ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

Konec 1. republiky, konec demokracie 1938 (jediné a pravé)

2005x
Komentáře
09.02.2012, 23:16
1
První republika byl bordel jako dnes. Politická mafie, uřednická vláda střídala uřednickou vládu. Celá zahraniční politika první republiky vedla k Mnichovu. Výlohy obchodů byly plné drahého zboží, koruna měla dobrý kurz. Když se žebráci a chudina vyvezli na kraj města, bylo to krásné, hezké , barevné...skoro jako dnes :-) Armády nezaměstnaných žily na okrajích měst v boudách z odpadků. Nebylo na boty, kočárky, na jídlo a na doktory. Za privní republiky se odehrálo několik velkých stávek a režim do stávkujících (i dětí) nechal střílet. T.G.M. nosil bílé rukavice aby zakryl ruce od krve.
09.02.2012, 00:44
1
no mluvit o první republice jako o dekomracii, to chce buď hodně odvahy nebo hodně neznalosti, ale je pravda, že tehdy lidi stáli při sobě a náš národ se ještě dal nazvat národem, což se o dnešní břečce říct nedá
09.02.2012, 00:04
0
A za trest budem všichni vlastenci.
09.02.2012, 02:02
FH:To je jina kapitola:/
08.02.2012, 21:18
3
Připomente mi kdy se v historii ještě opakovalo střílení do lidí při demonstraci? možná že to zní moc komunisticky ale myslím že by jste v tý době nechtěli žít, musíte se podívat i na to špatný a ne jen na ty idealní scénky. My patříme do týhle doby a ne o osmdesát let zpátky, uznávejme tradice ale nevyvolávejme duchy..
08.02.2012, 19:18
13
Nekrofilni samojeb se nudi tak zase klika na minusy...pak napise svuj koment a za chvili ma 20+ ze te to bavi
08.02.2012, 19:56
On je rád,že se naučil s klávesnicí a myší tak mu neber radost:-))
08.02.2012, 16:34
-17
presne takovej typ jako popisujes skulle je muj bracha. si rikam mozna je jeste mladej(19 let) me je sice 21 ale mam to v hlave asi jinak aspon co se tyce meho uznavani
08.02.2012, 17:26
Me je 20 a tak vim ze v tomhle veku se nazory casto meni(me uz se nezmeni ja jsem poznal svuj smysl zivota a zivotni cestu) pred 5 rokama jsem taky jako tvuj bracha poslouchal hip hop a to dokonce undergroundovej kterej byl casto zamerenej proti bilim ale ja nebyl moc dobry v anglictine...napr. Mobb Deep,onyx,wu-tang,tupaca,big l a tyhle ty uz si jich vic za ty leta nepamatuju,nosil jsem backovku mel poklopec az u kolen...je to o jednotlivci,o zkusenostech a o zpusobu uvazovani,dej mu cas mozna se zmeni nebo mozna taky ne
w8w
08.02.2012, 15:26
-7
Možná se to někomu nebude líbit, ale všíchni mají máslo na hlavě! Jediný opravdový úspěch Beneše bylo vyhnání sudetských němců. Dneska to nikdo neví a nedivím se,ale před vznikem ČSR se událo moc nefér věcí. Masaryk s Benešem odsun němců naplanovali ještě v době, kdy ČSR neexistovala. Do dnes jsou v archivech mapy, kde je(jimy ručně) zakresleno území, které bude zbaveno němců. Ostatně i vnik republiky nebyl v pořádku. Vracející se legionáři byli podvodem zbaveni zbraní(prý dej bratře legionáři zbraň pro republiku), pak když šlo do tuhého a formování statu, jeho mocenských struktur nebylo v souladu s tím, co chteli legionáři, tak už něměli možnost do toho zasáhnout. Dále rozpad RU dal vzniknout novým státům,ale mělo se to dít na základě 14 bodů prezidenta Wilsona.(body 6.