ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

Největší vojsko na světě

3307x
Komentáře
02.07.2013, 08:06
0
vzkaz pro aliho: ty asi nejsi normální, čína je největší otrokářská země dneška, její hospodářské úspěchy stojí na podbízení se levnou pracovní sílou v důsledku nedodržování bezpečnosti práce (dle našich měřítek) a vůbec sraní na běžné lidi, kašlání na zdravotní péči...
23.05.2012, 13:14
0
A baví je to vůbec?
22.05.2012, 15:29
3
Ty čísla v popisku mi moc nesedí, protože např. jenom KLDR má v aktivní službě 1.5 milionu a dalších 5 milionu zálohy. Souhlasím, že má čína nejpočetnější armádu, ale ty čísla neseděj. Ale na to aby dobili naše území by jim nestačila ani trojnásobná přesila.
22.05.2012, 15:58
Jo jo Evropa je už naše ALLAH AKBAR .
22.05.2012, 16:15
Tenhle tvůj nesmyslnej post jen dokazuje, že jsi jenom pozer a že jen schválně provokuješ, abys sral lidi. A dost možná ani takovej názor nemáš, nicméně jestli jo, tak bacha, aby ses nespletl. Boj za lásku, za svobodu a za inteligenci vždycky bude silnější, než za alláha. A až nastane soudnej den a tobě podobní začnou podřezávat lidi na ulicích, tak ti garantuju, že každej jeden evropan zabije 15 muslimů, než chcípne. Navíc muslimové jsou tak hloupí, že bude bohatě stačit, až konečně lidi procitnou svolat fakovou demonstraci muslimů tak, aby se všichni sešli na jednom místě a pak je buď po dobrým deportovat, a nebo po zlým.
22.05.2012, 16:17
A hlavně nezapomínej na to, že na to, aby se celej islám sesypal jak domeček z karet postačí jediná věc a to, až si ženský vymůžou svá práva. Pak to celý skončí.
22.05.2012, 18:31
ženy maji prava dobré ty ňoumo !!
22.05.2012, 19:43
Tak jestli tohle myslíš vážně, tak seš fakt ten největší krypl na světě, protože se zastáváš něčeho, o čem nevíš ALE VŮBEC NIC! Absolutně nic. A nebo prostě jedinou radostí a smyslem tvého života je vytvářet nesmyslný flamy, abys sral lidi a pak se radoval z toho, jak se rozčilujou nad tvojí demencí.
29.05.2012, 21:08
Grogy, z vašeho postoje vůči muslimům usuzuji, že jsi v této otázce velmi znalý. Chtěl bych se zeptat, zda jte tento názor názor vytvořil na základě konverzací se samotnými muslimy, studiem nezaujatých,několika zdroji prověřených skutečností, nebo jste pouze přejal názor od nějakého neznámého militantního ,,nacionalisty,, , sídlícího na stránkách typu euroarabia.cz ?
22.05.2012, 14:36
3
Přehlídka moci pro plebs. Pouhá demonstrace síly. Pěchota je kanónefutr. Skutečná vojenská převaha spočívá v dokonalý koordinaci sofistikovanejch zbraní a zbraňovejch systémů. Do toho maj podle mě ještě dost daleko. Obrovský počty vojáků v aktivní službě jsou podle mě do budoucna spíš ekonomická zátěž. Nicméně Čína je globální hráč, se ktrerým se musí počítat. K diskuzi dole - myslím, že ten růst, a bobtnání, kterým teď Čína prochází dřív, nebo pozdějc skončí, ptž je založenej na tom, že 90% obyvatel dřou jako fretky, a živěj tak obludnej státní aparát, jehož součástí je i monstrózní armáda ve vidku. Zdroje taky začnou časem docházet, a nebude kde brát. Taky ta zdevastovaná země se asi začne ozývat . .. A to nemluvím o sociálních otřesech, který nepochybně přijdou. Prostě žádný stromy nerostou do nebe.
