ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Muslimské invaze do evropy!

5209x
Komentáře
24.05.2013, 00:42
0
Pěkné a pravdivé video.Souhlas..:-)
15.04.2013, 20:11
0
On ten Putin nebude takový kretén, jak se říká . 4. února, 2013, Vladimir Putin, ruský prezident, oslovil Dumu, (ruský parlament), a přednesl projev o napětí s menšinami v Rusku: "V Rusku žijí Rusové. Kdokoliv menšinový, odkudkoliv, chce-li žít v Rusku, pracovat a jíst v Rusku, by měli mluvit rusky, a měl by respektovat ruské zákony. Pokud upřednosňtuje Shari'ya zákon, pak doporučujeme, aby šli tam, kde to je to právo země. Rusko nepotřebuje menšiny!!! Menšiny potřebují Rusko a my jim nebudeme poskytovat zvláštní výsady, nebo se snažit změnit naše zákony, aby vyhověly jejich touhám, bez ohledu na to, jak hlasitě křičí "diskriminace". Měli by jsme se poučit od sebevražd Ameriky, Anglie, Holandska a Francie, pokud máme přežít jako národ. Ruské tradice a zvyky nejsou kompatibilní s nedostatkem kultury nebo primitivními způsoby většiny menšin. Když tento čestný zákonodárný orgán myslí na tvorbu nových zákonů, měl by mít na paměti národní zájmy první, se zřetelem na to, že menšiny nejsou Rusové". Bouřlivé ovace politiků v Dumě trvaly pět minut!
08.09.2012, 16:35
1
vyjebaný muslimáci, postřílet je!
05.09.2012, 16:05
5
http://neviditelnypes.lidovky.cz/rozhovor-kdyz -se-islam-vzdal-rozumu-dvk-/p_zahranici.asp?c=A110225_180321_p_zahranici_wag
05.09.2012, 16:05
Všichni si to povinně přečtěte a hned budete vědět o islámu víc, než 99% všech muslimů.
05.09.2012, 23:22
Zdravím Grogyho. Nemám čas se do diskuse zapojit, avšak stejně zde bylo vše podstatné řečeno, jen některým to stále nedochází, můj názor na věc už tady každý zná.
05.09.2012, 23:33
Pane el-magor. Já Váš názor přehlédnul. Smíte ho, prosím, zopakovat?
05.09.2012, 12:16
0
Já k tomu mohu říci jen jedno..: MÝHO VELKÝHO ČURÁKA!!!!
05.09.2012, 13:08
LOOOOOOOL nekecej a nahoď ho do fotek, nevěřím ti ani piču, natož čuráka
05.09.2012, 18:56
LOOOOOOOOOOOOOL,dobře to napsal Myokard.A ty vysmahni obří samohonko.
05.09.2012, 23:53
LOOOOOOOL náš hujer mirda dušín se ozval
06.09.2012, 09:32
ahoj strejdo Sigmene, necháš mně zase pohrát s tvoji bambitkou?
06.09.2012, 11:25
Ahoj synovče.Nechám,ale nesmíš zase střílet po tetě.
06.09.2012, 13:55
LOOOOOOOL teplá rodinka?
05.09.2012, 12:02
4
Grogy, se divím, že se ti s něma vůbec chce hádat, je to tady samej multikulti zabedněnec. Pedro je náš dobře známej ubožák, co si tady každej večer vylívá nad flaškou svoje mindráky ze svýho zbytečnýho života, kuvbara je náš neškodnej fousatej šašek, co si honí pindíka nad reakcema na jeho zbytečný imbecilní uploady, toho museli v dětství hodně mlátit, jedinej koolombo vypadá, že má něco v hlavě, ale nic to nemění na faktu, že islám je mrdka, co nepatří do Evropy, vyhnat zpátky do pouště. Nebýt ropy, tak jezdí doteď na velboudech, bezmozci.
05.09.2012, 13:05
Souhlas, je to tady samej duševní mrzák.
05.09.2012, 13:10
LOOOOOL no proto, už jsem se lekl, že tím mrzákem narážíš na indispozice mých spodních končetin krotiteli duchů !!
05.09.2012, 16:24
werew0lfe podle věku nejsi můj fotr?
05.09.2012, 18:04
jojo jednou na ty mrdky snad dojde.
05.09.2012, 11:55
0
Hm, hezká muzika to jo, jen je otázkou kdo komu vlezl do zelí jako první. Obávám se, že tohle nechce slyšet nikdo. Pro primitivy, ten kdo kopne do mraveniště, bude velmi zle pokousán.
05.09.2012, 12:05
První si začali arabáci, když v sedmým století dobyli takřka polovinu křesťanskýho světa, od té doby jsou naše kultury v permenentní válce se střídavými úspěchy na obou stranách.
05.09.2012, 01:18
0
Hej, Sigmene, pro tebe: http://www.youtube.com/watch?v=MgshmDZGZaA&feature=related
05.09.2012, 07:13
Díky koule.
04.09.2012, 23:21
3
LOOOOOL,Přijde kostra do hospody a říká: Jedno pivo a hadr na podlahu.
05.09.2012, 13:13
LOOOOOL,Přijde sigmen do hospody a říká: Jedno pivo a bryndák.
04.09.2012, 22:05
7
chce se mi zaroven rvat i blejt
04.09.2012, 20:18
3
Sigmen AKBAR!!!
04.09.2012, 20:36
bobi AKBAR loooooooooooool looolo
05.09.2012, 10:19
Nekrofil akbar pyčo !!
05.09.2012, 10:30
Naserte si tragédi.
05.09.2012, 10:36
LOOOOOOL ty mrdko z jelena, budeš mi ho kouřit, až ti poteče pěna z uší!!
05.09.2012, 10:39
Píču ty hovado.S tou tvojí vyjebanou makovicí si zahraju fotbálek.A pak tě kopnu pod auto.
05.09.2012, 10:51
LOOOOOOOOOL to bys mohl skusit lysohlávko, kdybys mě potkal na ulici svrběl bytě strachy kokot
04.09.2012, 20:11
0
buzíci...radši napište co je to za muziku
04.09.2012, 20:12
jožka černý - když jsem šel z pakistánu
05.09.2012, 13:17
LOOOOOL Karel Gott - ze zdi na mě tupě zírá po RPGčku velká díra
04.09.2012, 19:59
-9
Panové jste nulky !!!! Allah je v evropě pevně zanesen a ještě evropa nás sama zve ha ha ALLAHU AKBAR
04.09.2012, 20:04
KUVBARO AKBAR
04.09.2012, 20:07
Drz hubu ty vousata devko. Meles takovy sracky, ze by sis mohl primo k drzce pripevnit hadici od hovnocucu.
04.09.2012, 20:11
loooooool samojebe klid nedali ti v ustavu dneska nažrat
05.09.2012, 10:09
kuřbaba naše roztřepaná sračička, co si hraje na velkýho islámistu a zakomplexovanej chcípáček pedro, jak si vy dva náramně hrajete do noty, buzíci.
05.09.2012, 10:32
Kuvbaro ty tragická postavo zvrácenejch roztrhej občanku a vypadni z ČR.Táhni si ke svejm ty mladej čuráku.
04.09.2012, 17:38
-10
LOOOL, sračka.
RTW
04.09.2012, 19:19
pokud píšeš o sobě,tak jsi sračka! Naprostý souhlas!
04.09.2012, 19:56
Tebe se nikdo na názor neptal, smrdutej červe.
04.09.2012, 19:58
allahu akbar bratře
06.09.2012, 10:13
Ty si mal byt sračka len mamka sa pozrela do misy pred tym ako splachla (
04.09.2012, 17:20
9
NE KAŽDÝ MUSLIM JE TERORISTA, ALE KAŽDÝ TERORISTA JE MUSLIM!
04.09.2012, 17:37
Záleží koho považuješ za teroristu...Co I.R.A? Pokud vím, tak ta je mezinárodně uznaná taky za teroristickou organizaci
04.09.2012, 17:40
Uznávám Grogy, vědomosti a vzdělání máš... Jen jsi trošku zaujatej a to mě docela mrzí...
