, co si představuješ pod pojmem rasismus. Problém je v tom, že rasismus je brán ve své negativní konotaci, tedy pod jeho pojmem se rozumí upřednostňování a vyvyšování jedné rasy nad druhou, ale tak tomu vůbec není. To je jen jeho extrémní projev. Já pod pojmem rasismus rozumím čistě diferenciaci ras na základě vědeckých poznatků v oblastech, které už jsem zmiňoval. Každá rasa má svoje silné a slabé stránky. Tak jako europoidní a mongoloidní vyniká spíše inteligencí, nesporné výhody jsou zase síla a zdatnost negroidní rasy. Ty rozdíly tam prostě jsou, i když je někdo nechce vidět a záměrně je opomíjí, aby mu nenarušily jeho teorii. Nebo když ty dělíš, jak zde bylo zmíněno, psy na jednotlivé rasy, popř. upřednostňuješ některou pro její tobě blízké vlastnosti, dělá to z tebe hned fašisty?
25.08.2012, 22:54
Polívčička byla,prosím?
25.08.2012, 23:01
el-magor má pod čepicí
25.08.2012, 19:06
-22
jestě bych dodal le-magore příště až budeš chtít být zajímavej, tak čum co kopíruješ, Ty troubo
25.08.2012, 22:45
Coke, k tobě jen tolik: čemu vůbec nerozumíš, to raději nekomentuj, vyhneš se pak zbytečnému trapasu. Za celou dobu, co tady jsi, jsi nenapsal jediný smysluplný komentář na úrovni, natožpak nějaký pádný argument, na nějž by stálo za to odpovědět. FuckingHell ti to možná žere, ale já vážně ne. Tím končím naprosto bezpředmětnou konverzaci s tvojí osobou, protože mně nic nepřináší a je to jen ztráta času. Doufám, že to budeš respektovat. Děkuji. Adios.
26.08.2012, 02:27
AAAAAA debata na urovni ? Jdu pro pivko . El samozřejmě hovinka !
25.08.2012, 19:02
-23
To co tam v 60tých letech řekl Casius Clay je v podstatě nesmysl a on to dobře věděl, on to tam v podstatě vykládal v těžké Ironii..." nebo-li boxoval v obráceném gardu no a co se el -magora týče a to je stkutečně magor jak se sluší a patří a pro další hlupáky ne jen el-magora....Lidská rasa je jen jedna a to Lidská Vy kokoti
25.08.2012, 20:00
Dovolil bych si nesouhlasit. Lidstvo můžeš nazvat druhem, a ten je rozdělený na rasy, stejně jako psy, kočky apod. Zrovna tak i kultury mají své subkultury. Pro tuhle chorou společnost je slovo rasa vhodné jen v případě, že je použito nevhodně. Někdo vypustí z huby nesmysl o tom, že jsme jen jedna rasa a sice lidská, ale vzápětí se odvolává na rasismus, když bílej ubližuje černýmu. (Opak bývá vyjímkou)
25.08.2012, 20:15
Člověk se odlišuje od zvířat svou univerzálností. A není jediný důvod, proč by bílej člověk nemohl být šťastnej s černoškou. Kdo si myslí opak, přestává být člověkem a vrací se do říše zvířat...
25.08.2012, 20:31
Postupem času a slučováním kutur už by se dalo říct, že v dnešní době může normálně fungovat smíšený pár. Nebyl by to první ani poslední přírodní zákon, který lidstvo poruší. Kdyby nebylo lidské tvořivosti, nikdy by ani míšení ras nevzniklo. Každý byl uklizený tam kde to příroda chtěla. Však my na to jednou dojedeme a země se s námi vypořádá po svém.
25.08.2012, 23:02
ALi: tady se střetávají dvě zásadní roviny a tou je svoboda jednotlivce v kontrastu s povinnostmi ke svému společenství. Pokud se takto provdá pár párů, nic se neděje, ale dojde-li k míchání párů v hojnější míře, nese to v sobě mnohé negativní následky, a to jak po kulturní stránce (cizinci sem přinášejí cizí kulturu, často mnohdy odlišnou, která narušuje integritu té naší a ve svém důsledku oslabuje naši jednotnost a vede k sociálnímu pnutí), tak po zdravotní, mnohdy přináší všemožné choroby (tak jako je problém se zavlečenými invazními druhy živočichů a rostlin do našich ekosystémů, tak je problém zavlečením chorob (jsme tady na zvrácených, tak uvedu např. pohlavní choroby – syfilis a AIDS – uvádí se, že hlavním problémem jejich šíření je nedostatečná osvěta v oblasti ochrany a přílišná promiskuita dnešní doby, ale prvotním problémem, že se v Evropě tyto nemoci nachází je ten, že sem byly zavlečeny z cizích končin. My jsme zase po světě roznesli jiné, např. neštovice. Stejně tak je v dnešní globalizované době rychlejší a nebezpečnější přenos jakýchkoliv chorob). Nikdo netvrdí, že vztah černocha a bělošky či bělocha a černošky nemůže fungovat, proč by nemohl, ostatně i vztah člověka se zvířetem je možný (když opomenu intimní kontakt, jsou prokázané případy lidí, co žili celý život se smečkou vlků či s medvědy v úzkém sociálním kontaktu a ti je brali za své členy), avšak jaké je procento úspěšnosti takovýchto smíšených párů, už se nikde nedočteme, jelikož takové statistiky se nevedou. Z kulturního hlediska zde jsou rozdíly značné, z mé strany je problémem i vzhled, mně prostě černošky nepřipadnou atraktivní a v žádném případě je nevyhledávám jako partnerky a rozhodně nejsem sám, takových nás je většina a proč by se měla většina přizpůsobovat názoru menšiny?
