ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Píseň práce

2249x
Komentáře
12.05.2013, 17:02
0
Ale hrdost a ochranu kterou dovedli komunisté svému národu jim nikdo nezapře za dob srpu a kladiva zde nebyl skoro žádný větnamec,Muslim,černoch a jak se tomu tady dneska daří
03.05.2013, 17:27
0
Ali – souhlasím s tebou, že i v současné době skutečně určité kmeny prvobytně pospolné společnosti existují. Jeden podkmen funguje i s vůdcem u nás v Praze. Jeskyni mají tito indiáni (Komanči) v ulici Politických vězňů…
03.05.2013, 22:21
Aha. A už se nechceš na nic zeptat? Myslel jsem že jednoduchou otázku na konkrétní záležitost formulovat dokážeš...
02.05.2013, 21:07
0
No áále FUJ JE TO !
02.05.2013, 20:37
0
Práci čest.....
02.05.2013, 14:13
0
Ali – kdysi jsem se tě ptal, jak by měla fungovat společnost a hlavně ekonomika, kdyby (nedej bože) došlo ke komunistickému převratu, po kterém tak bláhově toužíš? Nikdy jsi mi neodpověděl. Tak mi odpověz teď a buď konkrétní!
02.05.2013, 14:40
Komplexní záležitost. Zeptej se na něco konkretniho. Nejsem učitel ale zkusím.
02.05.2013, 20:45
Duchcátko, já ti řeknu vlastní názor ju? Rozhodně co chybí je zákon o příživnictví, jenže ten nemůže fungovat, když není práce pro všechny. Takže já osobně bych z fleku vyměnila ty přeplněné regály cetkama,jedovatými potravinamia dalším nepotřebným zbožím za slušně placenou práci a za poskytnutí mladým praxe aby se něčemu přiučili a mohli si vydělávat. Ona škola je dobrá věc ale bez praxe je jim k ničemu a kdo dneska má čas a finance na to aby zaučoval? Všechno je špatně já říkám zlatý komunisti......
02.05.2013, 21:38
Ivis – už čtrnáct dní mi visí na pracáku požadavek. Sháním někoho na pomocné práce za 200/hod čistýho na ruku. Víš, kolik se mi za tu dobu přihlásilo lidí? 0 (slovy NULA). Takže ten zákon o příživnictví je na místě, protože všichni parazitují na státu a nikdo nechce makat!
02.05.2013, 21:41
Ali – ty si srovnej v hlavě, co vlastně chceš hlásat. Vyvěsit kus rudýho hadru se srpem a kladivem a nebýt schopen odpovědět na konkrétní otázku je primitivní diletantství anarchistického chlapečka, který se chce stát pouze středem zájmu…
02.05.2013, 21:54
Já ti tady nebudu psát elaborát který nepochopíš a už předem neguješ.
02.05.2013, 21:57
Proto snad jen konkrétní záležitosti. Klasikové marxismu vše základní rozvedli jak v teorii, tak v praxi. Nenastuduješ si to u zdroje snad z důvodu že máš chuť zkoušet?
02.05.2013, 21:58
Ahoj ivis, takový zákon by zničil kapitalismus. Kapitalisté za katrem....
02.05.2013, 21:59
Duchcate hoď link na ten flek. Já beru sice 250 čistyho na hodinu, tak zájem nemám, ale zvědavost tu je.
02.05.2013, 22:24
A nechceš ještě fotku mého přirození, rudochu?...:-))
02.05.2013, 22:36
aha, že by fake?!
02.05.2013, 10:43
2
Nejvíc se usmívám když vidím dnešní studenty co nadávají jaký jsou komunisti svině přitom v té době se stejně ještě houpali v otcových koulích. A jak dneska jsou úplně nadržení na Demokracii to mi řekněte kde ta Demokracie funguje, v celé historii lidstva žádná demokracie nikdy neexistovala a ani existoval nebude, tomu věří akorát ty píče s vymytým mozkem
02.05.2013, 12:00
v prvobytně pospolné společnosti, případně během revolucí (Spartakus), republika RAD, SSSR...spíš ty první dva příklady, v třídní společnosti existuje vždy jen diktatura. A otázka je koho nad kým. Ale tady ti šulínci co kydaj sračky na srp a kladivo jsou jen kolaboranti....
