ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Vetřelci dávnověku 02

4330x
Komentáře
21.11.2012, 15:45
0
Reakce na 1. díl: Pokusím se to podrobit objektivnímu nezaujatému kritickému myšlení bez předsudků, i když něčeho takového není schopen nikdo. V dokumentu se vyskytovaly v podstatě známé věci, pro mé badatelské nitro nic moc nového. Stupeň technického rozvoje dávných kultur je skutečně udivující a především to, jak jsou si všechny tyto vědomosti navzájem podobné. Pochopil bych i ty technické dovednosti, ale ty znalosti vesmíru, vzájemné přesné polohy hvězd, o nichž nemohli ani tušit, jsou vskutku zarážející. K tomu mnohé archeologické nálezy nasvědčují jako ztvárnění takřka bezpochyby vesmírných bytostí a plavidel na stěnách dávných chrámů a pyramid, všemožné artefakty, jež nezapadají do současných teorií o historii lidstva, obří stavby z masivních kamenných bloků přenášené na enormní vzdálenosti a ukládané s neuvěřitelně brilantní přesností, způsob jejich opracování a jiné důkazy, které nasvědčují tomu, že tyto monumenty musely být dílem vyspělé stavební techniky (ať už jde o chrámy, pyramidy či megalitické kruhy), navíc vzájemná provázanost mnohých starověkých civilizací napříč světem, jejichž obyvatelé se nikdy nemohli konvenčním způsobem setkat, jejich velký technologický pokrok, který v mnohém předčil i dnešní moderní dobu, stejně tak i náhlý skok v evoluci lidstva v minulosti, kterému musel s nejvyšší pravděpodobností někdo zvenčí dopomoci. Všechno to hovoří ve prospěch této teorie. Dále geoglyfy – jelikož byly postaveny tak, že z pozice pozemského pozorovatele nebyly vůbec vidět, je na tom hodně k zamyšlení, proč by věnovali tolik energie (a jak to vůbec s takovou přesností za pomocí jen primitivních nástrojů dokázali) na něco, co by sami nedokázali docenit. Beru, že to byly jakési poznávací znamení pro bohy, tedy návštěvníky z vesmíru, popř. i jejich přistávací dráhy, avšak nesouhlasím s tím, že by se těmito prostředky měli přepravovat samotní lidé, viz. ten Šalamoun. To už je poněkud přehnané. Kdyby tyto technologie byly tak hojně využívány, že by je dokázali ovládat i samotní lidé, bylo by o nich jistě více zmínek, než jen pár řádek v knize a pár mýtů. Ale pořád jsou to všechno jen nepotvrzené domněnky. U něčeho jsem se chtěl blíže zastavit: stroj na manu. No, sice vědci jakýsi předpoklad vymysleli, ale to všechno jsou jen spekulace. Já už jsem slyšel tolik teorií na to, co vše mohla být archa úmluvy – nejdřív v něm bylo uvězněno část božské podstaty, pak došlo k redukci jen na cenné relikvie a desky s desaterem, poté se začalo spekulovat, že jde o jakýsi elektrický kondenzátor, teď stroj na manu, copak to bude příště? Vůbec příběh samotných egyptských ran a exodus Židů z Egypta mně připadne jako hodně zveličený a do značné míry smyšlený a jen málo pravdivý. Vždy’t se ani s jistotou neví, kdy přesně k tomu došlo a ta doba historie je dosti mlhavá. Tohle všechno přesouvám do roviny bájí. Potom mě zaujal názor na pyramidy jakožto výrobny el. energie. O účincích pyramid jsem se mnohé dočetl – např. jako zesilovače energie, dají se využívat i k léčení, i když to není ještě moc prověřeno, dále jako astronomické observatoře, přesné kalendáře a kdo ví, co všechno apod. Sice zde je prokázaný zhruba princip, na jakém to vše mohlo fungovat, ale proč se nedochovaly žádné přístroje, kovové části, nic, pouze holé kamenné konstrukce, to jako před svým odletem dokonale vyklidili všechny pozůstatky pokročilých technologií, ale samotné stavby jakožto nezaměnitelné monumenty odkazující na tuto činnost zde nechali? Proč by tak činili? To mně moc nedává smysl. Tyhle teorie z druhé poloviny dokumentu mně osobně přijdou už jako poněkud přitažené za vlasy.
