ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Argentinský Mastiff vs Zlatý Retrívr

4140x
Komentáře
03.04.2015, 23:03
0
Krava nema mit tak silneho psa kdyz ho nedokaze zvladnout!Vim ze to nejni prdel ale jak muzes mit neco co neovladas?!?!A uz vubec ne dva rváče co nemá žádnou šanci utáhnout.Je to stará píča. :-)
29.03.2013, 10:56
0
Nedá mi to a musím reagovat, Ivis je evidentně veliká ochránkyně psů,pokud to ovšem nejsou velicí,silní,potažmo bojoví pejsci.Nechápu co má co společného plemeno psa s tím,že si ho má majitel nechat pookousat nějakým mazlíčkem bez dozoru?Jistě diskriminace psů za to,že jsou čím jsou.Neexistuje špatný pes,jen špatný majitel.Právě s takovým přístupem jako má Ivis vychovávají lidé takové rozmazlené agresivní psy.Ano, ne každý zvládne jistá plemena,ale to neznamená,že retrívr je jen mazlik do postele-poněkud alibistické tvrzení.Po několika zkušenostech s agresivními mazliky,jsem přestal dávat svému pesanovi nahubek,aby se případně mohl bránit.Nestojím o to nít pokousaného psa a platit tisíce za šití,protože někdo nemá bojové plemeno,tak nemusí mít náhubek-jsou přeci hodní ne? Souhlasím,že dáma na videu má trošku obtíže,neví jak se správně zachovat(z toho je vidno,že nemá vůbec agresivní psy) a tím bitím dali psovi jen povel k zabití.To nemluvím o druhém psu na vodítku,kdy smečkový efekt funguje na 100%.Naprostý souhlas s AMSTAF.Argentinky jsou nádherné,věrné a dokonce dělají Canisterapii.....to věčné globalizování mě štve. Pevné nervy všem pejskařům a co nejmíň obtíží s rozmazlenými,agresivními mazliky
29.03.2013, 11:01
Ještě drobnost-pes si fenu brání především v době,kdy hárá.Netvrdil bych tedy,že pes argentinky je útočník,jelikož byl na procházce s fenou-poněkud zcestné a zavádějící tvrzení.Asi nemáš víc psů Ivis,že?
09.03.2013, 17:44
0
to sou voli, musi mu strcit neco do drzky a vypacit mu ten zamek, jinak do nej muzou kostatama mydlit dva dni. Uz sem to tu jednou vypravel ale neco podobnyho se mi taky stalo..bulik se mi kdysi zahryz do ucha cokla (taky nejakej takovej hnedej prizdisrac jako v tomhle videu) co prostrcil hlavu pod vratama a nejaky kopani do zeber vubec nezabiralo. Nakonec sem ze vsech sil zatah, ozvalo se rupnuti ze sem v prvni chvily myslel ze se mi roztrhly texasky na prdeli a ten muj vul mel ucho v tlame a vrtel ocaskem nad ukoristenou trofeji Tamten zakvicel jak prase a nekam zdrch.
06.03.2013, 19:01
0
Má toho psíka mýt na vodítku jak je vidět na videu ten hnědý pes co dostává ho nemmá.A taky by měly mát košíček kolem pusi.
04.03.2013, 20:01
3
A nevím proč bych měl psa v zákusu mlátit do bezvědomí, na to je taková hračka která se vejde do kapsa, říká se tomu KOLÍK, strčíš to psovy do mordy a vypáčíš, je to pro něj tak nepříjemný že pustí (mockrát vyzkoušeno) , když nemáte kolík stačí slabá větev- taky vyzkoušeno, přijedte se někdy podívbat na Pitbullshow třeba do Křivonosek tam se hojně používají.. a i prodávají..
04.03.2013, 20:38
Tak s tímto musím souhlasit a bodík..
05.03.2013, 21:30
Taky souhlas!
