ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Breivik u soudu

3032x
Komentáře
23.04.2012, 01:13
1
TVL ! škoda že to udělal na ostrově a né tady u nís v čr... někde v černý čtvrti (chanov) a byl by daleko víc slavnej a uctívanej
21.04.2012, 21:35
1
to, ze mu sam soudce prisel podat ruku, jako nekolik dalsich lidi, je vcelku velmi zajimave. Me ruku nepodal ani muj pravnik :-) ale, pan Breivik je trosku jina klasa, tak to chapu :-)
21.04.2012, 21:47
LOOOOOOOOOOOOOL protože ti smrdí z huby a nemyješ si koule
21.04.2012, 17:48
11
Ele já myslím, že můžu s klidným svědomím říct, ty jsi člověk se zdravým selským rozumem a otevřeným srdcem. Jediný kdo může omlouvat tento zlodějský, kapitalistický režim, jsou opět jen zloději a těm by se měli sekat ruce. Jsem jednoznačně pro NACIONÁLNI DEMOKRACII je to jediná možnost, jak pozvednout umírajícího ducha Českého národa, ale nejen toho Českého ale v celé Evropě, protože každá Evropská země ať je to maličké Monaco, nebo velká Francie má nespočet národního bohatství, na které může být ještě hrdá. Kladu si stále jednu otázku na co budeme hrdí, až nám to všechno rozkradou ti rádoby Demokraté Kapitalisti ?
22.04.2012, 23:02
S klidným svědomím? Svědomý je přece židovský vynález
21.04.2012, 17:00
0
LOOOOOOOOOOOOL vy jste se nějak rozjeli, kdo to má sakra číst?
21.04.2012, 15:54
0
počkat ale tak aky ma vlastne trest kolko rokov si posedi? sympatak inač
21.04.2012, 16:43
Pevně doufám, že ho pustí a když ne, tak ho někdo osvobodí.
21.04.2012, 15:52
10
Tohle je velice choulostivé téma. Obě strany konfliktu tady disponují pádnými argumenty, těžko říci, zda se přiklonit na stranu srdce nebo rozumu. Nenávidím nacisty, protože to jsou jen šovinistický germanocentrický hovada. Kdyby se jim podařilo sjednotit Evropu a pod jednou vlajkou bojovat proti židům a cikánům, popř. komunistům, nic proti nim nemám, ale že docílili pravého opaku, Evropu naprosto zdevastovali, navíc s jejich postoji k nám Slovanům - a vůbec proti všemu, co se jim nezdálo dost vznešeného árijského, nechápu, že se může nějaký Čech dát na jejich stranu a ještě hajlovat, to už není ideologický postoj, ale duševní choroba. Na druhé straně je však pro Evropu ještě větší zlo, ta zkurvená středověká karikatura náboženství - islám. Jestli jsou náckové hovada a duševní mrzáci, pak pro vymrdaný islámisty neexistuje adekvátní nadávka. Ač z hloubi srdce nenávidím nacismus, je pro mě stále přijatelnější varianta žít v neonacistické Evropě než v nějakým zkurveným islámským chalífátu či jednom velkým negerským ghettu. Vážně se obávám o budoucnost, o život našich dětí, o to, v jakém stavu přenecháme naši vlast našim potomkům, o to, jak vše, co se tu tolik staletí budovalo, necháme napospas kvůli jedné zrůdné vymrdané asociální ideologii – multikulturalismu, kterou mohl vymyslet jen ten největší zvrácenec pod sluncem. Je škoda, že nacisté svými snahami dosáhli pravého opaku, jen dali trumf do rukávu všem špinavým pseudohumanistickým a promultikulturním krysám, pro které je jakýkoliv náznak evropského vlastenectví či nacionalismu ihned fašismem a nacismem a kdokoliv se postaví za svoji vlast, je ihned označen nálepkou nácek. Do značné míry si za to mohou sami tito nacionalisté, kteří se stále hájí, že nemají s nacismem nic společného a pak přijdou na demonstraci nebo na koncert e vesele si ti připičové hajlují. Pak se toho kdejaká špinavá vysmažená levičácká fetka chytne, aby mohla jen škodit. Je škoda, že co bylo dřív ctností, je nyní kriminalizováno. Breivik jednoznačně bojuje za dobrou věc, to je neoddiskutovatelné, avšak ne zrovna šťastným způsobem. Brát si za rukojmí vlastní lidi mně nepřijde vůbec jako šťastné řešení. Člověku už je jedno, jestli mu blízkého zabije nějakej negr, islámista nebo Breivik. Kdyby se nezamířil na civilisty, ale na strategické politické cíle, má moji plnou podporu, protože už nastal čas jednat, je za minutu dvanáct, takhle je to jen terorista, avšak se správným postojem, s nímž sympatizuji. Snad se o tom problému ale začalo více mluvit a ledy se hnuly správným směrem, ale jen prázdné tlachání nikam nepovede, to je jen oddalování nevyhnutelného.
