ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Ortel - Mešita

5727x
Komentáře
15.04.2013, 19:42
1
On ten Putin nebude takový kretén, jak se říká . 4. února, 2013, Vladimir Putin, ruský prezident, oslovil Dumu, (ruský parlament), a přednesl projev o napětí s menšinami v Rusku: "V Rusku žijí Rusové. Kdokoliv menšinový, odkudkoliv, chce-li žít v Rusku, pracovat a jíst v Rusku, by měli mluvit rusky, a měl by respektovat ruské zákony. Pokud upřednosňtuje Shari'ya zákon, pak doporučujeme, aby šli tam, kde to je to právo země. Rusko nepotřebuje menšiny!!! Menšiny potřebují Rusko a my jim nebudeme poskytovat zvláštní výsady, nebo se snažit změnit naše zákony, aby vyhověly jejich touhám, bez ohledu na to, jak hlasitě křičí "diskriminace". Měli by jsme se poučit od sebevražd Ameriky, Anglie, Holandska a Francie, pokud máme přežít jako národ. Ruské tradice a zvyky nejsou kompatibilní s nedostatkem kultury nebo primitivními způsoby většiny menšin. Když tento čestný zákonodárný orgán myslí na tvorbu nových zákonů, měl by mít na paměti národní zájmy první, se zřetelem na to, že menšiny nejsou Rusové". Bouřlivé ovace politiků v Dumě trvaly pět minut!
26.01.2013, 01:11
-11
ale jinak fakt pjekný stejně chcípnete, vymřete, jestli ne tak vám všem uříznem hlavy a pohřbíe zaživa a polijeme kyselinou a ukamenujem a nevim co všechno ještě
26.01.2013, 01:07
-11
váš nejčastější argument je to že proč se stavejí mešity v evropě když žádna nestojí v muslimských zemí. což neni vůbec pravda kostelů je tam tři prdele a chodí tam víc lidí než tady v čechách
26.01.2013, 14:17
V S. Arábii kostoly sú zakázané!
26.01.2013, 16:08
Navíc zde kostely a synagogy stojí odjakživa. Oni se tam nepřistěhovali, oni tam byli první a arabové svojí tvrdou politikou pozvolna islamizovali většinu jimi dobytých území, jež původně patřila křesťanům, potažmo i židům, na východě pak hinduistům a buddhistům, takže tvůj argument s přihlédnutím k historickému kontextu nemá naprosto žádnou váhu.
26.01.2013, 19:15
Varabských zemí kostely nejsou zakazane, a pro obvzláště natvrdlé jedince opakuji : je jich tam 3 možná 4 prdele a chodí tam do nich víc lidí než tady v čechách. a magore ty seš fakt magor, před kostelama tady byly sochy které lidi uctívaly, takže tvůj argument ostatně jako každej jinej argument nemá váhu
26.01.2013, 19:41
vsadim se že tvím dalším argumentem bude gramatika žejo? tvuj nick vypovydá o všem...
26.01.2013, 21:31
Jak psal Dryorgasm, v SA, což je asi nejfašističtější režim světa, jakékoliv jiné svatostánky nežli mešity skutečně zakázané jsou. A nedělám si moc iluze o tom, jak by taková stavba kostela dopadla třeba v Somalsku, Afghanistánu či Súdánu. Vždyť i v Kosovu byl během války poničen kostel a když si ho chtěli Srbové opět postavit, Albánci jim to nedovolili. A to se bavíme o Evropě, kde je to ještě jakžtakž civilizované. Tím zde jse myslel tam, špatně jsem se vyjádřil. v Sýrii, Jordánsku, Egyptě Palestině apod., kde byly kostely o mnoho století dříve než vůbec vznikl nějaký dementní islám. O naší jsem nemluvil. A myšlenku zbytku toho komentáře jsi očividně vůbec nepochopil, ani to, kam jsem tim mířil (že ta území byla prvně křesťanská a arabové jsou tam defakto jen hosté, kteří dobyli a podmanili si původná obyvatelstvo), v což jsem ani nedoufal, a pak kdo je tady natvrdlý. Už jen z tvojí vlajky jasně vyplývá, že budeš stranit islámu a opomíjet jakákoliv fakta v jeho neprospěch, takže jakákoliv debata s tebou je jen mlácení prázdné slámy. Nakonec, co čekat od takového tupého arabského chuje, že? Všichni do jednoho jste stejná chátra.