02.07.2013, 07:43
počet obyvatel číny: 1 338 612 968, 1300/4,5=288,8 číňana dělá na jednoho vojáka.
02.07.2013, 07:50
počet obyvatel ČR: 10,5 milionu, armáda: cca 25 tis. 10500/25=262, čecha dělá na jednoho vojáka.
22.05.2012, 10:36
0
maj kde brat rekruty:-D
21.05.2012, 22:26
-2
doufám že tu armádu jednou čína pořádně provětrá za věčí slávu číny xD
21.05.2012, 22:27
Hlavně ty v 05:32 aš 05:47 ))
FmX
21.05.2012, 21:37
1
hm ty by nás umlátili čepice ani by nepotřebovali armádu svině..mohli by se pustit do muslimů a týhletý verbeže )
FmX
21.05.2012, 21:38
čepicema*
21.05.2012, 21:11
0
video by som skôr nazval "najväčšia škodná zeme"
21.05.2012, 21:01
0
ALi_, já se s tebou hádat nebudu, nemám na to čas, náladu a po dnešku ani síly, ale myslím, že už jsme si tady toho na tohle téma řekli víc než dost, ještě tehdy s Neurem, takže bychom se k ničemu novému nedobrali.
21.05.2012, 21:53
To není o hádání ele, ale škoda že k tomu tak někdo přistupuje. Trošku mi to připomíná takové to sáhnutí lidem na jejich náboženskou víru. Jsou pak hned agresivní.
21.05.2012, 20:45
0
po facke a lahnu mali zmrdi :-DD haha a taka otazka celovecerna suťaž : na koho si spomeniem vzdy ked idem cez parkovisko a prečo ?? :-DDD
21.05.2012, 21:09
na žlté mrdky??
22.05.2012, 17:43
EEEEEE na parkovacom fleku :-)) pre niekoho vyhradene :-))
21.05.2012, 20:20
0
Klony útočí
21.05.2012, 19:04
4
Čina všechny semele protože tam mají komunismus s volným trhem . Ja teda kumunista nejsem ale něco na tom je
21.05.2012, 19:23
Něco na tom bude. Ikdyž o jejich ekonomickém zřízení víme opravdu málo a to málo co víme, co se k nám dostane je tendenční. Ale, kdyby to tak bylo, není to nic nového. Někdo to přirovnáva k leninově politice NEP, ikdyž osobně si myslím, že to není zcela přesné, protože NEP byl jasně vymezen, mj. i časově. Každopádně, v Číně je socialismu, nikoliv komunismus, jak se chybně uvádí. A socialismus není nic strnulého, je to neustálá cesta vývoje. Má sice své určité zásady, ale není to dogma, je dynamický, proměnný. Mění se v prostoru i čase. Nepopiratelné je to, že narozdíl od strnulého kapitalismu tato cesta slaví uspěch a nejspíš bude triumfovat. A to není jen Čína. I Jižní Amerika se vydává touto cestou a její ekonomika zažívá nebývalý rozmach (dopady ekonomické krize jsou mnohem mírnější - z jistých příčin), dynamika rozvoje hospodářství je velká, životní uroveň obyvatel rostoucí. Prostě přímo opačné tendence než zažívá momentálně kapitalistický svět. Ono celkově panuje mnoho dogmat o socialismu a kapitalismu. Nemá to nic společného s bádáním. Je dobré si například zjistit obrovské hospodářské uspěchy SSSR ve svých pětiletkách. Tak dynamický růst ještě žádný jiný stát nepředvedl... Je potřeba se oprostit od emocí a otevřít oči. Hlavně v dnešní době, kdy nás slepota a tupé následování vede do záhuby...
