ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

Odkaz Evropanům

7763x
Komentáře
22.11.2015, 12:36
0
njn mírumilovné náboženství
19.11.2015, 20:26
0
BOHUŽEL NEJDE SDÍLET
19.11.2015, 21:46
Na co taky. Ti dva jsou už stejně mrtví, jen jim to možná ještě nikdo neřekl.
19.11.2015, 13:11
0
Chtěl bych ty dva teplouše někde potkat....asi by to bylo zajímavé setkání...
18.11.2015, 19:04
0
Pro toho vlevo vysokou hranici s roští, ať se nadechne kouře a dohoří. Tomu ukecanému zmetkovi nízkou hranici, kde se peče od nohou. Když je baví náboženský zločin.... .
17.11.2015, 13:17
0
krasna ukazka PROPAGANDY ISIS.......takhle lákaji lidi co ve svete nic neznamenaji, nemaji praci zazemi proste totalni nuly aby prisli do ráje islamske zeme........aaale v jednom maji pravdu.....proc nepridou po zemi ??????????protoze se ich boji tak zhazuji bomby......ja chci pozemnou invazi to bude teprve prdel
18.11.2015, 00:24
Tak pozemní invazi si můžeš zorganizovat sám, třeba v rámci nějaké kulturní činnosti, nebo prostě jen tak, pro zábavu. Pokud je někde v té jejich poušti najdeš, můžeš si tam celkem beztrestně a anonymně dělat co chceš. Tam se takové věci asi neřeší. Ale udělal bys jim radost, protože to je přesně to, oč jim jde. Podle jejich víry se má konečná bitva odehrát na jejich území. Takže provokují a lákají nepřítele k sobě domů. Dostat ho tam fyzicky je pro ně takové malé vítězství, doklad o tom, že se vše děje jak je psané v koránu. Protože se tohle ale nedařilo dlouho realizovat, začali zabírat další a další území - když nemohla jít válka k nim, půjdou oni za válkou. Tím rozdrobili své síly a omezené možnosti na veliké území. Proto volí taktiku teroru - malá hrstka lidí ovládá většinu. Z jejich pohledu je to řešení. Byla by to ale dlouhá diskuze. Víc se o tom dočteš i jinde na netu.
17.11.2015, 00:19
0
možná se budete divit, ale největší palebno sílu v České republice mají myslivci a to cca 74.000 členů
17.11.2015, 01:20
Palebnou sílu možná, ale jak říká jeden zajíc druhému: Vidíš toho prvního myslivce zleva? Na něj si dej pozor. Proč, to je tak dobrej střelec? Ne, ale minule mě poblil.
RTW
17.11.2015, 18:26
jenže oni se většinou už střílejí mezi sebou
16.11.2015, 23:41
1
Jsem pro lokální desinfekci pomocí vodíkových bomb.
17.11.2015, 22:59
ISIS není lokální záležitost. Jaderná zbraň nemá lokální dopad na život na naší planetě. V tom je ten problém.
16.11.2015, 23:27
4
Buzny ..víte co? začínám si uvědomovat že ti Islámský zmrdi mají v něčem pravdu!!!! ...
17.11.2015, 10:41
Drž piču špekáčku
17.11.2015, 11:35
Buzno ty drž tu velkou schnilou píču svojí mámě..Dostanete na prdel od muslimáků..! dojde k tomu co jsem psal už kdysi dávno.DDD
18.11.2015, 14:03
Bassmane, věděl jsi už, že romům hrozí nebezpečí? Oni to zatím netuší, ale lidi si je pletou s vetřelci. Schválně mrkni na tohle, je to tam celkem hezky popsané. Tak do Mildy moc nerej, je na vyhynutí. http://g.cz/7-tipu-jak-rozeznat-islamskeho-teroristu-od-roma?utm_source=Facebook.com&utm_medium=Social-organic&utm_campaign=clanek-egfb A smaž si tu mezeru v odkaze, jinak to nebude fungovat.