04.09.2012, 18:22
Víš, od té doby, co se o islám zajímám (tak 3 roky) jsem se toho hodně dozvěděl a 98% všeho co vím, je negativní. Já k nim necítím nenávist takovou jako oni k nám, já je chápu, chápu jejich postoje a pocity. Krásné vysvětlení proč jsou takoví jací jsou je v tom článku na tom odkaze, co jsem napsal níže. Takže i když tu mluvím vyhroceně o jejich likvidaci atd. tak upřímně kdyby byli ve svých zemích, tam si žili tak jako si žijou, tak by mi byli úplně ukradení. Ať si tam klidně shnijou v každodeních bombových útocích a k ženskejm ať se dál chovaj tak jako teď, protože je jasné, že ten vývoj dojde časem tam, kam došel u nás. Jenže můj problém je, že z povahy jejich náboženství mají svatou povinnost islamizovat celý svět a to také čile dělají. Vnucují nám středověk, przní naše důvěřivé a hloupé ženy, vymývají mozek našim dětem, využívají naší krví zaplacenou svobodu slova k šíření svojí propagandy a naší dobroty ke svému obohacení na úkor poctivě pracujících. Nepřináší nám vůbec nic, jen to negativní. Nemám nic proti muslimům, jako lidem, protože věřím, že kdyby všichni měli možnost svobodné volby, tak by se chovali jinak. Ale bohužel jsou natolik indoktrinovaní, že jsou pro naší kulturu skutečným nebezpečím. Takže boužel je moje zaujatost oprávněná a opodstatněná. Je to slepá ulička, ze které je velmi složitá cesta ven a to mě skutečně trápí.
09.09.2012, 10:02
A pak bude pozdě se ptát: "A co děti? Mají si kde hrát?"
04.09.2012, 16:24
10
bez boje neni prace debilove ja mam svoji viru vy taky ale skuste se zamyslet, nechate to tem kretenum zadarmo??
04.09.2012, 16:03
5
Chyba je v tom, že je mnoho sociálnych zákonov - keby neboli, tak by ľudia (nielen farební) na nich nemohli parazitovať, a imigranti by sa nesťahovali do Európy.
04.09.2012, 16:03
6
LOOOL,OK BOJUJTE!!!ALE ZA CO?!HAHA RADĚJI BEŽTE ODDĚLAT TY SVINĚ Z PARLAMENTU ZABIJÁCI,POTOM SE MŮŽETE PUSTIT DO JINÝCH AKCÍ!
04.09.2012, 16:06
Přesne tak,tohle ma původ ve vrchnosti
04.09.2012, 16:29
v policejnim state nic nezmuzes, ale jednou tomu tak nebude
09.09.2012, 10:02
brzy tomu tak nebude.
04.09.2012, 16:01
-8
LOOOOOOOOOOOOOL vy internetový hrdinové máte jenom silné řeči a žádné znalosti,ubožáci a přípičové!!!! ALLAH AKBAR!!!
04.09.2012, 19:55
To mluvíš ke svý prašivý invalidní rodince? Tak to máš pravdu.
05.09.2012, 11:49
Bohužel musím souhlasit s Nekrofílkem.
05.09.2012, 11:51
krotiteli, ty ještě nevíš nic tak drž pec, má pravdu Nekrofílek.
05.09.2012, 12:54
A ty jsi co za trubku, jeho nabíječka nebo jsi spolkla šalamounovo hovno?
05.09.2012, 13:18
LOOOOOL nekrofilný kokot je kokot, nejlepčejší samojeb je Velký Samojeb !!
04.09.2012, 15:41
9
i kdyby tomu tak bylo je mi to u prdele budu bojovat a rikej si mi jak chces tvrdak nebo debil ja to nevzdam
04.09.2012, 15:36
-7
LOOOL TVRDÁCI,ANO BRZO PROBĚHNE ČISTKA,ALE ZE STRANY MUSLÍMŮ,CO BUDOU VYHLAZOVAT BÍLOU RASU.VY TVRDÁCI ŽE SE TO OTOČÍ A JINÉ NEREÁLNÉ TEORIE.NEMÁTE ŠANCI.
04.09.2012, 15:55
neuvedomujes si jednu vec, myslis ze kdys je v americe cernej prezident tak ovladnou svet .....?Hovno ty vubec nechapes ze to budou porat jen divosti idioti u kterych kdyz se vyskytne nejaka inteligence tak ji sami zlikviduji.Vzdy tomu tak bylo...
04.09.2012, 16:02
Bohužel každé náboženství zabíjí inteligenci. Například největší génius světa (Nikola Tesla) ještě ve své době (1950) bojoval s přesvědčením, že se svými pokusy rouhá bohu a kdyby ho takhle uboze nebrzdili a nezneužili, tak už tu dávno máme lítací auta jako v pátým elementu a další věci, o které jsme ani v žádném scifi nikdy neviděli.
04.09.2012, 17:39
LOOL 80% muslimů patří taky k bílé rase
04.09.2012, 18:23
Přesně cervajz
09.09.2012, 10:04
ale né k evrposké rase.
04.09.2012, 15:15
9
ja nejsem poboznej jen tu nechci zadnej hnus
04.09.2012, 15:16
cirkev taky stoji za velky hovno nacionalismus je neco uplne jinyho ty cu.... za......
04.09.2012, 15:14
1
ty ...... ale to byla cirkev
04.09.2012, 15:10
-5
Docela se směji zdejším nacionalistům Když křížácká vojka roku 1099 dobila Jeruzalém tak zmasakrovala nejen muslimské civilisty, ale také židy a křesťany.Čtvrtá křížová výprava byla ještě větší srabárna když komplet vyrabovala, zmasakrovala křesťanské město Konstantinopol nebot Ti chcípací nešli proti muslimům, ale jen zabíjeli jen pro majetek a půdu, jako většina bílé rasy. Naopak Saladin když osvobodil Jeruzalém od evropských vrahu, kteří tam neměli co dělat, tak veškeré civilní obyvatelstvo ušetřil a udělal z něho otevřené poutní místo pro židy a křestany, muslimy. Do Jeruzaléma opět mohli proudit věřící z Evropy, všechni věřící, přesně tak jak tomu bylo nez byla zahájena první křížová vyprava
04.09.2012, 15:28
Totální blbost. Muslimové nikdy neměli svůj národ, svoje území, nic. Islám prostě vznikl v hlavě posranýho mohammeda, kterej si tím chtěl zajistit postavení nejvyššího vůdce, jako hitler. Byl to jenom zamidrákovanej ubožák, kterej si nevážil žen, ani lidí a od té doby se k němu přidávali jemu podobní a začali loupit, vraždit a znásilňovat všechno, kudy prošli a za sebou nechávali jenom spoušť a lidské trosky. Žádný národ nebyl jejich, vše co kdy měli si krvavě vybojovali, aby ukojli svůj pocit méněcennosti. Křesťani v té době dělali chyby a zrůdnosti, ale podívej kam se vyvinuli, a kde jsou muslimové? Pořád v roce 700 a tím to hasne, tečka.
04.09.2012, 15:34
Grogy : Jo !!! Nezklamal jsi !! Opět jsi dokazal že jsi debil . Islám vznikl stejně jako starý zakon . 1 čast je stejně stará jako starý zákon . Blbe !! ALLAHU AKBAR !!!
04.09.2012, 15:39
to jsi si ted nekde precet ne co ty kundo nemas tady co delat tak drz hubu
04.09.2012, 15:41
grogy docela by mi zajímalo, kolikrát jsi byl někde v muslimským světě a bavil se tam s obyčejnýma lidma, který maj podle tebe IQ 60 nebo s těma vzdělanýma, který se podle tebe vzdali islámu, že tady hlásáš tyhle nesmysly, který jsi podle mě vyčetl nebo viděl na white mediích nebo u wilderse.