21.04.2012, 16:40
Konečně to někdo pochopil.
21.04.2012, 16:52
Ještě jsem chtěl dopsat, že nechci ani jedno, fašismus (či přímo nacismus) ani islámismus, ale jednomu z nich se prostě nevyhneme, taková je doba :-(
21.04.2012, 17:17
ElMagore to je sporný co je pro Evropu větší hrozbou, největší hrozbou je pochopitelně demence dnešní mládeže, jestli ta je naší budoucností tak nás bůh ochraňuj. A oháníš se všude útoky na politický cíle a kdo ví co, takže podporuješ terorismus.
21.04.2012, 17:52
vladan123 a co chceš ty ?? Multikulutro přiblblá ! ! už se opař stuedenou vodou debile !!! nikdo tu nepodoruje terorismem ale ty vaše áčkovské vyfetované mozky ještě nepochopily, že se to řítí k 3. světové válce !!!
21.04.2012, 21:44
Vladan123 – nikoliv. Já tušil, že budu nepochopen, protože jsem to psal na můj vkus příliš stručně. Tohle je rozsáhlé komplexní téma, které nelze nastínit v pár větách. Když chci něco vysvětlit, musím to rozebrat ze všech aspektů a na to tady není koncipován spamfiltr ani čtecí ochota většiny uživatelů. Takže znovu podotýkám, že ani jeden ze mnou jmenovaných scénářů nechci, přeji si svobodnou společnost, mír, dobro mezi lidmi, ale to není možné, společnost na něco takového ještě není připravená a pokud si sem budeme lifrovat kdejakou opici z Afriky či pomatenýho ručníkáře, takováto doba mírumilovného soužití se dramaticky vzdaluje. A ohledně toho tvého terorismu asi takto: Pakliže jsou politici proti většině národa, staví se do pozice vlastizrádců a člověk bojující proti nim tedy nemůže být teroristou, nýbrž hrdinou, to dá rozum. Breivik ovšem zabíjel civilisty, ten se v mých očích skutečným hrdinou nikdy stát nemůže.
21.04.2012, 22:53
Fuckinghell: Píšu snad někde, že jsem zastáncem multikultury? Ten příval přistěhovalců ze zemí třetího světa snad nedělá radost nikomu, ale proto snad nebudu schvalovat masakry a podporovat teroristy. A co tedy vlastně jsem, áčkovskej vyfetovanej mozek, čuráček kapitalista nebo komunista, nebo všechno dohromady? Očividně ve mně máte docela zmatek.
21.04.2012, 12:37
-6
jooooooooo kluci jen se urážejte, uvařím si kafíčko a zakousnu si buchtičku nebot nic nepozvedne náladu a sledovanost na zvracených než turnaj dvou kohoutů jinak bych si dával pozor na některé výrazy, aby jste neskončili jako zabanovaný uplakánek milan duzda
21.04.2012, 12:50
Ty drž pysk komická figurko.
21.04.2012, 12:57
jooooo tlamo tady nám vyvstáva otázka kdo je větší šašek
21.04.2012, 13:02
To určitě až po tom, co by jsi obsadil první místo bejku ;-)
21.04.2012, 12:28
-9
FH – Esesáčku, ty mě sice zajímáš asi jako mor a cholera v Somálsku nebo intimní život Evy a Vaška, nicméně se u tvých psychopatických komentů náramně bavím. Momentálně jsem vyžvejkl parádní guláš k obědu…
21.04.2012, 12:33
Duchcate uchyláku , když mě nazýváš "esesáčkem" tak by jsi to mohl nějak podložit, né ty multikulte posranej ? 8)) mám rád svou zemi a proto jsem "Esesáček", nebo proč ? Ovšem to, že ty jsi deviantní uchylák tu ví všichni, bohužel. 8)) navíc se s tebou o politických problémech bavit už nehodlám, protože jim evidentně nerozumíš, tím nechci napsat, že jsi hloupý, rozumíš jiným věcem například fekáliím, moči, mučení, sadismu atd. prostě jsi taková místní šikulka a tyto stránky by byly jistě podle svého názvu zvraceny.cz o hodně ochuzeny, kdyby jsi tu nebyl. 8)
21.04.2012, 12:58
lektore, ja jeste takoveho magora jako je ten fucek nevidel dobre mu davas a to pritom jeste mlaskas gulas
21.04.2012, 12:59
fucku on neni uchylak, on jen pise pravdu Ty se tu totiz opravdu prezentujes jako esesáček to vystihl perfektne Ty jsi jeden z tech co by prodal vlastni matku za kus zvance
21.04.2012, 13:03
Ticho čmoude :-D Ber dávky dokud můžeš. Potom na tebe čeká konopná kravata.
21.04.2012, 13:06
FH – gestapáčku, ztratil jsem s tebou příliš mnoho minut mého života. Za víc než guláš k obědu mi nestojíš...
