ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

Osvětim

5006x
Komentáře
09.03.2012, 19:33
1
dobře jim tak židákum zasranejm
11.03.2012, 22:22
Proč je tak nesnášíš? Nikomu tady nikdy žádnej žid nic neudělal, na ulici byste žida ani nepoznali. Možná váš kamarád je žid, nebo vaše holka, to by bylo asi hustý, ne? Já jsem spal se židovskou holkou a nestydím se za to, byla skvělá, nevím proč bych jí měl nenávidět. Nikdo z vás nemá v sobě zášť vůči židům, ale nesnášet je je dneska IN. Co kdyby jste zjistili, že vy samy máté židovskou krev po předcích? To bych rád viděl)
12.03.2012, 16:41
jINAK SCHVALOVÁNÍ A POPÍRÁNÍ HOLOKAUSTU SE TRESTÁ PĚTILETÝM VĚZENÍM TAKŽE BÝT TEBOU TOHLE SMAŽU..
06.04.2012, 20:11
ja si muzu popirat, nenavidet, a schvalovat co chci, a nikdo me od toho neodradi, ani kdyby ze me udelali mydlo nebo stinitko na lampu
08.03.2012, 15:59
0
No a kůli tomuhle ted trpíme všichni. Jako by jsme snad za tohle mohli. Vládnou nám židé a čím více se na tohle vzpomíná, tím více jsou nenávistní :-(.
07.03.2012, 21:24
0
to je z netu, samozrejme w8w to spochybní
07.03.2012, 21:23
0
Hőss dal preto pod otvory v strope namontovať stĺpy z dierkovaného plechu, do ktorých sa Cyclon B vhadzoval. Už v tejto dobe bol výkon oboch plynových komôr 5.000 jednotiek za deň. Pochovať však bolo možné len 500, pretože kvôli šetreniu miesta ich bolo treba v jamách ukladať. Podplukovník Hőssa upozornil, že o rok, teda v roku 1942 budú potrebné už štyri také budovy, lebo transporty dosiahnu počet 10.000 jednotiek denne. Systém ukladania tiel podplukovník zamietol úplne a tak poslal Hőssa do výskumného strediska v Culmhofe. Výskumné stredisko preto, lebo tu usmrcovali väzňov len preto, aby mohli hľadať nové, efektívnejšie spôsoby likvidovania ich tiel. Dospeli tu k záveru, že jediným možným spôsobom je kremácia židov v špeciálnych peciach. Takéto pece tu práve vyvíjali. Kúrilo sa v nich koksom a pojali max. tri telá. Keďže pece tu používali len ako pomocné zariadenia, zvyšok tiel spaľovali priamo vonku v otvorených jamách. Výkon jamy s rozmermi približne 6x3x50 metrov bol 8.000 tiel za 24 hodín. Na tento počet by bolo potrebné postaviť asi osem dvojitých pecí. Hőss však pokladal spôsob spaľovania v jamách za surový, primitívny a nedôstojný veľkej priemyselnej krajiny. Keď sa rozhodol pre pece, uvedomoval si, že si vyberá modernejšie riešenie. Rozhodol sa, že všetky činnosti od splynovania až po kremáciu sústredí do jednej, čiastočne podzemnej budovy. Tento nový plán bol prijatý bez zmeny, a tak mu poskytli veľké finančné prostriedky a prednostný prídel stavebného materiálu na vybudovanie štyroch budov. Dve z nich mali byť hotové do 15. júla 1942 a ďalšie dve do 31. decembra toho istého roku. I keď mal Hőss viac ako rok, stavby boli spoly dokončené už na Vianoce roku 1941. Keďže bol účel týchto stavieb prísne tajný, ani bežní príslušníci SS nevedeli na čo vlastne budú slúžiť. Mysleli si, že ide o protiletecké úkryty. Kým budovy neboli ešte dokončené, v tábore sa musel používať spôsob pochovávania a spaľovania v jamách. Po celom území sa šíril nepríjemný zápach a Hőssovi bolo jasné, že zvláštna akcia nezostane dlho utajená. Príslušníci SS tvrdili židom, že zápach pochádza z garbiarne, ale bolo poznať, že tomuto tvrdeniu neveria. Pre ich upokojenie nechal Hőss na Vianoce postaviť na zhromaždisku väzňom obrovskú jedľu.
w8w
07.03.2012, 21:42
Výkon jamy s rozmermi približne 6x3x50 metrov bol 8.000 tiel za 24 hodín. To je nereálné! Přesně kvůli takovým pitomostem se tomu nedá věřit...
