ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

Putin vytřel s nastrčeným reportérem BBC

11051x
Komentáře
07.01.2015, 19:52
6
radsi budu ze slovanama nez s tima privandrovalcema usakama hamburgrozrouti co se jebou 100vky let do sveta a nejruznejsich kmenu...zabili vic lidi nez hitler a stalin dohromady...
06.01.2015, 22:35
6
Pro Evropu představuje mnohem větší hrozbu plíživá islamizace, než nějaký Putin, kterým dokolečka krmí média.
07.01.2015, 17:31
Samozřejmě. Islamizace je ovšem pouhý důsledek, příčina je multikulti, které do Evropy z nebe nespadlo.
08.01.2015, 22:01
I multikulti je pouhý důsledek. Kdybychom nebyli líní a nezaplevelili si po válce Evropu gastarbeitery, nemuseli bychom teď sklízet plody. Tím to vše začalo. Pochopitelně později se to zvrhlo v multikultimánii, jak ji známe dnes. O práci je nouze, tak se všichni válí na podporách, čehož se zase ujali zaprodaní socani, kteří si v nich vidí potenciální voliče. A tak začala tvrdá multikulti propaganda, která nese u naivních sluníčkářů nečekané plody úspěchu. Myslím, že ani samotní tvůrci nečekali takový úspěch. Lidi je prostě milují, holky (rozuměj čubky) se přetahují o to, která jim skočí dříve do pelechu, všichni svorně opěvují tohle idealizované multikulturní soužití, vysněnou utopickou společnost, pro kterou zaslepeně přehlíží všechny ničivé důsledky, ignorují všechny argumenty, zesměšňují všechny názorové oponenty, aniž by si sami uvědomovali, že směšní tady jsou pouze oni sami.
06.01.2015, 19:52
0
Putin nevie, že Rusko nemá budúcnosť = vymiera...
06.01.2015, 22:35
Co Rusko, celá Evropa, celá bílá rasa.
06.01.2015, 11:17
-1
Mluví hezky, ale smrdí mu z huby, cítím to až sem
06.01.2015, 18:02
To ti smrdí koule, neměl bys furt vysedávat u počítače a měl by ses aspoň osprchovat hovne.
06.01.2015, 03:29
0
Jděte všichni do píči vy vymrdaní pitomci. Každý říká něco jiného, každý si myslí a je přesvědčený o něčem jiném, dokážete se o těchle věcech bavit hodiny, hádat se v hospodách, s rodinou, s kamarády, na fórech, tady, ale kdo z Vás zpičenců to co se děje, to co se dneska děje ve světě ovlivní????Kdo z vás něco s tím udělá? Vnucujete ostatním své názory, aby někdo druhý vás podpořil a souhlasil s váma, protože vám to udělá emočně dobře. Já žiju, kde doprdele zrovna žiju, a snažím se v té situaci žít co nejlépe. Mrdám na politiku, zprávy a média. Jestli svět má bouchnout, tak bouchne, do té doby budu žrát, srát, spát, stříkat, chcát, pracovat, studovat a dělat děti. Fuck You and die.
06.01.2015, 17:31
Doufám, že až na trvalo přijdeš o některou z tvých oblíbených věcí, nevypadne z tvých úst sebemenší náznak nespokojenosti. Konverzace je velmi důležitá, rozšiřuje obzor a formuje úsudek. Jsme rád, že nejsou všichni jako ty, byť jsou i protikladného názoru. Kdepak by jsme asi byly, kdyby takhle přemýšlel každý.
06.01.2015, 18:07
sobe stručně řečeno – nevíš co napsat páč o tom víš hovno tak všechny popliveš a pourážíš a jdeš si spokojeně vyhonit muhaha
05.01.2015, 22:27
8
No na jeho odpověď by mě zajímala reakce tý americký ušatý opice
05.01.2015, 21:31
3
jak putin tak opička obama nás mají u prdele všechny tak proč se kvůli tomu rozčilovat
05.01.2015, 21:08
0
looooool půlka zvrácenejch má manželku Rusku a druhá půlka známýho na kriminálce, sněte dál pošuci
05.01.2015, 21:05
1
Moje žena je taky Ruska.
05.01.2015, 20:42
8
vy mamrdi co se pořád navážíte do Ruska a Krymu. A co ukradené Kosovo Srbsku? Banda Albánců ukradlo část Srbska vytvořilo Kosovo a většina západních států to uznalo. Kdo jediný s tím nesouhlasil? Rusko. Celé je to o tom, že USA chce nastolit Nový Světový Řád. Jedna centrální vláda pro celý svět. A poslední bašta, která jim stojí v cestě je Rusko. Jak jsem zmiňoval mám za manželku rusku. A jsme připravení, až se to tady zesere odjet do Ruska. Atomovku na USA a jeho dvorního prdelolízala Evropu. Nazdar
05.01.2015, 23:14
da tavaryšč, kdyby Krym zabrali ušáci, všichni jejich smrdutí lokajové by to do roka poslušně uznali, Kosovo je Serbija, Fuck zionists!!!!!
05.01.2015, 23:48
Souhlas. Jen dodám, že Kosovo a Krym je diametrální rozdíl. Zatímco Krym patřil celá léta Rusku a k Ukrajině byl přidělen, jak tady již bylo zmíněno nevhodným administrativním rozhodnutím Chruščova, Kosovo bylo historické území Srbska a kosovští Albánci neměli nejmenší nárok na odtržení a naopak měli být odsunuti zpět do Albánie. Při okupaci Krymu nepadl jediný civilista a navíc bylo posvěceno referendem, kterým se demokraté toliko ohání, za zmínku také stojí fakt, že Ukrajina dosud oficiálně ani nemá u OSN registrované hranice, tudíž o žádné invazi či anexi nemůže být řeč, to je prostě nesrovnatelné. I přesto západní přátelé Hashima Thaciho, ba ani jejich patolízalští kamarádi, humanitární bombardéři Havel s knížetem, pohrdajíce pravidly mezinárodního práva, obcházejíce OSN a Radu bezpečnosti, neváhali rozpoutat válku proti Bělehradu a dosud ani trochu nelitují toho, že kvůli záchraně kosovských Albánců dávali rozkazy k likvidaci jugoslávských měst a vesnic. Proč taky jo, když o lidi šlo až v úplně poslední řadě. Před zahájením jakékoli vojenské operace si v Pentagonu a CIA pokaždé spočítají, jaký zisk přinese po svém ukončení. Důležité je, aby byli u moci ti praví. Za 50 let investovalo Srbsko do Kosova a Metohie přes 17 miliard dolarů. Hashím Thaci a jeho nejbližší je teď úspěšně osvojují. Nikoho tedy nepřekvapí, že krátce po nabití samostatnosti začala rychlá privatizace všeho, co do nich Srbsko vrazilo, započal průzkum ložisek uhlí, ani ekonomické aktivity Albrightové. Ale abych nezapomněl na to nejdůležitější, Kosovo bylo a je hlavně transportní zemí pro drogy z Afghanistánu. To, že tam vládne mafie, která pere špinavé peníze na každém rohu nejen doma, ale i v Evropě, a obchoduje s lidmi, je snad jasné. Na tom je založený takřka celý jejich HDP. Jo je to tak, iluze se bortí, nezištná láska prostě neexistuje, války začínají vždy kvůli byznysu přece. A nic se na tom v dohledné době nezmění. Aby americký dolar i nadále vládl světu, je třeba neustále podporovat vojenské konflikty. Bez toho prostě půjde obrovská loď jménem USA ke dnu. Výsledkem je další islámský stát na území Evropy, pátá kolona džihádistů, islámofilové v europarlamentu se jistě tetelí blahem. Kosovo je Serbia, ať si kdo chce, říká co chce.
06.01.2015, 11:39
Jo válka v Jugoslávii byla pro tamější státy největší prohrou. Místo velkého konkurenceschopného státu se rozpadly na drobné slabé vazaly západu. Teď ty pidistátečky nikdo nebere vážně a budou jen vazalové silnějších sousedů, tak jako ČR a SR.