21.04.2012, 13:46
Cock´tku copak to už jsi klesl až tak na dno, že lezeš do prdel zdejšímu, největšímu úchylovi ? 8)) ty jseš ale ubohá píča. 8))
21.04.2012, 12:12
-10
FH – esesáčku, ty si tu klidně děláš bezplatnou předvolební kampaň pro politickou stranu DSSS (zkráceně SS) a prochází ti to?
21.04.2012, 12:20
Tobě už by nemělo projít to, že tady neprávem osočuješ suverénní politickou stranu nálepkou SS..dávej bacha uchyláku, proti komu se stavíš. 8)
21.04.2012, 12:30
Hahahahaha - už to začíná, malý Hitler začíná vyhrožovat. S tebe mám fuckt naděláno v kalhotách, Vandasův hemeroide...
21.04.2012, 12:31
oprava - z tebe...
21.04.2012, 12:36
Duchcáte tohle není vyhrůžka přeci, nebuď prosím tě posranej z mých dvou slov. 8)) je to konstatování na tvou hloupoučkou, řečnickou otázku. (zda mi to prochází ?) 8)
21.04.2012, 13:05
Chcanko T.O. tě nemine. Navíc si pějknej mamrd, když jsi zabil Aničku....
21.04.2012, 11:00
1
LOOOOOL vtip : Když jsem zjistil nevěru manželky, byl jsem zdrcený, ale obrátil jsem se k víře a to mi pomohlo. Konvertoval jsem k islámu a ráno jsme ji ukamenovali. :-DDDD
21.04.2012, 11:33
Je to smutný, ale takhle to v podstatě je .................
21.04.2012, 10:48
1
ani bych ne nedivil kdyby ho tak někdo za takových 50-60 let oslavoval, protože cigan a islamci zamoří celou evropu a bude bordel ;-)
21.04.2012, 12:28
A tak to taky bude, na mnoho bojovníků v dějinách se s odstupem času pohlíželo jinak, třeba husité, kteří byli ve své době psanci.
21.04.2012, 10:43
13
Chcanko a ještě něco ústavu a její platné zákony dodržuji, platím daně, házím papírky do koše a zbírám hovna po mém psovi. Jdu pro ti těm kdo tak nekonají a měří tzv. "dvojím metrem" až budou platit v této zemi ZÁKONY PRO VŠECHNY stejně, pak se zde nebudem o tom dohadovat, hňupe. 8)
21.04.2012, 12:04
looooooool jestli se budu chtít vyzvracet nedám si domácí slivovicu, ale přečtu si názor fašouna fuckinghella že jsi uplnej magor to už vím dávno
21.04.2012, 16:45
Tak jestli tohle všechno děláš, tak si hovno FuckingHell :-DDD ne dělám si prdel
21.04.2012, 10:40
9
Chcanko ty máš z toho fetování těch hoven, už zatemělou mysl dočista. 8) já jasně napsal, ŽE ODSUZUJI ČIN BREIVIKA a jestli jsi slepý tak zajdi k očnímu to bude nejlepší, pitomče. Trestní oznámení by měl podat někdo na tebe, pro jasnou deviaci a návrh na ústavní léčbu už jsi zde několikrát dokázal, že jsi nebezpečný pro společnost.
21.04.2012, 09:13
-10
FH – pokud žiješ v tomto státu, tak bys měl uznávat ústavu a její platné zákony. Je potřeba si uvědomit cosi o paragrafech o rasové nesnášenlivosti, extrémismu, oslavě fašistického zabíjení, rasismu, antisemitismu apod. Jedna věc je černá imigrace v Evropě a druhá oslava zabíjení mladých dětí fašistickým fanatikem. Ty pleteš hrušky s jabkama, ostatně jako každý jednostranně extrémisticky orientovaný člověk. Pokud se zastáváš masového vraha (ať sám nebo za pomoci tvých nicků, s kterými zde vedeš monolog), tak se divím, že na tebe ještě nikdo nepodal trestní oznámení. A to by mělo možná za následek vymazání tohoto portálu, který byl od prvopočátku ZVRÁCENÝ a ne EXTRÉMISTICKÝ…
21.04.2012, 11:32
Takže podle tvojí logiky by na mě mělo být podáno trestní oznámení třeba za to, kdybych napsal: "Jsem hrdý, že Miroslav Kalousek je ministrem financí, protože nikdo by nedokázal udržet naší zemi nad vodou, tak jako to dokáže on." Touhle větou prakticky podporuji rozkrádání státu a škrty ve zdravotnictví, školství a podobně. Co se týče škrtů třeba ve zdravotnictví, tak si to sečti a zjistíš, že na Kalouskovu hlavu připadá mnohem více mrtvých, než připadá na hlavu ABB. Jenom kvůli podepsanýmu papíru. Nemluvě o sebevrazích a vrazích, kteří konají na základě sobeckého rozhodnutí jednoho píčuse. V naší vládě jsou mnohem větší zrůdy, se kterými se ABB nikdy nemůže rovnat. ABB přinesl smutek a neštěstí 77 rodinám. Kalousek přinesl neštěstí celé zemi. Srovnávat jablka a hrušky? Možná ti to tak příjde, ale princip zůstává stejný neboť jablka i hrušky jsou pořád ovocem :-)
