ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Švindlerův seznam

6262x
Komentáře
11.04.2012, 15:20
0
Jen jiný pohled na věc!! Nicméně, názor že systematické vyhlazování neproběhlo, nesdílím. Ale o jeho účinnosti dost pochybuju, bylo vedeno špatným směrem. S likvidací válečných zajatců a židů(i když ti svou pověst taky nemaj bezdůvodně), zásadně nesouhlasím to bylo svinstvo... a ten zbytek?? Cikáni, buzeranti v cyklonu?.. záslužnej čin!! Ještě postižení - tam je to horší a složitější. Základ je když se to zjistí(tenkrát to moc nešlo) nenechat žít a hlavně vyrůst...ikdyž zabíjet slabé a nemocné je už taky slušný humus, ovšem pro prospěch většiny??(Schválně to píšu s ??, tady nemám jasný názor) A na závěr političtí a jiní odpůrci, tady mám jasno, věřili v něco jiného a bojovali(za to jim čest), nevyšlo - riziko podnikání!! Tak bych to asi viděl já, přibližně!!!........nikoho nesoudím ani neodsuzi, nežil jsem v té době!
10.04.2012, 07:46
1
Tak jinak. Jednomu pořád nerozumím - za války, se z Evropy ztratilo poměrně dost Židů - jenom z Československa asi 265 tisíc. Kam se to všichni poděli ??
10.04.2012, 09:56
Žádná válka přeci nebyla...
RTW
10.04.2012, 17:22
podle některých osvícených komentů,zemřeli na tyfus a o ostatní se postaraly únosy mimozemšťanů!!!!!!
10.04.2012, 01:29
0
tinyurl.com/d46kagl Revizionistická literatura, kdyby někoho zajímala
09.04.2012, 21:56
0
no ... těžko říct jak to všecko bylo ... nicméně jenom tak ze srandy se podívejte jak dopadli všichni akademici a vědci kteří se "proveditelností" holokaustu zabývali ... "The Sons of the Memory of the Jews" jim to řádně vysvětlili se zbraní v ruce a z akademiků a vědců se stali nejhorší antisemiti na světě ... jenom tak na závěr - o tom že plynový komory a vůbec celej holokaust nemohl být se s trochou dřiny dají sehnat materiály s vědeckým podkladem , ale naopak člověk dostane do ruk jen "beletrii" o Kateřině Horovitzové a spol. asi proto že je nemorální pokoušet se vůbec něco popírat nebo dokazovat... pár set let zpátky se upalovalo za tvrzení že země není placka ... Takže když už někdo takový video v Německu natočil má prakticky rezervovaný místo v kriminále - poněvadž světe div se popírat holokaust je zločin ...
09.04.2012, 22:12
já nejsem na ničí straně, mě je docela putna co se tam tenkrát dělo, ale ten humbuk kolem toho je přehnanej. Už to, že tak fanaticky brání tu jedinou oficální verzi je podezřelý, takhle křečovitě se brání vždy jen ti, jenž mají nečistý svědomí, ale usuzovat ze současnýho stavu koncentráku, kdy se tam za ty léta mohlo předělat tolik věcí k obrazu svému je zbytečnost, stejně tak názor přeživšího nemusí znamenat nic, kdybych já něčím takovým prošel, taky budu zveličovat, takže všechny tady ty dohady co a jak bylo jsou dle mě oboustraně zbytečný
09.04.2012, 22:14
genocid se odehrálo jen v minulým století tolik, žádná si nevysloužila ani tolik mediální pozornosti. což nic nemění na faktu, že nacisti byli zkurvený hovada,
09.04.2012, 21:50
4
ALi ty špíno rudá je na čase aby Ti dělnická strana omrdala tvuj vrásčitej zadek
09.04.2012, 22:07
stačí když mu tam strčíš tu svou lopatku
09.04.2012, 21:24
1
pro všechny zúčastněné dohadovače z obou stran, jak pochybovače tak přicmrndávače mám takový nápad: zkusíme je znovu zprovoznit, naženem tam cikány a podle výsloedků usoudíme, zda to bylo proveditelný nebo ne, ti nikomu chybět nebudou, jen kocábovi a džamile a ti půjdou taky a aspoň jednou provždy ukončíme ty neustálý nikam nevedoucí dohady, jasný?
