ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Ukrajina - znovuzrození fašismu

Komentáře
17.05.2014, 16:13
0
proč vojáci poslouchaj sráče v oblecích vždyť oni jsou ta síla, to jsou tak dobře placený nebo proč? Nechápu, proč radši nevystřílej ty co jim dávaj rozkazy
12.08.2014, 00:29
To máš tak kamaráde, peníze jsou svině kterou neošukáš.
11.05.2014, 22:14
15
Kyjevská demokracie podle sionistickýho kuřbuřta Jacehňupa: 1)„Šéf policie střílí své podřízené za podporu aktivistů.“ Na události s bojovými vozidly pěchoty v Mariupolu vrhají světlo nové podrobnosti. Policejní šéf Valerij Androščuk nařídil v Mariupolu použít proti protestujícím občanům sílu včetně trhavé munice. Velitelé i řadoví policisté svému policejnímu šéfovi řekli, že nejsou ochotni střílet do civilistů. Androščuk v reakci na to vytáhl svou zbraň a jednoho ze svých podřízených střelil, čímž jej vážně poranil. Androščuk se následně zabarikádoval v jedné z kanceláří v budově a zavolal na pomoc s policejním útvarem Národní gardu (Nacgvardija). Ti rychle dorazili a zahájili útok. V době útoku na městské ulice tam bylo mnoho lidí účastnících se průvodu ke Dni vítězství 9. května. Válečníci z Nacgvardija stříleli jak civily, tak policajty. Jeden policista a dva civilové byli při tom zabiti. Více než dva tucty byly zraněny. Androščuk se během útoku pokusil utéct. Místní ho ale chytili a zmlátili ho. Zatím žádné další informace o osudu tohoto policejního šéfa nejsou. Obyvatelé města byli šokováni, že Národní garda (Nacgvardija) proti civilistům používá těžkou výzbroj a trhavou munici. Vyjádřili svou vůli bránit město za jakoukoliv cenu podle svých nejlepších možností a schopností. Národní garda (Nacgvardija) momentálně město ze strachu z pomsty lidí a z barikád, které začaly po městě vznikat, opustila. 2. V ukrajinském Krasnoarmijsku probíhající nedělní referendum, které mělo rozhodnout o samostatnosti Doněcké a Luhanské oblasti na východě země, ukrajinští vojáci násilně ukončili a podle agentury AP začali střílet do davu. Na místě jsou oběti. Střety v neděli probíhaly i na jiných místech, žádný však údajně nevedl ke ztrátám na životech.
10.05.2014, 20:42
12
Príde zkurvená opice Obama k veštici, lebo má strach z vojen vo svete a pýta sa jej , ako bude svet vyzerať v roku 2020. Na to mu veštica vraví: "Nebojte sa, pravda a demokracia zvíťazia." Obama natešený :"To je skvelé, ale chcem sa aj dozvedieť koľko bude stáť jeden hamburger v McDonalde v New Yorku. " A veštica mu vraví: "Jeden rubeľ…" muhahaha
09.05.2014, 12:40
0
Náckove sou všude a nikde žádný novuzrození fašismu neni.
08.05.2014, 23:20
17
Koukám že i tady je spousta zvrácenců co si neumí nebo spíš nechtějí dát dvě a dvě dohromady.Proč se asi serou amíci do UK a ostatních zemí kolem Ruska? Kvůli lidským právům? Kvůli boji s terorismem? HOVNO jednoduše proto že chtěj rusáky vyprovokovat k nějakýmu konfliktu.A strašně je sere že Rusové jsou v klidu. Nechápu EU že amíky v tom podporujou. Třeba Německo je na rusech závislý z 40% na plynu a na 30% ropy. Ostatní jsou na tom podobně Rusům stačí přivřít kohoutek a EU má kurva problém. A jen takový dotaz vžijte se do kůže Rusů VAM by se líbilo mít kolem hranic Jaderný základny??? A zapomeňte na to že rusové jsou vojensky zaostalý. Budete kurva překvapený. Nejsem milovník Rusů ale ani Amíků.Ti mě serou daleko víc.Už je víc než na čase sundat klapky z očí a přestat poslouchat tv nova čt primu a skusit si sehnat zprávy kde to není cenzurováno a proamericky orientováno. Ale to je pro většinu národa moc obtížné... Tak raději počkáme až si v evropě daj přes hubu amíci a rusové.