21.04.2012, 12:21
magnetheridon asi tak, bravo 8)
21.04.2012, 12:38
A co takhle masový zabíjení lidí po celým světě v roli fašistické US army? My jim ještě na jejich invaze do suverénních států, kde zabíjí i civilisty, ženy a děti posíláme svoje žoldáky, to není otevřená podpora terorismu? Ajo to je vlastně prorežimní terorismus, ten není tak hrozný jako protirežimní. Imigranti v Evropě za posledních deset let zabili podstatně víc životů než Breivik, ale o tom se nemluví, to je tabu. Když může slepý stádo ovcí otevřeně podporovat válečný zločince, vrahy a teroristy, proč by pár černých ovcí nemohlo podporovat terorismus z druhé strany? O co je to horší? Jednouse ukáže, na čí straně byla pravda, jen už bude pozdě. Až ti nějakej arabák zprzní a následně podřízne dceru, nebo nějakej špinavej cikán umlátí syna kvůli mobilu, tak si na nás vzpomeneš, pamatuj že nejůčinější boj je vždy prevence, až jich bude v Evropě 50 %, tak už se na nic nezmůžeme a začnou nám řezat hlavy ve velkém, toho chcete vy "demokraté" docílit? Pádu Evropy? Bravo!
21.04.2012, 12:41
Ještě jsem chtěl dodat, že po nějacích afgháncích je mě hovno, čím víc jich padne, tím líp pro nás Evropany, ale měli bysme měřit stejným metrem, ne přivírat oči nad tím, co se nám hodí do krámu. Na jedný straně boj proti terorismu, kterej jen další terorismus a fanatiky vytváří, na druhé straně si budeme tuhle špínu hýčkat v Evropě a myslet si, že se mávnutím kouzelnýho proutku z těchhle pouštních velbloudomrdů ze dne na den stanou spořádaní Evropané milující naši kulturu?
21.04.2012, 13:20
Podívej se, já nemám rád cikány jako každý jiný, ale nevezmu kalacha a nebudu přece dělat rasové čistky, ke kterým se tady hlásíte…
21.04.2012, 14:44
Myslím že nikdo z nás by se k tak krajnímu řešení neuchyloval, pokud by byla jiná možnost, ale není, mocipáni se rozhodli jít směrem multikultury a zkázy a po dobrým je nikdo neporazí, odlišným názorům, který nesedí jejich politice se nedává prostor, lidé s odlišným názorem jsou umlčováni, zesměšňováni, kriminalizováni, do médií se nikdy alternativní zprávy nedostanou, v takovém případě není jiné cesty, nejedná se o nic míň než budoucnost našich dětí! Já nechci aby žily v tmářským středověku, chaosu a bezpráví, aby byly utlačovány ve vlastní zemi!
21.04.2012, 08:58
-10
FH uz zase rozdava rozumy
21.04.2012, 19:47
fuckyourass69 a blbý kapitalista jen čumí s otevřenou hubou, jak ho přechcávám. 8)
21.04.2012, 08:30
-7
ty výblitky tady jsou na oznámení kolik kriplů sem chodí a oslavuje masovaho vraha Vy mrdky co ho oslavujete a jinak povyšujete by jste měli kouřit klády v base
21.04.2012, 08:34
00fetkaline00 ty pořád básníš o té base, že ty jsi tam strávil dost času ? 8)) ale nic podivného na cikána, že ? 8))
21.04.2012, 11:35
Až budeš v base, vezmi si učebnici ČJ :-) Ty sračko nevymrdlá.
21.04.2012, 12:44
a podporovat a oslavovat masový vrahy z US army, kteří vraždí civilisty, podporovat libyjský rebely, rozuměj zahraniční žoldáky z al-kajdy, kteří vraždí vlastní lid, to není na oznámení? Ne to je vlastně demokratický, vražda pod rouškou režimu je vždycky lidštější než vražda proti režimu, že pokrytci?
21.04.2012, 08:05
-4
Tady se zase hajluje, jak jinak...
21.04.2012, 08:33
Duchcat tak co tu děláš multikulturaristo, když se tu podle tebe "hajluje" ? 8)
21.04.2012, 07:12
7
Chce to ČLOVĚKA, který by udal směr Evropě, která je systematicky rozkrádána, ničena a řítí se směrem k další hospodářské krizi, podobné té před druhou světovou válkou a některé hlasy dokonce říkají, že už v hospodářské krizi dávno jsme, tomu bych i věřil, stačí se podívat na Řecko a teď i Španělsko za nedlouho tato situace strhne i ostaní státy a kdo si myslím, že ne tak je hlupák.
21.04.2012, 08:04
Myslíš tím nového vůdce, nového Hitlera, že jo ty "demokrate"...
