ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Jak se žije v multikulti díl 1.

2759x
Komentáře
03.05.2012, 23:30
0
Silné slová, ale skutek utek. Belosi sú slabosi.
27.04.2012, 16:50
5
svině černý a arabský, všechno to vytřískat z Evropy ven, já vám dám vy vyjebanci nám pod pláštíkem multikulti zaplevelovat náš krásnej kontinent těmahle hovnama priimitivníma!!!
27.04.2012, 15:02
0
3sv uš se blýží Black vs White vs a islam vs kobylky
27.04.2012, 11:15
8
Vsetkych pristahovalcov nalozit na vlaky, lietadla, lode autobusy a pekne vratit odkial prisli. zburat mešity, islam zakazat, ciganske cierne osady zrovnat zo zemou. A znova tu zaviest europsku kulturu.
27.04.2012, 11:01
6
LOOOOOOOOOOOOOOL typická pravicová onanie z dílny fucka, ale nejvíc u toho onanuje zbytečná existence nudlák coke
27.04.2012, 11:42
NekrofilnyKral za 1: není to z mé dílny (díkybohu) 2. je to onanie 3. je to z velké části pravda a jsou to fakt. 4 Cockót je čurák, na tom se shodnem všichni. 8))
27.04.2012, 09:48
9
Podporování multikulti, jest pošpinění historického vývoje Evropy a plivnutí do tváře všem, co se podíleli na zachování zvyků a tradic své vlasti. Islám byl, je a bude zlem. Musí být vymýcen, nebo potlačeno do jedné jediné země (a snížit stav věřících), která bude sledována jak ze vzduchu, tak ze země. Hranice pečlivě střežit a každého přeběhlíka sestřelit.
27.04.2012, 16:52
tak tak, arabáci jsou největší špína co kdy do Evropy přivandrovala a ty naše čubky jim ještě ochotně naskakují na kokoty :-(
27.04.2012, 06:36
7
Video je typická pravicová onanie, dalo by se udělat líp. Což ovšem nic nemění na tom, že s myšlenkou, že multikultuti byl naprostej omyl, bezezbytku souhlasím. A už se snad začíná blýskat na lepší časy - fricová a žabožrouti už spekulujou nad možností znovu zavést uzavření vnitřních hranic Schengenu, i když jen na úrovni ministrů zahraničí. Snad první vlaštovka. Jak píše pode mnou Vladan - nechceš se přizpůsobit, táhni do prdele !
27.04.2012, 08:26
polaaak na tom se shodnem
27.04.2012, 16:59
spekulace nám nepomůžou, zatím připlouvají a přilítají další a další
26.04.2012, 23:57
-5
Považuji se za velmi tolerantního člověka, ale pokud muslim nedokáže akceptovat zásadní styl života, nemá tu co pohledávat. Kdybych já navštívil třeba Írán, jednal bych s respektem k tamní kultuře, takže dokud se muslimský svět nenaučí respektovat jiný životní styl a postoj, ať zůstane tam, kde se narodil. Tečka.
27.04.2012, 08:27
Vladan123 tak si ty VELMI TOLERANTNÍ ČLOVĚKU, vezmi cikány k sobě domů TEČKA. 8)
27.04.2012, 17:01
vladane ale vždyť si je tady ještě nedávno obhajoval, co najednou otáčíš? Seš jak plášť ve větru!
27.04.2012, 21:40
Swallow_my_shit_dirty_bitch: Tyhle zmetky, co jsou na videu, jsem nikdy neobhajoval, tohle ale nejsou zdaleka všichni. Ač se vám to zdá nepochopitelný, jsou i tací, kteří projevují snahu se začlenit. Fuckinghella ani nestojí zato komentovat, jen bych mu udělal radost, že má na co odpovídat a nadávat.
28.04.2012, 01:19
jo a kolik jich je těch začlenitelných, 5 %?
26.04.2012, 23:25
-1
Komančove jsi už poraděj !!
26.04.2012, 23:50
ba že!!
