ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Olomouc

5748x
Komentáře
12.02.2012, 01:08
0
ELE vždyť píšeme to samé lol, kdo to má číst tvl
12.02.2012, 01:34
To bylo ještě delší, já když se rozepíši, tak prostě nemohu přestat, dokud to nedokončím myšlenku, ale nějak se to rozsekalo, protože to neprošlo spamovým filtrem. Ten konec už nešel vložit vůbec.
12.02.2012, 13:01
napič erotickou povídku, to vydá za víc
12.02.2012, 22:20
Těch je v dnešní době plný net.
13.02.2012, 00:46
výmluvy, navíc je to neosobní, tebe znám, a jistě to bude vzrušující ...
13.02.2012, 15:40
Tak já něco vymyslím. A máš nějaký námět, nebo mám jednat čistě dle svého scénáře? A jsou stanoveny nějaké mantinely nechutnosti, abych věděl, jak moc mohu povolit uzdu své zvrhlé fantasii?
11.02.2012, 23:29
0
ELIS: Proč by etnikum nevyužilo toho, co mu tento stát dovolí? Ano, je jasné, že blbý, kdo dává, blbější, kdo nebere. Za tohle si můžeme sami, jenže tady nejde jen o tohle, tady se jedná o trestnou činnost za hranice svých práv, každodenní kriminalitu, den co den se něco stane – přepadení, krádeže, znásilnění, vandalismus. Tady si normálně suverénně napochodují do obchodu a začnou brát prádlo do tašek. Proč? Protože ví, že jim nic nehrozí. Kolikrát jsem byl svědkem já nebo můj kámoš, že zatýkali cikána a on se smál policistům do xichtu, protože věděl, že je další den zase doma, že mu nic nehrozí. Je jich menšina a přesto tvoří v kriminalitě většinu, a to i přesto, že Jezdím skoro každý den brněnským ‚Bronxem‘ a týden co týden tam zasahují policisté. Když už nezbijí někoho bílého, porvou se mezi sebou. Byl jsem svědkem, jak rozzuřený cikán vběhl do tramvaje se sekerou v ruce a honil dalšího. Ale stále se to bude omlouvat jinou mentalitou. Kolik lidí ještě musí být zmrzačeno nebo zemřít, než vláda probudí a začne jednat? Kolik jich ještě musí zemřít, než se probudí všichni ti pseudohumanisté ze svého naivního pravdoláskařského snu? Nikdy je nepředěláme, pokud oni sami nebudou chtít a oni sami nechtějí, pro ně je pohodlnější chovat se jako asociální hovada. My jim dáme zbrusu nové baráky a do pár let jsou vybydlené – nakáleno v každém rohu, vytrhané radiátory, římsy, okapy, vysklená okna, nábytek spálený, pod oknama tuny odpadků. Takhle se prostě normální člověk nechová, ať mně nikdo netvrdí, že tohle jsou lidé na stejné sociální úrovni jako my. Proč naše rodiny přijdou v exekuci o všechno a skončí pod mostem, ale cikánům se tohle nikdy nestane? Proč vždy dostanou, co potřebují, odpouští se jim dluhy, promíjí trestná činnost, z jejich strany se musí stát něco hodně závažného, aby v tom byl rasový podtext, kdežto z naší strany se na ně stačí zle podívat a hned jsme fašouni a náckové – a já vím proč. Politici by s nimi třeba i rádi zatočili, tak jak to bylo dříve, jenže ihned se vyrojí tisíce lidskoprávních aktivistů, kocábovců, džamil a jiných dementních retardů a budou mít plnou hubu blbých keců o rasismu, utlačování menšin a diskriminaci a podobné sračky. Vláda je sevřená v kleštích – z jedné strany tlak lidu, aby se s tím něco dělalo, z druhé strany tlak všech těchto institucí, které se snaží o pravý opak. Tím se pochopitelně nechci zastávat vlády, to ani omylem, ona by na to jistě kálela, i kdyby svázané ruce neměla. To, co se děje nyní ve Šluknovském výběžku, už je vrchol. Zoufalí občané zužovaní neustálým terorem vyjdou do ulic vyslovit svůj nesouhlas s nastalou situací (občané mají dle Ústavy přece právo na projevy