ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Komunisti (něco pro aliho)

4370x
Komentáře
03.04.2012, 21:47
1
za komanču se kradlo tajně a nikomu nic nechybělo dnes se krade veřejně a lide budou za chvilku trpět hlady, pokud mi lide něco něudělame tak tenhle stat pujde do sraček.
05.04.2012, 14:58
jop
03.04.2012, 18:44
0
Vtipne je, jak si tu kazdy otvira hubu, ale kdyby byl ten vas "slavny komunismus", drzite hubu...
03.04.2012, 18:46
Pedro, ten nick mas jeste z dob StB?
03.04.2012, 18:47
Sry Pedro,ze jsem si te vzal do ust, reagoval jsem samozrejme na naseho komunistu Aliho
05.04.2012, 14:58
ty raději nereaguj magore, ztrácíš se sám v sobě. Dneska si tu hubu otevři a jsi bez práce, pokud nějakou máš.
03.04.2012, 14:09
-1
Pedro, prostě se tady ta tvá uploadnutá sračka kde je hlavní aktér antikomunista Heller a skupina pravičáckých uchylů minula učinkem. Snad příště...
03.04.2012, 14:12
ALi_ : drž píču komunisto. 8))
03.04.2012, 14:13
klidně .-D
03.04.2012, 14:25
myslím že ne jestli se něco stále opakuje ovečky to budou považovat jako za holek fakt jinak jsem levičák ani pravičák socan či komunista jedinou stranu kterou já osobně uznávam je ta moje ) vláda se na tebe může kdykoliv vysrát ale ja sám sebe nikdy nepotopím ty komanču rudá tlapko
03.04.2012, 14:26
"nejsem" zkus si něco napsat ty vole za jízdy na notásku zmrde
03.04.2012, 14:29
pedro> to jsou jen utopické představy nějakého puberťáka. Jestli jsi na tom věkově jinak, tím hůř. To že tvůj psychický vývoj zaostal nad fyzickým je sice k politování, ale tragedie to není. Je šance že se to srovná. To že se sám neoznačuješ za pravičáka je sice veselé, ale nepravdivé. Tím jak se stavíš proti společnosti a proti právům pracujících se k pravici jasně řadíš, aniž by jsi toho byl vědom. To je asi další věc z mnoha, co ti stále unikají...
03.04.2012, 14:37
večer se tady sejdem a pokecame ted nemám čas si s Tebou psát zamilovaná psaníčka čau
03.04.2012, 13:08
0
jo jeste jsem zapomel,komunismus mam rad neni vychytanejsi system nez tento a kazdy system z neho cerpa a cerpat bude...a ted se poserte:-D
03.04.2012, 13:43
přesně jak říkáš, ale co chceš od dementů, kteří to vůbec nezazili a mají vyposlouchané rozumy od tatíků, kteří za komunizmu vegetovali, studovali, jezdili na rekreace a podobně. Myslím, že Ti, kteří mají právo na špinění, je tu opravdu jen hrstka, pokud vůbec někdo.
03.04.2012, 14:01
dva hlupáci se hledali až se našli ) jestli jste chudí či jinak neuspěšní rozhodně je lepší se pořád na něco vymlouvat, může za to kapitalismus že málo vydělávam? ne protořže jsem neschopný a lenivý ted máte jedinečnou příležitost být čím chcete zaměřit se na tu oblast v podnikání kde jste opravdu dobří a věnovat se jí na 100 % ! ale jednodušší je si sednou k televizi a nadávat nadávat na politiky, ja k Vám byl život nespravedlivý, jak jste tlustí že se nevejdete do kalhot... bla bla bla stoupněte si před zrcadlo a radši si řekněte jsem neschopná lenivá nula ta vše můžou kapitalisti, zlatí komunisti Ti ode mě nic nechtěli, vždy mi našli práci a nemusel jsem vůbec myslet.... bando jen si lezte hnupovi Alimu do zadku u mě jste stádo bez názoru a budoucnosti!
03.04.2012, 14:02
na překlepy mrdám jedu vlakem a drncáto se mnou a kunda se na mě usmíva šmejdi
03.04.2012, 14:13
Nejsem hňup, nejsem neuspěšný a neviním ze všeho kapitalismus ale kapitalisty. Další serie tvých omylů? Kolikátá už?
03.04.2012, 14:16
elis> a to zase bude zájemců o vstup do strany až se to votočí .-)
03.04.2012, 14:17
musím Tě zklamat ja jsem naprosto v obraze jen se nevyznám v komunismu, ale v kapitalismu ) ten mi stačí abych byl za pár let uspěšnější než ty ) ty si budeš žít ve sračkách co máš v hlavě do konce svého červeného života
03.04.2012, 14:25
pedro001> Vyznáš se v kapitalismu? Kolik let jsi se věnoval studiu ekonomie? Kapitalismus studuji od střední školy, mám titul Bc. z kapitalistické ideologie a momentálně kapitalismus studuji na mgr. programu. Takže jsme kolegové?