-13. hovoří o vytvoření poválečného uspořádání světa na základě zásady sebeurčení národů a vzniku etnických státních hranic nezávisle na výsledcích války). To se samozřejmě Masarykovi a Benešovi nehodilo. Dokonce šli tak daleko, že slovenskou delegaci vyšachovali z jednání v Paříži a později nechali zavraždit Štefanika(věděli, že by nepřistoupil na takové uspořádání a žádal by autonomii pro slováky). Pokud se vrátim k němcům, tak nebyli rozhodně etnickou "menšinou" neb 3,5 mil. němců není menšina. První co udělali Masaryk s Benešem ve chvíli, kdy němci v sudetech požadovali větší autonomii v rámci nově vzniklého státu, že tam poslali ČS vojisko a vše potlačili násilím. Návíc celé roky byla uměle vyvolávaná vzájemná nenávist čechů a němců! Na obou stranách! V sudetech byl velmi těžký život a české vlády je měly ze socio-ekonomického hlediska na praku. Pak se nelze divit, že flustrovaní a zbídačení sudeťáci skočili Hitlerovi na špek! Nehledě k tomu, že chytrou propagandou a cílenou materiální podporou usemí Sudet si němce získal. Pak nadšeně řvali Heim ins Reich-nedivim se. V té době ještě nemohli vědět jaké to bude mít následky... Po přičlenení Sudet k říši nastal nebývalý sociální a hospodářský rozkvět. Takhle dobře se ještě sudeťáci neměli. To že, později statísice etnických němců prostě všech Volksdeutschen nejen u nás muselo narukovat a umírat ve válce, byla další věc, kterou nemohli sudetáci vědět. Poslední ránu a asi nejhorší dostali vyhnáním ze svých domovů. Staletí kultivovali území sudet, vyrvali z kamenité půdy svojí obživu a pak o vše přišli. Z mého pohledu měli slováci a němci dostat svůj díl autonomie, podle svých požadavků. Mnohému by jsme se nejspíše vyhnuli... Špatně ukončená I.WW byla předstupněm k té další válce. Německá generalita podepisující "mírovou smlouvu" považovala její body za nehorázné a jeden z generálu trefně poznamenal, toto je příměří na 20 let... Německo muselo podstoupit velká území vítězným mocnostem a tak se miliony němců staly nechtěnou a terorizovanou "menšinou" např. v Polsku.Konstruktéři poválečného uspořádání po I.WW se nepoučili z toho utrpení a zadělali svým jednáním na daleko větší utrpení později!
08.02.2012, 15:30
w8w každé PRO má i PROTI ale zeptám se tě jednoduše.. je dnes něco PRO ? V té době troufám si tvrdit, bylo hodně dobrého pro naši zemi vykonáno, to co se děje teď, to je rozklad České státnosti a potupa našim padlým hrdinům. Čest jejich památce.
w8w
08.02.2012, 16:02
V tom máš jistě pravdu. Ovšem ani v I.republice se obyčejny člověk neměl dobře. Byla hrozna bída! Stat jako takový byl ekonomicky silny, ovšem na blahobytu obyčejných lidí se to moc neprojevovalo..A jak vždy v tom měli prsty finančnické a průmyslnické kruhy. V dnešní době je ČR stejně jako ostatní evropské staty určena k likvidaci jako samostatný a suverenní stát. prostředkem je imigrace. Pokud totiž zničíš etnickou homogenitu národa zničíš tak i jeho pospolitost. Zničíš tak národní opozici vůči uchvatitelům moci... Domluvíš se na rebelii lépe se sousedem čechem, nebo třeba pakistáncem? Multikulturní společnost je snaze ovladatelna terorem, neb se nikdo s těch dole na ničem nedomluví. Tisic zájmu,ale zadna společná dohoda jak postupovat... V národnostně, etnické monolitní společnosti převáží jeden názor, lide se snadněji semknou ve společném boji s "vrchností" Chceš ovládnout lidi? Tak nejdříve znič jejich morálku, pak národnostní citění a nakonec rodinu-maš je v hrsti...otroky!