08.03.2012, 05:04
w8w-nesnaž se jim něco vysvětlit, je to marné, jednou bude lež o 2. sv. válce vyvrácena, ale to už tu nebudem.
08.03.2012, 05:07
D58xx-když si něco přečteš,zapoj taky trochu mozek a představ si jestli je to vůbec možné
08.03.2012, 06:46
To, co tady píše, je z knihy od Merleho - "Smrt je mým řemeslem". Čet jsem ji xkrát. Autor v ní vychází ze skutečnejch nálezů a dokumentů. O historii KT jsem se jeden čas dost intenzivně zajímal, a nemyslím, že by to byly výmysly. Co se týče těch jam, šlo o propracovaný systém pálení, kdy se aktivně využívalo i tuku, který z nich tekl k zintezivnění procesu žehu. Než začneš používat slovo "Nereálné", w8w, něco si o tom přečti.
w8w
08.03.2012, 07:06
Předtsv si, že jsem tu knihu také četl od Perleho sem četl taky. Sice jen jednou a stačilo mi to. Není to literatura faktu víme :-) Pokud chci relevanní informace, tak si přečtu rozhodně něco z odborné literatury.. Perle vychází ze svědectví jednoho člověka. Jeho svědectví byla vyvrácena jako nesmysly. Ostatně Perle přesně tyto "dukazy" nevyužil sám. Mnoho dálších psalo to samé a někteří to vydávali za své očité svědectví, přesto, že se prokázalo, že u toho být nemohli apod. Pokud ses intenzivně zajímal o hostorii KT, tak si všimni jedné věci, jeden autor opisuje od těch dalších. V bibliografii se odkazují na horu autorů,ale když se tim proškrábeš k jádru zjistítš, že na počátku bylo jen pár autotů.
w8w
08.03.2012, 07:10
Samozřejmě že auror knihy Smrt je mým řemeslem je Merle. Perle je jiný autor a očity svědek..
08.03.2012, 10:28
Knihy "Belzec, Sobibor, Treblinka", "V pekle plynových komor" a "Nacističtí lékaři" se kterými jsem měl tu čest, jsou založeny v drtivé většině na očitých svědectvích. Bavit se o tom, jestli ti lidé záměrně lhali, nebo si jen vymýšleli, je pro mě ztráta času. Výraz "Osvětimská lež" se dá interpretovat spíš jako "Nepříjemná osvětimská pravda".
08.03.2012, 10:37
w8w: vše utajit, to byla pro nacisty velmi důležitá věc proto je tak málo očitých svědectví masového vyvražďování. Ale i přes všechnu snahu se pár svědkům podařilo přežít a navíc se o své svědectví podělit s veřejností. Např. přeživší členové sonderkommanda. Je až nepředstavitelné jaké krutosti byli nacisti schopni, proto se po letech objevuje stále víc zpochybňovačů. Já si tu práci s hledáním faktů dal a to mě přesvědčilo a věřím.
w8w
08.03.2012, 12:36
Jo ty knihy sem taky cetl a ty jasné nelogismy přímo praští do očí. věř si čemu chceš. Mě zajímají fakta. Hrůzostrašné vyprávění proložené tolika smyšlenkami, které odporují fyzikálním zákonům pro mne nejsou opravdu k uvěření.. Knih na toto téma bylo napsáno opravdu hodně, ale čim více sem jich četl, tim více sem si všiml, že v nich autoři tvrdí stejné do očí bijíci nesmysly(což znamená, že jeden opisuje od druhého). Viz. "v plynové komoře najednou zplynovali 3, nebo 4 tisíce lidí" No a pak zjistíte, že ta komora, kde se to mělo odehrávat rozměrově tolik lidí ani nemůže pojmout(narvat na 1 m čtvereční 20, či dokonce 30 lidí prostě nejde)! Buď se lže v tom, že toto je ta plynová komora, nebo lžou svědci. Mnoho svědků bylo usvědčeno později ze lži. Například dost jich tvrdilo při Norimberském procesu takové věci, jako o pověstném mysle ze židů atd... Například ono mýdlo bylo předloženo jako důkazní materiál. Sama Deborah Lipstadt velká holokoustová autorita ,svědectví o židovském mydle označila za nesmysl. A takových věcí jsou mraky. Nikdo nezpochybňuje obrovské utrpení těch lidí v KT, ale stejně tak trpěli lidé v gulazích i v rámci dalších genocid.
