ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Mars a jeho skutečná barva (Ruský dokument)

4065x
Komentáře
03.02.2014, 15:55
0
zatim za ty biliony dolaru toho moc neukazali...protoze nemaj co..vidim mrdu druzic co smirujou tupe ovce...takze si platte sve zotroceni a smirovani a rovnou tahnete na ten mars...aspon se planete ulevi..
03.02.2014, 15:51
0
nasa je asi stejna sracka jako tunel blanka...kladivko za 10tisic dolacu znaci pouze o tom ze je to takova pracka na penize kde si kazdej veme kolik potrebuje...kdo to plati?dannovej poplatnik...prizivovani o nesmyslech ufo je akorat voda na mlyn pro tyto mamrdy..
03.02.2014, 00:21
0
hmm trochu teraformace a můžeme se stěhovat
03.02.2014, 00:27
Já zůstanu tady. Od té doby, co jsem přestal kouřit Marsky, mě to tam ani moc netáhne.
02.02.2014, 13:10
6
Nevím co je na tom špatného si posunout barvy. Viděli jste někdy výsledky z meteo družic? Proložení barvama je celkem běžný postup jak z něčeho jednotvárného vymáčknout více detailů.
01.02.2014, 18:10
7
Červený odstín bílých ploch na té technice je způsobený odrazem prudkého slunečního svitu od okolní červené půdy, protože Mars nemá atmosféru, která by to záření odstínila. Naše atmosféra obsahuje vodu, proto proniká k zemi nejvíce modrého záření ze slunečního spektra. Také proto je například pod vodní hladinou vše v modrém odstínu. Na Marsu je tedy dominantní barva v přirozeném světle červená. Navíc odražený načervenalý odstín od povrchu Marsu se odráží od bílé barvy a vypadá to, jako kdyby bylo vše zabarvené dočervena.
01.02.2014, 18:44
ano ale co je na tom od nasa podvodného? Když tam přiletíš a podíváš se svým okem taky bude všechno červené. A vytvářet tam amtosféru, bude trvat lidstvu s dosavadí ekonomicko ekologicko socialní politikou tisíce let... jestli vůbec se k ní někdo odváží.
01.02.2014, 18:54
Tak bohužel za to NASA zrovna nemůže to je asi tak jako říkat barvoslepému že je lhář když nevidí stejnou barvu jako já
01.02.2014, 19:04
equilibrium - taky nevím, co je na tom od NASA podvodného. Fotky jsou reálné. Na některých se naopak potlačuje ten červený odstín, aby vynikly barvy tak, jak bychom je viděli tady na zemi. Bílou kočku bychom tedy po odfiltrování červeného nádechu viděli bílou, ale měla by pořád červené oči. Akorát by ta bílá kočka s červenýma očima neudělala na Marsu žádný nádech, protože tam není kyslíková atmosféra. Zbledla by doběla, zčervenaly by ji oči a vypadala by jako bílá kočka s červenýma očima - a bez nádechu. Kde já jsem takovou equilibrium už viděl...? Nevím. Ale já si vzpomenu.
01.02.2014, 19:04
Hele, equilibrium, nebyl jsi náhodou někdy na Marsu? Nepokoušel ses tam nadechovat?
01.02.2014, 19:07
wolwe, s tím "prudkým slunečním svitem" to jsi trochu přestřelil ne? Slunce tam svítí sotva víc, než měsíc na zemi. Vždyť i v úvodu je vidět, jak je vzdálené a vybledlé.
01.02.2014, 19:19
Ahoj Vejde, jak se ti tam vejde? Světla tam bude určitě víc když máme tady úplněk, intenzita klesá s kvadrátem vzdálenosti, a vzhledem k rozdílu vzdálenosti Země a Marsu od Slunce tam bude dopadat světla cca polovina než tady, a vzhledem k exponenciální citlivosti oka bys takový rozdíl ani nepoznal. Wolwe myslel že díky rozdílnému složení a mocnosti atmosféry tam má světlo jiné spektrální složení, a proto se barvy jeví jinak než tady.