26.08.2012, 00:06
none my nejsem druh ale rasa a nemíním tady kde jakýmu ...tento základní faktor ! lIDSTVA, znovu a naposled , rasa je jen jedna a to lidská
26.08.2012, 00:49
Coke, možná je pravda, že rasová teorie není v současné době uznávána, ale stejně tomu tak je, ať se ti to líbí nebo ne. Rozdíly mezi jednotlivými lidskými rasami možná nejsou tak výrazné (jako třeba u psích ras), aby je mohla věda označit přímo za rasově rozdílné, ale to je jen slovíčkaření. Howk
26.08.2012, 00:52
Mimochodem, zkus zapátrat o rasové teorii (např. wikipedie)
25.08.2012, 14:58
23
Tak jsem si to přečetl a přihodím sem taky svůj názor. Negativní sociální a politické dopady takového míšení jsou neoddiskutovatelné, to musí být jasné každému z nás a komu ne, ať se podívá do Francie, Belgie, Anglie apod., co nás čeká za chaos, jestli se něco vážně nezmění v našem zhoubném xenotolerantním přístupu. Na komplexní posouzení genetického dopadu tady však není nikdo natolik zdatný fundovaný genetik, aby mohl soudit. Nicméně barva pleti a fyziologicko-morfologické vlastnosti jednotlivých ras se přizpůsobily ideálně danému prostředí, v němž žijí. Jde o tělesnou konstituci, rychlost metabolismu, náchylnost k chorobám a mnoho dalších faktorů, které činí jednotlivé rasy odlišnými. Navíc v přírodě platí jedno pravidlo – smečka/stádo/populace/kolonie vždycky drží pohromadě a v rámci zachování svojí existence/identity/integrity se brání proti vetřelcům a žádné takové společenství se nenechá dobrovolně asimilovat jedinci z cizího areálu. Není vůbec dobré se tohoto zvyku zbavovat, tak jak činíme pod vlivem multikulti mánie v současné době, tento instinkt tady totiž není jen tak pro srandu – národ jakožto vysoce sofistikované společenství lidských organismů je navíc od zvířecího společenství identifikován ještě složitou kulturně-společenskou strukturou, která tvoří jeho integritu a identitu. Dojde-li k narušení této struktury vlivem nadměrné migrace, dojde k postupnému kulturnímu zhroucení národa, které je ještě živené multikulturními tendencemi namísto snahami o asimilaci nově příchozích. Navíc takovýto kulturně heterogenní národ, ač všichni stále mluví o výhodách multikulturní společnosti (dosud jsem však o žádné takové prokazatelné výhodě neslyšel), je značně sociálně a politicky nestabilní a tím slabý a lehce manipulovatelný. Takovýto kulturní hybrid se nikdy nedokáže spojit, sjednotit za společným cílem a to je to, oč iniciátoři a propagátoři téhle slavné multikultury usilují. Oslabit našeho ducha a uchvátit nás. Jak píše Polaaak, Američani nechť si splácí následky své otrokářské minulosti, západní Evropa ať nese zaslouženou daň z vyplundrovaných kolonií, ale nač máme nést negativní důsledky jejich jednání my, malý národ uprostřed matičky Evropy, který nikdy žádnou koloniální minulost neměl a nikdy černé otroky nevyužíval?
25.08.2012, 15:00
absolutně perfektně napsaný, a vítej po dlouhý době Ele
25.08.2012, 15:36
El-Magor: Ty asi sedíš doma na pr.delia jen sleduješ aktuální dění! Víš co je nevýhoda čechů? Že, názory a podobný, tomu tvýmu članků, mají jen muži! Najdeš jen malou hrstku žen,které by toto sdílely.Sice se opakuji,ale nemáš ponětí ... kolik žen,chtejí a nebo touží po negrovi.!(není v tom komplex)! Ale vy to strašně přrhlížíte. Podle toho,co vidívám a slýchávaá a čtu,tak jim je úplně fuk,že je čechů málo,že jsme malý národ uprostřed matičky Evropy, který nikdy žádnou koloniální minulost neměl. Jsi negr? Máš u holek 85% šanci.Je nezajíma co muze nastat,jak to tu bude vypadat.Když se jim budeš navažet do černochu,jsou schopny se s tebou hádat a řeknou cokoliv ve prospěch jich.Ony tě budou mit za omezence:-)
25.08.2012, 16:05
El-magor> jenže ty problémy co uvádíš jsou v první řadě v kapitalistických státech. Ve státech kde neexistuje svoboda. Ve státech kde jsou jedni vykořisťováni druhými. V sovětském svazu bylo mnoho národů a ras, žili společně v jednom svazku. Více méně bezproblémově. Jen vidíš, jak to pak dopadá, když se opěr restauruje kapitalismus. Teď se zase v rusku řežou mezi sebou. Problém není rasa, problém je kapitalismus.
25.08.2012, 16:13
aliroblem neni rasa? Tak jdi do černošských zemí ty bydlet ... a uvidime,jestli budes mit problemy.