26.01.2013, 22:43
Křesťanství vzniklo v palestíně a ted je skoro na celém světe, a ty si asi myslíš že původní obyvatelstvo kde je ted křesťanství jen překecaly, že? v SA jsou kostely zakázane to ano, ale nikde jinde ne, protože je to hlavní stát islámu, což je Vatikán u křestanů a tam nenajdeš ani jednu mešitu. a další tvůj argument že tam byli puvodně křestani a židi, je další blbost, páč by to dle tvé logiky obyvatelé 54% států světa by byli ve své zemi jen hoste.
26.01.2013, 23:12
Já se tady ale bavím čistě o vztahu křesťanství/islám, tudíž sem nepleť žádné jiné části světa, o těch nepadla ani řeč, když tady jde čistě o srovnání Blízkého východu s Evropou. To víš, že pokřesťanšťování Evropy, inkvizice, kolonizace Ameriky a Austrálie a jižní části Afriky spojená s tvrdým pokřesťanšťováním je prasárna, taky nenávidím křesťanství pro to, co napáchalo. Jenže tyhle doby jsou bohudík minulostí a církev už pro svět nepředstavuje žádnou hrozbu, krom snah nějakých brazilských misionářů o pokřesťanštění amazonských indiánů ne větší nežli pár znásilněných ministrantů. Což se však nedá říci o islámu, který dlí mentalitou stále v době středověku a naopak se myšlenkově posouvá zpět, síly islamistů sílí po celém světě a menšinová náboženství v jejich zemích jsou stále více utlačovány. A to nejde jen o tyto dvě jmenované, ale o všechny, které s ním přišly do styku. Když srovnáš náboženskou svobodu v arabských a evropských zemích, je to takřka protipól. Zatímco my si tady imigranty vydržujeme, tam jsou druhořadými občany. Vatikán sám o sobě je pidistáteček, kde je jeden chrám a pár přidružených budov, to nelze srovnávat ani s Mekkou, natož s celou Arábií, kde byli mimochodem též původními obyvateli zčásti i křesťané a židé, než byli násilně přinuceni k islámu nebo vyhnáni. Taktéž jsem nikde nepsal, že jsou židé a křesťané doma po celém světě, opět jsem mluvil pouze o Blízkém východu. Ve vztahu křesťanství a islámu je jednoznačně islám tím agresivnějším a křesťanství tím, co ustupuje, o to mně šlo.
25.01.2013, 14:14
10
Tak islám je problémem Evropy č. 1 každopádně, jen plešatí fanoušci ortelu téhle myšlence nedělají zrovna hezkou pověst.
25.01.2013, 06:40
0
utoci jen v davu pri tom som to stopol nakolko ten karesko utoci len v davu och
25.01.2013, 04:28
-7
picovina jako cela ta nackovska kapela
24.01.2013, 22:48
1
Kostel je prázný, kněz nemá ovečky, co poslouchat mají. Tak proto tak brečí, že jiný bez jediné kapky krve převezmou otěže. Pohan se nezalekne, přežil kříž, přežije půl měsíc. Sláva Wotanovi
25.01.2013, 15:40
Právě že pohané v Evropě nepřežili, ale znovu se zrodili. Současné pohanství je poměrně nově vzkříšené a rekonstruované zvyky a rituály jsou od původních mnohdy na hony vzdálené, protože křesťanská lůza zničila téměř všechno vědění o starých pohanech a jejich tradice si přetavila k obrazu svému. Já nechci, aby se ta stejná zvůle děla pod vlajkou islámu. Monotheismus je největší náboženský hnus, který kdy mohl vzniknout!