04.09.2012, 15:57
No na tvoje "znalosti" jsem čekal kuvbaro Koolombo - Četl jsem spousty knih od "obyčejných lidí", kteří z těchto zemí odešli za lepším a vím jak to tam chodí. Vím jak přemýšlejí muslimové a vím jak vypadá jejich školství. Abychom zjistili to IQ, tak ani nemusíme do jejich zemí, stačí se podívat na černé imigranty v evropě a přestože mají vzdělání pod nosem, tak na to kašlou a mají tohle IQ, tak přemejšlej o co lepší asi můžou být u nich doma. školy koránu jim vyloženě zvyšujou IQ, tam se naučí spousty důležitých věcí o světě a o přírodě, jak to všechno funguje. Každý muslim, který se k západnímu vzdělání dostane pochopí, že to že jablko spadlo na zem není proto, že to tak alláh chtěl, ale proto, že existuje gravitace a díky takovýmhle věcem pak prostě evolučně přijde na to, jaký píčovině to věřil. A pokud to hlásá i přes takové vzdělání, tak je jen natolik vychcanej, že mu dojde, že i když zná pravdu, tak tímhle způsobem může ovládat davy a to je pohodlnější. Muslimové jsou jenom ubozí pokrytci, co kážou vodu a pěkně potají chlastaj víno ve velkým. A k těm, na které se přijde se otočí zády a klidně je kamenují. POKRYTCI! A víte co přesvědčuje muslimy ke konverzi? Když si v bibli přečtou tu část o nevěrné ženě. Oni čekají, že jí ježíš dá podle zvyklosti ukamenovat a on jim řekne: "Ty kdo jsi bez viny, první hoď kamenem". Když se nad tím zamyslíte a čtete to v celém kontextu, tak pochopíte, že to není jen fráze, ale opravdu hluboká myšlenka, kterou ale ti pokrytci nejsou schopni přiznat.
04.09.2012, 16:12
A co je podle tebe křesťanství? Další hnusnej póvl? A každej křesťan, kterýmu se dostane patřičnýho vzdělání přestane věřit, že svět stvořil bůh? To je totální blbost.. Abys poznal jak nějaká skupina lidí přemejšlí a jak se chová, musíš s nima nejdřív nějakou dobu strávit, pochybuju, že četba jejich knih ti tohle dá a jsem si 100% jistej, že nevíš jak to tam chodí jestli jsi nevytahl paty z baráku nikdy. Jak bible tak korán a obecně jakákoli světská kniha je o tom, jak si to člověk vyloží a nemůžeš tady v žádným případě nic generalizovat. A myslim, že o dost větší pokrytci jsme my, protože to že jich je tady takový množství, je jenom naše chyba. Viz muj příspěvek níž
04.09.2012, 16:14
dobre kdys vis jak to vzniklo tak asi vis jak vzniklo krestanstvi, jenze nato ti kazdej sere oboje jsou to svinstva ja jsem pohan jako vetsina evropanu a nechapu co tady delate kdyz k vam nekdo prijede a virthne stranku s ty vasi blby knizky tak ho zabyjete ty kriple tahni do pici chcipni hajzle nenavidim te
04.09.2012, 16:25
Tys na to kápnu Koolombo. Bible je kniha psaná ve dvojsmyslech a podobenstvích, kterou si každý může interpretovat jak se mu zlíbí, ale korán je psanej naprosto exaktně. Naprosto jasně se tam píše o zabíjení bezvěrců, mimochodem o zabíjení židů je v něm víc pasáží než v Mein Kampf. A dokonce jsou ty muslimové takový pokrytci, že i ty jasně dané věci co tam jsou si dokázali překroéutit tak, aby se jim to hodilo k utiskování lidí. A k tomu druhýmu ano, každej vzdělanej člověk přestane věřit, že zemi stvořil bůh (třeba stvořil vesmír, kdo ví, ale o tom jak vznikla země a jiné planety toho víme poměrně dost). Přestane tak doslova věřit, protože prostě zjistí, jak to bylo doopravdy, páč přírodní zákony nevokecáš. To jestli je někdo tak blbej, jako třetina američanů, co ještě dnes věří, že svět je starej 25 000 let a že dinosauři jsou jenom zkouška od boha, jestli uvěříme a že na nich před těma 25k lety bílé dětičky jezdily, to je věc jiná. Ale tu gravitaci jsem použil zcela záměrně, protože muslimové na nic takového nevěří, popírají přírodní zákony, protože podle nich nic takovýho jako přírodní zákon neexistuje. Dřív to tak nebylo, ale zhruba v roce 750 našeho letopočtu se jeden debílek utrhl, přestal přemejšlet a rozhodl se brát korán doslova. Papež prostě pochopil, že když bude dál trvat na svým, tak se lidi vzepřou a nakonec je zničí, tak začli připoustět, že nemusí všechno být tak, jak je v bibli napsáno a začli podporovat vědu. S islámem to dopadne stejně, protože většina lidí nechce podle těch zbytečnejch pravidel žít, jenže jim do toho chybí ještě aspoň 500 let a kdo má kurva čekat, než se jim rozsvítí.
04.09.2012, 16:39
Ty asi neznáš moc lidí co jsou křesťani, viď? Tohle se ateistovi těžko vysvětluje, i já to dlouhou dobu nemohl pochopit. Ale ty lidi prostě v tohle věří. Kde bereš tu jistotu, že muslimové nevěří na přírodní zákony? Zase jsi to vyčetl někde v knížkách? ... Četl jsi ten korán někdy? Kdyby to bylo tak, jak píšeš tak myslim, že máme o dost větší problém, protože jsou to lidi podle tebe úplně tupý, každej by to bral doslova a měli by jsme tu džihád.. S tim, že se to jednou změní musim souhlasit, ale myslim, že to bude o dost dřív než za těch 500 let.
04.09.2012, 17:14
Ale my tu ten Jihad mame kolombo, akorát že ne mečem. Až imámové vyhlásí ozbrojený jihad, tak se budem všichni divit, až nám budou podřezávat děti na ulici naši sousedi, i kterých jsme si mysleli, že jsou fpoho umírnění muslimové. A to že nevěří na gravitaci apod. jsem načerpal mimo jiné i z tohoto erudovaného článku http://neviditelnypes.lidovky.cz/rozhovor-kdyz-se-islam-vzdal-rozumu-dvk-/p_zahranici.asp?c=A110225_180321_p_zahranici_wag
04.09.2012, 14:42
10
Zatím tu není vůdce který by naší bílou rasu opět naplnil hrdostí a zdravím nacionalismem který by nás už konečně dokopal k tomu to tady odsud vyhnat tam kam to patří. Doufám že přijde než bude už pozdě....
04.09.2012, 14:49
jenomže země která nemá ani vlastní armádu pouze hrstku vojáku , neudělá nic :-(
04.09.2012, 14:50
Smula Allah je už zde !! He He allahu akbar
04.09.2012, 14:50
Máme převahu asi tak 3000 ku 1 v nuke takže v počtech by žádný problém nebyl
04.09.2012, 14:51
jenže ono se tady nikomu nechce to je na tom nejhorší česká povaha se hodně změnila od bílé hory jsme posraný národ..
04.09.2012, 14:52
zajimalo by me jak bys obhajoval alaha kdybych stal pred tebou...
04.09.2012, 14:55
Tak pojď
04.09.2012, 14:56
ale tady nejde jen o cechy, jde o celou evropu, jednou to tu budou chtit prevzit arabasi a zacnou se roztahovat a to uvidis ten ceres
04.09.2012, 14:57
odkud jsi
04.09.2012, 15:02
Přesně tak,jde o celou evropu. Naciolismus myšleno k bíle rase. Za chvíli si založí politické strany,budou v parlamentu a je konec. Mělo by se k nim přistupovat jako ve Švýcarsku. Umíš něco? Umís tak pojd. Neumíš? Tak táhni a 90procent by se sem nedostalo.
04.09.2012, 15:12
kurva takhle by to melo byt vsude
04.09.2012, 15:28
Jenže kdyby to takhle mělo být u nás tak už budou nejací blbečci rvát že je to rasizmus a diskriminace. Vůbec od svýcaru by se toho dalo hodně naučit a okopírovat co se týče práva ale o to zde není zájem nebot není potřeba aby to tady fungovalo.