09.05.2014, 07:58
Aha a ty jsi skvělý počtář , že by amíci vyprovokovali roztržení Ukrajiny ?? Pokud nevíš tak Rusáci prvně začali stavět raketový sila na Kubě, jinak si porovnej kolik snížili jaderných zbraní Rusi a Amíci , hlavne ty ťuňťo koukni na sebestředného Putina který si chce hrát na pána světa, a jestli tě ve škole nic nenaučili tak si nastuduj nástup fašismu a i člověk s omezeným IQ pozná že podobnost není čistě náhodná a mechanismy stejné jako kdysi...
09.05.2014, 11:00
přesně tak USA zase zachraňou svět před nadvládou ruska :-D ale absolutně nikoho netankuje že amerika vede nesmyslné válka při honbě za ropou. Ať jdou válčit do Afriky a pomoc chudým a nemocný...jo aha tam vlastně není ropa tak to pardon :-D Medvědice dovol abych tě seznámil s tím, že studená válka dávno skončila ty KUBO :-D a od dob studené války existuje jen jediná země co vede nepřetržitě konflikty po celém světě je to USA - Vietnam, Perský záliv, Irák, znovu Irák, Afghanistán, začínaj se srát do Íránu kde maj udajně jaderný zbraně jak nám řekla TV NOVA a americká CNN....podle mě tam maj spíš ropu....USA hlásí do světa jdeme do Iráku mají tam jaderné zbraně...a kde nic tu nic? jaderné zbraně se nenašli ale ejhle co se našlo....ROPA
09.05.2014, 13:31
Medvědice: A sám vidíš co bylo povyku, když za kubánské krize Sověti rozmístili na Kubě rakety, pomalu se schylovalo ke III. světový a teď si vem, že to stejný dělají teď amíci v Evropě, když NATO okleštujě každým dnem víc a víc Rusko - Pobaltí, Ukrajina, už má choutky i na Gruzii. Mysleli si, jak si postaví na Krymu základnu hned vedle ruské černomořské flotily. To považuju za hodně akt provokace a kdo tohle nvidí, je zaslepenej amerikanofil. Vůbec se nedivím, že se v tom Rusko angažuje, nikomu by tohle příjemný nebylo. Když vezmu v potaz, kolik válek, konfliktů a pevratů rozpoutala za posledních 100 let USA a kolik Rusko, je jasné, kdo je větší agresor a koho víc se obávat.
17.05.2014, 16:16
všichni stejně víme piču, ve školech nás pravdu nikdy nenaučej
08.05.2014, 18:32
-13
Sračky z Ruska táhněte za putinem, debilem diktátorským. Všude je něco, ale u vás není nic. Dejte si do rukou klacky a začněte s nima mlátit lesby a gaye, to je jediný na co se zmůžete a ještě si to posvěťte zákone. Ubožáci. Jednou i ten plyn si strčíte do zadku a zbydou vám akorát silné slova o matičce rusy. Sami si o to koledujete. Dál než do Ukrajiny nedojdete, jsou slabí a takový máte rádi. To se vám to tady svobodně píše. táhněte do té prdele za putinem, atm si na netu pište, než vás zastřelí.........