27.04.2012, 11:06
ty by se s tim nemazaly:-)
26.04.2012, 23:18
0
Spat. Dobrou. Hezky si tady zanotujte. Ale nezpomínejte že i ti černoši u sebe doma dřou bídu, že i ti arabáči se honí doma za kusem žvance a stejně jako my, mají svoji vykořisťovatelskouk třídu která z toho profituje a jen si mne ruce jak se "lůza" rve mezi sebou, daleko od jejich honosných sídel .-)
27.04.2012, 11:44
ALi_ no to máš sice pravdu ale ať si tu BÍDU dřou u sebe doma. 8)
26.04.2012, 22:52
14
ALi, chceš důkazy? Žádné přesvědčivé nedostaneš, protože je na politické seriozní úrovni tabu mluvit jakkoliv špatně o imigrantech, rozlišovat kriminální činy na domácí/přistěhovalce je rasismus a kdokoliv se touhle tématikou začne zabývat, je hned označen za rasistu, xenofoba a nácka. Do médií se nikdy tohle nedostane a pokud, tak jsou tyto případy jen zmenšovány. Stačí příklad u nás, kauza Vítkov obletěla celý svět, přiletěli sem i novináři ze CNN, v médiích se to propíralo snad rok, každičká vteřina té soudní frašky nám byla předhazována za všech stran, ale není dne, kdy by se neodehrálo v cikánských ghetech nějaké loupežné přepadení, to však nikoho nezajímá. Zajeď si osobně do jakýhokoliv přistěhovaleckýho ghetta a pokud se vrátíš živý, pochopíš. Jeden známý na služební cestě projížděl v Londýně pákistánskou čtvrtí – úplně jiný svět, zničehonic se změnila civilizace na zemi třetího světa. Kdysi tak krásná čtvrť, nyní smetiště. Tam jsou místa, kam bílí vůbec nejezdí, protože se bojí o svůj holý život. Jsou čtvrti, kam se bojí i samotná policie, protože má nahnáno. Co třeba nepokoje ve Francii, kdy muslimští imigranti za několik nocí vypálili desítky obchodů, stovky aut, zabili několik lidí, to je chování rovnoprávných občanů? Navíc jim k tomuhle stačí mnohdy úplně banální záminka. Stačí jedna blbá karikatura a po celém světě se zabíjí lidi, ale to ti jistě přijde normální. Kdybych já zkarikoval Marxe, jistě bys taky vyšel se svými rudými bratry do ulic a zabil pár stovek kapitalistů, že se imigrantů tak zastáváš? Že je kriminalita imigrantů několikanásobně vyšší než domácích je snad jasné naprosto všem a ignorovat to může snad jen takovej zabedněnej levičáckej zmetek, jako jsi ty. V tom se na mě nezlob, ale sundej si ty rudý brýle a podívej se na svět nezdeformovaně tou tvojí ideologií. Je to hezké žít v naivním bludu, že jsou si všichni lidi rovni a že mezi námi není rozdíl, ale tak to prostě není, mezi jednotlivými národy, rasami, kulturami rozdíly jsou a mnohdy nepřekonatelné. Jestli si myslíš, že muslimové, jež nenávidí nás a naši kulturu po celá staletí, jež jsou s námi ve stavu války prermanentně od dob toho čuráka mohameda a nikdy se netajili tím, že nás chtějí zničit či černoši, kteří všechny viny za svoji neschopnost udělat si ve svých zemích pořádek, hážou donekonečna na nás bílé, jako mávnutím kouzelného multikulturního proutku zkrotnou a stanou se s nich civilizovaní lidumilové, tak jsi buď tak neskutečně naivní blbec, nebo si ze mě děláš srandu.
26.04.2012, 23:00
Ano, to co líčíš se v jistém ohledu podobá svaté štvanici proti komunistům - antikomunismu. Jsou lidé kteří ignorují jakékoliv racionální poznatky, výzkumy, fakta, statistiky, mají prostě něco, za čím si jdou a ani neví přesně proč. V mnohém se to podobá náboženství (i antikomunismus je náboženství). Nepřijimají vůbec žádná fakta a jakýkoliv náznak pochybnosti je neadekvátně a agresivně vmeten do obličeje tomu, kdo tu pochybnost vznesl...
26.04.2012, 23:01
El tak tak tak .
26.04.2012, 23:03
Zajimavé je například to, že se přistěhovalci ve Francii často ve volbách hlásí ke krajní pravici. Asi proto, aby zapadli. A ti, co si tam nějakým způsobem vydobyli postavení, jsou mnohem zarytější proti přistěhovalcům než původní obyvatelé. Poturčenec horší turka. Nic méně, myslím si, že to má opravdu co dělat se sociálním postavením. Oni se tam nebouří jen přistěhovalci, ale obecně lidé, kteří se potýkají s existenční nejistotou...