04.03.2013, 19:58
0
Ivis nechápu proč by ty Argentiny měly mít náhubky, proto aby když na ně skočí zkurvenej pedigreepal měli natržený uši? Ženská je měla na vodítku a ten žlutej sráč měl vodítko kde? Přesně tohle se min stalo na vánoce s mými AST - mám dva s košíkama jak debil i po lese, najednou přilít vořech a mojí čubinu pokousal, od tý doby náhubky nenosím, vodítko stačí ..
04.03.2013, 20:37
Když to nechápeš, tak pak škoda slov....
05.03.2013, 15:36
Mluvim z praxe, tak proto tě nechápu..
06.03.2013, 12:01
amstaf podle tvých komentů ti věřím, že máš praxi a psům se jistě věnuješ a možná jim i rozumíš, nebo ti nedělá potíže je zvládat, jenže to jsi jeden z mnoha co je nezvládají. Vidím to dnes a denně na procházkách, jak pejskové ovládají pravůrně své pány. A čím nevyrovnanější a slabší člověk , tím má silnějšího psa. Chci tím jen říci, že né každý má dar ovládat psa, umět mu porozumět a vůbec ho zvládat, tak proto by měli nosit košík, protože to, že ty sám to umíš, to ještě neznamená, že někdo druhý to umí, už to chápeš?
06.03.2013, 12:02
oprava: jeden z mnoha co je zvládají, soráč...
06.03.2013, 12:04
Doufám, že už to nebudeš číst, protože to jak jsem to napsala nemůže pochopit nikdo skoro ani já :-(.
04.03.2013, 12:32
2
Jednu věc ale ještě k tomuto tématu musím říci. V podstatě ardentinská doga byla vyšlechtěna pro lov kanců a vysoké zvěře. Do chovu by se měli připouštět pouze neagresivní jedinci což je v demokracii naprosto neuhlídatelné. Navíc procházka na vodítku dvakrát denně či vyběhání na zahradě takovému psu nestačí. Potřebuje hodně fyzické námahy a nekompromisní výchovu, což málokdo takovému psu může dát. Samozřejmě to neplatí jen o tomto plemeni ale nejméně o 80ti% ras. A i kdyby byl pejsek sebehodnější a nedáte mu to co potřebuje, bude na tom psychicky hodně zle a bude dělat věci, které se lidem líbit nebudou. Množení silných loveckých ( pro Elis :-) )plemen a prodávání jich do rodin či lidem, kde na ně nikdo nemá čas a energii, těm co si myslí, že když mají velkou zahradu pes se vyběhá a podobně je u mě zločin. Ta žena sice pejsky měla na vodítku ( vsadím se, že to druhé byla čuba a o to víc si jí pes chránil) ale nikdy by nebyla schopná je silou zvládnout, proto měl mít náhubek a situace by nebyla tak dramatická. Já osobně jsem pro velmi tvrdý dohlížení nad chovem silných plemen a do města pro úplný zákaz. Myslím, že by se hodně ulevilo těmto psům i lidem.
03.03.2013, 15:00
2
kurva když jsi koupím bojové plemeno tak je logické že mu dam přiškrtovací obojek neeee , miluju lidi který ví hovno o krocení psa ,už se mi to taky stalo ale díky přiškrtovacímu obojku ho muj staford pustil během pár minutek a bylo po problému a oni tam šaškujou s prknama avodou WTF to toho psa nasere ještě víc ,,,,,,,NEPOCHOPIM TOTO
03.03.2013, 19:39
pokud jsi takový sečtělý kynolog, jistě víš, že označení BOJOVÉ plemeno neexistuje
04.03.2013, 12:09
elis - vysvětli prosím jaký rozdíl je mezi bojem a zápasem? Protože to píšeš je jen a pouze o slovíčkách. Mnoho psů bylo cíleně vyšlechtěno k lovu zvěře a to i velkých predátorů jako je lev, medvěd, vlk, puma nebo divoké prase. Lov = zápas, boj s raněnou zvěří či neraněnou to je jedno. Pes při té akci v podstatě bojuje o život stejně jako to zvíře. takže bojové plemeno je celkem na místě at se to komu líbí či nelíbí.