21.11.2012, 15:47
2. díl: Návštěvy UFO: Roswell – hodně silný, ač stále vůbec nepotvrzený argument ohledně UFO. Někdy by mě vážně zajímalo, Někde jsem zase četl, že přítomnost UFO bylo je zástěrkou, aby se odpoutala pozornost od tajných zbraní, které se zde vyráběly a o nichž neměl nepřítel ani ponětí. Na druhou stranu při vesmírném závodění se stalo několik zajímavých momentů – zajímalo by mě třeba, proč se tehdy tak snadno vzdala vesmírného programu Čína. USA a SSSR museli vědět něco hodně podstatného, na základě čeho ji tehdy vyšachovali. O tom kolují různé teorie, ale pravdu se jen tak nedozvíme. Když vezmu, že jsme dříve věřili, že jsme středem vesmíru a že se Slunce točí kolem Země, která je placatá a pluje na vodě apod., posléze jsme se dozvěděli, že je tomu úplně jinak a za odlišné názory se tehdy upalovalo, tak proč nyní nevěřit, že je všechno ještě více jinak, než na čem jsme se prozatím shodli. Třeba, že jsou někde ve vesmíru nějací mimozemšťané, kteří eventuelně v minulosti kontaktovali naši planetu. Vzhledem k tomu, kolik milionů hvězd se v celém širém vesmíru nachází a kolik planet kolem nich obíhá, bylo by pošetilé tvrdit, že ani na jedné z tohoto nepřeberného množství planet se nemůže vyskytnout život. Nikdo ale nemůže s jistotou tvrdit, že to budou humanoidi jako my, nebo šedí hladcí, s velkou hlavou a velkýma šikmýma očima, život může být různý, záleží na plno faktorech včetně chemického složení a hustotě atmosféry, gravitaci, teplotě, intenzitě UV záření, povrchu, vlhkosti apod. Můžou to být jen mikroorganismy, mohou to být třeba tvorové podobní medúzám, co se vznáší ve vzduchu, mohou to být ještěrům podobní tvoři, klidně mohou být i lidským okem neviditelní, mnoho zvířat má vyšší viditelné spektrum než lidi, navíc celý širý vesmír je tak rozlehlý, nevím přesně kolik, miliony nebo možná miliardy světelných let, tzn. pokud by někde byl život podobný našemu a my jsme měli rakety pohybující se rychlostí světla, letěli by jsme tam třeba miliardu let, nepředstavitelné. Za tu dobu by se na tady té planetě vystřídalo několik dalších epoch, třeba by se zpět ujali vlády dinosauři, kdo ví. Navíc je vesmír starý nějakých dvanáct miliard let, země pak asi čtyři a půl, my jsme se začali podle oficiální verze diferencovat z opic před nějakými prachsprostými deseti miliony let. Pokud by byla klidně i mnohem vyspělejší civilizace ve vesmíru, mohli jsme se klidně minout o několik miliard let. Dále jsem se chtěl zmínit k prodlužování lebek, to je rituál, který se provádí dodnes, stejně tak jako prodlužování krků, ušních boltců, prodlužování pyjů, mužské a bohůmžel i ženské obřízky a jiné tělesné anomálie. Když se na jedné straně konají všemožné krvavé obřady, hromadná obětování bohům a různé jiné prasárny, tak není těžké pochopit, proč se koná i toto. Když se někteří nechají ve jménu boha, kterého nikdy neviděli a znají ho jen z vyprávění bible, bičovat, mučit, upálit apod., proč by nemohli provozovat tohle? Pokud by šlo jen o módní trend, vůbec bych se tomu nedivil. Dnes lidé podstupují různé příkoří (drastické diety, liposukce, plastické operace všeho možného), aby byli trendy a o žádnou mimozemskou image nejde, prostě jen někdo duševně nemocný, kdo si nechá říkat návrhář nebo módní ikona (dříve to byli vládcové, náčelníci, šamani, medicinmani aj.) určil směr a ostatní ho tupě následují jako stádo ovcí. Achnaton – pravděpodobnější se zdá, že to byl prostě jen náboženský reformátor, který nechtěl, aby se o přízeň lidu dělil s ostatními bohy, a tak je prostě odsunul do pozadí, zavrhl. Nic víc bych v tom nehledal. To, že se nechal zobrazovat
21.11.2012, 15:49