06.01.2015, 17:05
Ano, je to tak. Bratři Srbové bránili svou vlast proti ustašovcům, islamistům a narkomafiánům podporovaným západem, který si při privatizaci namastil kapsy. Cílem imperialistický agrese bylo zničit silnou a bohatou socialistickou Jugoslávii, zdiskreditovat úspěšnej model jugoslávskýho tržního socialismu. Podobný systém panuje v Číně a stál za jím ekonomickým boomem. Jednou jsou muslimové ti špatní (Irák, Afghán), jindy se hodí do krámu (Bosna, Kosovo), tak Srby vylíčíme jako ty nejhorší zrůdy a albánskou svoloč jako mírumilovný beránky (srebrenica se bude připomínat pořád dokola, ale fotky s uřezanýma hlavama Srbů do našich novin pochopitelně nesměly). No pak se krásně buduje ve společnosti podhoubí pro "humanitární" bombardování těch zlejch Srbů. Když mají právo na sebeurčení překupníci pašeráci drog a teroristé z UCK, tak nevidím jediný důvod, proč ne krymský lid, který tak učinil narozdíl od humanitárního bombardování Bělehradu válečnými krysami zcela nekrvavou cestou a posvětil referendem?
06.01.2015, 22:52
S Kosovem je to asi tak jako kdyby se začali cikáni bouřit, policii by se to vymklo z ruky, my na ně nasadili armádu, pak sem vlítlo NATO, zasypalo Prahu bombama, odsoudilo pár našich generálů v Haagu a nakonec by celé Podkrušnohoří a Ostravsko odtrhli ve prospěch nově vzniklého Romistánu, kde by se stali našinci menšinou a začali by podléhat tiché genocidě bez povšimnutí západu.
06.01.2015, 23:40
Nejhorší je na tom, že jako členové NATO se podílíme na bombardováním našich odvěkých srbských přátel, celé řadě invazí a organizování převratů v zemích jako Irák, Afghánistán, Libye, nebo Sýrie, které vedli k destabilizaci celého jednoho světového regionu a skončilo to zorganizováním převratu na Ukrajině s cílem destabilizovat, omezit a zastrašit rychle se ekonomicky a vojensky rozvíjející Ruskou federaci. Díky militantní politice USA, jejíž je NATO ozbrojenou pěstí, umírají na světě každý rok desítky a stovky tisíc lidí v zemích, které by si bez jejich vměšování jinak uměli udělat pořádek sami! Takže tento rok musí být rokem, kdy jednoznačně řekneme NE protiruským sankcím, NE protiruským mediálním provokacím, NE válce s Ruskou federací a nejlépe také NE našemu dalšímu členství v NATO!
07.01.2015, 17:25
Lituji, to se nestane. Veřejné mínění nikoho nezajímá a naši předáci nejsou obrazem našeho názoru, jak by to mělo být. Často, velmi často se stydím za naše zahraniční vystupování. Ti naši podržtaškové by pravdu nikdy nahlas neřekli, neboť si ji ani nejsou schopni připustit, natož pak něco realizovat. A ještě tak kdyby zacinkaly dukáty....
05.01.2015, 20:33
-6
Amíci se aspoň za nějaké svoje skutky omluvili, Němci se za Hitlera omlouvají dodnes jen RUsáci nikomu a ještě navíc z bývalého agenta KGB udělají prezidenta,který si mimochodem jako politik vydělal kolem 70mega dolarů.
05.01.2015, 21:07
kdyby se na to radši vysrali, za omluvy si nikdo nic nekoupí. Zatímco se omlouvají, dál pokrytecky hážou bomby na hlavy civilistům kdekoliv se jim umane, ale oni nepotřebují ani posvěcení rady bezpečnosti a stejně je žádný sankce nehrozí, oni přece „šířej demokracii“, jsou samozvaní spasitelé a myslí, že před nimi každý poklekne na kolena. Omyl - to jejich vinou vznikl islámskej stát, vrtaj se ve vosím hnízdě až vypustili džina z lahve.. a teď jim celej zblblej svět tleská že se snaží hasit požár, kterej sami založili a jejich saudští, katarští a bahrajnští spojenci směle rozdmýchávají.za to jim mám tleskat? Fuck them all!!!
05.01.2015, 21:40
V tomhle máš pravdu ale Putina to neomlouvá
05.01.2015, 21:55
Já chápu, že notorik Jelcin, který nechal Rusko dokonale rozkrást západními oligopoly a přivedl ho do hluboké recese, takřka k bankrotu, z níž ho Putin opět vyzvedá, je pro vás kolaboranty větší hrdina. Putin se stal veřejným nepřítelem číslo jedna, jelikož nechce skákat, jak strýček Sam píská, proto je třeba jej umravnit. A jak známo, účel světí prostředky, proto se hodí i takové sprosté čůzy jako Pussy riot jako chuděry ubližované disidentky. Co na tom, že to jsou prašivé štětky, které by všude jinde za to vše co prováděly skončily za katrem. Zajímavé že zatímco proces Pussy riot za znesvěcení pravoslavného chrámu vzbudil takový poprask, zatímco pro vtipálka, který ve Francii umístil do vchodu mešity prasečí hlavy nikdo takové pochopení neměl. Nebo když byla souzená kapela, která vtrhla do památníku Jad Vašem a vyřvávala: "Hospodine, vyžeň Netanjahua!" taky o svobodu slova nešlo. Když dva dělají totéž, není to totéž. Opravdu nemám žádné iluze o svobodě slova v Rusku a osudu kritiků Putinovy politiky, ale jeho politika má pozitivní výsledky, to se o té Jelcinově říci nedalo. Navíc se Putin těší oblibě pro politiky u nás na západě nevídané. Apropos ukaž mi jediného postkomunistického politika, který si nenahrabal.
05.01.2015, 23:15
Putin neudělal nic víc než to že se zbavil konkurence a zvýšil cenu ropy a plynu z toho má Rusko obrovské peníze, ale to je tak vše. Rusko musí tak i jako my i ostatní postkomunistické státy projít reformamy.A co se týka znesvěcení pravoslavného chrámu tak první ho znesvětil Putin,a to tím že do něho vlez. AGENT KGB
06.01.2015, 00:08
Jsi na omylu, ten tvůj agent KGB toho udělal pro svoji zem mnohem víc, než si je schopen kdokoliv zmanipulován naší rusofobní propagandou připustit, já si to dovolím hlouběji rozvést. Nejenže pozvedl za 12 let své vlády Rusko ze sraček, kam ho seslal Jelcin tím, že nechal západní koncerny pustošit zemi, zvýšil hrubý domácí produkt, zvětšil zlaté státní rezervy, zatočil s porevolučními oligarchy a postavil je do latě, čímž omezil korupci, znárodnil klíčový odvětví průmyslu, především nerostných surovin a bankovního sektoru, čímž zabránil kolonizaci korporacemi a vymanil Rusko z diktátu zahraničních bank a finančních oligarchů, pozvedl zemědělství, zvýšil průměrně platy a důchody, nastavil konzervativní kurz země a svojí propopulační politikou na rozdíl od Evropy snížil vymírání obyvatelstva Ruska. Postavil do latě nevládní organizace, pátou to kolonu US politických zájmů, skrze který US jestřábi tak rádi financují převraty, viz. červenokartičkáři 17. listopadu na národní třídě.
06.01.2015, 02:08
To jak pozvedl svojí zemi platí tak akorát pro Mosvu a dalších par větších měst,ale zajeď si na Ruský venkov a nestačíš se divit kamaráde.A mám jednu známou která bydlí v Moskvě její babička ,protože je dítě vojny ma důchod na české koruny asi 8000 ale její Mama jenom 2000 což je velké hovno
06.01.2015, 23:14
A myslíš, že za Jelcina to bylo lepší? Dělat z Ruska dál chudou kolonii západu?
05.01.2015, 19:57
0
ale co uz stejne to bude o nas bez nas tak jako vzdy. mam vas rad i s vasema nazorama. a vo tom to je. divat se na svet pozitivne a doufat ze to nebouchne. dejte si pivko a bude pohoda
05.01.2015, 18:50
-7
A co Podněstří,Abchazie,Osetie,Kavkaz?kdo tam chce Rusáky?Četl jsem tady že na krymu žije 80% Rusů,bodejt ne když Tatary odvezli na Sibiř a do Krymu poslali Rusáky a ted tvrdí že Krym je jejich. Souhlasím s Polaaakem
05.01.2015, 18:55
jo ted jsi to trefil chci vydet jak ty rudy nudle budou argumentovat. zrejme zas budou litovat ty arabsky smejdy co si nic jinyho nez maji nezaslouzi
05.01.2015, 19:32
LOOOOL nehroť to tady jsou zvrácený ne politická propaganda more.
05.01.2015, 19:44
drz picu tak proc toé sem cpe to video jeste s takovim propagandistickym nadpisem ty velky rudy pero
05.01.2015, 19:47
LOOOOL nevim ale Kimbo není pitomec a je to lepší než provokační videa s cikánama od Duždy.