03.04.2012, 14:26
"jen se nevyznám vk omunismu" - tak proč o něm meleš? Víš že je dost hloupé mluvit o věcech o kterých nic nevíš?
03.04.2012, 14:36
jo bohužel studuji jen stavárnu takže mé kapitalistické názory jsou jen čistě amaterské šmejde
03.04.2012, 15:53
A takže tvoji drazí rodičové byli asi tedy opravdu ve straně a kolik lidí udali? Kdo nebyl zbabělá kunda, tak do ní nešel. A kdo do ní šel z přesvědčení tak napomáhal zločincům, kteří zabírali, kradli, násilně stěhovali, bránili svobodě vyznání, studiu atd. Takže byl vlasně spolupachatelem vy kundy. Ali byli tvoji rodiče ve straně? A seš pyšnej? Protože jestli byli tak s tímhle souhlasili.... Prosté, ale krásné viď?
03.04.2012, 18:30
pedro001> Ne amatérské, člověk to nemusí studovat na škole aby věděl. Ale chce to vědět, ne slepě věřit a nechat si nahustit do hlavy od buh ví koho buh ví co. Tvé názory nejsou amatérské, bohužel ani diletantské, jsou prostě zcestné a neodpovidají realitě. Já chtěl jen říct, že vedle marxismu který studuju samozřejmě soukromě, studuju i kapitalismus a kapitalistické pravicové ideologie. Jak bych mohl mluvit o kapitalismu, kdybych o něm nic nevěděl? Ty si to dovolíš lehce, já ne...
03.04.2012, 12:49
-1
parta lidi ktera demonstruje proti necemu co je uz nekde v prdelce a je tam mrak medii,kdyz bylo 15.3.2012 na vaclavaku 20tisic lidi a po cele republice cca 150tisic tak v mediich ani zminka..to je hnus a media at se jdou vymrdat.
03.04.2012, 11:40
0
Základy komunismu jak je znám dnes položili Karl Marx a Friedrich Engels (v českém prostředí se vžila jména Karel Marx a Bedřich Engels), později v jejich práci pokračoval Vladimir Iljič Lenin. Termín komunismus dnes spíše však označuje ideje a politiku komunistických stran, které vznikly až mnoho let po Marxově smrti. Praktické pokusy o vytvoření států založené na této ideologii ve 20. století vedly však vždy ke vzniku autoritářských a totalitních režimů s centrálním dohledem nad všemi oblastmi společnosti, hospodářství a politiky. Jde tedy o rozpor, kde centralizace státu a centralizace moci je v přímém protikladu ke komunistickému bezstátí a decentralizaci moci - samosprávě. Lze se domnívat, že se to v případe prvního státu, jež začal fungovat podle zásad komunismu, sovětského Ruska - po revoluci - odvíjelo od vstupu 14 armád tehdejšího nejvyspělejšího světa, které způsobily rozvrat, přiměli tak jmenovat (po vzoru antické demokracie) diktátora, který se však v době míru po vzniku SSSR přetransformoval v tyrana a udal tak tón vývoje, jež vedl v podstatě k vytvoření systému založeného na strachu z vedoucí moci a nenávisti. Poprvé tak v praxi vytvoření a budování komunistického státu selhalo a jak již bylo zmíněno, došlo k tomu i v mnoha jiných zemích, včetně Československa.
03.04.2012, 11:43
Ty vole tohle je utopistická ideologie, v praxi vyzkoušená a nepoužitelná. Když tak básníš o Marxovi a Englsovi, četl jsi vůbec jejich dílo? Musíš uznat že to nemůže nikdy fungovat. Lidi nejsou dost vyspělý na to aby se řídili těmito pravidly komunismu. Dopadne to budto jako v evropě nebo hůř v KLDR. Takže nemel a buď rád kde jsi.
03.04.2012, 11:49
Tak třeba norsko : tam maji socialismus . Jo u nas je dobře ale tam je lepe !!
03.04.2012, 12:01
Coto žvaníš za nesmysle. V Norsku pokud se nepletu mají parlamentní monarchii a to se socialismem nemá nic společnýho. Asi si pleteš pojem sociální politika a socialismus panáčku. A jinak ještě jsi zde psal o Komunismu a to je trochu něco jinýho než socialismus víš ty chytráku s vymytým mozečkem?
03.04.2012, 12:47
Ve své podstatě naražim na podporu socialniho sistemu ty ubožačku kterej se zmuže jen na nadávky . Je to zkurvená doba kdy par mocnařu jsi dělaji s lidi hadr. Panove podnikatelé kteři jsi nakradli z majetku nas všech .