Teď už s jistotou nikdo nemůže říci, jestli tyhle vědomosti měli před několika tisíci lety, nebo je nabyli až nyní. Indiáni Zuni – je hezké zkoumat jejich rytiny ve skalách, ale pokud člověk s jistotou neví, co mají znamenat a z jakého účelu tam byly vyryty, snadno může dojít k dezinterpretaci jejich smyslu. Člověk si může význam upravit k obrazu svému, to by si každý dokázal vyložit tak, jak se mu to hodí do krámu. Ústní tradice, opět to co u Dogonů, za ty generace se vše mohlo tak upravit, že už to nelze brát za bernou minci, poslední generace pod vlivem západní civilizace a fenoménu UFO mohla svoje dávné zkazky o bozích uzpůsobit tak, aby odpovídaly dnešnímu způsobu myšlení. Dále Čína – drak a UFO, to je poněkud bizardní srovnání. Draci jakožto fiktivní postavy figurují v mnoha mytologiích a nevidím žádný valný důvod, proč v tom hned vidět odkaz na mimozemšťany. Stejně tak byli minulostí hojně prostoupeni i mýtičtí pozemští nebo podvodní tvorové a nikdo netvrdí, že i tito jsou založeni na plné pravdě, když síla lidské fantasie je nezměrná. Mezopotámie – vskutku zajímavé, tyhle mýty mě oslovují nejvíce, a to díky svojí propracovanosti a opravdu nejvěrnějším pojetím oněch mimozemšťanů. Ovšem opět jsem narazil na jeden zádrhel - jednou tvrdí, že mimozemšťané jsou malí tvorečkové kolem 1,5 m, tady jsou produktem jejich zkřížení s lidmi obři. Tam mně něco nehraje. Ani to však nelze brát tak vážně, jelikož v mytologiích různých národů jsou různí kříženci běžní – lidé se lvem, ptákem, kočkou, psem, buvolem, hadem a kdo ví čím vším, takže rozmanitost představ tehdejších šamanů a druidů (doplněná nějakými psychotropními látkami) byla skutečně vysoká. Spekulace nad množným číslem používaném o bozích v bibli, která byla tolikrát přepisována a překládána do různých jazyků, mně připadne bezpředmětná, ale budiž. Zobrazení skafandrů tehdejších nebeských návštěvníků – docela dobrý příklad, to beru jako zajímavý důkaz svědčící pro. Šíření života vesmírem formou panspermie – tak nějak to vidím já, ale zajímalo by mě, jak vidíš vývoj života na planetě a vůbec všude ve vesmíru, když (jak jsem se dočetl) popíráš myšlenky a základní principy evoluce. Gen HAR1: to samo o sobě docela odporuje původní myšlence panspermii, jelikož nás to zásadně odlišuje od ostatních zvířat, tedy vývoj zemského života by fungoval jinak než toho vesmírného. Jenže nelze zanedbávat naši průkaznou podobnost k ostatním primátům, stejně tak naše sociální zvyky z dob pravěku, které byly později potlačeny vlivem rozvíjející se civilizace, takže rozhodně nejsme cizí kolonialisté, ale pouze ovlivněni zvenčí implantováním tohoto genu. Genová mutace, to by pak vysvětlovalo ty náhlé vývojové skoky u lidí (ovšem, bavíme-li se o kulturních skocích, za průmyslové revoluce došlo také během pár desítek let k výraznému skoku a nešlo o ovlivnění zvenčí (teda když opomenu to, že v nějakém videu vidí i tohle jako důsledek mimozemské vědecké pomoci, čímž plně zpochybňují um člověka, ale nelze svádět vše na ufony, v těch výzkumných laboratořích sedí obyčejní lidé, nikoliv šedí mužíčci), tudíž není důvod myslet si, že tomu tak nemohlo být i u oněch dávných civilizací, spíš je zajímavé, že u všech k tomu došlo v podobném věku, který tvoří zanedbatelnou část časové osy vývoje lidstva). Cestování v čase, červí díry apod., vše jsou jen nepotvrzené spekulace, se kterými si neví rady ani nejlepší dnešní kapacity kvantové fyziky a astronomie, takže to není platným důkazem ničeho. Také se nemohu zbavit jedné myšlenky. Minule jsi psal, jak Oni hlídají, aby tyhle informace neunikly ven, j
20.11.2012, 20:25
0
