ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Pánovi trošku praskla prdel

12665x
Komentáře
15.01.2015, 10:54
0
NO MALINKO SI PRDNUL CHLAPEC.
16.12.2014, 20:20
0
Oni mu ti kolouškové co mu marinovaly ty kolena říkaly né oba najednou no a takhle to dopadlo.
21.10.2013, 18:18
0
Nezná někdo z vás jeho dojemný příběh o tom, jak se mu to stalo? To by mě totiž dosti zajímalo. Doufám, že se tohle nemůže stát při análním potěšení - protože jestli ano, byl by kus mého sexuálního života v ... prdeli.
10.10.2013, 19:56
0
Jo...zácpa to je kurva...pak se to provalí a dopadá to takhle
10.10.2013, 12:04
0
Myslím, že to operovali stylem " Pane doktore, nebojíte se infekce?... Když si umyjeme ruce, nemůže se nám nic stát....."
10.10.2013, 12:44
Já si myslím, že to ani neoperovali. Jen si to vyfotili, a doma s tím pak strašili děcka, když nechtěla jíst, nebo jít spát hned po večerníčku.
11.10.2013, 01:19
presne toto ma napadlo :-))))
10.10.2013, 09:29
1
No, ten nadpis mě dostal dolů :-D
10.10.2013, 12:48
Jejda, uteklo mi to o příspěvek dolů. Asi za Tebou ) Takže ještě jednou, a nebudu to vícekrát opakovat, dávej pozor: "Takový srozumitelný všem, říká se tomu lékařské esperanto. To není jako periproktální abces raphe perinei anorectum ) no že jo?"
10.10.2013, 20:33
Napíši to tedy srozumitelněji a zvráceným esperantem, když už jsme tady..."Z toho nadpisu jsem se málem po*cala :-)
10.10.2013, 22:28
)))) Jestli si to teď přečetl pan Duchcat, tak bude mít dneska v noci asi hodně vlhké sny
w8w
11.10.2013, 04:31
Velectená kolegyně vaše zaujetí nitrem deviantních osob zde pozoruji již nějaký ten pátek :-) Chápu, že jako žena jste v zajetí své emocionálity. Leč normální, heterosexualní bílý muž je pragmaticky, analyticky a logicky uvažující jedinec, pro kterého hluboký náhled do nitra devianta je pouchý exkurs do psychopatologie, jež v něm nemůže zanechati nějakých emotivnějších poznání natož, aby to v něm i v časem pozdějších vyvolávalo introspektivní náhled. Oh ano ty skryté emoce, které nemusíme ihned pochopit, jež nám mohou později přinést hluboky vhled do našeho nitra. Ne ne takhle mužska mysl nefunguje. Jsou to jaksi typicky ženy, jež zmítá nepochopená a nezpracovaná emoce z které si později po hlubším prozkoumání odvodí nějaké závěry, které ovšem nevedou k vysvětlení, což vyvolá potřebu opětovného emocionálního prožitku tak, aby cely zacyklený proces nebylo možné považovat za hloupou zbytečnost. Pudové jednání se snažil sic popularně, ovšem zcela podvodně vysvětlit jistý pán Freud, který kolem sebe vytvořil svitu patolízalů. Celek tak nesl všechny atributy sektářství. Z pochopitelných důvodů něco takového mladý Adler nevydržel a jal se pro své bezpečí opustit skupinu. Inu zamotalo se to převelice a celá řada dalších šarlatánů si našla jiné směry. Opětovně se to nějak zacyklilo. Destruktoři z Frankfurtske školy se tuze inspirovali Freudem a vymysleli opravdu prazvláštní teze. Vznikl jakýsi řádně promíchaný guláš pseudofilozofie, socialní antropologie a různých psychologických škol a směrů a nad vším vítězoslavně zavály mohutné pejzy(ony tam vyčuhovaly již od začátku-jak signifikantní):-) Z tohoto jiště velmi pestrého guláše nám zbyla jedna dost zásadní příchuť v podobě neomarxismu a nové levice, kteráž se nám až do současnosti všemožně snaží obohatit životy multikulturní ideou v kombinaci s genders, feminismem a