09.04.2012, 21:48
ty jsi fašoun ja jsem Čech šukat budem oba plech
09.04.2012, 21:51
jen nenávidím cikány jako 90 % národa, věřím že by sis nakonec taky svýho cikána přihodil, nedělej že ne
09.04.2012, 22:01
ja nenavidím svého ptáka že se dneska udělal zmrd po 3 minutovém výkonu
09.04.2012, 22:06
jestli chceš, tvého ptáka přihodíme do komory taky, pro tak maličkou věc se tam místo jistě najde :-D
RTW
09.04.2012, 19:11
-1
keysersoze : my tě omluvíme!!!!! Ty za to nemůžeš!!!! To si jen příroda s Tebou krutě zažertovala!!!! A jinak Ti zdraví slouží??????
09.04.2012, 19:18
rtw-děkuji cítím se dobře a když je mi někdy hůř, tak stačí přečíst si tvoje komenty a vše se v dobré obrátí
RTW
09.04.2012, 19:21
keysersoze : tak to jsem moc rád,že mám na Tebe takový blahodárný vliv!
09.04.2012, 19:27
rtw-ty určitě, na to vem jed, vlastně cyklon B !
RTW
09.04.2012, 20:12
keysersoze : já mám smysl pro černý humor DDD
09.04.2012, 21:47
rtw-tak to má být
09.04.2012, 18:54
0
w8w 09.04.2012, 17:44 Odpovědět Nahlásit SPAM keyseroze: já vím, že to nemá cenu,ale bavím se tím, jak zaslepenost může vypínat logický úsudek. Lepší je jít se stádem, než být za ohradou ikdyž víš že máš pravdu no ne? :-))) Je fakt, že mne někdy udivuje, jak obrovskou moc ma současná propaganda. Nejde o to, že prostě nevěří předkládaným argumentům či důkazům, ale oni prostě ani nechtějí přemýšlet, chybí jim kritické myšlení. Přijmuli jednu pravdu ala "vždyť to říkali v televizi" a i přes zjevné díry v oficiální verzi melou to co je po nich žádáno. http://cs.wikipedia.org/wiki/Koncentra%C4%8Dn%C3%AD_t%C3%A1bor_Mauthausen-Gusen W8W úplně blbej zjevně nejseš, ale tobě by vyloženě pomohlo navštívit aspoň Manthausen a promluvit si přímo tam s těmi lidmi kteří to přežili, protože až všichni zemřou tak už tu zbyde prostor jen pro takové jako jsi ty, kteří si něco přečtou a snaží si za tím tvrdošíně stát!! Pravdu najdeš u těch lidí s tetováním na ruce, ne u těch za monitorem! KeyserSoze: byl bys překvapenej jak bys nosil šutráky po schodech smti v Manthausenu,kost a kůže, živenej zhnilou řepou, ale s vědomím, že když to vzdáš tak tě prostě zastřelej!!
09.04.2012, 19:01
container-to je pěkná blbost, když seš podvyživenej a nemáš kde vzít energii, tak to tělo prostě nepřinutíš. ale je to můj názor, ty máš jiný a proto se nikdy neshodneme
w8w
09.04.2012, 19:52
Container: edíky za kompliment :-))) Prosimtě spozsta oněch svědectví se ukázaůla jako vymyšlená. Slyšel sem vyprávět mnoho těch holomegastar a jejich tvrzení jsou lzivá odporující logice i fyzikálním zákonům. Mnoho svědků holokaustu bylo usvědčeno ze lži,ale nemluví se o tom, někdo by se mohl začít ptát... Mauthausenské schody jsou pověstne, psal o nich např. MUDr. Bláha ve své knize.
09.04.2012, 18:16
0
Pry:"Tyto komory nepochybně zachránili životy statisíců lidí"D Tak tomu říkám fejk)))Hovado nacistický
09.04.2012, 17:47
0
...když se mluví o KT a ukazují se fotky (mimochodem moc těch fotek není,jsou to stále ty samé) na kost vyhublých vězňů a hromady mrtvol, člověka tak napadne jestli to nejsou taky oběti epidemií třeba tyfusu, který řádil za války, peníze šly hlavně na frontu a na udržení minimální hygieny už nezbývalo. Další věc je ta, že vězeň který je kost a kůže a sotva se drží na nohou by těžko mohl pracovat, to by toho moc neudělal a byl by k ničemu. A nakonec je dobrý v tom dokumentu ten žid co vypovídá jak to bylo. Tomu bych nevěřil ani nos mezi očima, ani jednou se nepodíval do kamery, proč asi-asi to četl !