08.03.2012, 14:25
je ťažké niečo vysvetliť ludom ako ste vý či je to možné alebo nie. Ked Hitler začal 2 svetovu vojnu tak celý svet rozprával že je to hlúposť a nereálne aby sa pustil do niečoho takého "megalomanského" ako bola táto vojna. Stalo sa a Hitler naozaj napadol celú "europu"....4o sa týka toho spalovania stále sa tu oháňate takou stupidnou odpovedou že to nie je možné ako keby nemci vykopalu len jednu jamu na spalovanie a postavili len jednu pec. Samozrejme ked ste boli v tom Osvietime tak tam boli aj "postele" v ktorých spali ludia natlačený na sebe jeden vedla druhého, vlaste to je nerealne ked si mohli vybrať ako budú sapť aby sa náhodou netlačili.Nereálne asi bolo aj to že na nich robili kdejaké pokusi. To že nemáš predstavu o tom čoho sú ludia schopný to je tvoja úbohosť. Ja sa nezastávam ani Nemcov ani Rusov obe strany toho narobil dosť.Tak isto sa mi nepáči že sa idú posrať zo židov ako keby tam boli len oni a trpeli len oni a nik viacej.Nemôžem ale súhlasiť stým že to čo robili bolo nereálne /spalovanie..../ keysersoze_ pred 2000rokmi bolo nereálne lietať a dnes sa nad tým ludia ani len nezamýšlajú.
12.03.2012, 16:45
Taky doporučuji , hlavně těm co o tom nic neví..
12.03.2012, 17:05
No jen si uvědom že v plynové komoře těch 3 000 lidí nebylo najednou kdyby jsi tu knihu četl věděl by jsi že tohle bylo přesně časově vypočitáno, nahnání, svlečení ,zplynování ,odvětrání vyklizení spláchnutí hadicí a nové kolo.. V Osvětimi, kde zahynuly 2 milióny osob, se vraždění provádělo jako velkokapacitní průmyslový proces. Německé firmy soutěžily v nabídkách na "zpracovatelské jednotky" , které musely mít "výkon 2.000 těl za 12 hodin". Pět pecí dodala německá firma Topt a spol. z Erfurtu. Plynové komory projektovala pod názvem "umrlčí sklepy" německá zbrojařská akciová společnost na základě specifikace požadující "neprodyšně uzavíratelné dveře s gumovým těsněním a průzorem z dvojitého osmimilimetrového skla typ 100/192". Terén nad umrlčími komorami měl udržovaný trávník přerušovaný betonovými hřiby k zamaskování šachet, jimiž "zdravotníci" sypali dolů ametystově modry cyklon B. Vězni určení k likvidaci byli posíláni do plynových komor pod záminkou, že to jsou lázně, kde se budou koupat, a v první chvíli si nevšimli plynu vycházejícího z dírkovaných kovových sloupů: Pak ucítili plyn a nastal úprk od smrtonosných sloupů. Nakonec se všichni natlačili k obrovským kovovým dveřím s malým okénkem, kde utvořili lepkavou zkrvavenou pyramidu promodralých těl, která se ještě ve smrti šplhala a drápala jedno přes druhé. O pětadvacet minut později elektrické vývěvy vysály otrávený vzduch a nastoupilo židovské Sonderkommando v plynových maskách a gumových holinkách s hadicemi. Jejich prvním úkolem bylo spláchnout krev a fekálie a rozebrat háky a provazy hromadu spletených těl. Pak začalo příšerné pátrání po zlatě, vyráženi zubů a odstraňování vlasů, které Němci považovali za strategický materiál. Mrtvoly pak nastoupily cestu výtahem nebo železničními vagóny do pecí a mlýnů,jež spečené části rozdrtily na jemný popel, který potom nákladní auta sypala do řeky Soly. Z úsporných důvodů bylo často použito nedostatečné množství dosti drahého plynu, takže zdravé oběti upadly pouze do bezvědomí a byly pak spalovány zaživa. Jako většina nacistických akcí i "konečné řešení" degenerovalo na administrativní zmatek, kde levice neví, co dělá pravice. Podobně jako v sovětských koncentračních táborech vnitřní organizaci ovládali profesionální zločinci, obávaní kápové. Eichmannovi a Hoessovi se postupně vymklo všechno z rukou. Celá myšlenka koncentračních táborů měla zásadně protichůdné cíle. Hitler chtěl vyvraždit židy (a mnoho jiných skupin) za každou cenu. Vztekle odmítal stížnosti vojenských odborníků, že zásobování zoufalých bojů na východní frontě zdržují transporty miliónů vězňů z jednoho konce Evropy na druhý (vlaky mívaly až sto dobytčích nebo jiných vagónů a byly přecpány desítkami tisíc osob). Himmler naopak chtěl rozšířit svůj esesácký "stát ve státě" na obrovskou průmyslovou a budovatelskou říši, která by během války stále větší měrou zajišťovala zásobování armády a po válce se věnovala Hitlerovým osídlovacím plánům na východě, kde mělo být umístěno 150 miliónů lidí. Tento druhý úkol by trval dvacet let a vyžadoval by práci 14,450.000 otroků s přípustnou úmrtností 10%.
