ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Potrat ve 14. týdnu

5833x
Komentáře
01.02.2015, 15:50
0
Tady si delate prdel kdyz rezou hlavy to nikomu nevadi a hned tady soudite zenskou co jde na vejskrab...mozna radsi se nenarodit nez skoncit v decaku,jako dite alkoholiku,fetaku..a vubec do tyhle zkurveny doby se narodit neni zadna vyhra...
15.12.2014, 17:09
0
Pokud žena jednou dokáže mnohdy z malicherných důvodů zabít vlastní dítě, tak už člověk nemá jistotu, jestli bude skutečně milovat a starat se o své další dítě. Stejně tak sobecký muž který než aby se jal svých povinností raději pošle ženu na potrat není dobrým otcem, ale jsme jen odrazem doby v níž žijem. Pokud nebude prioritou č. 1 znovuobnovení zdravé rodiny jako základu státu a budou se preferovat všemožné sexuální menšiny, anomálie a úchylky a dehonestovat svátost manželství jako přežitek doby, nebude společnost produkovat o nic menší morální zrůdy než dnes.
01.02.2015, 15:54
tvl co tady meles za sracky kryple??? co vubec delas tady v tyhle skupine?? Jdi radsi sirit svoji lasku mezi muslimy idiote
13.12.2014, 16:14
0
Shrnutí: Diskuze založena na neschopnosti odpůrců jakkoli se vcítit do role ženy. Bohužel.
15.12.2014, 09:20
Shrnutí: Diskuze založena na neschopnosti schvalovačů jakkoli se vcítit do role dítěte. Bohužel.
15.12.2014, 16:59
To máš pravdu, do role někoho kdo raději pohodlně zabije vlastní dítě než aby se musel uskromnit a nedejbože se vzdát svého dosavadního sociálního postavení se vžít nedokážu, stejně jako do role někoho kdo nedokáže udržet ocas na uzdě a musí vystříkat každou díru a když se to jednou nepovede, tak se k tomu nemá a proto schvaluje potraty, aby touto odpornou, ale nejsnadnější cestou odčinil svoji sobeckost, zbabělost a neschopnost postavit se problému čelem. Je lehčí omluvit vraždu právem matky na svobodnou volbu než usilovat o nápravu společnosti tak, aby byla rodina prioritou číslo 1 a podobné případy se nemusely řešit. Je tak těžké vzdávat se svých práv a luxusů, když nám je všechny pokrytecká demokracie poskytuje. Jak snadno společnost degeneruje, ale jak těžké je napravit morálku mezi egoistickými primitivy.
15.12.2014, 17:13
Vcítit se do role dítěte problém nebude, ale jak se má člověk vcítit do role nicnevnímajícího embrya? Pokud začneme potrat považovat za vraždu, bude jen otázkou času, kdy takový jako Ty přijdou se zákazem onanie, protože ejakulace bude považována za několikanásobnou vraždu, a dále pak nepochopitelné hýření spermatem, protože přeci jen ne každý má pulce ready a lablablabla.....
15.12.2014, 17:36
A ty víš, nakolik embryo vnímá své okolí? Na jaké je emocionální úrovni? Jestli cítí bolest víc jako třeba myš nebo žába? Jen proto, že je závislé na těle matky, mu přece neubírá právo na život? Já zase hodím opačný příměr: Pokud začneme potrat považovat za legální, bude jen otázkou času, kdy takový jako Ty přijdou s legálním zabitím vlastního dítěte v tíživé finanční situaci, řekněme napřed do dvou let, to ještě nemá moc rozumu, potom legalizují eutanázii ve všech případech, poté právo na sebevraždu u každého, který na ni jen pomyslí, přece nikomu nemůžemne upírat právo svobodně odejít z tohoto světa a civilizovaná společnost jej nenechá skočit z mostu, ale důstojně ho zprovodí ze světa, poté legalizujeme vraždy všech postižených lidí – prvně těžce ochrnuté nebo autisty, protože jsou závislí na péči jiných, nejsou samostatní, obtěžují druhé a jsou přítěží společnosti, potom se mohou jako fyzicky nedokonalí odstranit všichni s lehčími pohybovými vadami či kožními defekty, o všech s neodpovídající pigmentací pokožky ani nemluvě, potom všichni škaredí, tlustí, hloupí, atakdále aby zbyl svět jen pro pár vyvolených. Čas ukáže, jestli je naše civilizace založená na absurditě protěžování lidských práv jedněch za současných tvrdých zásahů do práv druhých ta správná a tedy životaschopná.
15.12.2014, 19:36
Ale tak předpokládám, že odborníci, kteří potrat vymysleli, stupeň uvědomění embrya jistě dlouho zvažovali a dali jasné kritérium, do kolikátého měsíce či týdne lze takový zásah provést, aby byl z hlediska lidskosti přijatelný. Z tvého příměru se nebojím podepsat pod eutanazii, a to prosím pěkně i pro plně zdravé jedince jež takovou cestu zvolí. Nese to jen samé výhody. Malou úpravu bych udělal u postižených. Pokud budou mít rodiče jasné informace od doktora, že dítě bude na 50 a více procent postižené, a oni se i přesto rozhodnou zariskovat, v případě špatného výsledku jim ponechat plnou finanční odpovědnost až do smrti postiženého. Oni by si to pak lidé rozmysleli.