občanské neposlušnosti pokud jsou pošlapávána jejich práva) a policie ještě chrání nepřizpůsobivé, kteří státu nic nepřinesli a na daňové poplatníky, své chlebodárce, sprostě zaútočí a bijí vlastní lidi. Jediné, co dokázali, tak tam přechodně na pár týdnů posílili hlídky, které však kriminalitě příliš nezamezily. Spíš mně připadlo, že šlo o hlídky chránící menšinu, aby se nedej bože těm chudáčkům diskriminovaným něco nestalo. Kde chcou brát policisty, když snižují stavy a propouštějí, kde se dá. A ty kecy o shromáždění extremistů a apod. jim mohou žrát jen vážně tupé ovce. Přišlo tam pár desítek plešek, drtivou většinu tvořili místní občané, ale média zase mlží a mlží. Extremista je pro ně každý občan, který požaduje, aby stát a zajistil jeho relativní bezpečí, aby se nebál chodit po setmění ven, aby se nebál pustit děti pěšky do školy a vůbec ven z domu, aby nemusel hlídat vše kovové na svém pozemku. Snaží
11.02.2012, 23:33
A jaké by mělo být řešení? Potřebují se naučit respektu, aby si vážili hodnot a věcí, které jim dáváme. Jasné, že pokud si pro dávky jen tak napochodují na sociálku pro dávky, že k tak nabytému bohatství nic necítí, ale pokud by si na své živobytí museli poctivě vydělat jako jiní a v případě nesplácení dluhů skončit pod mostem jako každý jiný občan, ne žádná zvláštní privilegia a výhody, žádné náhradní byty a podobné sračky. Jenže jak v dnešní době sehnat práci, když není ani pro bílé. Jistá forma motivace by bylo vyplácení dávek jen pod podmínkou určitého množství odpracovaných veřejně prospěšných prací, ale ne jak dnes, že se do toho zapojí jedno procento a zbytek nic. Ono by bylo stále co dělat – kolik je ve městě bordelu, kolik poničených věcí, posprejovaných zdí, kdyby každý zapojil ruce k dílu, zapár let bychom tu měli čisto jako v Singapuru. Bohužel represe samotná jejich mentalitu nezmění. Pokud se jim nesáhne na dávky, tak nemají motivaci spolupracovat. A bez motivace se motáme v kruhu. V případě nepřijmutí práce, nebo porušení pracovní morálky, což bude důvodem rozvázaní pracovního poměru, ujmout nárok na sociální dávky. Také nahnat všechny děcka do škol, protože prací za pár šupů opovrhují, ale co by chtěli, když nemají vychozenou ani základku a umí se sotva podepsat? Dělat manažery? Sice je u nás školní docházka povinná, ale pouze pro nás bílé, některých se to evidentně netýká. Kdybychom je tam hnali násilím, zase by byly plné huby keců o utlačování menšin, ale máme na to své nenásilné donucovací prostředky – přídavky na děti vyplácet jen pod podmínkou, že tyto děti skutečně chodí do školy a pokud ne, váš problém, uživte se jak chcete, od nás nic nedostanete. Za množící se absence a systematickou nedocházku opět relevantní snížení dávek, či jejich úplné uzmutí.
11.02.2012, 23:39
... samé hovna, jen pro ovčany, aby se měli čeho nažrat. Opětovné plané sliby vládních úředníků, že se situace bude vážně řešit, ale ta už se vážně řeší celá léta a skutek utek. V tomto případě neplatí kdo nic nedělá - nic nezkazí. Ba naopak se situace den ode dne zhoršuje. Teď už nás začínají masakrovat i za bílého dne! Pokud to půjde současným tempem, do pár let tu vypukne regulérní rasová válka! A proto musí být další a další a větší a větší demonstrace, aby se situace hnula, ne pár stovek, ale tisíce. Hlas lidu se nedá, pokud je dost silný, umlčet. Situace se musí změnit zespoda, volbama se nic nezmění, to je jen šaškárna pro lidi. Kdyby volby mohly něco změnit, dávno by byly zrušeny.
