ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Half Life 2

Komentáře
22.05.2012, 10:44
0
zajimave
21.05.2012, 22:40
0
hmm jsem také kolik rokou čekal na HL2 EP 3 ale kdo ví třeba rovnou dají HL3 ale snad nezapomenou jak měl původně ten příběh v HL2 končit neš ho museli předělat kvůli hacku
22.05.2012, 08:12
dám stahovat HL3 a mezitím dopařím jedničku i dvojku s datadiskama takže budu v obraze =)
21.05.2012, 22:06
0
:-))))
21.05.2012, 18:31
0
Ale v realite sú pri tom úplne iné pocity.
21.05.2012, 15:17
0
Huuuuu ORANGE BOX xDDD
21.05.2012, 15:08
0
kedy vide ta pica half life 2 epizode 3 ?
21.05.2012, 15:16
Nevyjde ty debile! Bude to rovnou Half-Life 3 EP3
22.05.2012, 15:46
Khasia meleš sračky a ještě bezdůvodně nadáváš, ty idiote. Valve zatím nikdy oficiálně nepotvrdili ani slovo o HL3, naopak vyvracej, že by na něm vůbec pracovali a několikrát oficiálně slíbili a potvrdili, že EP3 bude, že na ní už pracujou a že stopro bude dřív, než nějaký další pokračování. Prozatím nebyla jenom proto, že dělali na L4D, pak na Portalu2 a pak L4D2. Teď je na řadě EP3. Takže si tu nehraj na chytrolína, když na to nemáš a radši šoupej nohama LAMO!
22.05.2012, 15:49
A až jednou vyjde HL3, tak to bude stejná revoluce, jako HL1 a HL2 ve své době. Zatím maji ze source pořád co ždímat, takže není sebemenší důvod závěr trilogie dělat v jiném enginu. Až za xx let vyjde HL3 tak se všichni poserem.
22.05.2012, 16:45
Drogy jsou špatné ano... kámo valve bylo kritizováno za to že všechno oddaluje a dokonce si sami vytvořili měřič zpoždění oproti původnímu termínu. Valve je totiž z těch firem které radši posunou datum vydání než aby dodali na trh nekvalitní a neotestovanou verzi hry. Z tohoto důvodu u vlajkových lodí přestali udávat datum vydání. Tím že popírají vývoj je jen reklamní tah. Source? Source už je dávno mrtvé. HL2 se soursem bylo fajn, EP1 -EP2 jsou jen nádstavby aby si vyzkoušeli jaké to bude a kam se orientovat. Vem si kde je dneska graficky Crysis, CoD nebo Batlefield a ty by jsi takovou grafiku chtěl srovnávat se sourcem? Se prober. Valve dávno má vyvinutej engine kterej hravě tyhle všechny sračky strčí do kapsy, ale proč by ho ukazoval? Aby se ostatní mohli na jejich hru připravit a připravit je o peníze? Ne! Jakmile bude okurková sezońa a budou to mít hotový pustí to na trh a nebudou stíhat počítat peníze. Říká se tomu tržní strategie ¨, ale to dětsko které věří všemu co je napsaný na internetu nebo co mu doma řeknou nemůe chápat.
22.05.2012, 17:19
OMG! sice máš z půlky pravdu, Valve je jako Blizzard zvyklé vydávat kvalitní hry, které nepotřebují po vydání 2GB patch, aby to bylo vůbec hratelné, což je jednoznačně plus a ne mínus, jak to prezentuješ ty. Na druhou stranu je vidět, že jsi nehrál ani portal 2 ani Left 4 Dead 2, protože s každou další takovou hrou posouvají možnosti sourcu dál a to co předvedli v portalu 2 je naprostá pecka. Možná to není až tak dokonalé jako frostbite 2 (což je jedinej engine, kterej může sourcu konkurovat, nějakej crytek se může jít vycpat), ale na druhou stranu ten engine dokáže předvést dokonalé pohyby, efekty, fyziku a zároveň to rozchodíš na jakémkoliv kompu. Jen díky své neznalosti jsi schopnej říct, že source je mrtvej, protože když jsem např. zkoušel L4D2, dal jsem si grafiku a všechno na nejlepší co to šlo (mám noťas, takže jsem měl asi 3 FPS) tak jsem nevěřil vlastním očím, když jsem říznul katanou do zombíka a přesně tam kde jsem ho říznul měl otevřenou ránu, hlubokou, kde se ta kůže chovala jako kůže a dokonce v té ráně byly vidět i orgány přesně tam kde mají být a vypadaly přesně tak jak maj. A to takhle každý říznutí. Všechny ostatní enginy jsou více méně jenom na oko, aby to vypadalo, naproti tomu v source to opravdu funguje, vše se chová i vypadá tak jak má. Takže EP3 bude na topro v source, není důvod zatím vycházet na trh s něčím lepším, když pořád ještě nevyužili ten potenciál na maximum.
22.05.2012, 17:22
A ještě jednou vyzvednu to, že ten source je graficky naprosto skvostnej (v dnešní době, je vidět kvalitativní rozdíl od HL2) ale je tak dokonale napsanej, že ho prostě rozjedeš na čemkoliv naprosto plynule. To nikdo jinej zatím nedokázal. Zahraj si portal 2 na všechno best a uvidíš. Už v první scéně, jak se začně sypat ten pokoj ve kterém začínáš ti upadne brada.