25.08.2012, 16:18
Smilodon: To je ale trochu jinak. Všiml sis, že by naše ženy toužily po černoších v době otrokářství? Ne, protože černoch byl na dně společenského žebříčku, měl statut zvířete a ženy nespatřovaly moc pozitiv v kopulaci s někým takovým. To, co je dnes, je následek všudypřítomné multikulti propagandy, všude se černoši rvou do reklam, do hudebních klipů (když zapneš dneska rádio, jsou to samé levné černošské srance), nejlépe po boku zaplacených bílých kurviček, čímž dávají světu jasnou podvědomou správu – černí si podmanili bílou rasu. Nikdo nepoukazuje na temné stránky takových vztahů, na jejich kriminalitu apod., všude se jen prezentují, jací jsou milí, pozorní, to pravé, co ženě chybí ke štěstí. Hudba, která je dneska in, se neobejde bez černocha a kolem se třepotajících hezkých bílých cour, tudíž to dostává nějakou prestiž mít černocha, uměle navozenou prestiž, ale hodně silnou, tohle hodně působí na utváření všeobecného povědomí. Holky chtějí být po boku jejich hvězd, uměle tak dochází k představám, že pěkné holky musí mít černocha a nemít jej znamená, že nejsem tak atraktivní. Navíc je v tom ta touha po neznámém, exotickém, ta je v ženách odpradávna a na mužích vždy bylo, aby ji regulovali. Tady jde o jasné určení rolí – muži jsou lovci a jejich posláním je lovit ženy a sami nepůjdou po nižší skupině (běloši po černoškách), kdežto černoši, kteří od dob otroctví (především za současné multikulti propagandy a mánie) nabyli přehnaného sebevědomí, vidí svoji šanci ulovit naše holky. Karta se otočila. Dalším aspektem je jejich potenciál do budoucna. Dnešní zvrácený multikulturní režim je preferuje, zvýhodňuje, budoucnost v Evropě nahrává za současných zvrhlých podmínek do karet více jim než nám, domácímu obyvatelstvu, a ženy byly odjakživa vychytralé zlatokopky, po jejich boku cítí větší jistotu, v nás už ji ztratily. Jenže si neuvědomují následky svého neuváženého jednání, že jejich kundy přivedou naši zemi ke zkáze, jelikož s černochy sem přichází spousta negativních elementů, cizí kulturní vlivy, kriminalita, pohlavní choroby, … Bílí muži jsou ohnutí, ryjí hubou v blátě a bez řečí přijímají svůj úděl, jsou slabí, aby se vzbouřili proti tomuhle ataku na jejich společenskou roli, na jejich identitu a budoucí existenci. Závěrem jen tolik – kdyby byla tahle multikulti propaganda zaměřená na Asiaty, ženy by letěly stejně tak po nich, protože by to bylo prostě in. Kdyby nám vtloukli do hlavy, že je v módě souložit s koněm, dnešní populace je tak zmanipulovaná veřejným míněním, že by se ženy ochotně začaly oddávat s koňmi, jen aby nebyly out.
25.08.2012, 16:32
ALi, zase jsi totálně vedle, což mě v téhle otázce ani nepřekvapuje. To víš, že problém je rasa, kapitalismus je jen vhodným katalyzátorem. Ty etnické problémy byly i za komunismu, jen tuhý režim je držel pod pokličkou, ale byly tam a doutnaly a po uvolnění režimu to vypuklo, jak v SSSR, tak Jugoslávii, ale to nemá s komunismem jako takovým nic společného. Neříkej, že v komunistické Číně, která je v dnešní době v podstatě kapitalistický systém, jen řízený komunistickou stranou, jež se ale totálně odtrhla od svých původních idejí, nejsou žádné etnické problémy s Tibeťany či Ujgury. To víš, že jsou, povstání tam jsou každou chvíli, ale jsou zavčas potlačeny represivními složkami a informace nevyjdou napovrch, protože v Číně nikdy nebyla žádná demokracie a ještě hodně dlouho nebude. To nemá nic společného s komunismem, Číňani už prostě mají takovou náturu a taky proto jejich civilizace vydržela takovou dobu na výsluní. V SSSR to taky šlapalo, ale za cenu zmaření milionů životů odpůrců režimu. Že nejsou problémy prvotně viditelné, neznamená, že žádné nejsou. Tvůj problém je, že sis svůj vysněný systém příliš idealizoval, aniž bys v něm vlastně kdy žil. Já nikde netvrdím, že je kapitalismus ideálním systémem. Není, má spoustu chyb, vidíme je všude kolem sebe, konfrontujeme se s nimi den co den, ale ty nikdy nepřiznáš jedinou chybičku na tváři tvé vysněné utopie komunismu. To už ale není rozumové přesvědčení, nýbrž fanatismus. Takže rasa a etnikum je problém, bylo a vždycky bude, z důvodů uvedených v mém prvním komentáři, nechci se opakovat, jen některé systémy dokáží tento problém jakžtakž usměrňovat, zatímco jiné ho ještě umocňují.
25.08.2012, 16:57
e-magor> No plká ti to o Číně pěkně. Tam jsou ty problémy naprosto minimální. Jen pár pomatených mnichů (ne, ne tibeťanů, ale jen minimální část z nich) dělá výtržnosti na ulici. Ale to jsou problémy naprosto marginální. To že tomu věnují západní buržoasní media značnou pozornost a problém zveličují, z toho jistě neunosný stav neudělá (byť se to tak v podání buržoasní propagandy jeví). Na druhou stranu evropské kapitalistké státy zabředly do neřešitelného probému který je dříve nebo později rozmetá...a ten problém není jen barevné obyvatelstvo samozřejmě. Těch problémů je tolik, že se věc stává neusnosnou (byť to takhle z obyvaku od PC vypadá celkem unosně a fajn). Já vidím a vnimam spoustu chyb na tom co se v socialistických státech odehrálo a odehrává, ale není tady téměř nikdo s kým by se na tohle téma dalo rozumně diskutovat .-)
25.08.2012, 17:41
čusss Ele, je to přesně tak jak píšeš, jen dodám v reakci na Smilodona, že u žen jde hlavně o krásu, tam jsou mužný rysy na obtíž, proto skoro nikdo nestojí o poloopičí černošky, naopak u chlapa jde spíš o mužnost, nějaká přílišná krása je někdy až zženštilá, proto běloškám nevadí gorilí černoši. A ohledně tý multikulti propagandy souhlas – dokud se nenarovnáme a nepřemůžem tenhle zkurvenej systém, kterej upřednostňuje černochy, cikány, islámisty a jinou verbež a budeme jim stále podlízat, tak to nikdy nebude lepší a bělošky se dál budou pářit s oficiálně privilegovanějšíma, kteří jim vynesou lepší společenský postavení. Proto musíme narovnat svý záda a zničit multikulti zrádce!!! Dokud se bílá rasa opět neemancipuje, holky nám budou zdrhat a zaniknem!!! SMILODON AKBAR!! FUCK OFF ALI (ten černej, protože je islámista a ten náš bílej, protože je komunista)!!