04.03.2013, 13:56
Tak jestli během pár minutek, tak to se nedivím proč ho pustil a věřím, že bylo opravdu po problému DDD
09.03.2013, 17:47
divny, ten muj blil na stahovaku i nosem, ale vesele se skrtil dal
29.03.2013, 11:12
škrtícím obojkem jen znecitlivíš psovi oblast krku a po čase je ti ouplně k ničemu.Stejně tak,použiješ-li obojek s ostny-víceméně psovi simuluješ zákus jiného psa a tím pádem dochází k většímu podráždění.Tato plemena mají práh bolesti poněkud jinde a jsou zvyklá jednat s překážkami.Pomůcky tohoto typu nejsou zrovna vhodné.pes by měl reagovat na pána a jsou k tomu určené pomůcky,když dojde k zákusu,jak předeslal amstaf.
03.03.2013, 11:52
0
Co ten s tím prknem dělal? Kdyby opravdu chtěli, aby pes přestal útočit a pustil, rozmlátili by mu tím prknem hlavu na sračku. V bezvědomí by jistě pustil.
03.03.2013, 19:39
o.O takový hrdina a sedí u počítače
03.03.2013, 11:01
0
Kdyby mi majitel toho retrívra bouchnul do psa tak mu rozbiju hlavu. Bych ho nechal zadávit, proč mlátit svýho psa když nic špatnýho neudělal? Nikdo neviděl jak to začalo a jestli ten retrívr přišel k těm dogám a vrčel nebo prudil. Tak ti psy bránili jenom svýho majitele spíš bych vzal klackem toho co se do toho retrívra nezakousnul. A až by ho roztrhali tak bych si nechal od majitelů toho zlatý retrívra zaplatit ošetení těch svojich miláčků. Co si asi pak myslí ten pes, když ho páníček zato, že ho po právu brání dostane klackem po hlavě. Šktit psa to určitě pomůže, ale proč to dělat, aby mě nebo mýho šmudlu kousnul ten retrívr?
03.03.2013, 19:40
pravda, a nakonec když se každej řádně podívá, tak ,,bestie,, byla na vodítku, ten smeták ne
03.03.2013, 08:15
0
bolo treba tou fošňou tresnút po hlave aj majitelku zato že nezvláda svoje psy.
03.03.2013, 19:40
a lebo ten, čo nemal psa na reteze?
02.03.2013, 21:09
0
zlatého retrívra mám doma a je to tak hodnej pejsek, že by nikomu ani vlasek nezkřivil =) hlavně minule malé děti a našeho kocoura =))
02.03.2013, 21:11
překlep ale co je sobota a ja jdu ted na pifo =)
02.03.2013, 21:12
Tak se nám tu prosimtebe nerozbreč. Retrívři jsou svině převlečený za kamarády hihihihihihi.
02.03.2013, 21:16
ivis jsi hloupá =))
02.03.2013, 21:19
Ale prosimtebe, to mi říkáš novinu hihihihihihihi...
03.03.2013, 19:41
lol Ivis Ti dává tielku DD
02.03.2013, 21:05
0
shrňte si fakta, majiteka měla oba psy na vodítkách, retvívr byl na volno a tedy utekl od domku důchodců, i menší pes napadne velkýho takže, kdyby v této situaci měl mastif košík tak majitelka šla na šití a majitel retvívra by se chlubil jak jejich vořech to natřel mastifovi, mmj. kdyby ho chtěl opravdu zabít, tak už je dávno mrtvej..
02.03.2013, 21:08
Hihihihihi, to jsou kecy. To že je měla na vodítku vůbec nic neznamená. jednou má silné psy, tak mají nosit náhubky a to je bez debat.