08.05.2014, 19:08
žádný fakta, jen snůška prozápadních sraček a rádoby přání, že mě to od tvýho zdegenerovanýho rusofobního mozku vůbec nepřekvapilo. A homosexualita? Pouhej zákaz propagace, žádný pogromy jak se nám tady rusobijci snažej namluvit, stejný a ještě podstatně tvrdší zákony platěj ve všech muslimských zemích a f africe a že proti tomu ty a podobní zmanipulovaní dementi taky nevystupujete s takovou záští? He?Jó von je tah proti rusku, tak budem my dutý hlavy pěkně papouškovat, co nám vnutěj za nepřítele média. Jak ubohý, dementům typu kalkulačky a bandasky aůe dostačující hohó. ach ty hlupáčku Rusko není zdegenerovaná multikulti mrdka jako my, ale tradiční země, která úchylky typu homosexuality nevyzdvihuje, s tím zákonem souhlasí většina Rusů. Putinův režim narozdíl od kulturně zdegenerovanejch západních mrdek udržuje tradiční morálku, tím že místo homoušů a jinejch gender vymaštěnců podporuje tradiční rodiný hodnoty snížil vymírání obyvatelstva. Takže příště než ze sebe vybleješ podobnou sračku, zamysli se trochu co chceš vypustit za žvásty abys nebyl za kreténa jako teď šašku
08.05.2014, 20:14
LOOOOOL karkulačko tvůj třetí koment za 2,5 roku stojí za pýču.Příště si dej víc na rozmyšlenou more.
08.05.2014, 21:59
Chápu, že proti Rusku se hodí cokoliv, ale ta mediální hysterie okolo zákona proti propagaci homosexuality je navýsost trapná. A ještě to zatahovat do sportu a kazit tím olympiádu, brát si sportovce jako rukojmí své propagandy, z toho mi bylo na blití. Co třeba Sodomy Laws v největší exportérce demokracie USA, což jsou homofobní zákony v některých ohledech ještě drsnější než v současném Rusku? Ono by to chtělo především větší rozhled a pak teprve soudit a slepě nepodléhat každé mediální štvanici. Doufám, že stejná mediální hysterie se rozhostí kolem mistrovství světa ve fotbale v Kataru, kde panují zákony mnohem přísnější a homosexualita je naprosté tabu. Nebo pokrytecky stáhnete čumáky, protože to je náš spojenec a neradi byste si rozeštvali jedny z mála loajálních ručníkářů? Kdo je více netolerantní, homofobové v Rusku, nebo rusofobové na západě? Toď těžký oříšek. Nepředpokládám, že mi na něj bude někdo z vás schopen odpovědět, primitivní rusofobie je jediné, nač se při svém rozhledu a vědomostech vzmůžete. Tak jak je pro nás nepřijatelná ostrakizace sexuálních menšin, je pro jiné kultury nepřijatelná naše propagace a vyzdvihování jich, jako kdyby to snad byly nějaký ctnosti. Nebo potraty – na jedné straně bojujeme proti trestu smrti, na druhé dobrovolně usmrcujeme ročně statisíce nenarozených ničím neproviněných dětí. To ti zvrhlý nepřipadne? Opět nečekám smysluplnou odpověď.
09.05.2014, 00:07
doprdelesezkurvenoueu - hele, nebudu s tebou nijak řešit situaci na Ukrajině, ty furt píšeš to samý, nic co by překvapilo. Akorát mám takovou poznámku...jak tady píšeš o té rusofobii... no tebe se ale nehodí zas nic jinýho než amerikanofob a eurofob. :-) Ale to asi o sobě víš. Možná je problém v tom, že všechno vidíš moc černobíle, no a díky tomu nemůžeš mít nikdy objektivní názor a budeš taky pouhá ovce, tak jak tady furt mluvíš o ostatních, kteří nesdílejí tvůj "světonázor", akorát na opačné názorové straně. To je asi tak všechno, co sem chtěl. Odpovídat mi nemusíš, tvý názory znám, ničím mě nemůžeš překvapit, nepředpokládám že kdy spolu budem souhlasit, takže by to bylo i zbytečný a já to nebudu ani číst.