03.04.2012, 13:46
kuvbabo, trošku si dovolím polemizovat s tím co jsi napsal. Krom toho že závěr tvého příspěvku je již vyložený antikomunismus který se neopírá o fakta, tak i úvod je zcela nepřesný. Komunismus nevznikl Marxem a sám Marx nic nevymyslel, nýbrž dlouholetým zkoumáním vývoje společnosti a historických událostí (mj. pařížské komuny) odhalil společenské zákonitosti a zákonitosti společenského vývoje, který byl vždy revoluční a způsobený antagonismem mezi výrobním způsobem a produktivní silou. Tyto rozpory v třídní společnosti přetrvávají, eskalují. Taková společnost je nestabilní, je "těhotná" společností novou. Marx a Engels sepsali mj. i Komunistický manifest, který se stal základem všech komunistických stran (komunistických obsahem své politiky, ne komunistických jen svým názvem). Marx stál i u zrodu I. socialistické internacionály. To vyvrací blud oportunistů a antikomunistů o tom, že Marx a Engels byli jen nějací filozofové či ekonomové a jejich myšlenky že byly udajně zneužity. Ne, tito dva pánové byli v první řadě aktivními komunisty. Teď o státu v komunistickém (chceš li, marxistickém, což je totožné) pojetí. Stát vznikl jako nástroj utlaku, panující třídy nad třídou ovládanou, slouží k potlačení odporu atd. Od toho má zvláštní utvary které stojí "nad společnostíů, jako je armáda, četnictvo, úředníky atd. Proletariát revolucí tento stát přejímá, přetvařuje ke svým potřebám a jeho politikou je diktatura proletariátu. Tím, že se proletariát chápe moci, ruší sám sebe jako třídu ovládanou, ruší sám sebe jako proletariát. Základem kapitalistického panství je soukromé vlastnictví výrobních prostředků, tím si kapistalista usurpuje moc, nepracuje, najimá námezní otroky - pracující, kteří nevlastní výrobní prostředky, jen své ruce a jen své mozky a jsou v kapitalismu jen zbožím na trhu. Vyvlastněním kapitalistů se ruší kapitalisté jako třída (nejde o fyzickou likvidaci!). Tento socialistický stát, se snaží budovat společnost beztřídní. Buduje ji ale ze společnosti která je nutně poznamenána kapitalistickými vztahy, stigmaty. Proto je stát nutný, proto existují stále různé donucovací prostředky, vězení, armáda...jenže ne tentokrát proti proletariátu, ale proti kapitalistům, buržoasii, reakci, prostě proti bývalým vládnoucím třídám, které se jen těžko (přes všechny své proklamace o pluralitě, demokracii atd) vzdá svého bývalého privilegia. Marx nebyl anarchista, anarchisty neunavně pranýřoval. Marx netvrdil že stát přestane existovat ze dne na den, marx tvrdil, že stát začne sám odumírat, až nebude potřeba. Marxovo učení je o centrálně plánované ekonomice, o plánovaném vývoji. Nejen marx, ale i například Einstein, označil kapitalistický výrobní způsob (který je anarchií výroby) za původ všeho zla. proti této anarchii výroby stojí právě plánovaná ekonomika.
03.04.2012, 13:49
tottoy> pokud jsi ty četl Marxova nebo Engelsova díla, tak mi řekni konkrétní záležitosti , z kterých pramení tvé přesvědčení že "nemůže nikdy fungovat". Ono fungovalo na 1/6 světa poměrně dlouhou dobu, a funguje stále, v jiných zemích. Marx nic nevymýšlel, objehoval. Co na objevech nefunguje?
03.04.2012, 14:05
blaaaaaaaaaaaaa blaaaaaaaaaaaaa blaaaaaaaaaaaa debile tu svou propagandu si schovej pod svou paruku chápu je tady docela červených třešní co Ti lezou doprdele a nemají svůj vlastní rozum a jen přikyvují jak houpající se panáček v aute zjeve
03.04.2012, 14:31
pedro> tady ten text, jak jsi mohl poznat nebyl určen tobě, ale pro kuvbaru. Kdyby to byl text pro tebe, musel bych ho nutně zjednodušit a přizpůsobit tvému intelektu...
03.04.2012, 14:36
A bavíme se o socialismu? Nebo komunismu. Jestli se nepletu tak debata začala o komunismu a to mi ty ted řekni kde KOMUNISMUS fungoval. Já teda nevím ani o jedné zemi kde by KOMUNISMUS fungoval. Asi si to opravdu pleteš komunismus se socialismem.
03.04.2012, 14:37
Asi jsi tu dobu nezažil ,tak nemáš zkušenosti. Já ti mohu říct že to už zažít nechci.
03.04.2012, 18:20
tottoy> konkrétní zaležitosti z marxova nebo leninova učení, které nemůžou fungovat. Stále čekám.
03.04.2012, 11:32
2
Nekro ty zase žarliš žetam jsou lidi z nohama ! No tak nebreč ty malej kripličku ! Nebo nedostaneš protezu !!!!!