02.03.2013, 21:45
Ivis by dala náhubky všem
03.03.2013, 19:41
jooop palec hore
09.03.2013, 17:50
cim mensi pes - tim vetsi svine, to rikam furt
02.03.2013, 20:50
2
opět nikdo neví co dělat a nechají psy se dožrat....psovi odříznout kyslík,škrtit ho a pes pustí.tyhle sralbotky na to neměli odvahu a neměli by na to ani sílu
02.03.2013, 21:11
Není to o síle, jen vědět kde a jak ho chytit. Jenže to v první řadě musí umět majitel psa a navíc se ho nesmí bát, v tom máš recht.
09.03.2013, 17:53
pes pri bitce utoci i po majiteli, neni to tak jednoduchy. Ale funguje ho chytit za zadni packy a slapnout mu vsi silou na panev. Ovsem tim ten pes konci uplne. Okoukano z instruktazniho videa pro specialni jednotky.
02.03.2013, 20:30
0
Retrívři jsou velmi snadno vycvičitelní ale jen málokterý se nechá podřídit, takže věřím, že mastiff si nezačal. Nicméně to rozhodně neni důvod aby jeho majitelka nebyla potrestaná, nebot je nezodpovědná, když mu nedala náhubek a navíc si ani neuměla poradit. Mlátit psa v tomto stavu je to nejhorší co můžou udělat, protože drží a stiskává o to více.Některým lidem co si pořizují tyhle silné psy chybí zodpovědnost a to není dobré:-((.
02.03.2013, 20:40
Si to ploteš s buldokem. Toho mužeš mlátit jak cheš a stejně nepustí a naopak se mu vytváří všechny ty cchemikálie v mosku. Mastifi jsou klidní psi a proto na něm nejde poznat jestli utoči nebo má dobrou náladu Dobře to dopadlo a snad se pan nachvilu ponaučil. Horší je, že mastif zkousl a bude se pooušet
02.03.2013, 21:06
Nepletu si nic gryzlíku, mám nějakou tu zkušenost a pes v tomto stavu nepustí, pokud do něj budeš řezat klackem a situaci ještě zhoršíš. Ale souhlasím, že jak si jednou kousl ( možná to nebylo poprvé), tak už to z něj těžko dostanou :-(.
02.03.2013, 21:43
Dobrá ivísku, ženě se nemá ale stejně... Buldog by pustil až vysílením nebo umrtím retrívra.
03.03.2013, 09:53
Ale jo gryzlíku o to se rozhodně nehádám, jen říkám, že když se dostane do takovéhoto stavu třeba boxer, fila, německý ovčák ( ten tedy překusuje ale mmlácením se jeho útok akorát zhorší a rozhodně nepřestane. mimochodem tohle na videu také není mastiff ale argentinská doga.
03.03.2013, 11:50
Ten, kdo si myslí, že pes nepustí, nic neví. Samozřejmě, že když se použije násilí, tak pes pustí. Jen to musí být dostatečné násilí. Tím prknem mu mohl rozmlátit hlavu na sračku, až by pustil, třeba v bezvědomí. To ať nikdo neříká takové pičoviny, že pes při útoku nepustí, když se do něho buší. Železnou tyčí s plným nápřahem do hlavy a uvidíte, jak rychle pustí.
02.03.2013, 20:26
0
s tou kladou bych jebnul ty majitelku a to několikrat
02.03.2013, 20:30
No to by jsis v té chvíli asi moc nepomohl.
03.03.2013, 19:42
riki, vzdyt by jsi ji ani nezvednul
02.03.2013, 20:14
0
evidentně zvládnutá výchova.... pejsek poslouchá jak hodinky.
03.03.2013, 13:09
jasnacka:-)
02.03.2013, 20:06
0
Voorle máš štěstí, že to dobře dopadlo
02.03.2013, 20:02
0
Ja se na to snad ani nedokoukám chudák retrívr. Za to může jenom pan nikdo jinný. A mě takla rdousit mou tarku tak toho mastifa asi zabiju pak bych vzal tu latku s kterou bych se pustil do pána :/.