21.05.2012, 20:17
ano...tady je rotdíl...rozlišit komunismus od socialismu...to je zásadní věc...protože být na celé zemi komunismus, tak se máme všichni nádherně...a pro odpůrce...zjistěte si alespoň, o čem komunismus je, než vypustíte z hube(klávesnice) nějakou kokotinu...ikdyž tady(vlastně ani jinde) se ničemu jinému nedivím...Protože komunismus je možné uskutečnit "až" na to bude lidstvo připraveno
21.05.2012, 20:29
přesně tak "až se zbaví stigmat kapitalismu"
22.05.2012, 15:20
jste mimo mísu... v Číně už socializmus není... není to ani ten socializmus s volným trhem... už vůbec né s lidskou tváří. V číně se ten jejich socializmus vyvýjel od začátku jiným směrem než ten sovětský. A vyvinul se v regulerní kapitalismus s komunistickým režimem. Je potřeba pánové rozlišovat: komunizmus - je politické smýšlení a socializmus je ekonomický směr. Socializmus se nevylučuje s demokracií, a stejně tak Kapitalizmus se nevylučuje s komunizmem. Možná by se měl zavést Marx zpět do povinné četby. Pochopili by jste
22.05.2012, 17:13
remote> troufám si oponovat. Samozřejmě že čtu Marxe, Engelse, Lenina, Gottwalda a další (dnes už) klasiky marxismu. Je to nekonečná studnice poznání. Nemyslím, že by to měla být povinná literatura, všude, ale rozhodně by se měla vrátit do osnov minimálně na středních školách a univerzitách. Minimálně těch politického, ekonomického, sociologického, filozofického a historického zaměření. Zažil jsem několik let "ekonomických teorii" "bez Marxe". Sama nepřítomnost alespoň okrajového seznámení s tímto učením vytváří takové studium neuvěřitelně jednostranné, tendenční, neuplné. Ale k věci. Kapitalismus, socialismus, komunismus - to jsou ne jen ekonomické, ale přesněji ekonomicko sociální formace. Chtě nechtě, každá společnost má ekonomický základ a dle něho se společnost utváří. (i třeba vznik rodiny, která se ostře postavila proti rodu má silný ekonomický podtext - této problematice se věnoval Engels ve svém díle - O původu rodiny, soukromého vlastnictví a státu). Tyto ekonomické základy jsou v každé ze zmiňovaných ekonomicko společenských formací rozdílné. Základem kapitalistické společnosti je soukromé vlastnictví výrobních prostedků. Takovéto vlastnictví se v socialismu mění. Respektive se mění složení forem v lastnictví. I v socialismu existuje soukromé vlastnictví výrobních prostředků, ale ukolem socialismu je nastolit takové podmínky, aby se společné vlastnictví stalo dominantním. U socialismu se zastavím. Další použivaný název pro socialismus je, a tím se poměrně dobře vystihuje jeho charakter - nižší fáze komunistické společnosti. Ano, je to cesta ke komunismu. Komunismus je již naprosto jiná společensko ekonomická formace, než jsou dvě předešlé. Co spojuje socialismus a kapitalismus a co právě od těchto dvou odděluje komunismus? Socialismu a kapitalismu je vlastní třídní rozdělení společnosti, existence státu a neuplná demokracie. Takovéto formace musí mít politickou slupku, metody vedení a ovládání takové formace. Jak v socialismu tak v kapitalismu je uplatňována moc pomocí diktatury. Jelikož se jedná o formace třídní, kde hlavní třídy mají protichůdné zájmy ve kterých je nemožné z jejich podstaty vytvořit určitý konsenzus (což je mj. důvodem toho, proč vznikl stát - státní moc jak ji známe). Takový stav, existence státu, tříd s protichůdnými zájmy jasně vede k tomu, že nemůže existovat demokracie, ale pouze diktatura. Jedna třída diktuje druhé. Rozdíl je ale v tom, jestli menšina diktuje většině (v kapitalismu - kapitalisté, buržoasie diktuje proletariátu) a nebo naopak v socialismu, kdy většina rozhoduje a menšina se podřizuje. V socialismu se proletariát chápe moci, přebírá státní aparát, přetváří ho ke svým potřebám, nahrazuje diktaturu buržoasie diktaturou proletariátu. Nastavuje takové podmínky, aby bylo nahrazeno soukromé vlastnictví výrobních prostředků (které je zdrojem moci buržoasie nad proletariátem). Tím ruší sebe jako proletariát a vyvlastněním buržoasie a kapitalistů od výrobních prostředků ruší tyto dříve vládnoucí třídy jako třídy. "proletarizuje je". Je to cesta a způsob překonání třídního charakteru společnosti, cesta k vybudování společnosti na lepší kvantitativní urovni - komunismu. To, jestli je nebo není v Číně socialismus není jednoduchá otázka a nemá jednoduchou a hlavně jednoznačnou odpověď. K takové odpovědi hlavně nemáme ani dostatečná data...