21.04.2012, 08:32
duchcat nacionalismus není nacizmus, nauč se rozlyšovat a možná i pochopíš a nacionální demokracie, není ta vaše kapitalistická demokracie. 8)
21.04.2012, 08:38
*rozlišovat
21.04.2012, 06:51
-4
kdo to je?
21.04.2012, 11:36
:-DDDD Ty jsi mne pobavil
21.04.2012, 00:17
2
Sláva Breivikovi! Poslednímu skutečnému vlastenci nejen slovy, ale i činy!
21.04.2012, 00:36
http://www.zvraceny.cz/video/42913-knights-templar-2083-anders-behring-breivik/
21.04.2012, 00:40
Dnes je haněn a špiněn, ale jendou lidi pochopí zač bojoval a budou k němu vzhlížet jako k poslednímu spravedlivému rytíři - a nebo se konečně vzchopíme a začneme jednat, aby naše děti měly kde žít? Naši předkové se musí otáčet v hrobech když vidí, že upadá vše, co tak pracně budovali a chránili! Nenechme Evropu padnout!!
21.04.2012, 01:10
ty šašku, to trochu přeháníš, Breivik je kokot, sice bojuje za dobrou věc, zato mu všechna čest, názorově jsem na jeho straně, ale zabil 77 převážně bílých lidí, a to i ženy a děti, za to by měl být souzen jako vrah Árijců! Kdyby vyvraždil norskej parlament nebo vyhodil do luftu mešitu při páteční modlitbě, tak ho oslavuju jako hrdinu, takhle je to bezcitnej vrah!
21.04.2012, 01:36
Pokud jsi názorově na jeho straně jak tvrdíš, tak proč se mi zdá, že ho nechápeš? Prolil vlastní krev, aby jí nebylo prolito ještě více. Co je 77 proti statísícům.
21.04.2012, 01:40
no já zase tak ty jeho výplody podrobně nezkoumal, ale co jsem o něm slyšel, tak stojím při něm. To víš že každý zabíjení našich lidí mě bude proti srsti, ale pokud by to bylo pro dobrej účel, tak se nad tím dají přivřít oči. A stejně se nic neděje, kolik takových masakrů je zapotřebí, aby se stará zhýčkaná Evropa probudila?
21.04.2012, 01:45
Já upřímně doufám, že nás se krveprolití týkat nebude. Nechci mít na rukou naši krev.
21.04.2012, 01:53
no já už budoucnost nevidím nijak růžově, ať se podívám všude kolem sebe, všechno spěje do hajzlu, takže už nemáme moc co ztratit
21.04.2012, 11:37
Vždycky je co ztratit. V poslední řadě můžeme ztratit sami sebe. To se naštěstí nestane. :-) Na hoře Blaník se postavíme na odpor a tam my zvítězíme.
21.04.2012, 12:49
Swallow_my_shit_dirty_bitch: Je to hnusný, co udělal, vím že to není nic pěknýho, ale účel světí prostředky, ostatně o tom už dole psal magnetheridon. Ve hře je mnohem více evropských životů než 77. Útoky proti státním institucím? Na tom už se pracuje i u nás "Ultrapravicoví extremisté zvažovali v České republice útoky na lidi, jako jsou představitelé státu, i poškození objektů. Jejich plány měly charakter protistátního boje."
21.04.2012, 15:59
werew0lf - tak útoky na představitele státu a všemožné instituce, to podporuji, stejně jsou politici jen prašivé hyeny, které by pro člověka neudělaly nic dobrého, jen nakrást a za pár šupů prodat vlastní zemi kdejaké špíně. Ty doby, kdy si člověk mohl vážit svých politiků, jsou nenávratně pryč (pokud takovévůbec kdy byly). Ale nepodporuji aby tady nějací fanatičtí magoři masově vraždili vlastní lidi!
21.04.2012, 22:49
werew0lf - tebe komentovat vůbec nebudu, ty jsi případ pro psychiatra, protože tohle by ze sebe zdravej člověk nikdy nevypotil.