26.01.2013, 14:19
Taoistickí bojovníci väčšinou vojnu vyhrali, ak nevyhrali, tak to znamenalo, že utiekli ... Podobne bojoval brat Žižka - z 27 bitiek vyhral 24, a 3 skončili ústupom. Ale nikdy neprehral. ...
24.01.2013, 22:33
-1
HM co dodat . Blahoslaveni budiž ORI !!!
24.01.2013, 21:52
11
hudbu ani tu bandu neznám,ani tu píseň a ani klip jsem neviděl,ale jestli je to o nebezpečnosti islámu,tak s něma ve všem souhlasím
24.01.2013, 22:15
Ode mně máš plus.
24.01.2013, 22:20
Za mě taky plus
24.01.2013, 21:24
-11
PÍÍÍÍČO TO JE MRDKA JAKO VŠECHNO OD NICH !!! To je dement jak Brichta ! Ty jejich uvědomělí kydy když se zabalí ještě do takhle vyjebaný hudby ...... :-) BISBLILS :-)
24.01.2013, 21:18
-25
co to haleká blbeček náckovskej???? útočení v davu a schovávání se pod kapuce to jsou praktiky hlavně NSDSS DS a všeobecně fašounků posouchající tuto rasistickou hudbu..... Smrt vám zmrdi fašounský.....smrt všem nemakačenkům fašounskejm!!! Skinheads na hrad!!!
25.01.2013, 04:28
Oi!
25.01.2013, 05:29
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL heil hitler cigane zkurvenej.
24.01.2013, 16:49
1
tak uz len pockat nech sa toto videjko dostane do islamskch zemi a budeme v TV pozerat ako skanduju za popravu propagonistou piesne ..
24.01.2013, 16:49
-2
Co to sem nahráváte poslední dobou za hovna,zlaté časy zvrácených jsou asi totálně v hajzlu.
24.01.2013, 16:17
12
Svatá pravda,za x let se tady s toho poserem........Pokud se něco nezmění.
24.01.2013, 19:37
nezdá se mi že by tady byl někdo kdo by chtěl něco měnit nebo změnit bohužel
24.01.2013, 19:43
Bobi ta laxnost je fakt děsná,hlavně že kvůli volbě nějakého blbce na hrad by se tady někteří jedinci rvali do krve jak smyslu zbavený a tohle je jim jedno,je to smutný.
24.01.2013, 15:13
-5
joooj do piče terz som žil mesiac v msulimskej štrvti v Anglicku su to obycajne ovečky pojebane v každej skupine ludi su aj nebezpečny vsetko jak ma byt srači riešte si racej Svoje problemy
Kim
24.01.2013, 15:02
-4
hovna
24.01.2013, 14:26
9
Pěkný
24.01.2013, 13:41
11
Dobrej klip i text. Ted jestli jde opravduo snahu podnítit lidi k tomu aby se bránili nebo jen dobře promyšlený marketingový tah pro zvýšení prodeje nového alba. Tak či onak souhlasím.Bohužel češi jsou tím posledním národem který bude něco konat.Dle mě jsme jako národ přišli po bílé hoře o úctu kdy jsme přišli o elity a stratili hrdost která se dodned nevrátila.
24.01.2013, 12:57
-11
Islám samozřejmě JE agresivní náboženství, stačí si ale něco přečíst o křížových výpravách a historických událostech - v arabským světě najdete plno kostelů a synagog, protože judaismus, křesťanství a islám vznikali po celý dějiny vedle sebe jako brácha a ségra. Takže tvrdit, že na Východě bysme si kostel postavit nemohli, to je fakt ta největší kravina, jakou jsem slyšel.
24.01.2013, 13:11
Souhlasím i když vždy jede jen o divadlo nikoli o pravou víru :-(.