16.11.2015, 22:28
0
Umí tady aspoň někdo střílet??Máte zbraň?Já teda ne.Ani moji kámoši.A nikdy sem nestřílel, asi jako většina lidí tady tady za monitorama.PÁNOVÉ TI AŽ PŘÍJDOU TAK NÁS ROZSTŘÍLEJ NASRAČKU!!!
16.11.2015, 22:29
Absolutně nebudem schopní se bránit.jako ve francii
16.11.2015, 22:31
no jestli pokaždé 10 muslimů vystřílí 150 evropanů tak to bude rychlost
16.11.2015, 22:53
Se zbraní zacházet umím, až pujde do tuhého a bude potřeba lidí co dokáží jít a bránit pujdu. Doufám že ta chvíle nepřijde, zabití koliduje smím přesvědčením, ale vím že toho jsem schopen při obraně jiných lidí.
16.11.2015, 23:42
Sice nemam pravou zbran ale plynovou pistolovou a perovou pusku mam takze trochu mirit umim,pripravuju se jak muzu v mezich moznosti ale sem jen jeden jedinec to je malo musite vsichni jinak sme vprdeli kazdopadne s tebou nesouhlasim atentay ano 10 muslimu vystrili 150 evropanu ono je lehky prijit nekam kdo nema zbran s kalasnikovem a zacit strilet to neni zadny umeni ale konvecni valkou nemaji sacnci tam jsou ztraty naopak a 10x vetsi bohuzel si myslim ze valka uz je vedena naprosto jinak aspon ze jejich strany.
17.11.2015, 11:33
depres - No, tak na tvém místě bych se taky tak pojmenoval, kdybych neuměl střílet. Dobře ti tak. A je zcela mimo mísu se na bonzáckejch stránkách chlubit, čím lidé disponují, když jsou "optimální" zbraně prakticky, až na vyjímky, legálně neudržitelné. Ale nesuď laskavě druhé dle sebe, tady spousta lidí byla ještě na vojně, a tam jsme stříleli z pořádných zbraní, ne nějaký přiblblý gagstahračky. Nemůžeme za to, že jste kornouti moderní doby, my střílet, obsluhovat zbraně a provádět na nich údržby umíme.
17.11.2015, 11:40
A mimochodem, když půjdu mezi neozbrojené lidi, udělám jich taky 150. To není tím, že by byl někdo ultrafighter, to je obyčejná srabárna. Zbraně typu kalach prostřelí jedním nábojem několik lidí za sebou, takže to v davu není těžký, nastřílet takové číslo. Celý problém spočívá v systému, který mne a ostatním neumožňuje chodit vyzbrojen a sjednávat svévolně pořádek. Pokud mne stát povolá a či jen umožní nosit automatickou zbraň, nikdo vedle mne nevystřílí 150 lidí, natož, když tak budou vyzbrojení i druzí po mém boku. To se ale žádnej akbar nedorazí, protože to skutečně nejsou žádný hrdinové a bojovníci.
17.11.2015, 11:41
No já sem místo na vojnu šel na civilní výkon vojenské služby.(na civilku).Teď vidím že to byla asi chyba.
17.11.2015, 11:45
Jojo potřebovali by jste vojnu..takovou jako jsme měli my ! to byla velká chyba že to co se tady v té rozmrdané a rozkradený zemi stalo.Tvrdej režim a zákony jako za komoušů je třeba nastolit!
17.11.2015, 11:54
Musím s Milanem souhlasit, vojenská základní služba neměla být zrušena. Beztak se ušetřený prachy na rozpočtu, výdělek z prodaného materiálu a nemovitostí, jenom rozkradli. Teď nemáme ani vojsko, byť to nebyl ani před tím žádnej velkej zázrak, ale už nemáme ani tu techniku, která zázrakem nebyla také. Ale obojí bylo stále bojeschopné a k okamžité dispozici.
