ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

11/9/01 pohledem obyčejných lidí

3446x
Komentáře
26.11.2012, 13:06
2
Na youtube je spousta informací o 11. září, ať už pravdivých nebo ne. Já ale věřím, že amíci si to shodili sami. Důvodů měli dost.
24.11.2012, 18:57
0
Toľko frustrátov na kope. OMFG! Zaplaťpánboh za čestné výnimky ako ebro, Tommy a ešte zopár ďalších (žiaľ, príliš málo). Tak zvyknem robiť, keďže mám pomalý net, že najprv si čítam kommenty a potom si pozriem video. Frustráti! To vo vás niet ani štipku ľudskosti?! Toľko zloby sa tu na mňa vyvalilo, až ma ovládla nauzea. Brrrr. Ak už tvrdíte, že si to yankees zhodili sami, doporučoval by som vám naštudovať si príslušné pasáže z fyziky, v jej rámci statiku, termiku kovov, a najmä dynamiku telies (aký je rozdiel medzi statickým a dynamickým namáhaním). Potom sa mrknúť aj na konštrukciu budov bývalého WTC by nezaškodilo... A ešte aj dačo si zistiť o nemožnosti udržateľnosti konšpirácie medzi mnohými ľuďmi. A potom môžete vyhlasovať, že si to amíci zhodili sami. Blbečkovia. Mali ten Švejk aj s Einsteinom pravdu, bohuotcuprisahám, mali. Myslím o tej ľudskej blbosti. Ach, jaj!
24.11.2012, 19:45
zato ty ses tady ukázal jako inteligent, umíš napsat jedinou větu bez nadávek hňupe? Asi ne že?
24.11.2012, 19:57
Co má lidskost společného s tím, jestli to udělali USA nebo arabové? Ty tedy soudě dle tvojí agresivní reakce souhlasíš s odvetou vůči muslimským zemím, kde umíraly tisíce civilistů, jen to posílilo islámisty, dostali se tak k moci náboženští fanatici a máš tu drzost nazývat se lidským? Pak tedy nevím, kdo je tady frustrát. Mně je líto všech nevinných obětí, ať už to spáchal kdokoliv, o to víc, pokud to spáchali nenasytní intrikáni na svém vlastním národu a nepojal jsem potřebu nadávat a urážet jako exot, protože nejsem zoufalec, který si zde jen vybíjí frustrace. Pokud hltáš všechno, co nám předkládají media, jako jedinou neochvějnou pravdu, tak budiž, ale necpi to ostatním. Každý má nárok na svůj názor.
24.11.2012, 20:25
el-magor, ver mi, naozaj nepapouškujem mainstream médiá. Odkedy sa to stalo, nevedel som, čo si mám o tom myslieť. Videl som hromady materiálu o tomto príbehu, mám to prelezené zhora nadol, zo všetkých strán. Preštudoval som si kvantá materiálu, rozmýšľal veľa o tom, ako sa to mohlo stať . Výsledok je, že: neviem. Teda na 100 % neviem, či to spravili naozaj lietadlá. Ale na 90 až 95 % som si istý, že áno, že to kerozín je na príčine. Môžme sa sporiť, že to boli dopredu pripravené trhaviny. Keby to tak bolo, je viac než isté, že by to niektorým kanálom spomedzi zainteresovaných na domnelom odpálení budov už vyplávalo na povrch. Za 11 rokov sa to nestalo. Budova bola konštruovaná tak, aby pri páde sa zrútila sama do seba. Atď., atp... Argumentovať by sa dalo do rána. Ale práve pre to, že táto otázka je takáto zložitá, nechápem tých ľudí, ktorí kdesi čosi videli (počuli) a bohorovne vyhlasujú, že si to Američania zhodili sami. Veď je to absurdné. Inak, el, tvoje názory si ctím (a súhlasím s nimi), aj čo sa týka islamu, aj čo sa týka náboženstva. Niektoré tvoje texty som si dokonca vykopíroval do textového súboru, natoľko sú k veci. Klobúk dole. A ďakujem za ne. Ale v tejto otázke sa zrejme nezhodneme. Nechcel som sa ťa dotknúť, naozaj. Špeciálne tebe sa ospravedlňujem.