21.05.2012, 18:58
1
příznačné. ty boty.
21.05.2012, 18:52
0
Číňanů se bojí i Američani,proto při jednání s nimi o porušování lidských práv v Číně radši moc nemluví.
21.05.2012, 18:53
Otázka je, jestli je opravdu o čem mluvit. A taky, jestli by to z jejich ust s ohledem na situaci v USA a na mezinárodní politiku kterou použivají vůbec unosné...
21.05.2012, 20:18
a co porušování lidských práv v USA??? o tom se taky moc nemluví
21.05.2012, 18:39
-1
Pánové a dámy. Koluje v našich hlavách díky nedostatečné práci sdělvoacích prostředků spousta lží, dogmat, bájí a pověstí o Čínské realitě. Mám to ověřeno výzkumem, kdy dotazníky kteří vyplnovaly ti, kteří Čínu znají prostřednictvím medií jsou diametrálně odlišné od těch, které vyplnovali ti, co mají osobní zkušenost. Dále výpovědi těch, kteří v Číně pobývali nějakou delší dobu se absolutně liší od našeho klasického mediálního obrazu, který je dle všeho značně pokřiven a determinován na absolutně marginální záležitosti. Jak jsem si všiml, je zde spousta zasvědcených, jako je například polykač hoven - sinolog, nebo ian stuart - Tibetolog, a věřím že jich bude určitě víc. Tímto bych rád otevřel diskusi na témě "Čína, jak ji známe a neznáme". Budu velice rád, za vaše hodnotné příspěvky. Jen bych rád podotknul jednu zásadu. Informace by měly být podloženy. Jak zdrojem, tak logickýmim argumenty. Velice děkuji a těším se na vaše příspěvky.
21.05.2012, 19:03
lovenia ohrozených velrýb pre kulinárke účely aby sa škaredý aziatkovia mohly poriadne nažrat....
21.05.2012, 19:04
ali-bravo!!!!!!!!!!!
21.05.2012, 19:08
calabek> díky. Já to myslím naprosto vážně a rád bych, aby se tady rozproudila nějaká debata. Musí být věcná a na urovni, podpořená argumenty, aby se z ní dalo nějak vycházet a dala se zpracovat. Věřím, že na to tady lidé mají, byť to nedávají často najevo.
21.05.2012, 19:09
ian_stuart_lakatos > Diskusi bych chtěl konkrétně o Číně. Je zde prostor jak pro reálné zážitky, nabyté vědomosti, tak i pro různé pocity, okrajové znalosti a doměnky. Ale prosím věcně, seriozně, bez emocí. Pokud chceš něco říct, klidně můžeš, ale prosím formuluj to tak, jako by jsi se bavil někde, kde ti jde například o to aby jsi uspěl, nikoliv uražlivě atd.
21.05.2012, 19:13
ty jsi například Iane několikrát zmínil Tibet. Mohl by jsi o tom něco napsat. Například to, v čem se dle tebe zlepšila nebo zhrošila situace Tibetu. Ideálně v návaznosti na postavení občanů Tibetu. A taky proč si myslíš, že Tibetu je věnována tak značná pozornost, byť počet protestujících a těch, kteří se hlásí k tomuto občanství naprosto nepatrný.