17.11.2015, 12:04
No tak vidite.Vždyť sem vám to psal že se neubráníme.Možná starší ročníky budou chvíli odolávat ale mlaďoši odkojení u počítačů padnou velmi rychle..
17.11.2015, 12:06
Tady ti zmrdi arabský mají výcvikový tábory...Jak se tady s něma můžem srovnávat..MY slaboučcí Češi
17.11.2015, 12:09
Bohužel je to tak...
17.11.2015, 12:29
Ale ty tábory jim nedají o nic víc nebo míň, než tobě tří měsíční kurz základní vojenské služby, ten je nejdůležitější. Zapomeň na to, že oni vycvičí nějaký profesionály typu URNA, na to nemají čas, lidi ani finance. Ty, pokud bude otevřený konflikt přímo s naší zemí, dostaneš povolávací rozkaz stejně jako normální vojáci v záloze s tím rozdílem, že vojáci půjdou rovnou na frontu získat vám nějakej čas než se dáte do kupy, ale skončej tam vesměs všichni bojeschopní lidé bez ohledu na to, jestli na vojně byl, nebo ne. Bohužel, terorismus je druhem boje, který není otevřeným konfliktem, proto je ti úplně k hovnu, jestli voják jsi, nebo ne. Nepřítel infiltrovaný v zemi je starostí zásahových a bezpečnostních složek, a ty se mu můžeš bránit tak maximálně verbálně nebo rukama. Takže výcvik je ti k hovnu, když je ti odepřena možnost bránit se. Když dá stát možnost, můžou být pak nějaké i výsledky, takhle jsme na pospas.
16.11.2015, 15:28
2
Do toho ISIL !! jedu jedu, 3. světová se sama nerozdeje. Jak vás máme zabít, když si hrajete na imigranty, musíte si stěma útokama pospíšit a nasrat ještě víc lidí.
16.11.2015, 15:16
0
Agitace!
16.11.2015, 15:05
1
To sou šašci pořád si neuvědomujou, že je telerujeme jen kvůli chudákům lidem které si vzali jako rukojmí. Útočit na neozbrojené to je zbabělost takže nevím o čem to mluví. Nic NUKE, DVA!
16.11.2015, 15:24
Zajímavý je, že na Japonsko shodit Atom nebyl problém, a přitom to bylo zbytečný, ale shodit ho na tyhle zmrdy prostě problém je. Nevím proč? Tady nelze rozlišovat kdo je a není civilista, všichni jsou stejný. A měli by to aspoň rychle a bezbolestně za sebou.
16.11.2015, 15:39
Hlavně by o v konečném důsledku vyšlo levněji a pravděpodobně by se posrali strachy a stáhli ocasy.
17.11.2015, 22:58
Shodit atom na Japonsko byl problém - je to celkem zajímavý příběh, který nemusel dopadnout dobře, tedy skončit úspěchem. Jestli to bylo zbytečné? Z tehdejšího pohledu a v dané situaci to zbytečné nebylo. Japonsko odmítlo kapitulovat. Oddanost japonských vojáků byla fanatická a jejich císař Hirohito se řídil kodexem cti Bušidó - tedy byla by hanba ustoupit. Jeho moc a postavení na špici politické elity Japonska byla neotřesitelná a armáda zastávala útočnou doktrínu. Bylo tedy potřeba zasadit Japonsku pořádnou facku, aby se vzpamatovali. Pokud by se tak nestalo, bylo by Japonsko dodnes podobně problémovým státem, jako například Aghanistán a další, kde je válka životním standardem už po staletí (i když v Japonsku se od roku 1601 evropského počítání letopočtu po začátek 20. stol. prakticky neválčilo). No a použití jaderné zbraně v Sýrii a zemích ovládaných ISIS je neúčinné. Nemají centralizovanou armádu, velení, ani žádné hlavní město. Vše je rozptýlené po dost velké ploše. V době elektronické komunikace a rychlého přesunu čehokoliv a kohokoliv není potřeba centralizovat žádné vojenské, průmyslové nebo jiné odvětví. Účinnější a efektivnější je nasazení přesných zbraní hromadné účinnosti. Jedna či tři poměrně levné rakety které zničí jeden z mnoha důležitých bodů rozlehlého státu nepřítele je stejně účinný jako jaderná zbraň, která sice udělá stejnou práci, ale zbytek své ničivé síly akorát tak zamete poušť v okolí.
