ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Čest práci

2323x
Komentáře
21.02.2013, 13:08
0
kali77 – obdivuji tě, že dokážeš s anarchistou komunikovat. Tady je nás už docela dost, které to otrávilo a po mnoha donekonečna se opakujících dialozích, přesvědčování argumenty a realitou jsme to prostě zabalili s tím, že Aliho diagnóza je neléčitelná. Myslím, že kdyby to rozbalil na jakémkoliv jiném neextrémistickém serveru, tak ho okamžitě vyfakují a vybanují. Takže vypouští svojí demagogii na zdejším tolerantním portfoliu a čeká, kdo se s ním pustí do dogmatického tornáda…
21.02.2013, 13:37
Kdyby jsi ty reálné argumenty někdy použil, jó to by byla aspoň debata...
20.02.2013, 21:01
0
A přemýšlel jsi třeba nad tím že když budete znárodňovat, tak cizí investoři sem přestanou rvát prachy a tím deme ke dnu? Ty bys jako první znárodnil banky, pak automobilky a pokračovalo by to dalším průmyslem až by došlo i na nás malinký........No a znehodnocená měna...... Jdu spát..
20.02.2013, 21:06
Snad nemyslíš, že jsou to takoví dobrodinci, že "nám" dávají ze své dobrosrdečnosti peníze? To snad ne. Stovky miliard jsou každý rok vyváděny ven ze státu. Nadnárodní kapitál je zde za účelem zisku, toho zisku který vyvěrá z kolektivní činnosti občanů a toho zisku který takto naakumulovaný je vyváděn ze státu...
20.02.2013, 21:07
A ano, je mi jasné, že kapitál se bude snažit všemi prostředky bránit. Ale to pak bude třeba i na tobě, jestli se zaprodáš za pár švestek a nebo v sobě najdeš trošku hrdosti...
20.02.2013, 21:08
No vidíš to samí si myslel Mugabe taky a kam to dotáhl...
20.02.2013, 19:20
0
"Obžaloby proti komunismu vznášené z hlediska náboženského, filosofického a vůbec ideologického nezasluhují obšírnějšího rozboru. Je snad zapotřebí zvláštního důvtipu, abychom pochopili, že s životními poměry lidí, s jejich společenskými vztahy, s jejich společenským bytím se mění i jejich představy, názory a pojmy, zkrátka jejich vědomí? Co jiného dokazují dějiny idejí, než že duševní produkce se přetváří spolu s materiální? Vládnoucími idejemi každé doby byly vždy jen ideje panující třídy. Mluví se o idejích, které revolucionují celou společnost; tím se vyjadřuje jen ta skutečnost, že se uvnitř staré společnosti vytvořily prvky nové společnosti, že spolu s rozkladem starých životních poměrů pokračuje také rozklad starých idejí."
20.02.2013, 19:37
Ali ptal jsem se Tě čím se živíš? Vždyť takovej blb s vymytým mozkem nemůže mít ani plnohodnotnou práci.....
20.02.2013, 19:39
http://www.zvraceny.cz/video/57190-ali-identita/
20.02.2013, 20:00
Vzhledem k tomuto odstavci mi tvůj komentář přijde naprosto absurdní...nejspíš jsi nepochopil podstatu této myšlenky. Tvé zcestné myšlení nezakládající se na pravdě, nemajíc racionální jádro nelze argumenty vyvrátit...ta snaha by byla pošetilá.
20.02.2013, 20:04
Hm souhlasím s tebou. Blb na podpoře....
20.02.2013, 20:08
těší mne. Pracující absolvent VŠ. A kolik tu podporu bereš? ...to je právě to. Ty chceš vědět čím se živím, a přitom ti je jedno že jsem tě již dávno informoval o tom, že nejsem ten člověk na videu.
20.02.2013, 20:20
Né toho blba na podpoře jsem myslel tebe. Hele a kdo ti takhle vymlel mozek?
20.02.2013, 20:33
Dobře. Takže je vlastně jedno že se živím prací a žádnou podporu neberu. Tvé přání jsi opět zaměnil za realitu...
20.02.2013, 20:39
Hele a až se teda dostanete k moci co hodláte udělat třeba s OSVČ? Třeba se mnou? Dávám práci 9 lidem, všichni jsou na živnost, mám docela slušnej příjem, opravenej barák ucházející vozovej park...atd... To až zase budete u moci tak o tohle všechno přídu?
20.02.2013, 20:45
kali77> nevidím důvod proč by nějaký drobný živnostníček měl mít problém. Jediná tvá starost nejspíš bude si těch 9 zaměstnanců udržet. Jestli radši nezvolí zaměstnání v podniku s kolektivním vlastnictvím (na kterém budou mít svůj vlastní podíl, budou dělat na sebe) a budou mít garantována zaměstnanecká práva...
20.02.2013, 20:49
kolektivní vlastnictví? ale to tady už bylo ne? že všechno bylo všech a pokud si vzpomínám tak to zrovna úspěšné nebylo...
