ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Pejskař 3 (jouda)

3873x
Komentáře
15.08.2013, 20:05
2
Mít měšťáci pravomoce za nesklízní hoven na místě rozdávat pokuty v řádu desetitisíců, ty hńupy by okamžitě přešlo po sobě nesklízet!
05.01.2013, 15:58
0
El-magore, tvá přezdívka zřejmě odpovídá tvému myšlení. Podívej se třeba na video č. 2 od Cokemana a vysvětli mi, proč natáčí pejskaře, kterej problémy nedělal a hovno si šel normálně sebrat, po tom co musel dojít pro pytlík? Jak autor přišel na to, že si to hovno zákonitě nesebere? Nezdá se ti to jako trochu škatulkování pejskařů do jedný krabice a typický řešení nějakých svých světabolů? Jakej to má smysl, celý to video a jeho vložení na internet, když si pejskař po sobě hovno nakonec normálně uklidil? No právě žádnej, problém není u toho pejskaře, ale u toho, kdo natáčí, protože chce jen vyvolat konflikt, někoho znemožňovat bez důvodu, což znamená, že si jenom řeší svoje komplexy a nedoceněnost, a proto to taky dělá! Pokud ty takový jednání schvaluejš, tak je to tvoje věc, ale tím se v podstatě snižuješ na úroveň toho kluka, nic víc ;-)
06.01.2013, 23:14
Já už nepamatuji, jak to na tom videu bylo a nechce se mně na to znovu dívat, ale otázkou zůstává, zdalipak by to sebral, nebýt Cokemana. Již několikrát jsem zde psal, že neřeším, řeším efekt a jestli to jen jednoho jediného člověka přiměje začít po sobě ty hovna uklízet, tak to alespoň částečný přínosný efekt mělo, narozdíl od vysedávání před PC a prázdného tlachání. Pakliže schvaluješ chování nezodpovědných pejskařů, pak se vlastně snižuješ na jejich úroveň, ty čuně. Fuj! :-)
22.12.2012, 18:59
0
Ještě neznám žádnej režikm, kterýmu by se podařilo totálně zakázat anebo zcenzurovat celej internet. Až se to někomu povede, tak možná začnu věřit i tomu, že se povedlo jednomu náctiletýmu klukovi změnit chování pejskařů v celým jednom regionu !
29.12.2012, 12:21
Nestraš, internet je poslední svobodné, propagandou neovládané médium. Já doufám, že se udrží, stejně tak jako že jednou pejskaři dostanou rozum. Ale než k tomu dospějí, budou potřebovat pořádnou dávku hoven rozmazaných po xichtech.
22.12.2012, 18:56
0
Říkejte si co chcete, můžete se klidně pohádat do krve, ale já si prostě stojim za tim, že tohleto celý nemá žádnej smysl a že to autor dělá z nudy a jakoby se tím snaží změnit všechny pejskaře po celý republice. Objektivně vzato: nevíme, kde autor bydlí a nevíme ani jak vypadá a neví to ani žádný potencionální pejskaři, respektive ty pejskaři, co to po psovi nesbírají a kašlou na to, a tudíž v tom celým nevidim žádnej smysl. Kdyby kluk dal do těch videí svoji fotku + informace o tom, kde kydlí, tak dejme tomu, že kdyby byl z Pardubic, tak by si začali dávat víc bacha pejskaři co jsou z Pardubic, ale ovšem je otázkou, jestli sem někdo takovej vůbec chodí a podívá se na to. Pouze se snaží změnit něco, co změnit nemůže. To je to, jako když se vládá snaží ovládnout a cenzurovat celej internet, jenže kyberprostor už narostl do takových rozměrů, že ho nikdo prakticky zakázat nemůže !
29.12.2012, 12:19
Víme, kde bydlí - Brno - Komín. Tedy alespoň jedno video bylo identifikováno z té čtvrti. Kéž by měla každá čtvrť takového samozvaného strážce zákona, hned by bylo na světě čistěji.
29.12.2012, 12:28
Tak jsem se podíval i na tohle video a je z Komína.
03.01.2013, 22:04
"já si prostě stojim za tim, že tohleto celý nemá žádnej smysl" ... Každá, byď i sebemenší snaha se cení. Někdo z nudy dělá bordel a napadá bezdůvodně lidi, jiný se pasuje do role samozvaného ochránce pořádku. Kdyby každý přemýšlel tak rezignovaně jako ty, nechci ani vědět, jak by to tady potom vypadalo. Dějiny se nehýbou díky těm, kteří se válí v křesle a mudrují, ale díky těm, kteří za něco bojovali.
05.01.2013, 15:33
El-magore, copak ty neznáš povahu českýho národa? Náš národ je národem ovcí, po stovky let jsme byli utlačovaný a lezli někomu do zadku, nejdřív jsme byli pod nadvládou habsburků, dále také Německa a dalších. Pokud nelezeme do zadku Rusům, tak lezeme do zadku USA. A teď mi řekni - ty se pasuješ např. do role mistra Jana Jusa, Jana Žižky a takových osobností, který výrazně změnily a ovlivnily naše dějiny? Co jsi udělal pro zlepšení této země, když tak rozumuješ a poučuješ? Myslim, že jsi se zasekl v jiným století, protože dnes se nevyplácí někomu pomáhat a na něco upozorňovat - platí více než dřív, že co řekneš či uděláš, to bude použito či otočeno proti tobě ! Jinak jsi mě zřejmě nepochopil, já neříkám, že tohleto co ten kluk dělá nemá smysl samo o sobě, ale snažim se ti vysvětlit, že mi NEVADÍ MYŠLENKA, TA JE DOBRÁ, ALE STYL, JAKÝM JE TA MYŠLENKA PROVEDENÁ! Záměrem autora je jenom vyvolávat konflikty z nudy, nikoli však dělat pořádek na ulici - jenom ty lidi napadá a komanduje, a proč, když je teda takovej zastánce pořádku, u sebe nenosí několik pytlíků a normálně je těm pejskařům nedá, aby teda nedělali ten bordel, kterej pak natáčí a má na to plno keců a silných slov, jaký jsou ty lidi hovada? Já takovej styl neschvaluju, myšlenka dobrá, ale provedení špatný ! To umim taky, léčit si mindráky na lidech, ono jde spíš o to, normálně jim to dát najevo a ukázat jim správnou cestu - nikoliv vyvolávat konflikt !
05.01.2013, 15:38
O tobě si člověče moc velký iluze a ideje nedělám. V podstatě se zastáváš kluka, kterej dělá klukoviny, aby si léčil mindráky, ale přitom mu o zjednání pořádku vůbec nejde. Pokud jde o pořádek, tak od toho je snad policie. Pokud chceš něco změnit, El-magore, tak už jsi měl dávno dát dohromady lidový milice, aby hlídaly pořádek na trávnících.
05.01.2013, 15:46
Pořádek na trávnících jeden člověk nezmění ! Nevim, kolikrát ti to mám říkat, abys to pochopil ! Můžeš se hádat, ale je to tak! Stejně tak nezměníš to, že na silnici můžeš potkat pitomce či nějakýho agresora, kterej může ohrozit tvoje zdraví ! Co je svět světem jsou lidi dobrý a lidi špatný, lidi zodpovědný a lidi nezodpovědný! A nic na tom nezměníš, a pokud si myslíš že ano, tak seš docela naivní ! Teprve když by se vytvořily skupiny v každým městě, který by vedly pejskaře ke správnýmu jednání a hlídaly prostory, a nikoli je buzerovali jako ten kluk, tak až tehdy by se něco změnilo! Jenže k tomu jsou spíš potřeba zákony a finance, jinak na takový věci nemá normální pracující člověk čas. Pokud na to ty čas máš, tak se přidej k tomu klukovi, jako starší ho nauč, jak má jednat s lidma, a možná to někam i dotáhnete ;-)
07.01.2013, 00:13
Kde jsem psal, že se pasuji do role Husa či Žižky? Nic takového jsem nepsal, tak mi to nevkládej do úst. Nepsal jsem, že jsem někdy pro svět udělal něco přínosného, moje výtka byla mířena proti tvému názoru, že žádné podobné snahy o změnu nikdy k ničemu nepovedou. Nevím, jestli jsem to špatně formuloval, nebo jsi to nepochopil. Ty řešíš důvod a provedení, já efekt a případný důsledek, očividně se na to každý díváme z jiného úhlu pohledu a nejsme schopni se domluvit na kompromisním stanovisku, tak myslím, že naše další debata postrádá smysl, jen bezúčelně spalujeme mozkové buňky. Já nikde netvrdil, že jeho chování, natožpak vyjadřování je ideální, ale z mého úhlu pohledu rozhodně užitečnější, než se někde válet zhulený v parku, sprejovat na zdi či demolovat lavičky, což patří mezi největší a nejduchaplnější zábavu dnešní mládeže. To víš, že by bylo lepší nosit u sebe sáčky a místo nadávek s klidnou hlavou poučovat, ale on takový přístup s mnohými lidmi ani nejde. Jak chceš s klidem jednat a dobře vycházet s agresivním volem, který po sobě trousí hovna a ještě se tím veřejně chlubí a cítí se být v právu (to není narážka na aktéry videa, ale členy diskuze). Sám jsi četl reakce duševně nevyrovnaných lidí jako Shaolin, Axxo či Bartll, kteří by hned mlátili, rozbíjeli huby, posílali psy, aby ho roztrhali a podobné choré reakce, takové jednání se ti zdá adekvátní? Mně teda ne. "O tobě si člověče moc velký iluze a ideje nedělám. V podstatě se zastáváš kluka, kterej dělá klukoviny, aby si léčil mindráky, ale přitom mu o zjednání pořádku vůbec nejde." Taktéž mohu napsat o tobě, že se zastáváš lidí, co po sobě záměrně zanechávají hovna, aby do toho druzí šlapali a když je na to člověk upozorní a napomene je, ještě se cítí dotčení, že jim někdo upírá jejich výsostné právo porušovat ani ne tak vyhlášku, jako základní hygienické návyky a základy společenského soužití. Já nikde nepsal, že jeden člověk něco změní, tak co vyšiluješ. I když i takoví v dějinách byli, já psal, že každá kapka dobrá. Čím víc lidí se bude pokoušet o změnu, tím lépe a i jeden jediný je lepší než nikdo. Třeba zrovna do toho hovna, o jehož poklizení se Cokeman prosadil, bys ty nebo někdo tobě blízký šlápl. Kdyby se všichni ti, kteří mají chuť za něco bojovat (a to nemluvím jen o psích exkrementech, nýbrž všeobecně), spojili, jistě by něčeho dosáhli, ale pokud si každý řekne co ty, že jeden člověk nic nezmění, a tak žádné snahy nemají cenu a postrádají smysl, pak se opravnu nic k lepšímu nezmění. Tak mně tady laskavě nepodsouvej svoje zcestné názory. A vykřičníky si nech od cesty, tím svůj názor nijak nezveličíš, stejně jako Cokeman caps lockem ;-)
14.12.2012, 13:15
0
El magore 12791 komentářů máš))) je vidět, že možná ty máš v tý hlavě nasráno když jsi tu pečenej vařenej.)