Grogy, ještě jsem se chtěl vrátit k tvému dávnému komentáři u videa Matrixu: psal jsi nejprve o tom, jak si uvědomuješ, že islám představuje zlo, ale nakonec jsi uvedl, že neusiluješ o nějaké řešení, že to tak má být a ty se zaměřuješ jen na ono kvantové povznesení. S první polovinou tvého komentáře bezvýhradně souhlasím, nikoliv však s tvým závěrem. Nejdřív píšeš o tom, jaká je neskonalá škoda, že rukou náboženských fanatiků padlo tolik mocných říší a bylo zničeno tolik cenného vědění (odkaz antiky, říše střední a jižní Ameriky), a potom tady píšeš o pokoře a odevzdání se osudu, což je v přímém rozporu s původní myšlenkou. Nyní se musíme poučit z minulosti a nedopustit další ničení v rukou náboženských fundamentalistů, tolerovat fanatiky je nejhorší cestou do pekel. Píšeš o téhle teorii jako o nevyvratitelném faktu, ale zatím jsou všechny důkazy pouze na bázi domněnek a předpokladů, ale nic konkrétního, na jehož základě by se daly stavět závěry, zatím nikdo nepřinesl. Navíc tuto doposud neprokázanou teorii spatřuji jako nebezpečnou, a to z důvodu, že odpoutává pozornost lidstva od závažných problémů. Nenutí nás nijak potírat zlo, jen hledá cestu úniku do jiných lepších světů. Místo snahy o změnu převládá zbabělý únik. Přijde mi to jako rezignování nad útrapami světa a upnutí se k imaginárním cílům. Je třeba se raději zaměřit na to, jak věci změnit k lepšímu. Zlo se nedá opomíjet. Historie mnohokrát prokázala, že samotná láska je proti zlu slabá. Proto spatřuji závažné nedostatky i v onom ježíšovském „Ty po mně kamenem, já po tobě chlebem“ či v principech karmického zákona. Však ono to nějak dopadne a zlo bude nakonec potrestáno. Jenže nebude, pokud tomu sami nedopomůžeme. Jde jen o odsouvání problémů – co nedokážou vyřešit lidi samotní, přenechají na nějaké formě osudu. Každý už si za to dosadí svoji veličinu, která by odpovídala jeho náboženskému přesvědčení. A ohledné té transformace a převibrování do vyšších dimenzí: Proč tedy neexistují po světě případy zmizelých již převibrovaných lidí, když se tolik lidí oddává všelijakým mírovým meditacím, channelingu apod. Píšeš jen o zvířatech, protože ta nejsou nijak evidovaná a těžko se jejich mizení dokazuje, ale u lidí se nic takového neděje a popravdě pochybuji, že se oním překlenutím tohoto magického data něco změní. Podstatné důkazy, které by mě přesvědčily o pravděpodobnosti této teorie, jsem tedy prozatím nezískal. Ten konec už není nikterak doložený, to už beru jako čirou literární fikci, než seriózním vědeckým bádáním.
20.11.2012, 20:29
K videu o celosvětové revoluci (z rutube a youtube) tolik: Přepólování země - zajímavé, že se o tom moc nemluví, přitom jde o potenciální hrozbu, jež může mít na naši civilizaci vážný dopad. Je doprovodným jevem zvýšené seismické aktivity, protože přepólování vzniká právě magnetismem tekutých hornin zemského jádra a pláště, nicméně toto přepólování už probíhá více než sto let, a tedy žádnou zjevnou spojitost s rokem 2012 zde nevidím. Stejně tak klimatické změny způsobené průmyslovou činností člověka jsou jasným důkazem trpkého konce našeho egoistického druhu, ale opět nevidím důvod, proč rok 2012 spatřovat jako nějaký zásadně zlomový. Je to dlouhodobý proces, jež započal průmyslovou revolucí a stále více nabírá na obrátkách a pokud se nic nezmění (jako že ke skutečné změně není žádná vůle), tak budeme postupně vymírat na nemoci, hlad, žízeň, války, radiaci a otravy, dokud se Země od tohoto domnělého vrcholu evoluce neočistí a nenastane opět klid. Planeta tu po nás zůstane, i příroda přežije, jen očištěna. Ostatně to už se stalo před 65 miliony let s dinosaury, jen tehdy to nebyla jejich