homosexualní parádou. Psychologie se nám poněkud zašmodrchala a z nadějné vědní disciplíny se stala nepovedená sestřička psychiatrie. Ona vlastně psychologie u duševně zdravého člověka je velice jednoducha záležitost a vezmeme-li v úvahu polovinu duševně zdravých jedinců, jež je periodicky indisponována hormonálním koktejlem, v kterém se doslova koupe jejich mozek, neni třeba dělat psychologii složitější než je. Z mnou napsaného je jistě patrné, že jsem co se týká náhledu ndo lidské psychiky minimalistou. Ostatně v brzké době se budeme moci přesvědčit, že minimalistický pohled na lidské nitro, jež bude zredukováno na základní myšlenkové pochody(sumárně na přežití) je docela správný koncept. Pochopitelně až na jisté procento jedinců s psychopatologii. U nich bude lze pozorovat jistý posun do opravdu temných zákoutí nitra člověka, bude-li je vůbec možné za ještě lidi považovat. V té době budete mít velevážená kolegyně obrovskou šanci, či spíše příležitost pronikat do deviantních zákoutí jistých individuí takříkajíc osobně. V případě, že nebude vaš výzkum rázně ukončen někým se sekyrkou v ruce a vaše krásná hlava neprolítne na dno nějaé jistě vamazlené studny, jiště ráda budete pokračovat ve studiu niterných pocitů dlaších experimentálních subjektů. Vzhledem k tomu, jake erotické fantazie zde ma kolegium mistních deviantů, ba co víc, jake fantazie vzbuzujete vy sama, mate se opravdu na co těšit. Pro případ., že by někdo nepochopil, případně byl rozhořčen že přijde zkratka o nějaký eroticky laděný podnět, vše výše popsané přeložím do medicinskeho esperanta. V těch časech vlivem výše popsaného můžete být poctěna např. konizací cervix uteri rezavou mačetou. Přeji hlubokou studijní zkušenost. Přitom
11.10.2013, 12:17
w8w - excelentně napsáno ) sám bych to nenapsal lépe a stručněji - a to jsem už Pretty několikrát říkal - nechoď k těm deviantům, nechoď k těm deviantům, nechoď k těm deviantům! Ale ona nééééé, a néééé a pořád je chodí okukovat ( No, každý máme nějaké koníčky ( a každý potřebujeme svou dávku adrenalinu. Já mám lidi rád, a jsem rád, když mají dobrou náladu a jsou šťastní, ale nevím, jestli bych měl odvahu - jako Pretty - lozit do nějakého baráku, kde jsou koncentrovaní jedinci s narušenou psychikou. Pretty je ale jiná, ona dokonce usilovně pracuje na jejich hromadění na jednom místě a pak je chodí pozorovat a ještě o tom píše. Ale píše hezky ) to zase jo. Kdyby se věnovala fantasy literatuře, strčila by do kapsy Tolkiena, Preublera, Rowlingovou a dostávala by denně tisíce děkovných dopisů od čtenářů všech věkových skupin. Tak je to.
11.10.2013, 15:24
w8w - Wolwe je z tvého komentu nadšený…..já nikoliv. Což jistě chápeš. Odvěká rivalita mezi všeobecným lékařstvím (organickým, chceš-li) a psychiatrií je známá. Drtivá většina internistů, chirurgů aj. lékařů, kteří pracují s fyzickým tělem a zjednávají na něm nápravu, považují duševno a s ním spojené lidské bytí za druhořadé..ne-li nepodstatné. Bohužel, je to velký omyl. Neonemocní-li „duše“ člověka, neonemocní ani fyzická schránka. A tak bych mohla pokračovat dál a obhajovat strýčka Freuda, Junga, Adlera aj. a v neposlední řadě sama sebe. Ale to nechci. Je to zbytečné. Každý máme svůj obor a společné máme jediné (to nejdůležitější) a měla by to být i naše priorita. Člověk. Popřeji ti do budoucna hodně úspěchů a samozřejmě, úspěšné zakončení studia.