17.11.2015, 23:51
Wolwe, v jednom dokumentárním cyklu jsem zachytil informaci, že některý politici v USA shození atomu odsoudili s tím, že Japonsko se chystalo kapitulovat. Když pominu fakt, že v té době byli všichni Japonci Američany vnímáni jako nelidská zvířata, tak ne všichni tento čin schvalovali.
18.11.2015, 00:33
No, ono je to sporné - Japonsko bylo z pohledu západních armád před kapitulací, protože vyčerpalo materiální síly. Z pohledu Japonců ale měli nezlomnou sílu morální. Docela velká část armády odmítla kapitulovat. Odmítnout přání císaře bylo do té doby neslýchané. Až osobní rozhlasový projev císaře donutil skoro celou armádu složit zbraně. A pak tady byla ještě věc jiná - bylo důležité určit vítěze války, které se říká světová. Ono sice válčila většina zemí světa, ale když bys to rozebral dopodrobna, šlo i o lokální konflikty, neválčilo se o totální světovou nadvládu. A kdo by tohle všechno dokázal ukončit, ten bere vše. Jaderná zbraň ukázala na nejsilnější zemi té doby - zrodil se nový, nezpochybnitelný diktátor. Jak se odvíjely dějiny dál, asi všichni víme. Atomová bomba tedy neměla za úkol ukončit jen válku v Japonsku, ale vyhrát válku o světovou nadvládu. Buďme rádi, že bylo Japonsko tak houževnaté a že Berlín padl dřív, než by se USA rozhodly ukončit vše tady.
18.11.2015, 00:38
Houževnatý a odolný byl hlavně SSSR. Děti a ženy musely makat mnoho hodin v kuse v továrnách na zbraně, aby mohli čelit Německu. Z jedné strany měl SSSR Německo a existuje názor, že kdyby Japonsko chtělo (a že potenciál na to mělo), tak mohlo zaútočit na SSSR. A podle této teorie by z jedné strany útočila na SSSR Třetí říse a z druhé strany Japonsko, což by SSSR zlomilo vaz a zaniknul by.
18.11.2015, 00:44
Unkas - myslím že ne. Japonsko mělo v minulosti problémy s Čínou. Válka se SSSR by je zaměstnala a vyčerpala - Dneska by byli už čínským kantonem. A válčit se SSSR? Je to zajímavá teorie, jak by to dopadlo, by ukázal jen čas. Každopádně - Japonsko je malá země, Rusko je jejich přímým opakem. Jak to dopadne, když nějaká "malá" země v porovnání s Ruskem na něj zaútočí, je už v historii prověřené ) Rusko to vidí tak, jako by myš vlezla na stadion, kde by do zimy pobíhala a pak v tichosti zmrzla.
18.11.2015, 00:49
No nevím, v jednu chvíli byl SSSR již na pokraji sil, myslím tu dobu, kdy se tvrdě bojovalo ve Stalingradu o každej dům či ulici. Právě v tuto dobu se říká, kdyby Japonsko vyrazilo proti SSSR a využilo jeho oslabení, tak že by to Stalin už nezvládl - kočírovat nejen z jedné strany Němce, ale i z druhé strany Japonce - a položilo by ho to! Kromě toho byli Japonci velmi zdatní a krutí válečníci, sice jich bylo málo, ale to by možná ani nevadilo. No, teorie je to zajímavá.