20.02.2013, 20:51
a samozřejmě, že spousta podnikatelů odpisujících si rodinné dovolené, nákupy osobních automobilů, nebo parazitujících na státních zakázkách bude muset s takovým druhem podnikání přestat. Uvědom si že takový malý živnostník jako ty pokud nerozkrádá peníze daňových poplatníků a ctí a bude ctít zákoník práce není problém. Když mluvím o kapitalistech (což ty nejsi) mluvím o nadnárodním kapitálu..který mj. ohrožuje i tvé podnikání...
20.02.2013, 20:52
kali> samozřejmě že byly chyby. Ale rozhodně se nedá mluvit o neuspěchu. Konec konců, např. družstevní vlastnictví, státní vlastnictví, to existuje i dnes. A o soukromém vlastnictví se rozhodně nedá mluvit jako o úspěchu...
20.02.2013, 20:55
ani jedno ani druhé není všelék. A mluvit o kapitalismu jako (a o soukromém vlastnictví výrobních prostředků) jako o nejlepším a konečném stádiu vývoje je minimálně demonstrace nepochopení hybných sil vývoje lidské společnosti. Tak jako padlo feudální vlastnictví, rozmetáno buržoasií na určitém stupni vývoje, je neodvratný pád panství buržoasie a jejího systému...
20.02.2013, 21:01
A přemýšlel jsi třeba nad tím že když budete znárodňovat, tak cizí investoři sem přestanou rvát prachy a tím deme ke dnu? Ty bys jako první znárodnil banky, pak automobilky a pokračovalo by to dalším průmyslem až by došlo i na nás malinký........No a znehodnocená měna...... Jdu spát..
20.02.2013, 19:17
0
Já souhlasím se všemi deseti body komunistického programu zveřejněném v manifestu "V nejpokročilejších zemích může však být téměř všeobecně použito těchto opatření : 1. Vyvlastnění pozemkového majetku a použití pozemkové renty na výdaje státu. 2. Silně progresívní daň. 3. Zrušení dědického práva. 4. Konfiskace majetku všech emigrantů a rebelů. 5. Soustřední úvěru v rukou státu prostřednictvím národní banky se státním kapitálem a výhradním monopolem. 6. Soustřední[41] dopravy v rukou státu. 7. Zvýšení potu národních továren, výrobních nástrojů, získávání nové orné půdy a meliorace pozemků podle společného plánu. 8. Stejná pracovní povinnost pro všechny, zřízení průmyslových armád, zejména pro zemědělství. 9. Spojení zemědělské a průmyslové výroby, úsilí o postupné odstranění rozdílu[42] mezi městem a venkovem. 10. Veřejná a bezplatná výchova všech dětí. Odstranění tovární práce dětí v její dnešní podobě. Spojení výchovy s materiální výrobou atd."
20.02.2013, 19:38
No a nemyslíš že tuto tvou ideu se komáři snažili 42 let a nějak jim to nevyšlo?
20.02.2013, 19:39
http://www.zvraceny.cz/video/57190-ali-identita/
20.02.2013, 19:13
0
Pěkná kritika vlády KSČ. Pak že se nemohlo "nic říct". A přitom je se o tom natočil celý seriál...
20.02.2013, 18:45
1
né to se mýlíš. V háji jsou tady jenom socky a nemakačenka. lidi pracující a trošku se snažící se mají dobře...
20.02.2013, 19:09
máš plusko
19.02.2013, 18:32
2
Dneska se to používá taky "V šest v práci"
19.02.2013, 17:00
0
Za komunistů bylo líp!
20.02.2013, 12:02
Namakačenkům ano.
20.02.2013, 19:22
Za komunistů bude líp. A bude i práce, ten kapitalismus nemakačenků vyprodukoval už skoro milion, a to je pěkná vizitka. No a budou pracovat i kapitalisté, to zase bude řvaní o "porušování lidských práv"
19.02.2013, 13:40
-2
Levicová politika komunistů a sociální demokracie spočívá v tom, že přesvědčí hloupý lidi jak se maj strašně špatně a že jenom když budou volit KSČM a ČSSD tak se budou mít jak v bavlnce. Hloupý a zapomnětlivý obyčejní lidé zapomněli že největšími zloději v dějinách Československa byli právě komanči.
19.02.2013, 15:40
Jo to zrovna. Žádnej komunista v životě neměl plat ani 10x větší než dělník. A kradli leda tak ti, ze kterých se po revoluci stali velkopodnikatelé, továrníci, restituenti, tuneláři a politici.
19.02.2013, 16:32
No nevím jakou máš práci ,ale představ si že máš diplom, v práci snažíš a bereš stejný peníze jako cikán u míchačky.
19.02.2013, 18:44
Nic takového nepíšu, co to má společného s tvým vylhaným tvrzením že všichni komunisti kradli? Ať má manažer 5x, a ředitel třeba desetkrát tolik co dělník, (tak to za komunistů bylo, cikána u míchačky ale za dělníka nepovažuju, to jsou pomocné práce), ale proč by měli mít tisícinásobek a víc jako je tomu dnes?