24.11.2012, 21:27
Ale tak nic se nestalo, já rád debatuji s oponenty, od toho ty diskuse jsou, lidi si mohou vyměnit svoje poznatky, přiučit se a pohlížet na problém z jiné roviny. Spíš jen nemám rád, když někdo začne bezmyšlenkovitě útočit a nadávat, z hádek už jsem tady vyrostl. Přiznávám se, že mě občas taky ujedou nervy, ale snažím se nevrtat do uživatelů, protože sám sem chodím relaxoval, ne abych se rozčiloval. I když často zvítězí to druhé, ale to už je o povaze. Jinak už mlčím, až teprve teď jsem si přečetl popisek videa: "Prosím vyvarujte se stupidních komentářů a politice." Tak se toho budu držet :-)
25.11.2012, 07:25
fikric - konečně někdo se stejným názorem...
25.11.2012, 15:16
Má pravdu, bohužel na zbvrácené chodí čím dál tím více dětí a zaostalých bezcitnách lidí, kteří si zde léčí své komplexy.
24.11.2012, 14:55
1
Já sem tam byl 2 dny předtím nojo no od té doby co spadli dvojčátka,tak svět se kurevsky změnil ! a to mi věřte žaludi !!!
24.11.2012, 15:00
máš pravdu svět se změnil, dávám kamaráde plusko
24.11.2012, 15:02
já mínusko,pro srandu králíkům
24.11.2012, 16:48
LOOOL Uzdo svět se změnil od doby co si svou špinavou tlapkou vkročil na pudu USA
24.11.2012, 17:02
svět se změnil když se duzda narodil protože to už byl jeho největší zločin.
24.11.2012, 17:39
LOOOL to že Uzdička vyjel z orosené díry svojí panimámy byl největší boží omyl
24.11.2012, 14:28
0
The Star-Spangled Banner O say, can you see, by the dawn’s early light, What so proudly we hailed at the twilight’s last gleaming? Whose broad stripes and bright stars, through the perilous fight, O’er the ramparts we watched, were so gallantly streaming? And the rocket’s red glare, the bombs bursting in air, Gave proof through the night that our flag was still there. O say does that star spangled banner yet wave O’er the land of the free, and the home of the brave? On the shore dimly seen through the mists of the deep. Where the foe’s haughty host in dread silence reposes, What is that which the breeze, o’er the towering steep, As it fitfully blows, half conceals, half discloses? Now it catches the gleam of the morning’s first beam, In full glory reflected now shines in the stream: ‘Tis the Star-Spangled Banner! O long may it wave O’er the land of the free and the home of the brave. And where is that band who so vauntingly swore That the havoc of war and the battle’s confusion A home and a country should leave us no more? Their blood has washed out their foul footsteps’ pollution. No refuge could save the hireling and slave From the terror of flight, or the gloom of the grave: And the Star-Spangled Banner, in triumph doth wave O’er the land of the free and the home of the brave. O thus be it ever when freemen shall stand Between their loved homes and the war’s desolation! Blest with vict’ry and peace, may the Heaven-rescued land Praise the Power that hath made and preserved us a nation. Then conquer we must when our cause it is just And this be our motto: “In God is our Trust.” And the Star-Spangled Banner in triumph shall wave O’er the land of the free and the home of the brave
24.11.2012, 15:02
cože?co chtěl?
24.11.2012, 16:38
Stay with silent, boy. Here’s platform for all opinions…:-)
25.11.2012, 15:20
There is no point sending feedback. This site has most of the idiots.
24.11.2012, 14:28
0
Ladies and Gentlemen: Please stand up for the national Anthem of the United States of America
24.11.2012, 16:41
Are you OK?
