ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

Česko přijme uprchlíky ze Sýrie, rozhodla vláda!

4044x
Komentáře
15.01.2015, 21:17
12
Nevím, co se tady tak složitě řeší. Prostě dát všem uprchlíkům jasně na výběr. Buď se vzdají své víry, pak jim můžeme pomoci a přijmout je, nebo mají smůlu. Musí jasně pochopit, že právě islám je příčinou, proč se na tom mají tak špatně, takže tahat sem to, před čím sami utíkají, absolutně postrádá logiku. Musí si vybrat, nemůžou mít vše - buď víru a bídu nebo nevíru a prosperitu. Pakliže je pro ně víra přednější než život, tak jim nemůžeme pomoci, je to jejich vlastní výběr. Prostě islám nespoluvytvářel dějiny naší země a nemá zde historické kořeny, tudíž zde není z kulturních důvodů žádoucí, ani se neprokázal jako bůhvíjaké obohacení, prostě jejich koncept náboženské společnosti je v nesouladu s naším plně sekulárním zřízením, tudíž není co více řešit. Není v našich silách rozlišovat dobré a špatné muslimy, to ať si vyřeší oni sami. Já mám právo vybrat si, koho domů pozvu jako hosta a koho nikoliv a když si někoho pozvu, tak to nejmenší, co od něj mohu očekávat, je, že bude plně respektovat a dodržovat moje kulturní zvyklosti a nesnažit se zde prosazovat ty svoje. Stejně tak ale musím já dbát na to, abych nevnucoval svoje kulturní zvyklosti jemu, takže žádný vývoz demokracie pomocí bomb, žádné vynucování svých zvyků suverénním státům a jejich ekonomické vydírání, ale nechat je být sami sebou. Kdyby se do nich nikdo nevrtal, určitě by žádný islámský stát nevznikl, každá akce vyvolá reakci. Globální problémy s islámským terorismem započaly právě od slavné Bushovy války proti terorismu, do té doby krom Palestiny nebylo o žádných muslimských teroristech ani slyšet.
15.01.2015, 21:45
To je sice pěkné a nedá se s tím nesouhlasit, ale proč by se asi tak měli vzdát víry, když tu pro ně máme již vystavené mešity, že!? Navíc, ředitel Muslimské unie ČR Mohamed Abbas by s tebou asi neponotoval.
15.01.2015, 22:35
No to jsme právě krapet zaspali dobu, ty podmínky jsme měli striktně nastavit hned, ale to měli všichni ještě iluze o multikultuře a teď, když je pozvolna ztrácí, už zase není zač bojovat. I když tady v ČR to pořád není tak zlé. A co si myslí nějaký muslimský předák, je v naší zemi docela irelevantní. To by měli naši zaprodanci konečně pochopit, vzchopit se a nepoklonkovat kdejaké přistěhovalecké chátře.
16.01.2015, 11:42
Ty to nechápeš. Tady nejde o to někomu poskytnout azyl a zachránit ho. Tady jde o to snížit inteligenci evropské unie, protože je moc chytrá na to aby se dala okupovat. Prostě hloupá ovečka se daleko lépe ovládá a ždímá než chytrá ovečka, která si umí spojit jedna a jedna. Proto tady probíhá masírka maldých lidí, proto se tady likvidujou prosperující firmy, proto se do očkovacích vakcín přidávají toxiciny. Je potřeba snížit lidskou populaci v evropě a to jen tak nepůjde.