09.05.2014, 16:09
Jenže já nejsem apriori proti EU/USA a pro Rusko, já jsem pro neutralitu naší země, proč musíme pořád někomu slepě poklonkovat. Jen chci vyvážit žalostnou neobjektivitu našich prozápadních médií. To asi nikdo z kolaborantské ČR nepochopí, my musíme stál někomu lézt do prdele. Kolik pozitivních zpráv se za posledních pár let objevilo ohledně Ruska a kolikrát jsme si místu tupýho nehynoucího obdivu troufli kritizovat USA? To jsi vážně takovej hlupák, že myslíš, že v Rusku je jen všechno špatný, jak nám věší bulíky na nos? To snad proboha ne. I když podle despektu, s jakým se vyjadřuješ k Rusku očividně ano a pak kdo tady přemýšlí černobíle. Ale tohle ty jako vlezdoprdelka západu nikdy nepochopíš a tak raději napíšeš, že to nebudeš číst, protože se ti nechce přemýšlet a nedejbože aby se ti zhroutily iluze o zlým východu a hodným západu. A nebo ti jen došly pádný argumenty, protože po vědomostní a debatní stránce ses tady zatím moc dobře nepředvedl satánku.
08.05.2014, 16:46
15
Kyjevská polofašistická vláda poslala armádu na proruský separatisty co nesouhlasí – jak demokratický! Janukovič se rozhot přidat se k Rusku, což nebylo hamburgrákům pochuti, tak zapomocí užitečnejch idiotů Klička a Jacehňupa rozpoutali na majdanu další ze série dobře známejch barevnejch revolucí, ale přimět východ ukraniny se jim nepodařilo. Když něco nejde podobrým neváhaj demokraticky k jejímu rozprášení použít armádu., to bylo keců z těch prohnilejch pokryteckejch tlam západu, když chtěl proti majdanistům použít armádu Janukovič. Pomalu ho hnali do hágu. Dementi a že při trestný výpravě vedený samozvanou kyjevskou chuntou proti prorusům na východě natáhlo bačkory dvakrát tolik lidí je všem jedno. Ale co čekat od pičusů vymrdanejch co humanitárně bombardujou srbský civilisty a paktujou se s kosovskejma teroristama a drogovejma pašerákama, podporujou džihádisty v libii, dodávaj v sýrii alkajdistům zbraně, těm není žádná levárna cizí,,fuck USA!!! Pověsit opici obamu za kule do průvanu!! Vivat Mordor!!
08.05.2014, 13:59
10
Já to vidím spíš jako pozitivní zprávu, že se napříč Evropou opět vzmáhá fašismus, je za pět dvanáct utnout tipec multikulťákům a jednoho po druhým popravit za vlastizradu. Jen kdybychom se nebili mezi sebou, ale spojili se proti skutečnému nepříteli, to by bylo záhodno..
08.05.2014, 16:49
a tím nepřítelem jsou nenažraný židáčtí zmrdi prolezlý celým systémem, který skrz banky a velký korporace ekonomicky vydíraj a tím ovládaj celým světem
08.05.2014, 10:43
16
pro všechny buzíky co fanděj americe! http://terragermania.files.wordpress.com/2014/02/wer-ist-real-der-verbrecher-11.jpg
08.05.2014, 16:57
jasně, zloděj křičí chyťte zloděje, hamburgrožrouti který maj plnou hubu keců vo lidskejch právech maj na rukou mnohem víc krve než Rusi (nepočítám SSSR), půl světovejch revolucí proti nepohodlnejm režimům byla vedena pod jejich taktovkou. Jednou Rusko uplatní běžně používanou metodu CIA (tedy podpora opozice a záměrný vytváření nepokojů, který pak přijedou mírový sbory uklidnit) a jakej je z toho najednou humbuk. USáci maj právo vtrhnout všude jak se jim zlíbí? Vraždit, rabovat, ubližovat obyčejnejm lidem po celým světě? Fuck USA!!! Vivat Mordor!!
09.05.2014, 10:49
fuck USA, souhlas, by mě zajímalo, proš se opičák barrack nesere do nigérie třeba, tam jak se masakrujou lidi a děcka mačetama, nožama, tam nikdo nemá takový štěstí, že by ho zasáhla zbloudilá kulka když by koukal na balkoně a byl na místě mrtvej..:-((
09.05.2014, 13:25
Nigérie nedělá problémy jako Irák, který přestal obchodovat s ropou v dolarech nebo Venezuela, kde se amíci neúspěšně pokouší o státní převrat už delší dobu. Popř. spojenci Ruska, Sýrie a Írán.