21.05.2012, 19:16
sztojí za zmínkzu,ýže činani vybudovali železnici do lhasy-jesti je to dobro pro tibet,nvm
21.05.2012, 19:18
ali drž si pyču ) ty jsi čoveče jak ten bulvár blesk, samé žvásty a pravda žádná
21.05.2012, 19:30
pedro011> trošku jsem doufal, že se budeš ukájet jinde. Urážej třeba ve vlastním postu, jak je libo. Zde nech prosím prostor pro mou naději - tj. pro rozumnou debatu s rozumnou částí komunity Zvraceny.cz
21.05.2012, 19:35
calabek> ano, čísla jsou celkem neuprosná. Celý region se pozvedl. Alespoň papírově. Taky je důležitý fakt uvědomit si, jaké bylo zřízení v Tibetu, než připadl Číně. Bylo tam otrokářství, které bylo zrušeno tuším až v roce 56. právě ustavou ČLR. Zajimavé je jistě sledovat vztah Maa a Dalajlamy, který se o něm vyjadřoval ve své době velice kladně. Celkově jeho postoj k marxismu a ke všemu světskému a mírovému a na druhou stranu jeho reálný život. Osobně bych radši žil v zemi, kde mi teče voda, je kanalizace, infrastruktura obecně, školy, nemocnice atd (a ideálně zdarma). Ale tato situace samozřejmě nemusí vyhovovat a taky nevyhovuje každému...Předpokládám, že nejvíc vadí těm, kteří tím pozbyli moc. Bude radši matka své dítě rodit v chlévě nebo v nemocnici? Bude mu radši v nemoci dávat kořínky nebo léky? Bude člověk radši pracovat za přístřeší a stravu, nebo za mzdu se kterou si naloží dle libosti? Bude svůj čas odevzdávat otrokáři nebo sobě? Atd. To jsou jen teze. Já doufam, že je třeba někdo potvrdí, vyvrátí nebo vnese jiné, nové...
21.05.2012, 19:53
porovnaj zmýšľanie ludí v Tibete neublížia ničomu živému a čo čína japonsko a ostatná tá zberba zožrat čo sa len dá a čo najlepšie ešte za živa alebo to pripravovat zaživa lebo si myslia že ked je tele plné adrenalinu od bolesty tak je to to pravé orechové....nebudem sa kludne vyjadrovat o tích špinách...som vegetarián a ked vidím ako tie hovná žerú a varia za ŽIVA ZVIERATÁ tak my vrie krv... nejde my o rezim ktorý tam vládne ale o ich zmýšľanie...
21.05.2012, 19:57
a tiež stojí za zmienku že v ich mestách už dokázali tak nesmierne znečistit vzduch že je potrebné nosit respirátory...
21.05.2012, 20:02
ali komunisti už měli prostoru za těch 40 roků až až ted budeš pěkně sedět v koutě a držet hubu
21.05.2012, 20:25
ian_stuart_lakatos> Ano, tvůj postoj jako vegetariána chápu. Co nechápu je idealizace Tibetu. Z čeho pramení a z jakého uhlu pohledu to bylo vlastně dobré, kdžy byl Tibet zaostalý a otrokářský? Co se týče znečíštění, to je opravdu vážná věc. Ale já jsem zatím nezaznamenal zprávy tohoto směru od lidí z Číny. Taková OStrava je na tom dost špatně, a přitom nejsme žádná průmyslová země. Ale poměr přírody a hospodářství je důležité téma. A bohužel zanedbávané.
21.05.2012, 20:31
ich náboženstvo predovšetkým.... ja ich nevelebím ale z celej azijskej rasi dokážem tolerovat iba ich...tu ide o to že ty obhajuješ ich režim a ako to funguje a na apelujem na ich bezcitnost...