12.03.2012, 17:25
Když je to nereálné tak kam se pak všichni vyvraždění poděli ??? Vydoluj zase nějakoiu perlu a pouč nás....
07.03.2012, 20:25
2
Nojo no náckové vymrdaný ,,tohle je jejich skutečný záměr !! O nic jiného jim nešlo a ani nepůjde jenom vyhlazovat a zabíjet ,, nacpat všem náckům vlastní hovna do tlam a uřezat hlavy,, nic jiného nezaslouží nikdy-!!
07.03.2012, 20:50
Souhlasím stebou milánku sladkej) i když je to sprosté ale je to pravda .
07.03.2012, 23:06
nacpat všem náckům vlastní hovna do tlam a uřezat hlavy,, a tím se stát stejnou kreatůrou jako oni. Násilí plodí zase jenom násilí. Tak to chodí tícice let a brzy na to doplatíme.
08.03.2012, 05:14
...ty jsi ale ostrej hoch! A přitom jsi ještě sladkej...
08.03.2012, 05:16
...aby se ses neposrala, i když je to sprosté ale je to pravda
07.03.2012, 19:44
-4
LOOOOOOOOOOOOOOL vyhublé, chcíplé, polochcíplé, vyhublé a chcíplé nudle a co jako ?? Nic novýho
07.03.2012, 22:29
To jenom tak pro info, aby si věděl, jak dopadneš..
07.03.2012, 18:16
2
Nechápem aké zverstvá je človek schopný robiť.
07.03.2012, 16:40
1
Proto nemám rád němčoury. Oni Rusáci nebyli lepší, ale .....prostě hovada.
Ymi
07.03.2012, 16:38
4
Tahle část historie je smutná,lidský rod je zhovadilý..
07.03.2012, 18:43
a bohužial sa nepoúčíme nikdy
07.03.2012, 20:15
Jednou jsem slyšel dobrej citát: "Člověk je inteligentní stvoření, ale lidi jsou nebezbečný hovada.
07.03.2012, 15:17
0
...nenavštěvuje tyto stránky nějaký odborník přes chemii? Bylo by dobré vysvětlit pojmy kyanovodík, cyklon B, kyanid draselný, reakce kyseliny s kyanidem atd.
07.03.2012, 15:20
Najdi si to na wikipedii ne?