24.11.2012, 16:49
LOOOOL wtf ?
24.11.2012, 17:04
Fallout?
24.11.2012, 14:08
3
Krásná ukázka toho jak jsou Američané chráněni svými státními složkami, sami si zabili svoje lidi, aby se tím banda oslomrdů mohla vychloubat a oni měli záminku někam zaútočit. Busch, Obama a celá banda okolo jsou ještě větší prasata, než Hittler s náckama.
24.11.2012, 14:00
-1
milan kamarád jdeš dneska na pivo?
24.11.2012, 17:05
když utečete bez placení dejte si aji za mě.
24.11.2012, 13:44
0
LOOOOOOOOOOOOL vy ste se tu rozkecali,ani to nebudu číst
24.11.2012, 14:27
Dej si raději pivko, géčko, kozlíka nebo platánka, voorle.
24.11.2012, 15:03
měl sem včera kozliště.večer si asi načnu platánka
24.11.2012, 16:39
Dobře děláš, v chlastu zlost a smutek utápěj ;-)
24.11.2012, 16:50
LOOOOL promiň voorle místo mínusky jsem ti dal palec dolů
24.11.2012, 17:12
omluva se přijímá
24.11.2012, 13:36
7
Pevně věřím, že je to jedno velké fake a můžou si za to amíci sami. Ostatně nebylo by to poprvé, co by uplatnili tuhle metodu k navnadění zblblých mas ke konfliktu: co potopení Lusitanie jakožto záminka pro vstup do 1. světové války? Co Pearl Harbor, o kterém Američani dobře věděli a v inkriminovaný den útoku stáhli z přístavu všechny důležité letadlové lodě? Průmysl USA je vybudován do značné míry na zbrojení a když skončila Studená válka, někde musí mít odbyt zbraní. Kdyby ze dne na den ustaly na světě všechny války a ozbrojené konflikty, tak se jejich už tak podlomená ekonomika zhroutí. Nemluvě o jejich válečném upevňování ekonomického vlivu po světě. Jsem ostře proti islámu, té agresivní tmářské rozum zatemňující ideologii, a právě proto jsem proti bezhlavým intervencím do jejich zemí, jelikož ty islám jen podporují, radikalizují. Teroristé Al-Kaidy jsou označováni za utlačované rebely, bojovníky za svobodu a podobné žvásty. Celé tohle Arabské jaro je podvrh, viz. situace v Egyptě, bojovali proti diktatuře a nakonec 80 % lidí zvolí ještě tužší režim - islamisty, kteří usazují o zboření pyramid, absolutní zákaz alkoholu a oddělené pláže podle pohlaví. Až jim tam z těchto důvodů přestanou jezdit turisté, jejich ekonomika postavená z velké části na turismu, se zhroutí a teprve budou litovat svého jednání. Ale to jsem odbočil od tématu, zpět k útokům. Mnoho důkazů tomu nasvědčuje: způsob zhroucení obou budov WTC skutečně nasvědčuje řízené demolici. I kdyby byly žárem z nádrží letadel přetaveny nosníky, logicky by se nezřítil tak, jak se stalo, tedy sám do sebe. A rozhodně ne oba dva a v obdobném čase. Takový žár, že to rozškvařilo i kovovou konstrukci, ale našli se tam nepoškozené pasy teroristů. To je taky na pováženou. Náraz u Pentagonu, kde nebyly nalezeny takřka žádné trosky, je úplně za vlasy přitažený. Stejně tak okamžitá reakci a zajištění prostoru, aby nikdo ze zúčastněných neprokoukl, o jakou šlo kamufláž. Že by letadla na tak dlouho obelstila i samotný NORAD, a že zrovna jako náhodou tím dnem probíhalo nějaké letecké cvičení, moc náhod, než aby to byla skutečnost. Rozhodně spíš uvěřím, že pár magnátů je natolik zaslepeno mocí, že zosnuje takový podvod, protože prostředky na něco takového mají, než že celou akci tak dokonale provedlo pár troglodytů s ručníkem na hlavě, kteří před pár lety slezli z velblouda. Jeden známý dělá v Emirátech, tak dobře vím, že bez naší pomoci si ti pošahaní arabové nedokáží ani zavázat tkaničky, natož nějací afghánci z jeskyní. I ta Al-Kaida je produkt USA z dob sovětské intervence do Afghánistánu.