08.05.2014, 10:32
16
Ježkovy varlata, ve škole Vás učili, že Rusko nás obsadilo a bla bla bla a hnedka je Rusko špína a jsou zlí. Škoda že si tady hlupáčci neuvědomují, jak je náš systém amerikanizovanej a že se píše cenzura proti východu. NATO jsou žůžo, EU je žůžo, ale nikde jsem si za jejich buzerace tady nevšimnul, že by se něco změnilo k lepšímu. Američtí okupanti, stejně jako všude po světě, chtěli rozšířit svůj raketovej deštník do UK, protože to je poslední krok k tomu, aby viděli do Ruska a proto vyvolali na UK volby do EU. Samozvaná vláda na ukrajině ne jen že nechá, ale vědomě podporuje masakry na ruském obavytelstu. Všichni chytrolíni by jste si tady měli uvědomit, proč rusko vlastně šlo a vzalo si krym (mimochodem léta letoucí ruské uzemí kde žilo a žije 90% rusů) zpět po tom, co po američany vyvoláné občasnké válce za referendem do EU bylo masakrováno ruské obyvatelstvo. Světu se ukazovalo střílení do lidí a jak se musí pro ruská vláda na UK srazit do kolen....ooo božínku...hazeli na ně molotov koktejly a najížděli do policie kamiony a auty, stříleli na něj a pak se hrozně divili, když policie použila taky sílu. Zvláštní. Každopádně rusko šlo hájit zájmy svých krajanů na území suveréního státu, který absolutně nezvládal stabilitu v zemi. Kdyby na slovensku masakrovali čechy, tak by tam naše vláda taky vlítla a začala je bránit, je to uplně normální. Ještě jednou připomínám že na krymu žije 90% rusu, byť je to "ukrajinské" území. A to že rusové podporují pro ruské separatisty na uzemí UK je podle mě vůče americkém zmrdům naprosto normální postum. Kdo se zajímá o dějiny, tak moc dobře taky ví, že stejně tak i američani dodávali zbraně avgáncům v 90 letech aby zatopili rusku ve válce. A těma samejma zbraněma tedka masakrujou teroristi američany ve válce, kde dávno nemaj co dělat. To je prostě psina. Viz. http://www.csfd.cz/film/226036-soukroma-valka-pana-wilsona/ čekam reakce hňupů co čerpají jenom z medií jako jsou novinky a jiny bulváry, který jsou silně západně zaměření. Jestli si myslíte, že tady panuje demokracie a svoboda medií a jejich svobodného vyjadřování, tak by jste měli hodně rychle otevřit oči. Tohle není žádná konspirace, to jsou věci, které se denně dějou kolem nás. Amerika je červ, kterej vysává z naší planety hodnotu. Tam kde je ropa jsou i američani, protože cena dolaru se odvijí od ceny barelu a je strašidelně zvláštní, že američani vedou války zrovínka na místech, kde jsou největší ropná ložiska na světě....
08.05.2014, 11:49
Třeba v Afghánu ?
08.05.2014, 11:52
A když už, tak CCCP vs Afghánistán, bylo v 80. letech. Máš poměrně mezery, chlapče. Mimo jiné . ..
08.05.2014, 12:12
súhlas
08.05.2014, 15:29
boris22 - Tobě připadne normální, že armáda zasahuje na území cizího státu ? Ty seš z Jedličkova ústavu ? A za další... to co se děje na Ukrajině nemá v režii USA ani EU, ale plně Rusko a jestli to nevidíš, tak seš doopravdy slepej. Udivují mě volové, kteří odsuzují agresi USA (oprávněně), ale Vypičený Rusáky obhajují. Chybí vám nadhled a jste totálně zaujatí. Je dokonce možný, podle Tvýho nicku, že seš taky Rus a proto ta zaslepenost.