16.01.2015, 16:19
Docela tomu i věřím, současná masmédia a pitomé reklamy dělají z lidí totální hlupáky. Když vezmu, kolik lidí je na ně nevědomky odkázaných, musí to mít na degeneraci duševního potenciálu naší společnosti vskutku lví podíl. Ať tam melou sebevětší hovna a nesmysly, lidi jim to budou stále žrát. Jsou zvyklí přebírat vše bezmyšlenkovitě z médií, jednak z pohodlnosti, jednak ze ztráty zdravého selského rozumu a kritického myšlení, jednak že nemají v dnešní hektické době čas ověřovat si věci z více zdrojů. A to neplatí jen o zprávách, ale i o vzdělání. Všechno dnes najdeš na netu, ale bez počítače je člověk úplné nic, které si neumí pomalu ani zavázat tkaničky. A tak se pozvolna rodí stále početnější stádo nesvéprávných idiotů odkázaných na své pastýře. Když k tomu všemu připočtu ještě chlorování vody, rezidua DDT a různých jiných pesticidů v potravě, ftaláty, bifenyly a jiná svinstva, neustálé obklopení hustou sítí radiových signálů a kdo ví co vše, nedivím se, že se rodí čím dál více postižených a z lidí se stávají pozvolna, ale jistě duševní trosky závislé na alkoholu, drogách a jiných neřestech. My nepotřebujeme křížit genofond ani z těmi pouštními hordami, my si postačíme k degeneraci bohatě sami. Na druhou stranu pakliže chce někdo slabý, neschopný a rozhádaný stát, je nekontrolovatelný příliv emigrantů ze všech končin tím nejprostším řešením. Rozhádaná, nejednotná společnost se lépe ovládá než jednotná a sebevědomá, to jsou ty přínosy onoho multikulturního soužití. Navíc příliv islámských extrémistů, rozdrážděných tím, jak se v jejich krajinách pořád někdo vrtá a cpe jim tam svoje zvyky, je důvod k tvrdším bezpečnostním opatřením, tvrdším policejním zásahům proti režimu nepohodlným lidem a všudypřítomné špionáži, totální ztrátě soukromí. Pozvolna dochází na Orwellova slova, jen s půl stoletím zpoždění.
16.01.2015, 17:38
čéče svatá pravda máš +
15.01.2015, 16:34
6
Mě bylo jasný hned, že vláda pod demokratickým nátlakem EU svoje stanovisko nepřijmout žádný uprchlíky rychle přehodnotí.
15.01.2015, 15:11
-7
LOOOOOL ti co si nejvíc stěžoujou, sou nevětší flákači, nemakačenka, vyžírky, a maj plnou hubu keců, kdo se má dobře neřeší pýčoviny ne?
15.01.2015, 22:51
to je názor hodný případa z pomocný školy, nechci ani domýšlet, kde bysme byli kdyby přemýšlel každej tak dementně jako ty
15.01.2015, 14:47
7
Razantně odmítám přijímat přistěhovalce, kteří se odmítají přizpůsobit naší kultuře a kteří jí opovrhují. Podám pomocnou ruku tomu, kdo mi ji neukousne a bude za mou pomocnou službu vděčen, proto souhlasím s podmínečným přijetím utlačovaných syrských křesťanů, to ale není případ těchto kebabožroutů. Musíme se probrat a střežit si svoje území, bránit české tradice, chránit naše potomky před touhle verbeží. Sayonara.
15.01.2015, 13:38
10
No jistě, když jde o mezinárodní mise, humanitární pomoc, příjm uprchlíků, Česká republika, samaritán, který klade důraz na lidská práva, má vždy nějakou rezervu, ale že na nemocné děti se skládají finanční sbírky, 69 % pracujících nedosahuje průměrné mzdy, 500 tis občanů trpí chronickými depresemi, 1 milion lidí žije na hranici chudoby či pod ní, další 2 miliony těsně nad ní, 9 % občanů se už neobejde bez hmotné pomoci jiných (zejména matky s dětmi, senioři, bezdomovci), desetitisíce dětí se samy a dobrovolně nabízejí na sociálních sítích k nejrůznějším sexuálním službám, důvod - téměř výhradně nedostatek peněz, na 600 tisíc osob je uvalena exekuce (budeme-li považovat za postižené i rodinné příslušníky, dostáváme se ke 2 milionům, tedy k pětině populace!), 30 tisíc občanů žije na ulici, dalších 70 tisíc je bezprostředně ohrožených ztrátou střechy nad hlavou, žebráci jsou v každé větší obci, každý kontejner s komunálním odpadem je (zejména v sídlištích) denně navštěvován až několika desítkami sociálně vyloučených občanů, ročně spáchá a dokoná sebevraždu cca 1.600 občanů (cca 1,5 % úmrtí) a trend má trvale vzestupnou tendenci; hlavním důvodem jsou neudržitelné finanční podmínky, to je nepodstatné, hlavně že jm řed pokryteckým západním světem velcí granti.
