ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

Studenti se zastali muslimské spolužačky

3977x
Komentáře
02.02.2017, 17:38
0
Nikdo by neměl soudit nikoho. Jen by se ti studenti mohli ptát sami sebe, zda je nutné se stavět za něco, co mnohým lidem ubližuje. Zda je normální, že utrpení tvořené ISS je přesně to, co oni považují za neškodné. ISS je islám, jaký oni chtějí. ISS je vir, který nikdo z nás nezná a tudíž není nutné ho zrovna v naší malé zemi, která sama má svých problémů dost, podporovat.
27.04.2016, 03:41
1
Poslednimu bych nakopal nejvic...panu lepsimu
25.04.2016, 20:18
0
A CO BUDE PŘÍŠTĚ???
25.04.2016, 21:17
Pochod hrdosti konzumentů vepřového masa napříč Teplicemi. Nebo pochod hrdosti majitelů psů. Anebo křesťanský pochod hrdosti.
26.04.2016, 06:53
už pouze řezání hlav
25.04.2016, 11:19
1
http://www.novinky.cz/komentare/401450-komentar-muslimske-satky-v-ceskych-skolach-vaclav-klaus-ml.html
25.04.2016, 18:59
Hovoří za vše
25.04.2016, 19:22
Napsáno přesně.
25.04.2016, 20:56
Fotra bych mrdal krumpáčem do huby, ale synek se až na menší estetickou vadu povedl. Ještě jsem od něj nečetl názor, s nímž bych se nestotožnil.
26.04.2016, 00:15
Skvělý komentář, jako vždy mu nelze nic vytknout. Bohužel asi příliš složitý na uchopení fanatickým sluníčkovým mozečkem některých jedinců.
25.04.2016, 11:18
2
I mě stojí z Eman
25.04.2016, 09:46
4
Tak si to shrňme: zatímco 95 % lidí na to má jasný názor, dokáže ho podložit argumenty a píše rozumně, hrstka přihlouplých islámoobhájců tady plácá pátou přes devátou, není schopná sesmolit ani jednu smysluplnou větu, tak se zahnaní do kouta uchylují k urážkám, nadávkám, nálepkoání oponentů, trollingu.. havlistická sebranka se jako vždycky vybrvila ve správnýmsvětle, jako největší vsmažená lůza
25.04.2016, 16:46
SmaŽky detected!
25.04.2016, 17:15
Opět tento náckovskej odpad..kde si sebral 95% lidí? Tady je to z 95% lidskej odpad. Shrňuj si tady co chceš troubo!
25.04.2016, 19:32
bimbo - Pochopitelně, každý pravdivý názor podporující zachování národních hodnot končí nálepkami nágl/rasista/extremista/xenofob. Migruj, pakliže ti není naše kultura vlastní, ale zabíjet ji právo nemáš.
25.04.2016, 20:53
A jedna potrefená husa právě zakejhala a potvrdila přesně, co jsem psal, ach jak jsou ty smažky předvídatelné
25.04.2016, 21:25
To víš Oldo, jít proti zdravýmu názoru valný většiny obyvatel je dneska prostě IN. Jak by asi ten svět byl nudnej, kdyby se každej s každým domluvil a ve všem vždycky shodnul, co?
26.04.2016, 10:04
Byla by to docela nuda, nebýt tady těchhle dvorních šašků.
24.04.2016, 23:03
1
3 až 6 měsíců natvrdo pro každého. § 403 Založení, podpora a propagace hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod člověka (1) Kdo založí, podporuje nebo propaguje hnutí, které prokazatelně směřuje k potlačení práv a svobod člověka, nebo hlásá rasovou, etnickou, národnostní, náboženskou či třídní zášť nebo zášť vůči jiné skupině osob, bude potrestán odnětím svobody na jeden rok až pět let. § 404 Projev sympatií k hnutí směřujícímu k potlačení práv a svobod člověka Kdo veřejně projevuje sympatie k hnutí uvedenému v § 403 odst. 1, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.
24.04.2016, 23:12
Bojujme proti tomu! Už se to tady rozjíždí jako ve Švédsku, kde mají děcka vymytý mozky ještě daleko hůř. Šátky jsou jen začátek. Tyhlety manýry nám tady nikdo zavádět nebude a nesmí!
24.04.2016, 22:52
2
V Teplicích se to muslimy jenom hemží a zdá se, že čím dál tím víc. Co s tím uděláme bratři? Co takhle jim natřít dveře prasečí krví? Nebo jim před ubytovnou udělat pravou českou zabíjačku?
Tady jsi v Česku, milá EMAN! Tady nevládne islám, ale ZEMAN!
24.04.2016, 20:39
5
CO my se máme co přizpůsobovat ňákýmu vemenu z jemenu? Buď ať respektuje naše zákony nebo alou domů. Tečka.
24.04.2016, 20:51
Souhlas!
24.04.2016, 20:27
5
Islam je nenavistna politicka ideologia tak ako nacizmus. Ak sa tito studenti zastavaju nosenia satiek, jedneho zo symbolov tejto totalitnej ideologie, su to sympatizanti s hnutím potlacujucim ludske prava.
24.04.2016, 22:40
Ano. Jen hloupá naivní ovečka z vlastní hlouposti a nevědomosti nebo naprostý zamindrákovaný ubožák může být sympatizantem tohoto hnutí potlačujícího lidská práva a svobody. Koneckoncu ono složení těchto vítačů mluví za vše: hrstka zfanatizovaných studentů, pár uhratých sviní, kterým by burka, jak trefně poznamenal Zeman, na ksicht slušela, zbytek špinaví anarchisti, feťáci a jiný plebs, kterému se lidi ve měste vyhýbají velkým obloukem, aby od nich něco nechytili. Když vidím ty mastné dredaté hlavy, barevná číra, propíchané držky piercingem, tunely v uších, pozvracené mikiny, v nichž se celou noc váleli ve sračkách někde ve squotu, pardon, sociálním centru, petflašky piva a krabičáky v zažloutlých rukách, propíchaných od jehel, tak se musím opravdu přemáhat, abych potlačil přicházející nauzeu. A když ještě od téhle lůzy slyším, jak jsou prý elita, tak to jdu do kolen. Jo přehnané sebevědomí některým nechybí, hlavně když jsou v davu. Jinak to jsou ale neschopní budižkničemu, o něž by si nikdo ani kolo neopřel a rodiče nad nimi taky zlomili hůl.
26.04.2016, 10:30
A za rozvracení republiky je čekají uranové doly. Nevím jestli jim nějaká neziskovka přispěje na ochranné prostředky a dozimetry, ale stát se na tom podílt nebude ani jediným grošem. LOL představa těch rachitických feťáčků a nagelovaných studentskýh buzniček se sbíječkama v rukách je docela komická
26.04.2016, 16:13
Uran už se skoro netěží, poslední důl v Rožínce se bude zavírat zřejmě letos, pokud to zase neodloží. Takže bych to viděl na levnou pracovní sílu pro OKD, aby si mafián Bakala nemohl stěžovat, že je pořád na dně a nemá z čeho vyplácet mzdy. Čtyři holé stěny, pryčna, otvor na defekaci a miska šlichty denně mu na moc nepřijde.