24.01.2013, 13:14
Veřím tomu že za křesťanstvím je nejvíce mrtvých ale já žiju v přítomnosti kde se nic takového už neděje.Naopak Islám je stále stejný a to považuji za nebezpečné.
24.01.2013, 13:22
Islám bohužel není stejný,islám je horší a ta jejich nenávist se stupňuje.Čím je islámista mladší,tím radikálněji si vysvětluje korán.Proto to vypadá,jak to vypadá.
24.01.2013, 13:31
Křesťanství přineslo lidem pochopení svého bližního, soucit a lásku ale někdo, kdo měl moc to pojal jako velmi dobré živobytí a tak to došlo až k vraždám, zneužívání a nepochopení. To samé se stalo s islámem, na počátku nebyla zloba a agrese ale opak, jen si to prostě mocní přeorientovali k obrazu svému a chudému lidu zbylo to nejcenější a to je pravá víra, víra v něco, duševní zralost, láska a pochopení. Bohužel ve světě je více těch bohatých majetkem nikoli duší a podle toho to také na tom světě vypadá.
24.01.2013, 22:03
Ivis - v tom křesťanství máš víceméně pravdu, i když už i první generace křesťanů se chovaly agresivně, ale v tom islámu se docela pleteš. Vím, že hundas ti bude přicmrndávat, ale začátek islámu byl právě o prudké arabské agresi. Jak chceš obhájit ve světle mírumilovností to, že za prvních pár desítek let existence islámu dobyli půlku Středomoří, na což potřebovali Římané dobré tři století, a že ti si žádné servítky nebrali.
24.01.2013, 22:06
Nevznikaly vedle sebe, křesťanství se vyvinulo o celých šest století dříve a žilo si svým životem, dokud se nezrodil islám a nezačal jej postupně vytlačovat z celého Středomoří a zahánět stále více na západ a sever. A stejné tendence má i v dnešní době, i když si to určitá sorta lidí nechce uvědomit.
26.01.2013, 17:14
Elásku - přijed 22.6, pokecáme o tom ju. A jestli to máš daleko, máš u mě zajištěné spaní.
26.01.2013, 21:33
Copak se koná, máš narozeniny?
24.01.2013, 12:57
2
Tak co jdem tam 22.6 ? Já to mám tři stanice tramvají, já jdu a chci slyšet názory těchto lidí.
24.01.2013, 12:50
-11
Samozřejmě že média nebudou psát o tom, že nějací islámští duchovní se snažili ve Francii urovnat spory muslimů a Evropanů - takovej plátek by přece nikoho nezajímal a ani nezaujal, tak se cíleně musí vybírat taková událost, která je brutální a která hnedka každýho zaujme - taková je holt psychologie novinářů a většina lidí se toho bohužel chytá a nenapadne je třeba otázka, zdali jsou v Evropě i muslimové, kteří tohleto odsuzujou ! To nenapadne už nikoho!
24.01.2013, 22:12
To víš, že rozumní imámové nestojí o problémy, protože ví, že kdyby se situace příliš vyhrotila, znamenalo by to konec řízené imigrace a pšenka by jim dále nekvetla tak ajko doposud. Dokud nejsou ve většině, tak vyčkávají a problémy dělají jen ty horké mozky. To, cos napsal nebyl žádný projev dobroty, nýbrž čistá kalkulace a vychcanost a tobě podobní jim na to skáčou i s naviákem.