05.01.2015, 19:48
LOOOOOOOL a Indiáni Amíky taky nechtěli a přesto se tam vecpali a všechny deportovali do rezervací more.
05.01.2015, 20:12
Tak jestli Arabové nebo Čečenci nebo Tataři, obojí je stejná špína. Čečenci a Dagestánci jsou z toho tria vůbec nejhorší, naštěstí jich je relativně málo a jsou drženi ruskou botou hodně při zemi. Nechci domýšlet, jak by to dopadlo, kdyby nějakýho exota napadlo provést majdan v Čečensku a my měli plné uprchlické tábory Basajevů, Umarovů, Carnajevů a Kadyrovů. Ještě bysme v dobrým vzpomínali na dobu, kdy je držrel Putin na uzdě.
05.01.2015, 22:01
A v Afghanistánu, Iráku, Srbsku, Somálsku Amíky někdo chce? Když už jsme u toho, argumentuješ pár malýma pidiúzemíčkama, zatímco taková Amerika nepatří Američanům vůbec, ti ji zkolonizovali komplet celou a myslíš, že s Indiánama zacházeli v rukavičkách? Nejlepší jak se tady jednou ruskou invazí všichni ohání, ale kdybych vypsal všechny země, které pod záštitou ochrany demokracue napadly nebo kde zosnovali převraty USA, nebude mi stačit kapacita pro komentář.
06.01.2015, 00:16
Zajímavé. Vám nevadí, že se USA plete skrze neziskovky do našich vnitrostátních záležitostí a pokouší se o další majdan, ani že nám EU diktuje co a jak máme dělat, omezuje naši suverenitu a v nucuje proti naší vůli svoji pochybnou politiku, pere nám sem svoje multikulti manýry, navrhuje kvóty na přistěhovalce a kdo ví co všechno, ale že si kdesi 1000 km východně Rusko vezme zpátky, co mu patří, z toho se můžete zvencnout ...dobrá schíza :-D
05.01.2015, 18:47
-8
a jeste par hoven si neodpustim jak jsme dopadli po pratelske pomoci bratru slovanu vidi kazdy kolem sebe. at ted si nas srovnejte treba s rakusakama. to jsou nepopiratelny rozdily. tak co kde je lip na vychode nebo na zapade. a ted si bezte naliskat soudzi a nebo uz radsi drzte ty svy rudy huby furt je vychvalujete ale zit by ste tam nechteli stejne jako vetsina uspesnych rusu kteri maji svy prachy a vilky a vubec jejich deti take studuji na zapade. proc to doprdele asi delaji?
05.01.2015, 20:16
Když jsem byl naposledy ve Vídní, tak vím jedno: V Rakousku bude za pár desítek let platit šaria a pak začnou původní obyvatelé pozvolna prchat na východ. Není to kec, osobně znám Holanďana, který měl multikulti plné brejle a svete div se, zaostalá Česká republika je mu dobrá. První vlaštovka, ale ne poslední.
05.01.2015, 23:12
tak proč už jsi nevysmahl do Rakouska kolaborante, co tady pořád strašíš zmrde!!!
06.01.2015, 00:29
Ti, jež chtějí, aby byla ČR součástí tzv. Evropy naši zemi zabíjejí. Celý systém EU je postaven tak, aby byly východní země paralyzovány a plně závislé na dotacích (jež jsou ve skutečnosti jen drogovou dávkou pro narkomana - která ho zotročuje) a tím ekonomicky zneschopněny. Každodenním výsledkem rea lity ČR je stále menší ekonomická konkurence schopnost, nedostatek vlastních potravin (vše se dováží), neustálé zvyšování cen (při praktickém nenarůstání výše mzdy), slepé přijímání směrnic a legislativy EU, která absolutně neodpovídá praktické potřebě organizace v ČR. EU je ZLO! Hlupáci jsou ti, jež to nevidí. Kdy se konečně rozhodneme s tímto zlem skoncovat? Potenciál země (vytvořený za ČSSR) téměř vymizel. Půjde-li to takhle dál, ČR dopadne jako Bulharsko (jehož bída je nejhorší ze všech členských zemí a je přímo odvislá od legislativy EU). ČR PROBUĎ SE! OBELHÁVAJÍ TĚ A TRÁVÍ!
06.01.2015, 17:11
O jakých výdobytcích západní společnosti je tady pořád řeč? Myslíte těch 69 % pracujících, kteří nedosahují průměrné mzdy, 500 tis občanů trpících chronickými depresemi, strmý nárůst spotřeby antidepresiv a sebevražd, 1 milion lidí žijících na hranici chudoby či pod ní, další 2 miliony těsně nad ní, 9 % občanů, kteří se už neobejdou bez hmotné pomoci jiných (zejména matky s dětmi, senioři, bezdomovci), desetitisíce dětí samy a dobrovolně se nabízející na sociálních sítích k nejrůznějším sexuálním službám, důvod - téměř výhradně nedostatek peněz, na 600 tisíc osob je uvalena exekuce (budeme-li považovat za postižené i rodinné příslušníky, dostáváme se ke 2 milionům, tedy k pětině populace!), 30 tisíc občanů žije na ulici, dalších 70 tisíc je bezprostředně ohrožených ztrátou střechy nad hlavou, žebráci jsou v každé větší obci, každý kontejner s komunálním odpadem je (zejména v sídlištích) denně navštěvován až několika desítkami sociálně vyloučených občanů, ročně spáchá a dokoná sebevraždu cca 1.600 občanů (cca 1,5 % úmrtí) a trend má trvale vzestupnou tendenci; hlavním důvodem jsou neudržitelné finanční podmínky. Takové výdobytky si strčte za klobouk.
06.01.2015, 20:06
kazdy sveho stesti strujcem ty bys asi chtel aby ti nekdo diktoval co mas delat ty loutko
06.01.2015, 21:34
mirihon - Tak tohle od americkýho kuřbuřta fakt sedí.
06.01.2015, 23:27
Mirihone, mirihone, ty jsi tak naivní, že myslíš, že si svobodný a nikdo ti nic nediktuje? To zdání demokracie, že si můžeš v matrixu rozhodovat sám za sebe je jen zástěrka. Jak málo některým stačí k spokojenýmu životu.
05.01.2015, 16:57
4
Se sovětským svazem přišla bída na zem, o tom žádná. Jenže má pravdu, nechápu, co si zde proameričtí pošahanci namlouvají. Jak může někdo donekonečna přehlížet agresi USA, to už chce fakt náturu. A nedělejte si naděje, dobré úmysly s námi nemá strana ani jedna.
05.01.2015, 17:13
LOOOOOL pěkně stručně dobře more.
05.01.2015, 18:34
nic neprehlizim ale jsem radsi pod bicem USA nez RUZKA asi tak strucne
05.01.2015, 19:08
Horší je, že to celkem chápu. Ono z Ruska skutečně nikdy nic dobrého nevzešlo. Od Amíku věcí pěknejch spousta, ale vykoupeno nehoráznou daní. Pokud mám soudit jako nestranný divák, tak co se týče světové agrese, Rusáci mají kurwa co dohánět.
05.01.2015, 19:46
jakou dani jakoze muzem jezdit po svete kupovat hovna podnikat atd no tak to rad tu dan zaplatim
05.01.2015, 20:23
Třeba daní, že proti nám svojí svéhlavou agresí rozeštvali prakticky celý muslimský svět a co nevidět začneme sklízet plody takovýho chování, že tady pomocí neziskovek budují multikulti, z Ostravy dělají jedno velké cikánské gheto pozitivně diskriminovaných opiček. Bílýho nechají semlít exekucí a chcípnout na ulici, pro černý se vždycky vbydlení najde. Kdo myslíš, že tyhle neziskovky štědře financuje, Rus? Nee, to jsou výdobytky demokracie made in Obama states.
05.01.2015, 21:29
Dříve či později multikulturismus destabilizuje každou zemi. Amíky to také nemine, koneckonců už teď to tam vypadá hodně bídně, drží je nad vodou jenom přísné zákony a sociální dávky, jen by mne zajímalo, co budou jednou dělat negři s tou překrásnou vojenskou výbavou.