27.04.2016, 12:37
To je po čertech dobrý nápad a já tam budu dělat bachaře, aby to ty mrdky neměly tak snadné..
24.04.2016, 19:12
0
To ste nasrany co bezmozci?hahaha to mě děla mooc dobře
24.04.2016, 19:32
Drž piču tlusťochu
24.04.2016, 20:44
taky jsem si všim jak sluníčkový bezmozci vzteky zrudli, když tu kravku chtěli vylifrovat ze školy :-)
24.04.2016, 19:12
3
Jak jsem to nedávno někde četl, jedna muslimská píča žádá o toleranci, tři ty kozomrdové už ji budou vyžadovat a pět ovládne celou tu jejich vymrdanou sluníčkovou třídu. A ty tupý hovádka se jim budou podřizovat protože hatefree . .. . Takže milá Emanko, já, jako Čech na ty tvý exhibice seru, pro mě seš jen zárodek zrůdný ideologie, kterej by se tady rád uchytil, a po něm další a další. Ale to není to nejhorší. Nejhorší je ta česká lůza, která tobě, a tobě podobnejm tady umetá cestičku, protože hatefree ...
24.04.2016, 22:30
Jistěže. Jak známo, s jídlem roste chuť. Muslimové jsou jako jezinky. Pustíš jim jeden prstíček a za chvíli tu mají celou ruku. Nevinnými šátky to teprve začíná, pak přijdou na řadu burky přes celý ksicht, poté si budou vyžadovat halal výjimky ve stravování, pak budou chtít zřizovat modlitebny, mešity, sundávat kříže z veřejných prostranství, do ulic vysílat šaria hlídky, obsazovat ulici po ulici, imámové budou vesele v mešitách hlásat radikální islám a nenávist k naší kultuře i demokracii jako takové, zatímco policie bude na příkaz systému zatýkat v ulicích vlastence no a až jich zde bude tolik, že nás populačně převálcují, prostě si založí svoji stranu, demokraticky vyhrají volby, nastolí šariu, zruší ústavu, zavedou islámskou republiku a jsme takříkajíc v hajzlu. Problém je, že oni mají zcela odlišně nastaveny hodnoty. Oni naše ústupky neberou jako vstřícnost, jíž by si mohli vážit, nýbrž jako slabost, které nikdy neváhají řádně zneužít. Jakýkoliv náš ústupek je pro ně alláhova vůle a potvrzením, že oni jsou nám nadřazeni a my jako nevěřící plebs jsme povinni jim sloužit.
24.04.2016, 22:47
A přesně takhle to začalo před mnoha lety v Británii, Francii a Německu. A kde jsou tyhle země dneska? V některých čtvrtích se už nemůžeš ani v klidu projít s křížkem na krku. Nedávno tady bylo video s nějakýma britskýma aktivistama jak se procházejí s velkým dřevěným křížem po ulici, kde je plno muslimů a mají všude obchody a domy. A ti jim v tom videu nadávali a říkali jim: závidíte nám, že to tady přebíráme, co? Další kámen úrazu je tragická nevzdělanost naší mládeže a tragická neznalost světových a českých dějin a taky i současnýho stavu v zemích Evropy. Pochybuju, že by ty mladý četli noviny každej den jako já a vyhledávali si na netu různý informace, k čemuž jsou moderní technologie neskutečně užitečný! Mladý nemají ani zájem být chytřejší a mít ve všem přehled. A ne každej dokáže hned pochopit, že ve vzdělání a informacích je velká síla!
26.04.2016, 00:11
Ano, to video jsem viděl a doufám, že tak daleko to u nás nedojde. K tomu je ale potřeba něco dělat, zvednout prdel z gauče a za svou vlast bojovat. Potenciál máme dostatečný, leč značně nevyužitý. Drtivá většina lidí je sice po posledních incidentech v Německu, Švédsku, Francii, Belgii, Rakousku atd. proti jakýmkoliv přivandrovalcům, i ti, co dříve hlásali, že bychom měli pomoci a nechovat se sobecky, už nyní pozvolna obrací, jenže to je vše jen prázdné tlachání. Pokecají u toho v hospodě u piva nebo na fejsbuku, ale když mají vyjít do ulic, tak to ne. A ti, kteří by třeba i šli, tak se o tom ani nedozví, protože zdaleka ne každý brouzdá na fejsbuku po profilech vlasteneckých iniciativ a v mainstreamu panuje hrobové ticho a ta propagace je značně nedostatečná, jelikož neparlamentní strany, hnutí, iniciativy a uskupení nemají tolik financí a politických zkušeností, nečerpají žádné dotace, nemají své vlivné sponzory - nemohou si dovolit svážet lidi na demonstrace autobusy jako odboráři. Další by šli, ale nemají čas (mnozí pracují i o víkendu nebo si po celotýdenní dřině chtějí odpočinout a ne se táhnout přes půl republiky na nějakou demonstraci, protože se takřka vše koná jen v Praze). Někteří už rezignovali a doufají, že to za ně vybojují jiní. A pak jsou tu ještě tací strašpytlové, kteří se bojí, že by je tam někdo nedejbože viděl a označil za extrémisty apod. To vše je výsledek intenzivní mediální antikampaně, kdy označují rodiny s dětmi, důchodce apod, kteří navštěvují demonstrace v hojném počtu, za nebezpečné extrémisty, kdy z celého davu záměrně vyberou pár plešek nebo kdovíjaká nevzhledná individua, aby je dali na titulní stranu a demonstraci označili za sešlost extrémistů a tím ji v očích zbytku veřejnosti co nejvíce zdiskreditovali. A co se týče voleb, příliš velké naděje si nedělám. Ti egoističtí prospěcháři se nedokáží spojit a táhnout za jeden provaz ani v tak vypjaté chvíli, jaká dnes panuje. Jeden na druhého bude kydat špínu a představa, že by se to pseudovlastenecké panoptikum dalo dohromady do jedné vlastenecké koalice, která by měla šanci na dvouciferný výsledek ve volbách a mohla by skutečně zasahovat do rozhodování o dění v zemi a ne jen trdlošit v ulicích s vlajkama. Chybí nám lidé jako Kotleba – s dostatečným zapálením pro věc, zároveň ale rozumní a studovaní a žádní primitivové, k tomu čistí a nezatžení žádnou kauzou.
26.04.2016, 00:41
Když bude nejhůř, tak řešení bude prosté. Každej vidlákov v týhle zemi, každá vesnice a maloměsto si bude muset vytvořit vlastní domobranu. Starší ročníky s tím problém mít nebudou. Lidi se budou muset domluvit se svými sousedy, se svými kamarády a známými, prostě s každým, kdo je v jejich dosahu. A i jeden člověk podle mě dokáže vytvořit celkem početnou skupinu. Když každá vesnice či městečko bude mít vlastní domobranu, tak i proti těm pár desítkám schopných nebudou mít fízlové šanci - tohleto prostě uhlídat nejde. Ani armáda by proti tomu neměla šanci. Každej se musí domluvit s každým - stejně jako když jsou záplavy a jeden se opírá o druhýho. Jen tak budeme schopní tomu čelit a ubráníme svoje domovy, svoje ženy a děti! Lepší a logičtější řešení neexistuje! To dnešní myšlení je vůbec kurevskej kámen úrazu - lidi myslí jenom na sebe a svoje blaho, na ostatní zvysoka serou a zrovna to poslední co v takových situacích potřebujeme je totální nejednotnost a roztříštěnost. Navíc by se museli domluvit a bránit i hnědočeši, pokud by nechtěli přijít o sociální dávky!