23.05.2012, 15:57
Kámo soudíš blbě... dohrál jsem jak portal 1 tak i dvojku a nevím z čeho seš tak odvařenej. Portal rozjedeš na normálním source i v původním halflife2. Co to meleš že to rozjedeš na nevýkoný mašině? Není to náhodou o tom že source je už tu pár let a mezitím se počítače posunuli trošku dál? Zkus si pustit na plno LostCoast jestli ti to pojede nad 30 fps tak máš fákt hafo dobrej noťas. Ale tím neříkám že to je úžasné. Podívej se na způsob vykreslování scén. Najdi si na youtube jak je renderovaný crysis a jak half... zjistíš že crysis je úplně někde jinde. Ale beztak se tady prezentuješ a hádaš přitom mám pravdu zase jen já já já já. Protože ty tupounku, když bude Half3 proč by neobsahoval upravenej engine source? Když jsme totiž u té historie demmente... tak kdysi dávno kdyžs cucal ješě kozu své matce byl Wolfstain 3D, jedna z první stříleček 3D. Poté přišel boom v podobě Duke Nuke 3D kde přibyla voda. Ale hlavní kus práce udělal ID soft s Doomem kterej vytvořil platformu s konzolí. Poté byl Roten kterej byl něco jako datadisk doomu ale už nebyl tak slavnej. Z toho vznikl quake 1 kterej všechno posbíral a hnal to poprvé přes akcelerátory. Ale měl ovládací konzoli, noclip, god, apod. Nic novýho se nevytvářelo, ale celý engine se upravil a vznikla další bomba v podobě Quake2. Poté práva prodali a pokračovali v Quake 3, ale prodaná část prošla faceliftem a vznikl Half-Life .... ano half-life1 je quake2 ! Z něho vznikal nejlepší hra všech dob a to Counter strike, která do dnes drtí všechny hry. Asi všem už dojde že half-life2 s engien source a havocem je vlastně opět upravenej engine halfa1 neboli quake2. Takže nevím proč by halfLife3 Ep3 nemohl obsahovat engine jak ty říkáš ze kterýho nevymáčkli ještě všechno? Protože ho spíš upraví než aby vytvářeli něco nového. Proč taky? Jádro mají léty ověřené a já ti říkám že z halfa3 se posadí na prdel půlka planety.
24.05.2012, 20:25
Ty soudíš taky dost blbě, protože já začínal na hrách ještě dávno před Wolfenstainem, a celou tuhle historii co jsi tu popsal znám moc dobře. Až na ten detail, že jádro source je HAVOK, což je první fyzikální engine, kterej skutečně počítá fyziku objektů a jejich reálné chování, oproti grafice, kterou vypočítávají jiné enginy, kde je to všechno jen o grafice a ne o fyzice. Jinak LostCoast na svým noťasu rozjedu na full i s mým monitorem co má nativní rozlišení 1920x1080 a to není zas tak skvostnej, starej asi 5 let. Takže o té technické náročnosti skutečně něco vím a kdybys věděl na jaké šunce jsem kdysi hrál HL2 a stejně mi padala brada z té grafiky tak by ses smál tuplem. A tak to jde doteď a díky tomu, že je source konzoloidní engine (že se dá přes konzoli ovládat, ne že by byl pro konzole) tak se dá ještě dodatečně upravit na míru počítači, na kterým ho chceš rozjet. S každou další hrou, co na source vyšla se ten engine posouval víc, než jak vylepšovali engine od CoD MW 1 až doteď. A každopádně si stojím za tím (a není to jen můj názor) že source engine byl historicky nejlepší engine za celou dobu až do doby, než vyšel BF3 se svým Frostbite 2. Všechno ostatní je jenom o grafice a nemůže se to komplexnosti těhle dvou enginů rovnat.
25.05.2012, 08:42
Proti fyzice nic nemám, proti odvětlení bych něco měl, ale to jsou jen kosmetické úpravy. HDR není o čem se bavit. konzole source nebo původní Quake2 je jedno o čem se bavíme, je to prostě bomba tak i tak. Ale tím pádem ti říkám že HalfLife EP3 pojede jakož to half-life 3.
21.05.2012, 14:30
0
pičo, vždyť je to už 15 let co jsem to hrál. Asi si to zas nainstaluju a zapařím multiplayer... Pamatuju, že z toho mulťáku jsem měl zlý spaní.
21.05.2012, 14:42
13 let maximalne
22.05.2012, 09:50
Dobře... podzim 1999... takže máš pravdu
21.05.2012, 13:29
0
1) ten černoch není Eli. 2) když ho zabijete tka se dveře neotevřou a vy zůstanete navždy pohřbeni. 3) nevím přesně ale myslim že ani nejde zabít, protože jinak by jste nikdy neopustili onu lokaci.
21.05.2012, 14:45
všetko čo píšeš je vyvrátené vo videu....
21.05.2012, 14:47
ve videu je upravená verzía... Half je tak ohebný že ani nevieš.
21.05.2012, 14:52
to že sa dá modovat viem.... osobne som to neskúšal bo na všetkom mám linux...idem pozriet komenti pod origoš video či to je pravda.....
21.05.2012, 15:16
dneska odpoledne to vyzkouším...
22.05.2012, 23:01
Tak divil bych se, kdyby HL1 v linuxu nešel hrát. Pokud vim, tak jede i na openGl. Instalace s wine... http://wiki.ubuntu.cz/Half-Life
24.05.2012, 08:14
jj jde hrát na linuxu