ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

Teror v Paříži. 128 zavražděných lidí. Útočníci křičeli Alláhu Akbar

5033x
Komentáře
13.01.2017, 11:14
0
ano přesně tak ,, žádný podněcovánín ke spáchání trestného činu ! ALE vlastenectví a snaha bránit české občany před takovou sebrankou imigrantskou ,až budeš mít děti Unkasi a myslím tím skutečně své děti o které se staráš nemyslím tím na papíře napsáno otec , tak pochopíš o co nám jde. Jsem Čech a Čechy patří českým občanům a né zmrdům od jinud ani němcům tomuhle se říká vlastenectví a né tomu co dělá Merklsmus.
16.11.2015, 11:40
1
Fake
15.11.2015, 21:07
0
Terrorists win
15.11.2015, 19:33
-3
Stejně uděláš velkou píču chlapečku Unkasi. I malinkýho dvanáctiletýho cikána by ses bál praštit a vsad se že takovej malej zmrdeček by ti dal jeden a půl krát větší úder než kdyby si ho chtěl zabít pěstí. Přestan psát a jednej čuráku. Vyjdi ven a jednoho z nich zabij srabe podělanej. Dej ai ze mě příklad diletantská loutko světa
15.11.2015, 19:36
Žádám admina, aby smazal tento komentář, jelikož jeho autor podněcuje ke spáchání trestného činu.
15.11.2015, 19:41
nežádej o kuřbičku srabíku
15.11.2015, 09:56
0
jak tak ctu komenty tak kazdej debilni cech je stoho vyplacanej
15.11.2015, 16:45
Až doděláš alespoň základku, tak se projevuj.
15.11.2015, 17:51
Na základkách by měli obnovit tělesné tresty. Těmhle smradům by prospělo kdyby o ně někdo občas zlomil velký dřevěný ukazovátko.
15.11.2015, 08:54
14
Krátce k této strašlivé události. Je to odporný a hanebný čin ze strany Islámského státu. Když tady čtu ty vaše přechytralé komentáře,tak absolutně snimi nemohu souhlasit!. Trochu vám objasním situaci.Tyto konflikty které přetrvávají delší dobu ,se liší a to třeba různorodostí forem a nebo taky jen průběhem.Význam konfliktů je mobilizace důležitých zdrojů. Nejznámější zdroje jsou například finanční prostředky, ozbrojené síly, podpora občanů . Velký význam v přerozdělení moci nezřídka vede k tomu, že konfliktům předchází boj za zdroje jako takové. Bojuje se o vliv na vojenské složky, o přilákání kapitálu , o sympatie mas, o hromadné sdělovací prostředky. V konfliktu není výjimkou, že jedna ze stran získává nespornou výhodovou převahu, když se druhá neosmělí vystoupit se svými ambicemi a názory právě tak razantně.Je velmi těžké svalovat vinu na USA nebo na nějáký jiný stát,protože všechny tyto vypsané vlastnosti se projevují v každé politické zemi a státě.Islám má nejmladší náboženství ,který se v podstatě vynořilo z pusté a drsné pouště.Islámská idola je údajně ? zasazená na kladných základech ,já osobně to ale odmítám, a jsem si jist že i další miliony lidí na světě.Chtějí svému lidu ukázat že Islám zahrnuje sociální, ekonomické, morální a duchovní stránky života ale už je jasné že je to lež a velký nesmysl.Já to vidím jako jednu velkou a nesmyslnou ideologii, která škodí svým počínáním okolnímu světu vnímaje terorismem a řádem nesmyslné víry.
15.11.2015, 14:31
Díky to bysme bez tebe vážně nevěděli
15.11.2015, 14:34
Můžeš mi vysvětlit, co si představuješ pod pojmem "ideologie"? Můžeš tento pojem nějak definovat? Co je to vlastně ideologie? Jak tomu rozumíš? A jaký je rozdíl mezi náboženstvím a ideologií? Až mi odpovíš na tyto otázky, tak pak se s tebou budu možná bavit.
15.11.2015, 06:03
-1
Jendou tady někdo na diskotéce šplíchl do davu pepřovej sprej, ani nevíte jak to štípalo...