03.04.2012, 23:22
LOOOOOOOOOOOOOOL drž píču
03.04.2012, 11:31
6
Nemám rád komunisty a nemám rád komunistu Alíčka ale kurva přiznej te si už, že tenhle kapitalistický totalitní systém, který je teď má mnohem více obětí, než za komunistů ! Oběti beru lidi BEZ PRÁCE, BEZDOMOVCE, SAMOŽIVITELKY, SEBEVRAHY Z FINANČNÍ NOUZE a také příčiny zvedající se kriminality, nespokojenosti a dalších negativních faktorů, kterých je tolik, že nemá cenu se ani rozepisovat více ! Tvářit se, že nic z toho dnes není je lhát sám sobě a kapitalisti si velmi rádi lžou, protože jak se žíká KDO LŽE TEN I KRADE ! a to co se rozkradlo od roku 1989, to je neuvěřitelné, totální zničení ekonomiky státem ! Státní garnitůra a vedení už zhruba 3 roky chce dohnat na obyčejných lidech to co rozkradla za 20 let svého působení ! PŘIZNEJTE SI TO ŠMEJDI KAPITALISTIČTÍ, MŮŽETE ZA TOTÁLÍ DEVASTACI STÁTU !
03.04.2012, 11:34
Naprosto souhlas !! Předtim byla práce pro všechny . Ale to ty 16 buzičci jako pedro nedokažou pochopit !!
03.04.2012, 11:57
Jo to byla, ale jak to dopadlo devalvace 50:1, JZD kde makali dementi a kurvy co neuměli hospodařit? Je zajímavý se podívat třeba na to kolik tam pracuje lidí na poměr hektarů a kolik to vychází na soukromníka. Jenže lidi si zvykli na to, že něco vystudujou a myslí si, že se nemusí dál vzdělávat. Proč zaměstnávat nějaký zmrdy dementní jen aby se neřeklo? Čupky' btw Rusáci sou čuráci!!!
03.04.2012, 13:45
ač nerada, musím dát palec hore pro Fakáče.
03.04.2012, 13:52
Nejenom že byla práce pro všechny, ale byl i nedostatek pracujících. Jen se podívejte na starší filmy z období ČSSR. Nebo dokumenty. Ne na obsah, ale co uvidíte? Skoro před každou fabrikou nebo obchodem bylo že shání pracovníky... Ono když se vyrábí, buduje, staví, tak jsou pracující potřeba. To se tady v naší republice ale už 23 let neděje.
03.04.2012, 14:07
kovirk> JZD slušovice, skvělý uspěšný podnik. Měl i sekci výroby vlastní výpočetní techniky. Já vůbec nechápu, kde se může brát v lidech taková debilita, že kritizují kolektivní zemědělství. JZD bylo natolik výnosné, že čssr bylo potravinově soběstačné! Takový blábol, že JZD nefungovalo může v dnešní době, kdy zemědělství nemáme vůbec žádné (supermarkety a solární elektrárny na orné půdě ne počítám) může vytáhnout jen totální ignorant, neznalec... Navíc rusofobní exot..
03.04.2012, 15:26
Ale jak získali půdu a hospodářská zvířata? Krádeží! A když měli po 40 letech hospodaření vrátit to co ukradli, tak jim to trvalo dalších 10 let? To mi přijde divný, ne? To to nijak nezhodnotili? Je zajímavý, když to tak obhajuješ, že spousta těch kterým vrátili to co ukradli( jen to co ukradli, cenu těch hospodářských zvířat, někteří chtěli ty zvířata, ale to nešlo, to by je prej položilo) tak za 15 let po vrácení počty zdvojnásobili i ztrojnásobili. Tak asi takhle to byli skvělí a úspěčný podniky. Devalvace 50:1 byla toho důkazem.
03.04.2012, 18:22
kovirk> co víš o akumulaci kapitálu? Ta kráva v JZD v 89. byla ta kráva znárodněná po válce v 56 nebov ve 48? Víš kolik bylo v ČSR traktorů za první republiky a kolik v 50. letech? Zemědělství před kolektivizací bylo ubohé, neschopné, v držení pár kulaků (kteří byli zadlušeni bankám). Prostě tak jak to je dnes. Paráda, že?
03.04.2012, 18:24
Soukromé vlastnictví lesů, polí, luk, vodních ploch - to je krádež!
03.04.2012, 18:26
ne v 56 , v 45. Víš ty Kovirku vůbec to, že se znárodňovalo nejen v ČSR (a to samozřejmě ne po 48. ale hned po válce se začaly kolaborantům zabavovat majetky), ale i v západním světě? Ono se totiž veřejně přiznalo, že soukromé vlastnictví tak obrovského kapitálu byl jeden z důvodů vypuknutí 2. světové války. Dnes je to tabu.
