ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Slečna střílí ze samopalu.

4655x
Komentáře
MiB
25.08.2013, 21:58
0
Píča. By som jej uvalil!
22.08.2013, 23:19
1
Píča jedna americká
22.08.2013, 23:46
Ale chtěl bys ji lízat...
23.08.2013, 09:05
co také chceš jiného národ vznikly vyhlazením milionů původních lidí a ještě jsou na to hrdí prostě americká vymaštěná hlava z ameriky ale jak píše vaica lízat/šukat by ji chtěl každý xD
22.08.2013, 22:39
1
Týýývole, překrásná ukázka bezpečné manipulace se zbraní, vždyť mohla střelit do objektivu, ještě že ho kameraman duchaplně sklopil dolů
22.08.2013, 21:17
0
co říkáte na Jablonec šmejdi
22.08.2013, 21:34
Jablonec? Tam se dělá bižuterie, že jo? No co bych na to říkal? Nic, já korálky nenosím /
22.08.2013, 21:37
wolwo wolwe i já bižutérku nenosím ale dneskaj hrál Jablones s Betisem Sevilla a bylo na co koukat
22.08.2013, 21:55
Na co si hráli? A to si hrál celý Jablonec s těma dvěma? Betise neznám, Sevilu taky ne, ale znám Servilii.... no ta už umřela dávno. Byla to sicilská coura, co se tahala s Caesarem a měli spolu hrozné děcko Marka Bruta ( Ten se podílel na vraždě Caesara a sám pak čtyři roky vládl Římu, než ho ve sklepě... hele, co Ti to vlastně tady vykládám? Sevila byl stejně někdo jiný. A na co si to vlastně hráli a proč tomu máme něco říkat?
22.08.2013, 23:11
Bobi psal, že přešel z hrušní na jabloně. Letos nebude pálit hruškovičku, ale jablkovici. Betis Sevilla je zřejmě nějaká drahá značka calvados.
22.08.2013, 23:13
Sakra... a tolik švestek, meruněk a broskví se letos urodilo, a Bobi chce pálit z jablek ( Když to tak půjde dál, tak za rok bude do kotle sypat brambory a řepu ((( Ele? Ty letos pálíš zase z hoven? Těch se taky urodilo? Jako pokaždé?
22.08.2013, 23:26
Hovna mají pořád stabilní úrodu. Někdy řidší, někdy hustší, ale hladina v jímkách je většinou +- nějaký ten cm. Ale už na mě taky dolehla krize, začínám upřednostňovat kvantitu nad kvalitou a rok od roku čím dál více ředím močůvkou. Pořád je to dobré, ale už to nemá ty procenta.
22.08.2013, 23:28
A divíš se? Je to samý Duck a jiná aromata, co dávají do pisoárů a mušlí, aby to hezky vonělo. Určitě to musí pořádně zkazit chuť ( Destilací se to odstranit nedá.
FmX
22.08.2013, 20:33
-1
pěkný nohy
22.08.2013, 17:10
-1
Ta slecna mi prislo strasne odpudiva a nevim proc. Nevite to nekdo?
22.08.2013, 19:16
Pretože je odpudivá.
22.08.2013, 19:39
DO - nene, to se pleteš, Je strašně odpudivá.
22.08.2013, 21:01
má odporný hlas. Stačí roubík a je to kočka
22.08.2013, 16:28
0
pokud jsem slyšel správně tak jí došli náboje... takže pohoda
22.08.2013, 17:09
A vyvrcholeni tve ubohe uvahy??? Zadne neni co?!? Jo ja to vedel.....
22.08.2013, 18:02
Nooo naboje jej nedostli. zaver jej neostal vzadu. len ako sa otocila nanho uz mu nebolo do smiechu :-D-
22.08.2013, 18:12
oprava mohli ješj dost. To je Ak-čka. Tam nieje vidno zaver
22.08.2013, 23:01
ebro počuj proč hovoríš ako kokot?
22.08.2013, 16:17
4
To je Xaxanna na střelnici.
22.08.2013, 16:30
Xaxano Xaxano, ty máš v hlavě nasráno. Místo abys kálela, Elovi do pusy, raději jsi střílela někde v džungli bambusy. Místo abys držela v ruce mého ptáka, raději si pohráváš v lese na vojáka. Děláš, že jsi holka křehká, že ze všeho ses rozplakala, ve skutečnosti jsi děvka, co každého by ošukala. Nikdo ti už nevěří, ani půlku slova, skončíš se zlomenou páteří, jak zneužitá kráva. Nekrofil si pohraje s tvojím mrtvým tělem, tohle moje pomsta je, žes nešukala s Elem ;-)
22.08.2013, 17:08
Hezke.... Co hezke, krasne to kruci bylo. Nemam slov.....