fh4
09.04.2012, 16:48
0
Hodně by mne zajímalo,kdo je autor tohodle myšmaše. Bud byl sjetej jak prase,nebo je to beznadějnej zoufalec kterej si myslí že mu to někdo sežere :-). No ale stejně se asi najde pár nácků (jinak řečenomezenců),který si tohle video vezmou za své a budou se jím ohánět při vysvětlování nevysvětlitelného...Kdo tomuhle videu věří,je totální IDIOT !!! :-))
w8w
09.04.2012, 17:39
Klobouk dolu... tys nám to nandal! Argumenty na úrovni, z kterých úplně čiší tvá erudice ohledně historie! dokonce se ti povedlo nás odhalit jako nácky-vypatlané hlavy...ještě jenou klobouk dolu, blednu závistí před tvým intelektem. Jen víc lidí jako ty a svět bude hned jasnější, krásnější a všichni se budou mít moc rádi!
RTW
09.04.2012, 19:07
w8w : Ty se mi snad tady jen zdáš!!!!!!! Já zapomněl ,že Áda Hitlerů vlastně dostal nobelovou cenu za mír!!!!!!! Ty hromady ne lidí,ale jen koster obtáhlých kůží co spojenci buldozérama hrli do masových hrobů,byla vlastně jen fotomontáž!!!!!!Děcko je Ti 18 let,že tady navštěvuješ tyto stránky???
RTW
09.04.2012, 19:08
ode mne palec nahoru
w8w
09.04.2012, 20:01
rtw: kde sem neco takového tvrdil? Ne nebyla to fotomontáž! Oběti tyfu! Však taky spojenci několik táboru drželi v izolaci i s vězni. Báli se, že se tyfus dostane ven. Ty haldy mrtvol , známý dokument v nemz zahrnují ty mrtvoly buldozerem jsou obrázky obětí tyfu,né však plynování!!!!
RTW
09.04.2012, 20:10
w8w : My dva na to máme zcela odlišný názor.Proto nemá cenu si tady vnucovat své pravdy.Jen si myslím,že 90 procent soudných lidí si myslí,že nacisti systematicky vyhlazovali rasově nevhodné obyvatelstvo.Shodneme se?????
fh4
10.04.2012, 17:03
W8W,zatím jsem nenapsal žádný argument,to byl jen můj pohled na věc. Ale opravdu rád s tebou budu diskutovat o historii máš li zájem,a říkám rovnou,vyvrátím jakýkoliv tvůj zcestný názor který tu hájíš. Jak vysvětlíš miliony civilistů který se nikdy nevrátily domů ? Jak vysvětlíš statisíce postřílenejch civilů na Ukrajině,Bělorusku,Rusku mobilnímy komandy ? Jak vysvětlíš masakr v Babim Jaru při kterým byly mimo jiné házeny děti do vzduchu a za letu stříleni ? Co třeba naše Lidice ? A můžu pokračovat stovkami zdokumentovaných zvěrstev máš li chut oponovat...Jasně,jednodušší je tvrdit,že tam ty lidi umírali na tifus. Jestli si tohle někomu sežral a opravdu tomu věříš,seš ober magor a s takovím ichtilem nelze vést dialog.Tak pa šašku :-))
w8w
09.04.2012, 15:50
-2
Nejde mi o obhajování nacistických zvěrstev,ale o historickou pravdu.. Zeptejte se sami sebe, jaká historická událost má svuj jediný výklad ošetřený zákonem ve většíně státech EU... Zkoumání toho co se stalo mi v případě holokaustu evokuje pohled na ony 3 sošky opic co si zakrývají oči, hubu a uši !