29.12.2012, 12:17
Nejdřív si po sobě několikrát přečti, co tady chrlíš za sračky a potom se zamysli, kdo z nás má víc v hlavě nasráno. Já to určitě nebudu :-)
14.12.2012, 13:11
0
El-magore chlapče.) souhlasím s tím, že lidi jsou totální prasata, hovno by měl uklízet každej člověk, kterej má psa a ten pes se vysere zrovna uprostřed chodníku notabene u sebe nosit pytel na tohle. ALe aby nějakej zmrdeček chodil a čuměl kde je a kde není hovno, pak si vybíral chcípačky nebo starý dědky nemohoucí, který mu přes tu tlamu nedaj je dost ubohý. Nehraj si na machra magore)) reprezentuj se tak jak se vidíš a na mě se vyser chlapče)
14.12.2012, 14:45
KDO JE TAM CHUDÁČEK A NEMOHOUCÍ TY MOMETLO RETARDOVANÝ? NIKOHO SI NEVYBÍRAM.JDU A VIDÍM.AŽ TAM BUDE NĚJAKÁ TVRDÁ BUKVICE JAKO TY A UVIDÍM JAK JEHO MILÁČEK SERE A ON TO NEZVEDNE ŘEKNU MU SVOJE. A MUŽEŠ ZKUSIM MI NĚCO ŘÍCT))) ZKUSÍŠ NA MĚ HRÁBNOUT A URAZÍM TI HLAVU.
16.12.2012, 19:35
cocke internetoví bouchač 2012-2013
14.12.2012, 11:20
1
Jedno se ale musí autorovi nechat - v podstatě všem ukázal, že i reportáž o hovnu dokáže vyvolat diskusi obrovských rozměrů !
13.12.2012, 23:35
1
el magore vyseru se ti na pozemek před panelákem ty šuléne řešíš kraviny a penis más nedošukanej ty pyčo
13.12.2012, 23:46
To je ti podobné, obsrávat cizím lidem baráky, na víc se totiž nezmůžeš :-))
13.12.2012, 23:18
1
Tady má asi někdo hovno co dělat......
13.12.2012, 21:53
3
Bravo, Myokarde. Jestli bylo cílem tvých snah záškodničit, tak se ti to povedlo na výbornou. Po obědě jsem se tady přespříliš zdržel a přišel jsem pozdě na schůzku, naštěstí vše dobře dopadlo. Příště se musím víc krotit. Nicméně stále jsi neodpověděl na žádnou z mých otázek: 1) nedokážu pochopit tvoje mozkové pochody, proč se zastáváš těch, jenž zcela evidentně porušují vyhlášku a vystupuješ proti těm, kteří se snaží proti takovému jednání zakročit, ať už jsou jejich důvody a úmysly jakékoliv? 2) Co je podle tebe dovolování si na slabší, drtivá většina lidí si dovoluje jen na slabší. Osobně neznám nikoho, kdo by vyvolával konflikt, když by jasně věděl, že dostane přes hubu. A rozhodně je smysluplnější vymáhat po někom nenásilnou metodou jeho povinnosti, než ubohé cikánské a náckovské férovky, kdy banda duševních kriplů někomu skáče jen tak ze srandy po hlavě. 3) Proč vůbec nazýváš takovéto jednání jako napadání? Vidíš vůbec ten markantní rozdíl mezi napadením a šikanou a prachsprostým upozorněním na vykonaný prohřešek? 4) Kde si tedy dle tebe mají hrát děti, když nemají chodit na trávu, protože je plná psích hoven? Dětských hřišť zase tolik není a když, většinou jsou taky zabobkovaná. Takže na silnicích mezi auty? 5) Tyto travnaté plochy jsou jasně určeny pro rekreaci, ne pro kálení psů. Pro ty jsou určeny sáčky. Proč by měl člověk ustupovat nevychovaným hovadům, kteří si neumí po svém psovi sklidit hovna? 6) Pokud mě něco vadí, tak se proti tomu ozvu. Většina lidí nadává na psí hovna a pak potkají pejskaře a na víc, než na kyselý pohled se nezmůžou. Cokeman alespoň svoje problémy řeší v praxi, co ti na tom (krom jeho lehce hulvátského projevu) vadí? 7) Píšeš, že inteligentní člověk si odjede za město. Jo, člověk, který končí v práci třeba v pět, o půl šesté dojede domů, v šest se dostane z baráku, tak má určitě čas hodinu cestovat přes celé město, když má pod okny rozlehlý park? Proč má slušný občan ustupovat před hulváty a prasaty, kteří si neumí po sobě uklidit bordel?
13.12.2012, 22:01
Na to kdybych mel odpovidat, tak popisu dve stranky A4 a za to mi to nestoji, protoze vsechny otazky uz jsem ti zde v predesle diskuzi zodpovedel. Chapu, ze tvuj inteligencni kvocient neni schopny to pojmout, ci odpovedi si dohledat, ale klidne si to zkus jeste jednou cele precist a najdes to tam ..mozna se i podrbes na hlave nebo v prdeli, je li to tvym oblibenym fekalnim zvykem a das mi za pravdu Dal se s tebou o hovnech bavit nehodlam, ac jsi na ne odbornik, tak o tom vis evidentne uplny hovno. Amen!
13.12.2012, 22:22
LOOOOOL odkdy elhovnožroutovi vadí hovna?
13.12.2012, 22:31
Právě žes mně ani na jednu z tázaných otázek přesně neodpověděl, jen jsi mlel stále ty samá hovna a pořád odváděl diskusi (ostatně nejinak je tomu i teď - nemáš co odpovědět, tak to opět zahráváš do outu, jak dětinské, ty hlupáčku), protože pro obhajobu svých ubohých názorů nemáš jediný pořádný argument, navíc i vyhláška a všeobecné etické zákony svědčí proti tobě, ale jak psal Baloun, hlupáka nepřesvědčíš, že je hlupákem. Já už jsem tady něco nakomentoval s jinšíma kalibrama, takže na mě tyto sračky laskavě vůbec nezkoušej. Buď se nauč odpovídat normálně, formou konstruktivní debatynebo raději neodpovídej vůbec. Za celou dobu jsi tady ze sebe vyplodil jen hromadu nesmyslů. Howg.
13.12.2012, 22:32
VS - Hele, ty neopruzuj, chuji :-)
13.12.2012, 22:42
LOOOOOL tak je mě to divný,hovnofilní hovnofob?
13.12.2012, 22:55
Porušuješ dohodu. Něco jsme si slíbili, ne?
13.12.2012, 23:04
jasný, už mlčím,,máš mail, přečti si ho..
14.12.2012, 09:52
Opet a zase te musim odkazat na predchozi diskuzi, v ni mas vsechny odpovedi na tve otazky. Avsak chapu, ze tvoje kapacita mozku neni schopna to v par odstavcich vyhledat...ale to mas bohuzel smulu, protoze si nadarmo trepit hubu nebudu, bylo by to jako hazet perly svinim Takze misto aby sis odpovedi vyhledal, radeji jsi napsal, ze odvadim pozornost a ze nemam argument...mam...a kazdy kdo si tu diskuzi precte celou to jasne uvidi Tim koncim tve ztrapneni a je mi te uprimne lito
29.12.2012, 12:14
Nemáš. Už jen proto, že polovinu z těch otázek jsem vyřkl poprvé, kdybys alespoň nekecal. Jsi stejná nula jako Coke. Jen plácat páté přes deváté, ale pádný argument z tebe není schopen dostat nikdo. Myslíš si, jak jsi kdovíjak chytrej, ale vést přínosnou diskuzi je ti evidentně cizí, děláš tu ze sebe jen debilka. Jen si žij ve své nekonečné ubohosti, jednou pořádně narazíš a pak snad pochopíš. I když kdo ví, blbec blbcem zůstane na věky věků.
13.12.2012, 21:33
1
Sou hlavne kurevsky dulezitejsi veci na reseni nez tohle. Jeden picus s tim ze chce at si majitel hovna zbira nikdy nic neudela. Pokud mi cizi cokl nesere na pozemek tak se to da jinak mi to neni prijemne. Nuda je nuda. Video se tomu rovna.
13.12.2012, 21:55
Tohle je oblíbený úskok, když se někomu něco nehodí do krámu - upozornit, že jsou důležitější věci na řešení, přitom ve výsledku nikdo neřeší nic. On alespoň řeší něco a nedřepí na prdeli a jen planě nežvaní, pokud je tedy na videu skutečně on.
13.12.2012, 23:45
Co tim podle tebe vyresi? Uplnou picu. Asi jako my vscihni. Proto nema cenu ELE polemizovat. Radeji je treba hrotit dulezitejsi veci at se mame o poznani lip.
13.12.2012, 23:48
Ale důležitejší věci stejně nikdo neřeší, on aspoň řeší ty méně důležité, když už nic. Pořád lepší nějaká snaha, než úplná apatie a ignoranství, které z dnešní společností čiší, kam se jen podíváš.
13.12.2012, 19:11
1
říct to mě tak bych mu ten mobil strčil do prdele a vytáhnul hubou akorád další kokot co se nudí něco jako důchodci co netrpělivě čekaj za oknem co se stane a na koho by mohly volat policajty prostě ZMRD
13.12.2012, 19:30
TY SEŠ ZABIJÁK............HAHAHAHAHA!!!!