18.11.2015, 00:54
No jít do Ruska na váleční v zimě - to by si ruský medvěd možná ani nevšiml, že by mu pod ocasem zmrzlo pár žlutých blech D A vyčerpané bylo nejen Rusko, ale i Německo. Zajistit logistiku na takovou vzdálenost, v daných podmínkách, prostě nešlo. To je výhoda velké země. A Rusko toho využívá - už od dob Vikingů. Napoleon dojel na to samé a Hitler jen potvrdil, že obsadit Rusko prostě nejde - ani neměl čím.
16.11.2015, 14:26
8
Chce nám rezať hlavy nožom vyrobeným v EU a strielať nás puškou z USA. Stači embargo a je po vyhrážkách. Ozaj obliekla ho asi čína. Tákého niktoša sa mám báť? Zhrňme si to: bez číny, EU a USA tam sedí nahý s holýma rukama a može svojho kámoša leda tak drbať do riťi. Amatérske video na zaplakanie :-)
16.11.2015, 16:31
Samozřejmě. Nejsou to jenom zbabělci, ale i pokrytci nejhrubšího zrna.
16.11.2015, 17:21
ahl2 Bohužel AKáček je tam tolik, jak LEGA v dětským koutku.
17.11.2015, 23:05
ahl2 - přesně tak. Všechno co mají, mají z dovozu. Sami nic nevyrobí, nevyprodukují. Ani ropu by nevytěžili, protože s kýblem ušitým z velbloudí kůže to nejde. Všechno co mají a používají vyměnili za ropu. Ale ani tu neumí sami prodat (nebo neuměli by, kdyby je to někdo nenaučil). Kdyby se je podařilo odříznout od všech zdrojů, sesypal by se jejich systém života prakticky okamžitě. Bez pomocí cizinců by nemohli cestovat do Evropy, nepřeplavili by se přes moře, nepřijeli by vlakem... Lidé, kteří jim pomáhají, by se měli střílet za zradu na lidstvu.
18.11.2015, 10:10
ahl presne tak, odkial to maju?? Ako som tu uz niekde spominal, embargo jeden stat na zapade zamietol. Tazi z toho. Staci si vsimnut ako sa vyhrazaju a robia utoky, len na europu a rusko. Putin jasne poveda, doslova hodil im do tvare, konvoje s ropou v obrovskych rozmeroch. Toto nie su podavane satelitne snimky, kde su len bodky a ciarky a cele rozmachlene a chce ta niekto presvedcit, ze henta bodka viditelna pod lupou je obrovsky areal na vyrobu jadrovych zbrani. Tu to mas viditelne. i.imgur.com/rfRDNyz.jpg Putin povedal:„Poskytl jsem příklady založené na našich datech o financování různých jednotek Islamistického státu (IS, bývalé ISIS/ISIL) soukromými osobami. Tyto peníze, jak jsme zjistili, pochází ze 40 zemí a jsou mezi nimi i členové G20.“ „Ukázal jsem svým kolegům fotky pořízené z kosmu a z letadel, které jasně ukazují rozsah ilegálního obchodu s ropou a s ropnými produkty,“ řekl. „Kolonu cisteren táhnoucí se desítky kilometrů tak, že i z výšky 4 000 až 5 000 metrů se táhne až za horizont,“ řekl Putin. Preco sa toto nenapise aj v nasich novinach? Preco taka cenzura? Ale po tomto ste urcite zaznamenali v novinach a aj v radiu, ze zapad zacal velke utoky na tieto cisterny a o propagande ruska. A rychla sprava o dalsom tazkom dni vo Francuzsku, co sa tam zas deje.
16.11.2015, 14:14
3
No už to bláznovství okolo Islámu frčí vážně dlouho, nikde jsem ale nezaslechl ani jednu konspirační teorii. Náhoda? Nemyslím si.
18.11.2015, 00:39
Všechno je to konspirace ) Od začátku. Uměle vytvořený konflikt.
