ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Mléko v Kauflandu za 9,90 vs důchodci

6112x
Komentáře
14.02.2013, 17:40
0
Zdaleka ne všichni na tom videu jsou důchodci.
14.02.2013, 12:36
0
Když jsem byl malej tak jsme mlíko dostávali ve škole a hráli s ním fotbal Seru na mlíko -piju pivo a děti taky
14.02.2013, 11:40
0
njn dnesni ceny a duchody...
14.02.2013, 10:44
0
KDYBY KAŽDÝ VĚDĚL ŽE TO CO NAZIVAJÍ MLÍKEM NENÍ MLÍKO ALE OBYČEJNÝ ŠMEJD,
17.02.2013, 20:22
brzy jazyk nazývat ruzyně )) jasně proto to neprošlo ... http://www.peklonataliri.eu/39-peklo-na-taliri-mleko
14.02.2013, 09:21
2
Vy se tomu smejete debilove, ale az vy budete duchodci, tak nebudete mit ani na to mliko...
14.02.2013, 14:29
my až budem důchodci ? Já bych měl důchod ve 150, dokud budu moct makat tak budu v pohodě, když nezaměstnaj nějakou ukrajinskou kurvu nebo cikánskou místo mě
14.02.2013, 07:31
0
Nevíte někdo jestli ta akce ještě platí?
14.02.2013, 11:13
Akce platí, ale je to rozebrané. Viděl jsi to přece.
14.02.2013, 00:43
1
Většina důchodců je ráda, že z důchodu vůbec vyžije. Dvě třetiny padnou na nájem a zbytek tak akorát prolítat na slevách. To že toho nakoupí vrchovatej vozík a půlka se ji zkazí je věc druhá. Vidina zisku člověkovi mnohdy zatemní mozek. Málokterý důchodce si může dovolit nakupovat kvalitní potraviny. A co je dnes vůbec kvalitní. V supermarketech najít kvalitní potravinu je zázrak. A ne každý má za abrákem zahrádku na alespoň částečnou potravinovou soběstačnost. Ale tělo se na všechny ty jedy pomalu adaptuje, takže dnes sežereme něco, co by nás před stoletím zabilo a ani nehlesneme. Naopak nás by zase zabilo to, co se jedlo před sto lety. Beztak jsou nejlepší ty tagy: socka voorel :-D
14.02.2013, 00:54
Mě by zabilo to, co jsem jedlo předvčerem ( vícekrát bych si to asi nezopakoval (((
14.02.2013, 00:57
Poprvé jsi degustoval exkrementy? Nebo jsi jen navštívil restauraci Na Gruntě v Deblíně a dal sis hmyzí menu?
14.02.2013, 01:00
Ani jedno a ani to druhé, ale obojí dohromady, tak trochu. Dal jsem si kilový krvavý biftek v jedné restauraci. Doufal jsem, že ho sním. Snědl jsem ho ( Byl strašně dobrý, ale pak ty následky ( On to byl flák masa, hromada opékaných brambor se sýrem, dresinky, zelenina... sakra, když tak o tom přemýšlím, já tam dneska dopoledne zase zajdu )
14.02.2013, 01:32
Člověče, to jsou takový typický důchodcovský žblebty. Ty důchodcovský kobylky měly dostatek času na to, aby se na důchod připravily. Například koupí vlastního bydlení. A kdo z nich to udělal?
14.02.2013, 01:37
Ele Někde jsem četl,nebo viděl diskuzi v TV.Přes 70% důchodců podporuje finančně své potomky.Tak zas žhavé s těmi almužnami to nebude.
14.02.2013, 15:54
Vladpřirážeč – ti vyrůstali úplně v jiné době, v jiné mentalitě, vůbec netušili, do čeho jdou. Navíc uvažovat o vlastním bydlení nemůže jen tak kdokoliv. Důchodce zrovna v lásce nemáš. ale taky jím jednou budeš. Vlastně nebudeš, většina z dnešní generace se důchodu ani nedožije, nebo do té doby důchody úplně zruší a lidi budou dělat, dokud nezhebnou. Zodiac – to je možné, ale teď je otázka, kolik jim přispívají, jestli nějakou tou dvoustovkou, tak ta by je vážně nevytrhla.