17.12.2014, 22:05
Zabít úplně zdravého člověka jen proto že si to přeje? Navíc v době rekordní nespokojenosti v naší konzumně-materiální společnosti a vzrůstajícího trendu a sebevražd? To snad nemyslíš vážně.
18.12.2014, 20:13
Nevidím jediný důvod, proč bych to neměl myslet vážně. Opět jsme u svobodné volby člověka, a to jak naložiti s vlastním životem. Nikdo nikoho nemůže držet na tomto světě proti jeho vlastní vůli. Když mu důstojný odchod z tohoto světa nedovolíš, stejně tak učiní, ale daleko nehumálnějším a často dost potupným způsobem, kdy kolem sebe ještě nadělá bordel a zkomplikuje životy druhým, neuvědomujíc si v daném momentu svou bezohlednost. Kdežto řízenou svobodnou důstojnou smrtí nejen, že mu splníš jeho poslední přání, ale může navíc nabídnout části své tělesné schránky s vyhořelou duší lidem, kterým se ještě odejít nechce, ale zubatá si je nekompromisně táhne za flígr do tmy. Toto bych udělal jako nedílnou součást eutanásie, taková malá podmínečka, která stejně už nikoho zajímat nebude, a přitom zachrání život a pomůže mnoha dalším. Myslíš, že je to drsné? Vzpomeň si na to, až budeš třeba marně čekat na vlak, který nabírá zpoždění kvůli takovému nešťastníkovi, kterému jsi upřel míti to nejzákladnější právo, a to právo na důstojnou smrt. A že žijeme v době rekordní nespokojenosti je věc druhá, já říkám vždy, neboj, bude hůř. Strach z bolest sebevrahy stejně neodradí, akorát jim zvyšujeme a prodlužujeme utrpení. Já osobně bych tedy výše uvedenou volbou nepohrdnul, pakliže bych měl jasno.
20.12.2014, 12:50
Pod roušku důstojnosti a lidských práv se v dnešní době schová lecjaká zvrácenost. Hlavně si co nejvíce zjednodušit život, zbavit se veškeré nežádoucí přítěže a pokrytecky to okecat tak, abychom z toho nakonec vyšli jako ti dobří. Co oči nevidí, mysl netíží. Je mi špatně z lidí s tak cynickým uvažováním. A když se vrátím k minulýmu komentáři, tím pečlivým zvážením stupně uvědomění embrya jistě myslíš potrat částečným porodem, která se provádí od 20. týdne až do konce těhotenství, tedy do okamžiku než se narodí dítěti hlava, až poté jsou mu přiznána práva, ale v matčině lůně je to jen pouhá věc, která žádná svoje práva nemá. A teď co je horší – že takový zákrok dobrovolně podstoupí matka, která by své dítě měla chránit a nadevše milovat nebo že ho provede doktor, který složil hypokratovu přísahu a měl by život udržovat a ne jej brát, takoví doktoři se stávají sprostými bezcitnými řezníky.
12.12.2014, 23:45
0
Můj názor na potraty je následující: zjistí-li se u dítěte postižení nebo nějaká vývojová vada, jde-li o dítě vzešlé ze znásilnění, nebo jakkoliv ohrožuje život matky, určitě ano, v ostatních případech jen na zvážení okolností, určitě by na něj neměl mít nikdo právo jen tak automaticky, ale musí být vážné důvody.
13.12.2014, 16:05
Jenže pokud se žena rozhodne potratit, vždycky k tomu má vážné důvody. A rozhodnutí ženy, která z nás všech sama ví nejlépe, jaký život bude schopna vlastnímu dítěti (ne)připravit, musí být respektováno jako velmi vážný důvod. Škoda jen, že taková možnost nefunguje globálně, pak si pochopitelně civilizované národy řežou vlastní větev. Ale to neznamená, že si tu budeme z žen dělat nedobrovolné inkubátory, to se mi nelíbí.
15.12.2014, 23:47
Zajímalo by mě, co je bráno jako ten velmi vážný důvod: aby si po porodu nepokazila postavu, aby si mohla dál užívat života bez zbytečných povinností, aby se nemusela uskromňovat nebo nedej bože nemohla dál budovat kariéru, ... To jsou mi panečku vážně pádné důvody, to bych s takovou nechal potratit preventivně úplně všechny.
16.12.2014, 18:44
To jsou samozřejmě směšné důvody, nepochybuji, že i takové se najdou, ale to jsou jen ojedinělé případy. Přesto mají na svobodnou volbu nárok, ať se ti to líbí, nebo ne. Je to jejich tělo, jejich život. Ale abych ti taky odpověděl, třeba takový předpoklad neblahé budoucnosti dítě u mne tedy vážným důvodem jest.