26.04.2016, 00:45
Ele, pro mě za mě - politika je prostě svinstvo co svět světem stojí! Už i Sókrata otrávili jen tak pro nic za nic, protože jako filozof stál asi za hovno! Takovej Okamura ví že nastává jeho chvíle a snaží se z toho vytěžit maximum, ale těžko říct, jestli bych mu věřil!
26.04.2016, 16:32
V Německu už nám ukázali, jak to má fungovat. Ve dvoutisícové obci Mainstockheim docházelo ke střetům mezi místními a azylanty již od května. Útočili na sebe pěstmi i basebalovými pálkami. Několikrát zasahovala policie. Situace vyvrcholila poslední víkend, kdy byl během potyček zraněn patnáctiletý Turek německého občanství. "Skupina mladých Němců a německých Turků z Kitzingenu se dostala s azylanty do sporu poté, co obtěžovali mladou dívku," vypráví starosta obce Karl-Dieter Fuchs. Místní obyvatelé následně přišli před penzion v počtu tří set ozbrojeni basebalovými pálkami a řetězy z kol. V penzionu se ukrývalo pětadvacet utečenců z Albánie a Kosova. Policii se podařilo situaci uklidnit, ale místní dosáhli svého. Uprchlíci museli Mainstockheim opustit. Penzion byl vyklizen a po tříměsíčním hostování azylantů bude nyní obec penzion opravovat. Ani se neptám, co tam pohledávaly tyhle balkánské sračky, které právo na azyl vůbec nemají. Domobrany jsou jediným možným krokem k zajištění pořádku, který policie, ba ani armáda nastolit nedokáže. Nicméně dokud budou u moci vlastizrádní jidášové, budou nám házet klacky pod nohy, jak jen to jde, to znamená i při zřizování domobran. Třeba Kotleba chtěl ve svém kraji zřídit domobranu proti nepřizpůsobivým vyvrhelům, starostové byli pro, už se podnikaly první kroky, jenže pak přišel příkaz shora, že jim zkrouhnou dotace nebo tak něco a všichni z toho projektu couvli. Když začal posílat do problémových vlaků hlídky, smetánka z bratislavské kavárny byla vzteky bez sebe. Že tam nedávno zmlátil a zmrzačil cikán mladou holku, to bylo v pořádku, ale že chce s touhle nastalou situací někdo něco dělat a chránit tak případné oběti, to je nepřípustné. Prostě zločinci mají větší práva než oběti a větší zločinec je ten, kdo se snaží vymáhat dodržování pořádku, než ten, kdo pořádek a zákony svévolně porušuje. Orwell by měl z dnešní doby radost. Či spíše neměl, protože dochází k naplňování jeho nejčernějších vizí. Doba temna pod duhovými vlajkami.
27.04.2016, 02:00
Super návod i pro nás! Přesně takto se na čmoudy musí! Hezky postupně čistit vesničku po vesničce - jiná možnost není! Tohleto si Evropani nenechají líbit - ani náhodou! A Němci se svojí povahou už vůbec ne!
27.04.2016, 16:27
Já se obávám, že tu německou náturu zašlapali tihle multikulti sráči tak hluboko, že než se jí podaří vyklubat, bude už pozdě, budou ve své zemi menšinou.
24.04.2016, 15:28
2
Děti co maj všeho přebitek a oživotě vi hovno ....
24.04.2016, 13:04
1
Dal bych jí šanci : 1kg vepřového bůčku + velký pivo nebo víno + slivovici + normální dvojdílné sexy plavky a pak by se v ČR mohla ucházet o pobyt. Takhle oblečenou bych jí ani nepustil do banky a na podobná místa.
25.04.2016, 09:48
Ty vole nechceš tu šanci dát radši mě? Já bych tu zkoušku taky rád podstoupil a určitě bych nrozdíl o nkoho uspěl na výbornou..
24.04.2016, 13:03
3
Sluníčka, sluníčka, chytnete přes líčka! Mluvíte tu z cesty, dostanete pěstí! Česko vás roz je be!
24.04.2016, 13:05
Hundass :|D
25.04.2016, 17:17
Pojď si pro facáka odpade!
25.04.2016, 21:20
Nazdar Bimbasi! Jak ti visí?
26.04.2016, 00:24
Bimbasovi nevisí, ale stojí. Bohužel ne bimbas, ale rozum.
24.04.2016, 12:37
4
co to bylo za exoty?
24.04.2016, 11:02
3
Možná ten Korán nebere tak vážně, ale kde je záruka, že to tak bude i u jejích českých 8-10 dětí, až je někdo naštve ???
25.04.2016, 09:49
S koránem se dá tak akorát vážn vytřít prdel, pokud je vytištěn na vhodném papíře..
25.04.2016, 16:33
Ano, první generace dřívějších imigrantů byla vděčná a sekala latinu, jejich děti a děti jejich dětí teď děljí původním obyvatelům hostitelských zemí peklo. A u téhle uměle vyvolané imigrační vlny už ani ta první generace neprojevuje vděk. Co potom tedy vyroste z jejich harantů? Ti lidi tady nemají co pohledávat. Dokud si neuvědomí, že islám, který zde protlačují, je právě viníkem srabu v jejich zemích, tudíž sem tahají přesně to, před čím utíkají, nemá smysl s nimi o čemkoliv jednat. Většina lidí to samozřejmě ví, jen pár hlupáčků bude pořád dokola mlet tu svou.
26.04.2016, 00:48
Budou sekat latinu, nebo poznají, zač je toho Kalašnikov!
24.04.2016, 10:59
4
Když nosí šátek, je to vyjádření toho, že respektuje Korán. Taky za tím stojíte ?!!! Súra 4, verš 91/89: „A přáli by si, abyste se stali nevěřícími, jako jsou oni a abyste byli stejní. Neberte si mezi nimi přátele, dokud se nevystěhují na stezku Boží ! A jestliže se obrátí zády, pak je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete ! A neberte si z nich ani přátele, ani pomocníky." Súra 4, verš 93/91: „A najdete i jiné pokrytce, kteří chtějí získat důvěru vaší i důvěru svého lidu. Kdykoliv se pokusí vést vás k odpadnutí, budou v tom odraženi. A jestliže se nebudou držet stranou od vás a nevzdají se vám na milost a nesloží své ruce, tedy je chyťte a zabte, kdykoliv je naleznete ! A nad těmito vám dáváme pravomoc zřetelnou."