14.02.2013, 00:12
0
jdu chrápat čus pičus
14.02.2013, 00:21
Zduř varle.
13.02.2013, 23:48
0
sodi neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dneska jen hulení kámošky voodka a páár ....
13.02.2013, 23:49
Kundo vytáhni ten hadr z huby,piču ti jde rozumět.
13.02.2013, 23:51
jsem unavenej wole nece se mi psát a jen vychutnávam cigáro
13.02.2013, 23:52
Taky jsi jdu dát jednu R1.
13.02.2013, 23:55
jj ty zkurvenej moraváku
14.02.2013, 00:01
Hej soplák jeden,brzdi.
14.02.2013, 00:04
zodi hod se do klidu tahám z moravy slivovicu a špeka
14.02.2013, 00:05
kluci z moravy jsou fajn jen ostravaci josu nějací divní
14.02.2013, 00:10
Jak divní?Já myslel,že největší pumpy jsou pražáci?
14.02.2013, 00:10
A z Karviné.
14.02.2013, 00:13
Nevím,z Karviné nikoho neznám.
14.02.2013, 00:15
Já už taky ne,jen jsem si vzpoměl na vojnu.
14.02.2013, 00:19
Ale pokud mně pamět neklame,tak ty jsi byl Vyšní Lhoty ne?To je ale Frýdek Místek.
14.02.2013, 00:23
Souhlas,ale starej byl z Karviné
14.02.2013, 00:26
No tak to byl určitě pičus.
14.02.2013, 00:30
Tam ji bylo,samej cyp.
14.02.2013, 00:38
Já jsem si to zase vyžral v Chomutově.Poprvé jak jsem tam přijel,tak jsem zašel do železářství.Povídám prodavačce,prosil bych dvě kladky.Piča byla hodinu někde vzadu,pak mi přitáhla hubcuk na 0,5 tuny.Říkám paní co to kurva je?Já potřebuji 2 visací zámky,a né nějaký bazmek.Piča na mně civěla jak na vraha.
14.02.2013, 00:50
Tak to bych asi taky čuměl.Ráno zkusím starou,že potřebuju nový kladky.
14.02.2013, 00:53
Jen aby Ti neurvala ty staré ( Kdo ví, co si pod tím představí (
14.02.2013, 01:02
No právě.Bude to pro ní takovej jako rébus.Budu na ní hodnej,aby měla klid si to v klidu promyslet.
14.02.2013, 01:08
Aby ten rébus neřešila urváním koulí.... víš jak Alexandr Veliký rozlouskl Gordický uzel... bacha na to!
14.02.2013, 01:11
Sigi A ráno ji řekni rožni,tzn. rozsvítit.
14.02.2013, 01:16
dobrá je i hanácká hláška: "Ožsó".
14.02.2013, 01:21
Rožni znám,to si pamatuju.Stejně jako oslovování jménem v 1.pádu.:-D
13.02.2013, 23:37
1
tento svět není pro starý
13.02.2013, 23:39
To je kolik let+ /-?
13.02.2013, 23:41
Tílko,co je ty pražský vyvrheli?
13.02.2013, 23:42
pro mě je 30 roků požehnanej věk
13.02.2013, 23:43
dobry jsem slušnej zkouřenej z vodárky
13.02.2013, 23:44
Za hodinu na Štvanici pod mostem a dostaneš do tlamy zobáku.
13.02.2013, 23:45
No jo pražáci,chlast,hulení,děvky.Do čelby s vámi.
13.02.2013, 23:47
sigmene mám cítění se staršíma takže tohle jsem jako neviděl
13.02.2013, 23:59
tielk - Chtěl by ses dožít požehnaného věku? Jen tak, pro zajímavost
14.02.2013, 00:02
wolwe ani ne proč ?
14.02.2013, 00:06
Vždyť jsem to napsal - jen tak, pro zajímavost )
14.02.2013, 00:07
Protože Wolwe má operátora TeleGun a zlatý číslo 7,62.