04.09.2012, 15:36
kouknete na ty komentare te n allllllah pica burt se tu nejak ztraci)))))))))
04.09.2012, 15:37
a jinak mas pravdu ale nacionalismus nikdy neumre dokud neumru ja
04.09.2012, 20:19
To KurtKnispel: Ty toho o Švýcarech asi moc nevíš, tam je to hodně multikulti, některá města a kantony jsou vysloveně přeplněné. Jazyk neuměj a vytváří si komunity, jako třeba Albánci. Ale přesto mi přijde horší situace v Německu, tam se třeba teď rozhoduje o výuce Islámu na školách...
05.09.2012, 00:09
Jste pro mě úplný kokoti, co tady rozved Kurtk..je sračka a hovna se chytli...
05.09.2012, 03:36
Pičo ty by jsi bojoval, ale mezi bratry by jsi svůj správný věk nenapsal, ani video nenahodil, nechceš už přiznat barvu- jak to je?
04.09.2012, 14:40
-11
to video je totální hovno. Co bych taky mohl čekat od white medií
04.09.2012, 15:01
To video má budit motivaci něco dělat pokud jsi to nepochopil.
04.09.2012, 15:03
to video je úplně vytržený z kontextu jestli jsi to nepochopil. Mě akorát motivuje se poblejt z toho, co ta pod tim lidi píšou za sračky
04.09.2012, 15:05
Nemyslím si že to jsou sračky prostě a jednoduše se společnost radikalizuje jelikož vládny nic nedělají je pochopitlné že se přístup lidí mění nutno ale podnotknot že ne bezdůvodně.. Následek má vždy příčinu..
04.09.2012, 15:09
tady je příčina někde úplně jinde, než ukazuje tohle video. Jednou jsem si pouště celej kanál na youtube white medií, nechápu, jak to může brát někdo vůbec vážně.
04.09.2012, 15:15
Tak mi řekni kde je příčina a co s tím hodláš dělat ? že na tenhle způsob upozornění nadáváš..
04.09.2012, 15:35
já s tim nehodlam dělat nic, protože tohle je přirozenej vývoj.. Tady to video je o utlačování bílý rasy muslimama. Co se dělo ve středověku? Nic ti asi neřikaj křižácký výpravy kdy se plenil nekřesťanskej svět na podnět papeže.. K tomu co se tady řeší. Že jsou v evropě miliony muslimů je fakt a nic s tim nikdo neudělá, protože si za to můžeme sami. Proč jsou v Německu? Po 2. světový válce tam byl nedostatek mužů, protože jich padlo spoustu ve válce (kterou sami začali), nebyl dostatek pracovních sil na opravu měst, levná pracovní síla přišla z Turecka, kde se ctí nejvíc rodina, když má každej z nich 7,8 dětí, tak se to jednou prostě projeví. Čili kde byla chyba? Proč jich je takový množství v Holandsku? Řiká ti něco kolonizace? Protože Holandská kolonie byla Surinam(černoši v Holandsku), Indonésie a spousta dalších, ty lidi tam mohli beztrestně vycestovat a proč by nejeli, když by se tam měli líp? Myslíš, že v Indonésii někdo stál o kolonizaci? To zase začalo Holandsko, čili my, ta skvělá bílá rasa, která chtěla moc a bohatství. A Francie? To samý v bledě modrým s Alžírskem, kam v 18. století vtrhli a začali to tam plenit. Nevim do kdy, ale je to celkem nedávná minulost, kdy měli Alžířani stejný pasy jako Francouzi. A proč by člověk žil v Alžírsku, když je právoplatnej občan zároveň Francie, kde se bude mít o dost líp? Tohle se prostě jednou muselo projevit, protože muslimové narozdíl od nás, jak už jsem jednou psal, ctí nejvíc rodinu, mají třeba 8 dětí. My jsme si za svuj život zvolili konzum, všichni se ženou za penězma, mocí. Rodí se málo dětí, což má za důsledek to, že tu začíná bejt víc muslimů nebo arabů víc než nás. A teď mi řekni, čí je to chyba?
04.09.2012, 15:51
Ano člověk by se měl z chyb učit.Myslím si že je docela jedno co bylo tehdy totiž netušili jak se situace vyvine.Tohle co se tady lidi píšou dělají NÉ PROTO ŽE JSME UDĚLALI CHYBU NEBO CHYBY ALE PROTOŽE TO ŽE JSOU TADY MUSLIMOVÉ A NEGŘI NEDĚLÁ DOBROTU.TŘEBA VIETNAMCI TADY VŮBEC NIKOMU NEVADÍ A JE JICH TU TAKY CELKEM DOST.. JE TO O TOM ŽE KDYBY TADY JENOM ŽILI A FUNGOVALI NIKOMU NIKDO BY NEŘEKL ANI POPEL TO JE HLAVNÍ PROBLÉM
04.09.2012, 16:17
Já ti jenom řek, kde je ta příčina. Svět neni černobílej, tobě možná vietnamci nevadí, najde se spoustu lidí, kterým jo. Stejně tak muslimové atd.. Vietnamců je konkrétně u nás o dost víc než muslimů, nespočet jich tu žije na černo a obchodujou s drogama, kolik těch pěstíren, který se tu za poslední léta našli patřili jim? Podle mě většina.. Vůbec tim nechci říct, že to dělaj všichni, jenom reaguju na tvuje slova, že tu nikomu nevadí a nic špatnýho tu nedělaj
04.09.2012, 16:43
Tak tím si mi docela nahrál protože marihuana je sice nelegální a legislativou je považována za drogu ale když srovnáš alkohol jakžto legální drogou s marihuanou určitě se zasměješ protože účinky a hlavně následky a jednání lidí po užití jsou naprosto odlišné hlavně tedy kdyby tu všichni jenom hulili byl by tu o moc menší bordel,méně násilí,vražd,sebevražd,znásilnění a takhle bych mohl pokračovat..Proto nepovažuji marihuanu ani za "měkou" drogu.Ale z5 k tématu.Tohle (pěstování konopí) je asi jediný trn v oku lidem kteří nemají rádi vietnamce.. jo nelegálně přistěhovaných ej ve světě na % scela jistě více negrů a muslimů než vietnamců co je ale podstatné.Vietnamci tady páchají daleko menší zlo než muslimové a černoši proto mi tu nevadí.Nikdy mě nepřepadl vietnamec ale cigán už 2x proto se mi to nelíbí a nesouhlasím s jejich pobytem zde.Stejně tak s muslimem protože stačí se jen podívat na videa odsud jak žijí ve svých zemích- žádná demokracie,lynčování,zabíjení a hlavně náboženský fanatizmus.Jsem ateista a křesťanství nemám rád stejně tak jako islám ale nevadí mi tolik přesto že za sebou má také tisíce a tisíce mrtvých ve dnešní době už není nebezpečné narozdíl od islámu
04.09.2012, 16:50
já taky neřekl, že mi to vadí. S marihuanou problém nemam a taky jí neberu za drogu. Jenže u nás ve městě třeba prodávaj piko a podobný svinstva, což už je trošku jinej kalibr. Já to myslel obecně, že lidi s tim mají problém, nemyslel jsem konkrétně sebe.. Ve světě s těma procentama máš pravdu, ale u nás je to trošku jinak. Tak tahat sem do týhle diskuze cikány mi přijde trošku mimo.. A jaký videa myslíš? Já jsem se třeba v Turecku nebo v Iránu cítil o dost bezpečnějš než v Praze nebo Brně.
04.09.2012, 17:18
Kolombo to proto, že jsi muž. Kdybys byl žena šel si tam jen tak na dovolenou, asi by ses zdaleka tak bezpečně necítil. Aneb slovy klasika: "Vyspělost kultury poznáte podle jejího vztahu k ženám." To že jsou slabší a každej si je může podrobit jak se mu zlíbí mu ještě to právo nedává, nežijeme v divoké přírodě, kde vyhrává jedině právo silnějšího a přesně tahle divočina je v každé muslimské zemi.
04.09.2012, 17:21
konkrétně v těchhle dvou zemích jsou potkal spoustu holek, co tam cestovali sólo, když jsem se jich ptal na bezpečnost, tak mi odpověděli, že je tam všechno úplně v pohodě. Takže to bude asi taky trošku mejlka.