08.05.2014, 17:17
USA v současnosti vede skrytou válku v 134 zemích po celý planetě – pod záminkou globálního tažení proti terorizmu. A to v zemích, po kterejch jim je hovno. To nikomu nevadí, ba naopak jim ještě posíláme naopmoc žoldáky,ale když nedejbože Rusko anektuje Krym s většinovou jeho obyvatelstva, co už nechtěj bejt dál s ukrajinou,hned je z toho světovej skandál a třeba ho zavalit sankcema, co si to ten Putin dovolil, tohle si může dovolit jen světovej četník a nikdo jinej. Asi jim vadí, že teklo málo krve, při obsazení Krymu krom dvou vožralejch vojclů nepřišel nikdo o život jako při humanitárním bombardování made in strýček sam,.Fuck USA!!!!!
08.05.2014, 22:35
polaaak a nejsou ty data uplně jedno? co se stalo stalo se a ano CCCP je sovětský svaz máš pravdu a mění to něco na tom co se stalo mamlas? vůbec nic bylo to prostě rusko vs amerika skrz avganistán
08.05.2014, 22:43
TO kombajn666: za první nejsem rus je to pravdu jenom nick a za druhý co se týče tvýho nicku s šestkama, tak si taky můžu myslet svoje o tom jak to máš rozhašený v kebuli....a tedka dovol abych se totálně vysmál hlupáčku....chceš tvrdit že to co se děje na ukrajině není pod taktovou EU ani USA jo? tak to seš asi dobře zabedněnej ty bys měl právě otevřít oči ty ovce...Ukrajina chce do EU jestli sis toho nevšimnul a jen a jen kvuli vsutupu do EU tohle celý vzniklo mamlasi...tos asi nějak nepostřehnul nebo už jo? a jak jistě všichni víme EU a USA jsou koaliční partneři...tak kurva jsem debil ja nebo ty? ja v tom mám dost jasno. a Ano čr vsoupilo do EU a američani zde vybudovali protiraketovej deštník s balistickema střelama někde v brdech nebo bůh ví kde. SK vstoupili do EU a američaní tam udělali to samy a co si asi myslíš že by udělali v UK? to je jako by rusové přijeli do kanady na americký hranice a udělali by si tam základnu s balistickejma střelama no to by cela amerika byla v klidu určitě? tak jsi normálni nebo magor? se vzpamatujte tady kurva...řekni mi kde vede rusko tedka války ve svetě? a řekni mi co amerika a EU? ruku v ruce USA a EU a jejich slavna OSN vede 3 války...když jde o ropu jsou všude první ale co hladomor, nemoci a chudoba v africe? proč tam američani nezasáhnou? proč tam nepošlou vojáky? no protože tam není co vytěžit, obsadit není tam profit z ničeho, tak je tam nechaj pochcípat...takže zlatej milej kombajde vylízej celý americe koule a až se kvuli těm zasrancum co se sedou do záležitostí kde nemaj co dělat vypukne 3 světová a na zahradu vám dopadne atomovka s americkou vlajkou, tak si vpomen na tuhle diskuzi...servus
08.05.2014, 23:51
Borisi, na moje šestky se vyser chlapče, po nich ti je uplný hovno. Děkuji, že jsi mě pobavil tím, že jsi mě nazval ovcí....to mě vždycký potěší od takových pitomců. :-D A abych odpověděl na tvoji otázku, kdo je tady debil, jestli já, nabo ty, tak má odpověď je, teď příjde překvapení....ještě chvíli....TY. :-) A nesváděj to na to, že někdo chtěl do EU. Ono hlavně Ukrajinci nechtěli být vazalem Ruska (osobně se jim vůbec nedivím) a proto vyšli do ulic. Pravda je, že celou věc zdiskreditoval pravej sektor, ale většina těch lidí, co tam začli protestovat s náckama nic společnýho nemá. To že má všechno v reřii Rusko je fakt nepřehlédnutelný...podle toho co prohlašují a něco jinýho dělají...zpětně jsem si dokonce vzpomněl (je tomu asi rok a půl), jak Putin prohlásil, že Ukrajina není žádnej národ a že se časem ocitnou ve společným státě. Tehdy jsem si akorát odplivl, ale přiznám se, že sem vůbec nepochopil, jak to myslí...teď už vím. :-/ Rusko je agresor a nevidím nejmenší důvod, když to odsoudím u jiných, proč by to u Rusáků mělo být jinak. Jo a když se byvíme o Rusku, tak buď tak laskav a neuhýbej od tématu, že tam ten tohle a ten druhej ono, teď se je řeč o Rusku a ten problém se týka Ruska a Ukrajiny. No, tak asi tak.