14.02.2013, 00:07
Sigi:
14.02.2013, 00:10
sigmen - Mám více čísel... 4,5 / 4,55 / 5 / 5,56 / 5,57 / 6,32 / 7,65 / 7,62 / 7,98 / 8 / 9 / 10,44 / 10,5 / 11,26 / 12,5 / nebudu je prozrazovat všechny )
14.02.2013, 00:11
sigi wolwe padlujte chrapat hodin jako u hodinářů
14.02.2013, 00:12
tielk - já v noci nikdy nespím...
14.02.2013, 00:13
Některý neznám,já mám jen 7.62,7.65,9 a 357 Sig
14.02.2013, 00:18
Tilku ty smrade jakýho máš plyšáka v postýlce?
14.02.2013, 00:20
Tílko chrápe ještě s rodičemi.
14.02.2013, 00:20
Některé jsou historické ráže, objevují se jen v perkusech. Známější jsou třeba jako .cal 44 a 45 nebo taky 50 (BMG třeba). Nejoblíbenější ale mám 7,62 x 39, ale i x 57 ) jen je to neskladné - mosina třeba carský model - 167 cm to se strašně blbě tahá na procházky Před pár léty jsem s tím omylem vzal po hlavě pána v Přerově na nádraží a on spadl na koleje, kde stál vlak. Bylo to komické, ale mě do smíchu nebylo. Ten pán byl o hodně větší a nasranější než já ( Ale byl v klidu. Nechtěl se asi se mnou hádat )
14.02.2013, 00:21
zodiac - Tak to má dva plyšáky na hraní, pokud se rodiče neholí )
14.02.2013, 00:25
LOOOOL Švédská trojka s fotrem a matkou.Tílko bude sát máminin cecek do 40tky.
14.02.2013, 00:28
Wolwe z Mosina mám bodák zasunutej v pochvě savle a Tielka máma je možná mikroplyš.
14.02.2013, 00:32
Mosin měl více typů bodáků - ty první, s otočnou pojistkou jsou nejcennější. Pokud máš ten, tak jsi v balíku ) Tedy zas tak moc ne, ale batoh tatranek by za to byl ) A kdo ví, jak je to s Tielkovou matkou. Vzhledem k jeho předpokládanému věku je možná ještě neplnoletá.
14.02.2013, 00:37
Sigi - teď to čtu pořádně - to máš kozáckou šavli - zelená pochva, na bodlu dlouhá tulej, bodák zkrácený, špice jako šroubovák, 8 mm ploška - to je už 3. typ. není jich moc. Taky dobrý kus. Na šavli máš bakelitovou ručku?
14.02.2013, 00:55
Pochva je černá,mosazný kování,rukojeť obalená kůží a ten bodák je trojhranej.Nic vzácnýho to nebude.
14.02.2013, 01:06
Původně je pochva zelená - ale bude asi přebarvená. Bodák je čtyřhranný, trojhranný jsem nikdy neviděl. Rukojeť asi není původní, měla by být z bakelitu - pár prvních kusů bylo kostěných a nebo dřevěných. S kostěnou rukojetí je cena 30 - 40.000 Kč pole stavu, v jakém to je. Pokud bys měl všechno původní, v bakelitu, zelené, nepokřápané, tak 5 - 8.000 Kč - šavle, pochva, bodák. Závěsník + 2.000 Kč, případná patrontaška na závěsníku zase + 2.000 Kč. A cena poroste ) je toho hodně variant... pokud bys měl místo šavle šašku - tedy krátkou šavli bez záštity a krytu přes ruku, tak ta je taky hodně ceněná. V komplet výbavě 15 - 20.000 Kč.
14.02.2013, 11:34
Tak jsi mě načal.Vyhrabal jsem jí po letech ze skříně.Bodák je čtyřhranej,pod kůží na rukojeti je dřevo a bude to ta šaška,jak jsem kouknul na net.
14.02.2013, 11:58
zidiacu ty pičo z ostravy jak to píšeš o moji rodině?
14.02.2013, 12:48
sigmen - Tak to jsi v balíku )
13.02.2013, 21:38
0
To zase bude slovní průjem od Aliho,Ivis a dalších podobných stěžovatelů.už se těším.
13.02.2013, 21:51
Hihihihi, Sigmenek mi nařídil at tě šetřím, takže mlčím hihihihi
13.02.2013, 21:52
Mě šetřit nemusíš.A neposlouchej nikoho jak nějakej čokl,máš snad svůj mozeček,i když malej,ale máš,ne?