16.12.2014, 18:45
dítěte*
12.12.2014, 20:34
0
meli ho dát mamince do náruče aby si uvědomila jaký to je zabít
13.12.2014, 21:59
Né mamince ale tatínkovi aby si to taky užil a né jen zasít a víc se ho to netýká.....
12.12.2014, 18:33
-1
To je Milda Dužda, nemýlím-li se.
11.12.2014, 22:51
3
Barbarství, jak k tomu pak přijdou lidi, kteří se snaží několik let o bejby a nemůžou ho mít, ani umělý oplodnění není všemocný a někteří rozmrdnou děcko kleštěma a hodí do odpaďáku
12.12.2014, 00:15
Sorry ale nevím o co ti jde? Jak k tomu příjdou? Úplně normálně, prostě příroda, buď nejsou normální fyzicky nebo jinak a příroda to pozná. Ti dva se prostě k sobě tělesně nehodí a není dobré to spojení. A člověk se s tím musí bud vyrovnat nebo tomu podlehnout. Nemáš právo odsuzovat druhé za to, že se zbavyli přítěže, které ty třeba nikdy nedosáhneš. Já to vidím tak, že všechno je spravedlivý a nic není náhoda , pokud tohle přijmeš a naučíš se smíření budeš štastný a nebudou tě tyhle otázky trápit. Prostě život plyne a není v naší moci ho ovlivnit a pokud se pokusíme ho ovlivnovat násilím, vždycky se nám to dvojnásobmně po zlém vrátí. Bud jen svůj a ber život jen tak jak přichází, uvidíš, že ti bude mnohem lépe a nebudeš muset soudit jiné..
12.12.2014, 17:42
LickerT - Prej rozmrdnou děcko kleštěma..., já tedy nikde žádné nevidím. Jak může bejt nedostatek dětí, když je rozdávají i buzerantům?
12.12.2014, 18:43
Ivis, nic ve zlým ale meleš úplný sračky kotě. Jednou větou úplně shodíš cos napsala v předchozí. Čti si někdy po sobě ten logiky prostej průjem. Když se nemůže otěhotnět, je to příroda a nic se s tím nemá dělat a když příroda rozhodne, že otěhotnět může, najednou přírodu poslouchat nemusím a můžu si to vzít? Člověk se s tím musí přece buď vyrovnat nebo tomu podlehnout. Máš v tom trochu hokej. A když se zbavím přítěže – svýho otravnýho souseda, taky mě za to nikdo nemůže soudit? Vražda jako vražda. Buďme přece svoji a nesuďme jiný. Kdo se snaží ovlivnit život násilím jsou právě lidi, kteří jdou na potrat a násilím ze sebe vysoukaj plod kleštěma. Nevím co mě mrazí víc - jestli z doktora kterej složil p=řísahu udržovat život za každou cenu a pak klidně rozkvedlá děcko nebo z ženské která řekne o svým dítěti přítež. A svoje bláznivý filosofování si nech od cesty. Nevím co se ti v životě stalo, že tě to přimělo k takovým názorům, asi to bylo hodně silný páč si z toho tak trochu na palici. Asi bys měla podstoupit klinickou léčbu, protože dle těch hlodů co z tebe lezou nebudeš úplně zdravá a asi nebudu první ani poslední kdo ti to píše. Čus.
12.12.2014, 18:49
Semtamdurchu je rozdíl mít svoje vlastní a adoptovat cizí, to je jak nebe a dudy. Že dávaj děcka buznám a hetero rodiče na ně čekají i několik let je věc druhá. Jako bílej když čeká v pořadníku na obecní byt, ale když přijde na věc, čmoudi se stěhují do novýho ještě ten den ale to sem jaksi nepatří
12.12.2014, 19:12
Jo a ještě mě napadlo k soudružce ivis,mám blízký známý co podstoupili umělý oplodnění a maj úplně zdravý děti. Kolik takových zdravých lidí se nenarodilo kvůli potratům nechci domejšlet
12.12.2014, 22:45
Ivis, tady s tebou musím nesouhlasit, LickerT to podle mě napsal správně. Potratama to začne, ale neskončí a kdo pak určí tu hranici? Vždycky se najde nějaká záminka někoho zabít, kdo je přítěž – tělesný postižení, stáří, jakákoliv odlišnost. Ne že by si to někteří nezasloužili, ale dětí, které ani nedostaly tu šanci se narodit, se nikdo neptal. Toť vše.
13.12.2014, 16:25
Lickert - To neberu. Chápu, že je rozdíl mít dítě svoje nebo adoptovat odrostlejší. Ale k dostání je model pouze jeden, takže buď dítě chceš a nebo dítě nechceš. Nic mezi tím není. Záměrně vyrábět děti s nejistým osudem jen proto, že si jednou za čas bezdětní nepřejí dítě z děcáku? Že vám není hanba.