24.01.2013, 12:47
-12
Ortel a Tomáše mám rád, ale tady se předvedl jako úplnej idiot bez vzdělání a jako člověk plnej předsudků. Díky něčemu jako je tohle akorát roste neopodstatněná averze vůči islámu a arabskýmu světu. V době po dobytí Toleda tvořili Židé, křesťané a muslimové společně evropskou kulturu. V arabských zemích byli a jsou křesťané a Židé chápáni jako lidé Knihy, sice nesměli stavět vyšší synagogy a kostely než měli muslimové mešity a věže nesměly mít vyšší než byly minarety, ale žili společně a naopak pro muslimy platily taky určitá pravidla, zavedená Muhammadem, že sice s nimi nesměli být v kontaktu, ale útoky proti nim výslovně zakázal - pokud to tak nějaký "muslim" dnes činí, tak to není muslim, ale islámský radikál čili fundamentalista, který se nikdy nebude řídit původním islámem a nemá s ním nic společnýho! Tomášovi asi uniklo, že např v Jeruzalémě jsou nejen kostely a synagogy, ale taky i mešity! Tam, kde se kostely stavět nemůžou a kde je to zakázáno, je pouze a jen v Saúdské Arábii, kde navíc platí čistá šaríja. Co se týče islámu v Evropě, tak ten už tady je dávno. 1) Balkán + východní evropa = zde jsou muslimové díky tatarským migracím a expanzi osmanských Turků. 2) Severní a západní Evropa = zde jsou muslimové díky přistěhovalectví za prací, a to po 2. světové válce. Problémová je ale zvláště druhá a třetí generace těchto přistěhovalců, ta první problémová nebyla, protože se držela svojí víry, tedy islámu a nedělala problémy! Opačný pohled: ve Francii tohleto není nejvyšším duchovním, tedy imámům lhostejný a snaží se v případě konfliktu zasáhnout a všechny spory utišit = bohužel v novinách nic takovýho tady na Západě asi neuvidíme a uvidíme jenom vybraný konflikty islámských fundamentalistů na evropské obyvatele, kteří v podstatě muslimové nejsou, protože pokřivili původní islám, no a naše nevzdělaná společnost se toho samozřejmě chytne a nakonec vyblije něco podobnýho, jako tady Tomáš. Když Tomášovi tak vadí arabský svět, tak by myslím neměl používat naše arabské číslice a psát třeba hebrejsky, aramejsky nebo v sanskrtu. A že natočil takovýhle CD s takovýmhle textem, tak to je vyloženě vrchol debility! Každej historik a ten, co o tom něco ví, vám takový keci vyvrátí, a islám se mu ani líbit nemusí! Kdyby chtěli muslimové okupovat Evropu a měli to v krvi, tak už by to udělali přece dávno, protože tady byli dávno už za Rakouska-Uherska. Ta mladá generace je prostě v dnešní době problémová a musí se to nějak řešit, ale kvůli pár pošukům co překroutí islámskou víru a drží se extrémního pojetí islámu soudit takhle islám jako celek, to je vážně největší hovadina, jakou jsem kdy viděl ! Jedním slovem "debilita" !
24.01.2013, 19:56
Chtěl jsem toho napsat víc ale je to v tvém případě škoda,snad jen že jsi totalní DEBIL
24.01.2013, 21:57
No ale právě současný islám je tvořen právě těmito fanatiky, ne těmi žvásty, co tě krmí na škole. Musíš se s tím smířit, že jedna věc je knížky, druhá skutečnost. Mimoto, kdybych měl vyjmout z koránu všechny pasáže, kde se vyzývá k násilí a nenávisti, tak by mně nestačila ani kapacita komentáře. Kdybys vyndal hlavu z knížek a podíval se, co se děje kolem, především v západní Evropě, do mnohých islámských ghet se bojí vkročit už i policie a to čeká za pár let i nás. Proti téhle verbeži jsou naši cikáni neškodný hmyz, takže obavy o naši budoucnost rozhodně na místě jsou. Díky takovým tolerantním blbečkům jako ty, kteří vítají s otevřenou náručí každého cizáka a ještě se je snaží omlouvat a jejich fanatismus bagatelizovat, už jich jsou v Evropě desítky milionů a rok od roku stále více politiků