09.04.2012, 20:12
Holokaust je bezprecedentní záležitost. Žvásty a vyvracení slouží jen a pouze k rehabilitaci nacistyckých zrůd. Takové chování je velice nebezpečné, jelikož směřuje k rehabilitaci nacizmu jako ideologie. Je v pořádku že je na to zákon. Ale je to mnohem horší a méně učinné, než celospolečenský odpor proti fašismu jako politika daného státu. Izrael je stát, který páchá zvěrstva proti lidskosti. Je to agresivní stát. Tam se judaismus naprosto zvrhl v obyčejný nacionalismus, který v ledasčem dotahuje i hitlerův nacizmus. Navíc vlastní jaderné zbraně, a zdá se že nemá zábrany je použít minimálně jako výhružku. Snad se neuchýlí k ničemu zásadnějšímu, ale s nejsilnější mocností v zádech není ani tahle možnost vyloučená. Každopádně to nemá s holocaustem co dělat. Kritizovat agresivní politiku izraele nemá co dělat s popírání autenticky zdokumemntovaném, nevyvratitelně dokázaném zvěrstva jako byl holokaust.
w8w
09.04.2012, 15:21
-1
S tou výbušností autor přestřelil, ovšem to ostatní je fakt. Právě že nacisté puntíčkářsky vše zaznamenávali, tak existují důkazy podložené písemnými rozkazy, směrnicemi atd.. Například existuje písemný rozkaz Himléra veliteli tábora, aby zajistil rapidní snížení počtu úmrtí v táboře na tyfus. proto ty odvšivovací komory na hadry.. Pokud nebyl tento tabor vyhlazovací, tak co byl? Byl to prostě koncentrační tábor-hned vedle byl obrovský průmyslový komplex, kde vězni makali.. Ali tad píše že byl v Auschwitz a co tam vše viděl...Používal u toho koukání mozek? Ja ano a to co je v tomhle dokumentu sem tam viděl taky. Co dělájí v "plynové komoře" odpady na záchody? Vybourané příčky, dveře jak do králíkárny,ale né hermetické dveře do komory? Jak se mohlo do tak malé místnosti nacpat tolik lidí-jak uvádějí svědci...? Ali archivy jsou nacpané dokumenty, které jsou však záměrně ignorované! Ty co se nehodí do oficiálního pohledu na tehdejší konání nacistu o těch se prostě mlčí..
09.04.2012, 15:28
A doprdele zapni ten vřed na krku a přemejšlej proč asi ty archivy vznikly!!
w8w
09.04.2012, 15:40
Rád se nechám poučit proč? :-))
fh4
09.04.2012, 17:03
W8W,ty jsi taky pěkně vylízaná palice :-)). Normální nezaujatý lidi by snad ani nikdy nemohli uvěřit,že se v těch táborech něco podobného dělo. Ale právě až stupidní německá důslednost vést o všem záznamy,tyhle fašouny sama usvědčila z těchhle zvěrstev.Existujou tuny písemnejch záznamů,že je bezpředmětný vést diskusi,jestli se to všechno opravdu stalo.
09.04.2012, 17:35
w8w-je to marné, to jim prostě nevysvětlíš
w8w
09.04.2012, 17:44
keyseroze: já vím, že to nemá cenu,ale bavím se tím, jak zaslepenost může vypínat logický úsudek. Lepší je jít se stádem, než být za ohradou ikdyž víš že máš pravdu no ne? :-))) Je fakt, že mne někdy udivuje, jak obrovskou moc ma současná propaganda. Nejde o to, že prostě nevěří předkládaným argumentům či důkazům, ale oni prostě ani nechtějí přemýšlet, chybí jim kritické myšlení. Přijmuli jednu pravdu ala "vždyť to říkali v televizi" a i přes zjevné díry v oficiální verzi melou to co je po nich žádáno.
09.04.2012, 17:54
w8w-máš pravdu, je to jednodušší a člověk nemusí přemýšlet. A co se týká propagandy, tak na té se pracuje od války, né? Už 66 let jsou lidé utvrzováni v něčem a tak tomu věří. Je fakt že tato propaganda pomohla židům získat ve světě obrovskou moc a o to přece šlo
w8w
09.04.2012, 18:06
keyseroze: dovedeš si představit co se stane, kdyby se ukázalo, že král je nahý? Už žádné holokaustové výpalné, už žádné ponorky z německa do izraele, už žádné buuuuu holokaust, když někdo ukáže na izraelský rezim jako na genocidní... Udržení této verze holokaustu ma dva zásadní vyznamy... jednak obraný štít proti kritice a prostředek na prachy a dále odlišením od ostatních genocid jako něco vyjímečného...stačí srovnat gulagy, režim v SSSR a německé koncentraky..