13.12.2014, 22:33
Lickert - mě je úplně jedno co si myslíš že melu, já vím co si myslím a pokud to nechceš pochopit nebo to nedokážeš je jen tvůj osobní problém. U mě je umělé oplodnění násilné nechtěné přivedení na svět někoho kdo o to nestál a podle toho bude i jeho život vypadat. Na začátku početí je lidská bezohlednost a sobeckost, nebot nejde to přirozeně ale já to prostě chci. Jenže život takového vymodleného či zaplaceného života je velmi nepřirozený. V podstatě už od narození je něco více nežli rodiče a ostatní. A podle toho ten dnešní svět vypadá.Ale já nikomu neberu touhu a přirozenost plodit potomky. Ale nesnáším názor jako je ten, že když se někdo rozhodne ukončit život vlastního dítěte ještě před narozením, a to rozhodnutí má vždy jistě velmi závažný důvod, je zrůda a jak k tomu přijde někdo kdo nemůže mít potomka přirozeně je naprosto stupidní názor.
11.12.2014, 14:43
5
to se nesmy delat takle zabijet decka ! to je hrych co nigdy nejde odpustit !
11.12.2014, 19:25
Sice si nejsem jistý, co jsi chtěla přesně napsat, ale souhlasím s tím.
12.12.2014, 00:17
Taky ti to nikdy nikdo neodpustí neboj hihihihi....všechno se ti vrátí a dobře ti tak , vše je spravedlivé nebuj .....
10.12.2014, 20:38
-8
Sorry přátelé, ale dneska tady nemínusoval Milan.
10.12.2014, 18:11
4
faktem je, že zvíře toto neudělá ...
10.12.2014, 20:33
Máš zvláštní fakta, ale asi tě zklamu. Mnoho zvířat vrhne, a pokud vycítí špatný zdravotní stav nebo nějakou jinou zásadní poruchu potomka naznačující nejistou budoucnost, tak ho normálně posvačí.
10.12.2014, 21:26
Jo posvačí nebo opustí. Příroda je dokonalá, tam nikdo nedělá chyby a když náhodou udělá, tak je okamžitě potrestán.....
10.12.2014, 10:28
4
Na tohle se nedá koukat!! To radši popravičku nebo pěkné odřezávání hlav apod..
10.12.2014, 10:13
-1
Z větší části na potraty chodí hloupé puberťačky které se nechají vomrdat někde na hayzlu v payzlu neznámo kde, nebo blbé píče co se ve třiceti nechcou rozloučit s diskotékama a mrdačkama. Takže raději potraty než mít republiku plnou blbečků s IQ 60.
10.12.2014, 10:44
To je problém celé společnocti, že dokáže produkovat takové bezcitné duševní mrzáky a tváří se jako by se nic nedělo.
10.12.2014, 20:23
Další problém společnosti je zrovna tak absolutní nesoudnost, jíž pohrdám. Tedy jinému tuze rádi kážeme něco, co samy nechceme. Slyšte chlapci! Bez diskotékových mrdaček by si sposta z vás dodnes ani nesmočila a jak jste byli panečku spokojený, když jste si konečně na stý pokus vrzli nebo aspoň sáhli. Většině z nás hódně před osmnácti. Jak vám byli holky povolnější dobré, a teď tady budete takhle chytračit. Kolik z vás by si nechalo dítě z vašeho prvního víkendového, často jen příležitostného šoustu notabene v tomto věku? A co s ním pak má dělat ona holka s vyhlídkou samostané výchovy a péče? Chyťte se laskavě za rypák, odpovědi na uvedené otázky jsou víceméně jasné.
10.12.2014, 21:21
Bongo - a ty jsi jistě jeden z těch co ty mladý holky vomrdává někde v pajzlech že? Že o tom tolik víš, chytráku. Zodpovědnost ti nic neříká ale jsi jeden z těch prvních co mají jasno v těchto věcech . Jo tak takový mám nejraději, veškerou zodpovědnost hodit na druhého a zůstat nejchytřejší.
10.12.2014, 21:24
semtam........ Aspon jeden slušný, moc hezký koment....