začíná dávat od zmršeného projektu multikultury ruce pryč. Vidím, že z tvého příkladu Toleda uchcáváš blahem, protože je jediný svého druhu, v 99 % světa činí míchání náboženství jen problémy. Také koukám, že používáš jen to, co se ti hodí do krámu. O tom, že musí dhimmi odvádět poplatky, aby vykoupili svoje kacířství vůči koránu a byli trpěni, o smrti za konverzi od islámu, o častých případech, kdy si chce vzít dcera nemuslima, raději ji její rodina zabije, aby tím nebyla pošpiněna čest rodiny, o mnohých pogromech na nemuslimské menšiny, apod. rád pomlčuješ. Většina kostelů a synagog je z předmuslimské doby, kdy byly země původně křesťanské, naproti tomu rádi si přestavují bývalé kostely na mešity. Pořád meleš tytéž propagandistické žvásty – islám sice na Balkáně je, ale jak se tam dostal, kolik bylo prolito krve, s Turky bojovala i naše země a úspěšně jejich nápor odrazili, aby je jejich pravnuci hostili s otevřenou náručí. Naši předkové, jež padali v bojích s Turky, se musí otáčet v hrobech. U emigrantů nejde o žádné poválečné období, ale imigrace probíhá dodnes. I v současnosti, kdy většina jich je nezaměstnaná, čerpá jen ze štědrého sociálního systému a je vyčleněná ze společnosti, což nepřináší jediný positivní efekt. O domnělé mírumilovnosti původního islámu si lze udělat úsudek z prvních dekád jeho života, když dobyli během pár desítek let území o rozloze větší než je Evropa a ne zrovna mírovým způsobem, jak se nám snažíš namluvit. Proti mohamedovým válečným ambicím by i Alexandr blednul závistí. Jediný Čingischán by se mu mohl rovnat. „Kdyby chtěli muslimové okupovat Evropu a měli to v krvi, tak už by to udělali přece dávno“ A o co se asi snaží celou svoji existenci? Dobyli celou severní Afriku a protože V Evropě narazili na tužší odpor, tak se začali zaměřovat na Asii. Zpočátku jsme se proti nim bránili a za to, aby neobsadil Evropu, prolévali krev, kdežto dnes jim poklonkujeme a někdo se nám snaží namluvit, jak jsou mírumilovní, přičemž oni se nezměnili, stále žijí ve svém tmářském středověku, z něhož jsme my dávno procitli. Zaostaly několik století za námi a místo vývoje vpřed se vrací zpět. Za všechen technologická pokrok vděčí nám a černému zlatu, co jim proudí pod nohami, jinak by – s nadsázkou, abys mě zas nebral jako pošuk doslovně – dodnes jezdili na oslech a velbloudech.
25.01.2013, 14:17
Hundassi zajímalo by mě jestli jsi vážně takový blb nebo ho jen ze sebe děláš.
24.01.2013, 12:34
2
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/291145-armada-mali-hromadne-popravuje-lidi-svetle-pleti-francie-to-priznala.html
24.01.2013, 13:30
Já to říkám pořád.Afrika je stracený kontinent kam se sypou prachy úplně nahovno.Mnohem ekonomičtější,rozumnější a i HUMÁLNĚJŠÍ je celou afriku vymazat nebo lépe zbavit veškerého lidstva které ji doslova kazí jako nemoc a tím myslím některé části afriky kde má populace až ze 70ti% aids
24.01.2013, 12:23
2
Moc pěkné ale asi to všechno bude tím, že češi úplně zblbli a neumí držet za jeden provaz... 4ím to asi bude, že ti ostatní umí.....že by prachy?
24.01.2013, 12:46
Co to plácáš?Podívej se do Německa,do Holandska,do Francie atd,tam jako držej za jeden provaz?a jak to,že tam maj s muslimstvím větší problém než my?
24.01.2013, 12:51
Ivis,celá Evropa neumí bohužel držet při sobě a tahá si sem tu svoloč,v tom je problém.
24.01.2013, 12:52
Protože jsou vyspělejší a dřív přišli na to, že prachy jsou víc nežli život nepotřebných...
24.01.2013, 22:44
Bohůmžel je to problém v celoevropském kontextu a my jsme na tom z celé Evropy relativně nejlépe, i když i sem se to pomalu hrne a začíná zde být velmi dusno.