15.11.2015, 03:27
4
Projev Marine Le Penové k těmto událostem dne 14.11. Mí drazí spoluobčané. Prožíváme hrůzu. Prožíváme národní tragédii. Včera večer prožilo hlavní město Francie útoky nevídaného barbarství, které ukázaly další nárůst násilí ze strany islámského terorismu. Již pošesté během roku 2015 udeřilo na naši zemi. Francie oplakává své mrtvé a já pláči s ní. Také myslím na těch mnoho raněných, z nichž někteří jsou v kritickém stavu. Rodinám mrtvých a raněných chci vyjádřit nejhlubší soustrast a solidaritu. Skláním se před obětavostí a profesionalitou našich pořádkových sil a záchranářů a chci jim vyjádřit své uznání. Zaslouží si obdiv celého národa. Je mou povinností vám říct, že Francie a Francouzi již nejsou v bezpečí. A je nutné okamžitě jednat. Francie si musí konečně ujasnit, kdo jsou její spojenci a kdo jsou její nepřátelé. Její nepřátelé, to jsou země, které zachovávají vstřícné vztahy s radikálním islámem. Jsou to také země s ambivalentním postojem k teroristickým aktivitám. Všichni ti, kteří bojují, jsou spojenci Francie a měli bychom s nimi jako s takovými zacházet. Prezident vyhlásil výjimečný stav a dočasné hraniční kontroly. To je dobře. Ale ať říká Evropská unie cokoliv, je nezbytné, aby si Francie držela kontrolu nad svými hranicemi jednou provždy. Bez hranic není možná ochrana, ani není možné bezpečí. Francie byla vykreslena jako zranitelná. Musí přezbrojit, protože již dlouho prochází naprogramovaným kolapsem svých kapacit ochrany a obrany tváří v tvář předvídatelným a rostoucím hrozbám. Musí obnovit své vojenské prostředky, policii, četnictvo, rozvědku a celníky. Stát musí znovu zajistit základní poslání ochraňovat Francouze. A konečně islámský fundamentalismus musí být zničen. Francie musí zakázat islámské organizace, zavřít radikální mešity a vyhostit cizince, kteří káží na našem území nenávist, stejně jako nelegální přistěhovalce, jež tam nemají co dělat. Pokud jde o členy těchto islámských hnutí dvojího občanství, je nezbytné zbavit je státní příslušnosti a zakázat jim vstup na naše území. Mí drazí spoluobčané, jsme odvážní lidé. Národ musí být v této situaci jednotný. A za slovy musí být silná akce, která bude chránit Francouze a udržovat tuto jednotu. Ať žije republika! Ať žije Francie!
14.11.2015, 21:44
1
ale jděte dopíči s těma kecama co je 129 mrtvých proti dvojčatům v new yorku kde zařvalo přes 3000 lidí řízenou demolicí americkou vládou mistra Bushe? jebejte se doprdele až sem ti buzíci z IS přijdou s MP4 ,made in america... celej problém leží za oceánem
14.11.2015, 21:47
Bude velice zajímavé srovnat události po 911 a to co se bude dít v následujících týdnech. Mám pocit, že tu něco smrdí.
14.11.2015, 21:48
Opičák v USA prohlásil ,že teroristy z Paříže pomůže dopadnout a dostat před soud asi mu uniklo že už jsou po smrti
14.11.2015, 21:49
Přesně! Do USA táhlo vždycky největší svinstvo. Například i Rockefeller podporoval Henryho Forda a ten zase podporoval Hitlera - dodávkou vojenských vozů. To se dnes ani děti v učebnicích nedozví, kdo všechno podporoval Ádu. A během války USA jednou podporovali nácky, potom zase SSSR. A proč? No aby se jich mezi sebou povraždilo co nejvíc! A po válce se veškerý svinstvo stáhlo za oceán do USA.
14.11.2015, 21:49
Taky jsem se podivil, že OPĚT USA vyhlasilo, že přitvrdí. To bych spíše čekal od Francie ale vlastně ani ne..
14.11.2015, 21:50
Jok3r4fun tvl ty jsi chytrej takový kecy...nesmíš všemu věřit co pravdaři chtějí vyvrátit..víš kdo jsou pravdaři? že tady mícháš 9.11.??
14.11.2015, 21:51
Cituju z wikipedie: "Ford se také zajímal o politiku, spolupracoval s německými nacisty a hlásil se k antisemitismu ve svých novinách Dearborn Independent. Už ve dvacátých letech sepsal knihu Mezinárodní Žid: Světový problém. V Německu založil pobočku Ford Werke AB a dodával německé armádě nákladní vozy a civilistům upravenou verzi modelu T. Hitlerovi posílal každý rok k narozeninám 50000 dolarů a veškerý výtěžek z prodeje automobilů značky Ford v Německu věnoval NSDAP. Na počátku druhé světové války se Henry Ford nechtěl zapojit se do válečné mašinérie, protože nesouhlasil s Rooseveltovou politikou. Avšak ke konci roku 1941, kdy USA vstoupily do války, se společnost Ford Motor Company plně zapojila do válečného úsilí. Podnik v té době už vedl jeho syn Edsel, který v roce 1943 zemřel. Henry Ford v té době již neměl dost mentálních a fyzických sil, takže faktické vedení podniku převzala skupina vrcholových manažerů a inženýrů v čele s Charlesem Sorensenem a Harry Benettem. Ke konci roku 1941 zahájila Fordova letecká továrna ve Willow Run výrobu bombardérů B-24 Liberator, v roce 1944 již vyráběla 650 bombardérů B-24 měsíčně. Protože Fordova rodina chtěla dostat podnik znovu pod svou kontrolu, Sorensen byl z podniku vypuzen v roce 1944, Benett v roce 1947. Ford podnik v roce 1945 předal svému vnukovi Henrymu Fordovi mladšímu. Podnik se tím dostal na pokraj bankrotu, avšak nakonec nezbankrotoval."
14.11.2015, 21:51
Vše se točí kolem Benjamina. Proč jsou asi trvale udržovány války ve světe? Ted tu máme Ukrajinu kde na jednu stranu prodávají Rusi a na druhé USA. Joo vojenskoprůmyslový komplex je největší byznys.
14.11.2015, 21:55
Krásným akademickým příkladem je válka klonů ve star wars. Dvě strany ale jedno financování. Domnívám se, že autor tím chtěl něco naznačit.
14.11.2015, 22:00
tvl vy jste imbecilové..vůbec nemáte potuchy jak se točí svět... umíte jen to co jste si někde vyčetli za pár let vašeho dětského života ..a pletete si pojmy s dojmy.. realita je jiná !!! co platí a mělo by platit pro vládce vůdce nebo prezidenta ve své zemi???