26.04.2012, 23:04
Samozřejmě faktorů je mnohem víc a hledat jen jednu konkrétní příčinu je blbost...
26.04.2012, 23:12
Jestli jsem se tam na některých místech nechal unést k nadávkám, tak se omlouvám, protože tohle je pro mě citlivé téma a nedokážu pochopit, jak se v dnešní době může někdo stále tak vehementně zastávat přistěhovalců. Já jsem Slovan hrdý na svůj národ, na svoji kulturu a nikdy nedopustím, aby se moje zem stala kulturním smetištěm celého světa. Nevím, kolik imigrantů se hlásí ke krajní pravici, o tom jsem ještě neslyšel, ale co vím, tak valná část imigrantů tíhne k levici, samý antifák, anarchista, nezdá se mně příliš reálné, že by nějaký ultrapravičák vzal pod svá křídla kdejakého černocha nebo fanatickýho araba, ale to je teď celkem jedno, protože na genocidě evropské populace řízenou imigrací se podílí levice i pravice stejnou měrou.
26.04.2012, 22:34
9
Lucas22: Absolutní souhlas. Proč k nám tak houfně po milionech migrují, když si pak stěžují, jak se u nás mají špatně a jak jsou zde utlačovaní? Ať jsou rádi, že nežijí v těch sračkách, ale oni nám sem na oplátku přinesou kriminalitu, nemoci, rabování, teroristické útoky a v neposlední řadě svoji pochybnou agresivní víru. Proč se mají ve svých zemích tak špatně, zatímco v Evropě se máme tak dobře? Kvůli jejich primitivní rigidní víře, která zůstala na úrovni středověku. Tak proč ji sem tedy tahají? Proč sem tahají to, před čím utekli?
26.04.2012, 22:37
Ale v Evropě se nemají lidé dobře. Nebo máš ten pocit, že protestují po celé Evropě a v USA jen tak z hecu? Minimálně těch asi těch 700 000 nezaměstnaných, z níchž je 500 000 evidovaných na uřadech práce (a z nich asi jen 117 000 pobírá dávky pro nezaměstnané) se moc dobře nemá. A jejich počet roste.
26.04.2012, 22:42
ali : Ok mozno nema kazdy pracu ale drviva večšina ludi ma čo do huby a de byvat ....a a k Ta idu operovat tak ta uspia a nemusi si zakusit do drievka
26.04.2012, 22:51
zajcev> Hodilo by se použít slovo "zatím" s ohledem na dynamiku vývoje. Rostoucí počet lidí bez domova (a těch zadlužených, které to s největší pravděpodobností čeká),a to, že umírají lidí v zimě na ulici je celkem slušnej alarm. Nic neukazuje na to, že by se situace měla nějakým způsobem zlepšovat. Práce pro pracujcí = zdroj obživy. Tu nemá 3/4 milionu lidí. A další o ni samozřejmě přijdou. To mluvím jen o ČR. V jiných státech Evropy je situace ještě horší.
26.04.2012, 22:59
ali : uvidime o par rokov na to sme mi mali pani aby sme vedeli co bude mozno sa ludia prebudia
26.04.2012, 23:00
ALi - a kde na světě lidem padají pečení holuby do huby? Rozhdoně se na tom máme z celosvětového hlediska velmi dobře. Protivládní protesty nejsou jen v Evropě či USA, ale v současné době téměř v celém světě. A že se nám současný korupcí prolezlý systém nelíbí (mně také ne, ale k tvému komunismu bych se rozhodně nevracel, to je věc dávno překonaná), je jedna věc, ale nemůžeš to srovnávat se situací v Africe či v islámských zemích (tam kde se netopí v ropě), kde lidé umírají hlady, sociální systém neexistuje vůbec žádný, běžně se upalují či kamenují lidé, systémy, kam se cpou miliardy formou investit a potravinových pomocí a stejně tam vládne bída, přemnožení, neustálé konflikty. To že si my stěžujeme, že máme pár tisíc měsíčně na jídlo, je pochopitelné, protože bychom se mohli mít podstatně lépe, nebýt korupce na všech úrovních politiky, ale pořád jsme na tom nesrovnatelně líp než nějaký africký domorodec, který má sklenku vody a hrst pšenice na den. To, čemu my říkáme živoření, říkají imigranti blahobyt.