15.01.2015, 13:42
Omyl,exekuce se týká 800000,ne 600000,zrovnav úterý to někde bylo.To jen pro pořádek.Jinak dávám plus a souhlasím.
15.01.2015, 14:11
pičo, sedni v pátek někam na parkoviště u obchoďáku... kurva že prej lidi nemají peníze a ty přecpaný košíky zaplatí kdo?
15.01.2015, 14:14
Zrovna ty supermarkeťáci,těch jede drtivá většina na debetní karty a nakupujou ty předražený levný nekvalitní šunty na dluh a ty blafy,čemu říkaj jídlo,co tam prodávaj a oni kupujou pak vyhatujou do popelnic,protože to nevydrží ani den.
15.01.2015, 14:26
Jedni nakupují do zásoby laciné šunty, co jsou zrovna ve slevě, druzí skupují z konzumu vše co vidí, jak jim proti jejich vůli vnutily všudypřítomný do mozku lezoucí otravný reklamy. Tak lidi naučil současný systém, udělal z nich nemyslící snadno ovládatelné hlupáky. Je to smutné, ale je to tak. A každý, kdo to zpochybňuje, to tiše podporuje, tedy je aktivní součástí téhle intelekt drtící zlovůle.
16.01.2015, 11:46
přesně tak, snažím se máslo kupovat od domorodců na vysočině, stejně tak brambory, mléko. Maso máme taky od místního řezníka. Bohužel různé dochucovadla jsem nucen zakoupit v řetězcích, ale vybírám si a nemám problém šáhnout radši po dražším než po levnějším. Kdyby takhle všichni uvažovali tak řetězce do jednoho zkrachují a utečou.
16.01.2015, 16:31
Pro většinu lidí (a bohůmžel i pro mě) je snazší jít do obchodního řetězce, kde mají všechny druhy zboží po hromadě, než ho shánět po všech čertech, to je prostě fakt. Lidi si raději ušetří drahocenný čas a navíc nějakou tu kačku, zvláště v dnešní hektické době. Navíc ve městech se domácí produkty hůře shání.
16.01.2015, 17:28
Už to tady píšu po několikáté, třeba u nás ve městě je situace taková, že drtivá většina krámů, ne-li dokonce všechny, patří dávno Vietnamcům, a stejně v nich měli a mají to samé zboží, co v hypermarketech. A jezdit každej den do pekárny, pak k řezníkovi a takhle nabírat všecko jednotlivě a napříč městem či dokonce meziměstem, do toho třeba moje maličkost investovat celé odpoledne a půl nádrže nafty měsíčně zkrátka nemůže a ani nechce, a nejsem v této hektické době zdaleka sám.
16.01.2015, 21:25
Však jo, vidím ty Vietnamce s plnýma vozíkama akčního zboží. To je prašť jak uhoď, jestli si pro to dojdu do obchoďáku nebo to koupím u rákosa s přirážkou, on ale mluvil o venkově. Na vesnici to má nějaký smysl, když cestou z práce valím kolem statku, kde naberu pytel brambor a bandasku s mlíkem, cestou dom se stavím ve včelíně pro med, sousedovi donesu pytlík tvrdých rohlíků a jednou za měsíc od něj na oplátku vyfasuji králíka, pak shrábnu v kurníku vajíčka a mám na víkend vystaráno.
15.01.2015, 11:41
3
Dám si pivečko a vepřovou kotletku k obědu a nebudu se k tomu vyjadřovat, protože bych se akorát nasral.
15.01.2015, 12:02
Tomu říkám kvalitní komentář.Máš plus chlape.
15.01.2015, 12:22
To Češi dělají pořád, strkají před problémy hlavy do písku a dělají že se jich to netýká. Dávám ti mínus.
15.01.2015, 12:58
A napiš tu,jak bys to řešil,když je legislativa,zákony,proti tobě.Zkusíš někoho jen slovně napadnout,že je zasranej muslim a že tu nemá co dělat a už se vezeš v soukolí justiční mafie.