01.02.2014, 20:22
Ano ano ano, tak jsem to myslel )
02.02.2014, 12:38
co to zas melete. Měl jsem u stavebního řízení přednášku na téma stínění a osvitu sousedovic dvorečku takže jsme v těhle věcěch kované jak prakticky tak teoreticky i simuntálně aktivní. Sluneční svit na Marsu je a teď se podržte větší než na zemi. Proč? Jak zaznělo, naše země má krom magnetické ochrany i atmosféru která jednak dost slunečního záření odráží pryč do vesmíru tak i část pohlcuje a snižuje tak světelnost. Mars má jen slabou atmosféru z převažně oxidu uhličitého. To způsobuje pronikání více záření k povrchu a i na MARSU je takzvaný skleníkový efekt který ohřívá planetu o 5°C. Kdyby se na Marsu vytvořila atmosféra podobná té na Zemi došlo by k tomu že by úroveň osvětlení na Marsu klesla a byla by o něco málo menší než na zemi. Vzdálenost od země je 70 mil. km takže pokles osvětelní není tak markantí jak je zde prezentováno. Kdyby ototiž platila úměra že je na marsu o polovičku míň světla tak Jupiter by jsme už vůbec neviděli protože ten je vzdálen od země 628 mil. km což je zhruba tak desetinásobek vzdálenosti země mars a tudíž by tam nedopadali už žádné paprsky dle vašich teoriií. Ne nebyl jsem na marsu, v mých plánech je se tam podívat, ale daleko větší zájem mám o náš měsíc a jeho kráter s namodralým světlem. Ten je daleko jen 384403 km a radiový signál tam doletí se zpožděním pár sekund a tak by se dali roboti ovládat přímo ze země. Na Marsu ovládat roboty operačně rychle je problém protože tam signál letí při dobrých podmínkách několik minut.
02.02.2014, 13:23
Vidíte to? Četli jste to? Equilibrium Vám to tady všem vysvětlil a použil snadno pochopitelnou alegorii se sousedovým dvorkem. To už teď ví úplně všichni, jak to na Marsu chodí a nemusíme tam vůbec chodit a riskovat osvícení. Tak.
02.02.2014, 14:35
Takže, lidi by přece chtěli Mars jednou osídlit ne? (Někdy ve vzdálené budoucnosti). A to by bez atmosféry přece nešlo, pokud by teda nechtěli žít pod skleněnou kopulí. A ta atmosféra to záření bude zase pohlcovat, navíc bude ještě o 70 mil km dál takže kromě toho, že tam bude tma jako vo půlnoci v parku za úplňku, tam bude ještě i děsná kosa jak na severním pólu. Brr děkuju nechci.
02.02.2014, 15:04
Vejde, to je jinak, Ty jsi to správně nepochopil - to nesmí nikdo vědět, jak to tam bude vypadat. Jeto tajné. Zatím se jen uvažuje, že tam budou sběrny, ve kterých budou platit za výkup kovů destinásobek toho, co tady, budou tam štědré sociální dávky, hodně hospod s alkoholem zdarma, všichni budou invalidní důchodci a letenky budou jen tam... už chápeš, proč to tam chtějí tzv. "osídlit" a proč se bude létat jen tam? Tak tady neprozrazuj, že je osídlení Marsu blbost, když sám teď vidíš, že to potřebujeme, aby se to jako by osídlilo.
02.02.2014, 15:07
šlo by to, ale jsme opravdu mimo naše technologické prostředky.Na uranu je vody 150% naší planety, neboli dost na to aby z marsu udělala planetu podobnou zemi. Jenže problém je v tom dopravit obrovské množství vody na mars.
02.02.2014, 16:17
LOOOOOOL Kočičáku co to zase meleš? A co ten Jupiter? Tobě moc fyzika nešla co? To je docela zarážející na někoho kdo má technické vzdělání more..
02.02.2014, 16:24
laktální psychobacil zas bude prezentovat co ho učili ve škole a co ho naučili ve škole je jedné a správné. Můžeš nám tedy vysvětlilt kam se ztratí 50% světla mezi zemí a marsem a jak je možné že jupiter vidíme když by podle tvé teorie by jupiter měl mít osvětlení -450% osvětlení Země?
02.02.2014, 16:51
LOOOOL Dobře když chceš tak ti to vysvětlím registrovaný kočičí honiči. Kam se ztratí cca 50% světla? Intenzita osvětlení klesá s 2 mocninou se vzdáleností od zdroje. Proč? Protože zdroj (slunce) světla má určitý světelný tok (produkuje určité množství světla) a toto světlo se šíří všemi směry, a čím je osvětlovaný bod dál, tím na něj dopadne méně světla protože stejné množství světla musí pokrýt větší plochu more. A proč vidíme jupiter? No protože oko vnímá obrovský rozsah intenzity osvětlení, mimochodem při vzdálenosti Jupitera 5 Au na něj dopadá 4 % toho co na zemi, nevím kde jsi vzal -450%.