13.12.2012, 19:52
rozhodně vědší než ty
13.12.2012, 20:02
Alespoň ten znuděný kokot dělá něco prospěšného. Smím se zeptat, co pro zkrášlení veřejného prostranství děláš ty, permanente? Nic? Tak se do něj neobouvej, hlupáku.
13.12.2012, 20:20
sem členem zeleného združení, tz. zvelebuju naší krásnou vesničku aby byla krásná a zelená takže drž mlč a neser se do mě , to je taky nápad tahat psa do paneláku pak se neni čemu divit že je všude nasráno máte mít domy a zahrady měštáci
13.12.2012, 20:36
To neříkej mně, já psa nemám a ani mít nehodlám, to říkej těm zdejším bouchačům, co se tady tak chlubí, že nechají své miláčky kálet, kde se jim zlíbí a nehodlají to ty prasata po nich uklízet. Jestli se tak staráš o zvelebování vesnice a veřejných prostranství (pokud tedy nekecáš, protože tvoje vyjadřování a názory mně k tomu vůbec nesedí), tak nechápu tvoji odměřenou reakci na Cokemanovy snahy. Možná se nechová zrovna dvakrát slušně, ale je na stejné lodi jako ty. Nebo patříš k těm ochráncům, kteří chrání jen to, co se jim líbí a zbytek ignoruješ?
13.12.2012, 20:43
a přesně o to jde cocke tu všem nadává jaký jsou internetoví bouchači ale píše a dělá to samí co oni taky nemam psa a ani nechci , protože nejlepší přítel člověka je pouze on sám rsp. já jsem svůj nejlepší přítel
13.12.2012, 20:44
a komu se to nelíbí at de kálit před dům a cocke to po něm uklidí ))
13.12.2012, 20:50
Za něj se vyjadřovat nemohu, jeho vyjadřování podporované CAPSem mně taky nesedí a do doby, než začal vkládat tyhle videa, jsem ho docela jebal, ale teď vidím, že má aspoň nějaký názor, za nímž si stojí a není to jen plané plácání do klávesnice např. jako zdejší početná rodinka samojebů.
13.12.2012, 20:55
to jo no samojeb je uplnej RETARD ,,,,,,,,,,,,,,, když ho to baví já mu to neberu samozdřejmě že ty hovna co lidi neuklízí jsou opravdu otřesná hlavně po zimě,,,,,,, de o to jakym chovánim to dělá (pán ve videu) , toto přeci není normální chování někomu rozkazovat nebo přikazovat , viděl sem tu myslim eště jedno video a tam dokonce nasrl nějakýho dědulu , klepnout ho pepka
13.12.2012, 20:56
tak by z toho autor videa asi moc radosti neměl ale pokud to natáčí sam cocke tak ten by z toho radost měl a možná by to dal i do srandiček
13.12.2012, 20:58
prrostě jakou arogancí mluví na toho pána no prostě nezlob se ale je to na facku nelíbíse mi jeho přístup
13.12.2012, 21:03
Pořád je to pro mě lepší a záslušnější, než banda znuděných týpků, kteří napadají kolemjdoucí jen tak, aby zabili čas. Tady o žádné fyzické napadení nešlo (snad, pro samé komentáře jsem se k tomuhle videu ještě nedostal), navíc to nebylo bezdůvodné. Pokud mně něco vadí, tak se proti tomu ozvu. Tím, že budu nadávat v diskusi, že nenávidím hovna a pak se budu na pejskaře venku usmívat, nic nedocílím. Neříkám, že zrovna tímhle nějakého závratného výsledku docílí, maximálně si udělá na sídlišti spoustu nepřátel a pak aby chodil kanálama, ale to už je jeho věc. Kdyby ještě vypiloval chování a nenadával na každého jak hulvát, tak proti jeho jednání nemám zhola nic.
13.12.2012, 21:06
ale stejnak el-magore . co tu řešíme psí hovna a v zemi de taky všechno do hoven sme asi hovnovej stát
13.12.2012, 21:21
Já řeším to, co je předmětem videa. Když tady byly sprejeři, tak jsem řešil sprejery, když cikáni, tak cikány, když psí hovna, tak psí hovna.
16.12.2012, 19:36
prostě debata o hovně doslova a do písmene
13.12.2012, 18:55
1
Vole nech už ty pejskaře bejt !!!!!!!!! kam se nevysere pes tam feťák hodí použitou jehlu nebo nableje puberťák co neumí pít kdyby si přišel za mnou tak ti rozskám držku a tu kameru nebo telefon ti rozšlapu za to že si mě vůbec oslovil.
13.12.2012, 20:02
A právě proto, by takhle mělo jednat co nejvíce lidí a nejen proti pejskařům, ale i proti feťákům, ožralcům a jiným individuím, kteří nevědí, jak se má chovat slušný člověk.
13.12.2012, 17:58
-2
No řeknu to takhle. Mám dva dobrmany a ty serou kde se jím zachce. Oba dost ostrý psi kteří poslechnou na slovo. Stačí aby se někdo přiblížil nebo se postavil čelem ke mě a oba jsou u mě v pozoru připravený bránit. Každej skoro 50kg. Stačí blbej pohyb a majitel videa by měl veliký problémi. Už se mi jeden takovej cápek kdysi pokoušel domluvit a jen se trochu přiblížil začal posraně křičet ať si ty psy držím Nakonec vyfrčel a od tý doby si seren ,kde chcem...takže majitely videa řekni na kterej trávním se máme přijet vysrat a já rád dorazím s mojema mazlíčkama.
13.12.2012, 18:36
DOJED SÁM TVRDÁKU....PROČ SE PSAMA TY NULO?)))TAKOVÉ SRÁČE JAKO TY MÁM NEJRADĚJI.TY SI ZASLOUŽÍŠ ROZSRAČKOVAT KOLENA BASEBALLKOU ABY TĚ NĚKDO ZMRZAČIL SOMRÁKU,KDYŽ POUŽÍVÁŠ PSY JAKO ZBRAN'. SPOLÉHÁŠ NA TO ŽE TI NIKDO NIC NEŘEKNE PROTOŽE SE CÍTÍŠ JAKO VELKÝ SILÁK SE PSEM.V REÁLU JSI UPLNÁ NICKA A NIKOHO NEZAJÍMÁŠ... ABY SES NEDIVIL AŽ NĚKDO VYTÁHNE KROCHNU,ODSTŘELÍ TVOJE PEJSKY A TEBE TAKY)))
13.12.2012, 18:41
Dobre axxo...velice dobre...tesim se, az se zase slezem v kostele!!
13.12.2012, 18:42
a ty ubozaku cockemane, ty tady odsuzujes axxu a pritom jsi tisickrat vetsi zbabelec a vybiras si zamerne nudlicky... Hlavne tady nikomu nevyhrozuj, protoze umiram smichy, kdyz si poslechnu tvuj priteplenej hlasek
13.12.2012, 18:52
cokemancan: Ale copak ? Ty ses nám nějak rozlobinkoval. Já si o sobě nic nemyslím. Vím ,že se neumím prát a proto jsem si pořídil moje mazlíčky ,který ostatně umím dobře vycvičit. Ale já nikoho nenapadám. Nikoho neurážím. To jen ty tady vypadáš jak nervově labilní. Já a moje smečka si jen serem kde chcem a upřímně říkám ,že si v dnešním světě od nikoho nenechám nic diktovat. Pokud to někdo nepochopí nastupují mí dva drobečkové ...
13.12.2012, 19:29
AXXO TY NULO,JSI HORŠÍ JAK ŽENSKÁ.SPODINA SPOLEŠNOSTI.AŽ TI TY PEJSKY NĚKDO ROZKUCHÁ A PAK TEBE,TO BUDE PRČA))))))))))
13.12.2012, 19:53
cockemancan: na co si tu hraješ ty jedenzbytečnej poddruhu , táhni raději do dolů at máme čim topit lůzo společnosti
13.12.2012, 20:09
Axxo - Potom jsi obyčejný primitivní hlupák a ještě nevychované čuně, co víc na to napsat. Chováš se jako hovado a ještě se tím chlubíš. Bravo. Rodiče asi někde udělali chybu. Přál bych ti se jednou pořádně svézt na pořádně smrdutým hovně a celý se v něm vymáchat, abys věděl, co ti tvoji mazlíčkové nabízí ostatním. Škoda, že nedávají měšťáci za neuklízení hoven pořádné flastry, aby takovým volům tvého typu konečně otrnulo a rozsvítilo se vám v hlavě. Jistě bys uvítal, kdyby se ti návštěva vysrala v obýváku a kdybys na ni začal hulákat, tak na tebe pustila psy. A veřejné prostranství je takový velký obývák nás všech. Ony ty sáčky tam nejsou jen tak pro srandu a jestli si neumíš svoje psy uhlídat a ohrožují každého na potkání, tak by ti je měli neprodleně odebrat. Píšeš, že si je umíš dobře vycvičit, ale podle tvého prvního tvrzení to asi tak úplně nebude pravdou. V poslední době se množí případy napadení lidí psem a to jen kvůli takovým namistrovaným pánečkům, co si nevidí na špičku nosu. Takoví psi nejsou jen tak nějaké hračky, na taková plemena by se měla dávat oprávnění jako Zbrojní průkaz na zbraň, jak už tady Cokeman psal. Hned by ubylo nezodpovědných blbečků, kteří si připadají kvůli psům důležitě a mají je jen jako svoje prodloužené ego. A permanente, ty máš co mluvit o lůze společnosti. Dle tvého vyjadřování bych tipl, že máš sotva dodělaný učňák.