03.04.2012, 18:27
kovirku> a jak to "vrácené" zemědělství dopadlo? Povíš nám?
03.04.2012, 19:08
No dopadlo docela slušně, když ty lidi v tom pokračovali. Jak sem psal tak se výsledky poměr hektarů na člověka zvýšil a maj i lepší výsledky. Takže, když se budu snažit vydělávat, investovat atd. A vydělám si víc peněz než někdo určí tak o ně přijdu? Tak to je nebudu chtít ani vydělat ne ty pako. A problémy nejsou u soukromníků, který se snaží a makaj ne jak ty lemry za komančů. Já mluvím o 56, a soukromý vlastnictví? Ukaž mi jedinýho soukromníka, kterej si nechal navrtat do stromů feromony na přilákání kůrovce ty pako. Soukromej sektor vyděláva docela slušně. Chápeš, že nemůžeš někomu jen tak pronic zanic brát to co je jeho, když neudělal nic protiprávního. To můžu říct, že ti seberu noťas a dám ho do dětskýho domova, že tam to bude využívat víc lidí. A protože na to nemaj tak ho naval!!! Si fakt magor, to je krádeš! I kdyby si to obhajoval jak chtěl furt je, a krádeš je zločin! Řekni mi proč bych se měl snažit, studovat, makat. Když se budu mít stejně jako někdo kdo vystudoval fylozofickou fakultu nebo nějakou blbou ekonomku? Krádeš je vždycky krádeš vole tak si to doprdele uvědom.
03.04.2012, 11:14
1
Kdo nezažil komanče ať raděj drží hubu.Jestli vám to vyprávěl srejda nebo děda , tak si každej přidal to svoje a pravda není ani v jednom uplně 100%. Takže kdo si to neprožil ten nemá co kecat.
03.04.2012, 11:20
LOOOOOOOOOOOL drž píču diktátore
03.04.2012, 12:05
Ty jsi hloupý člověk a to ti nikdo neodpáře.
03.04.2012, 23:23
LOOOOOOOOOOOOOL buzno
03.04.2012, 11:13
0
Kurva, taková zajímavá debata se tady rozjíždí, a já jsem v práci. Neboj Wolwe, večer ti jdu na pomoc.
03.04.2012, 11:13
0
chlapi mám 100%písničku ale nechce mě to pustit že to není video jak na to?díky
03.04.2012, 10:58
-2
Ali ty bezduchá čubko! Asi se tvoje rodina měla za komunismu fajn, co? To je přeně chyba Sametový Revoluce, kdyby se věšeli estébáci na lampy, členi KSČM nahnali do azbestovejch dolů (náš uran je v tvém opěvovanám Rusku). Tak bys nemlel hovna a hazel lopatou, MUCQ *
03.04.2012, 13:54
Ahoj ty tupé hovado. Já vím, že nemáš tušení, ale nevěřil bys, jaký poprask a nevoli vyvolalo u horníků zavíraní dolů na uran po buržoasním převratu 89.
03.04.2012, 15:15
Uran byl odvážen do SSSR po vlacích, SSSR ho vytěžili. To znamená ukradli... V dnešní době už v Jáchymově není skoro nic. Měl by sis to lépe nastudovat. A už na tebe seru seš jenom zmrd a nic víc. A ještě něco nebyla svoboda vyznání, studovat nemohli všichni jen ti kterým to strana dovolila. Ty ses asi měl fajn, když za tebe někdo nebo ty sám si sál někomu ve straně a občas sis ho nechal strčit do prdele, co? Ale ne všichni chcou bejt takový kurvičky jako ty. A nechápu, proč by někdo měl někomu zakozovat svobodu vyznání, veřejně ho okrádat, zavírat a nedovolovat jeho dětem studovat, protože Ali chce taky mít stejnou škodovku, je mu mu jedno že ten druhej si naní dokázal vydělat a náš milej Ali si strkal jen klacík doprdele a čuměl sousedce na kozy, když přišel z jeho JZD, kde dal 10 piv a pak po obědě vykouřil na pobočce STB tři čuráky. Samozřejmě prásknul sousedy, který nenahlásili zabijačku, nebo si nechali víc sádla než měli. Co ty kxindle?!!!
03.04.2012, 09:16
1
tohle je vymrdanost :-DDD http://youtu.be/PTghVj4C-nM
03.04.2012, 00:01
-4
LOOOOOOOOOOL kde je milanduzda ??
03.04.2012, 07:28
ty šmejde neprovokuj ho nebo se nám zase Milouš rozpláče!!
03.04.2012, 11:21
Chtěl jsem jenom pozdravit a vědět jak se má..
03.04.2012, 13:51
ty vole to jsou hlášky
02.04.2012, 23:11
3
No pořad lepši komunismus než americkej nacionalismus . Pro mě jasnej ALI palec nahoru !!