10.12.2014, 22:07
Durchu, pro někoho potraty a pro někoho miniaturní České vlaječky.... Ne teď vážně, jde o úhel pohledu, víš kolik zmrdů by se třeba nenarodilo kdyby se jejich rozhodla pro potrat? Můžeme tu polemizovat kdo by tu nebyl a kdo ano, ale stejně to co jsem napsal je pravda která se stále opakuje. Ivis, ne opravdu nemrdám puberťačky na hayzlech, nevím jak si mě představuješ ale evidentně špatně. Znám holky které byly na potratu, jsou to ale případy z té menší části kterou jsem nepopisoval... Z té menší části to jsou ženy které prostě jen potkali blbce který po zjištění že bude otec utekl, ženy co nemají peníze pro sebe natož pro další hladový krk... Ty kurvy a blbky které popisuju jsou ale hlavním odběratelem těchto služeb. True
11.12.2014, 23:57
Semtamdurch – to je právě ta dekadentní společnost, o který mluvím. Užívat si, chlastat, fetovat, vymrdávat si po diskotékách to ano, ale řešit povinnosti z toho vzešlé to ne. Všichni se ohání svýma právama, ale o povinnostech nikdo nemluví. Jestli ty smočíš v každé díře a pak se k tomu nemáš, pak je mi tě líto jako všech ostatních kdo tak činí. Já nepatřím k těm, kteří vyhledávají příležitostný sex na hajzlíkách a o panenství jsem přišel až ve dvaceti s holkou kterou jsem miloval a nějaký ten pátek znal. Ale to už se dneska nenosí, dneska se každý ubožák vytahuje tím kdy to měl poprvý a kolik má na péru zářezů a myslí jaký je borec, ale když přijde na věc a má svoje borcovství dokázat, řekně ženské ať si to nechá vzít. Pokud si já něco zaviním svojí nerozvážností, tak se povinnosti nezřeknu. To je o výchově a přístupu k životu. Dneska prakticky žádná výchova a morálka neexistuje, dneska vládnou prachy, sex a drogy. Jasně, tenhla problém se týká morálky obou pohlaví: ženská která se rozhodně zabít vlastní dítě je pro mě hyena bez kousku mateřského citu stejně jako chlap který ji vykropí a pak odejde o dům dál jako by se nic nedělo.
12.12.2014, 00:03
Zajímal by mě procentuelní podíl jednotlivých sociálních a věkových kategorií, v kolika případech je k tomu vedou opravdu existenční problémy (a to jsou ty výjimečný případy, v kterých potrat schvaluji) a kdy jsou to jen rozmazlené nezodpovědné děvky, kterým i ve třiceti chybí mateřský pud a jak píše Bongoman se nechcou rozloučit s diskotékama a mrdačkama nebo protože by si pokazily slibně rozjetou kariéru nebo prostě v děcku cítí povinosti, ze kterých mají ty fiflenky pupínky. A stejně tak nezodpovědní chlapi, kteří je k tomu vedou. Dneska childfree děsně letí, žádný zodpovědnosti, jenom celý život propařit, prochlastat. Hnus, souhlasím s Ivis v tom že český národ je odpad odpadů, páchnoucí žumpa.
12.12.2014, 00:31
Bongo - tak příště piš svou životní zkušenost i když jde třeba o kamarádky či kamarády a né hned jasné strohé úvahy. On ten názor hned dělá z člověka jasnou figuru. Mě to fakt naštvalo. Chlapům je to u prd... oni si jen užijí a zbytek je na těch druhých a když přijde na věc, tak dělají mrtvé brouky a to v tom lepším případě, jsou i tací co začnou vydírat a psychicky ubližovat ale hlavně že jsou páni tvorstva a každá holka co udělá chybu je coura, kurva, děvka a ani nechci domýšlet co ještě. Nevím kam ta dnešní doba vede ale nic hezkého to nebude, když se takhle k sobě chovají lidé co by se měli mít rádi a nikoli se nenávidět :-(((.
12.12.2014, 17:53
ivis - Klid, ono je to jednodušší, než si člověk připouští. Když chlapům dáte, jste coury. Když nedáte, jste svině a vezmou si to sami. Výsledek je stejný. Chlap odchází jako hero, vy na potrat - a díky za něj. V jiných končinách nedobrovolně vynášíte na svět vetřelce stejného kalibru jako je náš pan hero, pro místní špekulanty ale nepochybně spása národa! Bravo.
13.12.2014, 10:12
Nejde jen o odkopnuté nechtěné chudinky, na většinu potratů jdou blbky co si nedokážou představit vychovávat dítě.
13.12.2014, 15:45
Člověk by neměl dělat věci, kterými si není jistý. A v otázce dítě teprve. Znova opakuji, kdo si myslíš, že jsi, abys soudil druhé!? Z pozice chlapa se to hezky rozumuje.
15.12.2014, 12:02
Pakliže druhý evidentně činí špatně, tak je mou povinností ho soudit.
15.12.2014, 16:58
A právě pro takové nám narostl prostředníček.
15.12.2014, 17:13
Pokud ty přehlížíš delikty jež jsou ostře proti tvému morálnímu přesvědčení a děláš že nic nevidíš a kráčíš dál slepě s davem, jako by bylo vše v naprostém pořádku, tak je mi tě vážně líto. Naštěstí všichni nejsou jako ty.
15.12.2014, 19:50
Nepřehlížím delikty, pouze nehodlám akceptovat některé z tvých domněnek. Pokud je ti líto každého vola s opačným názorem, tak si jednou oči vybrečíš, na to pozor.
17.12.2014, 22:06
Já zase nehodlám akceptovat některé z tvých doměnek, jelikož jsou v ostrém rosporu se základním aspektem lidskosti, ale brečet pro tebe nebudu, bylo by to k ničemu.