02.02.2014, 16:54
Mimochodem to jsou znalosti někde mezi základkou a učňákem more. Ty jsi ve škole nebral světlo a světelné zdroje? Elektrikáři toho mají docela dost more.
02.02.2014, 17:52
to by mohli hasiči nastříkat z uranu na mars ne _ par let by to melo zpozdeni, to sice jo, aler dnesni kompjutry to spocitaji a tak navidim problema :107:
02.02.2014, 22:18
já to chápu cos vysvětlil a souhlasím s tebou, ale pleteš tady dvě veci dohromady. Světelný tok a intenzitu osvětlení. Sám jsi napsal že světelný tok bude mít 4% ale bude pořád stejně intenzivní protože ve vzduchopráznu ho nic neblokuje. Proto je na jupiteru krásně slunečno a vidíš všechny detaily. Kdyby měl jupiter atmosféru jako má země, byla by na jeho povrchu tma. To se ti tady snažím celou dobu vyswvětlit. Tys řekl že je prostě mezi zemí a marsem je taková vzdálenost že je pomalu na marsu tma, ale to není pravda.
02.02.2014, 22:42
LOOOL nepletu dvě věci, světelný tok je výkon zdroje a je relativně stálý. Intenzita osvětlení je světelný tok/ plocha. se vzrůstající vzdáleností se plocha zvětšuje a tím klesá intenzita osvětlení. Nepsal jsem že na marsu je tma, to psal vejd, napsal jsem že je tam cca 50% světla (intenzita osvětlení [E]) co je tady. Nepsal jsem že bude mít světelný tok 4% ale intenzitu osvětlení, světelný tok je parametr slunce. Pohled na slunce je asi takový že vidíš jeho povrch stejně svítit, ale s vzdáleností klesá jeho prostorový úhel (velikost) a na jednotku plochy dopadne méně světla. jupiter je plynná planeta, nemá pevný povrch (možná hodně hluboko) a tudíž na jeho povrchu není krásně slunečno. Lidské oko reaguje na světlo asi tak že exponenciální změnu intenzity osvětlení vidíš jako lineární, podobně jako sluch, který registruje rozmezí cca 130 db což je 13 řádů kočičáku.
02.02.2014, 23:01
no tak sorry tak to psal vejd no. neměl ses jak potrefená husa toho chytat. Ale všem je jasné že tam musí něco svitit. Nebavme se o charakteru a vlastnsotech dané palnety, řeč byla o tom že prostě atmosféra část světelného taku pozmění, upraví, zlikviduje a k tomu na marsu ani jpiteru nedochází protože tam není taková atmosféra jako máme my. Je to stejné jako na měsíci, kde ve dne je 150°C a v noci -150°C, kdyby měl měsíc atmosféru tak jsou tyto výkyvy menší ale taky by dopadalo na jeho povrch míň světla.
01.02.2014, 18:10
1
Nasa snímky jsou vždy na první pohled nádherné ale na druhý pohled tam již něco smrdí na na třetí pohled tam člověk zpozoruje kulisy prostě NASA a ESA je jen zástěrka pro pravý vesmírný projekt který je přísně tajný .-/
01.02.2014, 18:43
ty voe... nevěřím NASA, ale tohle je už za hranicí paranoi
03.02.2014, 00:19
sry jsem to trochu přehnal ale i tak třeba ta atomsféra to se mi nezdá Mars přece nemá tak hustou atmosféru aby to propouštělo jen světlo o červené/oranžové škále světla na to je prostě ta atmosféra moc řídká ale i když slunce z pohledu marsu je o 25%+ menší nežli z našeho pohledu takže to je i tím pokud něco neuvydím na vlastní oči tak tomu neuvěřím
01.02.2014, 18:07
3
je to kokotina, hledají něco co tam není. Na FB mám nastavené aby mi chodili nové fotky z curiosity a jsou tam normální fotky s vyváženou bílou. Tady ten dokument z toho dělá senzaci z nečeho co tam není. Pěkné poučné ale nic neříkající.
01.02.2014, 18:13
Bílé kočce by se ani neodvážili poslat nefiltrované fotky, kde je ponechaný původní červený odstín odrazu světla, protože by z toho mohla být zmatená -(
01.02.2014, 18:15
měl bys FB zrušit,je vidět,že ti dělá potíže
01.02.2014, 19:06
FB dělá jen potíže. Hlavně od té doby, kdy patří FBI (Face Book Information)
01.02.2014, 17:33
0
odjakživavRuskuvšechnozveličovali.Omlouvámsemámrozbitýmezerník