21.05.2012, 20:34
ian stuart lakatos> můžeš doporučit nějaký konkrétní článek o ...vztahu Číny k životnímu prostředí, nebo ke zvířatům? Co se týče ovzduší, zaznamenal jsem taky poměrně protichůdné zprávy. Na jednu stranu otřesný stav ovzduší v Pekingu, na druhou stranu jeho chvála (od běžce z olympiády, který si prápvě ovzduší chvílil a srovnával s neusnonými podmínkami v Londýně). Něco bych o tom, o čem se zminuješ rád nastudoval, pokud mě budeš moct nasměrovat, tak budu rád
21.05.2012, 20:36
ian stuart lakatos> možná že ho někde jinde obhajuju, ale tady rozhodně ne. Já se jen snažím získávat informace, ale přemýšlím o tom. Už nějaké mám, a tak můžu porovnávat, srovnávat. To, že hodně informací z medii jsou jen bláboly, kterých se drželi i lidé co do Číny cestovaly a na místě museli přehodnostit je prostě fakt, se kterým nic moc neudělám...
21.05.2012, 20:39
ian stuart lakatos> když jsi nakousnul náboženství, tak to je v Tibetu buddhismus? Pokud ano, tak v čem je tak zásadní rozdíl, když v samotné Číně je víc buddhistů než v Tibetu, a vedle buddhistů je celkem rozšířený například i taoismus. A taoismus je přeci filozofický směr, se kterým se dá naprosto ztotožnit. Jak se zdá, v ČLR je svoboda vyznání, a vyznání nebylo vzato ani Tibetu. Osobně si myslím, že to, v čem je hlavní problém Tibetu není náboženství, ale společenská struktura, které se nechce určitá elita vzdát... ano?
21.05.2012, 20:41
co předpokládáš Iane, že by se stalo s Tibetem, kdyby jej ČLR "pustila". Přemýšlel jsi o tom, máš nějakou představu?
21.05.2012, 20:54
ty asi nežiješ na zemy?? toto my príde ako provokácia nedávno tu boli videá z ich reštík....
21.05.2012, 21:02
som ateista neriešim žiadne náb. iba viem aké približné hodnoty tam majú....samozrejme že v címe je všetkého najviac aj skinov je ich tam určite najviac z celého sveta ved je ich 1.3 miliardy či kolko už....
22.05.2012, 19:26
Tak nic. Asi jsem se špatně ptal. Ale pokus byl...
21.05.2012, 18:30
0
nechutné propagandistické video....smrt ázijskej rase....
21.05.2012, 20:24
Ty nemáš rád žluťásky co ?
21.05.2012, 18:19
1
Do budúcna to vyzerá tak, že aby biela kultúra prežila, tak sa bude musieť spojiť vojensko-politicko-ekonomicky dohromady (Sev. a Latinská Amerika, Európa, možno Rusko), a keď to nebude stačiť, tak pribrať do spolku šikmookých...proti čiernych a hlavne proti moslimských blbcom.
21.05.2012, 17:57
2
Jooo cina jednou vsechny semele protoze jsou to prasata a prasatum se dneska dari.
21.05.2012, 18:24
Naopak, dle mnohých jsme prasata spíš my, a máme zvrácené morální hodnoty a velice narušené společenské vztahy. V Číně je to prý nesrovnatelně lepší a dle ohlasů těch, kteří tam byli a měl jsem možnost s nimi vést rozhovor, byly rozdíly alarmující a jejich překvapení velké, a pozotivní.
21.05.2012, 20:12
pro eforos88:máš zajímavé názory a většinou s tebou souhlasím, byť ani řádek nanapíši... pro Ali:s tou Čínou máš pravdu...
21.05.2012, 20:25
Cina nezemele nas vsetkych, ale iba teba (cela cinska armada ta pojebe do riti)
22.05.2012, 05:11
Hmmm, dik za informaci, zajimave.
22.05.2012, 05:12
Teda diky, jsem se ted normalne zacervenal xD. Jinak krasna fotka cpt. Spauldinga je to muj idol.
22.05.2012, 05:12
Mam ti na to vubec odpovidat? No vidis.
23.05.2012, 20:18
děkuji...ikdyž můj idol je spíš Otis...ale cpt. je kapitola sama o sobě
21.05.2012, 17:47
0
no hej pochodovat vedia pekne len ci aj bojovat tak vedia. Armada nieje na krasu ale na boj.
21.05.2012, 17:40
0
Ali : Ty jsi komunista ???