25.08.2012, 23:34
ALi - To si zjistil jak, že jsou problémy minimální? Jestli to není spíš tím, že čínský režim nedopustí, aby informace o tamějším dění prosákly na povrch. Co se týče Tibetu, rozhodně nejde o zanedbatelný problém, vždyť tam dochází k úplné asimilaci jejich kultury a jejich národa vlivem imigrace Číňanů. Protesty jsou tak slabé také proto, že buddhismus jako takový je mírumilovné náboženství, které zakazuje násilí a tito lidé si tedy nechají takříkajíc srát na hlavu a nesníží se ke krvavým teroristickým útokům jako třeba muslimové. A zapomněl jsi na Ujgury, tam také proběhlo několik krvavých protestů. Komunismus umí rozmělnit etnické a národnostní pnutí, ale za jakou cenu? Tak že utlumí zvyky a tradice jednotlivých etnik a rozmělní jejich kulturu. V čem se ale takové jednání liší od degradace naší kultury vlivem kapitalismu, nad níž ses tady onehda tak rozhořčoval? Sám přiznáváš, že evropské státy zabředly do neřešitelného problému, který je dříve nebo později rozmetá a zmiňuješ mimo jiné barevné obyvatelstvo, tudíž přiznáváš, že jde o problém. Proč tedy propaguješ tuhle multikulturu, když sám přiznáváš, že je to (alespoň za současného stavu) problém? Není lepší se těmto problémům vyhnout? Kulturně homogenní stát je vždycky silnější a jednotnější než multikulturní břečka. Státy jako SSSR se potýkaly s přirozenou kulturní rozmanitostí, tak chápu, že jim nezbylo nastalou situaci řešit, ale proč si máme my, relativně homogenní Evropané, vozit miliony imigrantů z natolik odlišných a agresivních kultur, jež se nehodlají přizpůsobit našemu stylu života, aby nám tady zadělávali na nemalé problémy?
25.08.2012, 14:40
-24
2baksa velké svaly kolem huby projevování fašismu atd.. ty tam zthoho lochu nevylezeš chlapečku.
25.08.2012, 14:41
mám pozdravovat tvoji rodinu?
25.08.2012, 14:42
Já žádnou nemám to si pamatuj, ale tvá rodina bude brečet za tebou???.-
25.08.2012, 14:43
Nácek 2baksa velký chlap a fašistický hrdina, a přitom bude kouřit černý ptáčky že tydýte??.
25.08.2012, 14:44
looool ty jsi nalezenec jo, se nedivim že nikdo nechtěl černý děcko
25.08.2012, 14:46
))) Humor tě přejde mamrďáčku jen žádný strach.
25.08.2012, 14:48
loooooool já se budu spát i v base ale
25.08.2012, 14:51
Já vím že tam budeš spát v base a le s vězni na jedné posteli
25.08.2012, 14:52
looool smát, tam mělo být, ale spát taky,
25.08.2012, 14:37
17
Ještě něco.Ti rádoby multi kulti a ti, kterým nevadí mezirasove míchání a mají názory jako edgein a všude huči že je to kuprospěchu...tak jen žárlí na negry a jsou zakompexovani ubožáci,protože vědí, že negři mají u bělošek vetší šanci než oni,že negři jsou dneska na vrcholu!Nemuzete to snést a koukat se,jak ti negři, maji okolo sebe tolik bab a jsou oblíbení!Tak jste si řekli ... že radši budete propagovat multi kulti a budete velkýma zastáncema negrů,své komplexy si budete vybíjet na tech co mají rádi sami sebe a bílé holky,aby budouci generace,nemusela zažívat tu bolest,mindraky a komplexy jaké máte vy teď!
25.08.2012, 14:39
to jsi mě asi špatně pochopil já jsem nikdy nepodporoval a nepropagoval rasové míchání, ani multikulturalismus, já jsem jednoznačně za rasovou segregaci a separaci, to však nemění nic na evolučním vývoji člověka. eskymáci se prostě neobjevili z ničehonic na ledovci.
25.08.2012, 15:08
Ty vole sorry, ale to cos teď napsal, Smilodone, vůbec nedává smysl. V EdGainovi jsi trochu přestřelil. Co jsem četl, tak se nikde multikultury nezastával, jen zkopíroval pár vědeckých článků, jež spíše vyznívaly ve prospěch europoidní rasy a rozhodně nepodněcoval žádné rasové míšení, tak se hoď do klidu. Nehledě na to, že jediný, kdo tady prokázal svoje komplexy z délky černých hadic, jsi ty, by to mělo být snad naopak. Pokud má někdo z černochů komplexy, tak si je sem snad nebude ještě cpát, aby si ještě přiživoval mindráky, naopak si je sem zvou zblblé ovce, které netuší, jaké je s neřízenou imigrací a míšení našeho genofondu spjato riziko. Raději už nic nepiš. Ve své podstatě s tvými názory souhlasím, ale způsobem, jakým je prezentuješ, sebe a potažmo všechny s podobným názorem jen shazuješ.