06.01.2015, 00:42
Už to zašlo tak daleko, že se v Bruselu bojí rozsvítit vánoční stromek, v tradičně italských školách se nesmí vystavovat přes vánoce jesličky, v Rakousku nesmí jódlovat v blízkosti mešity, v Holandsku pižlají kříže z památníků, v Německu předělávají staré katedrály na mešity, v Anglii ani nesmí mávat vlastníma vlajkama, ... tomu se říká kulturní úpadek Evropy. Je to jen začátek a skončí to tím, že nám jednou budou bez nad sázky podřezávat krky. Evropa se takhle dobrovolně vzdává svých tradic. Jestliže tu náboženské menšiny chtějí žít, musí respektovat místní tradice a ne, že se bude původní obyvatelstvo podřizovat těmto menšinám. Tohle je cesta k zániku Evropské civilizace. Když zavrhneme svoje tradice, zavrhneme sami sebe a zanikneme. Místo nás tu zůstanou ty menšiny, které už pak nebudou ani trochu tolerantní k jiným kulturám. Znovu opakuji, pokud někde žiji, musím respektovat práva a zákony dané země a ne že se bude přizpůsobovat ona mě.
06.01.2015, 22:31
Přijde mi značně pokrytecké oslavovat hrdinné vojáky na misích v Afghánistánu, jak brání 10 000 km od domova naši civilizaci proti zlým teroristům, zatímco v Evropě máme 50 000 000 rychle se množících muslimů, stále více se radikalizujících, v mešitách, jejichž stavbu v rámci multikulti tak vřele podporujeme, nám bují radikální formy islámu a imámové nabádají k džihádu proti Evropanům. Tady už se dávno rozhodlo, Evropa jim byla bez boje darována, stačí se podívat na naše neustálé ústupky, stavby mešit, mnohde i minaretů, podpora islámských škol, modlitebny ve školách, sundávání všech křesťanských symbolů ze škol, aby nepobuřovaly muslimy, humbuk kolem obyčejných karikatur, praktický zánik svobody slova ....ad. ad. ad. pozvolna ztrácíme jednu zábranu za druhou a to 'pozvolna' je na tom to nejhorší, jelikož člověk si vždycky jakžtakž zvykne a pak zase přijde další rána. Kdyby to aspoň bylo ráz naráz, tak by se občané vzbouřili, nenechali by si srát na hlavu, takhle to v klidu dělají a mnozí ještě dobrovolně, v naivní myšlence náboženské a kulturní svobody a pluralismu - jak paradoxní vzhledem k faktu, že islám se staví jakékoliv svobodě slova do opozice a všechny státy světa, kde vládne (a že jich rozhodně není málo) jsou tomu zářným příkladem, jak se tam jedná s opozicí a ne jak u nás, kde jim místo razantního zákroku jen nečinně přihlížíme, abychom náhodou nebyli nařčeni za rasisty a xenofoby. V naší rozežrané a konzumem otupělé společnosti je to o to lehčí, většinu lidi ani nezajímá politika, stát apod., každý si jde za svým cílem a po něm ať potopa. A pokud se přeci jen trochu zajímá, tak si zapne massmedia a nechá na sebe chrlit ty cenzurované politicky korektní sračky, takže těm málo lidem, kteří si dobře uvědomují stav věci, zbývají jen oči pro pláč. Ale nechme mirihona, ať si dál sní o růžové budoucnosti.
05.01.2015, 15:07
6
Sečteno a podtrženo - jak Putin, tak Obama, oba jsou agresivní zmdi. Pryč z pošahané multikulti EU, dokud to jde. Proč msí český lev, král zvířat, stále před někým poklekat?
05.01.2015, 15:43
jj podle me je nezavislost taky reseni ale jak vidno stale to ma exkomunista se svejma zvracenostma stale pod palcem a narodni hrdost veskera zadna
05.01.2015, 15:46
Souhlas a plus pro Oldricha.
05.01.2015, 16:49
Moje řeč, proč nemůžeme mít neutrální politiku Švýcarska. Proklatou EU k životu nepotřebujeme, postačí bezcelní unie EFTA, rozvíjet obchodní styky můžeme bez předsudků jak s USA, tak Ruskem, aniž by nás musel jeden chránit před druhým.
05.01.2015, 20:26
Kdo si myslí, že se sesazením Zemana něco vyřeší, je pako. Tak zase budeme mít pro změnu loutku Washingtonu, která kope za cizí manšaft, ale stejně budeme pořád něčím vazalem. To chce skutečného vlastence, republikána, nacionalistu (neplést s neonacistou) - takového naše politická scéna bohužel postrádá.
05.01.2015, 21:11
Rusové se do našich vnitrostátních záležitostí nepletou, amíci maj potřebu kecat do všem do všeho, ať už jim tam zase někdo zhodí nějakej barák, třeba ten bílej
05.01.2015, 14:46
5
Ten Putin s nima má kurevsky svatou trpělivost. Já už bych dávno zmáčkul červený tlačítko, at se o ně postará strejček atom.
05.01.2015, 14:57
a co by mu jako chteli udelat obsadit tu zavsivenou sebranku alfa pico? staci ze mu skrouhnou kurz rublu to jim staci ty atome
05.01.2015, 16:07
LOOOOOL mirihone tak jednoduchý to asi nebude s tím krouháním more.Krouhat může hlavně Čína a určitě ne Rusko.Nevěř všemu a nebuď hubatej na starý kluky co by mohly bejt tví rodiče.
05.01.2015, 16:20
Co to tu ten čurák mirihon mele za sračky?
05.01.2015, 17:07
LOOOOOL ovčí sračky alfamore.
05.01.2015, 18:37
neser kylere sam sem otec dvou deti ty starej socane jen chci aby moje deti vyrustaly v prozapadni evrope a ne nekde na kamcatce chapes soudruhu pico
05.01.2015, 21:16
Ty tvé děti čeká především západní černoprdelstán, ve kterém už budou hosté.
06.01.2015, 15:08
Mirihone ty chceš, aby tvým dětem uřezali hlavu imigranti, chceš aby tvoje děti dělali na hordy cigánů, chceš aby tvým dětem někdo přikazoval jakou mají mít doma žárovku, čim doma topit, čim jezdit a podobný eurosračky? Jsi jen ubohá ovce ovliněná propagandou. Jdi si pustit zprávy na tv h@vna a nevotravuj tady.
06.01.2015, 23:29
Chce, v TV říkali jak je všechno fajn, v telce přece nelžou.
05.01.2015, 13:36
-5
jistěže západ, němci se nám nelíbili, rusové už vůbec ne, tak proč to nezkusit s panem prezidentem Obamou.
05.01.2015, 17:24
protože nemá tu správnou barvu
05.01.2015, 13:29
-7
pice uz si uvedomte ze na zapade si muzou alespon media psat kriticky a lide si muzou udelat kriticky nazor ale v ruzku uz voddelali uz ar novinaru staci si trosicku projet internet a agrisivni jsou vsecky velmoci ja volim mensi zlo tj. zapad protoze tady je prokazatelne lepe to nevivrati ani uragan tak vy rudy hanby bezte se vobesit
05.01.2015, 13:39
LOOOOL Ivis tady není tak neser.
05.01.2015, 18:30
...pobavil...tak proč kriticky nepíšou??...menší zlo??..co Irák, Libye, Sýrie..tam to předvedli a předvádějí dodnes..a za podpory médií
05.01.2015, 18:38
at uz kurva ty araby vyhladi a vemou jim veskery suroviny pro blaho nas vsech
05.01.2015, 21:14
Nejzadluženější země světa s Žiďáčkama v čele se jistě velkoryse podělí o svou válečnou kořist. Jsem si jist. To sem radši kovbojové přijedou vysypat zbytek arzenálu, beztak nač se s ním táhnout domů?
05.01.2015, 22:14
„at uz kurva ty araby vyhladi a vemou jim veskery suroviny pro blaho nas vsech“ Touhle větou jsi dokázal, jaký jsi neznalý hlupák. Myslíš, že konkrétně ty z toho budeš mít nějaký profit? Myslíš, že někdy araby vyhladí? Jo umírají jich tisíce, převážně civilistů, ale stěží to vyrovná jejich populační přírůstek, navíc jsou mnohem agresivnější a zarputilejší ve svém boji proti západu. Myslíš že nějaká válka proti terorismu nese nějaké pozitivní plody? Než začala, o nějakém islámském terorismu nebylo téměř vůbec slyšet a po deseti letech úspěšného křížového tažení na podporu stabilizace petrodolaru a oživení zbrojního sektoru jestřábí ekonomiky jsou džihádisté rozlezlí takřka po celém světě, vznikl islámský stát, v Evropě jsou miliony uprchlíků, na které se štědře skládáme my všichni ze svých daní a oni se za odměnu chystají, jak si nás tolerantní blbečky (včetně tvých dvou dětí) jednou podmaní. Takže než příště napíšeš takovouhle blbost, dej si facku a skoč do zdi.