09.04.2012, 18:40
Plynovou komoru lehce uděláš z obýváku nebo skladu. Stačí zavřít dveře a ucpat díry, pokud tam nějaké jsou. Dekontaminace se provádí odvětráním. Dneska se tímto způsobem likvidují třeba štěnice. Říká se tomu Fumigace. Proč jsou tam odpady? Proč by neměly být? Kde máš jistotu že byl ten objekt postaven jako plynová komora a ne jako umývárna která se časem změnila na plynovou komoru? To co píšeš jsou spekulace a ne fakta.
09.04.2012, 18:54
w8w-je mi to jasné, všechno je promyšlený plán, který jim vyšel
09.04.2012, 18:56
...tys to doma asi zkoušel ne? a trochu ses nadýchal cyklonu B, ale to je v poho, to odvětráš !
09.04.2012, 14:56
0
Žádné seriozní historické bádání se neobejde bez dlouhého pátrání v archivech a rozboru dokumentace. Nacisté, ze své puntičkářské povahy a průšácké výchovy byly ve vedení dokumentace a statistik mistry. Jenže to tento pán nejspíš musel ignorovat, aby výsledek jeho "bádání" odpovídal záměru...
09.04.2012, 13:42
1
kdyby ten kníratj ubožák nechal splynovat pouze cikány, tak bych proti němu nic neměl a ještě bych ho oslavoval a v den jeho narozenin nechal ustanovit státní svátek, židi mě nechávaj chladnýho, ale s jeho názory na Slovany a s jeho totální destrukcí celé Evropy bych mu rozdupal koule a umlátil šutrem do hlavy
fh4
09.04.2012, 16:36
Jo to je přesně můj názor,ještě dneska by toho kníratýho šaška lidi oslavovali :-)
09.04.2012, 13:25
1
Co to je za sračku? Že tam byl cyklon B kvuli bezpečnosti personálu a vězňů? Že zachránil tisíce životů? Že do koncentráku přinesly smrt až vši? Tento "dokument" je dílo poblázněného idiota, a míří na stejně inteligenčně a ultrapravicově založenou skupinu lidí. Tam to možná zafunguje. U normálních lidí ne. Byl jsem v Osvětimi, obou táborech. Stroj na smrt, plynové komory, šibenice jak venku tak přímo na chodbách baráků, zeď u které zemřely tisíce lidí. Škoda, že autor kromě popírání masového vraždění v nacistických lágrech nepředládá svoji teorii o tom, že pokud se tam nedělo to co se obecně tvrdí a proti čemu on polemizuje, tak co se tam teda dělo a k čemu to bylo určené? Podle začátku mam dojem že teda se tam bojovalo hlavně proti vším a před tyfusem se bránili lidé, tam nahnaní. No ale dost možná by pán vzal za vděk i dobovými propagandistickými dokumenty o tom, jak že se vlastně tam židé mají dobře a jak je o ně hezky postaráno. Je to hnus! Na dnešní situaci mi ale trošku vadí to, že oběť koncentráku= žid. A taky mi vadí pomalu se posouvací rovnítko mezi člověkem co je proti Izraeli a nacistou. Vedle ohromného počtu žitů byly oběti koncentračních taborů i tisíce komunistů, odborářů, cikánů, rusů, obecně slovanů, křesťanů, i němců, inteligence atd...a mám dojem, že je nám v poslední době podsouváno, že obětí je pouze ten žid. Mám trošku obavy, jestli takto mířené dokumenty (které ohledně vyhlazování a zločinů proti lidskosti způsobené nacisty byly namířeny výlučně proti židům) a upravování dějin nemá spíš za ukol vzbuzovat proti židům nějaké negativní nálady. Celkem často se zde setkávám s tím, že někdo nechápe co píšu, překrucuje to a vkládá mi do ust něco co jsem vůbec neřekl ani nemyslel. Proto to ještě zjednoduším aby to někdo špatně nepochopil. Přijde mi divné, že další skupiny obyvatel, které byli za nacistů systematicky likvidovány jsou velice upozaděny, až zamlčovány. Docela chápu proč se nemluví o komunistech, kteří byli (mj. v německu, ale i v zabrané ČSR), jako jedni z prvních na ráně...chápu, že je zde politické zadání stotožnit nacismus s komunismem, a kdyby se otevřeně mluvilo o tom, jak začal Hitler svou vládu pálením marxistické literatury a zatýkání německých komunistů, sociálních demokratů a odborářů, nemusela by se nová kapitalistická verze historie uchytit...