15.01.2015, 13:28
To nemůže řešit jenom jeden člověk, ale je třeba kolektivního přístupu. Zakládat spolky na obranu naší země, svolávat demonstrace, když se nám něco nelíbí, dát těm zmrdům jasně najevo, že tady vládne lid, ne nějaká mršina. Defenestrovat, když někdo neplní naše zájmy a jedná v zájmu cizích mocností. Třeba volit jen ty, kteří si náš hlas zaslouží, kterým jde o blaho země a nevolit pořád ty stejné provařené šulinské xichty. Jak mě někdo jednou zklame, moji důvěru si jen těžko hledá. A když už by někoho ta justiční mafie semlela, esklopit ustrašeně oči a nedělat nic, ale co nejvíce ho podpořit, na jeho podporu opět svolávat demonstrace, zakládat a podepisovat petice, rozesílat maily všem, kteří ještě neví a netuší. V soudržnosti je síla. V první fázi to jde těžko, ale až se otevřou oči dostatku ovcí, hned to bude jiná.
15.01.2015, 13:32
Oldo,a to je právě to.Toto se v Čechách nikdy nestane.Sme národ přizdisráčů,švejků,vlezdoprdelů a remcalů u piva a na netu.A oni,ty co vládnou,to moc dobře vědí.Od roku 1939 sme národ hlupáků a nezasloužíme si nic lepšího.
15.01.2015, 14:12
Ale stane, až začnou v ČR vybuchovat nemuslimské bomby!
15.01.2015, 11:02
6
Co takhle přijmout na rozplemenění jen pár hezkých exotických holek pro naše samce?
15.01.2015, 10:05
4
Ale každýho syrskýho uprchlíka bych vzal na zabijačku,musel by míchat prasečí krev rukama,sežrat 10 kilo vepřovýho a pořádně se zlejt jak zákon káže.Pak by sem moh.Nazval bych to,vstupní prověrka.
15.01.2015, 10:23
Aby ses nedivil, tady na dalekém západu, kam oko aláhovo nedohlédne mnozí nejsou všichni až tak dogmatičtí vepřo a alkofobové. Vyžrali by ti celou špajzku a nakonec stejně dranžírákem upižlali palici. Pak jen útěchou, že tvým naostřeným to bude rychlejší než tím jejich tupým jak Dužda. Jsou to vychcánci, na ně bacha, ne nadarmo mají stejnou barvu pleti jako naši nedotknutelní.
15.01.2015, 22:52
nechceš vzít rači mě baldo?
15.01.2015, 10:02
7
Vidím, že z Bruselu přitlačili na pilu a naši paňáci se můžou posrat. To je jen pvní krok, musí se to dávkovat postupně, aby se ovečky nezačaly bouřit, za chvíli nám je sem budou lifrovat po tisících. Nevadilo by mě, pokud by šlo o syrské křesťany - ti si vytrpěli s mohamedánama svoje a budou na naší straně, jako i jinde v Evropě, ale pokud se toho bude účastnit ten islámofilní dement špidla, tak vezmou ty největší hovada, ten potracený zkurvysyn je na ně natěšený jak na raní jebačku
15.01.2015, 09:55
5
nesnáším jakýkoliv fanatiky, islamisty jakbysmet!
15.01.2015, 09:54
6
A to tu ještě nikdo nenapsal,že ten zmrd Babiš se zmrdem Sobotkou posílaj do Syrie 100000000,- sto milionu jako humanitární pomoc.Kurva,kde to sme?nemáme tady ani na to vybavit pořádně dětský nemocnice a ty čuráci si posílaj stovky milionu na slimáky a ještě je sem tahaj aby nás tu vystříleli.Sem zase nasranej.
15.01.2015, 11:41
No ono to je jednoduchý proč posílaj 100M pro Arabáče,jelikož EU to nařizuje.... Nedávno jsem viděl seznam kam co vláda posílá jako pomoc a takový sračky jsem eště fakt nežral...