13.02.2013, 21:55
No myslím , že mám ale pro tebe je ho škoda hihihi... je to marný, je to marný kapišto hihihihi
13.02.2013, 21:57
Áááá,už je to tu,Ivis to už o patro níž rozjíždí.Kde máš soudruha Aliho?
13.02.2013, 22:01
Nevím kde je Ali ale moc mi schází, takových chytrých lidí je u nás sakramenský nedostatek.
13.02.2013, 22:05
To jako že má sakra kameny v ledvinách?
13.02.2013, 22:05
Co ti dělá parťáka na stavbě?
13.02.2013, 23:03
Baloune, jak to tak sleduji, dneska jsem tu na ty průjmy já ) Ale osvěta je dobrá. Potřebná.
13.02.2013, 23:09
Dobrá osvěta,jen jako uživatel drahejch léků doplním,že cenu navyšuje výzkum,testování a klinický studie.
13.02.2013, 23:14
sigmen - Taky pravda. Pořád je to ale byznys jako kráva. Proč je třeba Acylpyrin (Aspirin) od Bayera 8x dražší, než třeba z Léčiva Praha? Co u Bayera pořád zkoumají, když to mají už 115 let vykoumané?
13.02.2013, 23:19
Tak tohle je jasná sviňárna,já myslel drahý léky,který neberou milióny lidí.
13.02.2013, 23:32
A co bereš? A na co? Jestli to není tajné. Já neberu nic
13.02.2013, 23:35
Rebif 44 na RS.
13.02.2013, 23:37
Tak z toho jsem jelenice RS je co? Rozštěp sanice? Ronění slzí? Raper Sigmen?
13.02.2013, 23:40
Roztroušená skleróza.
13.02.2013, 23:42
LOOOL Poprvé wolwe něco neví.Nejsi náhodou přetažený?
13.02.2013, 23:53
Už to vím. S tím není prča. Kámoš to má už cca 20 let. V určitém stádiu se to zastavilo a drží se. Takové nemoci by neměly vůbec existovat ( Kdo ví, jak se na nás podepisuje to co jíme, dýcháme, co na nás útočí odevšad.
14.02.2013, 00:08
Není s tím prča,proto chodím sem
14.02.2013, 00:13
Sigi - tady jsi správně )
13.02.2013, 21:28
2
A teď otázka: Je to video směšný, nebo je to tragedie ?
13.02.2013, 21:29
Realita.
13.02.2013, 21:54
Je to smutný, dříve jsme byli soběstační, nedlužili jsme a navíc podporovali rozvojové země. Dnes jsme rozvojová země sami a to díky humusákům nenažranejm. A kdo se směje důchodcům je úplněj humusák a brzy pozná co je to stáří a navíc okradené :-((.
13.02.2013, 23:05
Tragedie je slabé slovo. Pro mne osobně je to depka :,,o( Fakt slza v oku - a smíchy to nebylo (((((
13.02.2013, 21:12
2
A to chudáci vůbec netuší, že to není mléko, ale odpad z výroby mléčných výrobků - ani syrovátka to není, protože ta se ještě dehydrátuje a získává se z ní vše co jde - zůstane jen nestravitelný zbytek obsahující mimo jiné růstové hormony, antibiotika a chemikálie použité při odtučnění kravského mléka, například pentotan sodný používaný v čističkách odpadních vod k oddělení mastných látek od odpadních vod a také v USA při popravách injekcí. To toho marastu, který je jinak považován za nebezpečný odpad, se přidá řepkový olej, amorfní kyseliny a tuky, emulgátory, aby se to všechno spojilo, přírodně identické aroma, barviva - a je z toho co? Mléko, ale bez mléka. Tvaroh nebo sýr z toho nevyrobíte, protože to už před tím udělali v továrně na zpracování mléka. Dokonce to ani nezkysne - protože to není mléko a to, z čeho je to uděláno nekysne ani náhodou - může to je začít hnít. A lidi jsou podělaní z toho, když toho svinstva dostanou litr za deset kaček. Pro představu: Jedna krabice na mléko Tetrapack stojí 4 Kč. Marže obchodníků jsou 30 - 50%. Doprava také něco