20.04.2012, 23:55
3
Jeho činy se dají krásně vysvětlit. Ano, zabil 77 lidí. To je hrozný. Na druhou stranu to byl nejmírovější způsob, jak poukázat na podstatu problému. Demonstroval, co dokáže napáchat jeden nasraný Nor zastáncům likvidace Norských tradic. 77 lidí je celkem vysoké číslo, ale kdyby si jako cíl vybral mešitu nebo jiné místo, obětí by bylo daleko více. Všichni si doufám pamatujete Dánského karikaturistu, který zobrazil proroka Mohameda se zapálenou bombou místo turbanu a jaká se poté strhla mela. Vypalování Dánských velvyslanectví v islámských zemích a hromadné demonstrace, při kterých zahynulo mnohem více lidí, než při Breivikiádě. Jenom kvůli obrázku imitace něčího imaginárního kamaráda. Co by následovalo v Evropě, kdyby si Breivik vybral nějaký muslimský cíl a místo 77 Norů by postřílel 77 muslimů? Válce by jsme se nevyhnuli(a asi stejně nevyhneme, přesto máme čas na přípravu) a to by bylo mnohem více ztracených životů, když není nikdo připraven bojovat. Uvědomme si, že každý muslim je ve "svaté válce" s nevěřícími, což je v podstatě s každým z nás. Muslimové chtějí buď konvertovat a nebo zníčit nás všechny. Breivik pouze upozornil na to, co čeká Evropskou společnost tím nejméně bolestivým způsobem (Skutečnost, že by Islám ovládl Evropu je více než hrozná a pro všechny svobodně uvažující lid je nepřípustná). Neschvaluji zabíjení nevinných, ale jiné cesty bohužel nebylo. Cenzura ve společnostech podporující multikulturní společnost, je více než jasná. Sám říkal, že snažil psát články do různých novin a podobně, ale pokaždé byl odmítnut jako rasista. Sám tvrdí, že rasista není a já osobně mu to i věřím. To co provedl, bylo až tou poslední a v podstatě zoufalou možností. Vzkaz jeho činu je také jasný. Připravte se. Já nenechám zničit zbytky toho, co udělala naše Vláda z naší Vlasti. Já se chci bránit. Já chci žít svobodně. Žádný prapíčus z prašivých zemí mi nebude přikazovat, co mám dělat a jak se k němu chovat. Bude dodržovat naše pravidla a když ne, tak ať táhne. Jsou jako mor. Představte si, že nebude existovat tak 75% toho, co lidi baví a co máme rádi. Chceme to dopustit? Omlouvám se za slovosled, ale jsem nasranej. ABB je pro mne svým způsobem hrdina, který se sám snaží ochránit to co je mu nejdražší a to je jeho Vlast. Stejně uvažovat by jsme měli my všichni. Chceme opravdu nechat zníčit zbytek toho, co máme?
21.04.2012, 00:09
Souhlas
21.04.2012, 00:28
Radši prolil sám méně Norské krve, než kdyby jí prolila mnohem více islamizující společnost.
21.04.2012, 00:33
Chtěl jsem napsat: než kdyby jí mnohem více prolila islamizující společnost.
21.04.2012, 00:42
Pravda pravdoucí, tohle orámovat a ukázat všem pochybovačům!
21.04.2012, 01:17
no v tom máš asi pravdu, lepší teď dokud to nebude tak krvavý, než čekat potom až se rozpoutá válka, které se stejně nevyhneme, ale i tak je to sprostej vrah, mohl vymlátit třeba parlament nebo nějakou instituci, i když tam by zase nepochodil, střílet do živých terčů na ostrově, kde nebyl nikdo ozbrojenej je snadnější cíl
21.04.2012, 01:33
On demonstroval to, co nás čeká islamizací. Muslim nepočká, než vezmeš do ruky zbraň. S větší dávkou štěstí zemřeš hned a nebo tě dekapituje. Je to vrah. To bezesporu. Každý muslim také. Jak s oblibou říkají: Zabít nevěřícího není vražda, je to jen cesta do nebe.
21.04.2012, 01:43
o muslimech mě nemusíš vykládat, mám o nich nastudováno dost na to,abych je nenáviděl, takže vím co jsou zač, zfanatizovaný středověký prasata, který se před ničím nezastaví a dokud si to svět zavčas neuvědomí, už nebudou mít nepřítele a ovládnout celej svět už pro ty hyeny bude jen formalitka
21.04.2012, 16:01
To je do značné míry pravda. Moc dobře si pamatuji si, kolik rozruchu u těch zkurvených primitivních fanatických podlidí vyvolala karikatura toho prašivýho vyjebanýho pouštního buzeranta mohamrda.
20.04.2012, 23:46
-2
Tak toho vymatlanýho psychopata Brejvika, co vraždí neviný lidi i malý děti, se snad může zastávat jen stejně vymaštěný hovado jako je on, je to zrůda a za to co udělal zaslouží hodně tvrdej trest, ne ty luxusní vězení evropskýho typu.
21.04.2012, 07:04
Vladan123 vyděl bych to na vězení "černý delfín" 8)
20.04.2012, 22:43
0
frajer...
20.04.2012, 20:31
-6
Breivik má len polovičnú vinu na zabití 70-tich ľudí. Druhú polovicu viny má nórska spoločnosť, pretože v prírodnej divočine (dokonca na ostrove!) nechala mnoho mladých ľudí a detí bez ozbrojenej ochrany (policajt v dôchodku, ktorý ich akože strážil, bol vraj neozbrojený...). Keby aspoň časť tejto mládeže bola vychovaná k vojne/obrane štátu (snaha komunistov za ČSSR), a mali aspoň pár malorážiek, tak by to Breivik pravdepodobne neprežil a počet obetí by bol značne (rádovo?) nižší.
20.04.2012, 21:10
ty si snád ešte blbší jak coke a ten eforos...