25.08.2012, 15:40
Asi jsi to nepochopil ... a ano mam komplexy z toho,že za apr let,na ulicích budu potkavat belosky co maji po boku černocha a v kocarku opici decko..a ze,vy češi jste děsni sraby na to,se jim postavit ... a nebo pred holkama se navazet do černochu.To ony vam to tu zaplní černochama driv...nez vam dojde,že je to tu samej neg! A mysli si co chce..jo jasny...jsem zakomlexovany a mam mindraky pac mam jen 18 cm péro...jasny..to vsechno jsem!!!Ale to vy taky! Jak už jsem pasal,radsi prijmete nagry a nechate cesky at vam to tu jima zaplni,nez aby jste bojovali za neco,co je vase!Ubožáci
25.08.2012, 16:44
A ty jsi tedy kdo, Maďar, když píšeš "vy Češi"? Ženám vážně nejde a priori o délku přirození. Ano, je to jeden z faktorů, ale ne ten hlavní. Že je nám to dokola předhazováno a je to předmětem debat č. 1, je opět jeden z tahů pročernošské propagandy. Ženy touží po černochu, resp. jejich kládě, protože jim je předhazováno, že po nich mají jít. Ti, kdo tohle všechno řídí, vůbec nejsou blbí a dokáží manipulovat se základními lidskými pudy a využít je ve svůj prospěch. Šířitelé téhle hysterie jsou ale i takoví jako jsi ty - to máš stejně jako s Rytmusem. Jeho sláva je z velké části založena na negativních ohlasech okolí, na reakcích těch, které ho nemohou pustit z huby, ač sám o sobě je hudebník dosti podprůměrný. Tak stejně budeš-li pořád dokola omílat, jak je důležité mít velkou kládu, jen tak uměle vytvoříš prostředí pro uchycení se této fámy a ženy tento fakt přijmou za svůj. Už rozumíš?
25.08.2012, 17:46
looooool Smilodone, El má pravdu - seš na dobrý straně barikády, ale vedeš válku blbejma zbraněma, na ně se musí sofistikovanějším způsobem, ne přes dýlku lofasa
25.08.2012, 14:35
-24
nácek 2baksa je velký hrdina chce deportace jako za hitlera
25.08.2012, 14:37
jo to je pravda, už aby začly
25.08.2012, 14:37
Pujdeš sedět hochu
25.08.2012, 14:40
no a co
25.08.2012, 14:32
-24
2baksa mám pro tebe metodu léčby))) pásek mám, holou zadnici máš taky, tak 25 ti hodně prospěje.
25.08.2012, 14:33
looool mouřeníne uvědom si že jsi v ČR jen dočasně tak si nevyskakuj, až začnou deportace tak se ti zavře huba
25.08.2012, 14:34
Deportace) není to náhodou trestný tohle projevovat a prokazovat??chceš kouřit černý ptáky v base viď???
25.08.2012, 14:36
loooool v base ani jiný ptáci nejsou když je vaše kasta tak kriminálně známá
25.08.2012, 21:26
Taky fandím deportacím
25.08.2012, 14:17
-23
On má co žvanit (členem Nation of Islam (Islámský národ). najednou vám je negr dobrej co trubkini .
25.08.2012, 14:19
looooool duzdo, tebe štve že cigáni nejsou taky rasa vid, že jste jen kasta
25.08.2012, 14:20
je to islámskej kokot, to je pravda, ale v tomhle má pravdu
25.08.2012, 14:22
2baksa zavři hubu když nevíš jak jde jde svět??. být Islám na vrcholu tak ty a tvoje celá rodina ste pod drnem ty nekňubo jeden pitomej.
25.08.2012, 14:23
Mínusovat můžeš )to je jkediný co tě dokáže uspokojit ty pitomečku ošklivej
25.08.2012, 14:24
loooool pěknej slovník máte v ghettu, copak už nerostou borůvky, že seš doma?
25.08.2012, 14:25
Děťátko já v životě na borůvkách nebyl .a dobřče vím že bys chtěl se mít tak dobře jako já.ale tvý rodiče ti asi nedali to co měli a máš velký mindrák sebecenosti .to tě lituju chudáčku
25.08.2012, 14:26
jj, hlavně bych chtěl být cigánem jako ty
25.08.2012, 14:28
Já a cigá??nějak si pomatený a labilní jak můžeš normálně žít mezi lidma?? jestli si hodně nemocný tak je časn zajít k lékaři.nebo jestli chceš já bti ho zaplatím když nato nemáš??
25.08.2012, 14:29
A nebo tě vyléčím já sám osobně chceš?? pár pořádných ran na u zdegerovanou tvář a budeš zdravej jak ryba
25.08.2012, 14:31
bílej dužda je asi tak pravděpodobnej jako černej eskymák
25.08.2012, 14:31
looool proč vytahuješ svaly tam kde by se jinak střílelo
25.08.2012, 14:33
Ty a střílet z čeho z praku?)) když sem já střílel ty si byl na discoparty ty nudle pitomá.
25.08.2012, 14:36
jooo vy cigáni jste pověstní střílením, víme
25.08.2012, 20:26
Já jsem letos borůvky hledal, ale je sucho a nerostou. Stejně jako houby.
25.08.2012, 14:16
16
Tak tady čtu ... že vetsina by přistoupila k rasovemu michaní,kvuli lepsi DNA,odolnosti apod.hloupostem! Vy to nemáte v hlave v porádku ... jak muzete napsat,že mulatka je běloska s kapkou exotiky V 80% kdyz se narodi misenemu paru dite tak se to podoba na sveho opicackeho otce..a kdyz to vyroste ... opet podporuje a je vic hrdy na svoji negerskou půlku Např.Lejla Abasova...porad nekomu cpe zivot a africe,charity a nadace, Beyoncé ... to samé,je hrda na svoji negerskou půlku. apod. jiste tez znate...kolik z tech osob kdy proneslo,ze jsou radi za svoji "bílou" půlku? Je to hloupost.Jenom proto,že nekdo snasi lepe slunce, tak nechate,nejkrasnesi zeny na svete(bělošky) aby se michaly s negry a plodili jim kokaove deti?