13.12.2012, 22:05
Ele precti si cockemanovi prispevky v diskuzi...ty se ho tady zastavas kvuli machrovani na pejskare a pritom to je ubohy uchylny hoch bez spetky vlastni sebeduvery, psychopat...Uz jsi to asi zjistil a ted te to sere, ale ver, ze se do tech sracek akorat budes zahrabavat cim dal vic
13.12.2012, 22:38
Já se ho nezastávám jako člověka, ani se nezastávám jeho vystupování. Jak už jsem tady psal, dokud nezačal vkládat tyhle videa, měl jsem ho za stejnýho obšousta jako samojeba, ale teď aspoň vidím, že jen blbě nekecá do klávesnice, ale aspoň jedná. Já se zastávám pouze jeho konání, protože se mu něco nelíbí, tak se ozve a jelikož se psí hovna na ulici nelíbí ani mně, tak v téhle otázce jsem na jeho straně a jeho charakter neřeším. Kdybych tady měl souhlasit jen s lidmi, kteří mají něco v hlavě a kteří mají názory a vyjadřování na úrovni, tak jich tady takových najdu ztěží pět.
15.08.2013, 20:07
Škoda že se to nestalo! Cokemanblb by na chvílu docapslockovat, ty bys šel sedět (a doufám na hoooodně dlouho) za brutální napadení s vážným ohrožením na zdraví - ulice by se zbavily jednoho pošahanýho magora a toho tvýho prašivýho podvra´táka by utratili jako nepotřebnou bestiji!!!
13.12.2012, 17:43
0
Tolik povyků pro nic, vždyť šlo jen o malej blbej bobeček.
13.12.2012, 20:12
Až do takovýho hovna šlápneš a rozneseš si ho po baráku, taky budeš povykovat. Jeden bobek je skutečně nic, ale vynásob si to celkovým počtem psů a už to zanedbatelné množství rozhodně není, i po odečtu slušných pánečků, co svoje hovna uklízí.
13.12.2012, 16:47
0
cokemancan Ty seš vážně k smíchu.))) Je vidět že tvoje IQ = hovna když točíš hovna) Jsi zakomplexovaná chudinka co chodí venku a čumí kde se válej hovna a kdo se kde vysere)))HAHA Doufám že ti někdo nasere do toho tvýho mozku aby ti ty hovna tekla ušima ty mrdko) A ty jsi typickej přírodní úkaz chudáčka kterej nemá co ukázat tak točíš tyhle sračky))) Bych chtěl vidět tvojí frajerku jestli si takovej boss, že jí ukážeš kdo se a kde vysral)))) Jsi ubohej zkurvysyn a přeji ti ať táhneš do hovnovýho pekla jako LORD HOVEN! A jedinej kdo se tu pohybuje mezi hovnama ať šalam. jseš tak ty debile) Ty totiž si nepřišel normální cestou, tebe ta chudinka která rodila vysrala z prdele proto máš takový chutě na hovna. Nech se znovu vytlačit ať nejsi takový hovno jaký jsi dnes.)
13.12.2012, 18:33
ŘEKNI MI NĚCO CO MÁ HLAVU A PATU MORÁKU,PLS....))))
13.12.2012, 20:15
Shaolin - vůbec ti není rozumět, píšeš jak tatar. Zkus to ještě jednou a srozumitelně, jestli to umíš :-) Pokud ne, tak tady nepiš o ničím IQ, jelikož sám máš máslo na hlavě :-)
13.12.2012, 16:26
-2
cokemancan- Ale do oči mi to asi neřekneš co?? Blbečku. A jen pro tvojí informaci: Jsem kynolog,převychovávám psi,cvičím psi atd.. ale tady vůbec nejde o nějaký to "hovno",ale jde o tebe. Ty se strašně cejtíš důležitě,když někoho točíš na mobil a děláš machry. A jestli se cejtíš pane,stačí napsat a můžeme se někde sejít a probrat to z očí do očí.Ale to asi ne co?? Ty radši budeš ze svýma homoušskýma kámošema machrovat po netu..
13.12.2012, 18:33
HAHAHAHAHAA HAHAHAHAHAAHAH!!!!
13.12.2012, 20:18
Alespoň dělá něco užitečného (ač bezvýsledného), copak děláš užitečného ty, smím-li se optati, hrdino a sebevědomý inteligente? Raději jeden takový zakomplexovaný člověk, než tucet takových libových machýrků jako ty, kteří mají v hlavě prázdno a chovají se jako hovada :-)
15.08.2013, 20:13
barblbe někdo ti šlápl na kuří očko co čuráčku, když chce abys uklízel sračky po těch svých chlupatých zmrdech...traviči akbar! Všechny ty tvoje chlupatý mrdky jednu po druhé otrávit a pak nechat sežrat tlupou cikánů, to na vás zoofilní zmrdy platí nejvíc muhahaha
16.08.2013, 09:08
á pán šuká čokli na cvičáku, no to je ale pořádný zoofilní prase..to že máš knír z psí mrdky z tebe ale borce nedělá ubohá psí buzničko
13.12.2012, 14:48
2
ser na to, však jde o hovno. By si píčus uvědomil, jakej je to humus kurva, když do toho zaparkuje svýma novýma adidaskama a ještě se po tom pěkně projel.
13.12.2012, 14:37
1
Nechci se El-magorovi srát do řemesla, ale ono je hovno a hovno. Jiný hovno je když pes jí klasický jídla a jiný hovno je když žere ty chemický granule a podobný rádoby namky. Pak ty hovna nemůžeme brát jako kvalitní hnojivo, ale jako chemka co se nám zavrtává do půdy a tam klíčí a klíčí až jednou vyklíčí ROBOCOP.
13.12.2012, 14:38
Kimbo,hovno je pořád hovno.
13.12.2012, 20:21
No, oni do sebe necpou chemické sračky jen psi, to do sebe cpeme my všichni, kteří nakupujeme "kvalitní potraviny" v obchodech.
13.12.2012, 14:23
2
CokemanCan - tvoje videa se mi líbí, fandím ti
13.12.2012, 14:34
Pretty,neříkej to moc nahlas,bacha na hovnofilní uživatele,dostaneš od nich nejeden políček.
13.12.2012, 15:44
Baloun - něco vydržím sakra, ne? A když půjde do tuhého, schovám se za tvou balounovskou, korpulentní postavu ;-)
13.12.2012, 16:22
Bude mi ctí se před tebe postavit.
13.12.2012, 20:22
Baloune, aby nedošlo k mýlce, já jsem taky hovnofil, ale vše má své meze. Pokud si člověk jede doma na svém písečku, tak neřeknu ani slovo, ale zasírat veřejná prostranství je pro mě vážný prohřešek proti občanskému soužití ;-)
13.12.2012, 20:26
Ele,vím,již nějaký ten pátek tě znám.Tebe jsem nemyslel.Myslel jsem ty rádoby pejskaře a milovníky zesraných chodníků,cest,trávníků,prostě veřejného prostranství,nebo posranství?už ani nevím co je správně,hlavně teď v zimě.
13.12.2012, 20:31
Spíš mě (příjemně) překvapila tvoje reakce na tohle video. U MHD jsi psal, že nesnášíš práskače, tak jsem myslel, že budeš stejným způsobem reagovat i na tohle.
13.12.2012, 20:49
Když mě tohle nepřijde až tak jako práskání.Něco jinýho by bylo,kdyby to autor videa donesl na MP a milovník zesraných chodníků a trávníků by na základě nahrávky dostal např.pokutu,nebo nějakou sankci.Tady si on vyřizuje svoje účty přímo na místě bez správních orgánů a udavačství.Možná je to jen můj alibismus.Prostě nesnáším zesraný veřejný prostranství,který užíváme všichni.
13.12.2012, 20:58
No a revizor taky není žádný práskač. Dělá jen svoji práci. Je povinnost lidí, kupovat si lístky. MHD není žádná veřejně prospěšná činnost. PHM do auta si člověk taky platí a neodjíždí od pumpy. Nebo o co tenkrát v tom videu šlo, já si to video ani nepouštěl.
13.12.2012, 13:33
-1
el-magore, jseš chytrej jak rádio ty Mega magore. Už jen ta tvá přezdívka o něčem vypovídá. Neser se do ostatních lidí ty internetovej hrdino. A to si piš že bych ti tu tvojí chytrolínskou palici urazil na potkání. A poser se z toho třeba hňupe.XD
13.12.2012, 16:02
TY SEŠ TYPICKEJ PŘÍPAD SRÁČE CO MÁ V PANELÁKU PIT BULLTERIÉRA A DODÁVÁ SI TÍM SEBĚVEDOMÍ.JSI OBYČEJNÝ VYHOLENÝ SRÁČ CO SPOLKL ŠALAMOUNOVO HOVNO. ZMRDŮM JAKO TY,BY SE MĚL NA TOTO PLEMENO VYDÁVAT ZBROJNÍ PRŮKAZ PROTOŽE MRDKY JAKO TY CO MAJÍ PSA VOLNĚ BEZ KOŠÍKU NATÁČÍM TAKY. A PŘÍŠTĚ AT' TO BUDE SLEČINKA NEBO 2METROVÁ HROUDA,POPADNU MOBIL A NATOČÍM SI TO.MĚ JE TOTIŽ U PRDELE JESTLI JE TO SLEČINKA NEBO NĚJAKÝ SPUCHLÝ ZMRD (TY) . TAK ŽE PSA ZAVŘI DO KLECE A VYHLEDEJ ODBORNOU POMOC. JSI OPRAVDU TYP ČLOVĚKA CO BY MĚL MÍT CELOŽIVOTNÍ ZÁKAZ VLASTIT BOJOVÉ PLEMENO PSA. TY SI POŘID' PUDLA A STEJNĚ TĚ BUDE IQ TOHO PSÍKA DVOJNÁSOBNĚ PŘESAHOVAT. ČEST.