02.04.2012, 23:44
kuvbara abych byl upřimný, tak pro mě taky. 8)
02.04.2012, 21:35
-3
"rudí zrúdy" a to doslova
03.04.2012, 00:00
rudý zrůdy...idiote čobolskej
02.04.2012, 18:02
1
No možná vám to bude připadat hloupé ale děda má pravdu!!!
02.04.2012, 16:29
0
p.s. docela "zajimavé" tagy. To že se potřebuješ nějak zhojit, tak jsi tam dal napodobeninu mé přezdívky, to uplně chápu. Ale to že jsi tam dal i důchodci, mezi takováto slova, bude nejspíš náznak jisté asociálnosti. Nijak to nepřekvapuje...
02.04.2012, 17:46
což o to ja jsem zhojenej docela dost ale Tobě se třebe mozek při myšlence vítězného kapitalismu
02.04.2012, 20:03
Netřepe. Vítězný kapitalismus je oxymóron. Neznáš zákonitosti společenského vývoje. Kdyby jsi je znal, tak by jsi věděl co hýbe vývojem, co vytváří revoluční situace a proč společenské formace zanikají a rodí se nové. Nemůžeš mluvit o Marxismu když jsi jím absolueně nedotčen. Pak plácáš hlouposti, ničím nepodložené, tudíž nezajimavé.
02.04.2012, 22:02
V nečem máš asi pravdu komunismus jsem nezažil, ale garantuji Tobě i všem červeným třešničkám tady, že se budu snažit, abych ho nikdy nezažil v dalších ruzných formách ty srábotko.
03.04.2012, 09:33
Jak se budeš snažit pedro, můžeš mi to prozradit?
02.04.2012, 16:24
0
Pan Heller. Zastánce SDS, spolutvůrce nesmyslu, který má být výchozím dokumentem KSČM (doufám, že nebude, to by byl konec strany) s názvem "socialismus pro 21. století". Z marxova učení odstranil třídní pohled, dialektiku, revoluci, zásadní ulohu dělnické třídy. Vše důležité. Vše co tvoří páteř marxismu. Pak to ubohé torzo připlácl na papír a nazval to socialismem pro 21. století. Pravdou je, že PAN Heller je antimarxista, antikomunista, antistalinista, nenávidí sovětský svaz, dobu 48-89 považuje za jakýsi "protosocialismus", samozřejmě zločinný, prosazuje zachování buržoasního parlamentního systému i systém voleb, pluralitu vlastnictví výrobních prostředků a pluralitu politickou. Ve své podstatě je to antikomunista a rozhodně by si měl víc co říct s pedrem než semnou.
02.04.2012, 17:44
drž píču plazící se krtku
02.04.2012, 19:10
co čekat od našeho rudýho polomozku alíka než velebení stalinismu, diktatury a gulagů
02.04.2012, 16:14
0
LOOOOOOOOOOOOOOOOL to se nepovedlo
02.04.2012, 16:08
0
Video o ničem a to naprosto , otegovaný to je taky na kokot :-))) Video ani učel nesplní... Zlatej Milan :-)))
03.04.2012, 07:30
ty kurvičko vidím že jsi kokot blbej a nic jsi nepochopil!
02.04.2012, 15:58
0
Uploarere, nechci ti kazit radost, ale tomuhle se ALík tak akorát vysměje. Kdyby se jednalo o něco, co má hlavu a patu, komunismus byl rozcupován v rámci historických souvislostí, nebo bylo poukazováno na jeho ekonomickou nevýkonost předložením relevantních dat. Nebo kdyby to bylo aspoň vtipný. Ale tohle ? Salonní levicový intelektuál ALíkova typu se nad tím jenom útrpně pousměje. Právem.
02.04.2012, 17:41
A co Čína-komunismus a ekonomika taková,že by mohli skoupit předluženou Evropu.
02.04.2012, 18:05
, v Číně "funguje" komunismus toliko teoreticky. Vláda jedné strany, která se drží pevně u moci, zůstává, ale jinak je to kapitalismus se vším všudy. Měl jsem na mysli socialistický propadáky zemí RVHP.
02.04.2012, 19:57
ojoj> ahoj. V číně není komunismus. V Číně je socialismus. Tj. nižší fáze komunistické společnosti, která ještě nese stigmata kapitalismu. Má to být cesta ke společnosti beztřídní - komunismu. Ale máš pravdu. Socialismus je velice produktivní. Podívej se na zaostalé carské rusku, revoluce 1917, intervence 14 kapitalistických států proti bolševikům, kteří je i přes utrapy 1. světové války porazili. Hned na to totální válka s jednou z nejvyspělejších zemí Evropy, totální porážka Německa, vztyčana vlajka se sprpem a kladivem nad říšským sněmem. Supervelmoc, vodíková puma, stanice MIR. Je socialismus neefektivní? V roce 1956 začal v SSSR odklon od revolučního učení Marxe a Lenina, to byl začátek konce. Tzv. perestrojka byla poslední rána. Člověk - Gorbačov, který perestrojku zahájil (mj. sssr přestalo plnit své závazky až právě po započetí perestrojky) se dnes bezostyšně chlubí tím, že jeho životním cílem bylo "zničit komunimsmus". To, jak ho vnímají lidé bývalého sssr se ukázalo ve volbách, kdy dostal jako kandidát na presidenta minimum hlasů. Tak se zase vrátil ke svým chlebodárcům a začal točit reklamu na pizzu.