26.04.2012, 23:06
zajcev500> já doufám, že to dopadne dobře. Můj zájem se obrací k Řecku a boji pracujcích za své zájmy. Media nám předkládají že si tam žijí jako prasata v žitě (to možná ta jejich vláda, stejně jako u nás). A že chtějí něco zadarmo. A že jim prý někdo něco zadarmo dává. Ve skutečnosti dochází k rozkrádání Řecka za pomoci půjček a jejich zkorumpované vlády. Pokud se to pohne v řecku dobrým směrem, máme i my naději.
26.04.2012, 23:09
el-magor> myslíš opravdu vážně, že tam někdo nezištně cpe peníze aby pomohl a zlepšil situaci někoho jiného než jen a pouze sebe? Taková pomoc je o ničem. To není pomoc, to je zkupování levné pracovní síly a nerostného bohatství. Nikdo se k ničemu vracet nehodlá, ale taky nikdo nic na místě neudrží .-)
26.04.2012, 23:16
btw celosvětovy hledisko ti je k ničemu když mrzeš s prázdným žaludkem na schodech u hlaváku, ne?
27.04.2012, 14:58
ALi_ ještě doplněk, ohledně investic jsem pochopitelně neměl na mysli to, co jsi uvedl, ale všechny ty projekty pomožme Africe, pošleme dětem brýle, postavme dětem školu, pošleme jim osivo, pomožme jim zakládat nové farmy apod., hrne se to na nás ze všech stran.
26.04.2012, 22:31
7
Doživotní imunita zákonodárcům zůstane, Senát smetl další pokus ji zrušit : Jak hlasovali jednotliví senátoři Zatímco klub Klub ČSSD byl jasně pro ZRUŠENÍ ! Zkurvené kapitalistické straky zlodějské byly opět proti návrhu !!! Ještě mě někdo chce říkat, že tyto kurvy kapitalistické chcou pro nás DOBRO !!! ???
26.04.2012, 22:36
Senát->zrušit.Proč?->nemá moc ani význam
26.04.2012, 22:39
V senátu nejsou ani tak kapitalisté, jako spíš zaměstnanci kapitalistů (bohužel zaměstnanci kapitalistů, bankéřů atd nejsou jen v Senátu, sle i v Parlamentě a bohužel i ve vedení většiny odborů). A ano, kapitalisté pro nás chtějí dobro. To jsi nevěděl? :-D
26.04.2012, 22:44
Já bych takto neodsuzoval protože pravdou je že u nás žádná pravicová strana není.Snad nejlepším důkazem toho je že "vládní koalice" přišla se zvýšením daní + 7% daň pro vysokopříjmové, (nad 100k) Pravicová strana má podporovat rovnost příležitostí a né rovnost příjmů(levice) a tímto jasně dává na jevo svou politickou příslušnost vždyť tohle je přece proti ideologii pravice..
26.04.2012, 22:48
ano myslím samozřejmě ODS ty kurvy !!!
26.04.2012, 22:56
To je iluze. Jaká rovnost příležitostí když někdod vydělává 100 000 (a nepracuje) a druhý 10 000(a dře jak kokot 7 dní v týdnu, déle než 8 hodin za den). To je od sebe neoddělitelné. Hlavně v dnešní době příjem = příležitost. Dělení na pravici a levici je zavádějící. ČSSD se uvádí jako levicová strana. Ve skutečnosti je to pravicová strana s levicovou rétorikou. Nejvíc si notuje s ODS a nejraději spolu taky vládnou. ODS utahuje šrouby, ČSSD uklidňuje masy. Je to dobry duo. Monopol moci mají dvě strany, jako v USA. Mnohem přesnější je dělení stran podle ideologie. Všechny parlamentní strany jsou prokapitalistické, naplňuj neoliberální ideologii (tzv. anarchokapitalismus, to je synonymum pro tzv. volný trh). Vyjímkou je KSČM, který by měla být stranou pracujcích, ostře vyhraněnou proti kapitalismu, prosazující socialismus a diktaturu proletariátu (pracujících)...měla by, bohužel s Filipem taková není.