15.01.2015, 12:04
Zdravej selskej rozum mi říká,že když nemám neposílám.Ale ty kundy se zadlužej jen proto,aby se zalíbily zkurvenejm komoušum z Bruselu.A proto nám státní dluh roste,roste,roste a roste a zase roste.
15.01.2015, 21:22
Tak pakliže to bude přínosné, pomůže jim to a udrží je to doma, tak je to lepší varianta než si je pozvat sem domů a doplácet na ně už navždy. Otázka, jestli se ta pomoc skutečně dostane do správných rukou a neskončí v rukou islámskýho státu. To zaručit nikdo nemůže a to je ten problém.
15.01.2015, 05:27
6
--"Česko přijme uprchlíky ze Sýrie, rozhodla vláda!"-- OK, kde si mám nafasovat to AK?
15.01.2015, 06:56
Až to budeš vědět,dej vědět. Jdu s tebou taky pro to AK
15.01.2015, 11:37
Ak u nás nerozdávaj, ale můžes si klidně udělat zbroják za pakatel koupit osmapadesátku za pakatel v tom je naše legislativa celkem vstřícná a dovoluje nám se bránit.
15.01.2015, 12:24
počkej, automatiku nemůžeš vlastnit na obyč zbroják.
15.01.2015, 20:17
Na normální zbroják samopal mít nemůžeš, leda si udělat nějakou vyjímku, ta už asi možná je. Předpokládám ale, že ji nedostane každý a ani nebude levná, a samopal sám osobě levnej taky není. Slovo pakatel bych z mého pohledu vynechal, ale každý má samozřejmě jiné možnosti.
16.01.2015, 12:16
Poloautomatickou osmapadesátku lze legálně vlastnit na zbroják a dá se sehnat za pakatel.
16.01.2015, 12:20
Za pakatel myslim do 10 000 a není potřeba žádná vijímka.
14.01.2015, 22:58
4
pičo tak židi můžou dostat zbraně a my ne. Tak kurva kdy se probereme? Tohle už je otevřená válka!!!! Židé v Evropě by měli mít zbraně a podstoupit výcvik, aby mohli bránit své komunity proti teroristům, tvrdí vlivný evropský rabín Menachem Margolin. Se svou ideou a současně žádostí o prosazení příslušné legislativy se obrátil na ministry vnitra zemí Evropské unie, napsal ve středu The Times. Margolin, který stojí v čele Evropského židovského svazu (EJA), svou žádost zdůvodňuje rostoucím antisemitismem v Evropě.
14.01.2015, 23:01
Dnes oznámil Alexej Miller, šéf manažer konzernu "Gasprom", že oznámil všem evropským partnerům (zákazníkům), že s okamžitou platností nebude do EU dodáván zemní plyn přes Ukrajinu. Jediná možnost odběru zemního plynu pro EU je přes Turecko a přes takz. Nordstream - Piepeline (severní trasu). Chce-li tudíž EU i nadále odebírat ruský zemní plyn, musí si ho dovážet z Turecka a musí se o jeho transit postarat sama, to znamená, vybudovat si vlastní infrastrukturu a pipeline až k turecké hranici. Rusko se již nenechá svými evropskými partnery ani Ukrajinou nadále vydírat!! " Když chcete odebírat ruský zemní plyn, tak se o to postarejte sami" řekl Miller. Rusko potvrdilo, že je v Turecku dostatek zásob pro celou EU. Jak si ho EU vyzvedne je už věcí EU politiků!!!!!
15.01.2015, 07:05
To se dalo čekat.
15.01.2015, 10:05
To je dobrá strategie - označit vyznavače multikulti za antisemity, bo svým lifrováním muslimů do Evropy zdejší antisemitské nálady jen přiživují podporují. Dát jim na triko všechny nábožensky motivované vraždy židů v Evropě (především Francii) za posledních pár let (a že jich nebylo málo) a označit je nálepkou antisemitů a podporovatele novodobého holokaustu. Na tu svoloč musíme jejich vlastníma zbraněma, to jediné na ně platí.
