ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

Samovznícení

2699x
Komentáře
06.09.2013, 18:26
0
Tento jev byl popsám v dokumentu Nadpřirozené jevy ve světle vědy díl samovznícení. Dokázali tam, že tělo musí být v nějakém bavlněném, nebo lněném oblečení, které funguje jako knot i když shoří a je zuhelnatělé. K jevu dojde, když je oblečení polito trochou nějaké hořlaviny (alkohol, benzin, petrolej, vosk apod). Toto stačí k zapálení oděvu a částečnému rozpuštění tělesného tuku, který potom hoří skrz látku jako přez knot. Tento oheň je velmi malý (plameny 20-40cm) a nízké teploty. Tím pádem neshoří okolí. Tělo hoří velmi dlouho (v dokumentu zkoušeli zapálit prase - povedlo a to hořelo 20 hodin a pak ho uhasili). Přestože je oheň velmi pomalý, tak spálí většinu těla lépe než kremační pec. Z těla zůstanou většinou jen konce nohou a rukou.
06.09.2013, 22:53
To je rozumné vysvětlení, nicméně nikterak to nevysvětluje případy samovznícení zevnitř, kdy oheň směřoval z vnitřností směrem ven.
09.09.2013, 19:04
tak pokud bych takhle chtěl zařvat tak by mě asi taky zajimalo,jak si hodím tu jiskru...
05.10.2013, 18:03
Co třeba svíčka, uhlík z krbu, cigareta, kadidelnice apod? el: zajímalo by mě, jak někdo dokáže, že oheň hořel zevnitř ven, když se najde jen hromada popela?
05.09.2013, 20:54
0
Väčšinou ideo aktiváciu bioenergie. Napríklad páter Pio, keď sa mu aktivovala bio-energia, tak mal až 44 st. C horúčky !
05.09.2013, 21:37
A sakra (
05.09.2013, 22:22
me se jednou aktivovala flaska zeleny v hospode a pak sem se musel druhej den hasit mineralkou...
06.09.2013, 07:13
U nás v jedné budově nedávno znovuzprovoznili páter noster a bylo tam taky hrozný vedro…
06.09.2013, 08:36
A jak to v takovém oběžném výtahu chodí? Nikdy jsem jím nejela. Vždycky mi vrtala hlavou otázka "co když nevystoupím?" Pojedu pak hlavou dolů? A jak se udržím abych nespadla a nerozbila si hlavu? Změní se kvůli mě sever a jih? Zkus se v tom novém výtahu svézt a napiš mi jak to dopadlo. Radši si ale vezmi lyžařskou helmu pro každý případ. Vezmi si i lyže a tyčky, nikdy nevíš kdy se ti mohou hodit.
06.09.2013, 08:56
:-)))
06.09.2013, 09:12
Anti – LOL, odvádíš mě od práce, ale můžu ti říct, že tenhle páternoster jsem neprojel hlavou dolů, páč zůstáváš ve vertikální poloze. Ale tyčku můžeš hodit kdykoli s kýmkoli…:-)))
06.09.2013, 10:00
Toho s kým hodím tyčku si teda vybírám pečlivě. Není tyčka jako tyčka.
05.09.2013, 18:43
0
Proč neschoželi celi
05.09.2013, 15:36
0
vítám tě anitromo, kdes byla? Víš to žes mi chyběla?
06.09.2013, 08:30
Ahoj equi. Měla jsem dovolenou. Nemůžu uvěřit, že někomu chybělo moje rýpání
05.09.2013, 12:48
0
i tak se dá umřít?nebo to přežily
05.09.2013, 13:06
Kterou nohu máš na mysli?
05.09.2013, 11:51
1
Samovznícením zahyne velký počet starých lidí, je zdokumentováno, že k případům samovznícení dochází většinou uvnitř budov. Přikláním se proto k teorii elektrostatického jevu, podle níž se člověk pohybující se po podlahách z umělých vláken dokáže nabít el. nábojem o několika tisících voltech a může dojít k samovolnému vznícení uvnitř těla, kdy začnou hořet plyny nashromážděné v trávicím ústrojí každého člověka. Z toho vyplývá ponaučení, že jako důchodkyně nebudu nikdy kupovat levnou sekanou z Penny, která nadměrně nadýmá a po koberci nebudu šoupat levnými papučemi ze syntetického materiálu. Raději umřu pěkně pomalu na některou z civilizačních nemocí.