24.04.2016, 12:48
A už samotnej ten začátek svědčí o nebezpečnosti týhle ideologie. Jinými slovy Korán říká, že všichni nevěřící budou chtít mermomocí změnit muslimy a zničit jejich víru. A pokud tomuhle někdo opravdu doslovně a zaslepeně věří, tak je opravdu nemožný s jakýmkoli muslimem vycházet a žít normálně jako soused. Prostě to nejde, protože každej nevěřící představuje pro muslima potencionálního ničitele jeho víry! Tak nevim, jestli jsou všichni opravdu takový debilové, že sem chtějí někoho takovýho natahat a ještě se ho zastávají...no asi jo...měli jsme tady 40 let komunismu a co můžou o náboženství vědět děcka rodičů, který žili v jiným režimu, kdy bylo náboženství tabu a nesmělo se o něm mluvit?
24.04.2016, 12:50
Přitom valný většině tohoto národa je jejich náboženství totálně u prdele a jsme rádi, když nás s ním nebudou otravovat - jenže korán říká něco úplně jinýho a co je horší? Že oni Koránu skálopevně věří! Jak už jsem říkal: Mein Kampf je jenom slabej čajíček proti tomuhle.
24.04.2016, 22:21
Nacismus byl vůbec čajíček proti islámismu, protože neměl takové náboženské pozadí a jako politická ideologie bez hlubšího náboženského podtextu zanikla prakticky ihned po válce, tak jako se u nás po revoluci většina komunistů překabátila a nyní jsou z nich velcí kapitalisté, kdežto islám tak snadno porazit nelze. Lze porazit islamistické hnutí, ale islám jako víra dále přetrvává a ta po čase vygeneruje další fanatický nádor a další a metastázuje jako rakovina, je to jako boj se saní, které utneš jednu hlavu a další dvě místo ní dorostou. Porazit rakovinu zvanou islám je běh na velmi dlouhou trať.
24.04.2016, 10:42
2
Přisloví praví proč on nebo ona muže a my nemužeme, dnes to je jedna a příšte jich bude tisice
25.04.2016, 09:50
Cesta ústupků je cesta do pekel. Jak s ní jednou začneš, už není cesty zpět..
24.04.2016, 10:07
3
ty voe to jsou tragedi toto.... Vsak pockejte az ta banda opic s turbana budou prcat kdejakou ceskou spinu. Jsem zvedavej kolik takovych "zastaneckych" snimku bude natoceno potom. Zadna solidarita!
24.04.2016, 08:01
2
nějaký eman mi je úplně u prdele,ale v zemích českých je od nepaměti zvykem že když vstoupím do místnosti sundám si pokrývku hlavy kurvadráát!!! (výjimku mají pouze staré squav)
24.04.2016, 07:48
4
Mi pripominaju tych dementov v rakusku ktory vytali prve hordy migrantov ...a kritizovali madarov za stavanie plotov ... ono pri takychto ludoch to chvilu trva nez sa preberu zo svojich snov ... ako vidime rakusania uz stavaju ploty vlastne ... nemci to asi stale nepochopili a chlapci na gymnaziu to pochopia az ked im ich priatelky dcery vysukaju arabsky neintegrujuci sa imigranti ...ktory uplne ignoruju nasu kulturu ...
24.04.2016, 22:11
Rozdíl mezi těmi tzv. extrémisty a zbylými lidmi/stranami je ta, že tihle "extrémisté" hledí do budoucnosti a dokáží domyslet následky nerozvážných jednání s předstihem, zatímco ti ostatní to řeší, až když to hoří, což už je zpravidla pozdě. Kdyby tihle umírnění naivkové trochu zapojili mozek místo tupého kritizování všech, kteří neztratili elementární pud sebezáchovy a snaží se proti imigrační vlně něco dělat, bylo by v Evropě o mnoho lépe.
RTW
24.04.2016, 07:04
2
Tak ať si ho nosí v Muslimákově!!!!!! Do piče s ní i s váma mladí kreténi!!!!!!!!
24.04.2016, 01:15
3
Tak tuhle partičku užitečných idiotů fofrem poslat na výměný pobyt do Jemenu a ona je ta islámofilie hodně rázem přejde..
24.04.2016, 12:54
A v Jemenu jim useknou hlavu tak jako tobě
25.04.2016, 09:52
Já to mám jako následek vyřizování účtů drogových kartelů, ale už jsem si na to zvykl. Horší že některým hlava na krku stále stojí a přesto se chovají jako by ji neměli..
23.04.2016, 22:55
4
furt sem lezou a nadávají jak se k nim špatně chováme. Když jim ukážeme vstřícnost tak první co je že ti ještě vynadají nebo zmlátí
23.04.2016, 22:15
4
Náboženstvo je súkromná vec, nie verejná. V tomto prípade to znamená: šatku z hlavy dole!
23.04.2016, 22:08
5
Za mých mladých let chodily na gymlp jen ti chytřejší. Jestli tohle má bejt chytřejší část mladý generace tak ani nechci vidět jak vypadá ta hloupá.
25.04.2016, 17:18
No ta hloupá vypadá jako ty :-)))))))
23.04.2016, 22:07
3
Nechápu že dnes každej blbec toží videu na podporu toho či onoho. Kdyby ta kunda nenosila ve škole ten hadr na palici nemá nikdo problém.
23.04.2016, 20:14
3
patron všech českých studentů Reynhard Heydrich by věděl,jak těm multikulturním kundám nakopat prdel!!!
24.04.2016, 19:15
S tím běž do prdele.
23.04.2016, 19:35
4
Všichni stojej za Eman ... Všichni stojí za hovno
23.04.2016, 21:57
zdar Miky Rourku
23.04.2016, 23:21
pravdu díš,synu!!!
23.04.2016, 17:23
4
Bukkake
23.04.2016, 14:53
-5
Mají pravdu chlapci a děvčata... Křesťanský sluha musí o islámu mluvit jen pozitivně jinak bych ho musel spraskat byčem... A ty sexuálni otrokyně by měli radši držet hubu... No já už si snimi udělám ordung až ten váš chalifát převezmem... Těšte se už brzo přijedeme... Adolf akbar.
23.04.2016, 14:32
5
Docela by bylo zajímavé co ta holka následně po videu napsala bratrům, sestrám do své země původu - moji DJejovci už jsem našla několik tup*ch ovcí, takže tady v ČR to bude na stejné úrovní jako v Německu a Francii a už se jdu kurw*t (aspoň 10 dětí) Alláh se mnou.
23.04.2016, 14:39
Ti tupci jsou v zajetí multikulturní ideologie a nevědí, co nebezpečného vlastně činí! Ta káča je bere jako své podřízené, jako své otroky a bere jako přirozené, že se jí podřizují, protože taková je vůle Alláhova! Takhle totiž oni přemýšlí-muži jsou pro ně otroci a ženy sexuální otrokyně. Odmalička se jim to vštěpuje a jsou tak vychováni! A tihle dementi si myslí, že ona to bere stejně jako my po křesťansku - jako projev dobra, dobré vůle a pomoci bližního v nouzi! Kde berou tu jistotu, že Jemenka přemýšlí stejně jako Evropani? No to ani hovno vážení! A to je ta největší zhouba a nebezpečí týhle multikulti ideologie!
23.04.2016, 14:43
Stejně jako postavili mimo zákon nacismus, tak stejně tak by měli i komunismus, multikulturalismus, neomarxismus a islám samozřejmě taky! Korán je ještě mnohokrát horší než Mein Kampf! Nejhorší ale je, že my prostě bez takových ideologických sraček nemůžeme žít!