20.04.2012, 21:42
A kdo by cekal takoveho vraha zrovna na ostrove utoya Ty chytraku
20.04.2012, 21:43
lakatos, neni ti rozumet ani slovo..co to tam blekotas ty madare
20.04.2012, 23:14
negramotní kokot... to je už poriadna hamba ked nerozumieš slovensky.... mám písat cigánsky aby si bol spokojní??
21.04.2012, 11:45
ian_stuart_lakatos ten debil totiž ani neví, kde leží Slovensko. 8))
21.04.2012, 12:56
jiste ze nevim.) jak bych mohl kdyz nema ani zakladni vzdelani
20.04.2012, 20:09
8
Odsuzuji čin Breivika zabil 77 lidí, kteří chtěli žít a měli život před sebou, stejně tak odsuzuji ale tzv. multikulturní humanisty za to, že bez souhlasu domorodého obyvatelstva během několika let zaplavili suverénní země kdejakým přistěhovalcem a hlavně dovolili znehodnocení kultur a rasismus proti domorodému obyvatelstvu ! Příroda ví co je správné a jednoduše, dej Rysa s Tygrem do klece a je všem jasné co se stane.. Cikáni jsou z Indie jejich domovina je jinde, kdo byl v Indii ví, že města jsou velmi podobná co se týče pořádku "cikánským sídlištím " tzv. kulturní humanisté, jsou největší RASISTI v dějinách země, protože učí Tygra být Rysem...
20.04.2012, 20:17
né učí...ale *nutí..
20.04.2012, 20:19
Ty jsi ale hlupak cucku precti si znovu co jsi napsal clovece, jdi a rekni tohle na verejnosti a dostanes takovejch facek ze ti bude kozich malej ty troubo
20.04.2012, 20:33
cockóte ..cikán se ozval a to jsme právě potřeboval 8)) dokresluje to atmosféru, že mám naprostou pravdu. díky 8)
20.04.2012, 20:40
Jiste pokud Ti nehraji do noty tak jsem cikán ale uvedom si ze me je uprdele co si myslis ze sjem dokonce ti klidne potvrdim ze jsem cernej spinavej cikan.) co ty nato proste pises kraviny: ) jdi to nekam ven rict, a sfackujou te zato i skini ty vole jeden delas jim jen ostudu,)
20.04.2012, 20:41
coke, začni něco takového vyprávět na veřejnosti, jako zde prezentuješ a dostaneš po hubě ty. Zajeď si do kritických oblastí a začni hlásat svoje moudra. Budu se těšit na Tvé Zážitky.
20.04.2012, 21:09
pre môžu cigáni slobodne naštevovat tento web ??
20.04.2012, 21:41
lakatos, pis srozumitelne, neni Ti ani slovo rozumet !!
20.04.2012, 22:37
Přesně tak. Pokud bude EU nadále pokračovat ve své špinavé multikulturní politice, tak bude takových fanatiků každým dnem přibývat a nevím, jestli je to dobré znamení, protože se aspoň někdo vzepře genocidě páchané na našich lidech, že všichni nejsou jen slepé ovce pochodující se stádem všude tam, kam pastýři chtějí, nebo špatné, protože v takovém případě zemře spousta nevinných lidí a dokud nezačnou umírat politici a všechna ta novodobá šlechta, stejně to nikam nepovede :-(
21.04.2012, 07:06
cock´te už jsme si myslel, že jsi dostal rozum a ty jsi pořád stejný blbec ..ach jo .. 8)
21.04.2012, 19:48
Cock´te ty BEZMOZKU ian stuart je SLOVÁK ! 8))
20.04.2012, 19:35
2
chcel upozornit na problém ktorý bude za niekolko desiatok rokov už neriešiteľní ale nechápem prečo na to upozornil tak ako to urobil...
20.04.2012, 19:46
Ano,souhlasím!Chtěl upozornit na vážný problém.Ale udělal to velice špatným způsobem!!!
20.04.2012, 20:03
brutus neudělal to tak špatně, že se o něm bavíte i vy obyčejní lidé v obyčejné zemi zvané ČR. 8) a o to mu právě HLAVNĚ šlo, na sebe upozornit, kdyby zabil 2 nebo 3 lidi média by tomu nevěnovaly pozornost. Každopádně je to psychopat, protože se v tom vyžíval a tohle už není normální 8)
20.04.2012, 21:08
určite nemá nasrané v hlave a aj to hranie na nepríčetnost je premyslené...ale ajstak ked už vraždit tak určite si mal nájst iné ciele...
20.04.2012, 19:33
9
Soudí nesprávného, před soudem mají stát ti co dovolili, že nám tu nalezla tak islámská verbež!!!
20.04.2012, 20:05
whitepower soudí ho právem, zabil 77 lidí ale soudit by měli i ty o kterých píšeš, multikulturní humanisty a hlavně vlastizrádce ! 8)
20.04.2012, 21:43
fuckinghell Takže rodiče obětí z ostrova?
21.04.2012, 07:07
ninabond viz můj koment nahoře.