14.11.2015, 22:08
Táhni už do hajzlui ty kreténe, začínáš mě vážně srát. Některý lidi si tady zkrátka mají co říct mezi sebou, zato ty tady jen každýmu vyhrožuješ a děláš dusno, a to jen proto, že tě sere, že seš tady jaksi mimo veškerý dění a nikdo se s tebou nebaví čuráku!
14.11.2015, 22:10
Nevím, co je špatného na tom se zajímat a ne pouze ignorovat svět a žít si spokojeně svůj bezvýznamný život. Kdyby se všichni lidé zajímali a tlačili na naše zástupce tak tu máme mnohem ideálnější stát. To díky lidem jako si ty tady máme stát plný problémů. Protože si asi myslíš, že to 200 lidí v PS zvládne líp než když jich bude přemýšlet 10 milionů..
14.11.2015, 22:11
Tohle mě řekni do očí a nepomůžou ti ani tvý kamarádi. Přestaň se tady do každýho věčně srát a pak se nebudeš muset divit, že se do tebe pořád sere voorel a další. Řekni svý ségře ať ti ho vykouří, leze ti to na mozek!
14.11.2015, 22:15
Víš hovno a jenom děláš chytrýho. Jaký pojmy si pleteme? Můžeš mluvit jasně? Je to úplně stejný jako to tvý falešný obviňování co jsi předváděl nedávno.
14.11.2015, 22:17
LOOOOOOOOOOL Tak dvojčata v New Yorku spadly kvůli řízené demolici.Tak toto může napsat jenom poloomezenej kokot.JSI IDIOT Jok3r4fun .DVOJČATA V NEW YORKU SROVNALI SE ZEMÍ STEJNÝ ČERNÝ TLAMY JAKÝ TED PROUDÍ DO EVROPY TY ZASRANÁ PIČO VYMRDANÁ
14.11.2015, 22:18
Labrinth = ignoruj ho, věcná argumentace s tímto kriplem postrádá jakejkoli smysl, je to nemocnej člověk, kterej touží po něčí pozornosti.
14.11.2015, 22:38
Najdi si videa řizených demolic nebo zkus zpochybnit petici více než 1500 architektů z celého světa Smojebe čekám na argumenty
14.11.2015, 22:46
myslím si to samé-zajímavý je,že spadl i třetí barák,který nebyl vůbec zasažen ani poškozen a BBC o jeho pádu informovala asi o půl minuty nebo o minutu dřív,než opravdu spal-tady něco smrdí jak obamovi z držky...
14.11.2015, 23:16
Jojo. Kupříkladu, V Madridu hořel takovej baráček se železnou konstrukcí 23 hodin jako pochodeň, že už ho ani nehasili. Ani po kompletním vyhoření, co z něho zbyla jen železná konstrukce, nespadl. V historii není záznamu, že by se kdy vlivem požáru nějaká vysokopodlažní budova sesypala. V emerice spadnou za 40 minut hned dva, který sotva doutnají. Bavíme se tu o budovách projektovaných pro seimologicky činnou oblast, a počítalo se mimochodem i s nárazy hned NĚKOLIKA letadel. Idiot sežere poměrně dost, ale toto? Pokud má někdo pochyb, nechť si spočítá, kolik se v tom točilo a ztratilo jenom posranejch peněz. O "vedlejších" výhodách nemluvě. Pěkně to urobili hoši, moc pěkně...
15.11.2015, 00:00
LOL Fakt jste kokoti neschopní příjmout holá fakta.Jakože, je absolutně nemožný za plnýho provozu, beze svědků naplnit 3 tak ohromný budovy výbušninama ,nehledě nato že by nikdo z "teroristů" kladoucí výbušniny nesměl promluvit.Dále pak je jasně vidět na videích jak se mrakodrapy začnou kácet přesně v místě nárazu letadel vy čůráčci.A ta reportérka s tou předčasnou reportáží o zkácení třetí budovy se jednoduše spletla a lituje toho dodnes protože zmrdi jako vy ji dodnes bombardujou výhrůžkama.Tak se nad tím zamyslete jak by asi toto mohla zbůsobit americká vláda .A kolik lidí by se na tom muselo podílet.A kolik lidí by dodnes muselo mlčet.Absolutně nemožný....dokumenty jako Loose chance totální sranec natočenej puberťákama.Tak přemýšlejte raději trochu realisticky kůzlátka.dobrou noc
15.11.2015, 00:30
Ty jsi tele jaký svět neviděl. Jo jasně, za bílýho dne by tam cpali výbušniny ne? Seš magor? A že to udělali v noci kdy tam nikdo nebyl tě nenapadlo? Proto CIA zaměstnává takový lidi, který nepromluví a mají slib mlčenlivosti. A ti žoldáci co to provedli jsou po smrti a už nepromluví. Jen s tím Snowdenem jim to nějak nevyšlo. Kromě toho se v troskách budov našly zbytky výbušnin a detonačních zařízení. Celé to posloužilo jako záminka pro invazi do Iráku, kde měl Hussajn údajně chemické zbraně, které dodnes nikdo nenašel.