14.01.2015, 22:50
0
Jinak Vy mamrdi,toto jsou KŘESŤANÉ!!Tito refugees
14.01.2015, 22:52
OdstraněnýUživatel
15.01.2015, 09:34
kéž by, přijímat pouze utlačovaný minority, dost bylo utlačovanejch islámskejch zasranců
14.01.2015, 22:43
0
MAY ALLAH SWT GIVE ISIS STRENGHT AND VICTORY OVER THE INFIDELS, KILL ALL INFIDELS INSHA ALLAH WITH ALLAH PERMISSION WHE WILL, BROTHERS OF ISLAM WIPE THEM ALL OUT ONE FOR ONE INSHA ALLAH, ALLAH U AKBAR
14.01.2015, 22:42
0
To se mi chce zvracet, ale pak jsem si, že z idiotů, kteří si myslí, že problém na Blízkém východě je Izrael (jediné místo, kde můžete získat to nejlepší vzdělání, žít svobodně, pobavit se, podnikat, vyjádříte svůj názor) a Musela jsem se smát na israelophobes. Izrael je civilizovaná oáza uprostřed pekla, se ti to líbí, nebo ne.
15.01.2015, 10:07
Problém je Blízký východ jako takový. Všechno tam do posledního živáčka pobít a zasadit tam rajské zahrady, lákavou to destinaci, kam budou jezdit turisté na rekreaci.
14.01.2015, 22:41
-1
Ahoj čuromamrdáni!
14.01.2015, 22:14
4
To je krása. Jedni se tu přemnožili jako potkani a za 500let nehnuli a nikdy nehnou pro stát ani prstem, a už sem serou další. Po všech těch zkušenostech s přistěhovalci neberoucích ohledy na původní obyvatelstvo a kulturu této země jednoznačně vlastizrada bez pardónu. A zase: ...aby jsme potom nedivili a strachem držky nekřivili....
15.01.2015, 22:55
přesně tak, jako bychom neměli svých problémů dost se svýma kočovníkama, ještě nabíráme na bárku další a další, chce se mi blejt
FmX
14.01.2015, 22:01
5
bravo jen tak dál naserte je nám sem všechny ať se tady můžou pěkně množit a za x let jakožto střed Evropy se rozrůst a migrovat dál a dál až nakonec dosáhnou svého ... už to začíná a je pozdě
14.01.2015, 22:53
nekecé, udělej si zbroják, za chvilku bude battlefield i v tvým městě online 24hodin denně
FmX
14.01.2015, 22:59
no jestli bude battlefield tak ten zbroják ani nebude třeba hlavně že něco bude
14.01.2015, 23:13
no to si piš že bude, ten zbrojak bude potřeba aby ses začal připravovat už teď
FmX
14.01.2015, 23:20
což připravit se předem neni k zahození
14.01.2015, 21:43
6
Jedine co me sere je lhostejnost a arogance k ceskym lidem,duchodci,matky samozivitelly a lide co berou za tezkou praci 30 procent prumerne mzdy a lide co do tohoto zkorupovaneho systemu nenasypou ani vorla budou zivit za nase lowe.vim ze to neni jednoduche nikde ale kurva nasi lide chcipaj hlady i kdyz makaj mrda bezdomovcu okradeny mistnima gengama exekutoru a y jim velkoryse budem cpat.ale to je dusledek prizdisractvi a rozklad evropy a jejich zvyku za vsim hledej mosad a sionisty.