02.04.2012, 19:59
polaaak> RVHP směle konkurovala EHS. To až perestrojka jej poslala do kolen. Přečti si něco od Gorbačova. Doporučuju. Ale k té číně, já ne že bych s tebou nesouhlasil nebo souhlasil. Ale co mi řekneš k NEPu? Lenin byl kapitalista?
02.04.2012, 20:33
polaaak> a samozřejmě, nejsi primitiv jak tady pedro a spol. Tak abych tě nějak navedl k něčemu konkrétnímu,co můj názor jak RVHP směle konkurovala EHS podpoří, tak si zkus vyhledat spotřebu na hlavu v těch dvou ekonomických soustavách. Určitě se toho dá najít dost.
02.04.2012, 22:14
ali ty zpátečníku ty se budeš jen dívat stále do minulosti, neustále rozebírat perestrojky gorbačova lenina a další kraviny, ale zapomínaš na jednu věc a to na roztoucí kapitalismus jeho přirozenou dravost a heslo " chudí budou jen chudší a bohatí budou bohatší" přizpusob se nebo zapadni do té své minulosti a oslavuj ho s politovaním na sjezdech u klobásky a piva, na takové lidi jako ty není v kapitalismu místo )
02.04.2012, 23:49
Ali, efektivita založená na miliónech mrtvých umučených a postřílených - to je ten úspěch SSSR - Ty jsi úplně mimo. Vždyť Ty jsi vlastně spolupachatel, když to tady obhajuješ a propaguješ, víš to? V zájmu humanismu by ses měl rychle uchlastat vodkou a nebo se jít přihlásit do Mausolea před Kreml jako náhradník vycpaného Lenina. Určitě vypadáš jako on.
03.04.2012, 09:27
Ano, všichni marxisté vypadají a musí vypadat jako Lenin, to dá přeci (wolwův) rozum. SSSR mělo obrovské ztráty na životech, jak během intervence kapitalistických států, tak během 2. světové války. Ale byly to války jim imperialistickými státy vnucené. Ztráty SSSR během druhé světové války kdy Německo NAPADLO SSSR jsou vinou sovětského svazu? Nelez na ty višně, pak z nic spadneš a vypadá to takhle, jak jsi předvedl.
03.04.2012, 10:02
Ali, já tady psal o Stalinských a Leninských čistkách, o Trockého vyhlazovacím programu vlastního lidu - to se nedělo za války, to byla vnitřní invence komunistů, kdy vyhlazovali vlastní národ. Co třeba hladomor na Ukrajině, kdy nechal stihomamem posedlý Stalin spálit zásoby obilí a zlikvidoval zemědělství, aby Ukrajinu vyhladil a vytvořil "nárazové pásmo" proti západu, jak to zdůvodňoval. A co třeba vyhlazovaní židů před 2. sv. válkou? Ali, to jsou desítky miliónu vyvražděných lidí v době míru popravčími komandy NKVD. Všichni tady, jak tu jsme, dobře víme že je komunismus otrokářský režim založený na vykořisťovaní úzkou elitou vládců, vraždící vlastní lidi. Ještě nikdy nebyl jiný režim držen takovou silou a takovými masakry - dokonce ani za inkvizice ve středověku. Všichni to víme včetně Tebe - protože není možné, že bys byl zas takový idiot za kterého se tady dobrovolně vydáváš – ale jen Ty to tady chválíš a propaguješ. Víš vůbec že je to trestné? Je to stejné, jako kdybys propagoval například fašismus.