13.12.2012, 18:51
prave se projevil tvuj komplex ty rachitido
13.12.2012, 20:29
No lepší být chytrej jak rádio, než blbej jak bedna kytu, že? :-) Přezdívku jsem si dal takovou, abych na zdejších stránkách zapadl a za ty roky, co tu jsem, už je to celkem zaběhnutá značka, takže ji nehodlám měnit. První jsi se tady začal srát do ostatních ty, truhlíku. Já jen reagoval na tvůj slaboduchý koment, kdes někomu začal vyhrožovat kdo ví čím vším. Pořádně si to po sobě přečti, jestli myslíš, že se tak vyjadřuje rozumný člověk, tak jsi hodně na omylu. A hrdina? Nemyslím si to o sobě, nemám nutkání u každého videa někomu rozbíjet držku a šlapat po hlavě, jak máte ve zvyku vy. Raději vše řeším s chladnou hlavou, ale to tvoje sorta lidí asi neumí, že? Ale zpět ke psům. Ty sáčky na exkrementy v parcích totiž nejsou jen tak pro legraci, víš? Opět jsi se projevil jako pořádný neandrtálec. Díky bohům, že všichni nejsou takoví křupani jako jsi ty, kteří hned vše řeší pěstmi, jinak by to tady vypadalo jako v Africe. Možná by ses tam měl přestěhovat, tam se ti líbilo. Tvoji psi by tam mohli kálet, jak se jim zlíbí a taky se tam vše řeší ručně stručně. Mozek tam potřebovat nebudeš :-D
13.12.2012, 13:23
-1
Já si po psovi uklízím, ale potkat takovýho náctiletýho blbečka, kterej by mi říkal co mám dělat, tak mu už z principu rozbiju ciferník.
13.12.2012, 15:42
Muhehe, moje slova!!
13.12.2012, 20:38
Pokud poctivě uklízíš, tak proti tobě ten náctiletej blbeček nebude mít jediného slova a pokud přesto bude, tak jsi potom v právu a klidně se do něj pusť. V opačném případě drž pysk ;-)
13.12.2012, 12:20
-5
Úplně tě vidím jak čumíč tomu psovi do tý prdele a když leze hovno pouštíš foťák)))). AHAHHAHAAHAHAHAHHA _)__):::::::XD ----
13.12.2012, 12:30
presne tak...a a pak si tady u komentaru na netu honi sulina...
13.12.2012, 12:02
-6
Hlásek máš jako buzíček, je ti cca do 25 let a je vidět že se asi dost nudíš , když v pravý odpoledne natáčíš hovna... PROTOŽE SÁM SEŠ HOVNO ZMRDE
13.12.2012, 11:57
-3
Když si hraješ na takovýho spasitele, tak pro nejebeš lidi kvůli nedopalkům? odpadkům atd? jsi zaměřenej na hovna? jsi jen zasranej úchyl co chce bejt důležitej tak natáčiš videa s hovnama. Já tě potkat, tak nejen, že dostaneš přes držku ale to hovno bych ti strčil do huby ještě. Ty zasranej ubožáku. Jak jinak, hovno hledá hovno) a budeš mít hovno.))
13.12.2012, 12:29
Hmm, další zdejší tvrďák, který rozumu evidentně moc nepobral. Necháš po svým psovi trousit hovna, aby toho jiní měli plné podrážky, chceš někomu strkat hovna do huby a budeš tady někomu psát, že je zasranej úchyl, ty čuně? Se prober, chlapče. Cokeman jen poukazuje na to, jací vy jste nehorázný prasata, obnažuje holou pravdu, a to se vám nelíbí, takže hned budete mlátit, posílat na někoho psy, matlat hovna po hubě apod., jak ušlechtilé jednání. Opravdu intelekt houpacího koně, což už lze vyčíst z formy tvého projevu. Jsem netušil, že se tady v diskusi najde tolik blbečků.
13.12.2012, 12:32
promin ele, ale kdyz nekam jdu, tak cumim kam slapu. Po trave se slapat nema, jak by pak ty parky vypadaly, kdyby tam kazdej debil chodil po trave...takze me z toho zbyva, ze na pejskare nadavaj jen idioti, co necumej, kam slapou a jdou...ale ty stejne brzo prejede na prechodu auto, takze se bavime vo hovne )
13.12.2012, 12:46
Kdyby byla hovna jen na trávnících, jenže ony jsou i na chodnících. Zvláště když roztaje sníh, tak je to mnohdy kličkování jak na minovým poli a když člověk dobíhá na autobus, tak mu nezbude, než do nějakého toho hovna šlápnout. Navíc mnoho chodníků je vedeno zcela nesystematicky, takže si logicky většina lidí na mnohých místech krátí cestu po trávníku. Trávníky neplní pouze okrasnou funkci, nýbrž mnoho z nich slouží k rekreačním účelům - v létě k opalování na dekách, k piknikům, různým hrám. A kde si mají dle tebe hrát děti, když ne na trávníku. Na silnici mezi auty? Takže na hovna opravdu nenadávají jen idioti. Každý už jistě mnohokrát zažil nalepené hovno na podrážce a najet do hovna na kole a pak schytat odletující kousky po celém těle opravdu není sranda.
13.12.2012, 12:51
V tom pripade ti doporucuji si stezovat u architektu mestskych zastaveb a chodit na autobus cas, uvolnit se a nezit ve shonu, aby jsi kazdy spoj stihl v klidu a pohode Ja osobne bych si rekreacne na travnik ve meste ci parku nelehl...inteligentni clovek si pro takove ucely poodjede za mesto ci jinam do prirody, kde narazit na hovno byva pro vas hovnozrouty trochu problem
13.12.2012, 13:00
Ty parky ale slouží právě k tomuto účelu, třeba v Brně Lužánky a ne ke kálení psů. Ke kálení psů. K tomu jsou zase umísťovány sáčky. Jestli tohle nechápeš, tak by ses měl nad svojí inteligencí vážně zamyslet. Pokud člověk bydlí v centru, jistě má čast jet hodinu za město, aby si na chvíli odpočal po rušném dni. Za každou cenu se obhajovat ty, jež porušují zákony a urážet ty, kteří se proti tomu snaží něco dělat, i když ne zrovna košer způsobem, může jen hovado. Tvoje logika je vážně slabá a tvá argumentace ubohé.
13.12.2012, 13:09
Eličku, zatim mne tu jen urazis, coz vypovida castecne o tvem intelektu, ja te nebudu obvynovat z tvych debilnich inteligencnich pochodu, na to se nesnizim nicmene bylo by dobre si vysvetlit vyznam slova "zakon". Srani psu ve meste mozna upravuje vyhlaska mesta, coz neni zadnej zakon ale chapu, ze to nepoberes. Zatim se prezentujes tak, ze hovno na travniku je neprekonatelny problem, tvoje diktatorske postupy jsou pozoruhodne
13.12.2012, 13:19
Meleš blbosti. Vyhláška jako zákon, dodržovat se má obojí, od toho vyhlášky jsoutakže tvůj poznatek je czhledem k dané diskusi docela irelevantní. Kdyby psí bobky nebyly problémem, tak by se žádné sáčky na exkrementy do parků nedávaly, to dá rozum. Otázkou tvého intelektu (či hovadství, nevím, co je strůjcem tvých hloupých názorů) se zabývám oprávněně, když tady otevřeně podporuješ porušování vyhlášky a brojíš proti těm, kteří se snaží její dodržování obhájit. Netvrdím, že je hovno nepřekonatelným problémem, nicméně nevidím jediný důvod, proč se takového jednání pejskařů zastávat. Tolik můj názor a už musím letět.
13.12.2012, 13:40
na to ti lehko odpovim, sacky do parku se daly na zadost takovych lidi, jako jsi ty, tedy hňupů a dementů, kteří jsou tak blbí, že denně šlapají do hoven a někteří v tom našli i zálibu, že ano koprofile? )
13.12.2012, 20:48
Psal jsem někde, že šlapu denně do hoven? Já párkrát jsem do něj při neopatrnosti šlápl, zvláště na trávě, kde to hovno nevidíš. Najel jsem do něj i na kole a není to nic příjemného, a to mluvím za všechny lidi, kterým se něco takového stalo. Kdežto ty mluvíš jen za namachrovaná tupá hovada bez základního smyslu pro hygienu, kterým někdo bere imaginární právo znečišťovat výkaly veřejný prostranství. Jestli je tady někdo hňup, tak ten, který se nedrží zákonů/vyhlášek, tak se konečně prober. Někomu nevadí hovna, někomu rozbité lavičky, někomu posprejovaná zeď, … Kdyby si každý dělal, co se mu zlíbí, tak to tady za chvíli vypadá jako někde v Africe. Zákony tady nejsou jen tak pro srandu, ale aby se dodržovaly. Neřeknu, když některé výplody jsou zmršené paskvily, ale to je debata do úplně jiné diskuse. Hlavně že jsi psal, že se nesnížíš k nadávkám, to jsi se svého slibu moc dlouho nedržel :-) A jen tak mimochodem, s urážkami sis začal ty "na pejskare nadavaj jen idioti", tak se příště pořádně podívej do huby, než z ní vybliješ další pičovinu.
13.12.2012, 10:29
3
padlo tady pár rozumných nápadů – tuhle metodu buzerace bych zavedl i proti kuřákům odhazujícím vajgly, vandalům, sprejerům, cikánům a jiný obtížný havěti + pro snaživce vidím záslužnou činnost v natáčení dopravního provozu proti přestupkům, našlo by se toho hodně, tak šup pro HD kamery pánové a žádný bezcílný zevlování..
13.12.2012, 11:51
ale do oci bys mi to nerek na autobusovi zastavce...pochcal by ses strachy, abych to o tebe netip
13.12.2012, 11:52
jo to by bylo
13.12.2012, 12:07
z takovýho šulínka jako ty nemá obavy nikdo. Jen si hul ty zpráskaný prase, chcípneš na rakovinu a ušetříš tím místo na tomhle světě užitečnějším lidem
13.12.2012, 12:31
Lekníne, přesně tak. Jsem rád, že se tady občas mezi těmi pejskařskými frustráty objeví rozumný názor, i když zrovna od tebe bych tak rozumně formulovaný komentář nečekal :-)
13.12.2012, 12:34
blbecci ja psa nevlastnim, takze bych mel spis nadavat na pejskare, ale nedelam to, protoze cumim kam slapu a vam preju spousty vasich oblibenych hoven kde jen si budete prat...klidne si s nima vymalujte loznici...
13.12.2012, 12:50
Myokard - tvoje mozkové pochody jsou vskutku zarážející. Jistě jsi nikdy za život nešlápl do trávy, vždy chodíš vzorně po chodníku, jenže i tam jsou mnohá hovna. Ono to opravdu není o tom, jestli se člověk dívá pod nohy. V některých místech je hoven taková koncentrace, že takřka nejde se jim nevyhnout. A to přání nakonec je vážně ubohé. Nemyslíš, že spíš ti, kteří nechávání hoven na zemi schvalují, by měli být vyléčeni pořádným vymácháním ve sračce, aby si uvědomili, co tady propagují? Pokud tedy při psaní zdejších komentářů vůbec někdy myslíš. Jestli po tobě nechci až tak moc.