24.04.2016, 22:02
Samozřejmě, že se ta trójská klisna tváří jako jejich velká kamarádka a všichni ti naivní hlupáci jí na to skáčí i s navijákem a berou ji jako sobě rovnou, ale co už jaksi nevědí, že lež a přetvářka vůči nevěřícím (takija) je v islámu zcela běžným projevem a za ta století už si vyvinuli nesmírně propracované praktiky, jak se vetřít nevěřícím do přízně ve snaze infiltrovat jejich země pátou kolonou, která jim otevře vrátka k jejich totálnímu ovládnutí. Ale to oni jaksi neví, protože upozorňovat na tyto negativní aspekty islámu dnes jaksi není v módě, zato vychvalovat do nebě těch pár zanedbatelných pozitiv, to jo. Vlastně to těm ovečkám nemohu mít za zlé, když jsou masírovaní hned ze dvou stran, jednak ze strany falešných islamistů, jednak ze strany multikulti propagandy, že jsou tak zaslepení. Na to potřebují zkušenosti. Potřebují se párkrát spálit, než prohlédnou, v jakém že to žili bludu. A pak se budou fackovat. Věřím, že až dospějí a uvidí tohle video, většina z nich se bude proklínat, že ho kdy natočila, i když z mladické nerozvážnosti.
23.04.2016, 12:21
-12
souhlasím ze studenty!!! konečně někdo kdo se nenechá vmést masmédiama. jo a muslimové v Evropě jsou od nepaměti tak proč vám to teď začalo najednou tak vadit nepleťte si muslimy s těma fanatika z ISIS..
24.04.2016, 01:14
Až na to že vymytou palici soucitnou masmediální agitkou (a v tvém případě ještě kdo ví jakýma návykovýma sračkama) tady máš tak akorát ty, ale co, nic si z toho nedělej, ne všem to prostě pálí A islám se uchytil tak akorát v Bosně a Albánii a problémy s ním byly odjakživa, ale smažce která místo hodiny dějepisu hulila za školou ganju těžko něco vysvětlovat..
25.04.2016, 17:20
Oldo-jsi debil!
25.04.2016, 21:00
Smysluplný argument z tvého vyfetovaného mozečku asi nikdy nevyždímáš, že?
23.04.2016, 11:47
7
Mladý zblblý jelita, bože odpusť jim, neb nevědí co činí
23.04.2016, 10:15
1
Děti mno. Kurva ja sem starej.!!!
23.04.2016, 10:08
5
až se bude nějaká EMAN odpalovat tak si za ni taky stoupněte.
23.04.2016, 10:15
Hahaha máš recht je to coura.
23.04.2016, 09:20
2
jak narikate kdybyste sli vcera vecir misto toho sezeni u p c radsi sejmout nakou tmavou drzsku jenze na to vy nemate vy jenom narikate stydim se za nas cechy jaci jsme zbabelci
23.04.2016, 10:16
Jistě soudruhu.
23.04.2016, 11:47
jakou tmavou držku sejmout, třebas tu tvoji?
23.04.2016, 12:37
me s timhle nedostanes ja sem sice cernej ale mam srdce vis
23.04.2016, 09:13
5
šprti vymrskaný! tam nějaká banda zasranců brání jedince..ale neřeknou: My stojíme za svojí vlast. my stojíme za Íman píčovole..pak přijde její bratranec k vám na ten pojebanej gympl a odpálí vás tam všechny že nebudete vědět kde máte prdel nebo ucho
23.04.2016, 10:17
Měli ju radši hromadně znásilnit a pak ju obrezat. Tyhle ty citarny nemám rád.
23.04.2016, 13:33
Bukkake
23.04.2016, 07:26
5
Nakopat tu bandu do tlam,mrdky levičácký multikulturní.
23.04.2016, 10:17
Multikurvurni.
23.04.2016, 01:39
5
Mám k tomu jen jednu prostou větu: Parchanti zasraní...
23.04.2016, 01:44
Jak by řekl Cartman, je to banda zasranejch hipíků!
23.04.2016, 02:04
Ano!
23.04.2016, 02:05
Yes!
23.04.2016, 10:18
El-magor to vyřešil.
23.04.2016, 01:29
2
Názor jednoho uvědomělýho historika, kterýho si moc vážím: Presne. Dopustili, aby sa Alžírsko a Maroko „presťahovali“ do Paríža. To isté hrozí najmä v Nemecku, kam si utečenci priniesli všetky neduhy svojej civilizácie. Skôr než zadržiavať lavínu holou rukou by sme mali premýšľať, ako ich zakomponovať do našej spoločnosti, čo však znamená onú komunitu rozpustiť. Dobré riešenia ponúka Rakúsko, aby každá dedina prijala jednu rodinu. Prosto nevytvárajme nikde getá. Imigrantom sa to, samozrejme, nebude páčiť, nám by sa to asi tiež nepáčilo. Ak však má naša civilizácia prežiť, ak majú byť asimilovaní oni do našej civilizácie, a nie my do ich, musíme ich rozptýliť a trvať na istých sekulárnych zvyklostiach. Napríklad nosenie šatky závoja je u nás u žien obvyklé, zvlášť na vidieku alebo u rehoľníčiek. No do našej kultúry vôbec nepatrí zakrývanie tváre, zakrývame ju už od čias Rímskej ríše len mŕtvym, alebo si ju zakrývajú banditi. Mali by sme teda stanoviť jasné pravidlá hry. Pokrývka hlavy – prečo nie. Zakrývanie tváre – v žiadnom prípade. Rovnako by sme mali trvať na tom, aby ich náboženskí vodcovia, ktorí by tu mali pôsobiť, prešli naším, európskym školstvom, aby nám neimportovali iné normy.
23.04.2016, 01:40
Pěkně řečeno, ale za stavu, kdy Evropa jedná o vstupu do EU s diktátorem Erdoganem a evropští představitelé se vřele objímají se saúdskoarabskými šejky, kteří přispívají miliardy na stavbu mešit a islámských center, kde její imámové vyučují radikální wahhabismus a nenávist k naší společnosti, nám to nijak nepomůže.