07.03.2012, 16:34
tommy-víš, ono na wikipedii nemusí být vše úplně přesně popsané, ale to neva, nebudem do toho šťourat
w8w
07.03.2012, 17:42
Tak přímo v kontextu s Cyklonem B... Cyklon B je granulát napuštěný kyselinou kyanovodíkovou. Ty pixly tedy obsahovaly male granulky, či-li sypké látky. Granulát se měl sypat dírami v plynových komorách, které byly v jejich stropě. Na vzduchu granule měly uvolňovat kyselinu kyanovodíkovou a vznikat tak kyanovodík. To co se například uvolňuje, když rozlijete kyselinu chlorovodíkovou(solnou) je směs kyseliny chlorovodíkové a chlorovodíku.. V KT se opravdu cyklon B používal v desinfekčních komorách(speciální, hermeticky uzavřené zařízení, kde se granulát zahříval a ventylátory vháněl do desinfekční místnosti-jinak by to moc nefungovalo). Proto jsem poněkud skeptický, zda popisovaný způsob sypání cyklonu B do "vražedných" komor je reálný. Vezme-li se v úvahu, že bod varu kyseliny kyanovodíkové je 26,5 °C a teplota v podzemních komorách ztěží přesáhla i v létě 15 °C je takový způsob plynování diskutabilní. K otázce kyanid x kyselina....Pokud se na krystalicky kyanid nalie např.kyselina sírová(jako silnější kyselina) dojde k vytěsňění kyanovodíku a vzniku jiné soli(například síranu draselného, v případě že se sírovka lila na kyanid draselny). Další zajímavou věcí v souvislosti s plynovými komorami(vražednými) je fakt, že ve zdivu těchto komor bylo nalezeno velice málo berlínské(prusské) modři. Je to komplexní sloučenina, která vzniká reakcí kyanovodíku a jiných sloučenin CN skupiny se sločeninami ve zdivu. Oproti tomu zdi desinfekčních komor, kde se prokazatelně cyklon B používal, jsou jejich zdi dodnes modré. Ona ta berlínská modř je velice stabilní pigment, který vydrží ve zdivu desetiletí..
07.03.2012, 18:32
w8w-děkuji ti, přesně jsi pochopil o co mi jde. Opsal jsi to nebo je chemie tvůj obor?
w8w
07.03.2012, 18:37
No dávno tomu co jsem dělal zkoužku z chemie a biochemie, ale chemie obecně je můj velký koníček :-) Každopádně v určité literatuře jsou přesně tyhle věci také zmiňované...
07.03.2012, 19:17
w8w-někde se také uvádí že plyn šel ze sprch, ale kyanovodík je lehčí než vzduch a držel by se u stropu. Takže ti moc děkuji za vysvětlení této problematiky, určitě to některým otevře oči, někdy je dobré se zajímat o podstatu věci a ne jenom poslouchat. O reakci kyanidu s kyselinou vím svoje, dělal jsem v galvanovně. )
w8w
07.03.2012, 19:29
Tak sprchy, to už je taková tradice, to že je to technologicky blbist je přeci vedlejší, pač když to vypadá tak hrůzostrašně, tak je to kurna jasny ne! :-) Jó to se pak jeden diví, co ta divná trubka ve zdi a jak je umně napojená na sprchy :-))) Dloucho se třeba tvrdilo, že v Dachau byly sprchy-plynové komory. Padli za to plynování i nějaké rozsudky. a ejhle nyní i židovští historici popírají že tomu tak bylo. Zajímavá jsou i plynovací auta-na dieselové motory :-) Kdyby si tak zarputile netrvali na těch dieselech... Kdo zná saturaci CO v krvi a další důležité aspekty otravy CO, tak ví, že sebevražda v naftáku je na dost dlouhou, skoro nekonečnou sebevraždu.. Takových absurdit je mnoho. Mě jen zaráží, proč tak lžou a vymyšlí si, jakoby samotny KT a ty oběti nebyly dostatečně hrůzné..
Kim
07.03.2012, 13:29
4
fuj z toho mrazí
07.03.2012, 13:03
5
caldam - byl si se podívat v Polsku v Osvětimi?určitě ne,protože jinak by si takovou sračku nenapsal.Byl jsem tam dvakrát,myslím,že nejsem žádnej outlocitka,ale chlape,tam to na tebe sedne a bojíš se vlejzt i do těch sprch,aby se ti náhodou nepřibouchly vrata a někdo nezačal tím komínem (vytvořen pro vhození plechovek s plynem) házet ty plechovky s plynem.Doporučuju tobě i všem,co s toho dělaj prdel návštěvu Osvětimi.
07.03.2012, 14:39
Asi tak. Byl jsem tam jednou a mazec. a při jednom jsem navštívil i Birkenau.
07.03.2012, 16:43
Myslím, že je to marné doporučovat mu něco. Moc bych za to nedal, že je to jeden z těch típků, co malují hákové kříže po čekárnách.