15.11.2015, 00:38
The New York Post vydal před Vánocema roku 2014 článek o tom, že únik z oficiální zprávy vyšetřovací komise k 11. září podává nezvratné důkazy o zapojení vládních činitelů, diplomatů a tajných služeb Saúdské Arábie do teroristických útoků. Do útoků bylo podle reportu přímo zapojeno saúdské velvyslanectví ve Washingtonu a konzulát v Los Angeles. Únosci letadel a teroristé z Al-Káidy měli prý dostávat od politiků Saúdské Arábie logistickou podporu a finance. Navíc rodina Bushů měla přátelské vztahy s rodinou bin Ládinů. A členové této rodiny dle amerických médií odletěli z USA dva dny po 11. září. Celé 11. září a to, co po něm následuje, je věc, která se v žargonu nazývá „false flag operation“, tedy operace pod cizí vlajkou. To znamená, že my implikujeme někoho, ale ten někdo je ve skutečnosti nepáchá, pácháme je my a pouze upozorňujeme na to, že by to mohl být tento člověk. Co mi řekneš na tohle ty pubertální kriple?
15.11.2015, 00:39
Edward Snowden a Julian Assange by mohli o té židokratické spravedlnosti povídat celý večery-kdyby ovšem mohli vystrčit nosy z cizích ambasád,aby se jim "náhodou" nepřihodila nějaká humanistická nehoda...
15.11.2015, 02:26
UNKASI už tě začínám chápat.Prezidenta J.F. Kennedyho zastřelila CIA, princeznu Dianu zabila britská rozvědka. Elvis žije.Michael Jackson věděl příliš mnoho,11 září si Američané způsobili sami... hošánku pravda bývá v těchto nafouknutých bublinách mnohem prostější.Můj názor znáš....tak se zamysli.....připadáš mi jako inteligentní člověk....
15.11.2015, 03:06
Autorem tohoto názoru je Petr Markvart - vystudovaný právník. Ve 2. polovině 80. let pracoval v podniku zahraničního obchodu Technoexport, mimo jiné jako obchodní referent realizace petrochemických investičních celků v Iráku a asistent generálního ředitele. V letech 1989 až 1995 působil v Sýrii jako ředitel blízkovýchodní expozitury – pro Technoexport Praha, později pro německý Südrohrbau Ingolstadt. V letech 1998 až 2001 pracoval pro kanadskou firmu MacDonald Engineering Group Calgary jako ředitel její dceřiné společnosti v Nigérii. Od roku 2002 působí v leteckém průmyslu jako konzultant pro země západní Afriky. Naposledy navštívil Sýrii v červenci 2012. A já se s jeho názory plně ztotožňuju.
15.11.2015, 03:25
Takže víceméně zpochybňuješ i názor tohoto člověka, který si ho odvodil z těchto faktů. Stačí nebejt úplně blbej. A Elvise, Jacksona a Dianu bych do toho zrovna netahal.
15.11.2015, 16:35
samojeb - "je absolutně nemožný za plnýho provozu, beze svědků naplnit 3 tak ohromný budovy výbušninama ". Jak si probůh přišel na to, že zrovna tyto budovy byly plně v provozu? WTC byly naopak neuvěřitelně prodělečné a zchátralé budovy na konci své služby, nebyly v žádném případě plně obsazené, dokonce ani z půlky. Zaměstnanci firem sídlících uvnitř budov si stěžovali na neustálý hluk vrtaček a bouracích kladiv, který tam byl těsně před akcí, oficiálně prý jakési nepodložené "stavební a údržbářské práce". Na náhody, a už vůbec ne v režii USA, nevěřím. Je to skvělej strateg a umí parádně manipulovat s veřejným míněním skrze media.
18.09.2016, 11:16
LOL pičo.Máš řízenou demolici akorát hlavě ty debile vymrdanej.
14.11.2015, 21:42
6
Prasata na sjezdech budou jen mektat a ukazovat jak se máme chovat k zmrdům a pak ty zmrdi postřílí nevinné lidi ...islámský buzny nemají soucit mají jen potřebu projevovat agresi vůči ostatním.Každý normální člověk má pud sebezáchovy a sexuální ..nepamatuju si to už přesně, islámský čuráci tohle nemají,oni mají místo duše a srdce Aláhovo čuráka a jeho neskutečný nakecaný hovna o božstvu..amíci a Rusové se tam moc serou !! rakety a všechno srovnat se zemí nelitovat ani nepřemýšlet že tam jsou civilisti!!! oni jsou stejně taky nakažený tím svinstvem víry ..zničit,vypálit,postřílet!!! a pokuď tohle neudělají tak to zmrdi islámský udělají nám všem.
14.11.2015, 21:54
Di už konečně do HAJZLU ty vylízaný jelito. Co ty to tu smrkáš. Ty zdechni-hovado.
14.11.2015, 21:57
zmiz buzno nebo vyfasuješ odchod
14.11.2015, 22:21
Vidíš, už nejsem jedinej koho začínáš srát. Tebe potkat osobně na ulici, tak vyfasuješ takový dělo, že by ses zvedal opravdu těžko.
15.11.2015, 08:28
Unkas, ty potkat Milana na ulici,tak by jsi dopadnul hodně špatně.Zdolat chlapa o váze 125 kg a výšce 189 cm, tak to musíš být skutečný kabrňák.Milana jsem viděl v akci,a i když jsem jeho kamarád,nechtěl bych od něho dostat .Nevím jak jsi informovanej ale má slušnej vojenskej výcvik ,jestli chceš klidně ho můžeš vyzvat.Teď si skutečně uvědomuji, že nemáš ani ponětí ským se tady napadáš.
