Reklama
freesex.cz

Nahlášení komentáře

Obsah: 51436 - "Half Life 2"

Komentář: "Ty soudíš taky dost blbě, protože já začínal na hrách ještě dávno před Wolfenstainem, a celou tuhle historii co jsi tu popsal znám moc dobře. Až na ten detail, že jádro source je HAVOK, což je první fyzikální engine, kterej skutečně počítá fyziku objektů a jejich reálné chování, oproti grafice, kterou vypočítávají jiné enginy, kde je to všechno jen o grafice a ne o fyzice. Jinak LostCoast na svým noťasu rozjedu na full i s mým monitorem co má nativní rozlišení 1920x1080 a to není zas tak skvostnej, starej asi 5 let. Takže o té technické náročnosti skutečně něco vím a kdybys věděl na jaké šunce jsem kdysi hrál HL2 a stejně mi padala brada z té grafiky tak by ses smál tuplem. A tak to jde doteď a díky tomu, že je source konzoloidní engine (že se dá přes konzoli ovládat, ne že by byl pro konzole) tak se dá ještě dodatečně upravit na míru počítači, na kterým ho chceš rozjet. S každou další hrou, co na source vyšla se ten engine posouval víc, než jak vylepšovali engine od CoD MW 1 až doteď. A každopádně si stojím za tím (a není to jen můj názor) že source engine byl historicky nejlepší engine za celou dobu až do doby, než vyšel BF3 se svým Frostbite 2. Všechno ostatní je jenom o grafice a nemůže se to komplexnosti těhle dvou enginů rovnat. "

Obchodní jméno: LiveNet, s.r.o.
Sídlo: Náprotivná 353/27, 930 12 Ohrady, Slovenská republika
IČO: 44 314 213
Kontaktní údaje: info@zvraceny.cz

Na společnost LiveNet, s.r.o. se vztahuje pravomoc Slovenské republiky a působnost regulátora, kterým je Rada pro mediální služby.
Společnost LiveNet, s.r.o. nepodléhá samoregulačnímu mechanismu.
Číslo registrace: RPL/3

Nepoužíváme chatbot nebo jiné automatické nástroje, při komunikaci můžete nám napsat po český nebo slovenský.