stojí. Výrobce mléka taky musí něco vydělat. Takže sečteno: cca 4 Kč marže obchodníka + 4 Kč obal, fabrika má výrobě litru mléka 2 - 4 Kč, dopravu nepočítám, to je už zbytečné. A jsme v mínusových číslech. Proč? Protože zákazník vypitím toho svinstva zlikvidoval nebezpečný odpad z potravinového průmyslu - a na to jsou dotace. Ekologická likvidace je drahá. Je levnější nechat lidi, ať se o to poperou, nechají to projít zažívacím traktem, při čemž se přiotráví a pojdou ve věku, kdy ještě nebudou státní kasu zatěžovat vyplácením důchodů. Uvolní pracovní místa těm mladším, produktivnějším, kteří budou platit vyšší daně. No a to je ten zisk. Ale ještě ne celý. Díky takovým potravinám, chtělo by se mi spíš napsat otravinám, docela prosperuje i farmaceutický průmysl. Nemoci jako jsou alergie, rakovina a spousta dalších, nejsou pro farmacii ničím jiným, než jen obchodem. Příklad - výroba jedné dávky pro chemoterapii stojí 2 - 5 Kč - podle druhu a složení. A to včetně balení a distribuce. Zákazník, tedy pacient za to zaplatí prostřednictvím pojišťovny, tedy nás všech, cca 4500 Kč - dobrá marže, že jo? Podíl z toho mají všichni zúčastnění. I pacient. Ten za takovou stravu zaplatí i životem a umře dřív, než se o něj v důchodovém věku bude starat stát. Pacient nebude mít černé svědomí, že je někomu na obtíž, že někoho zatěžuje. Už byl stejně díky své životosprávě pár let nemocný a moc ho to na světě nebavilo. Jeho jedinou radostí byl nákup mléka za 10 Kč - o kterém jsme si už něco řekli, nebo sýrů a jogurtů vyráběných ze škrobu (i těch modifikovaných), levného pečiva s přídavkem strouhanky a masokostní moučky i sušeného masa, kůží, šlach, kopyt (vše vzniká jako produkt kafilerie kde se likvidují zvířata uhynulá na předávkování růstovými hormony a antibiotiky)... no nic, nebudu vám kazit chuť ) ale zkuste si někdy třeba změřit radioaktivitu některých potravin - nebudu jmenovat mlékárny zpracovávající mléko ze Šumavy, abych někoho neurazil - a budete se divit. Některé "sýry" dosahují hodnot, které by byly podle normy z roku 1963 označeny jako látka vysoce radioaktivní pro jejíž likvidaci se používá stupeň zabezpečení 3, to znamená dlouhodobé uložiště s pravidelnou kontrolou kontaminace spodních vod a zabezpečené proti průsaku dešťových vod do prostoru uložení nebezpečných látek. Mňam.
13.02.2013, 21:27
Wolwe, tohle bylo vyčerpávalící (ne fyzicky) a nikdo by to nenapsal líp.
13.02.2013, 21:34
z toho plyne - nechlastejte mlíko,ale pifo
13.02.2013, 21:40
Kombajn - dík, Voorel - máš pravdu. Pivo je oproti mléku kvalitní nápoj! Já jsem sice abstinent, ale třeba v mléku z nějakého marketu bych si neumyl ani nohy, a to dokonce ani v případě, že by mi před tím už upadly ( Mléko by vůbec neměli pít dospělí lidé. Naše tělo ho neumí zpracovat natolik, aby mu přineslo užitek - bavím se ale o mléku, ne o tom sajrajtu, co se prodává jako mléko. Třeba naši předkové ještě před cca 1200 léty neměli v dospělosti v zažívacím traktu enzym rozkládající mléko. Bylo tedy pro ně nepoživatelné. Dobytek se choval jen na maso, kůži šlachy... mléko se nepilo.
13.02.2013, 21:43
Wolwe,dík za osvětu.Zrovna dneska sem udělal půllitránek polotučnýho.Od zejtra jedu jen ve dvanáctce a v jedenáctce.