05.09.2013, 12:07
Absolutně s tebou souhlasím (wolwe bude možná jiného názoru). Teď jím mou oblíbenou zelňačku a po několika hodinách, až se metanové plyny vstřebají ze střev do kožních pórů, si navléknu něco lněného pro reakci výparů a statické elektriky. Zůstanou po mně pouze nohy…
05.09.2013, 15:50
Je to jedna z možností - nicméně se to nikdy nepovedlo dokázat, zda to tak skutečně funguje. Většina "samovznícení" vzniká tak, že člověk přijde do styku s ohněm - uhlík z krbu (na dvou fotkách ležel škvarek u krbu) nebo od vajglu. Kuřák dostane třeba infarkt, vajgl na něj spadne, začne doutnat oblečení a tělo je materiál za určitých okolností výborně hořlavý. Funguje jako svíčka, ale s knotem z venkovní strany - oblečení nahradí knot. Tuk v těle se začne zahřívat a hoří. Voda se postupně odpařuje a nebrání hoření. Jsou ale samovznícení, u kterých se nedá vysvětlit, jak k němu došlo. Vzhledem k tomu, že není známý jediný případ samovznícení zvířete, je pravděpodobné, že tento fenomén nějak souvisí s našim způsobem života. Možná snaha ušetřit za kremaci, možná potřeba pořádně se zahřát - kdo ví. Jsou známá samovznícení, kdy živý člověk shořel doslova za chvíli před očima několika lidí. Takové případy se nepodařilo nikdy objasnit. Nejstarší zdokumentovaný případ je samovznícení varšavského starosty v roce 1546. Takže asi nic nového. Zajímavé také je, že se to stává převážně starší lidem a většinou doma. Zřejmě půjde o několik druhů samovznícení se stejným efektem. Zajímavé samovznícení jsou tak, kdy člověk vyhoří zevnitř - při pitvě se najdou zuhelnatělé vnitřnosti. Někdo zase ohoří jen na povrchu. Chce to prostě provést sérii pokusů. Nějací dobrovolníci? Já se hlásím jako první dobrovolník - a to do role pozorovatele. Do funkce druhého pozorovatele ustanovuji Duchcata, aby se výběr urychlil. Následní dobrovolníci do funkcí paliva se mohou přihlásit přímo zde v diskuzi. Instrukce kdy a kde se pokus uskuteční, dostanou mailem. Sirky beru, žádný strach. Máme to pod kontrolou, nic se nemůže stát!
05.09.2013, 16:21
Já se při orgasmu zahřívám na takovou vnitřní teplotu, že vlastně prožívám okamžik před samovznícením…
05.09.2013, 16:36
Tomu se ve vztahu se sexem říká, že je někdo teplý? Nebo je to něco jiného?
05.09.2013, 16:36
Co se týče Anti, nic není tak jednoduché, jak se na první pohled může zdát, jelikož mnohé oběti shořely ve spánku, kdy by nadměrné tvorbě statické elektřiny vystaveny být neměly. Navíc ne mnoho, ale vyskytují se i případy samovznícení na volných prostranstvích. Co se týče Wolweho, jen málo obětí přišlo v okamžiku smrti do styku s ohněm. Co jsem se dočetl, někdo shořel s hlavou v krbu, ale pokud vím, ten však nebyl zapálený. Další věc je směr hoření - směr zevnitř by svědčil skutečně o náhlém vzplanutí plynů trávícího traktu, zevnějšku by to zase mohlo nahrávat hypotéze o vzplanutí jiskrou či jiným zdrojem ohně. Možná je těch příčin více a vždy jen jedna je spouštěčem požáru, podle situace. Když si vezmeme, kolik je na planetě lidí a jakému titěrnému procentu z nich se to stalo, musí jít o nepředstavitelnou souhru náhod. Další zvláštností u většiny případů je fakt, že zatímco oběti shořely až na uhel, jejich okolí zůstalo takřka netknuto. Proč se oheň nešířil dál? Vždyť to musel být nepředstavitelný žár, který dokázal takto spálit tělo, které se skládá z valné části z tekutin. To mi svojí absurditou připomíná trapné tvrzení, že žár při útoku na WTC byl tak ohromný, že přetavil ocelové nosníky, ale v sutinách se našly neporušené pasy dvou únosců. V tom bude vězet něco víc než prostá chemie, musí v tom mít prsty nějaká dosud nepoznaná energie vnitru lidských, potažmo všech živých bytostí (i když, jak píše Wolwe, u zvířat to zatím potvrzeno nebylo), která slouží pro oheň jako katalyzátor. Nějaká síla, možná produkt mozkových procesů (na to je zde odbornice Pretty), možná nějaká forma vyzařování buněk, nějaké energetické pole, tedy aura. Toť můj názor na věc. Jo a do experimentu se hlásím jako dobrovolný hasič. Sice jím nejsem a nikdy jsem nebyl, ale vždy mě lákalo jím být. Pohodička, pivečko, sem tam nějaký výjezd, třeba sundávat kočku ze stromu, zase pohodička, pivečko a když se vyskytne něco složitějšího, zavolat profesionály a opět pohodička, pivečko, ... B-)