25.08.2012, 17:44
Smilodone, tvým úkolem je nadále šířit negativní podvědomí o negrech, protože čím víc budou přijímaní společností, tím menší k nim budou předsudky a tím menší budou mít naše čubky obavy dotáhnout si nějakého domů, chápeš?
25.08.2012, 13:03
15
Má pravdu předsedo!
25.08.2012, 12:45
-24
Hm tak to je mazec . Boreček asi nic neslyšel o genetice a skracování konečku chromozonů . A vubec mam doma plato pivek tak jdu na ně !!!!
25.08.2012, 13:16
Proč -22 ?? Za to že mam pivko ??
25.08.2012, 13:33
ne, za to skracovani konecku chromozomu
25.08.2012, 11:40
-23
Jinak zastáncům takzvané čistoty by mohla prosět ještě osvěta vůbec o vzniku slovanského národa. Ten se v historii totiž mísil se spousty kočovnými národy, se kterými pak obsazovali území. A v neposlední fázi ještě germanizace, kde to taky prcalo mezi sebou. Takže tady to je taky dobrý mišmaš. Jediné na pohled stejné je ta bílá kůže, což neznamená, že uvnitř v naší genetické výbavě se nic nezměnilo. Bohužel ale musím souhlasit s tím, že negativní dopad bude mít cizí kultura a zvyky, které jsou s tím spojeny a naruší tak veškeré zavedené zvyklosti a možná je i úplně pohltí
25.08.2012, 12:18
však ve videu se mluví o míšení ras a né národů, europoidní/mongoloidní/negroidní (bílá/žlutá/černá). Můžeme říct, že před asi 100.000 lety žila malá populace našich předků kdesi ve východní Africe a jejich pleť byla stejně tmavá, jako pleť dnešních Afričanů. Během následujících let se však oddělila první skupina moderních lidí a hledala si nová sídliště jinde v Africe a dokonce na Středním východě. Je prokázáno, že evoluční odlišnost proběhla nejdřív v rámci Afriky/Asie před 100.000 lety (5.000 generací), tedy že se z původních obyvatel Afriky vyvinuli moderní Asiaté. A asi před 40.000 lety došlo k oddělení moderních Evropanů od Asiatů (2.000 generací). Jak k tomuto vývoji došlo? Celková podoba člověka je ovlivněna geny, ale především prostředím, ve kterém žije. Migrační vlny z Afriky se postupně usadily ve všech částech dnešního světa. Tím, jak se naši předci vzdalovali od rovníku a intenzivního slunečního záření, jejich těla přestala produkovat vysoké množství melaninu a jejich pokožka postupně světlala. Ne všichni však mířili na sever. Malé skupiny zamířily na jih Indie a do jižní Asie a izolovaná skupina se objevila i v Austrálii. Tito lidé neprodělali změnu svých současníků, kteří zamířili na sever a obsah melaninu v jejich tělech zůstal poměrně vysoký a jejich pleť velmi tmavá. Jiní, kteří se později usadili v dnešní východní Asii, se přizpůsobili vlivu nového prostředí. Díky vyšší vzdálenosti od rovníku je jejich pleť světlejší než například pleť původních Australanů. Zešikmení jejich očí se vysvětluje přizpůsobením se větrnému prostředí stepi, kdy se oči zúžily a lépe se tak chránily.......... Důležité ale je co evropané za svou bohatou hitorii dokázali oproti těm co zůstali další desetitisíce let sedět v Africe
25.08.2012, 13:52
To jsou bláboly,ty kryple edgein Zdá se,že te vymysl vedcu přesvedcil. Zmena klimatu nezpusobjedne jinou barvu vlasů,očí a kůže! Proc teda negri co emigruji z afriky do evropy nezesvetlají? Prvni lide nebyli negri! Proc teda,pri jaké si nemoci se negrum sloupava kůze a oni belají?Proc se rodí albini a jsou bílí? Jak to, ze neni nemoc,že by beloch se měnil na černocha? A proc se teda bílemu páru nenarodi černé dítě?(samozrejme,že by žena nepodvela sveho partnera s negrem) Tu ptakovinu co jsi napsal,ta zní moc dobře na to,aby to byla pravda,takže NENI! Je to přiliš lajcké a snadne ... a to by,neco tak duleziteho byt nemohlo!
25.08.2012, 13:56
psal jsem o 100 000 letém působení klimatu, ne o přestěhování se během 15 let.... čerpal jsem z cz.altermedia.info/historie/rasa-a-mytus_2286.html
25.08.2012, 13:57
bez té mezery mezi html u odkazu
25.08.2012, 14:06
To je mi fuk!..Tolik jsem toho napsal..a ty mi posles odkaz!
25.08.2012, 14:10
Před více než 100.000 lety se od populace moderního člověka v Africe oddělila skupina, která zamířila na sever. Asi o 60.000 let později se od této skupiny oddělila další, jejíž vývoj pak šel již vlastním směrem. To jsou naši přímí předci. Vývoj naší rasy probíhá již 40.000 let mimo vývoj mongoloidní a negroidní rasy. Existují etnické skupiny, které jsou někdy mezi negroidní a mongoloidní rasou (Australané, obyvatelé jižní Asie), mezi mongoloidní a europoidní (např. turecké kmeny) a pak skupiny, které mají něco od každé rasy (např. Semité). Další etnické skupiny vznikly rasovým míšením. To, že je bílá rasa tak pestrá co se týče barvy vlasů a očí i odstínu pleti, je dáno jak prostředím, ve kterém kdo žil (blíž či dál rovníku) a tím obsahu melaninu v těle, tak i vzájemně předávaným genům. Jisté je však to, že lidé světlé pleti prodělali před 40.000 lety svůj samostatný vývoj, který je natrvalo odlišil od ostatních ras, a že spolu s asijskou rasou (střední, východní a severní Asie), která rovněž prošla dobou ledovou, jsou nositelé genů těch nejsilnějších, nejodolnějších a nejchytřejších ze svých předků. Je faktem, že my a Asiaté jsme každý jiní, ale díky evoluci a přirozenému přírodnímu výběru je faktem i to, že jsme vyššími bytostmi, než lidé, kteří neopustili sídla blízko rovníku a jsou tak několik desítek tisíc let mimo náš vývoj.