13.02.2013, 21:49
wolwe - proto nakupuj v lidlu tam je ještě kvalita slušná...
13.02.2013, 21:53
Co je z Lidlu,není k jídlu.
13.02.2013, 21:58
Němci mají pořád kvalitnější odpad nežli kdokoli jiný. Díky kapitalistickým srágorkám jsme jen překladiště srágor a z těch srágor jsou německé srágory ještě ty nejpoživatelnější s nejmenší újmou na zdraví.
13.02.2013, 22:04
V lidlu toho moc německýho nekoupíš,všechno sou to přebalený potraviny v Polsku tý nejhorší kvality.
13.02.2013, 22:04
Pro Ivis: Co je z Lidlu, není k jídlu ) Pro Tvou informovanost - jakýkoliv obchodní řetězec je založený naprosto jinak, než si dokážeš představit. Jim vůbec nejde o prodej něčeho kvalitního - a to nemluvím jen o potravinách. Všechno je to na principu - co nejlevněji nakoupit, aby se to dalo co nejlevněji prodat. Lidi se většinou v první řadě ptají kolik mohou ušetřit, potom teprve kolik to stojí a na otázku, jestli je to nezabije, se už nedostanou vůbec. A tak si kupují jedovaté oblečení, výrobky z karcinogenních plastů, které jim pak doma uvolňují do ovzduší polychromované bifenyly, ftaláty a celou řadu dalších látek, které by neměly vůbec existovat. Jeden příklad z éry "vypouklých" obrazovek: Levné televize byly sestaveny ze součástek které se chovaly přinejmenším podivně. Obrazovky propouštěly 60x více radioaktivního záření jako ty s dražší obrazovkou. Kondenzátory uvolňovaly strychnin a kyanid. Lak použitý na transformátorech v televizích, ale i v rádiích a jiných spotřebičích odpařoval tak jedovaté látky, že to zabilo i kytky, pokud se postavily na televizi. Možná si ještě někdo vzpomenete, jak ty staré lampové televize divně páchly, když se zapnuly a nažhavily. A co třeba takové levné stavební hmoty? oblíbené bílé a škvárové tvárnice uvolňují tolik radonu, že je to už pár let ekologický problém. Pijeme vodu z pozinkovaného potrubí, které bude v užívání díky své životnosti ještě 200 let. Azbestu jsme dali do staveb (a úplně zbytečně) takové kvantum, že by při svém uvolnění, což je nepravděpodobné, ale kdyby, dokázal zahubit lidstvo a vše živé tolikrát, že se mi ani tolik nul nechce psát. Otázka je - proč se to děje? kdo má na tom zájem? Někomu tady na Zemi zavazíme? Hmmm? Komu? Zkuste si na to odpovědět.
13.02.2013, 22:07
Baloun - použili jsme nezávisle na sobě stejnou definici Lidlu ) Takže něco na tom bude. Ze svých zkušeností mohu potvrdit, že v Lidlu mají skutečně nejhnusnější potraviny ze všeho, co jsem kdy ochutnal ( Zajímavé ale je, že v německém Lidlu mají ty samé výrobky, ale chutnají úplně jinak - a jsou o něco levnější než u nás Jsme prostě po ně smetiště.
13.02.2013, 22:11
Globus mi připadá jeden z nejlepších,výběr i kvalita je ucházející.
13.02.2013, 22:12
Ivis - kde nakupuješ? Kde je kvalita slušná? To bych rád věděl. Já jdu při nákupech po kvalitě. Cena je věc druhá, ale můžu říct, že za litr mléka dávám 26 - 90 Kč od výrobce (kupuji i kozí a to je dražší), ale udělám z něj tvaroh, sýr a při použití na vaření je výsledná chuť někde naprosto jinde. Ale přiznám se - nakupuji taky v Kaufu (i jinde, ale Kaufland je nejblíž), protože všechno se prostě nakoupit z bezpečného trhu nedá ((((((((( a SERE mě to, ani nevíte jak!!!!!!!!!!!!!
13.02.2013, 22:14
Příbuznej dělá pro SZPI a co mi říkal,když dělaj rozbory na super a hypermarkety,ani psovi bych to nedal.Další věc je,že ty zkurvený řetězce nutěj dělat výrobce dvě šarže,jedna levnější pro ně (ze sraček) a druhá dražší,o malinko kvalitnější pro normální velkoobchody.Dá se to poznat,třeba Hamé dělá na víčku znamínka pro každou šarži kam patří.