02.05.2013, 12:53
rastanazi se divim ze mas v avataru toho smejda
02.05.2013, 13:07
Tady a ani nikde jinde na světě nikdy žádné zřízení nefungovalo. Přiznejme si to. Prvobytně pospolná společnost je jen termín pro vyjádření historické epochy. Nevíme o ní zhola nic. Mohlo jít o zřízení otrokářské, stejně tak jako o prvobytně pospolnou demokracii ) Další epochy malých a velkých vládců a vůdců, pokud o nich vůbec něco víme, jsou taky zahaleny v mlze nejasnosti. Neměli žádnou jednotnou formu a vznikaly a zanikaly dříve či později. Neuspěly. Církevní nebo monarchistické epochy založené na oddanosti, víře a strachu také zanikly. Někde ve světě ještě přežívají - a víme, jak to asi vypadá a kam se ti lidé propracovali. Jakákoliv víra a bezmezné vyznávání imaginárního nebo hmotného vládce vede ke kultovnímu zaslepení a následnému rozvratu společnosti. Stejně tak anarchie a volnomyšlenkářství i víra jen v sebe sama nevede nikam. Jsou to jen epizody v dějinách lidstva. Komunismus i kapitalismus byly odsouzeny k zániku a výsměchu ve stejnou chvíli, ve kterou vznikly. Jsou si podobné, ale liší se v základním pochopením světa. V komunismu není bohatých, je jen proletariát pachtící se pro světlé zítřky - tedy nic, co by přinášelo profit jedinci a společnosti. Proto na to každý kálí, i když na schůzích vykřikuje něco jiného a s úsměvem na xichtě vyvěšuje o svátcích praporky a lozí do průvodu s mávátky. V obchodech jen základní potraviny, sem tam na příděl a sem tam taky nic. Kapitalismus dává neomezené šance schopným a neschopné veze v závěsu na relativně dobré životní úrovni - pokud jsou ti neschopní s to pochopit, jak se mají chovat a jak kapitalismus použít. Takže prozatím je to nejproduktivnější epocha v dějinách. A demokracie? Ta nefunguje ani v rodině, ne tak ve státě, kde se na rozdíl od rodiny musí domluvit milióny lidí. A tak to na světě chodí.
02.05.2013, 14:14
Wolwe, jawohl!
02.05.2013, 14:48
Archon: protože můj nick znamená rastafarianský nacista, je to ironicky myšleno
03.05.2013, 11:11
rastanazi:-)
03.05.2013, 12:41
ach jo wowlwe, tolik řádků nesmyslů. Vždyť by úplně stačilo zjistit si něco o tématu o kterém chceš psát. O prvobytně pospolné společnosti víme mnoho (teda, ty očividně ne...). Ještě dnes existují primitivní kmeny které v takovém společenství žijí, jsou zkoumány. Existuje mnoho významných prací. Vedle díla Engelse - o původu rodiny , soukromého vlastnictví a státu je to i bohužel méně známá kniha amerického antropologa L.H. Morgana, který desítky let žil mezi irokézy. Zkrátka, meleš blbosti z nevědomosti...
07.05.2013, 12:48
ale ty toho nakecáš mnohem víc a mnohem větší nesmysly než wolwe, rudá kreatůro
02.05.2013, 08:50
0
jakej mámomrd to sem dal? tuhle hnusnou odpornou sračku??? jak je možný, že to admin povolil? je to propagace hnutí potlačující práva a svobodu občanů.
02.05.2013, 11:58
ne občanů, ale kapitalistů...
07.05.2013, 12:48
ali ty jsi vylízanej dement, až to praští
02.05.2013, 07:55
1
mooc mně mrzí, že se přiblbánkovi ALimu nemůžu zasmát do džky
01.05.2013, 23:35
4
Jasná propagace hnutí potlačující práva a svobodu občanů.
02.05.2013, 00:14
Přesně wolwe...a to je to proti čemu vůdce bojoval.
02.05.2013, 06:22
aby jsi se neposral občane
01.05.2013, 22:56
1
Hnusné časy - doteraz z tej doby mám nevybavené účty. Ale ešte mám čas...
02.05.2013, 06:29
hmota a pohyb. taoista chápe dialektický materialismus.pokud ne, tak jsi nepochopil Tao.od Tao k leninismu je cesta krátká. studuj. nespi
02.05.2013, 09:33
Ali: teória nie je prax.
07.05.2013, 12:49
rudej idiot ali si hraje na to, že zná tao, to je úsměvný dryorgu, nic si z něj nedělej, on už je takovej
01.05.2013, 22:04
3
Tak tohle by mělo být trestný. Hnusné komunistické logo. Vůdce byl v tomto případě kreativnější.
02.05.2013, 06:27
neplač, nad sněmem to zavlálo
02.05.2013, 12:52
Jo, zavlálo, ale museli si to natočit až druhý den a znova to vyvěsit, protože napoprvé takovou blbost nenapadlo nikoho filmovat
02.05.2013, 19:36
Hakenkroiziček je zlatek proti tomuhle znaku.
01.05.2013, 22:04
1
Ali – komu si dal francouzáka pod rozkvetlou třešní, když Jiřina Švorcová už prdí do hlíny?
01.05.2013, 22:12
Dotáhl si tam bustu Lenina, toho, se kterým denně chrápe. Přece by mu nebyl nevěrný.
01.05.2013, 23:00
A nebo odletěl na tajnou pracovní návštěvu Pchjongjangu...
02.05.2013, 06:24
duchcate : nějaké holce, neřešil jsem. a ty?
02.05.2013, 09:32
ALi - já nikomu, protože v mém okolí se nevyskytuje žádná třešeň ani višeň a ani jiný ovocný strom. A sousedům do zahrady nepolezu...
01.05.2013, 21:44
0
Pravda, je první máj, a soudruh ALi nezapoměl na své oblíbené rudé výkaly.
01.05.2013, 21:55
Proč rudý výkaly?Tu nevymysleli komunisti.
01.05.2013, 23:06
Poltergeist - to je jedno, kdo to vymyslel, důležité je, že je to symbolem komunismu. Internacionálu taky zkomponovali Francouzi v roce 1871 a pak se tady Husákovi při tom potily brejle...