15.11.2015, 14:37
Ty taky nemáš ani sebemenší tušení s kým se vlastně bavíš dědku.
15.11.2015, 14:39
Do toho tvýho Milánka by stačilo jenom pořádně strčit a o zbytek by se postarala jeho váha. Snadný. Nevím, co si myslíš, že mě to nějak ohromí? I ta váha se dá dobře použít proti němu.
14.11.2015, 21:25
-5
Pořád si asi neuvědomujou , že je můžeme rozmačkat kdy budeme chtít. Lulán se s tím moc sere ja bych veřejně vyhlásil "Za každého mrtvého Francouze 100 mrtvých vyšich" nebo ještě líp prdnout tam 4 taktické nuke a pak bych se zeptal jestli ještě chtějí hoši válčit.
14.11.2015, 21:25
*vašich
14.11.2015, 21:29
To víš, nejsou takový dobytci jako Amíci, který víceméně zbytečně svrhli na Hirošimu a Nagasaki atom, a ještě k tomu nechali bombu expolodovat 500 metrů nad zemí, a to proto, aby zem nepohltila tu energii a bomba tak nadělala větší škody. Chtěli si to prostě vyzkoušet a Japonsko podle dobových informací bylo připravený kapitulovat. Jsou to prostě pořád stejný dobytci. Dyť znáš povahu Frantíků, ne? Ti na tohle nejsou, romantici.
14.11.2015, 21:38
Jo než se francouzskej voják obuje tak je po válce
14.11.2015, 21:38
Jediný Frantík, kterému konvenovalo bláto na botách a vůně střelného prachu více než snobské večírky, privátní lože v koncertních sálech a posezení u dobrého vínka byl pan Bonaparte.
14.11.2015, 21:40
Taky jsem četl několik odtajněných dokumentů a vypadá to, že to tak opravdu bylo. No ona by stačila jedna někde do poušte kde nikdo není a ja si myslim, že by to kluci pochopili a uklidnili se. To je to co mě napadlo hned.. Proč by se IS snažil provokovat tolik silnějšího nepřítele? Existuje jisté přísloví dle kterého se dá mnoho zjistit. "Cui bono?" neboli komu (to) prospívá.
14.11.2015, 21:41
Vzpomněl jsem si na jeden příběh o jednom doktorovi z dob socialismu, kterýmu říkali Bonaparte. Buď jsi mu dal bony anebo jsi měl parte.
14.11.2015, 22:24
El magor: :-DDDDD
14.11.2015, 22:25
kunda,chtěl sem napsat Unkas tomu fóru s tím doktorem
14.11.2015, 22:29
Jojo, mě to taky pobavilo, když jsem to slyšel poprvé. Řechtal jsem se jako kobyla.
14.11.2015, 21:18
2
Angela si může nafotit selfíčko
14.11.2015, 21:00
1
Tohle ti zmrdi posrali, vyhladil bych je do jednoho všechny ty sráče z tý jejich prdele UVĚDOMME SI ŽE INDIÁNI TAKY MĚLI PROBLÉM S MIGRANTAMA A TED ŽIJOU V REZERVACÍCH KURVA
14.11.2015, 21:28
Optikou dnešních sluníčkářů byli Indiáni xenofobní fašouni beze špetky soucitu k bližnímu svému, kteří nedarovali svá loviště dobrovolně potřebným bledým tvářím, které prchaly s nepřetržitými válkami a morovými ranami sužované Evropy, ale aktivně své území bránili (i když krom Little Big Hornu ne s příliš valnou úspěšností). Za to dobře jim tak, že byli přemoženi a pozavíraní do rezervací, kam tato xenofobní individua patří.
14.11.2015, 20:26
-1
Zarážející je, jak se tam vůbec ty ozbrojený chlapi vůbec dostali? To si nikdo z těch lidí vážně ničeho nevšimnul? Někdo s kalašnikovem nejde jen tak přehlídnout, nebo si snad tupci mysleli, že to je ochranka? Výsledek dnešní moderní doby, kdy je všechno free, nic se neřeší a každej se stará jen o sebe! Co chtěli to maj.
14.11.2015, 21:20
Nevím no, asi na tom koncertu byli všichni vylití jak hovada a neřešili to. Nakonec mít kalacha v pouzdře od kytary by byl dobrý fígl, jak zapadnout a dostat se bez problémů do středu davu. Žádné bližší podrobnosti k případu ale nevím.
14.11.2015, 21:25
Asi jo. Tolik lidí tam bylo a nikdo nic nezbystřil.
14.11.2015, 21:35
Otázka je, kdyby je někdo zbystřil, zda by to k něčemu bylo. Východy byly uzavřené a případná panika by stejně nic nevyřešila. Nakonec by jim stejně všichni nabíhali jako lovná zvěř přímo pod mušku. Bohužel neměli místo ochranky džedáje, ti by to vyřešili jedním máchnutím meče.
14.11.2015, 21:41
to není žádný umění-stačí mít dlouhej kabát...
14.11.2015, 20:01
-3
http://lukaslhotan.blog.idnes.cz/c/483591/karel-schwarzenberg-vyslovil-radost-nad-zanikem-cechu-a-vznikem-euronaroda.html?ref=viacbloger
14.11.2015, 20:24
Ani se na to nepodívám, ať si počtou voliči takovýho sráče.