13.02.2013, 22:14
Jo a vysvětli to důchodci, který má svůj vlastní správný rozum, o tom jak jsou ti mladí blbí.
13.02.2013, 22:14
zodiac - ono je to všude podobné... jak jsem psal. Dokonce má většina těhle obchodních řetězců stejného majitele i stejné dodavatele. Mrkni třeba na příklad za všechny - Peklo na talíři, díl "Šunková" pizza. A tak to prostě chodí.
13.02.2013, 22:17
Peklo na talíři je brutal.Křechčené řízky,výrobní salám,ledový čaj aj. chuťovky.
13.02.2013, 22:18
Křehčený maso,to je taky jen u nás,prodávat vodu,to je kčeft pro supermarkety a debilní češi to kupujou.
13.02.2013, 22:21
Nejhorší je na tom to,že křehčené maso výjde ve finále dráž,jak klasika.
13.02.2013, 22:22
Wolwe si půlku vycucal z prstu. Mléko ani sýry rozhodně nejsou radioaktivní nad normu. Žádná televize na světě není a nebyla radioaktivní, některé staré modely trošičku rentgenovaly. Kondenzátory nikdy neobsahovaly strichnin, kyanid. Radioaktivní byly jenom tvárnice za komunistů z elektrárenské škváry, dneska nejsou radioaktivní žádné.
13.02.2013, 22:23
Křehčený maso je jen maso napraný vodou,nic jinýho.Z masa ti vyteče voda a do druhýho dne máš půlku.NIKDY nekupovat.
13.02.2013, 22:36
wolwe ty se mi snad zdáš, to je snad jasný už i těm největším primitivům, že už dávno nikomu nejde o to prodat kvalitu ale kvantitu.A to se rozhodně netýká jen Lídlu, to je prostě všude kam se u nás dneska hneš. Všechno ztratilo hodnotu z lidí dělaj chudáky a pitomce, jen aby si nahrabali. Nebudu se tu rozepisovat, jen chci říci, že zrovna plnotučné mléko z Lídlu je jedno z kvalitních, taky oproti třeba Albertu mají kvalitnější a čerstvější zeleninu. Uzeniny a mléčné výrobky nevím, to tam nekupuji ale grogérie super, prášky na praní , aviváže, ubrousky a pasty na zuby. Taky čokoládu mají dobrou za rozumnou cenu. Většina lidí Lídl odsuzuje a přitom tam nakupují lidé co nedostatkem peněz opravdu netrpí. At je to jak chce Lídl je o proti Albertu ( dříve hypernova) kvalita.
13.02.2013, 22:37
neuromancer - jak se krásně a spokojeně žije v nevědomosti ) Určitě jsi jeden z těch, kdo si chrochtá na "akcích" v supermarketech D
13.02.2013, 22:48
Zásadně kupuji kvalitní věci i když třeba jednou za rok Kdyby se tak choval každej, tak pujdou dopiči tyhle čubky.