09.05.2014, 07:53
Hele ty rozumbrado, jeden příklad kdy nám ublížili Amíci ,srovnej si to s Rusákama a hlavně si to srovnej v hlavě a přečti si třeba souostroví Gulag , prd jste zažili a každý chytrej jako rádio....
09.05.2014, 12:01
milej kombajnesatane666 :-D ja vubec neuhýbam problem se týka ruska a ukrajiny máš naprostou pravdu, tím pádem si pojdme říct proč se do toho opět jako Xkrát v minulosti vměšuje ameriak...nechápu proč ty si zase meleš tu svojí do kola že to není kvůli EU...seš asi vocasník že si nevíš proč ten konflik vlastně vzniknul, ale buď od tý dobroty a nemel tady furt že to není záležitost EU když je to výhradně kvuli vstupu Ukrajiny do EU...každej to vidíme jinak, ale ty udělej něco pro sebe a přestan koukat na novu a číst novinky.cz když...nebo se podívej do komentů jak to viděj lidi co maj nadhled
09.05.2014, 12:07
mědvědice :-D studená válka skončila tak se prober, a hlavně ty gulagu :-D se můžeš podívat na dokument pravda o guantanamu jestli vůbec víš co to je...tam mučej američani údajný teroristy. Američani nám nikdy neublížili to je asi fakt, ale beru to globálně...ubližujou už léta na východě kde nemají co dělat. Ubližovali ve Vietnamu a ubližují dál po celém světě...jak tobě prosimtě rusko ublížilo? státy v SSSR se vzbouřuli a co udělali rusáci? odešli a nedošlo k zádným velkým krveprolitím natož válkám. Američani přišli do zemí, kde je nechtějí a nikdy nechtěli a co udělali když se začali lidi bouřit? Ne jen že neodešli, ale masakrujou je tam dál. Bombardování, nálety dronů, spousty mrtvých civilistů. Putin je diktátor a neobhajuju jeho kroky, ale rozhodně má na rukách mín krve než všichni Obamové, Bushové atd. A prostimtě Medvědice...necpni nám tady věci 20,30 let starý. Tedka máme rok 2014 a hrozící 3 světovou válku ne 60-70 léta kdy jsme sice byli pod taktovkou rusů, ale žádná valka nebyla až na tu studenou, ale to byl klid zraní
09.05.2014, 12:34
a navíc jestli to náhodou nevítě všichni čudlové co tady hájíte ameriku....rusko není žádnej med, ale je to stabilní země s plusovejma číslama. Rusko není nikomu zadlužený za to amerika asi 14 dní zpátky oddálila pád svý ekonomiky na další 3 měsíce....je zvlaštní že státy které jsou zadlužené, až jim hrozí krach válčí a státy které jsou v plusu jako rusko a čína nikde neválčí...preberte se hlupáčci
09.05.2014, 13:22
To bylo povyku, když za kubánské krize Sověti rozmístili na Kubě rakety, pomalu se schylovalo ke III. světový a to stejné dělají teď amíci v Evropě, když NATO okleštujě každým dnem víc a víc Rusko - Pobaltí, Ukrajina, už má choutky i na Arménii. Mysleli si, jak si postaví na Krymu základnu hned vedle ruské černomořské flotily. To považuju za hodně akt provokace a kdo tohle nvidí, je zaslepenej amerikanofil. Vůbec se nedivím, že se v tom Rusko angažuje, nikomu by tohle příjemný nebylo. Když vezmu v potaz, kolik válek, konfliktů a pevratů rozpoutala za posledních 100 let USA a kolik Rusko, je jasné, kdo je větší agresor.