14.01.2015, 22:54
to víš, ještě budem říkat: "zlatí cigáni"
15.01.2015, 09:35
pokud budeme dál voli eurohujrský zmrdy, tak si musím zvykat, že jsme pro brusel jako běloši nemuslimskýho vyznání ta nejnižší a nejdiskriminovanější kasta
15.01.2015, 22:58
je to tak - svinstvo proti vlastním lidem ..to když řekneš nějakýmu pravdoláskařovi, tak dělá že to neslyší, na tohle nemá argument, vlastní rodinu by ta havěřt prodala jen aby zaplevelila naši zem lecjakou špínou - chápu ty co to dělaj za prachy, byznys jako byznys pro ty bezpáteřní zmrdy, ale ti co tohle podporují z dobrý vůle jsou pro mě absolutně vymaštěný paka a měli by se neprodleně léčit
14.01.2015, 21:25
-4
Nechápu nač si tu stěžujete. Čumíte tady na řezání hlav někde v prdeli, takhle vykouknete z okna a budete na to čumět v reálu. Nebo, když budete mít kliku, budete sedět v tramvaji ve které zrovna pojede sebevražedný atentátník. Mě je u prdele kolik tady bude ručníku. Mám dům obehnaný zdí na zahradě dva Moskevské strážní psy, v trezoru kulovnici a revolver a bydlím na polosamotě v horách. Zásadně jezdím svým krásným tereňákem na nákupy máme hospodyni. Takže ta pakáž může ohrozit maximálně české socky a ty mi jsou u prdele.
14.01.2015, 21:28
Ty pomlaceny felde rikas terenak more ?
14.01.2015, 21:31
šéfe, až ti všechny prodavačky znasilní a podřežou a obchod vyrabují, nebude nikdo doplňovat zboží. Stejně tak na benzínce, v plynárnách, vodárnách i elektrárnách. Takže na té samotě shebneš, jedině že by sis zám živořil, ryl brambory, pěstoval drůbež, tkal len na košili, apod...
FmX
14.01.2015, 22:39
loool a k tobě se nikdy nedostanou zase nedělej že bydlíš v bunkru
FmX
14.01.2015, 22:41
na tebe kdyby by přišli tak tu tvoji chajdu rozeberou stejně rychle jako sídliště ve městě a tvoje špuntovka v trezoru ti bude píčo píču platná
15.01.2015, 06:51
Romantiku! Ty jseš ale blb a obyčejnej buran na posedu s picačkou.
15.01.2015, 10:09
Je to trol. Čím víc na něj budete reagovat, tím větší mu uděláte radost
14.01.2015, 21:14
3
Tak jim je to u prdele tahle vrchnost nebude jako nižší vrstva pod nima s něma muset bydlet.
15.01.2015, 10:11
Tahle vrchnost doufejme bude brzy viset za vlastizradu. I když musím uznat, že Chovanec se snaží vzdorovat, není to takový přizdisráč jako Sobotka. Kdyby bylo po jeho, už jich tu máme půl milionu.
14.01.2015, 20:26
6
Nechapu proc se mame starat o cizi kdyz se neumime postarat o vlastni.Na nemocne se delaji zbirky,zbiraji se vicka od petek a tady stat velkoryse nabizi cizincum pomoc a na vlastni lidi nemysli(pokud nepocitam socialky a kofoly)
14.01.2015, 20:39
aspoň bude do čeho střílet až přijde apokalypsa. Víš horda zoombíků se nevytvoří jen tak.
15.01.2015, 10:13
Trpící bílé děti s nevyléčitelnými chorobami nejsou pro psychicky narušené multikulti idioty takovým lákadlem jako pár smradlavých mohamedánských prdelí, nad kterými chrochtají blahem.
14.01.2015, 20:10
6
Asi je něco špatně. Bílý člověk v ČR je odsouzen za to,že se snaží udržet si práci a hlavně do ní chodit,platit daně na různé rozmary těch kokotů ve vládě,na morgoše,fízly,zbytečnou armádu a teď ještě na kozomrdy. Proč nepomůžou východním Ukrajincům...?
15.01.2015, 09:18
pokud budeme dál voli eurohujrský zmrdy, tak si musím zvykat, že jsme pro brusel jako běloši nemuslimskýho vyznání ta nejnižší a nejdiskriminovanější kasta
14.01.2015, 19:39
7
A už se infiltrujou. Z 15 rodin je jich do roka 50. NAVŽDY! Na nemocný naše děti se dělaj sbírky v lidu a na tohle maji rezervu. Ať se jde vláda vysrat!
14.01.2015, 19:48
ano,tys to pochopil správně
15.01.2015, 10:15
15 dětí s rodičovským doprovodem - to jsou dvě syrské rodiny, to není na první pohled tak zlé. Když ale uvážíš, že z těch dvou rodin je za 20 let 10 rodin a není to poslední "humanitární" dávka, kterou nám bruselští potentáti vnutí, už to začíná nabírat smutných rozměrů.