04.09.2012, 19:20
Zapomínáš na to kde pustí turisty a kde žije zbytek společnosti...
04.09.2012, 19:23
Přesně, stačí se podívat jak se chovají u nás. Například v norsku se muslimští imigranti podílejí na znásilněních ze 100%. To je ale zajímavé že? Absolutně všechna nahlášená znásilnění v norsku mají na svědomí muslimové. V británii byl obrovský gang, co za 10 let znásilnil STOVKY! žen a holek a vůbec se za to nestydí, protože nezahalená žena je přece naprosto volná ke všemu.
04.09.2012, 20:55
Kde pustí turisty? Co? Byl jsi tam někdy? Projezdil jsme tyhle dva státy křížem krážem stopem s báglem na zádech, byl jsem v těch nejzapadlejších vesnicích, kde nikdy neviděli turistu a nikde se ke mně nechovali, jak tady lidi popisujou, naopak mi nabídli pomoc, jídlo, mohl jsem u nich přespat, byl jsem jejich host, když se mi zeptali na náboženství a odpověděl jsem jim, že jsem křesťan, tak mi řekli, že je to dobře a že vycházíme ze stejných základů. Kde se ti tohle přihodí v evropě?(když nepočítáš východní části) .. Hoši nevim, ale podle mě by jste měli přestat hltat informace z white medií, internetu obecně a vyrazit někam do světa a udělat si obrázek sami o tom, jak to kde chodí... To že v Norsku můžou za znásilnění? Co to kurva vypovídá o jejich společnosti jako celku, že pár zfanatizovanejch magorů dělá takový věci? Tohle mi přijde fakt na hlavu, soudit celou společnost na základě toho, jak se chová pár jedinců? .. Dam ti dobrej příklad, víš jak se v Brazílii řiká lidem, který smrdí a nemyjou se? Řiká se jim češi nebo že se myjou po česku, protože když tam český přistěhovalci přijeli pracovat pro Baťu, byli vyhlášený tim, že se nemyli. Takže podle nich jsme národ prasat a dobytků, co se neumí umejt? Chápeš tu paraleru?
04.09.2012, 20:57
proč jsem nikde já nebo dalších lidi z evropy, ameriky nebo asie co jsem po cestě potkal, nenarazili na davy těch zfanatizovaných bláznivých islamistů? Proč nás tam nikde nechtěli ukamenovat, nikoho neznásilnili i když jsem potkával nezahalený holky?
04.09.2012, 21:02
já ti dam odpověď. Protože lidi chtěj senzace, nikdo by nečetl články na netu, v novinách nebo by nekoukali na reportáže ve zprávách kdyby to nebylo nastavený tak, jak je tenhle klip. Jedinec je přece reprezentativní vzorek celý společnosti. O tomhle nemá cenu diskutovat fakt a hlavně už mi to unavuje, dal jsem vám jednu radu - jeďte se někdy někam podívat, uvidíte že svět možná neni takovej jak ho prezentujou white media a jim podobný
04.09.2012, 21:39
Podívej Kolombo, za předpokladu, že nekecáš a skutečně jsi tam byl, tak to turecko bych ti ještě věřil, protože to je ze všech muslimskejch zemí ta nejcivilizovanější a pro nás nejsnesitelnější (přestože šaríja je šaríja), ale to, že je to takhle volňoučký a ideální v íránu, to už je teda silný kafe. Já sice vím, že většinový obyvatelstvo v íránu nechce islám a nelíbí se jim vláda toho magora, co jim tam teď fanaticky vládne tvrdou islámskou rukou, ale stačí se podívat na statistiky vražd ze "cti" a další věci v obou těch zemích a hned je jasný, že to rozhodně není idilická země. A opakuju, že věřím, že k tobě jako k chlapovi byli milý a pohostinní, ale stačilo by, aby imám v té oblasti prohlásil, že jsi nežádoucí a už bys měl nůž u krku. A to, že by v těhle zemích jen tak cestovaly evropanky samy stopem a bez burky a dojeli zdravé domu, tomu taky nevěřím. Nejsem zaslepenej, jenom tvoje argumenty na tomhle serveru s tímhle způsobem prostě nemaj takovou váhu, něco jako svědectví feťácký štětky před soudem sry, ale zkus mě přesvědčit, rád si vyslechnu argumenty.
04.09.2012, 22:07
Jak tě mam přesvědčovat? Chceš vidět fotky nebo mý deníky z těch cest? Tohle fakt nemam zapotřebí, jestli tomu nevěříš tak nevěř, já už tě dál přesvědčovat nebudu, ale jeď se tam někdy sám podívat, než tady začneš psát a řikat takovýhle plky. Šaríja jako taková v Turecku absolutně neexistuje a reálně funguje snad jenom ve dvou státech(toho se prosimtě nechytej, protože to nevim jistě). Já nemluvim jenom o Evropankach, ale i ženy z těch zemí tam chodili nezahalený. Jasně, že to bylo hlavně ve větších městech, ale takovou holku jsem potkal třeba i v kurdistánu v jedný horský vesnici a nevypadalo to, že by se jí někdo chystal ukamenovat.... Neřekl jsem, že všechny jezdili stopem (i když takový jsem taky potkal) ale burku teda neměla opravdu ani jedna. Chápu, že moje názory na tomhle serveru nebereš jako relevantní, ostatně jsem si udělal ten účet jenom kvůli tady těm komentářům co jsem četl a jsou většinou úplně mylný... Jenom jsem chtěl říct, že si nikdy nemůžeš udělat o něčem obrázek dokud to reálně neprožiješ.
04.09.2012, 22:48
Určitě neříkám, že nejsou relevantní, spíš nedůvěryhodný. Máš pravdu v tom, že v dnešním světě pofidérně placených a vlastněných médiích se nedá 100% věřit ničemu, co člověk nevidí na vlastní oči, nicméně média se tak jako tak do těhle zemí těžko dostanou, těžko tam operují, kór když většina muslimskejch zemí nemá pořádně spočítané své obyvatelstvo, natož další statistiky o čemkoliv jiným. Proto říkám, že stačí vycházet z toho, jak se chovají imigranti v evropě. A s tou šaríjou jsi taky dost přestřelil, protože v každé zemi, kde je islám vyhlášen jako státní náboženství (a vždy je to spojeno se zákazem vyznávání jiných náboženství (minimálně veřejné vyznávání) tak ve všech těch zemích má hlavní slovo šaríja, i kdyby to nebylo oficiální. Vždyť proboha už i v londýně se muslimové soudí podle šaríji, jsou tam desítky soudů a anglická justice je toleruje, pokud to není vyložene v rozporu s tou jejich legislativou (což se ale většinou stejně nedozví). Dokonce tam mají na ulicích v těch jejich ghettech cedule, zde vládne šaríja. Nedávno jsem třeba viděl reportáž od jedné bruselské! reportérky, která si vzala tajnou kameru, oblékla se normálně tak, jak je to u nás v tomhle počasi obvyklé a to ani neměla úplně mikrosukni, ale takovou normální a to bys měl vidět ty reakce muslimů sedících v restauracích, kolem kterých chodila a které potkávala na ulici. Kvůli tomu teď zavádejí nové zákony o sex. obtěžování. Tak mi prosímtě netvrď, když tohle dělají tady, že ve své zemi se chovají jinak, kór, když by je tam nejenom že nevypátrali, i kdyby jí zabili, ale i kdyby jo, tak by jim stát nic moc neudělal, protože je to podle nich jen bílá děvka (myšleno kvůli oblečení). A k tomu IQ jde taky o to, že 70% všech obyvatel většiny muslimských zemí (vyjma turecka a pár dalších) je negramotných, čili od nich moc inteligence čekat nemůžeš. Takže buď kecáš a nikdy jsi tam nebyl a říkáš to jen protože jsi ten klasickej multikulturalistickej pravdoláskař, nebo jsi měl růžový brejle, přes který jsi viděl jen to co jsi chtěl vidět (nebo to před tebou schovávali) a nebo je absolutně všechno co jsem za ty 3 roky z tisíce zdrojů četl lež. Jiné možnosti nejsou.