18.12.2014, 19:28
Nemá smyslu dále rozebírat, k porozumění nedojte ani na jedné straně.
10.12.2014, 09:54
2
MYOKARD poznal jsem tě:-))
10.12.2014, 00:39
3
Zkurvení vrazi. Baby co jdou na potrat bych zavřel na 20 let do koncentráku. Českej národ vymírá, od r. 1953, kdy u nás byly povolený potraty, bylo takhle zavražděno 3,5 milionu Čechů. Debilní Češky platí za potraty, zatímco cigoně rodí jednoho retardovanýho příživníka a zlodějíčka za druhým jak o závod.
10.12.2014, 00:43
Je to tak a nic s tím nenaděláme, museli bychom napřed začít uvnitř sebe.
10.12.2014, 01:30
Potraty existují více než 150 let, není to záležitost moderní doby. A nejedná se o vraždu, plod je součást těla matky, asi tak jako srdce nebo ruka.
10.12.2014, 01:32
To je úmrtnost jak za druhý světový jenže je to ještě horší že si ty ropuchy ani neuvědomují že tím zabíjí dítě... pro ně je to hovno jít na potrat... Jak může být tak krutá a zbavit se toho... Správně takové baby zavřít... Neví co to jsou mateřské pudy... A jak si správně dodal kofoly u nás fakt rodí ve velkém až se z toho chce blít...
10.12.2014, 10:42
Neuromancer - že naše bezcitná společnost, která pozbyla poslední zbytky mateřskýho pudu a proto se řítí do záhuby přiznává dítěti lidská práva až od okamžiku kdy se narodí, neznamená, že není před porodem samostatná cítící entita. Proč myslíš, že na něj rodiče ještě před porodem mluví? Myslíš že nevnímá vnější podměty a nedokáže je samostatně zpracovat? Je to prostá neomluvitelná vražda - snad jen že by bylo postižené nebo počato ze znásilnění. Matky které se bez vážných důvodů rozhodnou, že zhubí lidský život ve svém nitru nejsou matky ale bezcitné hyeny. A civilizace která tak činí bez mrknutí oka masově jako by se nic nedělo je nemocná a zkažená. Z odstupem času na nás bude nahlíženo jako na kruté barbary.
10.12.2014, 13:07
Nejsem žádná přihřátá citlivka, ale s těma bílýma/černýma matkama je to tvrdá pravda. Když se nad tím člověk zamyslí, tak zjistí, že za to nemůžou žádní cigoši, imigranti, multikulti, ale my vymíráme svévolně svým přístupem k životu do piče.
FmX
10.12.2014, 14:28
zase je třeba brát v potaz že jestli je ten potrat od nějaký cuchty co chodí na školu tak si dítě nemnůže dovolit protože by ho třeba neuživila... to můžou cikáni který bude živit stát ale běloch si na to děcko musí vydělat a když chodí do školy tak to jen tak nejde... joo něco jinýho je když má práci a může ho uživit to bych pak ten potrat zakázal
10.12.2014, 18:08
asi vám tu do toho skočím: zas furt lepší jít na potrat, než aby to děcko někde sotva narozený pohodila, nebo neměla šanci se o něj postarat. ale jsou to jen důsledky toho, že má možnost použít barz-jakou antikocepci a pokud na to sere, tak je chyba už v základu. dneska je velkej výběr toho, jak se chránit a když je baba piča a mrdá s kdekým a nechá si štěkat do boudy, tak je to lepší asi dát pryč, než aby taková nezvodpovědná píča vychovávala děcko... a jinak cikorky by měli miškovat už po narození )) je jich jak myší
10.12.2014, 20:05
Dost dobře nechápu, kde berete tu drzost soudit druhé v něčem, o čem víte starou píču. Jó, to se to chlapovi na netu mudruje, pro něho jsou to v nejhorším pouhé alimenty. Kdopak se bude muset ve výsledku obětovat? Žena má právo svobodné volby, tečka! Odplivnout jsem si musel.
10.12.2014, 20:31
jesuscannabis: Těhotná žena není nesvéprávný chodící inkubátor a může o svém těle rozhodovat libovolně, jako třeba že si nechá odstranit slezinu, žlučník nebo plod a nikdo jiný než ona nemá právo do toho mluvit. Řečičky o nějakých hyenách jsou naprosto mimo mísu.
10.12.2014, 20:36
Doplním Neuromancera, mimo mísu je i považovat tříměsíční potrat za dítě.