07.03.2012, 17:21
No tak v světimjsem nebyl chystám se,tam někdy kouknout , ale byl jsem v Dachau a pěkné ) No a "jar2004" lepší nácek než nějakej černej nebo žid ) a přiznám se jsem rasista
w8w
07.03.2012, 17:54
Baloune ono to v te osvětimi má tak zapůsobyt. Je to tak uděláno záměrně. Hromady botiček, šatstva, vlasu, brýlí apod. Ovšem nikdo ti už neřekne, že to byl mimo jine tranzitní tábor pro transfer surovin. Obrovské hromady vlasů...o jaká hrůza, no bodejť, však všichni byli po příjezdu do tábora ostříháni dohola(součást prevence epidemii tyfu). Takových vychytávek a nachytávek je v Auschwitz spousta. Třeba když očití svědci tvrdí, že v té hlavní komoře najednou zplynovali němci 4 tis. židů. Přeměř si podlahu té komory a pokud se ti na metr ctverecní vejde 30-40 lidí, tak budeš machr.. Stejně tak efektivita kremačních pecí je úžasná.... většina svědků udává takové časy a počty spálených lidí, že současná moderní -plynová krematoria jsou jen podřadným výrobkem s vysokou neefektivitou. Otázek kolem "očitých" svědectví je mnoho. Nikdo netvrdí, že v německých KT lidé měli lažo-plážo dovolenou, bylo to heozné utrpení,ale udržování mýtu o systematickém vraždění je špatné. Ono totiž bylo třeba odlišit tuto "vyjímečnou" genocidu, například od sovietských gulagu atd... Taky mě štve, že si židé usurpují a vztahují to utrpení výhradně na sebe. Vždyť v německých KT zahynulo i obrovské množství nežidů z celé Evropy!
07.03.2012, 18:48
čo to meleš za blbostiludí pálili napr. aj v obrovských krateroch kde naliali benzín a nahadzali tam mrtve telá takéto "ohne" horeli aj niekolko dní v kuse.Pre Nemcov nebol problem usmrtiť velké množstvo ludí /len na začiatku kým prišli na sistém/ problem bol čo s mrtvolamy
07.03.2012, 18:49
systém
w8w
07.03.2012, 19:00
Blbosti meleš ty. Ja zmiňoval krematoria a jejich udajnou superefektivitu, ktera podle svedeckych výpovědí daleko předčila současná krematoria.. No když si zmínil ty jámy... Byl si někdy v osvietimi? Ja ano a místo cumení na botičky sem si to tam pořádně prozkoumal. Zajímalo mě, zda tvrzení tzv. revizionistu se zakládají na faktech... Poradim ti jednu věc, jdi a vykopej v osvetimi velkou jamu...za hodinu mas krasny bazen, neb je tam vysoká hladina spodní vody(puvodne bazinatá oblast). Pod vodou ti nehoří ani bezín.. Mimochodem v jamách obecně hoří špatně i dřevo, zkus si vykopat metrovou díru a pal v ní oheň...zajímavý pokus. Krásné srovnání máme s pálením obětí náletu na Drážďany...Víš co jim dalo práce zpopelnit mrtvé? Víš jak dlouho trvá, než spálíš lidské tělo? Co kosti? Popel? Kde jsou ty tuny popela..? Víš ty knihy a výpovědi svědků sem četl taky, I obžalovací spisy z Norimberského procesu... Absurditama se to v nich jen hemži.
RTW
07.03.2012, 20:56
w8w:vždycky jsem se tady chtěl vyjadřovat korektně,ale TY JSI VŠECH PITOMCŮ KRÁL!!!!!
08.03.2012, 04:54
w8w-vykašli se na ně, s některými lidmi nemá cenu polemizovat, něco si přečtou a pak tomu věří, a nezajímá je jestli je to vůbec možné. Pokud jim někdo předloží logická fakta, je neonacista ...
w8w
08.03.2012, 10:32
rtw: sebekorektnější vyjádření nemá žádnou hodnotu, pokud nic neobsahuje.. Tedy si nijak tvou invektivu neberu osobně :-)))
12.03.2012, 17:36
Tak s tím vystup veřejně a až tě budou soudit tak se tím obhajuj , pokud máš pravdu tak tě neodsoudí . Ale to už by nebyla taková sranda že ??
07.03.2012, 12:11
-6
Loool tolik jídla Kdyby to poslali dětem do Afriky udělají líp )))
07.03.2012, 12:51
drž tlamu hlupaku