04.09.2012, 23:13
Mysli si o mě co chceš, mě tohle fakt už nebaví. Růžový brejle jsem tam rozhodně neměl, hlavně já pořád mluvim o tom, že jsem byl v Turecku a Iránu, o jiných zemích nemluvim a tam to bylo tak, jak jsem popisoval. Já ti tvoje pravdy vyvracet nebudu, nevim kde jsi je sebral a je mi to jedno. Tu reportáž bych rád viděl, to mi celkem zajímá. Možná by místo toho čtení tisíce zdrojů (doufam, že to nejsou zdroje podobný white mediím) bylo lepší se sebrat, vyrazit tam a poznat bez předsudků, jak tam lidi žijou. Končim tuhle debatu. Stejně to nikam nevede
05.09.2012, 00:00
Takže jinými slovy ti prostě došly argumenty, chápu to dobře? Protože na fakta, která jsem já uvedl jsi nenapsal žádnou reakci. Nehledě na to, že jsi na těch cestách asi moc ženskejch nepotkal, protože samotné chodit ven moc nemůžou a s manželem se na tebe zas něsměj ani podívat. Co se mých zdrojů týče, tal samozzžejmě, že to nemám z white medií, ale ze všemožných informačních portálů BBC počímaje, přes různé knihy (například "Rebelka" vřele doporučuju) a prostýma novinkama.cz a idnesem konče. Já se rád dozvím cokoliv nového a jsem rád za každý osobní názor a zkušenost, ale uznej sám, že zatím jsi toho moc neřekl, prostě jen "Procestoval jsem to křížem krážem a nikde jsem nic divného neviděl", což je vzhledem ke komplexnosti tohohle tématu a k mým argumentům (FAKTŮM) dost málo.
05.09.2012, 00:03
A tu reportáž si můžeš přečíst třeba tady http://art.ihned.cz/film-a-televize/c1-56909150-studentsky-film-zachycuje-obtezovani-ktere-zeny-denne-zazivaji-od-kolemjdoucich A jen vyjmu citaci ze začátku článku: "Jednou jsem spočítala, že než z domova dorazím do prácce, během patnácti minut na mě pokřikuje jedenáct mužských. Táhnou se za mnou a mlaskají, ptají se, kde bydlím, jestli jsem vdaná a kolik mi mají zaplatit, abych se s nimi vyspala a to v případě, že má člověk džíny a tričko. Když si vezmu sukni nebo šaty, už z dálky na mě hulákají, že jsem prostitutka" Kurva a to jsou oni u nás hosti a dovolí si tohle? A takhle jednat s našimi lidmi? Tak mi to prosímtě vysvětli jak je tohle možné, když jsou turecko a írán podle tebe bezpečnější a pohodovější země než evropa.
05.09.2012, 01:46
ty vole.. o co ti jde? Chceš tady vyhrát nějakou internetovou bitvu? Ok, vyhrál jsi, mě nebaví se s tebou hádat, protože mi to nic nepřinese a tobě to určitě pohladí ego jak tak vidim. Tahle debata se stočila úplně někam jinam, tvojí nenávist k muslimům a islámu očividně nikdo nezmění a já se o to pokoušet nebudu. Čti si svoje články, knihy atd (btw. novinky a idnes taky neberu jako relevantní)., uznávam, že já o tom jak se zdá nemam tolik načteno jako ty, na druhou stranu mam skutečný zážitky a z nich vychází moje vlastní názory, který jsem nikde nepřebral. Když chceš hodnotit život někde, tak se tam fakt jeď radši podívat a napiš tady tohle, protože to neodpovídá realitě. V zemích kde jsem byl, ženy chodily po ulicích, v Teheránu se se mnou sami od sebe začaly bavit studentky tamní univerzity s čádorem na sobě. Smáli se a byli úplně v pohodě, stejnou situaci jsem zažil ve Vanu, V Dogubeyazıtu za mnou přiběhla 17ti-letá nezahalená holka v džínách a triku, co se chtěla se mnou vyfotit. Takovýchhle blbostí se mi tam za ty 2 měsíce stalo nespočet. Nahráli to na mě? Zabili je potom? Nebo chtěli abych se je odvezl do Evropy? .. Jo, došly mi argumenty, protože tebe by nepřesvědčilo nic, že to tam chodí trošku jinak, než se řiká a ty si myslíš. Příští rok napíšu něco o Pakistánu, třeba to tam bude jak ty řikáš, ale pochybuju o tom :-)
04.09.2012, 14:39
-12
2:161 Nad těmi, kdož jsou nevěřící a jako nevěřící zemřou, bude vyneseno prokletí Boha, andělů i lidí všech Allahu akbar
04.09.2012, 14:50
chcipni nejsi nic jinyho nez vyschly hovno z pouse
04.09.2012, 14:55
Ty si ocas zajímalo by mě jestli dodržuješ islám když jsi tak pro víru..
04.09.2012, 15:21
To víš že ne, to je jenom starej flejmátor, kterej si ho honí u toho, jak moc ho nenávidíte a každou další reakcí na tuhle jeho ubohou demenci mu dáváte další motivaci se udělat. JE to jen malej ubožáček, kterej jde vždycky s těma silnějšíma a sám se na svůj názor nezmůže. Nechte ho ať si žvatlá blbeček.
04.09.2012, 14:38
-13
Jen se koukejte ! Váš čas je už u konce . Už vám jen zustaly staré blafky . Evropa je naše !!! ALLAHU AKBAR !!!!!
04.09.2012, 14:40
:-D to dřív bude na hradě santa klaus :-)
04.09.2012, 14:45
Nebo Alllah .
04.09.2012, 14:46
teroristo!!!!!!!!!!slabsi vzdycky jen stekaj za plotem
04.09.2012, 14:49
Přesně ! Nebo breči nad videjkem .
04.09.2012, 14:56
Zadus se vlastníma zvratkama co ti lezou z huby, vykuřbábo.
04.09.2012, 14:28
2
Jen nevim,kde by to mělo být blíž???Francie je v píči,Německo je v píči,Holandsko je v píči......
04.09.2012, 14:56
všechny tyhle státy si za to můžou sami
04.09.2012, 14:00
6
pekny video
04.09.2012, 13:52
9
Pokud máte chuť si to zabíjení muslimů nacvičit, tak doporučuju hru Insurgency. Nejlepší a nejreálnější střílečka vůbec, stačí jedna rána berretou do hrudníku a už ten muslim znova allah akbar nezařve Je to zadarmo, ale musíte mít na steamu koupenou jakoukoliv hru na source enginu. Je to regulérní hra o válce amíků proti muslimům a je to fakt pecka Po roce jsem teď dostal chuť jí zase oprášit, tak můžem jít ve více lidech
04.09.2012, 14:06
dej mi tvuj steam já jí stáhnu a můžem zapařit spolu
04.09.2012, 14:09
Zkus normálně Grogy, mělo by to fachčit. Já už to sosám a brzo to budu mít doma. Můžem pak jít na Ts nebo skype a zapařit.
04.09.2012, 14:14
ok to můžem
04.09.2012, 14:38
sem si tě přidal ale nevim no snad to si ty prej máme 1 společnýho přítele :-) tak snad to si ty hraju i CSs a Insurgency budu mít stáhnutý za 20min.
04.09.2012, 16:04
Hele zkus si to nejdřív sám, protože je to fakt hardcore, prostě regulérní válka a když někde neuváženě vystřčíš hlavu, tak už můžeš čekat na spawn Tak až ti to sedne, tak pak dáme. Jinak tě na steamu nevidím, tak zkus můj steam id nick, což je oo_anub1s_oo to by mělo fungovat na 100%.
04.09.2012, 13:13
12
Vsechen plevel bude smeten, zde vidite kolik lidi je vernych, nezoufejte vydrzte, jako vasi predkove a neposlouchejte zadny muslimsky ani jiny humus vse ma svuj cas!!!!!!!!!
04.09.2012, 14:18
Čas je právě to co neni !!!