25.08.2012, 15:16
Smilodon: Proč negři, co emigrují z Afriky do Evropy, nezesvětlají? Protože tady mluvíme o řádech tisíců let, ne o jedné či dvou generacích. Ostatně to už ti EdGein odpověděl. V chladnějším prostředí s ne tak intenzivním slunečním zářením není třeba takové produkce ochranného pigmentu, proto čím více na sever, tím slabší pigmentace. Naši předkové z doby kamenné nebyli tak světlí jako my, ač už byli barevně diferenciovaní od černochů. Pozůstatky od tvých negerských předků neseš stále na sobě, v podobě pih.
25.08.2012, 15:24
EdGein: To je všeobecně známý fakt, že ti chytřejší a šikovnější odešli, zatímco lenoši zůstali sedět na zadnici v savaně, proto to s rozmístěním světové inteligence dopadlo tak, jak to dopadlo a nemohlo ani jinak. Škoda jen, že žijeme v upadajícím systému, který o další vzdělávání svých obyvatel nestojí a pozvolna klesáme na úroveň těch, od nichž jsme před x desítkami tisíců let odešli :-(
25.08.2012, 05:53
0
A ten clovek mel pri IQ jen neco malo přes 70 bodů...
25.08.2012, 10:14
pochybuju
25.08.2012, 00:56
-24
Ty vole, sami slintate u pc nad mulatkama a negerkama, honite si svoje vocasy a myslite na ne a ted si tady budete honit trika a delat machry, jak moc je nesnasite, jo? Trapaci...
25.08.2012, 00:58
loooooooool mluv za sebe mulate
25.08.2012, 01:04
musím tě zklamat, jediná pěkná mulatka je hawajka, jinak je to všechno syfilitická špína, bílý holky jsou prostě top, proto po nich slintají všechny tři rasy a ostatní podrasy, nad negerkou bych si hadici nevykroutil ani po deseti škopkách
25.08.2012, 01:04
LOOOL,někdo si plete plus s mínusem?Napsal to dobře.
25.08.2012, 01:05
je promiň, já nevěděl, že po mě bude hned komentovat sigma ČERNOŠKY AKBAR!!
25.08.2012, 01:16
:-)))
25.08.2012, 05:51
Věř že ja si jej leštím jenom nad bílíma
25.08.2012, 09:40
My mame se sigmenem jasno...
25.08.2012, 10:13
jak ty muzes vedet kdo si na co honi curaka debile...ale asi z tebe mluvy to co delas ty kdyz si myslis ze i ostatni uchyle
25.08.2012, 13:57
swallow_my_shit_dirty_bitch:Hawajky nejsou mulatky. Má největší podíl obyvatelstva asijského původu.
25.08.2012, 14:27
mě je jedno jak vznikly a jaký procenta jeäké rasy v sobě nesou, já prostě mluvil o snědejch ženách, kam počítám cikánky, indiánky, latinos, hawajky a ostatní tichooceánský a jihovýchodoasijský národy - z nich jsou prznitelný jen severoamerický indiánky (středo a jihoamerický už nejsou tak pěkný) a hawajky, ale pořád platí že krásná běloška je nej a nad ni není!
25.08.2012, 14:28
jo a ještě thajky jsou docela pěkný kočky, ale za ty choroby, co bych si odtam moh přinýst, mě to nestojí
24.08.2012, 23:24
0
Co se týče fyzických záležitostí u kříženců - tj. kvalita genofondu, náchylnost, nebo naopak absence některých chorob apod. nejsem si jistý, jestli je dobře zachovávat tzv " Čistotu rasy". Co se však týče sociálních aspektů, jsem jasně pro segregaci, ptž je to jak říká ten pán ve vidku - oni jsou oni, a my jsme my. To je bez debat. A amíky ani dost málo nelituju, kolik jich tam maj, ptž si je tam navozili sami. Stejně tak Britové, Frantíci atd. Daň z kolonií, bych řekl.
25.08.2012, 10:04
Polaaku proč jim tady takovým debilům to píšeš??. stejně to nepochopí stěma svýma mozečkama.
24.08.2012, 23:05
16
Naprosto s tím člověkem souhlasím, má pravduu a je to naprosto tak. Ten moderátor je vůl a pitomec pokud to nechápe, nebo se nechá ovlivnit druhýma co mu přikazují. Co je to společnost? U nás dnes jen kupa odpadu o společnosti se nedá vůbec mluvit, tu už máme zasebou :-((.
25.08.2012, 01:30
ivis říká Ti něco pozitivní myšlení? holka ty se snad nemáš vůbec ráda, když se tak k sobě chováš
25.08.2012, 11:09
presne tak
24.08.2012, 21:29
0
tak to teda čumím. Muhammad je velmi inteligentní člověk a jeho názory jsou skutečně velmi opoctatněné. Jsem rád, že jsem tohle slyšel od černocha. Běloch by si tohle v dnešní nesmyslné společnosti nemohl dovolit bez postihu. Jinak já k tomu mám ještě jeden názor. A to fyzického rázu. Myslím si, že takové míšení je ku prospěchu. Tyto genové mutace by měli vytvářet "nadlidi". Vemte si takového křížence: tmavší pleť(odolnost proti rakovině kůže), namíchaný zažívací systém(schopnost strávit dokonaleji širší spektrum potravin), mozek(dokonalý aparát z Japonska s průměrným IQ vetší o 10 bodů) a mnoho jiného. Samozřejmně výskyt není zaručen, ale je pravděpodobnější. Udám příklad na jiném tvorovi...Pes: jak je možné, že míšenci, tzv. pouliční směsky neboli oříšci. Jsou dokonalí...pozřou cokoliv, jejich inteligence je perfektní a oproti přešlechtěným rasám často výšší. A věk?...tak ti jsou snad nesmrtelní. 18 let není problém oproti klasickým třeba 14 letům života. Možná se mýlím, ale logika a minimální znalosti biologie mi tohle říká
24.08.2012, 21:34
Dobrej názor....Jinak tohle : křížence: tmavší pleť(odolnost proti rakovině kůže)......To je pravda?