09.04.2012, 13:47
ty raději pomlč, v tom cos napsal, máš sice vyjímečně pravdu, ale ta tvoje krasnaja armija nebyli taky žádní svatoušci, co dělali v Polsku a na Ukraině, to jejich "osvobození", gulagy, kde skončilo víc lidí než v koncentrákách, nepočítaje
09.04.2012, 15:02
Raději nechám své mlčení a nemlčení na svém uvážení. Co dělala rudá armáda v Polsku? Chceš mluvit o Katyni? O té katyni kterou goebbels mistrovky obrátil proti SSSR a jehož teorie byla po válce naprosto vyvrácena? Je smutné, že dnes k této goebbelsově propagandě, která byla mezinárodní komisí vyvrácena se dnes obrací poměrně značná část neznalé populace. Prameny antikomunistické hysterie ohledně gulagů jsou hlavně dvojí. První je tzv. Černá kniha komunismu, kterou sepsal ultralevičák Curtois a léčil si v ní své komplexy. V dalším hlavním pramenem je dílo Solženicyna - vymyšlený román. Oba zdroje nemohou být zdrojem seriozní práce. Jsou to smyšlené bláboly. V odborné diskusi již mnohokrát vyvrácené. V polemice neostály. Jestli chceš stavět své názory na pohádkách, tak prosím.
w8w
09.04.2012, 15:47
Prostuduj si něco o Bavorské republice rad, zjisti si neco o Luxemburgové, Eisnerovi a dalších prominentech bolševizace Výmarské republiky... Možná pochopíše proč nacisté po uchvácení moci tak zametli s komunistama a většina němců jim ochotně pomáhala to si piš!
09.04.2012, 13:10
0
Informace z videa které se dají ověřit. Cyklon B obsahuje kyanovodik (Hydrogen Cyanide). Pokud je koncentrace kyanovodíku ve vzduchu 0,018% (0,181‰) tak člověk umírá do 10 minut. Při koncentraci 0,013% (0,135‰) člověk umírá do 30 minut. Výbušnost začíná od koncentrace 5.6%.. Výbušná koncentrace je tedy 280 krát vyšší než ta která usmrcuje do 10 minut. http://www.cdc.gov/niosh/ershdb/EmergencyResponseCard_29750038.html http://www.fireengineering.com/articles/2009/06/hydrogen-cyanide-new-concerns-for-firefighting-and-medical-tactics.html Z toho mi vychází, že informace z videa o tom že by musel plyn explodovat je buď cílená demagogie, nebo amatérismus. Další informace z videa se nijak lehce ověřit nedají, takže se nedají brát vážně protože by to byla spekulace.
09.04.2012, 12:56
-2
Co to je za nacistickou sračku? Na to se nedá dívat, kterej blb to sem vložil?
09.04.2012, 12:35
0
sere mě ten velkej pták po pravý straně
09.04.2012, 09:37
-3
to nam jako chteji nakecat ze tam nikoho neplynovali?jeste reknou ze zadna 2.sv nebyla ne
09.04.2012, 10:28
LOOOOOOOOL dyť ani nebyla..ty si v ní snad byl ? :-))
09.04.2012, 03:43
-4
Bože můj,takové lži se ani nedají číst,ty zmrdi německý popřou všechno!!!!!!!!Nemám slov!Je bych tam nahnala!
09.04.2012, 09:04
a tys tam tehdá byla, že víš, co je pravda?
09.04.2012, 10:28
LOOOOOOOOOOOOOOL víš hovno čubko
09.04.2012, 12:19
...nekonvertovala jsi k judaismu ty nevěřící běhno?!
RTW
09.04.2012, 15:12
Které nacistickofašistické hovado to tady mínusuje!!!!!!!!!!