09.05.2014, 13:23
Pardon, místo Arménie mělo být Gruzie.
09.05.2014, 23:08
medvěde jeden příklad kdy nám ublížili Amíci? Klidně tucet - veškerej průmysl po rewvoluci vpiči nebo v rukou zahraničního kapitálu, zemědělství vpiči, zadlužení až po uši, demografickej propad, z ameriky přišel trend multikulti, co nám sem tahaj všude rozlezlí dementní neziskovky,podpora imigrantů, cigánů ajiný havěti, stavění mešit, amerikáni dodrbali celej střední východ a tím proti celýmu západu poštvali statisíce teroristů - prd válka proti teroristům, pro teroristy, při každý další invazi jejich počet rapidně vzrůstá, viz. irák, nejzářnější příklad, to symý bude za pár let v lybii...války se nevedou jen vojensky, ale i politicky, ekonomicky a kulturně kokote!!!!
08.05.2014, 08:39
-11
Kolik ti platěj ty rudá špíno?
08.05.2014, 08:51
hihihihihii...
08.05.2014, 22:04
Než zase začneš někomu nadávat do ruďochů, jak máš ve zvyku, srovnej si to napřed v hlavě. Očividně se v problematice trochu ztrácíš a střílíš od boku, ty trubko nevzdělaná. V pojebaným evropským parlamentu je nalezlých víc komoušů než v celým Kremlu dohromady. Komunisti jsou Putinově vládě v Rusku jedinou reálnou opozicí.
09.05.2014, 13:11
A kolik platěj tobě, fašistická špíno?
08.05.2014, 08:30
-5
Takovej blábol by mohl vyplodit snad jen ALík. Jseš to ty, "Systéme" ?
08.05.2014, 15:32
Takový bláboly tady rozhazuje vícero "osvícenců", pro něž jsou lidi z nadhledem pouze ovce zmasírovaný západní propagandou. :-)
09.05.2014, 13:10
Nedělejte ze sebe hlupáky, že nevíte, že v Kyjevě působí američtí "poradci", kteří koordinují boj poti proruským separatistům, vždyť už i v západních médiích to přiznali.
11.05.2014, 16:12
system_collapsed - ano, jsou tam. Ale nějak si zapomněl zmínit, že ruská tajná služba už tam operovala za toho putinovskýho pohůnka a přizdisráče Janukovyče. Že si Ukrajinci na pomoc přizvali amíky se na ten popud nedivím.
12.05.2014, 14:51
Vzhledem k tomu, že území Ukrajiny je po celou historii s Ruskem kulturně spjato a ještě donedávna k němu patřilo, nadále mezi oběma zemma přetrvávají silný ekonomický vazby a mimoto je tam velký počet ruskojazyčných obyvatel, je docela logické, že se tam angažují Rusové, kdežto Američanům, kterých se tamější dění absolutně netýká, po tom může být kulový. Že je US army rozlezlá po celém světě, všude má základny, všude provádí vojenský cvičení a plete se do suverénních států je košer, ale když Rusko řeší problémy za humny, je z toho celosvětová aféra. Trochu nepoměr a lidem už to ani nepřipadne divný, berou to jako samozřejmost, tak jejich zpravodajské služby manipulují veřejným míněním.
08.05.2014, 00:18
-2
co tady se deje?? Snsd fake ne??
07.05.2014, 22:41
-8
ty Vole odkud jsi? z Moskvy? To ti snad nařídil Putin dát sem tuhle sračku a nadiktoval ti k tomu komentář?
09.05.2014, 13:09
Sračka? Podle čeho usuzuješ? Že se na Ukrajině vzmáhá fašismus je dobře známá věc. Jasně že fašismus zdařile bují na obou stranách konfliktu, ale na té ruské je potlačován, kdežto na ukrajinské straně ještě Evropou podporován, to je ten podstatný rozdíl. Ta pokryteckost západních politiků podporujících ukrajinské nacionalisty, když vezmu v potaz s jakou vehemencí je potlačuje u nás.