11.10.2013, 15:32
Wolwe - je to má práce a nejdůležitější jsou výsledky. Ty jsou relevancí v medicínské vědě. A ty mám. Prezentovat je zde nebudu z pochopitelných důvodů. Ale jinak děkuji za tvé ocenění...potěšilo mě jako ženu. Ale to ty jistě víš :-)
w8w
11.10.2013, 17:14
S největší pravděpodobností jsem byl vámi nepochopen milá kolegyně :-) Má kritika směřuje k výkladu duševních projevů, toho v co se psychologie vyvinula. Jsem velkým zastáncem psychosomatiky a lékaře, jež hledí jen na organickou stránku člověka nemám v lásce. Nemohu se však ztotožnit s naprosto neexaktním přístupem Freuda a jemu podobných. Spatřuji problém také v tom, že mnoho psychologických směrů jsou více ideologii, než exaktní vědou. Naopak nemám problé přijmout to, že psychika hraje zvláště u civilizačních rolí obrovskou roli. Pokud by ste mne chtela nařknout z čistě organického přístupu k pacientovi. současná psychologie je bohužel težce zdeformována přístupy, jež jsou neexaktní a hledají něco co není tam, kde hledání postráda smysl. S uctou MUDr. et PhDr. W8W
11.10.2013, 18:04
Pretty, zasloužená pochvala vždycky potěší - obě strany ) Přiznám se, že s potěšením čtu všechno, co napíšeš. Je to hodně emotivní, zarývá se to pod kůži. Je to taková příjemná, abiggellová, masáž )
11.10.2013, 18:42
w8w - s největší pravděpodobností jsi pochopen byl. Ty tvrdě argumentuješ...já ti lehce filozoficky odpovídám. Líbí se mi to. Zvláště od mladíků, kteří dokázali v tak mladém věku dosáhnout dvou titulů :-) Zřejmě i proto kritizuješ Freuda, působícího více jak před sto lety. Možná se ti podaří dosáhnout z poloviny jeho věhlasu, sepsat tolik děl a zanechat pro příští generace informace, od kterých se odrazí další a další kolegové na lékařských fakultách. No....myslím, že na to, jak nahoře PÁNOVI TROŠKU PRASKLA P*DEL, jsme toho naklábosili až dost :-) S pozdravem prim. MUDr. Pretty Dr.Sc.
11.10.2013, 18:52
Wolwe - ty tomu říkáš příjemná masáž...já spíše internetový stalking. Ale prosím....masíruj se, když chceš
w8w
11.10.2013, 19:59
Neustále mne udivovalo, že jsem vámi pani kolegyne nazýván mladíkem a přejete mi uspěšné studium. Pro vaši informaci věk co mám uveden v profilu se nezakládá na pravdě, přidejte si cca 15 let :-) V době, kdy jsem se zde registroval, tak jsem neco asi zatrhl a nechal to tak. Pochopitelne jsem to zapomnel, jinak bych se nedivil :-)
w8w
11.10.2013, 20:16
Mimochodem opravdu bych nechtěl publikovat díla podobného charakteru jako Freud. Jeho odkazu a věhlasu, bych se nechtěl přiblížit ani na centimetr. Takový Boas byl také věhlasný antropolog,publikoval jako o život přitom jeho dílo je zcala účelové, výzkum si vycucal z prstu a ideologické-šarlatán. V historii takových psavců bylo mnoho. Tedy nelze brát vážně argumentaci založenou na nějakém věhlasu sektáře. Vždyť přeci musíte vědět, že Freudismus je jaksi v dnešní době mimo a šmahem to většina psychologů opouští.