vina. 11. září – jasný podvod, ostatně o tom už jsme se bavili minule. Vedení následných válek je jen důsledkem tohoto podvodu, postaveným na dalších a dalších lžích – např. údajné zbraně hromadného ničení v Iráku. Podvrh s Ladinem a podobné věci. Poté sled loňských a letošních demonstrací a revolucí – věřím, že v Evropě jsou to skutečné demonstrace proti prohnilému systému a za lepší zítřky, ale aby to nevedlo ke stejnému podvodu jako v 1989. Když režim uvidí, že je stav kritický a dále se neudrží při životě, sám zosnuje revoluci, vymění se pár tváří, ale šedé eminence v pozadí dál tahají za ty samé nitky. Jistou cestu Evropě už ukázal Island, proto do našich médií nepronikla byť jen jediná malá zmínka. Ovšem mluvit o Arabském jaru jako o boji za lepší zítřky mně přijde jako hodně naivní tvrzení. Jako důkaz postačí situace v Egyptě, kde nějakých 80 % ve volbách získali islamisté. Nejinak je to i v jiných zemích, kde většinová skladba demonstrantů a domnělých „bojovníků za svobodu“ byli náboženští fanatici a teroristé. Svrhnou jeden režim a dosadí si tam ještě horší. Když jim vyhovuje žít v bídě a zmaru a ke štěstí jim stačí 5x denně mlátit hlavou o zeď, budiž, ale nechť tyhle sračky nevnucují nám. Následuje pár účelově vybraných citací z pár posvátných knih, což samo o sobě nic nedokazuje. No a téma život ve strachu vs. v lásce jsem si nechal až na konec, to už jsem vlastně nastínil v předchozím komentáři. Ono se snadno řekne nežít ve strachu, nezabývat se zbytečnými hrozbami, nezaplňovat mozek neustálým přísunem negativ, ale na každou hrozbu je třeba upozornit. Tím, že se veškerém zlu a špatnostech přestane mluvit, ono samo nezmizí, jen se mu lidi vystavují tváří v tvář a jsou o to zranitelnější. Uvrhne nás to do iluzivního světa, kde je vše jak má, ale nebude tomu tak. Takže on život v lásce a míru má jisté bariéry, za nimiž je nebezpečný a společnost má těchto bariér ještě stále dost, než aby s dalo hovořit o snadném přerodu do lepšího ideálního světa. Snad jsem to vyjádřil jakžtakž srozumitelně. Celkově mě to tedy nijak zvláště nepřesvědčilo. Rozhodně spatřuji rok 2012 jako revoluční, ale vážně nevím, jestli k lepšímu nebo k ještě horšímu.
14.11.2012, 19:35
0
Dosti zprofanované téma (celkově), ale oba díly jsou fakt dobré a určitě nutí k zamyšlení. Za 5* Grogy
14.11.2012, 19:58
jůů díky pretty. Zrovna nedávno jsem si posteskl, že už ses tu dlouho neukázala Jsem rád, že pořád žíješ, doufám, že se ti daří dobře.
14.11.2012, 20:24
Děkuju za optání, mám se ok, modroočko :-)
13.11.2012, 22:11
0
Popravdě jsem se ještě pořád nedostal k tomu předchozímu dílu. Chtěl jsem se na něj podívat dnes, ale nebyl čas. Rozdrcen v zajetí nemilosrdných osidel času a to vlastně skoro nic nedělám, nechápu to.
13.11.2012, 22:27
Znám to Tak se mrkni na ten první a pak na tenhle a napiš komplexní koment sem
13.11.2012, 21:17
0
Všechno jsou to jen doměnky a kecy. Proč s námi nemluví, když jsou mnohem dál nežli lidstvo? Nebo snad čekají až se sežerem navzájem? A jakou by vůbec mělo cenu nás něco učit? Věřím, tomu, že naši zem něco navštívilo ale zjistilo to , že je to marný a zapoměli na nás jako kdekdo z vás na nějakou nezábavnou a nudnou dovolenou prožitou během dětství.
13.11.2012, 21:20
Ivis nemáš vůbec žádný informace, tak nechápu, proč je nehledáš, když tě to evidentně zajímá. Americká vláda je s nima v kontaktu už několik desítek let a bůh ví co ještě. Důkazů jsou miliony a upřímně by mě zajímalo, co ty si myslíš, že je smysl života a náš úděl ve vesmíru. Protože podle toho co píšeš to vypadá, že člověka bereš stejně jako zvíře, které má za úkol jenom přežít a rozmnožit se.