05.01.2015, 10:26
-3
Co čekat od podplukovníka KGB jinýho, než lži a mlžení. Zvlášť, když označuje rozpad molocha SSSR za "geopolitickou katastrofu" 20. století . . Jasně, že nemůžou mít rozpočet jako Pentagon, ptž smrděj klesájícím rublem, jinak by ho měli taky, a větší. Prej, pozval nás prezident Kyrgistánu, nebo co to bylo za vazala - aby jsme tam měli základnu, checht ! Oni se tam pozvali sami, jako k nám, v 68. ! Anexe Krymu - je jen oprávněné hájení národních zájmů, snad není pravda. Hitler v 39. když napadl Polsko taky vlastně jenom hájil národní zájmy ! Masovej vrah Stalin, když napadl v 38. Finsko, taky jenom hájil národní zájmy. .. Putin je gemagog, lhář, ale rusáci ho milujou, ptž oni někoho takovýho chtěj - sice je drží nakrátko, za chvíli bodou chcípat hlady, ale je to pro ně velkej vůdce, kterej obnoví zašlou slávu CCCP, aby to s nima zase šlo od 10 k 5. Jak já ty prašivý Rusáky nesnáším. . . Stejně tak místní rudou internacionálu, která nadšeně kvičí .. .
05.01.2015, 12:18
Jak typické pro zaslepené primitivní rusobijce, zpochybňovat 2 vojenské základny Ruska, když USA má 730 vojenských zařízení a základen ve více než 50 zemích, a to jim očividně nevadí. Jsou tak hloupí, či snad tak zaslepení americkým snem, který je draze vykoupený krví celých národů od Vietnamu přes Srbsko po Afghánistán, o latinské Americe, jejíž politické dění bylo prakticky permanentně pod vlivem ušáků, ani nemluvě. A srovnávat anexi Krymu (jen tak mimochodem Ukrajina nemá dodnes vymezené hranice, tudíž o žádné anexi nemůže být ani řeč, ale to jen tak na okraj) s invazí do Polska může snad jen naprosto neznalý amerikanistický analfabet s těžkou mozkovou dysfunkcí. Krym byl odjakživa ruský a pod správu Ukrajiny ho nešťastně přičlenil až Chruščov, ale vždy měl svoji autonomii. Na Krymu je 80% většina Rusů, kteří si přáli připojení k Rusku (přáli si snad Poláci připojení k Třetí říši?) a stvrdili to i referendem, naproti tomu o oddělení takového Kosova se s referendem nikdo ani neobtěžoval, to se prostě ze dne na den stalo a všichni vazalové ušáků se mohli přetrhnout, aby uznali další islamistickou enklávu v Evropě. Tak tady laskavě nešiř takové nehorázné bludy, přiblblý amerikanistický demagogu! To si mají jako Rusové nechat svoji černomořskou flotilu vpadnout do poručí NATO? To by možná udělali ufňukaní čeští kolaboranti, kteří složili bez boje před Hitlerem zbraně. Sečteno a podtrženo jsi jen naivní hlupák hrající si na vojáčka, který beztak doma onanuje nad americkou vlajkou.
05.01.2015, 14:01
Soudruhu, já mám USA celkem u prdele, a američanama v zásadě opovrhuju. Ale ještě víc opovrhuju takovejma, jako seš ty. Meleš kydy, který ti někdo nalil do tý tvý rudý kebule, a znalostí máš pomálu. Krym rozhodně nebyl odjakživa ruskej, říká ti něco Krymský chanát ? Že je tam 80% Rusů, a co jako ? V našem pohraničí bylo taky velký procento Němců, a Adolf je taky přišel "osvobodit", ale bylo to pořád naše území. Máš furt v hubě GI, ale na rozdíl, od tvejch milovanejch Ivánků nás nikdy neokupovali, víš? Natož 20 let. A tak bych mohl pokračovat dál a dál, třeba o tomk Finsku, na kterýs nějak - asi náhodou nereagoval . . Ale seru na tebe, nemám čas ani náladu se tady dohadovat se zapálenou levičáckou kebulí, která ví jen to, co si přečte v Haló na sobotu .. .
05.01.2015, 15:46
Osobně úplně nesnáším ty historické příměry typu Karla Schwarzenberga, který na svém facebookovém profilu (spravovaném PR agenturou) dokolečka točí čtyři letopočty. 38, 45, 68 a 89. Dokola, každý týden alespoň jednou. Vytvořit asociace, bez hlubšího vhledu. Prostě přirovná někoho k Hitlerovi a už ho nenávidíme stejně a chceme na něj div nevlítnout s našimi desiti pronajatými stíhacími letouny. Vše plyne. Svět není stejné místo jako před x desítkami let. Historická zkušenost je nepřenosná a je jen jiným výrazem, ospravedlňujícím, pro xenofobii. Nejsem žádný komunista ani rudoch. A moje rodina za komunistů trpěla víc, než slavný Karel se svými přitakávači. A přesto (nebo právě proto) se ani dnes nebojím postavit na stranu toho, koho považuji za v právu. Dnešních Rusů se neobávám a naopak si myslím, že oni se obávat mají. Jejich nerostné bohatství je příliš cenné. Nejmenovaná americká politička, kterou u nás velebíme, krvavá Madla, jednou prohlásila, že Sibiř je příliš veliká a bohatá, než aby patřila jedná zemi. A tak to je. A vzhledem k tomu, že jsem prohlásil, že svět není tím samým místem, jakým byl před x-desítkami let, nemohu věřit tomu, že USA jednoduše vojensky napadne Rusko. Státy se dnes nemusí okupovat (ačkoli takový Afghánistán...), abychom získali, co chceme. V případě Ruska USA stačí, pokud se do křesla navrátí oblíbená loutka typu Jelzina, která v divoké privatizaci nerostné bohatství rozprodá.
05.01.2015, 16:03
Jesetere, nedá se říct, že bych vysloveně nesouhlasil. Osobně si ale myslím, že by se měli spíš bát svého nenasytného souseda, se kterým má Rusko přímou hranici, a který musí už dávno zálibně pohlížet ze své přelidněné, zničené a vyrabované země přes hranici na vcelku liduprázdnou a bohatou sibiř. Číny.
05.01.2015, 16:35
systéme klídek to je čuráček poláček, náš US militarista, ale jinak je neškodnej..takovej zdejší maskot kterýho nikdo nebere příliš vážně – pes co štěká, nekouše
05.01.2015, 17:03
Řekl bych, že je zbytečný torpédovat diskusi tím, že názorové oponenty budeme nazývat "čůráčkama" a tvrdit, že někdo někoho nebere vážně. Přijde mi jako ztráta času někoho jen napadnout a nevypíchnout body, ve kterých s někým nesouhlasím. Ano, hrozba invaze, jakkoli je nízká, hrozí spíš ze strany Číny. Nicméně invaze je něčím, co v moderním, globálním světě nemůže přinést kýžený efekt. Pokud by Čína napadla Rusko, válečný stav by zničil obě ekonomiky a výrazně exportně založená Čína by musela čelit embargu. Vzhledem k její nízké domácí spotřebě by ekonomika spadla na minimum. Co se stylu USA týče, je mnohem efektivnější. Pomocí ovládání veřejného mínění přinutí obyvatele k násilnému svržení státních představitelů (a stačí pár tisíc lidí, jako třeba na Majdanu, aby rozhodli o složení vlády státu s desítkami milionů obyvatel). K tomu zpravidla využívá pochybných živlů. V případě Syrie nám bylo ještě před rokem lito do hlavy, že se jedná o demokratickou armádu, která nechce žít pod krutovládou Assada. Že radikálů je méně než 5%. Dokonce naše vlastní velvyslankyně prohlásila, že se nestačí divit, co je zde vysíláno za nesmysly. Dnes už všichni otevřeně hovoříme o radikálech z Islámského Státu. Jiné protiassadovské síly už ani neznáme. Na Majdanu to zase táhnul zejména Pravý Sektor a fotbaloví hools. A tihle lidé rozpoutají vřavu, z níž vzejde vláda, která je pro Spojené Státy vhodná. Následuje divoká privatizace, rozšiřování vlivu amerických korporací, devastace nehodících se průmyslových konkurentů, skupování nerostných nalezišť. To je dalece účinnější a levnější způsob okupování, než okupace vojenská.