11.10.2013, 20:34
Pretty, žádný stalking, jen obyčejná náhoda. Nic cíleného. Nic špatného. Ostatně, není to poprvé a ani podruhé, co jsme na sebe někde "narazili". Pro úplnost - Tvým pacientem jsem nikdy nebyl, a nebudu, pokud se naše republika nedostane v dohledné době do normálu, nebo pokud nezdrhnu někam, kde je větší pohoda a sociální spravedlnost. Více věřím v druhou variantu, už jsem si vyhlédl příjemné, teploučké a světloučké místečko na jihu ) Jak říká klasik - svět je zajímavější, když je v něm Pretty, ne prim. MUDr. Pretty Dr.Sc.
w8w
09.10.2013, 23:29
0
Provaleny abces rektoanalni žlazy. Moooc přijemná zaležitost,.,.
10.10.2013, 09:28
Ano kolego, správně, jen příště přesněji prosím....periproktální abces raphe perinei anorectum :-)
w8w
10.10.2013, 12:30
Kolegyně nač tak přesně? Navštěvníci zdejsí znají z anatomie leda tak labia a z fyziologie mikci a defekaci na zcela nevhodných místech a za nevhodných situací. Edukační cinost ve zdejších vodách je zhusta marné snažení. Co také čekat od individuí, jež jsou zahleděna do hloubky vlastní studně, pohupujíc nabroušenou sekerkou. Zdaleka nejvíc mne však překvapuje zarputilost, s jakou považují individum s penisem a silikonovými prsními implantáty za ženu. To je jasná známka toho, že nižší stupně vzdelávání dělají něco špatně. Zdejší návštěvníci jsou jako osazenstvo středověého blázince. Neuroleptika ještě neexistují, tak řádí a řádí jak pominutí :-)))
10.10.2013, 12:42
Tak vítejte do klubu, vy dva )
10.10.2013, 12:47
Takový srozumitelný všem, říká se tomu lékařské esperanto. To není jako periproktální abces raphe perinei anorectum ) no že jo?
10.10.2013, 20:30
w8w - dichotomie pohlaví je zde na Zvrácených.cz docela dlouhodobý problém. Už dávno jsem přestala vysvětlovat, že ač má trans-bytost překrásný, jemný obličej a nádherná, modelovaná prsa, nestala se ženou a nikdy nestane, protože se narodila s penisem, jako prvotním a nezaměnitelným znakem pohlaví. Ano, máš pravdu - některá individua nepřesvědčíš. Já bych to napsala kulantněji...Jsou zkrátka lidé, kteří myslí a jednají více pudově, než rozumově. No...a já mám i tyto lidičky ráda, chodím mezi ně a naslouchám jim. Zajímají mě...a i od nich se učím. Od každého člověka se můžeš něco naučit, w8w. Nepohrdejme nikým....i negativní zkušenost s antipatickým člověkem v nás může vyvolat skryté emoce, kterým nemusíme ihned rozumět, ale které nám později předají ohromné poznání ve svém nitru. A takovou zkušenost mužeme použít pro duševno další generace. Pamatuj na tuhle "maličkost", jako budoucí MUDr.c :-)
09.10.2013, 22:51
0
LOOOOOOOL pěkně natržená začmouzená jamka
09.10.2013, 23:05
ty taky nevypadas zdrave
09.10.2013, 23:10
Já to rozchodím..rozlezu..rozkutálím..
10.10.2013, 00:00
beru te za slovo
09.10.2013, 22:18
0
Sral se,do čeho neměl
09.10.2013, 21:12
0
jak se tohle muze stat? vi to nekdo? z mexickyho jidla?
09.10.2013, 23:05
chilli je svinstvo
09.10.2013, 21:06
0
tykrávo přísnej operační sál,u nás na veterině to maj hezčí
09.10.2013, 18:48
0
Co to je? Píštěl?