10.12.2014, 21:42
radiss68 - co kdyby jsi se šel vožrat vyspat a pak do práce, možná by jsi neměl čas na nějaké takové stupidní názory. Dokud chlapi budou sobci a nadřazenci český národ zahyne a dobře nám tak. Jen ti co se umí k sobě chovat a stojí při sobě mají právo na život a vládu. Češi jsou neschopní rozmazlení a sobečtí Čím méně nás bude tím lépe. Ženy se chovají pouze tak jak aby přežily. Když jsou chlapi neschopní a sobečtí nemají jinou možnost. Náš stát je absolutně v rozpadu, rodina už dávno není prioritou neboť je nahraditelná přistěhovalci. Jen se podívej na zdejší komenty, která z žen by si nechala potomka s někým takovým podobným, jako jsou některé zdejší hvězdy hihihihihi
10.12.2014, 21:43
Oldíku, ty se prosím tě ani nezamýšlej je to marný, je to marný......
11.12.2014, 23:29
Semtamdurch – Podle sebe soudím tebe? Jestli ty bys od ženy sprostě zdrhl neznamená, že tak udělá každej chlap. A že tak udělá většina, tak je něco kurevsky špatně. Jasně, tohle je problém chlapů stejně jako žen. Jestli si chlap vyšoustá děcko, tak má povinnost se o něj postarat a nenechat to jen na ženské, to by ale musel být jiný přístup k rodičovství než tady panuje a nebrat všichni potrat jako samozřejmost, ale přistupovat k němu jen v těch nejvážnějších případech.
11.12.2014, 23:32
Neuromancer – To si potom může svobodně rozhodnout, že zabije třeba svoje dvouleté dítě, protože ho neuživí a obtěžuje ji. Ona ho přece vynosila, tak jestli ho otráví fridexem, tak je to jen její věc, do toho jí přece nemá kdo kecat, jestli jsem to správně pochopil? Jak hluboko ještě klesneme?
12.12.2014, 17:05
Prosím tebe, nějaké tvoje "podle sebe,.." si nech na doma, nebo pro někoho jiného. Pokud si chlap namrdá děcko, má se oněj taky postarat. O téhle samozřejmosti se snad netřeba starat. Ale pokud ženská s partnerem dítě mít nechce z jakýchkoli důvodů, má právo o tom rozhodnout, protože ta možnost tady je. NECHTĚNÝCH BLBEČKŮ Z DĚCÁKU MÁME PLNÝ VĚZNICE, a jejich výživa se po uplynutí osmnácti let často obrací proti společnosti, která ji vykrmuje. Takovej stát chceš!? Co si myslíš, že si pomůžeš? Vysokou porodnost i za cenu toho, že z ní vzejde samej retardovanej netahavej kriminální živel? To je pro stát stejně finish, tak nevím ,co řešíš. A už vůbec nevím, proč ohledně takových věcí Ty a tobě podobní neustále narážíte na Česko jako největší stoku v dějinách lidstva, když je situace stejná po celé Evropě, co se bílých národů týče. Závěrem, proč o likvidaci 14.týdenního potratu mluvíte jako o vraždě dítěte, tak tady by to chtělo nějaké to brčko ubrat.
12.12.2014, 23:14
Travkař má pravdu v tom, jakým směrem se ubírá naše společnost. Lidi už jsou tak otupeni konzumem a přívalem všemožných bulvárních sraček a reklam, že ztrácíme poslední kousky zábran a citů. Dle mě je tvrdý paradox, že naše civilizace chorobně posedlá prosazováním lidských práv (a to prosím všude po světě) se sama dopouští tak masové genocidy na sobě sama. Autonehody mně nevadí, člověk zemře většinou svojí blbostí nebo má aspoň možnost se tomu vyhnout, k lynčům a popravám asi tolik: čmoudi si zaslouží to, v jakém bordelu žijí, ale čím se provinily děti, které se nemohou ničím bránit? Co udělaly tak špatného, že si vysloužily formu trestu, která u nás byla zrušena i pro ty nejhorší zločince? Trochu schíza v té naší společnosti. Nicméně vina pochopitelně nespočívá jen na bedrech žen, ale všech zúčastněných, tedy i mužů a doktorů, kteří takový zákrok vedou jako by šlo o banální operaci slepáku.
13.12.2014, 16:17
Brát potrat jako vraždu dítěte? To nemůžete myslet vážně.
15.12.2014, 12:29
Ale to tu přece tvrdím celou dobu, Semtamdurchu, že jsme nemocná dekadentní společnost. Zatímco své psí mazlíčky oblékáme do oblečků, dopřáváme jim všemožných kosmetických služeb, vlastní děti omotané pupeční šňůrou házíme do popelnic nebo končí v děcáku. My nejsme ani trochu normální, ale vyvyšovat se nad ostatní kultury je naším národním zvykem.
15.12.2014, 12:31
Proč bychom nemohli? Hranice legality narozením je stanovená jen naší kulturou, nikdo jiný potraty za legální neuznává.
15.12.2014, 16:42
Nikdo jiný potraty neuznává? Tak o fundovanosti této věty se můžeš přesvědčit třeba zrovna na wikipedii, která ti ulehčí spostu hledání. Pod pojmem "interupce" tam najdeš spoustu informací, jež potřebuješ jako prase drbání, a hlavně nepřehlédni hezky zpracovanou a popsanou mapu světa, kde je jasně vidno, že potraty jsou legální na celé severní polokouli, potažmo všechny civilizované země. A co se povyšování nad ostatními národy týče, jsi dost bláhovej když myslíš, že ostatní národy tohle nedělají. Ale tak hlavně, že se ti ulevilo.