05.09.2013, 17:01
Ele – existuje mraky různých objasnění od sekt, scientologů a náboženských fanatiků bez racionálního rozuzlení. Já se tímto směrem rozhodně neubírám…
05.09.2013, 19:02
Ele, rád bych obsadil funkci hasiče v našem experimentu, jenže má to háček - my nepotřebujeme hasit, my potřebujeme pár místních upálit. To s tím samovznícením je jen taková zástěrka. Ale abys neřekl - jak by se Ti líbila funkce hlídače kanystrů s benzínem, naháněče, poutače ke kůlu a škrtače sirkou? To by snad šlo, DC určitě nebude mít nic proti, přece bychom Tě neupálili, jako některé tady, nebudu jmenovat, aby to neprokoukli.
05.09.2013, 19:04
DC - taky si myslím, že napřirozeno s tím nemá nic společného. Je jedna zajímavá teorie o samovznícení, která by mohla fungovat, ale má trhlinu - proč by měla fungovat jen u lidí? Jde o narušení struktury buňky energetickou částicí, které putují volně vesmírem, a následnému spuštění chemické reakce, při které vznikají vysoké teploty. Přesnější popis té záležitosti najdou zájemci určitě někde na netu.
05.09.2013, 19:11
wolwe – existuje proton o vysoké energii…
05.09.2013, 19:41
Proton je vázaný na atom, není volný, tedy se alespoň - teoreticky - volně nevyskytuje. Je ale několik, zatím neprokázaných, skupenství hmoty či druhů energie, které jsou teoreticky popsány. Tady jsem na mysli pyrotron. Jde o pulzní částici hmoty, která v pravidelných intervalech přechází z hmoty na energii a zase zpět. Při tom opakovaně vydává a zase vstřebává teplo. Vstřebávání tepla trvá déle než opakovaný výdej. Dochází tedy ke kumulaci energie, která je následně rychle uvolněna. Pro představu - děje se tak každé dvě pikosekundy. Je to tedy fofr. A právě pyrotron je podle některých teorií považován za původce samovznícení. Pak ale zůstává otázka, proč jen člověk je tím, kdo blafne jak fajka ( Bude v tom asi ještě něco jiného. Nevím, jestli to tady vyřešíme, asi ne. Pyrotron zatím nikdo nikdy neviděl, ani neprokázal jeho existenci. Vidit ho asi ani nikdy nebude, stejně jako protony, nukleony a další malé potvory. Můžeme si jejich existenci jen odvodit od fyzikálních zákonů, které ale nemusejí platit tak, jak je známe. Sakra... je mi nějaké vedro a dělají se mi na nose jiskry. Asi se půjdu schovat někam do stohu, nebo se mrknu, kolik mám benzínu v nádrži. Ještě se ozvu...
05.09.2013, 22:13
Já bych v tom taky nehledal nic nadpřirozeného. Pojem nadpřirozeno jen poukazuje na něco, na co je naše věda prozatím krátká. Něco, co čeká na vysvětlení příštími generacemi. Aby potom přišly další generace a všechno zase překopaly a další generace zase vrátily zpět do původního stavu. Taky záleží, jakému režimu jsou daní vědci poplatni, každý ohýbá zákony fyziky dle svých potřeb. Nicméně viděl bych to na ty pyrotrony, fotonama excitované elektrony, či jiné, dosud neobjevené -trony, které interaguji s lidským tělem díky jeho specifickým biochemickým vlastnostem, kterými se liší od okolí. Přeci jen jsme nejsložitější živoucí strukturou na planetě. Možná za to můžou obyčejné patrony.
05.09.2013, 22:19
ja myslim ze to bude ta staticka el. vsichni duchodci dost soupaji papucema o parkety. jo a smrdej po curankach.