13.12.2012, 12:53
ano myslim a proto se nikdy nebudu zastavat ubozaku jako je Coke Bydlel jsem 15 let ve meste a nestalo se mi nikdy, ze bych narazil na chodnik, kde by pro hovno nebylo kam slapnout, takze to tady nemysteriozuj a koukej kam slapes Dobrou chut Ele Amen!
13.12.2012, 13:02
Tak nevím, kde ty bydlíš, ale zde v Brně, když po zimě roztaje sníh, tak je to v parcích hovno vedle hovna. A i kdyby tam bylo jen jediné hovno, to hovno tam nemá co dělat, k tomu jsou určeny sáčky. Nebo ty si doma běžně kálíš na koberec? Domy by sis to nikdy nedovolil, ale venku to obhajuješ.
13.12.2012, 13:06
promin Ele, ale ja nemuzu za to, ze jste v Brne prasata, tady u nas nastesti na tento problem nenarazime a venku to obhajuju, prijde mi prirozene, ze se muj pes vysere v prirode na travnki a nevidim sebemensi duvod to po nem pripadne sebrat. Ty kdyz se vyseres vedle zastavky do kere, protoze chytis sracku a nasral by sis jinak do kalhot to po sobe sbiras, sajes brckem, ci dezinfikujes v keri Savem????
13.12.2012, 13:08
Jak kdo je prase. Ten, který se takového jednání pejskařů zastává (ty) zřejmě ano. Ten, kdo ho odsuzuje (já či cokeman) zřejmě prasata nebudeme, nemyslíš? Píšeš v přírodě - pokud psi serou v lese, nemám proti tomu nic, hovno v keřu na zastávce mi též nevadí, ale bavíme se o trávnatém prostranství či chodníku, to je snad něco naprosto odlišného.
13.12.2012, 13:12
ty se tady ohrazujes udajnym "zakonem" a ten plati jak pro ker vedle zastavky, tak pro travnik v parku!!! Takze jestli nejsi krivak, co nadrzuje nekterym, tak vymahej udajny "zakon" jednim metrem!!!
13.12.2012, 18:43
ele, vyser se na něj, už jen to, že si hraje chvíli na křesťana, chvíli na komunistu svědčí, že nebude úplně v pořádku
13.12.2012, 21:05
Myokarde, co to zase meleš za blbosti. Já tady nejsem od vymáhání zákonů. Já jen tvrdím, že když už to někdo nemůže vydržet, tak ať si skočí někam do keře, do husté trávy, kudy nechodí lidi, což je podstatný rozdíl od hoven, které se válí na cestě a jestli ten rozdíl nevidíš, tak je mi tě vážně líto. Ty tady něco kecej o vymáhání, ty bys podle tvé argumentace klidně sral i uprostřed silnice, ty čuně nechutný.
13.12.2012, 10:22
-1
Vis co ty nulo? Ja te budu respektovat, az tady na nejakym videu vylitnes na nejakou korbu pejskare a ne na takovy nudlicky ktere tady prezentujes a zamerne si vybiras slabsi...
13.12.2012, 10:52
Přesně tak,potkat mě s mojíma čubama,tak ti dám do kxichtu a ještě je na tebe pustím.
13.12.2012, 11:15
bartlll - další buzerant, co po svých čoklech neuklízí hovna a ještě se cítí v právu? Počkej i na takový zmrdy dojde!
13.12.2012, 11:40
LOOOOOL bartoloměji, beztak ty svoje čubky doma klátíš ty testosteronový zoofilní hovado. Takový prasata jako ty by se měly kastrovat!!! A ty tvoje čubky bych si dal rád na grilu..
13.12.2012, 11:50
ale to je presne taktika tehle zmrdu, to je totiz drzi pri zivote, dokazovat si na slabsi, nez jsou jeste oni. Cock ma komplex, ze vazi 50kg a ma hlas jak buzerantek, z toho to cele prameni A mozna ze i buzik je a nenavidi se za to
13.12.2012, 12:31
Myokard - já ho respektuji, jelikož dělá z mého pohledu záslužnou činnost. Možná si troufne jen na slabší, ale s dobrým úmyslem. Všechno kritizovat, ale udělat pro změnu k lepšímu hovno, umí každý blb. A tvoje taktika je jaká? Jen mlet pičoviny, všem se vysmívat, přitom sám ničím positivním nepřispět? No to jsi teda frajer a inteligent, to ti teda povím. Cokeman, ať už má komplexy jaký chce, alespoň na rozdíl od tebe dělá pro společnost něco užitečnějšího, takže se nad sebou vážně zamysli.
13.12.2012, 12:38
Bartlll - no ty jsi vážně inteligent. Všechno hned řešit násilím, to vypovídá o tvém intelektu a především o tvojí mdlé morální úrovni mnohé. Dle tvé reakce usuzuji, že jsi zakrněl někde v době neandrtálské, nemýlím-li se, bitkaři? Pak doufám, že by jsi za takové jednání šel na hodně dlouho sedět. Já mezi sebou nechci taková vymaštěná násilnická hovada bez kapky sebereflexe. Kluk se snaží napomínat a upozorňovat na přestupky a člověk, místo aby mu za jeho záslužné, i když poněkud nevybíravé jednání, uznal úctu, hned se do něj pustí. To vypovídá o bídném stavu morálky naší společnosti. Chtělo by to se nad svým chováním vážně zamyslet. Proč to v dnešní společnosti vypadá tak jak vypadá? To právě kvůli takovým s prominutím pitomečkům jako jsi ty, co se nechovají jak mají a ještě se cítí v právu, když je někdo osočuje. Že vás hanba nefackuje. Takhle to ale vážně dál nejde. Předpokládám, že kdyby se ti někdo vysral v obýváku na koberec, tak ho za to ještě pochválíš, ty nechutný čuně, protože kdyby ses ozval, on by byl dle tvojí chabé logiky v právu rozbít ti hubu a ještě na tebe poslat psy. Blahoslavena budiž demence, která u některých individuí nabírá nebezpečných výšin.
13.12.2012, 12:42
promin ele, ale pro mne je troufat si ze sve pozice na slabsiho daleko vic pod urovni, nez tocit picoviny o hovnech na sidlisti a tim tak prospivat lepsim zitrkum...Kdyztak si zkus ty hodnoty nejak srovnat...
13.12.2012, 12:46
Ele,tvoje úsilí a snaha blbovi vysvětlit,že je blb je marná,protože blb nikdy nepochopí že je blb.
13.12.2012, 12:55
Myokard - tvoje logické pochody jsou dosti mdlé. Pokud nepoznáš rozdíl mezi troufáním si na slabšího formou šikany nebo bezdůvodných útoků, což je jednoznačně odsouzeníhodné svinstvo a napomínáním za neplnění povinností, tak považuji za bezpeřdmětné, se s tebou na toto téma dále bavit. Dle tvé logiky, když někdo porušuje zákon, tak ho mohu napomenout jen tehdy, je-li silnější, abych nebyl označen za zakomplexovancE? Pakliže ano a tvůj názor sdílí vícero zdejších uživatelů, pak se nedivím, že to v současné společnosti vypadá tak, jak to vypadá.
13.12.2012, 12:59
Milý Ele, odusuzješ tady moje myšlení a přitom ti samotnemu unika hlavni myslenka toho, proc to sem Coke dal. On to sem nahral, protoze je to pro neho urcity druh onanie a netocil to z blahodarneho ucelu vytrestat neposlusne pejskare. Jestlize toto nechapes, je opravdu bezpredmnetne nadale setrvavat v diskuzi
13.12.2012, 13:03
Já nepídím po důvodu, proč to sem dal, ale po smyslu takového jednání. Ať je jaký chce zakomplexovanec, pořád dělá mnohem prospěšnější činnost, než vy všichni zdejší hrdinové, kteří jen děláte kolem sebe bordel a na něco společnosti prospěšného se nezmůžete.
13.12.2012, 13:10
ono je toto vskutku prospesne, machrovat na kameru pred par slabsima jedincema ) pro nekoho je to prospesne a pro nekoho je to pod uroven...kam patris ty uz vime
13.12.2012, 21:17
Zase meleš hovadiny a naprosto to překrucuješ. Už jsem tady jasně psal, že neschvaluji způsob jeho jednání, ale o co mu šlo a výsledný efekt, že alespoň Ale hlupákům jako ty něco vysvětlovat je jako mluvit do vrby. Mně spíš připadne pod úroveň, když někdo po sobě nechává hovna, nedopalky apod., přičemž jsou v parcích na každém rohu koše a sáčky na exkrementy. Naše hygienické standardy jsou asi každý někde jinde. Jestli jsi vyrůstal někde v cikánské osadě, tak tě docela chápu, v opačném případě by se měli tvoji rodiče stydět, co vychovali za čunče.
13.12.2012, 10:08
5
Líbí se mi,jak je tu hned poznat kdo je kdo.Slušnej člověk a slušnej pejskař Cokemancanovi fandí a nevadí muto a prase,který to nezbírá mu jen nadává.
13.12.2012, 13:03
Já tady vidím skoro samé pejskařské frustráty, kteří nejenže znečišťují veřejná prostranství, ale místo toho, aby je hanba fackovala, jací jsou prasata, ještě si tady otevírají hubu a cítí se být v právu. To je problém dnešní společnosti, že takové hovada heroizuje, zatímco konání lidí, kteří se snaží o změnu k lepšímu, zesměšňuje. Slušný člověk, který po sobě hovna poctivě uklízí, by se tak jak zdejší hulváti nechoval, tudíž je vidět, že je tady samé odporné nevychované prase bez základních hygienických návyků.
13.12.2012, 10:02
2
LOOOOOL tohle je hovno, příště jim ty hovna rozpiplej po xichtech, to si teprve zapamatují čoklomrdi
13.12.2012, 09:40
1
Já jsem také pro to aby lidé po psech uklízeli ale co považuji za dost nedomyšlené je, když v parku sice dají igelitové sáčky a koš ale dál už nenajdete koše žádné, takže výsledek je takový, že se v parcích válí psí hovna zabalené v igelitu a to se vyplatí hihihihi. samozřejmě to neplatí o všech parcích, jsou i takový, kde je vše, jak má být..