19.02.2013, 21:49
Tak si přečti dějepis co se dělo po roce 1948. Komunisti kradli jak straky a v roce 1953 ožebračili během jedné noci celý národ. a taková strana teď hlásí jak se máme špatně. A jestli má někdo tisícinásobek tvého platu? Tak ať je má. To víš když je někdo neschopnej, tak potom jen nadává že podnikatelé si na všechno nakradli.....
19.02.2013, 22:43
tak přesně to,co tady píšeš mě připomíná ODS a TOP 009 před volbama..A v čem byli komanči největší zloději???Pokud vím,znárodňování velkých a strategických podniků začlo okamžitě po válce,to komanči u vesla ještě nebyli..Ať mají ty kurvy třeba tisícinásobek mýho platu,ale já chci žít jak člověk-ti demokratičtí zmrdi vše zdražují,ale firmy mají nehorázný zisky(čez,teplárny,apod.),poctivě si platím zdravotní a sociální pojištění,ale stačí mít blbou pojišťovnu,a doktor mě pošle do piče,nejsou love na přídavky na děti,postižený,ale ti zmrdi budou posílat naše žoldáky do juginy,iránu,afghanistánu a teď i do mali,tak co to tady kloktáš za hovna????!!!
20.02.2013, 12:04
kali77 - Plně s Tebou souhlasím!
20.02.2013, 12:06
vejd - Docela dobře jsi pojmenoval ty, co to tady rozkrádají - ano, jsou to komunisté, cituji Tě: "kradli leda tak ti, ze kterých se po revoluci stali velkopodnikatelé, továrníci, restituenti, tuneláři a politici." Prostě byli u koryt a věděli co kde má jakou cenu. Obyčejný chudák dělník si továrnu "nekoupil", protože nevěděl jak na to.
20.02.2013, 17:16
No po roce 1945 začaly platit B.dekrety. Majetek se bral hlavně němcům a kolaborantům. Po roce 1948 se majetek kradl i Čechům. Hlavně si přečti co se stalo v roce 1953. Komanči během jediné noci ožebračili celý národ. Co se týče vysláním vojsk do ciziny? Přečti si kolik stálo zbrojení od roku 1948 do 1989 v lidovědemokratickéarmáděčeskoslovenska. A co se týče zdravotního a sociálního systému české republiky? Dej mi jedinej příklad v jakým státě je lepší?
20.02.2013, 17:42
no určitě se na zbrojení vydávali nehorázný sumy-jenomže ještě zbylo na všechno ostatní-i na obyčejný lidi a ještě zbylo dost na to,aby to klauz s tím zachcaným havlem všechno rozfrcali....V tomto pseudodemogratickým bordelu ty humanistický kurvy rozesrali ůplně všechno a všichni sme v piči...
20.02.2013, 18:46
né to se mýlíš. V háji jsou tady jenom socky a nemakačenka. lidi pracující a trošku se snažící se mají dobře...A ještě otázku: znáš ve svém okolí někoho osobně, který žije na pokraji chudoby?
21.02.2013, 11:36
třeba já-a to dělám jak piča
19.02.2013, 08:29
2
kurva,to byla aspoň doba-na komáry jsem nadával,kde se dalo a nikdy jsem u nich nebyl,ale myslím,že kdyby lidi věděli,co po tom zasraným převratu přijde za skurvenej demokraticko-humanistickej bordel,nic by nejspíš nenamítali,kdyby študáky a herce lidový milice postříleli,havla a ostatní "disidenty" oběsili a byl by klid a žili by jsme si dál jako v bavlnce...
19.02.2013, 12:02
Já bych byl na tvém místě hodně opatrnější ve výběru slov. Fízlové to tady určitě mají v merku. Dneska jenom za vylepování nálepek máš rok ostré vazby ani nemukneš.
19.02.2013, 12:07
... nebo za tykadla
19.02.2013, 12:12
jo,to máš pravdu,hochu-dneska by ti borci u soudu v Brně mohli vykládat-za pár CD a koncertů sazba až 8 let-na novinkách hned pod tím článek o morglovi,kterej ukradl 10 mega-max sazba 6 let-to je spravedlnost až do prdele..Myslím,že švestky tady v tom zasraným státě mají v merku ůplně všechno a jak někdo cekne proti tomuhle bordelu,tak frčí sedět..
19.02.2013, 12:45
Slasher jj pravda
20.02.2013, 13:38
Slasher- je to marný, tady je to marný.
19.02.2013, 03:37
3
Já jsem do teď vůbec netušil, že kdysi bylo tolik herců ve vládě (
19.02.2013, 19:52
jj čest ....kurde pamatuju jak ta swině mistr to do nás vtloukal den co den :-)
19.02.2013, 22:44
lepší by ti komedianti byli na kandelábrech..
19.02.2013, 01:21
1
Pěkně sestříháno... všechna čest
19.02.2013, 03:36
Čest!
19.02.2013, 19:01
v šest
18.02.2013, 23:17
0
ani nám to furt cpou Prasata! Si tu popim v klidu pivo a rač bych se koul na něco pozitivního. Čest