05.01.2015, 18:45
Podle mne se Rusko nebojí Číny už proto, že pokud padne Rusko, tak Čína je další na řadě...proto bude Čína s Ruskem spolupracovat
05.01.2015, 22:36
Poláku, tím odjakživa jsem myslel dřív než patřil Ukrajině, možná jsem zvolil nevhodný slovo, ale to nic nemění na faktu, že patří Rusku a jen nevhodným rozhodnutím Chruščova se ocitl pod správnou Ukrajiny, která k tomu územní nemá žádný historický nárok, navíc byl vždy částečně autonomní a nikdy ne plně pod kontrolou Kyjeva. Samozřejmě, že předtím patřil Tatarům, kteří ho taky předtím dobyli a původní obyvatele zotročili. Zrovna Tataři se svou krutostí nemají Rusům co vyčítat a za Stalina jen sklízeli i s úroky, co sami zaseli. Mně jsou rozhodně sympatičtější Rusové než Tataři. A co se Sudet týče, zase srovnáváš nesrovnatelné. Naše pohraničí nikdy Německu nepatřilo, vždy spadalo pod českou korunu. Němce jsme si sem v dobré vůli sami pozvali, ale Krym byl součástí Ruského carství ještě když nějaká Ukrajina vůbec nebyla a o její území se přetahovali Rusi právě s vámi Poláky. Tak už vím, odkud vítr vane, Pšonku. US nás v současném globalizovaném světě neokupuje vojensky, ale ekonomicky. Celé si nás skoupili a teď jsme jejich kolonie zobající jim z ruky. Asi nevíš, nebo záměrně přehlížíš jejich vměšování do naší politiky formou zvenčí financovaných neziskovek chránících všelijaká cikánská nefachčenka, budujících multikulturu a zastávajících se vehementně práv přistěhovalců na kulturní sebeurčení. To je do budoucna mnohem horší odkaz, než v nás zanechalo několik desetiletí totality. Ale to tobě podobným hlupákům neschopným analyzovat situaci do hloubky nikdy nedocvakne.
05.01.2015, 22:44
Jo Finsko jsem nezmínil, stejně jako ty ne Vietnam, Irák, Afghanistán, Libii, Sýrii a loutkové režimy v prakticky celé latinské Americe. A svoje kecy o komouších si nech pro tvýho fotra, Putin je komunista asi tak jako půlka našich polistopadových politiků. Jestli sis nevšiml, v současné době jsou komunisti v Rusku v opozici a Putin se opírá o pravoslavnou církev. Ty vidíš komunistu určitě i v rajčeti. Hlavně se ty nebezpečnej militaristo neřízni do prstu, z toho taky tečou komunisti, ty paranoidní komunistobijče.
06.01.2015, 10:20
Systéme, já se s tebou hádat nebudu. Kdybys psal věcně, k věci a bez urážek tak bych dal debatu. Ale po přečtení tvejch příspěvků ( a urážek ) se na to můžu vysrat. Nezlob se, ale na mě seš moc hloupej a máš nevalný historický znalosti - tvoje ideologický zapálení by zas tak na škodu nebylo, kdyby bylo vykompenzovaný slušným vystupováním a znalostmi. Bohužel, ani jedno u tebe nevidím, a docela mě to sere, ptž takovýhle debaty mě tady poslední dobou dost chybí - při tom marastu, co na těhlech stránkách poslední dobou panuje .. Měj se.
06.01.2015, 10:34
Jeseter - ad 17:03, zajímavej názor. Už jsem tohle někde četl, ale není to úplně moje parketa, takže nemůžu říct ani tak, ani tak. Nicméně může na tom něco být.
06.01.2015, 17:24
Prostě chceš říct, že ti došly slova, tak se vymlouváš, abys z debaty vyšel s čistým štítem. Ale to nemusíš, mě je to jasný. Jo a s nadáváním do soudruhů jsi tady začal právě ty, už začínám být na ty vaše primitivní projevy rusobijství alrgickej.
06.01.2015, 22:22
Jeseter – Jako bys mi to vzal z klávesnice. Ty snahy udělat z Asada za každou cenu nejhorší zrůdu mně připadly trapné a styděl jsem se za vlastní media, k čemu až se propůjčí. To, že fanatičtí rebelové podřezávají a stínají hlavy, mučí syrské vojáky, zaživa upalují, zaživa pohřbívají nejen vojáky, ale i zcela nevinné civilisty, vyřezávají vojákovi srdce z těla a zakusují se do něj a mnoho dalších ohavností, to je v pořádku, nejlépe si takové ještě pozvat do Evropy, aby nás multikulti obohatili, ale Asad si jen uprdne a už to obletí celej svět. I ten záhadný chemický útok je značně podezřelý. Doposud mně nikdo nepředložil důkazy, že ho použil skutečně Asad, jen pár rozmlžených videí. Když používal Saddám plyn proti Íránu (a s mnohonásobně větším počtem obětí), bylo vše OK, jelikož v té době byl ještě jejich spojenec. A když slavná US Army klidně střílela dělostřelecké granáty s bílým fosforem nebo mučila vězně na Guantanamu (ne že by mi jich bylo líto, ale tady jde o princip), taky bylo vše v richtiku. Když vezmu v úvahu, že byla Sýrie v době vypuknutí Arabského jara jedním z nejstabilnějších režimů v regionu a nyní je za vydatné pomoci USA, která finančně podporovala a podávala výcvik rebelům, v troskách, zvedá se mi z toho kufr. Nebudu si nalhávat, že je Asad nějaký svatoušek, leč z arabského pohledu jde ještě o hodně velkého demokrata. Sýrie má z arabských zemí asi nejmodernější ústavu a náboženskou svobodu, jediný jakžtakž sekulární arabský stát. Za to taková Saúdská Arábie či Katar, kteří platí žoldáky v Sýrii, jsou absolutistické, diktátorské monarchie bez ústavy, kde žena má pomalu stejnou hodnotu jako jiné zvíře. To je asi taky v pořádku. Naštěstí se neopakovalo to co v Libyi, kde dokud rebelové postupovali, vše bylo v pořádku, ale jakmile Kaddáfího síly přešly do ofenzívy, začaly znovu obsazovat rebely dobyté pozice a vypadalo, že válka brzy skončí, bylo třeba ihned zasáhnout a za pomocí náletů na vojenské cíle jeho moc zlomit, což v následku znamenalo další stovky zbytečných životů. Kaddáfího obviňovali ze zabití 300 civilistů a pak jich svými nálety zabili minimálně třikrát tolik, viz. rozbombardovaná Sirta. O čistkách, které probíhaly po válce ani nemluvě. O tom raději média taktně mlčí, podezřelé informační embargo. I to je v pořádku. Všem je jasné, jak by to dopadlo, kdyby ti kovbojové nakonec do Sýrie vlítli. Během pár let války v Iráku padlo víc lidí než za celé desítky let Sadámova diktátorství a nakonec půl Iráku ovládli islamisté. A v každé arabské zemi, kde zvítězila barevná revoluce "arabského jara" došlo k velkému nárůstu moci islamistů a velmi prudkému nárůstu pronásledování a vraždění náboženských menšin, především křesťanů. Když to shrnu: USA v Afghanistánu = nezničený Taliban dosud na postupu, USA v Iráku = expanze ISIS, USA v Sýrii = podpora islámských radikálů, expanze ISIS, USA v Libyi = podpora radikálů napojených na Al-Kajdu, USA v Jugoslávii = samostatná muslimská Bosna a Kosovo. USA ve svým důsledku posilují a radikalizují islám a pohádkama o boji proti terorismu ať si krmí bizony v rezervaci. Kdy jim konečně dojde, že se demokracie nedá nastolit svrháváním bomb na hlavu, k té musí každý stát dospět sám a k tomu povede na Blízkém východě ještě hodně dlouhá cesta. A pokud jim ji tam pořád budeme proti jejich vůli cpát, jednou pořádně Spláčeme nad výdělkem. Sýrie má jen dvě možnosti - buď v ní bude vládnout Asadův režim, nebo islamisti. To první je mnohem přijatelnější řešení. Jak z pohledu zahraničí, tak nakonec i samotných syrských občanů.
05.01.2015, 10:05
-5
Ty vole tolik zmrdů tady. Táhně si ty Vaše rudé názory zveřejňovat na novinky.cz Měl jsem za to, že tady jsou normální lidi (relativně normální). Ale těch přemoudřelých voličů Zemana je plni i tady.
05.01.2015, 11:54
Taky že tady jsou normální lidi, odsuzující permanentní imperiální agresi válečných štváčů z pentagonu pod rouškou šíření demokracie a já je za to rád.