26.04.2012, 22:25
6
Cockótku nerozčiluj se nebo tě trefí už třetí mrtvice PITOMČE ŠPANĚLSKÝ. 8))
26.04.2012, 22:19
0
Ked počujem že ubližili bielej žene chce sa mi plakať naaozaj...:/
26.04.2012, 21:54
-20
Pha)) takove idiotske video Ti cucku nikdo normálni sežrat nemuže ty čuráčku posbírané sestřihy a vlozeni ceskych titulku a je z toho....8:29 minut pekne nafouknutá bublina Ty čuráku coto tady zas na nás jedeš? myslis je ja bych neumel sjednotit 9ti minutove video strihu, jak bílí lide dělaji ba dokonce horší zverstva? Fucku Ty mrtko bíla, koukej si radeji zalpatit dluhy a najdsi pořádnou práci Ty potrate protoze presne tohle delaji lidi co nemaji do drzky, ta nejveci zebrota a splodina, nema chytu ! tak se opíra za vlast a navazi se do tmave pleti nejveci nuly!! jedou tyhle picoviny...jako tenhle cucek) Potrat na zvracenych
26.04.2012, 22:02
Největší nula si tady pro mě ty.Protože neznáš fakta pořád jenom stupidně nadáváš což snižuje i hodnotu slov které tu píšeš.. Abych tě dostal do obrazu přijeď sem do Ostravy a projdi si ji večer.Budeš překvapen tím co zažiješ pokud přežiješ bez okradení, pobodání nebo zmlácení "Romskou menšinou" Takovým čuráčkům jako si ty bych to jenom přál a díval se
26.04.2012, 22:06
labrinth> zatím tu nikdo žádná fakta ani neudal. Ale snad se tu brzo něco objeví. Takový zápal proti různým rasám a národnostem přeci nepramen jen z podobných videjí a nebo individuální zkušeností, které nemohou nic napovědět o skutečné situaci...
26.04.2012, 22:22
Přesně tak.Takový zápal nepramění jen z videí jelikož lidé do začínají sami pociťovat a cítí se ohroženi proto se snaží bránit.Jenže v této společnosti a hlavně v jejím vedení které je tak prohnilé korupcí,úplatky,nahráváním a touhou se jen dostat ke korytům se takovéto věci vůbec neřeší.Tím spíše když se svážeme pod úřednickou vládu z Bruselu která vymýšlí takové pičoviny jako je maximální ohnutí banánu jinak je nežádoucí.. Na to lze říct jen že je třeba válku protože to je nejrychlejší řešení a vyčistění společnosti.
26.04.2012, 22:26
labrinth co chceš po čurákovi, jako je Cockót vždyť je to sám parazit a Španělská příživa. 8)
26.04.2012, 22:35
labrinth> záleží jestli ten pocit se zakládá na racionálních nebo iracionálních pohnutnách. To že EU je sračka, to je jasná věc. Že nijak pozitivně nepůsobí na členské státy se dá vysledovat podle ekonomických ukazatelů. To že se nás válka dřív nebo později dotkne se dá předpokládat, protože kapitalismus nemá jiné řešení své krize než válku. Můžeme jen doufat, že pokud se válce přecijenom nijak nepodaří zabránit, nebude to válka imperialistická - taková, kde pár mocných vyžene proti sobě na jatka obyčejné lidi kvuli zájmům které s nimi nemají nic společného..., ale že to bude válka spravedlivá, otroků proti svým vykořisťovatelům.
26.04.2012, 21:27
3
Řeknu vám jednu velkou pravdu.Na tu demokracii nakonec sami chcípneme
26.04.2012, 21:05
5
ALi : Když tady mají tak špatné sociální postavení tak proč prostě nezůstanou doma?Jinak videa mi nepřipadala nijak upravována,proto je považuji za důvěryhodný zdroj.Samozřejmě že se dá dokument vytvořit tak aby za původce zla byli označováni pouze imigranti,ale to že jich je čím dál víc a tahají sem africké a islámské móresy Evropanovi cizí je fakt.Pokud tu chtějí být musí nekompromisně dodržovat zákony dané země,pokud ne tak alou domů.