22.08.2013, 22:05
tleskám Ele
22.08.2013, 22:23
Serem ti do huby Ele :-D Ber to jako ,že ti taky tleskám LOOOOOOOL
25.08.2013, 22:38
ššš šikula
22.08.2013, 13:54
0
Jak říka Louie C.K když divočí holky tak ukazují prsa,když divočí ženy tak vraždí muže.. Bory muže být rád že má holku.. B)
22.08.2013, 13:45
0
Přesně tohle jsem čekal hned od začátku, jak jsem viděl jak to drží - poprvé a namatláno mezi půlkama. Některé ženské jsou schopné tohle udělat pokaždé, když se dostanou na střelnici, a ještě se u toho zeptat: "Bylo to dobré?" nebo "Trefila jsem něco?" a při tom samým rozrušením ještě zmáčknou spoušť... a sem tam ještě něco trefí.
22.08.2013, 17:07
Kurva wolwe ty jses dneska nejaky objektivni, takoveho te neznam )-;
22.08.2013, 19:37
Dneska mám objektivní den. Tím to je
22.08.2013, 12:23
0
Chudák chlap...
22.08.2013, 13:47
Nemá být debil, protože jen naprostý idiot a kretén půjčí někomu zbraň bez toho, aby ho s tím nejdříve naučil zacházet a přesvědčil se, že to opravdu umí a chápe to, co má v rukou! Kdo je blbý, ten je ztracený.
22.08.2013, 13:52
blbec a blbka...
22.08.2013, 11:36
0
kameraman se bal aby ho neodbachla:-)
22.08.2013, 13:47
Že by?
22.08.2013, 11:36
0
:-D Já myslel,že to neudrží a zvedne to už při té střelbě :-D A ona tohle
22.08.2013, 13:42
Má na tom úsťový kompenzátor zdvihu, který to tlačí dolů. Babě bych to ruky ale ani tak nedal - důvody jsou ostatně na videu. A taky to drží levou rukou v místě, kudy odchází spaliny vratného pístu - zaseknutá střela v hlavni (což se sice často nestává, ale může se stát třeba při vadném navážení výmetné slože nebo při zvlhnutí náboje) a ruku má jak slupku od banánu.
22.08.2013, 18:06
noo nedvihalo jej to len preto lebo strielala jednotlivo a nie davkami. keby mala nastavene davky tak jej ta zbran vypadne z ruk alebo by strielala panbožkovi do okien.
22.08.2013, 19:34
Asi ne, Ebro, od toho je tam ten kompenzátor. I při dávce se to dá udržet v jedné (mužské) ruce. Kompenzátor je stavěný tak, aby část spalin pouštěl za ústím hlavně směrem vzhůru a část do stran. Tím vzniká nad hlavní tlak, který stláčí hlaveň dolů, protože pod hlavní, kde se spaliny nepouští, je oproti horní straně podtlak. Stejně funguje například křídlo letadla. Tlak, který odchází rovnoměrně do stran, je také směrován mírně vzhůru. Drží tedy hlaveň zčásti stranově souměrně na místě, zčásti ji také stláčí dolů. Účinnost kompenzátoru je přesně spočítána na daný typ zbraně, tedy i na použitý náboj, tak, aby to prostě fungovalo. Některé kompenzátory jsou navíc takové konstrukce, že odpouští část proudu spalin i vzad, a tím kompenzují zpětný ráz zbraně způsobený zpětným pohybem závěru. Zbraň je tedy v okamžiku výstřelu "přibita" do prostoru. Střelba dávkou je pak mnohem přesnější, protože zbraň stále míří na zamýšlený cíl. Jde to skutečně bez problémů udržet i v jedné ruce. Doby, kdy Ti například samopal vz 24/26 vyletěl nad hlavu, protože neměl kompenzátor a střílel z otevřeného (dynamického) závěru, jsou pryč. Pokud někde ve filmu vidíš novou zbraň a ta lítá po výstřelu nahoru, pak je to hovadina a vina režiséra, který to tak chtěl, ale ne zbraně. Takže tak nějak. Kdo o tom chcete polemizovat, samozřejmě můžete, ale možná bude lepší, když si o tom něco nejdříve přečtete, případně si zajdete na střelnici a po domluvě se správcem střelnice si pár ran z takové zbraně vyzkoušíte. Pokud takovou zbraň nevlastníte, dá se tu a tam zapůjčit, jedna rána není drahá, může si to dovolit každý. Stojí dokonce asi tolik, co dvě deci piva - kdyby to chtěl někdo přepočítávat na tuhle měnu - a je to lepší zážitek než výrat na dno hospodského krýglu )