23.04.2016, 01:50
Pokračování: Aký je teda zmysel štúdia dejín? Ako majú napríklad prváci na histórii odpovedať na otázku, prečo študujú dejiny? - Zmyslom tohto štúdia je oveľa lepšie porozumieť svetu, prečo sa niektoré veci asi dejú, z čoho niektoré veci vyrástli a hlavne kriticky hodnotiť informácie, ktoré človek má. Historik sa naučí kriticky hodnotiť pramene, pozerať na fakty kritickejšie, než ako sú všetkým predkladané. Čím viac ľudí bude schopných porozumieť súčasnému svetu a vysvetľovať to svojmu okoliu, tým bude spoločnosť imúnnejšia voči nebezpečným zjednodušovaniam. Mnohí, hlavne politici, nám podávajú veľmi zjednodušené videnie sveta, dobré akurát tak na zvádzanie davu. Študenti histórie, a vôbec humanitných oborov, sú tu na to, aby spoločnosť chránili. Dnes sa ale volá po technickom vzdelaní... - No dobre, ale načo nám to bude, keď nebudeme žiť v slobodnej spoločnosti, pretože nebudeme mať ľudí, ktorí nás budú schopní ochrániť, vysvetliť nám isté javy včas. Koniec koncov, platí to aj v praxi – ja som pracoval v poradenskej spoločnosti, kam si ma vybrali práve preto, že som bol historik. Prišla napríklad istá zahraničná banka, ktorá si chcela kúpiť istú českú banku a nechala si našou firmou vypracovať na onú českú banku posudok. Takže som sedel v archíve onej banky, skúmal zmluvy, úvery rozdané po celom svete, pátral po dlžníkoch. Pretože firma potrebovala niekoho, kto vie pracovať s čriepkami informácií a kto vie rýchlo podať obraz situácie. Historik, so štruktúrovaným a kritickým videním sveta, ktoré pri štúdiu získa, môže pracovať takmer kdekoľvek. Takto vzdelaní ľudia sú teda akousi garanciou občianskej spoločnosti? - Spoločnosť, ktorá sa vzdá humanitných oborov, je na ceste do pekiel. Prečo komunisti najviac útočili na humanitné vedy, sociológiu ako „buržoáznu“ vedu zrušili úplne? Pretože nepotrebovali niekoho, kto im bude pripomínať, že sú totalitným režimom. Často sa ale argumentuje, že stovky absolventov filozofických fakúlt spoločnosť nie je schopná zamestnať - Teraz počúvame svojím spôsobom materialistické a pseudo-komunistické uvažovanie, že existuje nejaká materiálna základňa a humanitné obory sú len čerešničkou na nej. To je nezmysel. V spoločnosti to nikdy tak nefungovalo, vždy to šlo ruka v ruke. Je predsa vecou každého človeka, čo chce v živote robiť. Väčšina z našich študentov, tých najlepších, si skôr či neskôr prácu v obore našla. Tí menej dobrí inde, nie priamo v obore, ja sám som vystriedal oborov viac, a nie je na tom nič zlé.
23.04.2016, 01:55
Celý článek zde: http://historyweb.dennikn.sk/clanky/detail/dejiny-migranti-a-stredovek#.Vxq5rVc9RhF
23.04.2016, 02:15
S tím si dovolím tak trochu nesouhlasit. Pakliže by absolventi humanitních věd skutečně konali onen avizovaný obranný mechanismus společnosti před totalitními tendencemi, neměl bych nic proti, ale za současného stavu, kdy tyto katedry nehájí politickou neutralitu a svobodu všech názorů, což je nezbytnou podmínkou pro racionální diskusi a rozvoj demokratické společnosti, a všechny humanitní obory jsou silně indoktrinované protinárodní neomarxistickou ideologií, která si ze studentů pěstuje nemyslící masu zarytých oikofobních zombie, zalykajících se nenávistí ke své vlasti a vítajících zde vyznavače zrůdné ideologie islámu, sociálních inženýrů s patentem na rozum, jejichž snahou je přetvořit ku svému zvrhlému obrazu celou další generaci a s ní utopit naši vlast v bahně falešné humanity tak jak činí země západní Evropy, souhlasit s přínosem humanitních oborů prostě nemohu, neb jakýkoliv jejich přínos je silně kontraproduktivní. Studium historie uznávám za velmi přínosné za předpokladu, že v lidech vzbouzí lásku k naší vlasti a její kultuře a na základě poučení se z minulých chyb ji dokáže efektivně bránit před všemi možnými totalitními režimy, avšak studium slátanin jako multikulturalismus, genderismus, feminismus apod. považuji za naprosto zbytečné mrhání lidskými kapacitami.
23.04.2016, 03:08
Na přednášky historiků jsem chodil poměrně dost a u nich tenhle problém nevidim. Naopak vidim problém v ostatních oborech, který jsou nasáklý tím co uvádíš, jako jsou: sociologie, sociální antropologie, filozofie, humanitní studia a do silný míry taky religionistika. Pokud je mi známo, tak multikulturalismus, genderismus a feminismus se historici neučí. Historicko-literární studia se zaměřují především na českou literární kulturu, což je chvályhodné! Naopak nejvíc nasáklá tím co píšeš je hlavně sociální antropologie a humanitní studia.
23.04.2016, 03:32
Jinak máš pravdu v tom, že vysoké školy by měly být apolitické!
24.04.2016, 21:53
Tak ono se dá předpokládast, že ten, kdo se zajímá o českou historii, by měl mít k naší zemi nějaký (kladný) vztah, ale dneska už jeden nikdy neví, kam až se ti fanatici infiltrovali.
23.04.2016, 01:02
-5
Jako takhle to maj, prostě je to jejich kultura, sou takhle zvyklý žít... nepropaguje islám tim, že nosí šátek, nikomu nic nedělá prostě studuje, žije svojí kulturou tak jak byla vychovaná, takhle to maj nakázáno nosit nevidim důvod jí omezovat... islamofobové a odpůrci, nechte mě, já nijak neobhajuju uprchlíky, islám, islamisty, muslimy atd., jinej kraj jinej mrav...
23.04.2016, 01:11
Jeď se podívat do Jemenu a projdi se tam po ulici s křížkem na krku a jenom v trenkách a tílku. A vysvětli jim to přesně svými slovy: takhle to mám, je to moje kultura, jsem takto zvyklý žít, nepropaguju křesťanství, nikomu nic nedělám, žiju svojí kulturou, byl jsem tak vychovanej, takhle chodíme oháknutý my v Evropě a nevidím důvod, abyste mě omezovali Schválně co ti na to řeknou mamlasi
23.04.2016, 01:16
Jenže s jídlem roste chuť. Ty si opravdu naivně myslíš, že zústane jen u těch šátků? Mrkni, kam až se to dostalo v západní Evropě a nevypadá to, že by se to jakkoliv zpomalovalo, zrovna včera prohlásil německý prezident, že islám je nedělitelnou společností a Němci se s ním musí naučit žít. Nevinnýma šátkama a jinýma banalitama to teprve začíná, pak přijdou na řadu burky, poté si budou vyžadovat halal výjimky ve stravování, pak budou chtít zřizovat modlitebny, mešity, sundávat kříže z veřejných prostranství, do ulic vysílat šaria hlídky, obsazovat ulici po ulici, imámové budou vesele v mešitách hlásat radikální islám a nenávist k naší kultuře i demokracii jako takové, zatímco policie bude na příkaz systému zatýkat v ulicích vlastence no a až jich zde bude tolik, že nás populačně převálcují, prostě si založí svoji stranu, demokraticky vyhrají volby, nastolí šariu, zruší ústavu, zavedou islámskou republiku a jsme takříkajíc v hajzlu.
23.04.2016, 01:18
Nemám nic proti jakýmkoli vyznavačům čehokoli jen za předpokladu, že svojí vírou neobtěžují někoho jinýho. Muslimové jsou ještě větší dotěrnej hmyz než jehovisti. Copak takový Židi nebo křesťani na sebe takhle tolik upozorňují? Zkus jít zde na našem území do nějaký mešity (v Brně nebo v Praze) v sandálech - nepustí tě tam a vyhodí tě! Stejně tak bych vyhodil ze školy tuhletu káču - aneb jak se říká: do cizího kláštera vlastní řád netahej!