24.11.2012, 16:50
EM – nelítej pořád v těch svých fiktivních výšinách a žij při zemi. A co v Madridu, v Londýně, v Keni, a co Německo, Irsko atd. Únosy letadel a atentáty na nich. Za všechno můžou opravdu amíci nebo konspirace?
24.11.2012, 17:10
ele mám stejný názor... bohužel ve mě je taková ta pachuť toho kdo tahá za nitky sejmout... normálně odstřelvoakčou na velkou vzdálenost ale prostě ho sejmout. Vím příjde další tak toho dalšího taky sejmout aby ten třetí měl stach usednout na trun. Ale ať bych měl prostředky a svědomí na to abych to udělal je tady jedna jediná věc která mi v tom brání. Nikdo nikdy nevystopuje kdo za tíém opravdu stojí, kdo z toho všeho má prachy...
24.11.2012, 17:21
Duchcat - nikdo netvrdí, že všechny útoky jsou zinscenované, tedy já to netvrdím, někteří možná ano, vždyť jen v muslimských zemích je spáchán prakticky každý den jeden bombový útok, ale konkrétně ohledně tohoto jednoho se vyrojilo tolik spekulací, že je nelze brát na lehkou váhu a bagatelizovat. Taky nesouhlasím se všemi paranoidními konspiracemi, třeba s tím, co do nás valí Grogy, ale zrovna tohle se USA hodilo náramně do krámu.
24.11.2012, 18:01
EM – měl bys věřit hlavně svému úsudku a logickému myšlení a ne tomu, co do tebe někdo hustí kompresorem. Já jsem byl na WTC na hoře 3 roky před tím. Když to padalo, tak jsem se hned začal zajímat proč? Skouknul jsem docela dost real a fake dokumentů a vzhledem k tomu, že mám technické vzdělání, tak jsem se i zajímal o konstrukci věží, o architekta atd. Ty materiály nemám, ale zkusím něco pohledat, slepit a dát dle mého názoru dohromady polopatii pro všechny. Fuj, to bude fuška…:-)
24.11.2012, 18:23
K tomuhle jsem právě došel na základě svého úsudku, kompresorem do nás naopak hučí média to, že za vše může Al-Kajda, a tedy všechny následné agrese do muslimských zemí byly tím pádem zcela legitimní obranou. Také to, že vlastnil Saddám zbraně hromadného ničení a že libijšTí a syrští rebelové jsou mírumilovní bojovníci za demokracii. Co na tom, že tahle šaráda islámistické teroristy, neoslabila, nýbrž posílila a v současnosti představují vážnou hrozbu pro téměř celý svět, zatímco před pár desítkama let by po těch jejich odporných fousatých držkách ani pes neštěkl.