20.04.2012, 19:17
4
Breivik je silná osobnost. Symbol revoluce. Stojí sám proti celému systému. Smrt nebo jeho pravda. Osobně bych ctěl mít alespoň 10% jeho síly. Zabiješ jednoho - jsi vrah. Zabiješ 100 000 - jsi dobyvatel. Lidí je jak sraček. Které sračky ale pod jinýma sračkama shnijí, to je věc druhá.
20.04.2012, 19:10
3
Anders je môj vzor, a ten jeho pozdrav nemá chybu......skoro jak Adolfíno, dúfam ze sa z toho vyseká ale asi to vyzerá na psychiatriu škoda no
20.04.2012, 18:51
3
Jo toho bude ALLAH milovat že mu zabil 77 neveřicich.
20.04.2012, 18:11
0
vic takovych,na primitivi pouze primitivne
20.04.2012, 18:08
1
Osobně nesnáším islám a přistěhovalecké sráče z těch arabských,špinavých kultur!Islám je zlo,které se plíží jako rakovina celou Evropou!Využívají sociální systémy evropských zemí stejně jako cikáni,jen s rozdílem,že jsou mnohem nebezpečnější, protože jim nejde jen o obyčejnou kriminalitu jako cikánům ale o nábožensko-ideologické,fanatické převrácení celé společnosti,zákonů a kultury!!Neuznávají demokracii,kterou ovšem plně využívají k prosazení svých zájmů aby ji jednou(po populační a politické převaze)nadobro zničili!!Je nutné proti nim bojovat ovšem v žádném případě ne tak jako Anders Breivik!!!Extremismus nesmí být vytlačován jiným extremismem!!To co udělal Breivik je hnusná a zbabělá ubohost tak jako každé násilí!!Povraždit několit desítek nevinných,nedospělých dětí je akt zbabělé hyeny!!Bylo by to opovrženíhodné i v případě,že by to byly imigranti!!Byli to ovšem jen děti na táboře levicové strany!Takový fanatický zmrd jako Breivik stejně nic nedokáže(i když dost možná bude mít následovníky).Řešení spočívá v politice,volbách,zákonech,diplomacii,popř.policii a také v národní identitě občanů!Vše ostatní je smutné a nešťastné:-(Nechť Breivik nadosmrti hnije v jedné cele s tlupou 4procentních špinavců!!!!!
20.04.2012, 18:11
Brutus. souhlasím ! ALe když, jak píšeš "Řešení spočívá v politice,volbách,zákonech,diplomacii,popř.poli cii a také v národní identitě občanů" tak se kurva zvedni z křela a udej směr, protože tento zatím spěje do velké řiti ! 8)
20.04.2012, 18:25
fuckinghell:Je pravda co píšeš,souhlasím.Ale neřekl jsem,že to je jednoduché.Jen zastávám názor,že ( i přes moji nenávist k islámu) je násilí k hovnu!Na tom ostrově byli obyčejné norské děti!!Sorry ale to fakt není řešení!!!
20.04.2012, 18:54
treba Breivik si taky placal jatra na ruzných diskuzích ,az se rothodl stim aspon neco udelat
20.04.2012, 17:35
0
LOOOOOOOOOOL Anders Fucking Hellvik u soudu 8))
20.04.2012, 18:09
Sikker på at du sier idiot 8))
20.04.2012, 17:07
1
...ale dneska je pátek takže sem patří video z dnešního procesu =)
20.04.2012, 17:02
11
jednou se evropa tak islamizuje a budou litovat ze tech Breiviku nebylo tenkrat vic
20.04.2012, 17:24
přesně tak souhlasím stebou všichi pak budem v řiti
20.04.2012, 18:03
pocitam tak za 100let ho budou oslavovat jako bojovníka za svobodu ,samozrejme uz bude pozde
20.04.2012, 20:34
Jo. Naši synové a dcery budou žít pod otěžemi cizích kultur. A to jen díky současné vládě několika zaslepených.
20.04.2012, 21:53
tak to bude
20.04.2012, 16:48
-1
teda dost nuda...
21.04.2012, 00:36
Je faktem, že bych byl rád slyšel jeho hlas.
20.04.2012, 16:33
3
LOOOOOOOOOL jen 77 lidí to je břídil..ale kdyby 88 to byla jiná !
20.04.2012, 16:50
si pametám ked to bola novinka tak na titulke nového času že zabil 106 ludí v článku to už bolo niečo okolo 90 a v jednej aktualite že 50 podotýkam že sa jednalo o jedno číslo....
20.04.2012, 17:37
LOOOOOOOOOOOOL kdejakej nekrofil by to zvládl líp :-)
20.04.2012, 16:30
1
kuwa to je soud ,jak kdyby vítali nekakyho velvislance dobré vule
20.04.2012, 16:31
velvyslance
21.04.2012, 00:37
V jistém smyslu slova tomu tak je.
20.04.2012, 16:29
0
docela kliďas