14.11.2015, 20:28
Zdravim Lišáka ;-) No je to pořádnej kus sráče, už měl dávno zaklepat bačkorama a ne a ne prostě umřít. Tyhle největší kurvy tady budou strašit vždycky dlouho.
14.11.2015, 20:40
Čest pane. Buhví, co si ten zmrd furt sere do tý čadky.
14.11.2015, 20:42
Holt zdegenerovaná šlechta už jiná nebude.
14.11.2015, 21:11
Ne že bych byl jakýmkoliv obdivovatelem toho arogantního burana, co si nevidí do huby, ale jsem velmi rád, že při onom volebním klání čeští zemané zvítězili nad rakouskou šlechtou, neb v opačném případě by to byl jistě náš konec.
14.11.2015, 21:14
I když nakonec tomu berecherovkou vypitému pacholkovi docela přicházím na chuť a jsem rád, že tam sedí právě on. Konečně máme státníka, co se nebojí jít proti hysterickému sluníčkářskému davu. Dnes bych s ním poseděl klidně u pivka, ale s knížetem do kavárničky bych nešel ani za zlaté prase.
14.11.2015, 21:17
Přesně tak. To jaká byla kolem osoby K.S. při jeho přímé volbě propaganda nebylo samo sebou. A ten úděsnej ryk, když vyhrál Zeman, kterej trval ještě několik let potom taky nebyl normální.
14.11.2015, 21:20
Lidi ani neví, jaké apokalypse zvolením Zemana zabránili. A vše to do sebe zapadá - rok nato začal převrat na Ukrajině a čistě náhodou sem kníže taky zavítal. Nyní teď ta migrační vlna. Vše do sebe zapadá až neuvěřitelným způsobem.
14.11.2015, 21:41
No doufejme, že to nebylo jen prodloužení agónie před příchodem neodvratného, ale využijeme téhle šance a začneme dělat vše proto, abychom na tu porážku přece jen nakonec nedošli.
14.11.2015, 21:45
jsem rád,že se ještě najdou lidi,kteří mají zdravej-antisluníčkářskej rozum!!
14.11.2015, 19:39
1
Ja vim ze tam umirali nevinny lidi a ze je to hnus vuci libiy co se stalo ale ja jsem proste silne proEvropskej a jo uvedomuju si ze je to pokrytecky a hnusny ale asi sem hnusnej zmrd v tomhle ohledu a jsem na to hrdej ale je mi to uprdele kolik u nich umreli lidi me boli jen kdyz umre Evropan a zejmena bilej clovek.Myslim si ze tak by to melo byt vrana k vrane seda,bili maj drzet hlavne s bilima,muslim s muslimem,zlutej s zlutym tak je to prirozeny tak to ma bejt.Jsem v tomhle sobec hledici pouze na Evropskou stranku ale uvedomujici co je zly a co ne i kdyz se nejedna o Evropskou stranku avsak starajici se jen o Evropu.Boli me kdyz vidim jak na tom dneska Evropa je doufam ze opet povstane z popela a bude vladnouci velmoci jako tomu bylo v minulosti.S Lybii vsak nesouhlasim je to cin vlastizradcu ktery musi byt povrazdeny.Ne vsak kvuli Libii ale kvuli jejich postoju vuci Evropskemu lidu.
14.11.2015, 19:39
dopice nechtel sem to napsat jako novej komnentar ma to bejt pod slasherem.............
14.11.2015, 19:50
Takovej by mel byt kazdej !!!!! Ne vole pico my si za to muzem samy,patri nam to nemeli sme si o to koledovat....HOVNO ! JO mate kurva pravdu ale to neznamena ze si budu prat aby nas tady nicili protoze si to zaslouzime,budte kurva pro sebe ! Jo pripustit si vinu ale chranit hlavne sebe ! Bejt v tomhle naprosty sobci !
14.11.2015, 19:55
já ti samozřejmě rozumím,sám jsem v tomto ohledu stejnej jako ty-já jsem jen psal o tom,že se to vůbec nemuselo dít,kdyby se právě i ti evropané-pod diktátem židáků a USA nechovali jako piče,ale měli svůj rozum..
14.11.2015, 20:20
To mas pravdu hlavni problem je ve vlastizradcich proto vsude kde muzu rikam nereste muslimskou invazy reste vlastizradce to je hlava draka.
14.11.2015, 18:52
1
teď se dívám na ty srdcervoucí reportáže v televizi o tom,jak jsou všichni solidární s Francií,jak je to hrozný čin,atd-že takhle nefňukali,když zrovna francouzké bomby dopadali ůplně bezdůvodně na Lybii,která se do nikoho nesrala a nikomu nic neudělala a že tam těch nevinných mrtvých bylo určitě víc,než včera v Paříži.Ať se na mě nikdo nezlobí,ale dostali to,o co si dlouho koledovali a ještě nám sem miliony potencionálních mstitelů tahají v rámci humanizmu..Nebo si snad západní svět myslel,že bude pod různými falešnými záminkami rozsévat zkázu a smrt všude po světě a nic se jim za to nestane?Já arabáče a islám nemám ze srdce rád,ale můj názor je ten,že kdy se do nich západ věčně pod různými false flag nesral a obchodoval s nimi za suroviny,bez kterých by ten slavný západ byl do půl roku v prdeli i se svýma demokratickýma hodnotama jako rovný s rovným,a nenadělal z jejich v celku stabilních,bohatých a bezpečných států peklo na zemi,tak se takové věci vůbec nemuseli dít-obětí je mi líto,ale Francie a vlastně celej nenažranej západ si za toto může z velké části sám
14.11.2015, 19:01
Ano máš pravdu, ale jen částečně. Do všech se serou američani a nakonec je sponzorujou aby oslabily Evropu.... A Ti blbci v čele s madam Merkel to podporujou.