26.04.2012, 21:32
Tak možná jsou na tom lip než odkud přišli (často je odtam vyhnal hlad, válka rozpoutaná západní civilizací). To neřeším. A ani o tom nijak nepolemizuju. Jem bych rád věděl nějaky zdroje informací, ktery by obstály jako zdroje pro seriozní práci, například na VŠ. To video určitě ne, není původní. Taky bych rád třeba věděl, jaký je poměr kriminality u "bílých" nejnižších vrstev a poměr kriminality u "barevných" nejnižších vrstev atd. O ničem se nehádám, jen bych rád nějaky zdroje k seriozn uvaze...
26.04.2012, 21:54
ali: Je mi líto ale tak komplexní informace ti tady asi nikdo neposkytne,budeš muset pátrat na vlastní pěst.
26.04.2012, 22:04
lucas22> Škoda. Ale tady na webu je celkem silná "protipřistěhovalecká" skupina, tak věřím, že se zde určitě nějaké seriozní zdroje objeví.
26.04.2012, 21:00
0
Aký máte názor na opätovné zavedenie domobrany ?
26.04.2012, 21:06
riso: Pokud je potřeba a obyvatelstvo se cítí ohroženo tak rozhodně ano.
26.04.2012, 20:54
7
Jojo, nekontrolovatelný příliv imigrantů v kombinaci s extrémním pseudohumanismem, zcela absurdními zákony a neschopností domácího občana dovolat se svých práv, je to, nač jednou pojdem, pokud se nevzpamatujeme a nezačneme proti tomu konečně něco dělat :-/
26.04.2012, 19:49
-3
Škoda, že ty informace nemají jasny a duvěryhodny zdroje, aby se to dalo použit k nějaké odborné práci. Přemýšleli jste třeba o tom, jaké mají přistěhovalci sociální postavení? Nemá právě jejich postavení ve společnosti nějakou souvislost s kriminalitou? Budu moc rád, když se tu rozjede na tohle téma seriozní debata. Ovšem ale, uvádějte zdroje svých poznatků. Tak konkrétně, aby se daly dohledat a dalo se s těmi informacemi nějakým způsobem pracovat. Děkuji
26.04.2012, 20:19
ALI ten tvuj avatar je luxusní....to je asi zrejme niaký zasraný židák né z koncentráku
26.04.2012, 21:36
Ali ty ji vážně praštěná rudá děvka, s tebou je jakákoliv komunikace zbytečná ztráta času§
26.04.2012, 21:46
Místo urážek nabídni spíš nějaké zdroje odkud čerpáš. Díky.
26.04.2012, 21:56
ALi - Vypíšu teda moji osobní zkušenost s menšinama u nás.Aby sis udělal obrázek o tom kde žiješ snad potom přehodnotíš svoje závěry.. Víš jaké mají přistěhovalci sociální postavení ? Řeknu to asi takhle nepotkal jsem Vietnamce který by byl agresivní nebo nezaměstnaný.Naproti tomu neznám ŽÁDNÉHO Cigána který by byl.Má známá pracuje na odboru soc. dávek v Ostravě.Jsou tam i bílí ale jsou to převážně bezdomovci, feťáci a alkoholici jednoduše lidé kteří se buď svou nebo cizí chybou dostali do špatné situace.Ovšem cigánů jsou tam CELÉ RODINY.Všichni nezaměstnaní, byty které jsou jim přiděleny a placeny jsou zničeny- vyrvané parkety,vyházený nábytek,všude vši,myši, Lidé okolo si stěžují na kravál do rána-nikdo se samozřejmě ozvat ani nemůže v takovýchto ghettech, pobírají dávky někdy i 15 let,Samozřejmě čím více děcek tím více peněz dostanou, děcka nechodí ani do základní školy, jeden z 1000 má střední školu, ve dny vyplácení dávek si přijou mnohdy lepším autem než mají zaměstnanci, při odchodu vyřvávají hesla jako "ty píčo jedna, bílá kurvo ap.) když jsem se zeptal proč s tím něco nedělají nenahlásí na policii nebo nudělí pokutu (až 50 000,- na kterou mají právo ) řekla mi "A kdo z nich ty peníze dostane? Ze soc. dávek je podle ZÁKONA NEMŮŽEME VYMÁHAT a to je jejich jediný příjem takže.." Takže.. máš pocit že zde mají přistěhovalci špatné sociální postavení ?