Kim
08.02.2012, 16:22
NAPROSTO SOUHLASÍM
08.02.2012, 17:13
v necem mas pravdu ,ale s tima sudetama to tak zhavy nebude
08.02.2012, 17:20
w8w : mas naprostou pravdu nemam co bych dodal...ale myslim si ze lide se casem naserou a pak tu budem mit novou hru Fallout real )
08.02.2012, 18:02
Maš pravdu. O sudetoch toho moc neviem ale ako slovak som sa toho dozvedel dost o slovakoch a ich snahach o autonomiu . Mnohy hania Slovensky štat. No Bolo to len vyvrcholenie boja o vecsiu samostatnost, ktoru sme vdaka Masarykovi a Benešovi nedostali. Aj v tomto videu sa nehovori o čechoch a slovakoch ale o čechoslovakoch. Beneš a Masaryk sa snazili spojit dva narody. A to sa vlieklo az do sucastnosti. Nakoniec sme sa oddelili.
08.02.2012, 21:47
no co se slovenskyho statu tyce tak za tu kolaboraci melo bejt slovensko navzdy ceska kolonie a ne ze se tam jeste za komancu srali penize
09.02.2012, 06:30
V zásadě souhlasím, ale ty "Flustrovaný a zbídačený sudeťáci" mě přiznám se, rozesmály. Soužití s nima, probíhalo po staletí celkem normálně, ptž na rozdíl od Cikánů, to jsou normální lidi na naší sociální úrovni. Četl jsem hodně materiálu o soužití s nimi, a obě strany vesměs vypovídaly, že v pohraničí, byl život už tak těžkej, a Češi i Němci si ho nedělali ještě težší nějakejma etnickejma třenicema. Postě sousedi. Horšit se to začalo ve třicátejch za H+H, ale to je známá historie. Odsun po válce, byla jen logická nezbytnost své doby.
08.02.2012, 13:46
2
dobry video
08.02.2012, 13:16
4
presne skullpw s tim nacistou ..mam na rameni vytetovanyho ceskyho lva s heslem"cechy cechum" a sem oznacovan nekterymi za nacistu..smutne video
08.02.2012, 13:23
kundismrad těch lidí co ti tohle říkaj si nevšímej, to jsou totiž "kočovní paraziti" ti nemaj domov nikde, proto tobě závidí tvou hrdost a lásku ke své zemi.
08.02.2012, 13:32
k dnesni dobe se hrdost k narodu nehodi,radeji bys mel nasadit ksilt nejlepe krive jako to ma fifty cent,hadry o 5 cisel vetsi nez ty aby ti co nejvic plandali a prdel mel az u kotniku,nejlip abys poslouchal cernou americkou hudbu,pak by bylo dobry abys zacal fetovat a hulit travu a nakonec uplne nejlepsi by bylo abys zahodil vsechny svy stalety tradice a oddal se plne americke kulture.Pak ti nebudou rikat nacisto ale cool typku...a jestli nechces tak drastickou zmenu tak nebud hrdej na svuj narod a uz vubec ne na svoji rasu to by si byl nacistickej rasista a nauc se lhat prestan rikat pravdu o tom jak to v tomhle state je pak uvidis ze te zacnu ,,lidi,, brat )
08.02.2012, 14:05
skullwp tu už trošku dosť píšeš pičoviny.
08.02.2012, 14:37
nepisu picoviny mas poklopec az u kolen ze ti to vadi ? Ty kteryho nazyvaji nackem takhle vetsinou vypadaj tak co je na tom picovina...kdyby ty ktery mu tohle rikaj potkali typka jakyho popisuju placli by si snim a zahulili speka takhle si jen reknou nacek vyjebanej to je holej fakt a ne picovina
08.02.2012, 15:20
mkultra a v čem píše pičoviny ? Má absolutní pravdu ! Zdegnerovaná mládež pod vlivem negroidní zábavy a proč proboha ??? Naše bílá kultůra je tak bohatá, inteligentní a rozmanitá stačí si jen vybrat a oni poslouchaj debilni hip hop a rap ! to není ani hudba to je žvákání žáby za doprovodu bubnu ! Píčovina na entou !