13.02.2013, 22:58
ivis - Třeba ta čokoláda: Především, co je to čokoláda? Je to jen a pouze kakaový bob upravený následujícím způsobem - sušený, louhovaný, opět sušený, mírně pražený, louhovaný, sušený, pak drcený a separovaný - oddělená slupka od dužiny. Slupka se dále praží a mele na kakaový prášek 2. třídy - stále ale kvalitní. Dužina se lisuje a separuje se kakaový tuk (kakaové máslo) a kakao 1. třídy - nejkvalitnější kakaový prášek, jaký můžeme získat. Ten se následně zbavuje přirozené hořkosti a opětovným mícháním s kakaem 1. třídy vzniká 100%ní čokoláda. A teď to přijde: Tahle čokoláda v Lidlu není. Ona totiž není skoro nikde. její odporná hořkost má málo příznivců - já ji ochutnal asi 10x za život a nikdy jsem tomu na chuť nepřišel. Ale někomu to třeba chutná. Cena je ale někde úplně jinde, než cena "čokolády" z Lidlu. A proto: Míchá se kakao 2. třídy s kakaem 1. třídy a kakaové máslo + nerafinovaný cukr. Výsledek? Velmi kvalitní 99%ní čokoláda, ovšem - nechutná mi taky. Nejsem ten typ, že bych to jedl. A proto: kakao 2. třídy, někdy i třídy 1. se smíchá s kakaovým máslem - a teď to přijde - s rostlinnými tuky, zvláčňujícími přísadami, oříšky, mandlemi, sušeným mlékem, různými příchutěmi - a výsledek? Velmi kvalitní čokoláda, prodávána jako 80 - 95%ní. Ta je už hodně oblíbená a je i moc dobrá. Nevýhodou je, že na ni velmi rychle vzniká závislost. Cena je už přijatelná, i když pro hodně lidí stále vysoká. A proto: Míchá se kakao 2. třídy s tuky rostlinného původu (kakaové máslo už ne), cukry (rafinovanými) a ostatními přísadami které jsem už jmenoval i nejmenoval. A výsledek? Celkem dobrá čokoláda, stále totiž ještě čokoláda, prodávaná jako 70%ní. Pořád ještě kvalita, ale ne za rozumnou cenu. A proto: Konzumní čokoláda, u které se podíl kakaa neuvádí - a když, tak jen ve složení. Kakaový prášek 2. třídy, většinou druhotně odtučněný a upravený (trochu obraný macerací o kakaové aroma, které se dá použít jinde). Další složení jsem už vypisoval. Kvalita stále dobrá, chuťově skvělá, cena přijatelná. A teď to přijde: Čokoláda prodávaná za 12 - 20 Kč 150g - složení: Mleté pražené slupky rozličných plodin, známe pod označením také jako otruby (ty jsou ale nepražené), někdy kakaový prášek - ale jen někdy - kakaové aroma - chemické či přírodní, nejčastěji ale to chemické, označené jako "přírodně identické aroma", škrob, emulgátor, stabilizátory (poslední 2 jmenované jsem zapomněl uvést i u posledních dvou typů čokolád) a taky - živočišný tuk (!) který by ale v čokoládě být neměl. A kde je kakao či něco, co vyrostlo na kakaovníku? V levných čokoládách to nehledejte, není to tam. Chuť i cena jsou samozřejmě v rovnováze. Tak tolik v naprosté zkratce o čokoládě a kakau ) A věřte mi, vím o čem píši - a čokoládu nejím jen výjimečně, párkrát do roka.
13.02.2013, 23:03
Wolwe dej si čekuládu vykomentoval jsi tady hodně energie.
13.02.2013, 23:10
sigmen - Máš pravdu ) Mám tady Studentkou pečeť - hruškovou, několik brusinkových, mléčných, pak hořkou, bílé jsem už spráskal, jablečnou... dostal jsem nedávno krabici těhle dobrot. Já to ale moc nejím - nejvíce mi chutnají ty nejhnusnější ty bílé třeba. K ostatním mám vlažný vztah. Kakao moc nemusím. Ale když přijde návštěva, tak se to hodí. Ale bílé ne - ty jsem nikdy nikomu nedal )
14.02.2013, 17:37
Wolve dobrý, ale s těma obrazovkama které propouštěly po zapnutí radioaktivitu jsi to už trochu přehnal. Kde by se tam jako vzala? Radioaktivní něco buď je (až do rozpadu) a nebo není, radiokaktivita se nedá zapnout/vypnout. Možná jsi myslel UV záření?
14.02.2013, 20:10
vejd - jistě jde o rentgenovo záření, které vyzařuje....ehm světe div se - zářič, což dřívější televize byly. :-)
13.02.2013, 21:06
0
9.90 = asi 40 centov, na Slovensku je najlacnejšie mlieko v Kauflande v saklíku za 47 centov (0,47 eura) = asi 11.50 - 12 Kč.
13.02.2013, 20:47
1
čekal jsem že si tam daj do držky budou lítat granáty a hlavy a vono nic
13.02.2013, 21:47
Je to točené u nás né v usej hihihihi
13.02.2013, 23:11
Klídek, na to dojde za nejbližším regálem, nebo u pokladny.