14.11.2015, 19:18
Nebudu kydat hnuj na Evropany nejsem debil nebot vim ZE ZA TO MUZE MALE MNOZSTVI VLASTIZRADCU NA VYSOKYCH POSTECH s tim bohuzel mi normalni lidi co chcem jenom zit nic neudelame.Ne nedostali neco o co si koledovali to by musel byt atentat na parlament,prezidenstky palac,banky nebo zbrojare . Oni nenici jen Lybijske obyvatelstvo oni nici i nase obyvatelstvo s Lybii mame stejneho nepritele a to je politika EU a USA ! Ano mas pravdu zapad se vecne sere do cizich pod stitem Demokracie pritom je kazdymu kdo neni najivni a vi ze lidi jsou svine jasny ze je to jen o prachach a moci jako je tomu tisice let. Bohuzel Evropan se musi smirit s tim ze bude muset bojovat za svuj zivot,zivot svych blizkych a vseho co ho vychovalo a umoznilo vzniku a ziti i my mame dluh vuci predkum nebudte sobci ! Evropan musi vyjit ze svyho konfortu a zacit bojovat za svoji existenci.
14.11.2015, 19:20
Zajímavý je, že když sejmuli ruskej boeing, kde zařvalo dvakrát víc lidí, tak kolem toho nebyla vůbec žádná hysterie a o kondolencích papalášů jsem nikde nic nečetl. Jsou to taky jen lidi jako jsme my, humus!
14.11.2015, 19:23
no konkrétně ta Lybie byla už od začátku hlavně francouzká záležitost,USA se přidalo až potom.K těm západním hodnotám bych ještě dodal,že si živě pamatuju asi pře dvěma lety,kdy plukovník Kaddáfí se svým beduímským stanem dělal tour po západní evropě mimo jiné i po Itálii a Francii-s Berlusconim ale hlavně se Sharkozym se navzájem objímali a nazývali se spojenci a bratry a jak potom dopadl-věru,nechtěl bych mít takový spojence a bratry a ona ta hnusná zrada něco o těch západních "hodnotách" vypovídá...
14.11.2015, 19:25
PRoste zasrana propaganda,normalni lidi si musi uvedomit ze tu neni zadna demokracie a soustavne se nam lze a hyba minenim ku jejich prospechu chce to revoluci jinak se nic nezmeni,to je na tom to nejhorsi ne muslimska invaze ale to ze nam vladnou vlastizradci to je nejvetsi pruser ktery muze byt
14.11.2015, 19:27
skullwp-jenomže oni v těch zemích napadených NATO umírali lidi ůplně stejně nevinní,jako byli ti v Paříži-akorát že jich bylo asi už dva miliony.Unkas-máš recht,dokonce si z toho jejich Charlie hebdo dělalo prdel-no tentokrát ty boží mlýny zamleli pěkně rychle,jsem zvědav,jak CH.H. zkarikuje včerejší událost...
14.11.2015, 19:31
abych pravdu přiznal-já se těm arabáčům ani nedivím..Ovšem imigrantská krize atd,to už je zas jiná věc a skutečně za to můžeme poděkovat evropským vlastizrádcům,že je tu čím dál víc musulmanů,kteří nás z duše nenávidí(jestli neprávem nebo právem,to už ať si každý posoudí sám)-ale já bych asi nedokázal milovat někoho,kdo mi pozabíjí rodinu a z vlasti nadělá jeden velkej bordel...
14.11.2015, 21:02
Slasher - toť pravda jest, že NATO v jejich zemích chaos, bídu, zmar a utrpení vyvolalo (proto chci z tohoto spolku, který se jako obranný pouze tváří, avšak za svoji existenci nevedl jedinou obranou, jen samé útočné války, s okamžitou platností vystoupit), avšak nic to nemění na faktu, že nenávist Arabů vůči Evropě, kterou po 1400 let své existence nedokázali dobýt, i když Osmanští Turci, kteří ovládali celý Balkán, od toho nebyli daleko, je odvěká a za celou svou existenci jsou naši nepřátelé, kteří pohltili a zotročili celou jihovýchodní polovinu antického světa a nebýt našich chrabrých praotců, kteří na poslední chvíli ubránili Vídeň před oněmi barbarskými hordami, dnes jezdíme na velbloudech a mlátíme hlavou 5x denně o zaprášený koberec.
14.11.2015, 21:44
el magor-zapoměls ještě na maury,kteří dobyli celej jih španělska a portugalska a drželi se tam x staletí..