05.01.2015, 12:08
Ty sis dneska nevzal tabletky?
05.01.2015, 12:19
Jak dojdou argumenty, začnou urážky a zesměšňování. A víš, že jsem od tebe ani nic víc nečekal?
05.01.2015, 12:37
Vím že se budu opakovat, ale tady nejsi na novinkách
05.01.2015, 13:16
LOOOOOL Stacho drž pýču ty malej nedodělanej mamrde.Tady nejsi u maminky na nedělním obědě.
05.01.2015, 13:24
stacho mas recht samej komanc posranej socialista tady fakt asi necetli zadny knizky staci se zeptat rodicu jak se meli za komara ty pice nemeli ani na poradny hadry auta atd. .... a na zapade si honily vocasi v pornu a tady si honily nad polskym dabingem
05.01.2015, 13:33
LOOOOOL jakejch rodičů ty malej chytrolíne?Jaký knížky?Zalez si se Čtyřlístkem do pokojíčku a pohoň si nad Fifinkou tvojí chcíplou žížalku vole.
05.01.2015, 14:55
velkej vocas ty asi nemas rodice ty vyskyte ? tak se zeptej jak bylo tenkrat
05.01.2015, 14:55
ale pobavils
05.01.2015, 18:27
Stacho - No, ono potkat voliče Šláfmberga, to je vůbec terno. Vždy o sobě dají včas vědět a nikdy nezapomenou ostatní označit za kretény. Oni tady vcelku normální lidi jsou, jen se tu občas objeví chytrák tvého ražení.
05.01.2015, 18:56
mirihon - Ty vemínko, ač jím nejsem, komáry si v dnešní době vůbec neber do huby. K čemu ti jsou auta a hadry, když nebudeš mít práci, a že teď nemá jistotu vůbec nikdo!? A když seš teda takovej masér, tak mi pověz, jak vysvětlíš svým dětem skoro 2 biliony státní dluh, milion nezaměstnaných a žádné státní podniky, vždyť přeci dle tebe, za komoušů posranejch nic nebylo a tenhle režim je prostě super, ne!? A to ještě běsnění bezpáteřního kapitalismu zdaleka neskončilo. Žiješ v době, kdy si flanďáček infiltrovaný do politiky v klídečku před očima všech přiklepne čtvrtku republiky v podobě církevních restitucí, a všichni jsou stále v té tvé banánové pohodě. I to dítě pitomý na to přijde, že tady něco nehraje. Pozlátka, řešíš jenom pozlátka, hlavně že NYNÍ máte všechno, zejtra nebudeme mít nic, ani svou zem. Teď Ty a tobě podobní běžte, a namalujte si na čelo jitrnici...
05.01.2015, 19:50
ty vole statu by nemel patrit vubec nic jelikoz cokoliv spravue tak to prodelava atat ma jen nastavovat pravidla a vybirat dane na zakladni veci jako soudy policie armada a mozna par stanic prvni pomoci asi tak sam sem ted o praci prisel a vubec se nebojim ze si nejakou nenajdu jo a politiky mame takovi jaky si volime vole
05.01.2015, 19:52
jo a jeste ty statni podniky jsme si rodali taky sami takze si nejakou zaloz a konkuruj ty nudle.
05.01.2015, 21:02
Tvl no to je zase argument tohle. Patrně ti uniklo, že řeč byla o něčem jiném, komunistobijče. Nebavíme se o tom, co by stát měl nebo neměl spravovat, bavíme se o tom, co sparvoval kdysi a bez dluhů a s omezenými prostředky, a co spravoval až dospravoval po revoluci, když tuto dobu tak vyzdvihuješ. PS: Já jsme žádný státní podnik neprodal a ani jsme nikdy s žádným takovým prodejem nesouhlasil.
06.01.2015, 11:48
.... "permanentní imperiální agresi válečných štváčů z pentagonu pod rouškou šíření demokracie ... ", Rudé právo, 6.1. 1950
06.01.2015, 17:37
Souhlasím se Semtamdurchm. Možná byla názorová nesvoboda, ale bylo bezpečno, byla práce a dostupné bydlení pro všechny, dnes nemá člověk jistotu v ničem a každým dnem se bojí, aby nepřišel o práci a neskončil pod mostem, protože žádný bydlení neutáhne, bydlet zadarmo si můžou dovolit jen ti opálení. Jo, máme sice plný obchody zboží, ale to není všechno. Můžem si koupit deset druhů banánů a pomerančů, ale cizí výrobky pozvolna vytlačily domácí zemědělce a přivedly je ke krachu, potravinová soběstačnost je tutam, navíc kam se poděla ona pravda a láska, ve společnosti zvítězila jenom dravost a agresitvita, zavládl tvrdej konzum a peníze jsou jediným měřítkem, který vytlačuje všechno ostatní. Můžem jezdit do zahraničí jinam než na východ, ale většina lidí si může dovolit stejně jenom do bungalovu do Chorvatska, navíc o to míň si vážíme svojí vlasti, všichni vzhlíží na západ a vším českým opovrhují. V dnešní přehumanizovaný společnosti člověk všude slyší svobodu, volnost, lidský práva a individualitu, ale na lidský povinnosti se nějak pozapomíná a pak to nemá tak vypadat, za tohle jsme klíčema opravdu necinkali.
06.01.2015, 17:44
Polaak: A co se ti na tom konkrétně nezdá? Spočítej si, kolik zemí napadlo za posledních 20 let Rusko a kolik USA. A pak kdo je tady agresor. A opravdu si myslíš, že jde o nějakou válku proti terorismu, šíření demokracie, ochranu lidských práv a podobné sračky detekující se z médií pro slaboduché konzumenty? Že byly započaty všechny ty války z čistě nezištných důvodů, že vůbec nejde o udržení petrodolaru, politickýho vlivu v regionu a ukojení zbrojního loby? Souhlasíš s poliikou, která si činí výsadní právo zasáhnout kdekoliv na světě, pokud se jí nějaký režim znelíbí?
05.01.2015, 09:25
5
Největší demokraté na zeměkouli, jsou bezesporu imperialistická velmoc USA. Demokraticky svrhávají vlády, v celém světě. Demokraticky napelešili své vojenské základny, do 130 míst mimo uzemí USA. Demokraticky rozpoutali války a to jak přímo, tak i vyprovokováním občanských válek, ve Vietnamu, na Grenadě, v Panamě, Iráku, Egyptě, Libii, Sýrii, v bývalé Jugoslávii, v Argentině, v Nikargui a nyní i na Ukrajině. To vše v zájmu demokratického drancování, přírodního bohatství cizích států a demokratického ožebračování obyvatelstva planety Země, úzkou skupinou, nenažraných bankéřů a velkoprůmyslníků. Ať žije a vzkvétá americká demokracie vykoupená krví všech, kteří jim vlewzli do cesty...
05.01.2015, 13:21
v poradku je to pro tvoje dobro ty suldo
06.01.2015, 15:00
..." To vše v zájmu demokratického drancování, přírodního bohatství cizích států a demokratického ožebračování obyvatelstva planety Země, úzkou skupinou, nenažraných bankéřů a velkoprůmyslníků. Ať žije a vzkvétá americká demokracie vykoupená krví všech, kteří jim vlewzli do cesty..." Ty vole to je masakr ! Ty musíš bejt bejvalej kádrovák, nebo politruk, jinak to není možný Normálně jsem si tyhle perly začal ukládat pro obveselení kámošů !
05.01.2015, 08:50
-4
tak pan Putin rika to neni agrese obsadit Krym a vy mu to zerete. nelitaji s bombarderama protoze nemaj na palivo a pak to obnovy protoze chce ukazat svaly ne to neni zastrasovani to je jen obrana! proti komu? dela snad neco spatnyho ze musi ukazovat silu ? no jiste a vi to moc dobre. ŠULINI uz se konecne proberte a podivejte se jak zijou lidi na zapade nedotcenem komunusmem. to cumite co maj se 100* lepe nez my ..... prc
05.01.2015, 09:31
Jo mají, ale za jakou cenu? Neustálou imperiální agresi ze strany USA. Kolik napadlo zemí Rusko a kde všude válčí či nese svůj podíl na převratech USA? Kdo je pak větší agresor ty Kryme? Kde si myslíš, že by západ byl blbečku, kdyby si svoji moc neustále neupevńoval vojensky? Opravdu věříš, že cíle US/NATO agrese od Vietnamu přes Kosovo po Afghánistán jsou čistě nezištné a za účelem šíření demokracie? No to snad ne. Nebuď naivní jak to dítě v tvým avataru.