10.02.2012, 22:31
0
stejně nic nezmůžete ...
11.02.2012, 12:12
ještě to nepochopily plaste
11.02.2012, 15:18
co ty víš?třeba jednou přijde den a půjdem pobít cigány.kromě tebe teda.ty seš jenom trabant smradlavej
11.02.2012, 21:28
když už tak voňavej,ty nemáš rád vůni cvajtaktů? Pobít cikány si jdi sám joudo,to není řešení!
10.02.2012, 14:14
0
GIGER zdechni v příšerných mukách ty zmrde!!!
10.02.2012, 15:13
kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá, štastnou cestu
10.02.2012, 15:17
no ELISO víš ty do té jámy spadneš taky když kouříš cigánům.tak radši dawey bacha
10.02.2012, 15:23
spadneme tam všichni, to je nepopiratelné. Ne však tak, jak přeješ ostatním ty.
10.02.2012, 13:24
1
Giger má pravdu, jak budete trestat ty kurvy, které kradou veřejně, a světe div se, oni jsou bílí. Nemam ráda cikány, nemám ráda lidi všeobecně. Jsem hovado, zlá, odporná, chlupatá a stará bába. Kouřim cikánům a politikům honim vocasy. Tak snad sem napsala všechno, aby jste se nemuseli unavovat spodino.
10.02.2012, 14:11
aha!takže vlastně cigáni jsou úplně stejní jako bílý.loooooool ty spodino.
10.02.2012, 15:12
někdy jsou i lepší, třeba ve tvém případě.
10.02.2012, 22:25
elisalex: tak to jsme dva ...
10.02.2012, 22:30
jen nejsem zlá, odporná, chlupatá a stará bába, ale zlý, odporný a fousatý Rucajs. V práci mi říkaj "Taliban"
10.02.2012, 23:48
Drahá Elis, nemůžeš přece míti za zlé, že se lidé zcela legitimně brání vůči etniku, jež je na všech frontách zvýhodňováno, má mnohem větší práva nežli etnický Čech, avšak ani zdaleka ne tolik povinností, etnikum, které si zde dělá, co se mu zlíbí, avšak tresty jsou minimální, etnikum, proti němuž není legální obrany, neboť všechny způsoby jsou rasismus a diskriminace, etnikum, jež se množí exponenciální řadou a brzy nás sežerou zaživa, pokud nezačneme rázně jednat a řešit léta neřešenou a bobtnající sociální politiku tohoto etnika. A i přes to vše jsme označováni za rasisty my, jež si je zde vydržujeme a nikoliv oni, kteří nám nepřinesli nikdy ani špetku dobrého, avšak o mnoho nás připravilo, ať již po stránce finanční, bezpečnostní, sociální, či kvůli nim tratila celospolečenská nálada. Ano, situace je rok od roku horší a zvláště teď v době krize, utahování opasků, množících se osobních bankrotů a exekucí se nelze žádnému občanovi diviti, že u něj pozvolna vystupuje na povrch léta bobtnající nenávist pramenící z neustálého protěžování tohoto etnika a neschopnosti dovolat se zde jakéhokoliv práva. A pokud jde o nenažrané kurvy z řad politiků, tam je situace složitější. Jednak takový politik je pro obyčejného člověka mnohem dále, než cikáni, jež potkává den co den na ulicích a dostává se s nimi neustále do rozepří. Politik nakrade tisíckrát tolik než cikán, ale toto zůstane oku pouhého smrtelníka skryto, kdežto parazitování tohoto etnika je zcela zřejmé všude kolem nás. Zbavit se těchto nenažraných kurev je také velice obtížné. Ať člověk volí kohokoliv, ať sebečistějšího, nakonec se z něj vyklube stejná krysa jako ti, jež náš mandát požívali dříve, či se velmi rychle zkazí a přizpůsobí, jinak si na něj jeho špinaví spolustraníci něco najdou, aby jej co nejdříve zdiskreditovali a nelez jim nikdy více do jejich nekalých her. Je pak zcela logické, že se všechen ten hněv společnosti zkrystalizuje a projeví právě na tomto etniku, jež je nejvíce po ruce a které si defakto naše politická