14.11.2015, 22:02
Ano. Nebýt tehdy hrdinství Karla Martela, tak nestihlo vzniknout ani České království. Tolik století trvalo, než si Španělé vybojovali poloostrov zpět a nyní saracénským hordám opět ustupujeme. Jenže už není kam ustupovat, leda na Sibiř nebo na Antarktidu. Ne že bych nebyl fanda třeskutých zim, ale tam se nám příliš dobře nepovede :8(
14.11.2015, 18:51
13
To jsou ti vaši uprchlíci před válkou vy debilní sluníčkáři: http://www.novinky.cz/diskuse?id=423204&articleId=/zahranicni/evropa/386411-atentatnik-se-syrskym-pasem-prosel-do-evropy-jako-uprchlik-pres-recko.html&sectionId=742
14.11.2015, 20:54
To bylo od začátku jasné všem, jejichž mozek obsahuje více než dvě buňky, že mezi těmi hordami chudáčků utečenců budou infiltrovány stovky, ne-li tisíce islámských atentátníků, dobře vycvičených za petrodolary šejků a milodary západu Syrské povstalecké armádě, z níž většina sběhla k IS. Bohužel jednobuněčný mozek sluníčkářů tohle pobrat nedokázal.
15.11.2015, 13:04
si chytrej jak curak zmrde
14.11.2015, 18:32
-4
Spálilo vás zlo. Ale nedovolte, aby vám to zabránilo přijmout teplo a světlo věčného plamene. Nechť ti Počátek ukáže cestu.Pravá temnota sídlí v srdcích těch, kteří nenásledují Cestu. Nicméně i v nich je možné nalézt jisté stopy světla. A tam, kde je světlo, Ori vidí vše.
14.11.2015, 21:44
Pošli jim do IS převora a věřím, že s jejich zatvrzelostí by měl rychle jasno co je třeba udělat..
14.11.2015, 18:28
2
megahumus.zamrdaní arabi.Zkurvená Evropská unie a její politika.
14.11.2015, 18:09
4
Ja uz jen cekam az se nekde rozjede partizantska valka proti muslimum a zejmena proti vlastizradcum v politickych radach,verim ze se tak stane do 10 let kde tu budou male bojuvky vlasteneckych Evropanu kez by se vsak Evropane probrali a nahradili by politickou scenu to by stacilo protoze to je zaklad veskereho problemu ty zasrany skurveny liberalni zmrdi.Avsak se bojim ze vetsina Evropanu jsou zdegerovany a za svoji zem a rasu by zivot nepolozili ci by ho ani nenasadili,snad se pletu a vetsina je podobnyho smysleni a odhodlana konat i zabijet ve jmenu Evropy. Sieg Heil(pro neznali pitomce slava viteztvi nic nacistickyho a i kdyby v dnesni dobe beru nacisty jako spojence . )
14.11.2015, 18:17
nacisti jsou stejný zmrdi jako tyhle islámský svině...
14.11.2015, 18:24
Nikoliv. Nacisti jsou bili Evropane oni jsou muslimsky barbari ktery s nasi civilizaci nemaji nic spolecnyho.Pokud vemem neonacisty ja jim proste rikam nacisti...o pravych nacistech tu nemuze byt rec to je uz jen historie takze pokud vemem nacisty tak maji celkem podobny nazory,jsou vlastenecti a ano mozna to jsou stejny svine ve smyslu ze taky klidne bez rozmysleni podriznou nejakyho muslima...a to se mi kurva libi,je to pokrytecky,je to hnusny,agresivni a necivilizovany ? Tak at pokud je to probili s touhou chranit nasi zasranou kuzi je mi to jedno porad lepsi nez zasranej slunickar kterej ma naprosto zdegerovany mysleni,takovy lidi by se meli hazet ze skaly jako za Spartanu .
14.11.2015, 20:48
nepleť si nacisty s fašistama ...
14.11.2015, 20:49
Bohužel nacismus na roveň islamismu stavím. Nejen pro společný cíl vyhlazení židů, ale především pro jejich aktivní spolupráci. Celý muslimský svět v čele se svým führerem Velkým Muftím za války kolaboroval s nacisty a podílel se na holokaustu. O tureckém příklonu k nacistické Třetí říši ani nemluvě. Jsem český vlastenec a nacionalista, který by pro svoji vlast mnoho obětoval (nebudu tvrdit, že položil život, neb za klávesnicí je každý hrdina), a právě proto opovrhuji nacismem, který měl nás Slovany za méněcenný plebs. Hitler stejně jako současná EU dokázal Evropu totálně rozložit a potopit do sraček. Já jsem pro silnou sjednocenou Evropu, proto se budu vždy aktivně stavět proti všem formám nadřazenosti Německa vůči všem okolním národům, ať formou válečnou, kterou prováděl Hitler, tak formou ekonomickou, kterou provádí EU v čele s führerkou Angelou.
14.11.2015, 20:53
El-Magore, cituješ mně ;-)
14.11.2015, 21:05
Tak to pardon, příště to dám do uvozovek. Snad po mně nechceš ze staré známosti autorské poplatky za vykradení duševního vlastnictví ;8P
14.11.2015, 21:09
DD
16.11.2015, 23:24
el-magor tak mame hodne podobny nazor jen mas to lepsi slova nez ja
14.11.2015, 17:48
4
Zajímalo by mě co se stalo?.. kdokoliv klikne na nějáké video.. tak mu tam zůstane nick,i když se odhlásí nebo přejde na jiné video???:. Ahoj Kloxo. co na to říct? politický prasata jich sem pustí 100vky tisíc a chtějí aby byly jak putinky..od začátku jsem říkal ! že to jsou všchno bejvalý žoldáci nebo vstoupenci toho pojebanýho aláha..ale některý pitomci se mi tady smáli že jsem blbej a nemám šířit paniku tak tady to máte a teprve tohle je začátek..