05.01.2015, 13:20
ale ta zapadni agrese take chrani tvoje zajmy ty nudlo nebo se chces rvat totalne nasrot z vodky jak je to bezne v tebou zboznovanych oligokracijich vole at to klidne zapad vsude prevrati naruby tzn. v tech spinavejch zemich kde sou suroviny ale my evropani se budem mit furt jak prasata chapes pravo chytresiho. ty zasranej hipiku bych ti nejradsi nakopal prdel a suopl te do ruzka a posral by ses
05.01.2015, 13:35
LOOOOL jsi k smíchu malý debilní dítě.
05.01.2015, 01:56
2
jsem na straně Brazilců, ty jsou líný válčit a po obědě hodinu šlofíka, a ta vířivka Atlantik má pořád 29 stupňů
05.01.2015, 00:59
6
Má pravdu!! Zdrávas Putin, Fuck opičák obama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
04.01.2015, 22:48
-9
Vsem co obhajujou rusko ze se jen brani pred rozpinanim usa. to same delal i sovetsky svaz po druhe svetove. jen se branil nasilnym obsazovanim sousednich zemi. nejsem zadnej amikofil ale radsi podam ruku dablu nez upsat dusi komunistickymu satanovi.
04.01.2015, 23:03
Trošku si to ještě nech projít hlavou.
05.01.2015, 01:07
nejsem zadnej rusofil ale radsi podam ruku komunistickymu satanovi než nez upsat dusi sionistickýmu dablu.
05.01.2015, 09:43
Bodejť by se Rusko nebránilo, když kolem něj NATO utahuje smyčku. Porušilo dohodu o nerozrůstání se dál na východ a hle, už je u Ruských hranic a medvěda ještě provokuje vojenským cvičením v Pobaltí. Na Ukrajině se jede podle stejnýho scénáře „barevných“ revolucí jako při arabským jaru či v Sýrii, kde se to krapet protáhlo. Oranžová revoluce se jim vymkla z rukou, leč majdan sklízí svoje dílčí úspěchy. Vojenská základna na Krymu sice nebude, ale i tak je úspěch vytrhnout Ukrajinu ze spárů Euroasijskýho svazu. Chytře to načasovali na dobu olympijských her, na kterých si Putin dával tak záležet. Už se jedná dokonce s Gruzií, už chybí jen zatvrzelé Bělorusko. Každým dnem se sužuje Ruský prostor, proto se zcela logicky brání, jako by se bránil každej jinej, což našim chronickým kolaborantům zajisté nejde do hlavy. My bysme za to NATu ještě poděkovali. Je třeba pochopit mentalitu ruskýho medvěda, ten se nikdy nevzdá. Ve světle toho všeho je zcela logickým vyústěním, že se Rusko angažuje na Ukrajině. Ale nemůže si dovolit jako agresor USA a NATO vtrhnout kdy chce kam chce a klidně i bez požehnání Rady bezpečnosti. Pokud by Rusko konalo dle zvyků US army, už by dávno vjelo do Kyjeva a svrhlo pučistickou vládu během několika hodin. Ale nejedná. Asi tolik stručně k otázce Ruska a Ukrajiny.
05.01.2015, 10:36
Checht, systéme, musím se smát.. Začátkem 90. let se Ukrajina zbavila ZHN s tím, že jí Rusko zaručilo zachování územní celistvosti. A pak jim bez problémů ukradnou Krym .. . A tak je to se všema jejich "dohodama", soudruhu.
05.01.2015, 11:52
Nevím, o jaké krádeži pořád mluvíte. Krym byl odjakživa ruský a pod správu Ukrajiny ho nešťastně přičlenil až Chruščov, ale vždy měl svoji autonomii. To si mají nechat svoji černomořskou flotilu vpadnout do poručí NATO? To by možná udělali ufňukaní čeští kolaboranti, kteří složili bez boje před Hitlerem zbraně. O vztahu USA k mezinárodnímu právu a obcházení rady bezpečnosti snad ani vyjadřovat nemusím, to by bylo notoricky známé omílání známých faktů. A co se soudruhů týče, věz že víc aktivních komunistů je v europarlamentu, kde hojně vzkvétá neomarxismus, než v současném Kremlu. Už se vy hloupí rusofobové konečně proberte, Putinův režim se opírá o autoritu pravoslavné církve, komouši jsou v opozici. Kdy vám to konečně dojde?
04.01.2015, 22:30
-2
Dneska to tu ty dva šmudlové nerozjedou ani v mínusech?
04.01.2015, 22:33
asi nahlašujou na stanici a když už tam byli...tak je tam trochu zdrželi...
04.01.2015, 22:35
Myokarde, to asi ne, určitá rasa je u nás zákonem chráněná i před zákony ČR.
04.01.2015, 22:17
-3
Dneska je tu nějak mrtvo až nevlídno. Co to?
04.01.2015, 22:24
Souhlas s Balounem.
04.01.2015, 22:15
9
Standartní situace na Ukrajině podle scénáře USA : 1.Rozvrátit vnitřní režim a pořádek = občanská válka. 2.Poskytnout finanční pomoc pod heslem obhajoby "svobody a demokracie ". 3.Za poskytnutou pomoc požadovat nerostné bohatství a ovládnutí země americkými monopoly a politický vliv.(dosazení poslušné vlády). 4.Pro ochranu amerických investic a "zájmů" tam rozmístnit vojenské základny. 5.Destabilizovat obdobně sousední země .... atd. Příkladů je dostatek ! Proto se Rusko zcela legálně brání a nikdo ho nemůže ovládnout ani porazit.
04.01.2015, 22:23
Souhlas s Myokardem.
04.01.2015, 22:32
děkuji pane Hrůza. Je hrůza co se děje.
04.01.2015, 22:44
A rusko to same nedela v mnoha postsovetskych zemich??
05.01.2015, 00:16
Lordefixo, dej si facku !
05.01.2015, 01:09
Rusko rozvrátilo jen zlomek zemí co imperialistická USA, takže sankce by měly bejt mířený ke skurvenýmu washingtonu!!
05.01.2015, 12:22
Nee, Amerika obsazuje území pouze z čistě nezištných důvodů za účelem ochrany lidských práv a šíření míru a demokracie a světe div se, proamerické ovečky jim tuhle propagandu žerou. A pak kdo je tad větší hlupák.
04.01.2015, 21:29
5
Jeste to postit v telce ma pravdu rusove maji 2 zakladny v cizine americani se soupou stale dal a dal proto se nedivim ze rusove reagujou.Jsem na straně Rusů a ty reci o 68, lidi to je historie kterou si musime pripominat ale zit musime pritomnosti.
04.01.2015, 21:44
Rusve se naserou vsude kdyz o neco jde stejne jako americani.ja jsem na strane ukrajiny.
04.01.2015, 21:44
Souhlas.
04.01.2015, 21:45
S kufrem.
04.01.2015, 22:23
Souhlas s Putinem.
05.01.2015, 11:39
Kdo podporuje agresi US a její tažení proti celému světu, podporuje zahraniční vměšování do naší politiky formou zvenčí financovaných neziskovek chránících cikány, budujících multikulturu a zastávajícíh se vehementně práv přistěhovalců na kulturní sebeurčení, to je třeba vzít v potaz, než se začneme rozhodovat.
04.01.2015, 21:25
-6
Jsem na strane ukrajincu.Manzelku jeste nemam..:-D
04.01.2015, 21:46
Ty prolhanej vinaři
04.01.2015, 21:53
Zdar geiste kdy se stavis na sklenicku u me ve sklipku??
04.01.2015, 21:58
Nevím,ale dáváme v redakci dohromady článek o tobě a dalších negramotech tak budeš mít brzo plnej sklep.
04.01.2015, 22:10
Prijed redaktore, vina je dost pro vsechny
04.01.2015, 22:16
Geiste, můžu pozvat celou vaší redakci ke mě do špajzu? Třeba o mě napíšete o řádku víc a bude o jedno tr.oznámení navíc.
04.01.2015, 22:26
Můžu se také přidat? Při podávání hlášení na stanici bych vám byl užitečný
04.01.2015, 22:44
Souhlas se souhlasama.
06.01.2015, 22:38
Souhlas se souložema.
06.01.2015, 23:02
Soulož se soudružkama.
04.01.2015, 21:08
8
jsem na straně Rusů. Mám za manželku Rusku.. :-D