23.04.2016, 01:23
A to ani nemluvím o tom, že Židi postupně opouští Německo. A jak je známo: Židé jsou jakýsi barometr: jakmile začnou zdrhat a blíží se nějaký nebezpečí, tak oni jsou první, kdo bere kramle! A takovej Konvička tohleto předpovídal už cca před 3 lety! Dokonce už i muslimští Alévité onehdá tušili, že se něco chystá. Alévité jsou vůbec takoví aspoň trochu sympatický: nemají mešity, nemodlí se pětkrát denně, neuznávají právo šaría, nepostí se během ramadánu, pouť do Mekky není pro ně povinná. Současně nenadřazují muže ženám a ženy nenutí zakrývat vlasy.
23.04.2016, 01:27
A především by si všichni ti, co mají plnou hubu islamofobie a xenofobie, měli uvědomit, proč jsou v Evropě problémy jen s muslimy, nikoliv s hinduisty, buddhisty, šintoisty, židy, pohany apod.? Proč žádní z nich v takové míře nepřepadávají lidi, neznásilňují ženy, nebo se ve jménu nějakých fanatických bludů neodpalují v metrech či na letištích jako islamisté? Protože chyba není v nás, nýbrž v samotných muslimech, s nimiž mají problémy úplně všichni - hinduisté v Indii, Nepálu a Kašmíru, buddhisté v Bhútánu, Barmě a Thajsku, křesťané na Filipínách, v Arménii, Palestině, Egyptě, Nigérii, Etiopii, Keni apod., židé v Izraeli, animisté v Africe, ateisté v Evropě. Neznám jedinou zemi, kde by byla četnější komunita muslimů a nebyly by problémy. Ale to bych po nich chtěl moc. Sundat klapky z očí a zapojit racionální uvažování, to je u nich sprosté slovo.
23.04.2016, 01:33
To je také zajímavý paradox. Ti, kteří nám spílají do nacistů, sami docílili stavu, kdy z jejich zemí (Německo, Francie) houfně migrují židé, protože se tam díky antisemitským náladám (to není přesné pojmenování, jelikož sami Arabové jsou semité) necítí bezpečně, přestává se ve školách učit o holokaustu, protože to muslimské děti naprosto bojkotují. Prostě zloděj křičí: "Chyťte zloděje!" A tihle nás budou cokoliv učit o demokracii?
23.04.2016, 01:43
Paradox jako prase!
23.04.2016, 05:00
asi máte pravdu... na to se nedá odpovědět jinak...
23.04.2016, 13:27
Jak vidíš, tak to téma je opravdu dost široký a vytváří daleko víc vážných problémů, než se na první pohled zdá...
27.04.2016, 03:36
Satek sem proste nepatri tak at si ho nacpe doprdele nebo tahne je to lehky....ty mozna zijes v ruzovim svete skritku ja vim ze lidi sou svine a proto jim neverim jako ty najivko.
23.04.2016, 00:16
8
Jednou se rozhodli, že emigrují do České republiky, tak nechť dodržují naše platné zákony. Naše země je sekulární zemí a nošení náboženských symbolů, zvláště pak šátků, které jsou symbolem potlačování ženských práv v islámském světě, nemají na ve státních institucích co pohledávat. Muslimové nechť si laskavě uvědomí, že zde jsou na naší půdě a zde platí naše zákony. Pakliže chtějí užívat naší pohostinnosti a dobročinnosti, nechť respektují naše práva, zvyky, tradice a kulturu. Nelze využívat výhod naší civilizace, ale nedodržovat základní povinnosti. To není demokracie, ale anarchie. Navíc je nesmysl tahat sem právě to, před čím utíkají, neb je to příčinou veškerého srabu v jejich zemích. Mě by ani omylem nenapadlo jet do Saúdské Arábie a snažit se tam veřejně prosazovat svoje evropské křesťanské zvyky, chodit s křížkem na krku, vymrčovat si, že chci v tamní kuchyni vepřové a ve školách křesťanskou (či pohanskou) modlitebnu, popř. orodoval za sundání islámských znaků, jelikož mě uráží. My bychom v jejich zemích jejich kulturu respektovali, ale respekt a pokora k dhimmi je nabubřelým fašistickým muslimům naprosto cizí. Nechápu, proč bychom měli na svém území ustupovat někomu, kdo na svém území všechny menšiny perzekuuje a postupně vyvražďuje a k cizím kulturám shlíží s despektem a opovrhuje jimi! To je vrchol pokrytectví.
23.04.2016, 00:25
Těmto dobroserům doporučuji přečíst Korán! Súra 2:187 (str.465) "Zabíjejte je všude, kde je dostihnete a vyžeňte je z míst, odkud oni vás vyhnali, vždyť svádění od víry je hoší než zabití." Súra 2:189 (str. 465) "A bojujte proti nim, dokud nebude konec svádění od víry a dokud nebude všechno náboženství patřit Bohu." Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod. (1) Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, rase, etnické skupině, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta. (2) Stejně bude potrestán, kdo se spolčí nebo srotí k spáchání činu uvedeného v odstavci 1. (3) Odnětím svobody na šest měsíců až tři léta bude pachatel potrestán, a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem, nebo b) účastní-li se aktivně takovým činem činnosti skupiny, organizace nebo sdružení, které hlásá diskriminaci, násilí nebo rasovou, etnickou, třídní, náboženskou nebo jinou nenávist. Všichni co sem tahají muslimy patří do krimu!!!
23.04.2016, 00:28
Vyžeňte je z míst, odkud oni vás vyhnali = těmito místy jsou v současnosti i některá území Evropy, kam muslimové vtrhli a odkud byli brzo vyhnáni pryč. Hodně štěstí multikulti magoři!
23.04.2016, 00:31
Nač Korán. Oni všichni četli pohádky Tisíce a jedné noci a dívali se na telenovelu Šeherezáda, to jim k pochopení islámu jakožto něčeho úžasně spravedlivého a islámských krajin jako exotických romantických destinaci plných skvělého dobrodružství bohatě stačí :-D
23.04.2016, 00:32
Je neuvěřitelné, jak verše Koránu platí bez ohledu na prostor (Evropa, Blízký východ) a čas (je jedno, v jakým století žijeme).
23.04.2016, 00:34
No a pak se tam ti magoři vydají za dobrodružstvím, dopadnou jako Anča s Tončou a stát to stojí kdo ví kolik mega. Z jejich účtu to přece nešlo, šlo to z účtu daňových poplatníků a těmi muslimové vysedávající celé dny v kavárničkách a vychutnávající si svůj evropský multikulti sen nejsou, tak kde je problém?
23.04.2016, 00:37
Nejhorší ale je, že přesně takhle nenápadně a nevinně to začalo svýho času i v Británii, Francii, Německu a Švédsku! A kde jsou tyhle země dneska? Skoro v hajzlu! Mám z toho úplný mrazení v zádech!