22.08.2013, 20:30
Wolwe,to si napsal vlastní názor nebo okopíroval? :-O Já jen,že je to dost dlouhý :-D A ve zbraních se nevyznám :/ Já sám sem zbraň hahaha :-D
22.08.2013, 21:33
To není názor. To je jen stručný popis činnosti kompenzátoru zdvihu a zpětného rázu. A připadá Ti to jako kopie? Mně ne. Nevím, kde bych hledal nějaký odborný článek, kde se cena jednoho výstřelu přepočítává na pivo Napsal jsem to tak, aby to (snad) každý pochopil ) A ve zbraních se nemusí vyznat každý, jako Ebro třeba, nebo Ty - většinou je člověk nepotřebuje. Jen by o tom Ebro neměl psát, když neví, o čem je řeč. To je pak už mnohem hodnotnější Tvůj příspěvek, když rovnou napíšeš, že se v tom neorientuješ - je to fakt v normálním životě v mírových dobách úplně na prd. Jo a pro úplnost - své psané příspěvky nikdy odnikud nekopíruji, jako většina z nás tady ) včetně Tebe a Ebra )))
22.08.2013, 21:57
Wolwe, to není přece Ak-74..Nebo je?
22.08.2013, 22:02
Ak-74... Sorry.
22.08.2013, 22:12
prosím tě wolwe základní verze Ak47 neměl kompenzátor že? Až pozdější AKM?
22.08.2013, 23:03
Kompenzátor nemá jako standard z výroby ani naše SA58 - Ruské AK jsou na tom podobně. AK 74 má závit na úsťovou brzdu (pro střelbu slepými náboji) a na granátomet. Dá se na to dát kompenzátor, kterých je, stejně jako u našich SA58 několik typů. Taky se na to dá našroubovat tlumič zášlehu (neplést si z tlumičem hluku, ten pro náboj s nadzvukovou rychlostí nefunguje, protože slyšíme sonický třesk a také vychází zvuk z otevřeného závěru po výstřelu). Tlumič zášlehu je pro střelbu s nočním viděním - noktovizorem - aby neoslepoval střelce. Ten závit se tedy dodatečně používá pro našroubování kompenzátoru zdvihu. Modernější verze AK, stejně tak moderní zbraně, mají už kompenzátor zdvihu standardně zabudovaný od výroby. U AK je jednoduchý, ale hodně funkční - lžícový. Tady na videu je našroubovaný 2S - 2 otvory po stranách s přední odporovou plochou na čele komory kompenzátoru a hraně odvodových otvorů a zpětným odvodem spalinových plynů. Stláčí tedy hlaveň zbraně směrem dolů a tlumí zpětný ráz cca z 80ti%. Rozebírat celý systém kompenzátorů by bylo na dlouho. Za ty roky, co se to používá se ještě ani konstruktéři a výrobci zbraní nedohodli na to, jaký systém je nejlepší. Takže to asi ani tady nevyřešíme. Pro zajímavost - pro SA 58 se vyrábí asi 8 typů kompenzátorů...
22.08.2013, 23:04
nevím jestli to platí tady u AK, ale u např glocku je nevýhoda kompenzátoru za snížené viditělnosti to že kompenzátor respektive hořící spaliny oslepují střelce, takže nevidite na koho střílíte. Ale není to jedno?
22.08.2013, 23:06
Vajca - podle provedení pažby a zaústění to vypadá na civilní semi-auto klon čínské nebo podobné verze v ráži 5,56 NATO. Video je dost nekvalitní, takže jen odhad.
22.08.2013, 23:08
EQ - někdy je lepší nevidět Glock nepovažuji za dobrou zbraň. Plasťák... ale musím uznat, že je spolehlivý, lehký a má pár dobrých vychytávek. Nicméně igelit by se při výrobě krásné zbraně používat neměl.
22.08.2013, 23:38
Podle hlavně to bude Ak-74.Stejně bych si ho nevzal...To radši nějakou z rodiny AR.
22.08.2013, 23:46
Famas toujours.