26.04.2012, 22:03
labrinth> díky za snahu. Dokážu si to představit a mám taky ruzny negativni zkušenosti. Ale samozřejmě nejen s cikány nebo přistěhovalci. Bohužel takovy osobni zkušenosti jsou irelevantní. Můžeme to maximálně pokládat za ojediněly excesy (stejně tak to co je na videu). Neber to špatně. Já se snažím získat nějaky puvodni a seriozni podklady ke studiu. Socialní postaven není rovno vulgárnímu, nebo agresivnímu chování, to je něco jinyho. Zkouším něco hledat, ale zatím jsem nic nenašel. Každopádně ti patří dík.
26.04.2012, 22:16
Cigáni sem prostě nikdy nezapadnou jelikož do této společnosti nepatří A JEDINÉ CO DĚLAJÍ JE ŽE NA NÍ PARAZITUJÍ. Mají zde dost peněz,bydlení zdarma a VÝHODY SNAD NA VŠECH ÚROVNÍCH POKUD ZAŘVOU SLOVO RASISMUS. Nemám zkušenosti s muslimy nebo negroidní rasou ale to co slýchám, vidím a čtu mě utvrzuje v názoru že tohle tady rozhodně být nemůže protože islamistický systém se VYLUČUJE s demokratickým.Promin ale jestli něco řekne že zabít odhalenou dívku NENÍ ZLOČIN tak je pro mě na kulku do hlavy PROTOŽE TOHLE JE PRAVÝ RASISMUS ! Říkáš že hledáš podklady zkus porovnat kriminalitu černochů a bělochů v přepočtu na jejich počet tohle je absolutně jasné a nemusím dále přemýšlet KDO JE VE SPOLEČNOSTI ZLO.
26.04.2012, 22:27
labrinth> možná máš pravdu, ale uznej, že tohle jako podklad k seriozní práci nijak neobstojí. Možná jako 1/500 informace, pokud by to mělo formu vyplněného dotazníku.
26.04.2012, 22:30
labrinth>Musel bych nějak vymezit okruh zkoumání. Zákládat to jen a pouze na barvě pleti by nešlo, nic by to neřeklo. Je třeba nějak víc konkretizovat skupinu a místo. A to je dost složitá věc. Kdyby to udělal někdo jiný a poskytl by výsledky, metodu zkoumání a metodu zpracování, už by s tím šlo pracovat.
26.04.2012, 22:34
Já to taky nepíšu jako diplomovou práci ale snažím se přijít s pádnými argumenty. Zrovna u "Romské" problematiky jsem si skoro jist, že je to v celé republice stejné.Jen to potvrzují protiromské pochody po celé čr...
26.04.2012, 22:42
labrinth> Já bych to právě jako práci klidně a rád zpracoval. Proto se ptám takhle... a ty protiromské nálady mužou mít uplně jiný, než reálný původ. Jestli chceš, můžu ti hodit nějaký link...a ne, neboj, nesnažím se tvrdit že s cikány a jinými etniky nejsou problémy. Samozřejmě že jsou, vždyt je vláda 23 let nijak neřeší, protože buď řešit neumí a nebo spíš nechce řešit..
26.04.2012, 22:47
A nebo ještě jinak - nemůže.Cigánům tady vznikl monopol na slobo Rasismus a to vetuje jakékoliv zákony a toho oni zneužívají ! Nevím kde teda žiješ ale já neznám nikoho kdo by měl s cigány dobrou zkušenost.. to samo o sobě něco napovídá.
26.04.2012, 23:11
labrinth> potkal jsem hodně cikánů co jsou cikáni a ne nějakcí romové (jejich slova), co nekradou, jsou vtřícní, hudebně nadaní, čístí a celkově v pohodě. A na druhou stranu taky negativní zkušenosti. Teď co z toho vyvodit že...
26.04.2012, 19:24
7
vypíčené kurvy čierne a cigánske !!!
26.04.2012, 21:56
ty drz hubu čobolaku, vsak vy ste jeste horsi ..jak kde jaka tmava plet ty strasaku
27.04.2012, 08:29
Cockóte ty rasisto a xenofobe. 8)
26.04.2012, 19:14
3
Už ani neviem kde som to videl, ale normálne biele dievča mohlo mať tak 8 rokov niekde v USA presviedčali že ona nie je biela... tak to mi príde na hlavu trošku. A za to všetko môžu zasraný červený humanisti.