13.11.2012, 22:09
Grogy - jak se tak dívám na chování se člověka, až přespříliš emancipovaného egoistického predátora, který neumí téměř nic než ničit, hubit a plenit, musím konstatovat, že to zvíře je mnohem ušlechtilejším tvorem nežli člověk.
13.11.2012, 22:28
Máš pravdu Ele že v současné době je to na bodě mrazu. Ale to se změní, lidé to pochopí a to souvisí tou transformací. Dokud to nepochopí, nikdy se nic nezmění.
13.11.2012, 16:24
0
ta brazzers reklama me uz sere
13.11.2012, 15:07
0
tyhle věci mě vždycky zajímaly, na to se rád podívám
13.11.2012, 17:38
Tohle už jsem někdě četl... kde to asi bude Každopádně mě to těší
13.11.2012, 14:41
0
Dobre jak cyp ještě další je to 100 x lepší než příspěvky některých úchylných zmrdů.
13.11.2012, 15:08
pepodepo, úcylný příspěvky na zvrácený patří jako pěst na cokeho xicht
16.11.2012, 21:49
A od kdy si přestal být úchylnej zmrd TY ? pepodepo
13.11.2012, 14:04
0
Jsou to přinejmenším podivuhodný okolnosti, ale stavět na takových důkazech hypotézu o ovlivnění našeho vývoje mimozemšťany? Vše se dá vysvětlit racionálněj, záleží čemu člověk chce věřit a co mu nepasuje do jeho teorie, to ignoruje.
13.11.2012, 14:14
A co se ti zdá pravděpodobnější? Darwinova evoluce? Tu už víc důkazů vyvrací, než potvrzuje.. Musíš se podívat na celou minulost komplexně a bez předsudků. Civilizace tu byla už minimálne 25 000 let nazpátek a je dost pravděpodobné, že homo sapiens obývalo naší planetu už i před stovkami tisíc let. Včera v seruálu dexter bylo super moudro: "Věř tomu, kdo hledá pravdu a buď zdrženlivý k tomu, kdo říká, že už jí našel. "
13.11.2012, 14:43
Nikde netvrdím, že Darwinova teorie je pravdivá, je to jen jeden z kroků za poznáním, ale tohle jsou jen stejný doměnky na jejichž podkladě Darwin stvořil myšlenku o evoluci. Až někdo předloží tělo mimozemšťana k expertýze, až budou běžně vystavovaní i s talířema v muzeích, začnu tomu věřit, ale těch pár těl, z kterých polovina byl podvrh a druhá půlka se ze záhadných okolností ztratila, mě zatím nepřesvědčilo. Netvrdím, že to tak být nemůže, ale není proto tolik důkazů, abych zaujal jednoznačný stanovisko, za kterým bych si sveřepě stál.
12.11.2012, 22:55
1
Paráda,dobré video
12.11.2012, 22:40
0
Něco málo o těch nejmocnějších bozích:ZEUS,POSEIDON,HÉRA,ATHÉNA,HÁDES,ARTEMIS,a jasně nesmíme zapomenout na nejvyššího boha RA,další věc co knim patřila byla božská síla a mýtické jednotky! a to byly: Minotarus,Kyklop,Harpyje ,Kentaur,Kerberos,Gryf,Mantikora,Hydra,Medúza,Pegas,Erínye,Kaledonský kanec,to jsou důležité věci co v těch dokumentech moc neukazovali a nezmiňovali se otom a to přitom tyhle bytosti a mýty nejvíc provázeli starověký svět.Takže očem tam pořád kecají? A pořád tvrdit že sme ve vesmíru sami,to je jak fraška pro negramoty až je směšná!!.Je miliardy hvězd v naší galaxii a je miliardy dalších galaxií a zrovna jenom na naší planetě bude život???
12.11.2012, 23:19
asi tak nějak... Rozhodně bude i planeta kde budou žít jenom cigáni a budou tam chodit do práce a dělat na ty kurvy bílý, špinavý, který jim budou krást slepice a znásilňovat aranky.
13.11.2012, 00:36
Co je na tom tak strašně důležitýho k řešení? K těm co jsi vyjmenoval. My se zabýváme o vesmír komplexně a jsou detaily, které nemusí být za každou cenu vyřčeny. Jinak s ostatním souhlasím.
12.11.2012, 19:46
0
Šup další. :-) Dík za dokument. Ak maš neco o cestováni časem, nahoď. :-)