16.11.2015, 13:27
-3
UUUUUU už mám strach . Počkat ! Já přeci ovládám celou armadu ORI . Bojte se zasraní kozomrdi . Ori přijdou a pak vaše analky dostanou zabrat . Blahoslaveni budiž ORI . Dlužda je píčus !!!
16.11.2015, 17:19
Odpusť nám vyvolený ! Blahoslaven budiž orál !!!
16.11.2015, 23:26
Zmrde dosay..už ti dal fotr čuráka do huby nebo ti sjíždí každej den tu smradlavou prdel?...
16.11.2015, 11:25
3
...narvat mu čuráka do huby a druhýmu do prdele...buznam zasranejm..
16.11.2015, 15:40
podobně by to řekl Dlužda
17.11.2015, 23:12
Voorle, tak on v tom žije, prakticky to bere jako životní standard, nic jiného nezná. Nemůžeš mu to mít za zlé. Každý člověk bez fantazie (schválně jsem nenapsal jednoduchý, protože se nechci nikoho dotknout, aby z toho nebyl smutný) je schopný uvažovat jen na základě osobních prožitků a poznatků. Kreativita takových lidí je pak omezená jen na na spektrum poznaného - tedy může si představit kam a komu to narve dřív, tedy v jakém pořadí - a tím se vyčerpá dějová linie celé té akce )
17.11.2015, 23:41
wolwe ty mi můžeš s tvýma chytráckyma řečičkama vylízat prdel...standard pro mě je ti dát čuráka do huby aby si nepsal pořád takový žvásty a chytračinky..
17.11.2015, 23:47
Wolwe má pravdu!
17.11.2015, 23:51
Ano takhle by ti odpověděl Milan,ale on ví dobře co dělá a proč to dělá.Jste jen na blbým vidoportálu a nějákým zvláštním způsobem chcte někomu něco stěžovat,urážet a nad někým se neustále povyšovat.Něco ti prozradím, marně se snažíte vy všichni kdo do něj neustále narážíte a urážkami ho provokujete,je to zbytečný ! jak ho dobře už znám tak ho nepoložíte ani jeden a to jak urážkama,provokacema, naštěstí že to je zatím virtuálně,protože být to reálné, tak vám předem radím aby jste se schovali nebo aspoň zahrabali pět metrů pod zem pane Wolwe a ne jen vy hlavně by to měl udělat Voorel -Bassman.
17.11.2015, 23:54
Je vulgární a některé jeho komenty jsou drsné, ale bezdůvodně nikoho nenapadne ani neurazí,což se o vás nedá říct .
17.11.2015, 23:55
Unkas - a někdy se sejdou i dva takoví v jedné diskuzi ) nebo jeden s rozdvojenou (i vícečetnou) osobností. Nemůže si to prostě vyříkat doma sám se sebou - třeba ve wordu, když už to musí psát - musí to prostě řešit veřejně.
18.11.2015, 00:03
Přesně! Drakonius je Milan a Babkomrd je jeho alternativní ego.
18.11.2015, 00:05
Když mě z toho druhýho nicku napsal kdysi dávno první vzkaz, tak na mě působil dost divným dojmem, já něvěděl, jak to tady chodí, nebyl jsem zde mnoho let, takže jsem nevěděl, jak to mám chápat a přišlo mě, že ta osobnost je dost rozpolcená a píše docela z cesty...
18.11.2015, 00:15
Unkas: To neřeš, na co taky? Hele tady se baví lidi mezi sebou a sem tam se na ně přilepí někdo, kdo má tady několik registrací a snaží se zapojit do hovoru. Občas mu někdo i odpoví, většinou jen aby neotravoval. Já to nějak neregistruji, prostě ty pokusy přehlížím. Stejně se s ním není o čem bavit. Je to dost primitivní záležitost. Sem tam ale prostě potěší, ale i pobaví, někoho takového poslat někam, nebo mu prostě připomenout jeho sociální, společenské a kulturní postavení. No, popravdě - není to ani nutné. Podle psaného projevu se tak nějak sám kategorizuje bez cizí pomoci. Ale proč mu to občas nepřipomenout? Je to lepší, než pokřikovat po lamách na ulici.