Kim
08.02.2012, 12:34
-8
pořád to bolí
08.02.2012, 11:11
-3
Za bohatstvím vždy je starost a roste touha stále více ho mít.
08.02.2012, 11:11
0
Ne to, co mám, ale to, co vím, je mým bohatstvím.
08.02.2012, 11:09
-4
Poctivý obchod nepřináší bohatství peněz ale bohatství na duši, které je mnohem dražší všemu.
08.02.2012, 10:45
-2
SkullWP naprosto přesně, lépe bych to nenapsal .. někdo má srdce pro svou zemi a někdo jen pro peníze a to už pak své srdce strácí, protože pravá hodnota není v penězích ale v tom být hrdý na svou zemi a budovat jí a né ji rozkrádat a ničit. Díky SkullWP, že jsi jeden z mála co to chápe.
08.02.2012, 11:12
FuckingHell jsems tebou chlape
08.02.2012, 12:57
S tim souhlasim,penize jsou jen vec jako barak,auto,pc atd.. pravej poklad kterej se penezi neda ohodnotit jsou lidi okolo nas ktery nas maji radi a my je )
08.02.2012, 13:07
A sem rad ze si se vratil,jsi jeden z mala kterej se snazi vsem ukazat pravdu...za tuhle sluzbu si bohuzel oznacovan za nacistu,nepochopitelny ale myslim si ze driv nebo pozdeji vetsina z tech co ti tohle rikali zmeni nazor a daj ti za pravdu,muze to u nekoho trvat mesice roky nebo desetileti ale vetsina jsem v to pevne presvedcenej ze vetsina ti da za pravdu.Ne ve vsem ale v hlavnich vecich jo a ne jen tobe proste lidem co proti tomu chteli neco delat...
08.02.2012, 13:20
skullwp díky to, že jsem tady označován za nácka, nově dokonce i za Bolševika 8)) mi docela lichotí, jelikož je to důkazem, že tito co mě takto titulují už nemaj argumenty. 8) To jsou totiž argumenty např. nevzdělaných cikánů, říct jednoduše "to je rasista, nebo nácek" takže je řadím do stejné sorty. Nechci aby každý semnou souhlasil ve všem, to bych si ani nepřál názory, jsou od toho aby se rozebraly a debatovalo se. Ty jsi například jeden z těch co používaj hlavu a zdravý selský rozum, narozdíl od některých bezmozků, kteří maj zaslepeno jen svou hamižností (já se mám fajn, tak co mi je po ostatních) a penězi.
08.02.2012, 10:41
-2
kdyz tam slysim*
08.02.2012, 10:40
-3
Co jsem slysel tak za prvni republiky u nas takrka neexistovala korupce,pro vladni garnaturu ci pro uredniky to byla urazka cti a vlastizrada neco takoveho udelat(srovnejte si to s dneskem,to byli tenkrat lide...)Chtel bych zit v te dobe ale na druhou strani nechtel protoze by me cekala druha svetova valka :/ Kdyz tak slysim mame bohatou a plodnou zemi mam chut zabit par Kalousku...to jsou takovy KURVY doufam ze je jednou poprvavy nikomu nepreju smrt ale takovym kurvam jo
08.02.2012, 10:46
SkullWP ti lidé na videu měli úplně jiné hodnoty, dnes je jediná hodnota a to jsou peníze a lidskost a hrdost, nebo čest už dnes umírá.
08.02.2012, 11:26
Tak!
w8w
08.02.2012, 15:28
Za první republiky korupce kvetla také a jak! Jen si stačí dohledat ty korupční afery, třeba spojene s agrarní stranou a nejen s ní. Třeba i při budování opevnění kvetla korupce tak nehorázně, že se výstavba náramně prodražila! Něco, jako dnes státní zakázky....
RTW
09.02.2012, 18:35
Jen kurva kurevská a zaprodaná dovede na tento komentář naklikat mínusy. S takových má Kalousek,Nečas a jim podobní radost!!!!