23.04.2016, 00:42
Nejvíce mě vždy dostane do kolen, jak se snaží bezradní multikulti propagátoři zahnaní argumenty do kouta přesvědčovat, že všechny ty teroristické útoky pramení ze špatného výkladu koránu a nejde o ten pravý islám, přitom vychází právě ze striktního doslovného výkladu, stejně jako to vyžadoval kdysi Mohamed a dle čeho ten prohnaný bastard také konal. Obojí je islám, jak to, co představují ti jakože umírnění, tak i to, co představují ti radikální, neb obojí vychází z koránu, jen každý proud si jej vykládá trochu jinak, méně či více doslovně. Proto je radikalismus a terorismus nedílnou součástí islámu jako takového a proto rozšířen v každé islámské zemi, každá má nějakou svoji teroristickou odnož, v Nigérii je to Boko Haram, v Somálsku milice Šabáb, v Egyptě Muslimské bratrstvo, v Palestině Hamás, v Libanonu Hizbaláh, v Sýrii al-Nusra, IS, v Afghanistánu a Pakistánu al-Kajda a Taliban, proto nelze přibírat jakékoliv muslimské uprchlíky a naivně tvrdit, že k nám přijdou jen ti umírnění. Blbost. Pokud budeme na své území muslimy, radikální islám se nám zde rozšíří tak jako tak, jako všude jinde!
23.04.2016, 00:50
Začíná to šátkama a jinýma banalitama, poté si budou vyžadovat halal výjimky ve stravování, pak budou chtít zřizovat modlitebny, mešity, sundávat kříže z veřejných prostranství, do ulic vysílat šaria hlídky, obsazovat ulici po ulici, imámové budou vesele v mešitách hlásat radikální islám a nenávist k naší kultuře i demokracii jako takové, zatímco policie bude na příkaz systému zatýkat v ulicích vlastence no a až jich zde bude tolik, že nás populačně převálcují, prostě si založí svoji stranu, demokraticky vyhrají volby, nastolí šariu, zruší ústavu, zavedou islámskou republiku a jems v hajzlu. Tedy ne že bych to sluníčkářům nepřál, vychutnat si plně plody svých kolaborantských snah, ale co ten zbytek, který už od začátku hlásal, že islám je s demokratickou společností již ze své podstaty neslučitelný, aniž by si nasazovali růžové brýle a věřili těm falešně humanistickým blábolům?
23.04.2016, 00:57
Však znáš takový to heslo nás co mají v tomhle jasno: ne každý muslim je terorista, ale (zatím) každý terorista je muslim! Jinak ano, doslovný (fundamentální či jinak řečeno antropomorfistický) výklad praktikují především islámští fundamantalisté, tj. všechny radikální odnože islámu. Typů exegeze (tafsír) je víc: mystická, racionalistická a tradicionalistická.
23.04.2016, 01:00
Tyhle typy výkladu platí hlavně u sunnitskýho islámu a u sunnitů je dominantní mystický výklad.
23.04.2016, 10:21
Přesně kurva ja letět na mars za mimozemnstanama tak taky u nich nosím helmu. Jo jo ja vím nedává to smysl ale uz se mi to nechce mazat takže si naserte vy zvraceni teroristi.
23.04.2016, 11:51
já jsem MULTIKULTURALISTA a chci aby byl svět multikulturní, tj. aby byli Evropani v Evropě, Arabi v poušti, Asiati v rýžovišti, negři na savaně, Indiáni v prériích a pampách ...to co nám tady představují ti rádoby multikulti je globální invaze jedné kultury a zadušení všech ostatních, oni právě ničí rozmanitost!
23.04.2016, 00:11
5
Ale furt mají bordel v tom, jestli Eman nebo Íman DD Blbečci!
23.04.2016, 00:17
Dělají přesně to, co ona právě očekává a chce, kreténi! Až jim řekne, aby nosili šátky i oni, tak se asi budou divit! Jinak na Teplice bacha - začíná to tam smrdět průserem!
23.04.2016, 01:39
Mají v tom pořádný hokej :-D
22.04.2016, 23:39
5
Banda debilních retardů
23.04.2016, 00:16
Když ten poslední největší alfa samec kokot nemá rád náš národ, tak ať se kurva odstěhuje s Jémanou do (J)Emenu, vomrdá jí někde v oáze a budou mít spolu krásné světle hnědé multikulturní parchanty a budou spolu žít dokud je Alláh nebo souvěrci či smrt nerozdělí (vejpůl šavlí)!!!
22.04.2016, 23:08
5
Hundass byl rychlejší . Takových exotů na bukkake párty se jen tak nevidí Gympláci nastudujte Trojského koně či jeho moderní verzi viru a pak nám cysvětlujte naše obavy. Tihle studenti ještě pořád netuší, že za pár let se s nima budou ř(e)zat hlava nehlava o zbytek staré Evropy :-(
23.04.2016, 17:22
Bukkake
22.04.2016, 22:55
7
Skupina lidí která má bohaté životní zkušenosti. Nechají se lehce opít rohlíkem jako Otík. Jestli je toto budoucnost českého národa, tak stojí za to emigrovat, vemena kravský. Vaši dědové by vám měli rozbít ty vaše poďobané tlamičky a fotrové nakopat prdele, smaradi. Domluvil jsem.
22.04.2016, 23:59
Ano, mladí studenti jsou naivní a bez zkušeností, o něž by se mohli při rozhodování opřít, tudíž nesmírně snadno ovladatelní převažujícími názory v mainstreamu. Znám spoustu takových, kdo byli ve škole zapálení aktivisté (i já jsem jedním z nich), ale pak z toho vyrostli, dospěli, nabrali zkušenosti a zjistili, že svět není růžový, jak si představovali ve svých naivních dětských snech, realita je zcela odlišná. Bohužel dnešním mladým vštěpují multikulti propagandu už od útlého dětství, viz. planeta Yó, multikulti Sněhurka apod. A tím z nich vyrábí zanícené sluníčkové fanatiky, které nebude snadné přivést opět k rozumu. Indoktrinace dětí pochybnými ideologie v útlém věku je doménou těch nejzrůdnějších režimů a jeden takový se nás snaží uchvátit nyní. Nedejme se, v sázce je celá naše budoucnost!
22.04.2016, 22:46
7
Jen bych chtěl dodat, že každá totalita stavěla na mládeži, jelikož ta se dá nejsnáze manipulovat - nacistická, komunistická no a ta multikulturalistická zřejmě nebude výjimkou. Teprve 12leté děti dostaly pancerfausty a byly v dubnu 1945 ochotny zemřít za Adolfa Hitlera!
23.04.2016, 00:02
V současné době indoktrinaci dětí fanatickými myšlenkami nevíce provádí islamisté, viz. tříleté děti, které se učí podřezávání na plyšových hračkách. Desetiletí už zvládají rozborku kalašnikova lépe než většina našinců, kteří se právě vrátili z vojny. To je setsakramentský nepoměr sil.
22.04.2016, 22:20
5
Asi banda kretenů z jiné planety
23.04.2016, 00:41
Možná z Planety Yo.
23.04.2016, 20:05
možná tak na planetě žužu
22.04.2016, 21:31
7
Banda kolaborantů. Pamatujte si ty ksichty brzy budou vyset za velezradu. Chčiju na ně .
22.04.2016, 21:42
A nějaký reálný argumenty?
22.04.2016, 23:11
Argument - neboj ty se toho ještě dožiješ