24.08.2012, 22:25
a kde bereš tu jistotu, že po obou rodičích zdědí právě ty nejlepší vlastnosti? Stejně tak tomu může být naopak. Nehledě na to, že já tady samý kakaový mulaty nechci, mě se líbí lidi se světlou pokožkou, pěkný bílý slovanský holky a ne nějaký kakaový ropuchy (to nebylo nic proti sigiho ženě SIGMEN AKBAR!)
24.08.2012, 22:32
tak, vem si třeba Bob Marley...taky míšenec. Jeden rodič tmavá pleť a druhý světlá...Umřel na rakovinu kůže Já to spíš beru jako možnou evoluci. A napsal jsem, že je zde pravděpodobnost, že se to povede. Takže třeba jeden z pěti na tom bude líp, ten zbytek bude mít třeba slabší imunitu nebo žádná změna. Přirozená selekce silnějších jedinců. I když v dnešní době jsou zdegenerovaní všichni a léky a přístroje drží při životě, tak to asi nic. Spíš genová medicína s úpravou DNA bude pravděpodobnější. Uznávám.
24.08.2012, 22:41
eugeniku už se tady jedni nedávno pokoušeli zavádět a dopadlo to docdela neslavně
24.08.2012, 23:34
o křížení lidských plemen bylo napsáno spousty knih, ale za absolutní TOP považuju "Moje probuzení" od Davida Dukeho. Ten pán ve videu má pravdu že bychom měli zachovávat kulturu a rasu, určitě je lepší mít na zemi několikero různých ras, než jeden mišmaš. Víc v oné knize, vše je perfektně popsáno. Nemá cenu dál řešit, kdo chce kam, pomozme mu tam.
24.08.2012, 23:45
to je jasný, že je lepší kulturně rozmanitá planeta po všech stránkách a ne mixlej mišmaš ničeho - vem si duhu, jak je krásná,ale smíchej všechny barvy dohromady a dostaneš vyblitýho něco, co zbude z lidstva za nějakejch 100 let, pokud se těm multikulturním globalistickým tendencím zavčea nevzepřeme
25.08.2012, 13:18
Keď skrižiš rôzne rasi je s toho bastard ktorý sa prispôsobý resp. adaptuje v prostredí a zneužíva svoje výhody len v prospech seba.
24.08.2012, 21:17
-24
Ale panove, nejakym misenim se absolutne nic nestalo, cigani jsou z indie, to je rasa sama o sobe idioti. Nejsem pro multikulti, ale rozhodne si nemyslim, ze kdybych splodil syna s cernoskou, tak ze by z neho vyrostl grazl...Nebudte debilove...
24.08.2012, 22:26
problém je už jen v estetice, snad nechceš, aby tady za 50 let pobíhaly samý kofolky,. to bych se asi zeblil
24.08.2012, 23:11
....ze kdybych splodil syna s černoškou, tak ze by z neho vyrostl grazl...to nemyslíš vážne! Miešancov nechcú ani biely ani čierny.
25.08.2012, 00:05
tak mě třeba mulatky příjdu velmi přitažlivé. černošky se mi nelíbí, to je jak tranďáci. Ale ty mulatky, mňam. Krása bělošky s kapkou exotiky. A vůbec bych to nepovažoval za cikánku, ty jsou taky škaredé a rychle stárnou.
25.08.2012, 02:22
křížení ras je genocida vlastní rasy nic jinýho, a žiďáci, kteří to tak rádi propagujou a podporujou sami velice pečlivě dodržují rasovou hygienu. Je to velice účinný způsob, jak zcela zlomit ducha bílé rasy a tím odstranit poslední překážku na cestě ke světovládě.
25.08.2012, 13:12
2baksa: presne si to vystihol židáci budú s toho profitovať najviacej.Žid židovi pomôže zadarmo ale bielemu za prachy.
24.08.2012, 19:55
18
to uz jsem videl Muhammad Ali to ma v hlave dost srovnany...tak co ty pico regecacka co tu propagujes multikulturu? Je to taky nacista ?
25.08.2012, 22:17
Fakt nechápu lidi, kteří stůj co stůj propagují negrokulturu (dá li se o nějaké mluvit), ač sami nejsou černí. A podle nich je každý kdo hájí svou (bílou)rasu nacista. Ale černoch který hájí svou rasu je 'Cool fuckin rasta nigga' Tohle je fakt zvrácené....takže to sem asi patří.
24.08.2012, 19:37
18
Sakra, ten kluk má pravdu. Přesně sdílím jeho názor. Ať se černý páří s černýma a my zase s náma. S míšení ras vznikají akorát nepovedení jedinci. Přesně takhle vznikli zasraní cigoši!
24.08.2012, 19:10
18
Dobrý video Baksa Má pravdu rasista jeden :-D Ale ty čubky to nechápou
24.08.2012, 19:05
18
Černoch inteligentnější,než to celý publikum debilní dohromady
24.08.2012, 19:07
dal jsem schvalne video s černochem, kdyby to říkal David Duke, nebo nějakej jinej běloch, tak by to byl okamžitě nacista
24.08.2012, 22:23
takhle to bude určo podle vyfetlých hlaviček černej nacista