24.11.2012, 18:25
Opr: libyjští
24.11.2012, 18:43
Ele – je jasné, že pokud hltáš mediální nebo undergroundové zprávy jednostranná zleva, zprava shora nebe ze zdola, tak se z tebe stane zákonitě fanatik. Jenomže pokud zase smícháš všechno dohromady, tak z toho máš míchaný nápoj, který tě opije. Takže si udělej svoji pravdu, která vychází ze všech mixů a má racionální nádech. Mám teď vyfotit UFO a poslat ti důvěryhodnou odpověď s tím, že mi přelítli nad barákem? Fotodokumentace a videoklip bude tak autentický a můj popis téměř infarktový, že tomu uvěříš jako fotce Samojeba…:-)
24.11.2012, 20:10
Možná sis mě spletl s Grogym, já tady existenci UFO nepropaguji, i když ani té myšlence nejsem plně uzavřen, protože smrtelník nikdy nedosáhne k top secret informacím tajných služeb, takže kdo ví, co za nekalé hry s námi hrají. Ale dokud UFO neuvidím osobně nebo na pořádném záznamu a ne na pochybných rozmazaných videích, tak v jejich existenci neuvěřím. V minulosti také lidi brali jako jasný fakt, že je Země placka plovoucí na vodě, Slunce se otáčí kolem ní a že lidstvo vzešlo z Adama a Evy, jež byli před nějakými 6 nebo kolika tisíci lety uplácáni z bahna. Tato doba je naštěstí za námi, ale i naše doba má svoje společenská tabu, o kterých se nemluví a s odstupem času se naši potomci budou dívat, jací jsme pitomci. O účinnosti mediální propagandy si snad nemusíme povídat. Stačí se podívat na to, jak zkreslený pohled má svět na situaci cikánů u nás. Filtrací nevhodných informací to vypadá, jak jsou u nás chudáčci utlačováni, umírají hlady a že útoky molotovy jsou zde na denním pořádku. Oba se jistě shodneme, že tak tomu skutečně není. Stejným způsobem nám je ale zkreslována např. situace ne Blízkém východě.
25.11.2012, 12:59
jo ele mas pravdu
24.11.2012, 13:25
2
Prosím zdržte se přidávání videí ze země ne málo podobné planetě opic, kde by se 25mil. mrtvých dalo označit slovem MÁLO...
24.11.2012, 12:15
0
nic pro me
24.11.2012, 01:56
-22
8:50 Kéž bys mohl vidět, až andělé odvolají ty, kdož byli nevěřící, a budou je bít po tvářích a po zádech volajíce: „Okuste nyní trestu spalujícího ALLAHU AKBAR .
24.11.2012, 12:06
Ty jsi zase co za embryo? Ubožáček, kterej si hraním na velkýho islamistu zvyšuje sebevědomí? Hodně trapný.
24.11.2012, 01:54
-21
3:178 Nechť si ti, kdož nevěří, nemyslí, že odklad, který jsme jim povolili, je pro ně dobrý; povolili jsme jim odklad jen proto, aby hříchy své ještě rozmnožili, a je očekává trest zahanbující.
24.11.2012, 00:46
3
amíci si to odpálili sami a basta::::
23.11.2012, 22:51
0
Neviem z akého pohľadu na to pozeráte vy, ale ja, ako hasič musím na to pozerať ako na jasný palacinkový efekt. Jedná sa o to hoc v tom video to nieje zachytené, ale ide o to že tie podlažia sú odpaľované náložami jedno po druhom. Mimochodom tieto budovy, všetky budovy postavené po roku cca 2000 a viac, teda výškové budovy, musia by odolné aj proti leteckým útokom ako ja táto budova. Čiže poviem to z vášho lajckeho pohľadu, táto budova bola tak navrhnutá a boli pri nej zvolené konštrukcie a zabezpečenia aby odolala leteckým nájazdom... Skrátim to : Ide tu o to, že nie je možné aby budova z viac podlažiami ktoré sú nadzemou (N) spadla pod náletom. Ak si pozriete mnoho čo je aj na tomto internete videí, všimnete si, že podlažia sú odpaľované jedno po druhom. Tým chcem povedať, že len ten nálet bola kamufláž a z profesionálneho hľadiska nie je možné aby po náraze lietadlom budova sa zrútila. Skúste si to prehrať pomaly a uvidíte že podlažia sú odpaľované jedno po druhom to vše. riso.