03.04.2012, 14:02
wolwe> Ty jsi pako. Vyhlazování židů komunisty? Ty nevíš, že židé vstupovali do sociálně demokratické, později komunistické strany ruska? Právě proto, že za cara na ně pravice pořádala pogromy. U komunistů měli zastání. Říká ti něco pojem židobolševik? To ten pomatenec Áda nevymyslel uplně náhodou. Ty tu mícháš trockého a Lenina, to už je dost srandovní. Znáš jejich vztahy a postoje? Srovnáváš Trockého a Stalina? Usměvné. A co Berja? Víš že ho Stalin nesnášel? Víš že ho molotov nemohl vystát. Víš že Berja spolu s Chruščovem jsou nesou zodpovědnost za Stalinovu smrt? Co udělal Chruščov, bývalý Berjův parťák (po stalinově smrti samozřejmě konkurent)A víš proč s tím Stalin nic moc nezmohli? Víš jaká byla faktická struktura a principy sovětské vlády? Nevíš? Ty to opravdu nevíš? Tak to se pak nedivím, že zde vytváříš kult Stalina, jako všemocného supermana, který všechno dokázal sám .-) Ani se mě nechce moc hrabat v tom co jsi zde vyloučil, ale ono to nebude mít ani cenu. Zaprvé tvé příspěvky jsou velice nudné a reaguju na ně jen ze slušnosti. Zadruhé, žiješ v iluzi nacionalismu, v iluzi, že uvnitř jednotlivých států žije jakási homogenní množina lidí, "svých" lidí jak ty říkáš. Kalousek, Šéf čezu, Vondra, a podobná zlodějská sebranka, to jsou tví lidé? Moji ne, a vůbec by mi nevadilo kdyby je někdo po právu potrestal, za to jak škodí všem pracujícícm.
03.04.2012, 14:11
wolwe> řekni mi k tomu hladomoru něco. Řekni mi, co by stalin získal tím, že by zničil urodu na ukrajině, v obilnici SSSR. Zrovna v časech, kdy bylo nejvíc potřeba. Chtěl dovážet ze západu, nebo co? .-)))
02.04.2012, 14:49
0
Zlatí komunisti, troti téhle nevládě.
02.04.2012, 15:48
presne tak
02.04.2012, 23:53
Ivis, problém je ale v tom, že právě ti komunisti co tady dělali politiku před léty, tam sedí pořád. Jen převlíkli kabáty za barvy ODS, ČSSD a dalších stran, včetně KSČM a rozkradli do vlastních kapes to, co v kdysi pokradli - znárodnili - lidem. Ještě Ti to nedošlo?
03.04.2012, 09:32
Wolwe neoblbuj tu ivis, ona není hloupá a má narozdíl od antikomunistů oči a rozum .-) Ty, které ty nazýváš komunisty žádní komunisté nejsou a ani nebyli. Jsou to lidé co vlezli do strany z vlastního prospěchu a s umyslem škodit. Takový Tlustý otevřeně přiznal barvu a řekl že do KSČ vlezl aby mohl dělat kariéru. Těm "omunistům" na které ty v tomto příspěvku upozorňuješ vděčíš za dočasný ustup socialismu v Evropě a v zemích bývalého SSSR. To, že kapitalistiké státy byly už dávno před rokem 89. rozkradeny a převedeny do soukromých kapes, a to, že se právě komunistům 40 dařilo tomuto zabránit je věc natolik do očí bijící, že by ji neviděl nebo nepochopil jen hluchý a slepý primitiv bez mozku (tj. antikomunista).
03.04.2012, 10:04
Ali, Ty jsi vážně marod na palici DDD ale bavíš nás tady fakt dobře DDD
02.04.2012, 14:05
0
no kurva s takovou ten komunismus nevybudujeme
02.04.2012, 11:14
0
jinak chcipni pedro ty pubertacka cubko
02.04.2012, 10:46
5
Tvl dyt ma pravdu !
02.04.2012, 10:51
Skulle pravdu má ale stejně je to krteček s brýlema. 8))
02.04.2012, 10:53
je to stejne urcite pitomej komunista protoze i v kscm jsou kurvy ...musime proste pochopit ze jsou uplne vsude
02.04.2012, 10:54
a proto volit nezavislou malou znamou stranu ! Ne zase jak ovce cssd ods vv top a dalsi zlodeje jak ovce beeee,nechapu lidi co na nich maj ze furt 23 let voli stejny dyliny to jako me je 20 let a stacilo mi 5 let na to abych zjistil co je to za vlastizradny kurvy jakto ze nekdo to nezjistil za 23 let ?????
02.04.2012, 10:55
neznamou*
02.04.2012, 10:59
Skulle nebo spíš nevolit nikoho..
02.04.2012, 11:07
to je blbost protoze se porad najdou blbci co budou volit zlodeje takze uvedomeli museji volit slusnou stranu ! Jinak se tu nic nenasilnou formou nezmeni
02.04.2012, 10:12
3
nejhorsi je, ze ma vlastne pravdu...komousi se jen rozprchli do ostatnich stran a ted delaj, ze k nim ani nepatrili
02.04.2012, 10:05
3
To je Alíček ? 8)) no tedy pěkný popelníčky máš, jen ti tam naklepat popela voe. 8))
02.04.2012, 09:53
3
LOOOOOOOOOOOOOOOOL ali vypadáš jako plazící se krtek ty špíno :-))
02.04.2012, 10:14
Nekrofilny_samojeb plazící se krtéék 8)))))))))) přímo ten dědek s popelníkama typická komunistická lúza ! 8)))) to jsi vystihl ale stejně drž píču ! 8))
02.04.2012, 23:26
LOOOOOL fh drž pýču 8))