21.05.2012, 18:22
Ne, nemohu se tak nazvat.
21.05.2012, 17:19
-1
Čína by pro nás mohla být vzorem. Absolutní smysl pro rodinu, odmítání násilí, harmonie...vše co nám chybí a vše co v nás kapitalismus zabil.
21.05.2012, 17:31
loooooooooooool odmítání násilí ty jsi fakt ještě větší připič než jsem doufal
21.05.2012, 17:34
Tvé doufání je tak důležité, asi jako to, kde se vrabec na poli vysral .-)
21.05.2012, 17:42
souhlas s tebou Ali
21.05.2012, 17:46
To jsi vážně pěkný dement, komunistická obdoba kurbary
21.05.2012, 18:11
alíku ty rudá svině, v Číně to sice funguje jako švýcarský hodinky, o tom není pochyb, ale za jakou cenu? Odmítání násilí? Jsi upadl na hlavu? Co to krvavý potlačování demonstrací, potlačování jiných ideových proudů, ty tisíce politických vězňů, jejich používání jako nedobrovolných dárců orgánů? Tuhle svobodu by sis přál ty sráči? – nebo ještě líp tu v podání KLDR?
21.05.2012, 18:21
swallow> náhoda je taková, že zrovna tvořím na tohle téma seminární práci. Zkoumám nazory lidí, kteří o Číně ví z medií (ty) a názory těch, kteří v Číně delší dobu pobývali. Výsledky jsou diametrálně odlišné. Čínská realita se zdá, dle výpovědí lidí co tam skutečně byli jiná, než líčí media. Buď jsi tam byl, a o zkušenosti se podělíš, za což ti budu velice vděčný. A nebo jsi tam nebyl, jen jsi zmanipulovaný buď učelově a nebo nevědomě nedostatečným a zkresleným mediálním obrazem. Tak, jak, jak jsi na tom?
21.05.2012, 18:28
odmietanie násilia?? ak to bolo myslené ako žart tak OK....jediný kto fakt odmieta násilie z azijskej rasi sú Tibetania a čínske hovná sú preto proti nim...
21.05.2012, 18:33
SMSDB-asi tak bych to viděl
21.05.2012, 18:34
ian_stuart_lakatos> opět. Zdroj. Jinak to je jen plácání debilovin a papouškování propagandy. Víš kolik je vůbec % občanů Tibetu vztahem k Číně? Víš vůbec jak se v Tibetu žilo, víš kdy tam bylo zrušené otrokářství, víš kolik Čína do toho regionu rve peněz. Víš že tam buduje vzdělávací instituce, nemocnice, infrastrukturu. A konec konců, ti otroci si tam teď žijí lépe, než jejich otrokáři. Tento problém je naprosto marginální záležitost v realitě. Nic méně, ne v hlavách zmanipulovaných konzumentů... To na uvod. Pokud jsi ochotný dát nějaké hodnotné informace, budu jedině rád...
21.05.2012, 19:01
ich absolútna neúcta k prírode a zvieratám ti nestačí??
21.05.2012, 19:15
ali myslíš, že uživatelé těchto zvrácených stránek jsou hloupé ovce? Co slovo to perla a docela mě to připomína zkreslující informace, které dělali komunisti v mediích před rokem 89.Jsem upřimně ráda, že jedinci jako ty zůstanou jen na internetu..
21.05.2012, 19:28
cristina> nemyslím si to. Doufám, že nejsou. Ale provedl jsem výzkum a zatím mi vychází, že většina respondentů jsou to, co ty můžeš nazvat tupé ovce. Bohužel. A ne, neporovnávám s tím co vím, s tím co si myslím. Právě porovnávám to co ví a myslí si oni s tím co ví, zjistili a věděli ti, co v Číně byli. Zní to fér, ne?Pokud máš nějaké návrhy, tak za ně budu rád. To co zde bylo před rokem 89. je v této záležitosti irelevantní. Řeším dnešek, přítomnost, realitu Číny x znalosti a názory lidí v ČR/SR které nabyli prostřednictvím medii.