04.09.2012, 14:43
Vsechno ma svou hranici, staci naka katastrofa aby narusila tento policejni system pak nas nikdo nezastavi.
04.09.2012, 13:08
12
dočkej času má krásná zem, příde čas kdy od plevele budeš zachráněna , příde čas kdy já a muj bratr , chopíme se zbraně , a povrch tvůj bude zcela obnoven od nevěřících muslimů , a jinych přistěhovalců , za svou zem našeho boha a naše rodiny HURRRRÁÁÁÁÁÁ NA NĚĚĚĚĚĚĚĚ
04.09.2012, 13:22
LOOOOOOL v našich srdcích zlost a hněv, chopme se zbraně a pochodujme svorně v jednom šiku, prolejme krev za svýho boha, krále Nekrofilnýho samojeba! Šlapej nebo chcípni!! NEKROFIL AKBAR!!
04.09.2012, 13:26
myslim že jakmile něco příde tak takoví lůzi jako samojeb ,ns a jemu podobný pudou ke zdi jako první :-)
04.09.2012, 13:29
LOOOOOOOL nerouhej se před bohem, NS je všemohoucí!!
04.09.2012, 12:59
12
Ač je to proti mému přesvědčení upřímě doufám že se brzo oběví nějaký ukřičený pán který bude slibovat pořádek a čistotu protože do té doby tady s tím nikdo nic neudělá. Dnešní politika evropské unie je největší sračka jaká kdy byla jak si někdo může myslet že může sjednotit v podstatě v jeden stát tak velké množství zemí s tak rozdílnými kulturami náboženstvími a hlavně hospodářskými rozdíly ? Myšlenka je to krásná avšak naprosto nereálná.Zasraní úředníci v Bruselu by museli řešit jiné věci než pičoviny jako maximální povolené ohnutí a délku banánu..
04.09.2012, 13:03
moje slova!
04.09.2012, 13:24
i moje slova, veteš z Bruselu naházet na jednu hromadu, pochcat a zapálit!
04.09.2012, 11:25
13
Je čas vystřílet všechen atomovej arzenál, sbohem alláhu, ty hovno rozetřený po poušti! FUCK OFF ISLAMIC PIGS!
04.09.2012, 11:36
LOOOOOOOOL na to už se těším, až budete nasazovat životy a já se hřát v teple domova, invalidy do armády neberou
04.09.2012, 11:42
Smůla zmrde, kriplové jako ty půjdou do první linie, aby si na nich nepřítel vystřílel munici.
04.09.2012, 11:54
looooooool až mi muslimové zaklepou s kalachem v ruce na dveře,, tak jim pujdu otevřít s turbanem na hlavě a s koránem v ruce a barvitě jim budu líčit jaká je žena podřadné zvíře a ukážu jim na mapě kde bydlí krotitelzmrdu grogy a skullwp, aby je mohli pověsit za koule do průvanu
04.09.2012, 12:10
Ty seš dement, stačí jedna jediná dnešní atomovka na to, aby změnila klima o několik stupňů na celý planetě nejmíň na dekádu, což by zapřičinilo hladomor na celým světě, protože by nebyla úroda. A to i kdyby bouchla na dálným východě.
04.09.2012, 12:19
Grogy to bylo pochopitelně nadneseně řečeno. Počítal jsem, že se někdo v tomhle směru ozve. Vystřílet ty starý slabý nepotřebný, vyřazený ale ještě nezlikvidovaný a jen na kritický oblasti jako mekka při ramadánu, riád, káhira, ankara, istanbul, teherán, kábul, karačí, islamabad, jakarta, já nevím, kde všude to ta špína okupuje, samozřejmě ne ty nový, to by byla jaderná apokalypsa.
04.09.2012, 12:36
Na druhou stranu lepší žádnej svět než islámskej. Taky mě napadla biologická válka, namrdat jim tam nějakej virus a nechat je pochcípat, ale v dnešním globalizovaným světě, kde jsou rozlezlí po celý planetě bysme to schytali i my, takže tudy cesta taky nevede.
04.09.2012, 12:46
LOOOOOOOL jaderná nakopalypsa to se mě líbí, zhoubě zdar!!
04.09.2012, 13:07
Prosímtě my bysme dokázali celou jejich půlku planety zničit i konvenčními zbraněmi úplně v pohodě. Amerika má zbraně, o jakých se nám ani nesnilo. Stačej už ty o kterým se snilo frajerům co píšou scifi, který už dneska existujou, jako třeba vakuový bomby, co maj rusové, které dokážou udělat spoušť stejnou, jako atomovka, akorát že bez štěpení jádra, takže ekologicky Já myslím, že až nás jednou definitivně naserou, tak celej dávnej východ skončí v propadlišti dějin jako ten slabý článek, protože jediný zbraně co oni maj jsou ty, co jsme jim my prodali O tom co se vyvíjí v našich laboratořích si můžou nechat jenom zdát, ale on jim Alláh pomůže na onen svět a tam jim vysvětlí, že to celé pochopili špatně a že se budou na věky věků smažit v pekle, kde je místo 30 panen bude čekat parta nadrženejch čertů s velkým ptákem v jedný ruce a kostkou mejdla v druhý.
04.09.2012, 13:08
*dálnej východ
04.09.2012, 13:25
Máš pravdu. Ať už to povedem jakýmkoliv způsobem, hlavně už začněme!
04.09.2012, 13:29
A věř, že až začneme, tak bude jejich totální konec. Celej civilizovanej svět si nechá hodně dlouho srát na hlavu, ale až pohár naší trpělivosti definitivně přeteče, tak nezůstane kámen na kameni a nepřestanem, dokud nebude jednou pro vždy klid. Už aby to bylo, stejně se 21.12.12 blíží, čím je to blíž, tím víc to na celé planetě vře.
04.09.2012, 13:32
Na ten den očekávám něco hodně velkýho, cítím to v kostech.
04.09.2012, 14:22
KROTITELZMRDU biozbraně?hodit jim tam nakažený děvky z Chebu a je to...dvě mouchy jednou ranou
04.09.2012, 10:32
-12
لآ اِلَـهَ اِلاَّ لله není boha kromě Alláha الله أكبر Alláh je velký! již brzy mongolské hordy vyplení naše české luhy a háje, vyvraždí mužské potomstvo, znásilní ženy, zbourají kostely a vybudují mešity! tohle je vize budoucnosti, ale již dnes se muslimové začlenili mezi naší společnost a jestli má být bílá rasa vyhlazena... staniž se
04.09.2012, 11:17
Ať žij flaming co? Mám tě prokouklýho jak skleničku kyselejch vokurek.
04.09.2012, 10:12
13
Rasova valka nas doufam ceka,je to prozatim muj smysl zivota,to ze jednou budu bojovat na strene bili rasy a Evropsky kultury kterou miluju.I kdyz je dnes Evropa silne nemocna,muzem ji vylecit a taky vylecime ! EVropane meli mnohokrat namale ale v nejtezsich chvilich se postavily na odpor a rozdrtili nepritele ! Ja porad verim ze tu silu v sobe mame a doufam v ni.Smrt vsem multikulturnim zradcum ! Snad jednou budou tvrde potrestany za svoji zradu a snahu znicit nas narod,kulturu a rasu
04.09.2012, 10:35
loooooooooooool já mám rád muslimky, je to můj velkej sen se aspon s jednou vyspat a počat potomstvo arabské !
04.09.2012, 11:33
jn a co ja s tim trapaku
04.09.2012, 13:37
jo jo jses muj clovek, rasova valka musi byt, staci jedna vetsi krize a budem se vsichni divit....
04.09.2012, 09:05
10
Konečně smysluplné video, jinak jsou tady pornosračky a zbytečnosti.
04.09.2012, 08:47
0
DÁLE MĚ ROZESMÁLO BÍLA ODVAHA ZVÍTEZÍ!HAHA....JAKÁ?I TEN PRIMITIV VÍ ŽE MORGOŠI,ARABÁŘI,VIETNAMCI DRŽÍ PŘI SOBĚ NESROVNATELNĚ VÍC NEŽ TENTO XINDL ČR.HNUS,ŠPÍNA,SHIT.NIC JINÝHO SI NEZASLOUŽÍTE,TO JE REALITA.POKUD SE NĚCO NEZMĚNÍ,BUDETE UTISKOVANÍ TĚMITO MENŠINAMI.