elita bere za rukojmí. Ale čemu se člověk diví, oni dobře vědí, proč to dělají. Jednak v celospolečenském honu na cikány se tak nějak ztrácí jejich záměrně přehlížené neustálé úplatkářské aféry a tunelařina, jednak jsou příliš líní, než aby řešili něco důležitého, a vlastně ani nemají čas, jelikož většinu času jim zabere poohlížení, kde si co lze v našem ohlodaném státečku urvat, či jak vymámit z lidí nějakým sofistikovaným způsobem co nejvíce peněz, jednak staletí dějin ukázaly, že problémy s tímto etnikem prostě řešit nelze a že už se o to pokoušely větší formáty než my, a v neposlední řadě v dnešní společností, široce prostoupené zhoubnou multikulturní ideologií, prostě nelze šahat menšinám na jejich privilegia, neboť jakýkoliv krok správným směrem, jež omezuje jejich přemrštěná práva, je ihned zahraničními médii pokroucen a obrácen proti nám. Takže ano, politické kurvy jsou mnohem větším problémem (zatím, jelikož politici se nemnoží takovým tempem jako tohle etnikum), avšak to neznamená, že budeme proto problémy s cikány nadále přehlížet, neboť rozhodně nejde o žádný uměle zveličený marginální jev, ale o skutečnou hrozbu do budoucna. Možné způsoby řešení politické situace jsem nastínil v reakci na Gigera, ale nejsem politolog, tak nemohu blíže rozvíjet způsoby jejich provedení. Toliko můj skromný názor na věc, ctěný El Magor.
11.02.2012, 12:10
milý Ele. Nepochybuji o Tvé inteligenci, nicméně položím otázku. Proč by etnikum nevyužilo toho, co mu tento stát dovolí? Kdo mu dává byty, sociální dávky? No kdo. Tento stát si vypěstoval pozitivní rasistický přístup ke zmiňovaným. Hledejme chybu ne na konci řetězce, ale na jeho samém počátku. Je zcela jasné, že nemohu souhlasit s tím, jak se zde tato menšina, zatím tedy menšina chová, ale pokud není kat, není ani odsouzený. Sami si budujeme ornou půdu pro takováto zvěrstva. Pokud ONI budou kázat vodu, a sami pít vodu, pak se asi sotva někam posuneme. Nehledě k tomu, že oni sice káží vodu, ale zase jen pro někoho. Víceméně jsi to popsal tak, jak to bohužel je. Přehlížet problémy s cikány nemusíme, a ani by jsme neměli, ale ..... co chceš dělat, sebrat se a vyjít do ulic? Nezmůžeš nic. Nejsou to jen romové, ale i jiní. Nebudu jmenovat, je jich dost. Otebřely se hranice a nalezla sem pakáž. Je tu spousta věcí špatně, rozhodně to nevyřešíš ani Ty, ani já, a ani Giger. Ono těm lidem chybí to zásadní, a to je chovat se tak, jak se od nich očekává. Nastupuje ale otázka, zda to tak chtějí. Nechtějí, vyhovuje jim takovýto způsob života. A já se do určité míry nedivím. Každý se honíme za svým ocasem a k čemu Proto, aby jsme žili jako lidé, se svými pravidly, s tím co se smí a co ne, říká se tomu morálka. Jsme šťastní? Asi jak kdo. Ano, nerabuji, nekradu, nelžu, chovám se jako nerom. Co z toho. Občas mám chuť někde něco čajznout, vysrat se někomu za dveře, nejít do práce, vyzvedávat si podporu a válet se doma u televize. Ano, do určité míry jim závidím. Já se svou prací, zákony a zkurvenou dobou za zadkem.
10.02.2012, 11:42
2
Okamžitý transport směr východ:-)A tam po přijetí ihned za brankou kulkovice:_)
10.02.2012, 00:15
6
Nějak pořád nechápu proč je nelegální to střílet... V každém revíru když je škodná tak se střílí nebo jinak likviduje. My si tuhle držíme jako domácí mazlíčky a nic jim nechybí...
10.02.2012, 09:03
Další zaostalec který si koleduje o zablokování účtu viďte?.