23.11.2012, 23:16
vselijake teorie su. a co sa tyka odolnosti voci leteckym nestastiam , tato budova bola postavena skorej ako v roku 2000. mala odolat narazu lietadla typu boing 474 a nie omnoho vecsiemu lietadlu ako bol boing747. videl som rozne konspiracne dokumenty ohladom toho utoku. nehovorim ,ze to nemoze byt pravda ved aj utok na pentagon je blaf. ten si amici vyhodili do vzduchu. Tam je to preukazatelne lebo diera po tom lietadle je mensia ako samotne lietadlo a keby ram spadlo tak by musela byt ta budova obhorena a nie este vidno na zrutenych poschodiach neposkodene pocitace a rozne zariadenia. ale v tom videu nejde o to kto to urobil ale o to ako to videli samotny ludia.
23.11.2012, 23:39
ebro- Zober si tak, ak lietadlo alebo iný nadzemný náraz by bol aplikovaní na budovu (bola pred 2000 ale pĺňala požiadavky proti nárazu) tak by nepadala, teda nebola by jednoznačne odpaľovaná od hora dole + od dola hore. Videl som zábery a preberali sme to s kolegami v práci nie je to možné. Zober si banku v BA po novom v BL, keby tam napálilo lietadlo zničilo by sa alebo by vyhorelo len poschodie do ktorého narazilo lietadlo, alebo ešte jedno nad a pod miestom nárazu. Tak sú konštruované požiarne úseky že to teoreticky a ani prakticky nie je možné, budova bola zničené inými činiteľmi nie lietadlom, len tomu nevedia pochopiť ľudia a tupo veria v to, že to zapríčinilo jedno "posrané" lietadlo, dokonca pád oboch budov čo je viac ako smiešne.
23.11.2012, 23:54
riso. Ved ja nehovorim ,ze si to neurobili samy. aj ja sa priklanam ,ze to urobili samy americania. Pozri teoreticky utok na dvojicky americania vypracovali uz v 70 rokoch. Tak mali uz scenar vypracovany. Len to bolo s boingom 474 a tam mala budova vydrzat. Ono aj keby to aj malo spadnut. spadol by len ten vrch co bol naruseny. nie cely ako by bol riadenim odpalom odstreleny. ved to je masa zeleza ta konstrukcia . pretzo tiez verim ,ze si to urobili samy ale vo videu nejde kto ro urobil ale ide o tych ludi. Ako pise si poziarnik tak mas skusenosti s ohnom. Asi mas aj akotaku predstavu co ty nic netusiaci ludia museli prezivat. Su obetami utoku , ci zo strany samotnych amikov alebo arabov. Im to vtedy bolo jedno chceli si zachranit holy zivot a oto v tom videu ide.
23.11.2012, 21:56
0
Noo neviem ci by ste takto hovorili keby ste tam mali niekoho z rodiny. Vo dvojickach nepracovali len americania ale aj vela europanov ktory nemali nic spolocne s americkou politikou. je to jedno ci si ju zhodili sami americania alebo nejaky arabi. pre tych ludi co tam hore boli to muselo byt strasne. Nechcel by som byt na ich mieste a dufam , ze ani nikdy nebudem. boli to obete nezmyselneho cinu.
23.11.2012, 22:00
boli to obete velmi dobre premysleného plánu. Tý ludia čo tam pracovali by sa ti na ulici ani nepozdravili tak že aj mne je jedno kolko ich tam "zostalo"
23.11.2012, 22:44
Souhlasím s ebronem.
23.11.2012, 22:56
d58xx. pred smrtou si vsetci seberovny. biznismen ci obycajny poslicek, a nepracovali tam len samy bohaci aj obycajny ludia ako npr sekretarky, poslickovia a daslsi. Nehadz ich do jedneho vreca. ohen a dym si nevybera kho zabije.
23.11.2012, 23:43
Pri požiari zabije dym 7 z 10tich ľudí. Nie oheň ale dym je ten najsmrteľneší činiteľ. Každopáne som rád a vďačný za to video lebo sa týka mojej profesie. Smutné to je.