08.04.2012, 21:57
0
trochu matematiky: 641 500 / 365 = 1757 kg/den kde vzali tech 15 kg/den ??? to tam bylo 117 peci ??? to asi tezko kdyz tvrdi ze 120 krematorri v soucastnosti je 1000x vic jak bylo za valky. Nesmysl na nesmysl, to mohou promitat ve skolce
09.04.2012, 00:47
Chybí ti tam destinná čárka!!! Těch tun bylo 641,5
09.04.2012, 11:22
zadna carka nechybi ja to pocital v kilech ne v tunach . Ve filmu taky udavali 15 kg na den. Vis jinca 641,5 tun je 641500 kg
08.04.2012, 21:41
0
jooo a k tomuhle se hlasi mistni nazi kids
08.04.2012, 21:48
toto je dost primitívne zmýšľanie... prirovnal by som to k inkvizícií...
08.04.2012, 21:08
0
dejiny píšu víťazi... za takých 4-5 storočí sa budú učit v skole o našom storočí ako veku veľkých klamstiev....
09.04.2012, 12:13
...tak tak !
08.04.2012, 20:25
0
Není to "Švindlerův seznam" ale SCHINDLERŮV:-)
08.04.2012, 20:58
LOOOOOOOOOOOL
09.04.2012, 12:02
Přesně tak Brutus
09.04.2012, 12:13
...není to Schindlerův seznam ale Švindlerův !
09.04.2012, 13:00
Tahle sračka není Schindlerův, ale Švindlerův, protože při natáčení těchhle nesmyslů nácíčci švindlovali, kde mohli.
08.04.2012, 20:18
0
Osvětim (německy Auschwitz), která byla největším nacistickým koncentračním a vyhlazovacím táborem, byla založena na Himmlerův rozkaz z 27. dubna 1940 v blízkosti polského městečka Oświęcim. První vězňové - především Poláci věznění z politických důvodů - sem byli zavlečeni v červnu 1940 a byli využíváni k otrocké práci. V březnu 1941 zde již bylo registrováno více než 10 tisíc vězňů. Osvětimský tábor byl známý pro svou tvrdost. Neblaze proslulý byl především blok 11 (tzv. bunkr), kde byli vězňové trestáni tím nejkrutějším způsobem. Před ním stála tzv. černá zeď, u níž se konaly časté popravy. Nápis "Arbeit macht frei!", který byl umístěn nad hlavní bránou osvětimského kmenového tábora, tak byl pouhým cynickým výsměchem.
08.04.2012, 19:17
-4
Jsme sice na Zvrácených, ale tak toto hoši už trochu přeháníte!! Dědův brácha se obrací v hrobě a děcka co se kurva nudíja tak sem dávají takové videa!! Doporučuji smazat!!
08.04.2012, 19:32
LOOOOOOOOOOOOL smaž sám sebe pošuku !!!A dědovi polib jeho chcíplou prdel !!
08.04.2012, 19:46
Hele samojeb to už jsi mohl napsat na toto téma nějakou esej ty a bylo byto určitě víc přesvědčivější než tohle video!
08.04.2012, 20:17
Jo jo pravda boli a musi se mazat .
09.04.2012, 09:02
09.04.2012, 12:11
container-a co ta technická fakta, to tě nezajímá? Přemýšlej trochu a přečti sdi o použití cyklonu B, tak jak je to prezentováno to nemohlo fungovat!
09.04.2012, 15:18
keysersoze hele na ty vaše technické data ti kašlu!! Mě stačí návštěva zmíněného místa s vysvětlením všech věcí od člověka kterej to zažil!! Pokud máš zájem tak sice jich už moc nežije, ale jezdí se rok co rok a prohlídka by ti jistě prospěla!!
09.04.2012, 15:26
To, že jsem rasista za to jsem se nikdy nestyděl a netajil jsem se stím, ale jak to tady sledu tak se to tu hemží jen samou nacistickou chamradí!!
09.04.2012, 17:21
container-akorát by mně utvrdila v tom že to tak mohlo těžko fungovat
08.04.2012, 19:14
0
tak ze holokaust nebyl to už je jasný snad dávno.
09.04.2012, 12:08
...ti kteří se spokojí s málem informací věří všemu a ti kdo přemýšlí, vědí o holokaustu své...
08.04.2012, 18:36
-2
Tak totální píčovinu jsem už dlouho neviděl. Říkaj se tam naprosto zjevný nesmysly ( ten o těch mrtvolách, co by explodovaly, ptž měli v plicích CB je fakt pro malý děti ) a autorovi bych přál, aby přijel do Březinky jako běžná řadová židovka, a byl zplynován v té komoře, co nebyla, tím plynem - co nefunguje.
09.04.2012, 10:08
tak tak