18.11.2015, 00:24
Nic neřeším, jen jsem ti odepsal něco na tvoje komenty, abys věděl, že to vidim stejně ;-) Ne každej má na tyhle hrátky náladu a čas, a občas je dobrý mu to dát najevo, že na každej je na to zrovna zvědavej.
18.11.2015, 00:36
Unkas - tak nějak. Nicméně, každý má právo si něco někam napsat, když může, tak proč ne. Nemám to nikomu za zlé. Je pak jen osobním rozhodnutím, jestli to budu číst nebo nebudu, nebo jestli to budu vztahovat na sebe.
18.11.2015, 00:41
Jsem tady proto, abych koukal na videa a s lidma normálně pokecal. A ne proto, abych tady trpěl napadání někým jen proto, že mě vnímá jako svojí konkurenci. Ono když je to tady pořád takhle, tak ono tě to časem přestane bavit sem i chodit. Ale chodím sem pořád, abych těmto vyšinutým personám nedělal radost.
18.11.2015, 00:44
Hele, mizim, jdu spát. Tak dobrou noc ať tě blechy štípou celou noc, Wolwáku!
18.11.2015, 00:47
Dobrou ) Já si tady občas pokecám, a pak si dám třeba rok pauzu D Prostě když se tady kecá jen o problémech nějakých primitivů a lítají vulgarismy, tak není důvod se zapojovat do diskuze.
16.11.2015, 11:01
2
naboženství bylo a vždy bude zlo ktere dělá peklo na teto planetě
16.11.2015, 11:25
Tohle je ideologie smíchaná s náboženstvím což je na tom to nejhorší...
16.11.2015, 12:09
Nemohu nesouhlasit.
16.11.2015, 14:11
Mohu souhlasit.
16.11.2015, 16:29
Souhlasím se souhlasy.
16.11.2015, 17:20
Souhlasím se souhlasy a nelze nesouhlasit.
17.11.2015, 23:13
Souhlas.
16.11.2015, 10:57
1
vyhladit zmrdy
16.11.2015, 10:55
0
Kdo může být tak naivní a myslet si, že podobné útoky v Evropě přestanou i kdyby se podařilo Islámský stát zlikvidovat ?...
16.11.2015, 15:21
Nepřestanou! Vždycky jsem si myslel, že sunnitskej islám je trochu liberálnější než šíitskej, ale Islámskej stát mě z tohoto omylu okamžitě vyvedl. Když hodíš všechny muslimy do jedný škatulky tak to chyba určitě nebude.
16.11.2015, 15:26
Zajímavý je, že stejně jako ti co pozabíjeli redakci Charlie Hebdo jsou tihleti co masakrovali nedávno rovněž z Belgie. Nemůžu se ubránit divnýmu dojmu, že je tam snad někdo organizuje a posílá do Francie. Belgie by se měla izolovat a EU urychleně rozpadnout.
16.11.2015, 10:48
1
Zbabělci co útočí na neozbrojené lidi mluví o odvaze a rovném boji...
16.11.2015, 10:24
2
zapad posila drony a letadla, ptz lidi na zapade nejsou totalne vymasteni dementi, kteri se modli 5x denne a jsou schopni vymyslet neco uzitecneho, aby se nemuseli namahat...
17.11.2015, 23:15
Přesně tak. Protivníka nemůžeš nutit, aby válčil stejnou zbraní. Každý vede válku tím čím má a jak umí.
16.11.2015, 09:41
-3
hlavy vygumované, totálny stredovek.....dúfam že ich Rusi vykynožia...
16.11.2015, 16:28
Cože to?
17.11.2015, 13:24
Hlavy vygumované,totální středověk.....doufám že je Rusové vymýtěj...