04.09.2012, 09:02
Rofl ty se prober, protože děláš naprosto to samý o čem tady píšeš. Akorát sedíš a máš silný řeči a skutek utek. Stejně jako v tý zprávě pod tímhle, co děláš jinýho, než že sedíš u kompu a mastíš si ho u těhle videjí? Hovno, akorát seš si sebou jistej proto, že až se najde někdo, kdo to vyburcuje, tak ty půjdeš a budeš bojovat, jenže to si takhle myslí většina lidí, co takhle bejt ten, co to vyburcuje? Na to už koule nemáš, tak radši vypni capslock a přemejšlej co se sebou uděláš.
04.09.2012, 09:04
Sedíme tady všichni, problém je v tom, že je spousta lidí, kteří si myslí to, co my, ale nevědí kde začít, jak se spojit.
04.09.2012, 09:21
A ještě jedna věc, my si sice necháme dlouho srát na hlavu, ale až to praskne a půjde do tuhýho tak se spojíme tím nejsilnějším poutem a to je láska. My tu bojujeme za lásku k životu a ke všemu co obsahuje. Muslimové v sobě mají jenom nenávist ke všemu nemuslimskému. Nepohání je nic hlubokého, jen čirá, iracionální nenávist a ta nad láskou nikdy nemůže vyhrát. A v to upřímně věřím.
04.09.2012, 09:22
BOŽE TY JSI TAK HLOUPÝ NEBO NAIVNÍ?
04.09.2012, 09:25
Grogy, s tou láskou nevím, zní to moc romanticky, takhle jednoduché to nebude.
04.09.2012, 09:39
Já vím, že to zní naivně, ale je to tak. Oni vůbec neznají něco, jako láska muže a ženy. Pro ně jsou ženy jenom užitková zvířata a nic víc. To není jenom fráze, naše civilizace byla vystavěná na lásce k životu, už v bibli je miluj bližního svého, v koránu najdete jenom jak správně zabíjet bezvěrce.
04.09.2012, 10:08
bibliu napísali židia a ty isty arabovia
04.09.2012, 11:26
Grogy, v tomhle ti dávám za pravdu, Čína by s námi raději obchodovala, jde jim v prvé řadě o posílení jejich ekonomiky. Nejsou to fanatici, ale především obchodníci.
04.09.2012, 11:40
LOOOOOOL cokino hoď capsa dolů nebo se naseru a budou z tebe lítat chlupy, bolej mě z toho oči !!
04.09.2012, 08:44
2
TAK S TÍM NĚCO DĚLEJTE PIČO!!!!!A NESED'TE BURANI U PC A MASTURBUJTE NAD TĚMATO VIDEAMA.ALE TENTO ČESKEJ KSINDL SI NIC JINÉHO NEZASLOUŽÍ! NECHÁVÁ SI SRÁT NA HLAVU X LET VIZ.VLÁDA NIKDO NIC NEDĚLÁ,JEN SI VŠICHNI STEŽUJÍ A V HOSPODĚ U PIVA STE TVRDÍ JAKO KAMEN,ALE JAK VYLEZETE NIKDO SE NEOZVE,NIKDO NIC NEUDĚLÁ.JAKÝ NÁROD TAKOVÁ VLÁDA!
04.09.2012, 08:53
Přesně tak, nic jiného než utiskovat a nasrat na hlavu nezasloužíme. Jste zbabělci a tak se k vám i svět postavil. Jako k bandě kecalistů, co sedí u piva a nic pro sebe neuděláte. Však je to pro Čechy typické, tak zvedněte ty své prdele a jděme pojovat za naše práva, nši zemi a naši budoucnost.
04.09.2012, 08:11
12
Nejhorší je, že se vždycky najdou nějaký zaslepenci, co se těch zmrdů budou zastávat a to je naše zkáza. Můj názor je, že pokud je někdo z nich opravdu vzdělanej, nebo se upřímně chce vzdělat, je pracovitej a chce se přizpůsobit hostitelskému státu, respektuje jeho zákony a je pro společnost přínosem, tak ať tu klidně je a nemám k němu žádný předsudky. Problém je, že každej muslim, kterej získá vzdělání se islámu vzdá, protože zjistí, jaká je to iracionální, nízkopudová hovadina. Zbytek jsou nenapravitelní, hlupí (IQ kolem 60) lenoši, co nejenom, že jim není blbý nechat se živit hostitelským státem, brát od něj prachy, ale na druhou stranu na něj plivou a pohrdají jím.
04.09.2012, 09:02
Zaslepenci byli, jsou a budou, taky je tady podstatná řada těch, kteří na multikulturalismu vybudovali své blahobyty a takové bych postavila ke zdi. Jsou to škůdci. Kolik muslimů, i když vzdělaných se ale přizpůsobí většinové společnosti v zemi, ve které jsou přistěhovalci? V tom množství je to zanedbatelný zlomek. Zbytek jsou primitivní barbaři uznávající násilí, stavějící svou pochybnou víru nade vše. V dobrém se s muslimy rozejít nemůžeme, to je snad kažkému střízlivě uvažujícímu člověku jasné. Co tedy zbývá? Nechat se dál utiskovat až za hranici našich práv a svobod, ustupovat jim? Nebo vzít zbraně, povstat a bojovat? Jestli se nebudeme bránit, jednou budeme muset přijmout jeich pravidla a žít podle nich. V naší Evropě, v naší zemi budou vládnout násilničtí barbaři.
04.09.2012, 09:13
Ono by to šlo možná i po dobrém, s využitím jedné lsti. Na lsti jsme dobří. Ono to půjde je odlifrovat pěkně zpátky, po dobrým, nebo po zlým v rakvi. A pak všichni ti agitátoři multikulti půjdou před soud za vlastizradu. A začne to celý tím, až izrael zaútočí na írán a ten zahájí s těmi miliony muslimů u nás svatou válku. Oni nás na našem území nikdy neporazí, jen se bojím, že toho stihnou hodně zničit.
04.09.2012, 09:22
No tak až se do konfliktu v Evropě vloží Írán, nezůstane kámen na kameni, už si to nám nepomůžou ani jaderné kryty. Muslimové ale nejsou jediné nebezpečí, čína je přece taky expanzivní. Nejblbější je, že není vlastně kam se na Zemi uchýlit. Všude je přecpáne Židama nebo šikmookýma.
04.09.2012, 09:26
Ty vole, kde se mi tam vzalo tolik chyb? Asi mi v počítači řádí šotek.
04.09.2012, 09:51
Nevěřím, že by si čína dělala nároky na evropu a že by jí chtěla dobýt. Oni jsou rozumní a mnohem radši s námi budou obchodovat a tvořit technologie, než válčit. Naopak myslím, že kdyby byla 3. světová, tak čína i rusko budou na naší straně a když už by měli expanzivní choutky, tak by šli na východ, cestou menšího odporu
04.09.2012, 10:04
Nasi situaci uz vyresi jen velka valka
04.09.2012, 02:40
11
Zasrani muslimove a zidi tvuj na vas. Jo a taky na Slovaky
04.09.2012, 07:26
mor na teba chtfuj
04.09.2012, 08:40
Jo jo cekal som smrduteho Slovakiana
04.09.2012, 10:14
efo, si jebo naser si do huby. si isto madarsko cigánsky čech, a to že si čech my nevadí.
04.09.2012, 11:39
LOOOOOOOL čobolů je jen pár mega, těma musíme šetřit, cigánů je po Evropě víc a musulmanů ještě víc, to jsou objekty k bezhlavý genocidě muhahaaaa
04.09.2012, 15:09
go go eforos zdravim vole 88
04.09.2012, 17:54
uš len čechovia niekoho zastavia si prvo urobte doma poriadky váš národ je slaby same fetky a vygumovane hlavy, par pepikov sa normalnych možno nájde
04.09.2012, 01:53
-1
To už Ježíšek naděloval dárky 480 BC?