09.10.2013, 18:53
to skoro vypadá na pilotní díl najděte si na trubce KSHAR SUTRA TREATMENT- BY DR.SACHIN GUPTA M.S (AYU)-09760060202
09.10.2013, 18:54
do kekelu s antispamovým filtrem odkaz vám nedam
09.10.2013, 19:04
To bude asi píštěl, protože pacient pištěl, když mu to natíral tou chilli pastou. Podle toho se to pozná, podle toho se to jmenuje.
10.10.2013, 09:10
Možná má v prdeli zaražený antispamový filtr..
09.10.2013, 18:15
0
Tu natrhlou prdel mu udelal samojeb stou jeho uhrovitou klobasou
09.10.2013, 17:35
0
Taková potupa.
09.10.2013, 16:54
0
.... a mě praskne čurák,esi tu operaci neuvidim do konce ((
09.10.2013, 18:26
Tak to Tě asi taky čeká šití (
09.10.2013, 18:36
a kurwa
09.10.2013, 19:07
Na to bych se netěšil ( ale třeba to může být vzrušující - kdo ví?
09.10.2013, 23:06
BOOOM
09.10.2013, 16:27
2
Už přesně vím co myslel Marcelus větou "tvá prdel pozná středověk"
10.10.2013, 19:57
no to jo :-D
09.10.2013, 16:11
1
chirurgicke rozsireni analu. to se dela pred nastupem do americkeho vezeni
09.10.2013, 16:26
spíš jak by chtěl prdel přeoperovat na kundu.
09.10.2013, 16:33
SG - nebo se ten pán z vězení právě vrátil, a potřebuje se hodit do normálu.
09.10.2013, 19:20
mozna je to vezenska osetrovna
09.10.2013, 13:54
0
By mě zajímalo jak se po operaci vysere. Já bych požadoval dočasný boční východ
09.10.2013, 13:55
Východy máš na operačním sále určitě dva.Jeden hlavní a druhej boční.
09.10.2013, 13:59
trubku do věnce a hotovo,žádné zadní vrátka...
09.10.2013, 13:59
Podle všeho to vypadá, že se tomu pánovi právě ten spontánně vzniklý boční východ nelíbil. Zřejmě neměl zabudovaný svěrač, tak trousil, kudy chodil.
09.10.2013, 13:33
0
To musel bejt prd jménem natrhprdel.
09.10.2013, 13:44
co človek musí sežrat aby si takto usral?Jediny kdo to muže vedet si ty, toho pána na videu neznám..
09.10.2013, 13:46
Tak někomu se vzpříčí kostička z hovězí kýty v krku, jinému až v tlustém střevě... a ty tlaky jsou hrozné. Co to mělo dělat? (
09.10.2013, 13:49
to ho ted prd musel vyzut ze židle,to neni sranda,mohl si ublížit...
09.10.2013, 13:51
Mohl klidně ublížit všem okolo ( ne každý chodí pořád v plynové masce a v protistřepinové vestě...
09.10.2013, 13:54
Pánové,u takovýho pufánku bych nechtěl bejt tím kdo ho vypouští na svět.
09.10.2013, 13:57
no budem doufat že to zatnul do židle,nejlépe na větraném místě... Nadruhou stranu,kdyby někoho zranil tak o tom TV NOVA určite udělá v hlavních TN deseti minutovou reportáž s živím vstupem.. Takže by toho byl i plný internet,Kloxa by to sem určite uz dal, ten rád kopíruje.... B)
09.10.2013, 14:00
Bongo, musím se přiznat, že jsem to také okopíroval, z rodinného archívu to není. Naštěstí.
09.10.2013, 14:30
je kopirovaní a kopirovaní.Kdyz vemes video z nejake nejmenovane stranky a napises k tomu svuj nazev a popis tak je to ok pokud to neni hudba, tam si vymyšlení nemá smysl.Kloxa se ani vymýšlením popisků nezabejvá,sjede všechno do posledního pismenka jak to najde,proto ta narážka.. Jinak,bud rád že to není z domácí video knihovny,mohlo to celkem štípat.
09.10.2013, 14:35
Myslím, že to štípalo, když mu do toho rýpal tou záchodovou štětkou (