24.11.2012, 12:48
Tak znevažovat smrt tolika lidí by mě ani nenapadlo a kdo tady píše "dobře jim tak", tak je blb, protože nikdo z těch, co tam zahynuli, v tom prsty neměl, jinak by tam v inkriminovaný den vůbec nebyli. Ale nic to nemění na mém přesvědčení, že si to udělali amíci sami. O to horší je smrt nevinných obětí, když to zosnovali vlastní lidi a ne nepřátelé.
23.11.2012, 20:52
1
ked AMERIKA bombarduje iné štáty tak je to ok,ale ked im padnú "dva domy" tak sa máme ako posrať či čo.
23.11.2012, 20:55
tak tohle je postoj tak se mi ti líbí souhlasím s tebou pane Krueger
23.11.2012, 21:03
in to nepadlo samy si to zhodili....
24.11.2012, 13:27
Mrtvý amík, dobrý amík...posraná cynická zvěř....
23.11.2012, 20:44
-1
čo s takým jebnutím národom ked si to spravím sám....asi sa len na tom smiať...ved kto im to kázal urobit....
23.11.2012, 21:59
dohad? spekulace? jsi dusevne naruseny? podloz sve jedovate tvrzeni nejakymi fakty.
23.11.2012, 22:09
darebak- konšpiračných dohadov je plný internet. Každopádne nič sa nedeje len tak a kde sú peniaze tak tam duplom nie.Všetko sa vždy plánuje zo zištných dôvodov boháči chcú mať viacej a viacej a peniaze im už nestačia chcú ovládať svet a urobia pre to všetko.Aby si mohol na niekoho zaútočiť stačí dať podnet vyprovokovať ludí a davová psichoza je na svete vid. USA po útoku na dvojičky celá skurvená amerika bola za vojnu proti akože teroristom a vôbec ich nezaujímalo že budú bombardovať aj mestá kde su malé deti ,tak prečo by mňa malo zaujímať ked chcípajú pre svoju nenásitnosť
23.11.2012, 23:07
nehadz vsetkych amikov do jedneho vreca. Aj tam su ludia co su proti vojne hnev a pomsta vie urobit vela najme ked su ludia zmanipulovany hrstkov mocipanov co chcu na vojne zarobit. ved kazda vojna mala len politicky a ekonomicky charakter. ludia sa daju lahko zmanipulovat. neboj mozno sa aj ty dockas nejakej vojny ked bude tento svet pojde dalej ako doteraz. A najde sa nejaky demagog co aj teba zmanipuluje a ty mu uveris. a budes zabijat pre jeho zaujmy
24.11.2012, 13:34
Jejich chtivost po prachách a nerostných surovinách jim to kázala.Jsou to do jednoho zmrdi.Ostatně i veškéré humanitární organizace,které mají plné držky xenofobie a holokaustu tiše mrčí o povraždění cca 75mil. indiánů...to totiž potomci těhto zmrdů rádi zapomínají.Jinak xenofobie a holoukaust je jen obraný mechanismus a blbost vymyšlená zkurvenými židy...něco jako u nás připálený bubáci a jejich diskriminace...čas válek se blíží..těším se na hromady omrzlých zmasakrovaných těl amíků po ruských tajgách a běžné evropany napravující nedokonané dílo strýčka Adolfa likvidací untermenschů a židů...
24.11.2012, 13:38
Chtělo by to do USA vyslat správně naočkovaného potomka Goebelse a zařídit jim válku severu proti jihu...vychcípáním tohoto kontinentu evropa jen získá...navíc bych ten prostor používal k původnímu účelu.Vyvážel bych tam lidskou lůzu,vrahy a odpad.Zároveň bych se,ale postaral o to,aby největší vymožeností byl na tom odporném území oheň.
24.11.2012, 18:18
Tedy vlodláčku , ty člověče nebudeš úplně hloupej, v tobě něco bude :-).