ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Experti a BMW

5660x
Komentáře
16.12.2013, 00:51
1
ešte som nevidel BMW s pohonom predných kolies
15.12.2013, 19:22
0
Jo jo BMW kterýmu hrabou pouze přední kola )))
15.12.2013, 09:30
1
Radši ať si sedne na houpacího koně kokot.
15.12.2013, 03:22
0
HLavně že tam hraje skladba Sandra - Heaven Can Wait .
14.12.2013, 18:52
0
Dívám se na to už podruhé, a pořád nemůžu pochopit proč ten řidič vystoupil za jízdy?!
14.12.2013, 20:27
protože se vyklonil aby viděl na zadní kola jestli se protáčejí nebo ne.
14.12.2013, 16:29
-3
Autor videa je píčus co ví o autech stejně tak jako nenarozenej mateřskej plod.
14.12.2013, 16:44
LOOOOOOOOOOL vymáčkni si beďara na prdeli a drž pýču more.
15.12.2013, 00:13
kylere to neni prdel to je ksicht
14.12.2013, 16:09
0
Rekl bych ze je to nejaka Toyota,mozna Camry nebo Corolla,ale rozhodne nee BMW.
FmX
14.12.2013, 15:00
0
nepochopim jak tohle mohl vytvořit
14.12.2013, 13:04
0
šikovný sou to jo...
14.12.2013, 12:47
0
BMW madein China :-)
14.12.2013, 12:06
0
JEDINY NA CO SE MUZES STOPROCENTNE SPOLEHNOU LIDSKA BLBOST
14.12.2013, 12:05
0
BMW ma zahon na zadní kola, proc se tomuhle protaci predni ?
14.12.2013, 12:11
Taky by me zajimalo kterej typ BMW to je...
14.12.2013, 13:02
LOOOOOOOL jakej záhon more??
14.12.2013, 13:34
xDrive. Aby byla přesvědčivá jízdní dynamika BMW řady 5 Sedan konstantní na každém povrchu, rozděluje systém xDrive hnací sílu variabilně mezi obě nápravy. Za normálních okolností na suché silnici jde 40% hnací síly dopředu a 60% dozadu. Jakmile systém zaznamená prokluz, tedy protočení kol, lze 100% hnací síly během milisekund přenést jen na jednu nápravu tak, aby bylo stále možné jízdní dynamiku co nejlépe využít. Systém umožňuje, abyste si výkon BMW řady 5 Sedan kontrolovaně užili i na sněhu a na ledu, protože je na každém povrchu schopen zajistit maximální trakci a stabilitu stopy. I v ostrých zatáčkách, při rozjezdu z kopce a na kluzkém povrchu se hnací síla na vozovku přenáší naprosto optimálně.
14.12.2013, 13:48
jenže když to řídí debil tak mu nepomuže ani autopilot, proto tu zatáčku neprojel
14.12.2013, 18:50
No tak ta "maximální trakce" jak o ní píše equilibrium pašla v pizdu.
14.12.2013, 20:28
jedině elektronická uzávěrka diferenciálu (rozumějte elektrnické přibrždování prokluzujících kol na rychlost oastatních protáčejících kol) dokáže zázraky...
14.12.2013, 12:01
0
a maj o praci postarano
14.12.2013, 11:56
0
ukázka toho jací dementi mají na BMW. My normální jsme natolik slušní a ohleduplní že máme kvůli poctivosti sotva na šalinkartu.
14.12.2013, 17:08
a taky velký penis, protože přeci drahý auta si kupujou jen ti co si kompenzují malý péra.