15.12.2014, 17:22
Jasně, vyvyšovat se nad druhé je normální vlastností a přirozeností všech, ale nebudu proto zaslepen vizí své dokonalosti přehlížet svoje vlastní chyby. Máme chyb jako máku, ale naším jediným měřítkem je bohatství. Myslíme, že to je lék na všechno a která společnost je ekonomicky nejsilnější musí být nutně ta nejlepší, nejsprávnější. Omyl. To co ty nazýváš civilizované země jsou ve skutečnosti pozvolna degenerující země a jednou nás ti barbaři stejně pohltí, jelikož naše dekadentní kultura už z podstaty nemůže konkurovat sociálně soudržnějším společnostem.
15.12.2014, 19:12
Chyb jako máku mají všichni, ale jenom my si neustále předhazujeme chyby vlastní. Ti, co se považují za moudré a nad věcí zpravidla velmi rádi kopou jinam, než by měli. Tohle ti jako znak degenerace nepřipadá?
17.12.2014, 22:10
Ale my na svoje chyby doplatíme ze všech nejvíc. Odklonem od víry k bezduchému pozlátku konzumu jsme započali pozvolný rozpad společnosti. Točíme se ve spirále stále prohlubující se morální a sociální krize, z níž už se svépomocí jen ztěží dostaneme.
18.12.2014, 19:22
Vůbec ne. Na svoje chyby dojedou všichni bez rozdílu jen trochu jiným způsobem, akorát my jsme pravděpodobně zrovna na řadě, to je celé. Každá civilizace jednou končí, ty ani já to nezastavíme. Je zbytečné ti říkat, smiř se s tím, stejně tak neučiníš, jen nezapomínej, všechno má svůj začátek i konec, tak to na světě chodí.
20.12.2014, 12:57
Kdo se smíří se zlem, stává se sám spoluviníkem. A je jedno jestli ze své zvrácenosti nebo jen slabosti. A to já nejsem, já chci zemřít s čistým svědomím. Jestli na svoje chyby doplatíme, pak jistě kvůli takovým lidem jako jsi ty.
20.12.2014, 13:40
Ale no tak hlavně že máš viníka, ne!? Mohu se tě tedy otevřeně zeptat, kolik jsi za svůj "ušlechtilý" věk stopěti let zplodil dětí!? To jen pro pořádek, třeba se ti rozsvítí.
09.12.2014, 23:33
2
S ženskou která by šla na potrat bych nedokázal být...
10.12.2014, 19:48
To si povíme, až ti starou vohnou v parku čmoudi.
11.12.2014, 23:07
Asi nemyslel znásilnění čmoudama, ale že se chová nezodpovědně a spolíhá na potrat jako nějakou samozřejmost
11.12.2014, 23:48
MrBean - lžeš jako každý chlapský pokolení, jen jak vám se to hodí do krámu. Stejné je to s rčením, že chlap ženu ani květinou neuhodí či mouše neublíží. Pěkné hovno, dokud se nedostaneš do životní situace kterou nebudeš schopen zvládnout, můžeš si remcat co chceš. Teprve až poznáš a hlavně prožiješ pochopíš. Ted drž ústovku ju....
12.12.2014, 16:27
lickert - Nezajímá mne, co myslel nebo ne. Napsal polopravdu bez hlavy a paty, a tu si může narvat mezi půlky, kapito!? Tvl. tady si to každej přebírá, jak se mu to hodí do krámu... Beztak by jsme skončili u možnosti např. vysoké pravděpodobnosti porodu postiženého dítěte ohrožujícího na životě rodící matku, a tady by po potratu stejně sáhl. Vždy záleží na okolnostech, takže nějaké takovéto slaďoučké prohlášení je obyčejná onanie. Přemýšlíte žaludama, obecně požadují potrat hlavně muži, a pro ženu už jenom z fyzického hlediska musí být potrat asi něco jako pro chlapa obřízka, tedy velice příjemná záležitost.
15.12.2014, 17:08
Něco je pravdy na tom, že když žena jednou dokáže mnohdy z malicherných důvodů zabít vlastní dítě, tak už člověk nemá jistotu, jestli bude skutečně milovat a starat se o své další dítě. Stejně tak sobecký muž který než aby se jal svých povinností raději pošle ženu na potrat není dobrým otcem, ale jsme jen odrazem doby v níž žijem. Pokud nebude prioritou č. 1 znovuobnovení zdravé rodiny jako základu státu a budou se preferovat všemožné sexuální menšiny, anomálie a úchylky a dehonestovat svátost manželství jako přežitek doby, nebude společnost produkovat o nic menší morální zrůdy než dnes.