14.01.2015, 19:09
-3
to joo ty deile kdyby sis prožil aspoň den tak jako oni tak bys sklapnul tu svou držku to nejsou muslimští extremisté ale oběti těhle zěrstev, je rozdíl islám a islám !
14.01.2015, 19:29
píču,je to stejnej dobytek kterej tu budem živit.byl si někdy v práci?odvádíš daně?nejspíš budeš ještě študentík kterýho živí rodiče když je ti jedno koho sem nalifrujou
14.01.2015, 20:41
ať si táhnou odkud přišli. Ať si tam vystřilí ISIL a pak ať nám vykládají něco. Dokud v jejich zemí budou křesťanům řezat hlavy tak nemůžou očekávat že se tady u nás budou roztahovat.
14.01.2015, 21:12
Wormrot - ty vole to je jako by jsi řekl, že je incest a incest - kdyxž se vyhlásí džihád tak musí poslechnout jak prodejce kebabu tak pouštní opička s kalašnikem
FmX
14.01.2015, 21:58
wormrote dej si lajnu a sveď svůj posranej život na nácky a do tohohle se vůbec nepouštěj... ty si přesně jeden z těch kterej by nejradši nedělal rozdíly ale pak to stejně přerostě přes palici a budeš litovat toho kdy si vůbec vypustil z tý tvojí vymrdaný držky tohleto hovno že neni muslim jako muslim...ok beru když je někdo čistě věřící ale u muslima tohleto vůbec neplati muslim = extrémista chtějící pohltit svět svojí bezcennou vírou... chtěl bych tě vidět frajere až by tu stály muslimáči na náměstí jako např. v Německu a postupně by si sledoval jak tady zabírají kousek po kousku a ty se bál jak to vůbec s tebou ty hovne dopadne..... protože muslim nemá slitování nezná soucit a sám to vidíš všude ve světě jak to vedou a ty ještě povídej.... krásný sice jenom pááááááár těch děcek sem poslali a co když to pak bude zase a zase? bude jich tu pak plno? a jelikož sou to děti co se staně? nějaký můžou vést normální život ale ostatní můžou konvertovat či co a tyhle lidi nikdy nebudou ctít naši zemi rozjedou si tu to svoje a co se stane pak ? píčo bude jich tu jak namrdáno protože si každej řekne je to jenom 100 těch bezcennejch buzerantů ale pak jich bude najednou 1000 a ještě víc ... to je stejný jako s černochama ... dokad jich bylo pomálu byli v pohodě najednou se jejich komunita rozrostla a jak to dopadá všude po světě????? každej ať si zůstane tam kde je a je klid... míšení znamená záník původního obyvatelstva
14.01.2015, 22:16
wormrot - Už si někdy dostal VLASTNÍ výplatní pásku?
15.01.2015, 11:03
Evidentně nedostal, to se mu to pak naivně kecá
15.01.2015, 13:39
si říkej co chceš ale nevidim cestu přes nenávist to se radši necham zabít a vojet a ještě jim to odpustim
15.01.2015, 13:58
Tak se nech zabít a vojet a neser se do věcí které nejsou ostatním u prdele jako tobě.
15.01.2015, 16:39
To si pište, že worm ještě do státní kasy nepřihodil ani korunku, vždyť je to ještě mladý ucho. Navíc jen nejzpitomělejší sluníčkář může napsat takovou pičovinu jako že by se nechal raději zabít a ojet, jen aby se nemusel bránit (a ještě by se jim za to jako správný český kolaborant omluvil). Což o to, ať se takoví nevyzrálí debilové zabít nechají, aspoň se vytřídí zrno o plev, ale oni budou zabíjet a ojíždět i naše blízké a jen nezodpovědný, neschopný a přihlouplý idiot si je může brát jako oběti svýho pacifismu.
15.01.2015, 16:43
přesně !
15.01.2015, 23:01
nebojte, on z toho wormrot jednou vyroste, přece nemůže zůstat nadosmrti tak blbej