13.12.2012, 10:57
Nevidím jediný důvod, proč bych měl podporovat financování čoklů ve městě. Už stačí, že město vynakádá finance na sáčky, ale ono je to čoklomrdům i tak málo a chtěli by ještě koše navíc. Až budou koše tak by to chtělo ještě dotaci na žrádlo né? NASRAT!!!
13.12.2012, 12:21
Kalimerro , ty radči trochu přemýšlej než něco kejhneš ju a pak se nebudeš muset rozčilovat a psát sprostě.
13.12.2012, 13:04
Kalimerro – souhlas. Je něco zvráceného v naší společnosti, když člověk neplní svoje základní povinnosti a ještě se cítí dotčen, když po něm někdo chce něco, co jiní berou jako samozřejmost. Trochu mně tihle pejskaři připomínají cikány. Myslí si, že jsou páni světa, jejich mazlíčkové zasviní každičký kout a jako bonus k tomu napadají kolemjdoucí a ještě se cítí neustále diskriminováni a ubližováni.
13.12.2012, 09:32
1
Cokemancan - bud charakter a natáčej i ty, kteří po psech uklízejí a né jen ty nezodpovědné ju. a neříkej mi, že tam u vás neuklízínikdo, to by jsi mě naštval, ty HIHIHIHI......
13.12.2012, 09:47
TO BY IVI NEMĚLO ŽÁDNEJ EFEKT,NATÁČET LIDI CO HOVNÁ SBÍRAJÍ,NEMYSLÍŠ?HIHIHIHIHHIHI!
13.12.2012, 12:22
Ale mělo, jen by to bylo kladné a to se zřejmě nehodí do krámu v dnešní době hihihihihi....
13.12.2012, 13:04
Souhlasím s Cokemanem, že by to nemělo ten správný výchovný efekt, jen by to ukazovalo falešnou idylku a člověk by nabíral klamného dojmu, že je snad vše v pořádku.
13.12.2012, 07:50
-2
No ja bych snad i umrel smichy, az bych mu jednu trefil a tu kameru rozslap v tom hovne po mym psovi,...jezis ja bych se smal, az by ten debil utikal )
13.12.2012, 09:11
HHIHHI,TY JSI BLBEČEK)JE TO SRANDA DÍVAT SE NA BLITKY TAKOVÉHO ZMRDÍKA CO DOMA SEDÍ U PC A ŠLAPE RÁD DO HOVEN.HIHIHI
13.12.2012, 10:19
ty jsi intelektualne tak na vysi, ze kopirujes stejnej text pod kazdy muj prispevek? ) ty hi hi hi...
13.12.2012, 07:46
-1
Hlásek ja buzerantek, ja bych ti jednu natah ty zmrde ze bys prez to hovno udelal 2x kotrmelec. Skoda ze nemam psat, tajne bych doufal, ze te potkam
13.12.2012, 09:11
HHIHHI,TY JSI BLBEČEK)JE TO SRANDA DÍVAT SE NA BLITKY TAKOVÉHO ZMRDÍKA CO DOMA SEDÍ U PC A ŠLAPE RÁD DO HOVEN.HIHIHI
13.12.2012, 06:41
2
Hlas žáka 5.třídy.
13.12.2012, 09:19
DÍK,MŮŽEŠ NĚCO NAHRÁT I TY A PŘEDVEST SVŮJ HLÁSEK,KONINO))))
13.12.2012, 10:44
No ona ta technika některý lidi ráda má a některý zase ne. Hlas dospělýho může bejt někdy dost zkreslenej.
13.12.2012, 02:47
-1
ty woe, mám tady v 1+1 14 psů.... dokáže si autor videa představit že bych nedělal nic jinýho než uklízel hovna? Né teď vážně. mě ta euforie se sbíráním hoven příjde jeblá. Hovno je věc která přirozeně přírodním způsobem prohnojí trávník. Kdežto ten váš praštěnej papírovej pytlík má poločas rozpadu několikasetkrát vyšší a padl v lese kvůli němu strom. A pokud by mi někdo chtěl tvrdit, ře ty pytlíky jsou z reciklovanýho papíru, tak mu vzkazuji, ať si o tom něco zjistí než bud tvrdit.
13.12.2012, 09:10
TAK SE BĚŽ PROJÍT A UŽIJ SI TU PŘÍRODU.)))
13.12.2012, 13:05
Tak doufám, že si doma taky sereš na koberec, protože toaletní papíru byl také poražen strom o nákladech na čištění vody, která zbytečně proteče záchodem kvůli jednomu spláchnutí, ani nemluvím. Denně se vyplýtvá tolik papíru, že pár sáčků na tom nic nezmění.
13.12.2012, 19:23
remote tak si nemáš pořizovat tolik čoklů, když se o ně nedokážeš pořádně postarat. Seš jako cigán - namrdat si kupu harantů a pak se vyvlíkat ze svýcvh povinností, že to nemůžeš zvlásnout.
13.12.2012, 02:26
5
Tak se musi na coklare. Jeste stejnej bic na cikany a fetaky a v ulicich bude konecne cisto!
13.12.2012, 02:10
-3
ty zmrde tak ty hovna ponich sezer kdyz ti taky vadi pokud je to tvoje race se zaobirat se psi srackou tak je srkej brckem zajebance LOL
13.12.2012, 08:47
tak ty máš hoven plnou palici ty zamindrákovanej , uhrovanej kokůtku
13.12.2012, 10:05
LOOOOOL zonyx velká huba, ale kdyby přišlo na věc, tak by to hovno strachy i sežral
13.12.2012, 10:31
LOOOOOL zonere a máš radši pečenýho psa, grilovanýho, psí řízky, guláš nebo sekanou?
13.12.2012, 13:06
Právě naopak. Sosat hovna brčkama by měli takoví retardi jako jsi ty. Když zanechávání hoven na zemi schvaluješ, jistě je máš rád a byl bys nerad, kdyby z veřejných prostranství zmizela. Co ty na to?
12.12.2012, 23:59
-1
OMG.
12.12.2012, 23:23
6
Pokračuj a aspon je tref koulí když už nic jiného :-)
13.12.2012, 09:18
JO,JE TO NÁHODNÉ NATOČENÍ PRASÁTEK CO PO SVÝCH PSÍCH MILÁČCÍCH NESBÍRAJÍ HOVNA A JEŠTĚ DĚLAJÍ JAKO ŽE HLEDAJÍ SÁČEK ŽE TO ZVEDNOU...)) ALE JÁ SI VŽDYCKY POČKÁM A UPOZORNÍM))
12.12.2012, 22:36
1
jo říkej jim že to dáváš na zvrácený počkej ty debaty
12.12.2012, 22:35
0
skrz takovej bobek tolik caviku to než dopadlo od prdelky toho psíka tak to zmrzlo
12.12.2012, 23:04
to mohl sebrat bez sacku jak to hovno bylo uz zmrzlé tak by se nerozmazlo :-)))
12.12.2012, 23:19
V ruce by rychle rozmrzlo, leda by bylo v rukavici.
12.12.2012, 22:31
0
když už natáčí tak bez větru nedá se to poslouchat...
12.12.2012, 22:33
Jóó hochu,když máš větry,to se špatně zadržuje.
12.12.2012, 22:20
1
Viděl bych docela dobrou práci a smysl v tom, natáčet třeba auta na silnici za provozu a díky tomu odhalovat přestupky a videa by pak dobře posloužily policajtům při hledání dotyčnýho a vybírání pokut. Tohleto mě fakt připadá jako snaha o vyvolání naprosto zbytečnýho konfliktu. Každej máme svých problémů dost, ale autor tohohle videa jich má asi evidentně málo. Jednou narazí na někoho nesprávnýho, kdo si to vyloží po svým a dopadne blbě. Pak si rozmyslí, jestli bude dělat smysluplnou práci nebo píčoviny z nudy.
12.12.2012, 23:39
Upozorňování na přestupky není nikdy píčovina z nudy. Dnes si lidi zvykli, že co není jejich, po tom jim je hovno. Pak to tak nemá vypadat - v trávě se válí hovna, flašky, papírky, nedopalky a žel i injekční stříkačky, všude rozmlácené lavičky, vyvrácené dopravní značky, vysklené MHD zastávky, posprejované informační tabule. Já když si vyjdu ven, tak je mně z toho neskutečného bordelu na blití. Člověk je neskutečné hovado. Kdyby se ti vysral pes v obýváku, jistě bys také nebyl nadšen a veřejná prostranství jsou velkým obývákem nás všech.
13.12.2012, 08:26
NESOUHLAS.....ROZHODNĚ MĚ NASERE ZE PO PŘEJITÍ 3 METRŮ TRÁVNÍKU MÁM NA PODRÁŽCE 5 DRUHŮ HOVEN........ KDYŽ MÁ PSA AŤ SE STARÁ I O HOVNA LIDI TAKY PO SOBĚ SPLACHUJÍ.....NASER SI DOMA PĚTKRÁT DENNĚ A PAK V TOM ŠLAP URČITĚ TO BY SE URČO KAŽDÉMU LÍBLO
13.12.2012, 08:40
tak ty pýčo neslapej po trave a chod po chodniku a cum pred sebe kravo
13.12.2012, 09:12
NO AŽ SE POTKÁME A BUDEŠ MÍT NĚJAKÉ PŘÍPRCY,TAK TI V TOM HOVNĚ VYMÁCHÁM RYPÁK.A PAK MI MŮŽEŠ UKÁZAT OPIČKO JAKEJ SEŠ ZABIJÁK)))
13.12.2012, 10:20
no uz mi z tebe nabiha husi kuze
13.12.2012, 10:29
griffinova87 - No možná jsme se nepochopili, protože já jsem nikde nepsal, že mě to nesere a že takovej přístup schvaluju, jak se chová pejskař, ale zase na druhou stranu musim čumět kam šlapu... Jinak na El.magora bych tady reagoval stejně jako níže - kdybych měl všechny přestupky takhle dokumentovat, tak bych se asi posral... Bohužel to těžko někdo změní, jeden člověk určitě ne. Kluk vyvoval divokou diskusi a to je vše. Taky mě to sere no a co mám dělat a co s tím sám udělám? Zhola nic...
13.12.2012, 10:37
Dám jeden příklad. Taky bych rád třeba natočil cikány, jak přijdou na pracák, nikdy nepočkaj až je úřednice vyzve ke vstupu, ani nezaklepou a vždycky automaticky vstoupí bez ohledu na to, jestli má dotyčná za přepážkou čas nebo ne. Dycky držim hubu a nic neříkám, protože vim, že když se ozvu, tak nejen, že tim nic nezměnim, ale že se sám stanu ještě terčem útoku. Je to porušování pravidel, no a co já s tím? Mám chodit na pracák s kamerou a všechno to natáčet a dávat na tyhle stránky v domění, že se tím něco změní? Doba je taková, že lidi vědí, že je někde problém, ale nikdo ho neřeší a navíc dnešní pokrytecká společnost ještě udělá z dotyčnýho co něco řeší akorát blázna. Kluk prostě jenom neví, že je plno lidí jako on, který to taky sere, ale neví, že tím natáčením prostě nic nezmění a nikam to nevede.
13.12.2012, 10:41
Abych byl upřímnej, tak Cokeman mě strašně připomíná toho SUPER VÁCLAVA, co má na internetu taky natočený videa, ale trošku drsnější, protože taky šmíruje pejskaře a když opravdu zůstane po psovi hovno a majitel to ignoruje, tak dycky to hovno vezme do rukavic a omatlá ho o toho majitele psa :-D Cokeman se tim asi hodně inspiroval ;-)
13.12.2012, 10:42
http://www.youtube.com/watch?v=x_yL2O25WV8
13.12.2012, 13:10
Remote, jak už jsem psal výše, většina chodníků vede nesystematicky a trávníkem si zkracuje cestu většina lidí. Pak jsou tu malé děti, které si na trávníku rády hrají. Jistě bys byl nadšený, kdyby se ti vrátilo domů dítě s umazanou hubou od hoven. Pak slouží trávníky v parku k letní rekreaci – opalování, pikniky apod. a většina lidí opravdu nestojí o čichání hovna, když zrovna jí. Omlouvat přestupky jednoho a druhému nařizovat, ať si má na následky takovýho jednání zvykat, mně připadne na výsost zvrácené. Díky takovému přístupu, kdy se z pachatele dělá pomalu hrdina a z napomínající osoby blb, jsme to dotáhli do takových sraček, kam jsme to dotáhli. Bravo naše připosranosti, opět jsi trumfovala na plné čáře a intelekt naší společnosti jsi tím srazila přesně tam, proti čemu Cokeman bojuje.
13.12.2012, 13:20
Hundass – Já si to uvědomuji, že je to zbytečný boj, ale dělá alespoň něco. Právě rezignovanost a ignorantství nás dovedly do takových sraček, kde jsme a pokud takové snaživce budeme ještě více zesměšňovat, budeme se potápět ještě hlouběji. Jakákoliv snaha je lepší než žádná a já si takových maličkostí cením. Než abych jeho jednání bezmyšlenkovitě zatracoval či zesměšňoval jako většina tady, raději budu doufat, že si z jeho konání vezme příklad a poučení co nejvíce lidí. Komu současný stav společnosti vyhovuje, musí být úplně slepý nebo jeden z těch, kteří na tomhle bordelu parazitují. Nejraději mám ty, kteří si jen stěžují, ale když se někdo o něco pokusí, jeho snahy poplivou a jej zesměšní. Kdo si stěžuje, ale nic proti tom nedělá, tak ať aspoň neozývá vůči jakýmkoliv snahám o změnu k lepšímu. Já jsem rád, že se ještě v dnešní době najdou lidi, kteří nerezignovali a snaží se bojovat, i když s minimální nadějí na úspěch. Když vidím všude kolem sebe tu dnešní sebranku bez úcty k ničemu, tak je mi k pláči, kam jsme to dotáhli.
13.12.2012, 13:21
Pardon, ta předchozí reakce měla být na Myokarda.
13.12.2012, 14:19
Většinou je to jednoduše tak, že maj lidi dost starostí sami se sebou a tím pádem nemaj čas, sílu a ani náladu řešit věci jako jsou tyhle. Něco jinýho pak ale je, když člověk najde nějaký hovno u vchodu do paneláku nebo na jiným místě, kde může vadit rozhodně všem. To ano, takový prase bych natočil, protože by to stálo za to. Ale venku někoho natáčet, to by se dalo přirovnat k boji s větrnými mlýny.
13.12.2012, 14:23
Většinou to tak je. Kdo lidi klame a lakuje krutou realitu na růžovo, tak je borec a je populární, a kdo naopak říká pravdu, tak je považovanej za lháře a blázna. Lidi byli dycky blbý a nechali se klamat. Tady v Čechách to platí napříč celou historií dvojnásob.
13.12.2012, 21:23
Souhlasím.
12.12.2012, 22:14
1
LOOOOOOOOL az najede na typka co mu rozmlati palici o ten jeho dementni mobil tak bude cumet , dement. Ale urcite si vybira do koho ma jit a do koho ne.
FmX
12.12.2012, 22:15
tak to je jasný ještě aby se navážel do 2 metrový korby když on sám je třeba celkem menší to by byl fakt na palici
13.12.2012, 09:13
BRÁCHO NEBOJ SE,AŽ UVIDÍM NĚJAKÉHO JAK ŘÍKÁŠ DVOUMETROVÉHO ZABIJÁKA TAKY MU TO ŘEKNU A NATOČÍM SI TO. JESTLI SI MYSLÍŠ ŽE MÁM FEDRY Z VÝŠKY NEBO VÁHY TAK TO JSI DOBREJ LOJZA)))
12.12.2012, 22:08
2
Zajímalo by mě, kolik je autorovi tohohle videa (soudě podle hlasu asi moc ne). Je vidět, že pro mladý holt brigáda a práce není, když nemaj nic jinýho na práci, než šmírovat pejskaře a natáčet hovna ve sněhu. Nevim co si myslíš, že tím změníš člověče. Sere to hodně lidí a takových jako tenhle je plno, ale dělat z toho takovou aféru a ještě to natáčet a dávat na net. Nejlíp uděláš, když si najdeš nějakou lepší práci. PS: Když už tak moralizuješ a poukažuješ na to, že někdo na něco kašle, tak aspoň vynech ty slova jako: hovado, pičo, vole ;-) :-D :-D
12.12.2012, 23:30
Sere to hodně lidí, ale nikdo s tím nic nedělá, to je ta naše splachovací nátura. Cokeman dělá alespoň něco, i když ne zrovna košer způsobem. Kdyby tak uvědomělých bylo více lidí, časem by se člověk nebál vyvalit se v horkém letním dni v parku na trávníku.
13.12.2012, 07:52
to on nevynecha, ty sprosty slova mu dodavaji na odvaze, jinak by se posral. A na net to nedava proto, aby bojoval proti hovnum, ale jen proto, ze je to jeho internetova onanie
13.12.2012, 09:15
PROMON ZA MOJE SPROSTÉ SLOVA...TAKY TIPUJU ŽE JAKO UŽIVATEL ZVRACENY.CZ NENÍ PŘÍSTUPNÉ ABYCH MLUVIL VULGÁRNĚ..... MOC MNE TO MRZÍ A PŘÍŠTĚ AŽ POTKÁM ZASE NĚJAKÉ LÍNE JELITO,BUDE TO MNOHEM PEPRNĚJŠÍ....)))
13.12.2012, 10:24
El-Magor : No to jsou věčný témata a u nás v Čechách už to tak holt je, že jsou všichni splachovací. Kluk dělá aspoň něco, ale ruku na srdce - já se osobně snad skoro každej den setkávám s tím, že někdo dělá přestupky, porušuje nějaký pravidla, zákony atp. Jenže už mě není 15, abych měl sílu všechno brát tak osobně a vážně a s každým jeho přestupky řešit, protože né do každýho problému musí bejt zrovna ideální se montovat - dotyčnej může mít zrovna blbou náladu, může bejt agresivní atd. Navíc kdyby náhodou byl problém, tak už to není jako dřív, že by se tě kolemjdoucí zastali a pomohli ti, ale naopak se na tebe vyserou a nikdo ti nepomůže... Myslim, že pokaď se kluk bude snažit, tak může dělat měšťáka a hlídat ulice, ale tohleto nikam nevede. Kdybych měl já natáčet a řešit všechny přestupky, který vidim na ulici, tak bych se z toho upřímně asi posral :102::107:
13.12.2012, 13:21
Odpověď viz. výše. Jen doufám, že kdyby ses z toho posral, že bys hovno poctivě zabalil do sáčku nebo donesl domů a tam vyklepal ze spodního prádla.
FmX
12.12.2012, 22:02
6
taky nesnášim když du přes trávu a musim slalomovat a pak když jednou blbě šlápnu ...to je nadávek
12.12.2012, 21:54
5
Ty vole,autor videa je borec.Fandím ti chlape.
13.12.2012, 03:24
lol autor videa je hovnojeb tak kdyby potkal me odvazal bych psa a jebl bych ho po hlave tim voditkem jeste bych mu posral nos a do ruky papirovej sacek pro psy
13.12.2012, 09:16
TY SEŠ HROZNEJ ZABIJÁK...TED' SE TU TŘEPU A MÁM FEDRY.....)))) NECHCEŠ MNE VYZVAT NA FIGHT,JAK TO MAJÍ MNOZÍ INTERNETOVÝ TVRD'ÁCI VE ZVYKU?)))) MOC BY MNE TO POTĚŠILO JEAN CLAUDE VAN DAMME NEBO RADĚJI SILVESTRE STALLONE?)))))
13.12.2012, 13:22
Zonix - Potrefená husa se ozvala. Jestli nedodržuješ obecní vyhlášku a vůbec základní pravidla hygieny, tak bys měl raději držet hubu a ne ještě si vyskakovat. A ještě se budeš cítit jako ublížený nebo ten v právu, cigáne. Jediný hovnojeb jsi tady ty, Baloun má pravdu.