10.02.2012, 10:04
Giger:Tobe bych ty zmrdesku usterdril to same K co je o par videi nahore..Bys dostal petelic plnou naruc.
10.02.2012, 13:58
skylines jo to bych si hned udělal mysliveckej průkaz a vydal se na lov :-D
09.02.2012, 23:41
7
Potkají se dva Romové a jeden se ptá druhého: „Kam jdeš?” „Do Tesca, koupit si svetr.” „Tak jestli tě nechytí, kup mi taky jeden.”
09.02.2012, 22:48
5
To že tu píšete romány mě úplně rozsekává a stejně jsi ničím nepomůžete No jsou čorky , ale nikdo nic stím nezmůže a když někdo něco řekne , tak se "rom" ohradí , že je to diskriminace , jelikož tak jsou u nás zákony a ne jak za Hitlera ^^
09.02.2012, 23:33
Od toho tu jsou diskuze - jedni se sem chodí bavit, jiní nadávat, jiní honit, já zde dělám od každého trochu, aby to bylo vyvážené, neboť všeho moc škodí.
09.02.2012, 22:37
2
Gigern tam coroval s jeho fero bratmi proto se jich tak zastava..Co bubaku?!
09.02.2012, 22:23
1
GIGER tázhni kurvo zdechlá jim vykouřit jejich černé ocasy, když je tak obdivuješ degeši !
09.02.2012, 22:39
FH:Tohle uz on davno dela.Levna lacina spina z gheta :/
09.02.2012, 22:48
Nebyli jste vy dva ještě před pár hodinama na ostří nože?
09.02.2012, 22:57
Elf:Neznamena prece ze kdyz s nekym nesouhlasis v urcite veci ze s nim nebudes simpatizovat do konce zivota
09.02.2012, 23:29
Zkrátka co se škádlívá, to se rádo mívá, chápu, doma jsem to tak také kdysi měl.
09.02.2012, 22:08
4
Offtopic, citovano z netu. Velmi neslavně dopadl ustavující sjezd nové romské strany s názvem Evropská romská strana (ERS) v Ústí nad Labem. Do salónku známé restaurace v centru severočeského města dorazilo asi třicet Romů a čekalo na Jana Horvátha z Prahy, který před čtrnácti dny v Ústí nad Labem sbíral podpisy pro novou politickou stranu postavenou na etnických romských základech a od budoucích členů také vybíral stokorunu na členskou legitimaci. Čekání na pokladníka Dnes v 18 hodin měl Jan Horváth dorazit do Ústí nad Labem spolu s novinářkou z jednoho bulvárního periodika, která mu v severočeském městě před čtrnácti dny pomáhala sbírat podpisy na předem připravené archy papíru a vybírat členské příspěvky. Pokladník strany Jan Horváth ale ve čtvrtek do Ústí nad Labem nedorazil, neozval se a příznivci nově vznikající Evropské romské strany se mu nemohli dovolat ani na jeho mobilní telefon. „Jsem zklamán, zřejmě se jednalo o podvod, ale zaplatilo mu asi jen třicet lidí, někdo dal stovku, já třeba tři, ale víc jak pět tisíc stejně ten dotyčný nevybral, takže to snad ani nemá cenu řešit přes policii, protože by to byl pouze přestupek,“ řekl ParlamentnímListům.cz Ján Slepčík z ústecké čtvrti Krásné Březno, který odcházel z kulturního domu zjevně rozladěn a se slovy: „To fakt nemá cenu, politicky se nikdy nedáme dohromady.“
09.02.2012, 22:24
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D tak to mě dostalo do kolen, škoda že nevybral víc
09.02.2012, 23:39
Klasika která se dala čekat DDDDD
09.02.2012, 22:06
4
FH, vim jak jsi tvrdy "anti-amerikán", ale jedno snad akceptovat budes. Tamni prodejce by je mohl za toto zastrelit, vsechny do jednoho. Alespon neco za tou velkou louzi je fajn,ne?
09.02.2012, 22:18
FuckYOU69 a stále jím zůstanu 8) to co jsi napsal je jen jedna část pravdy o střelných zbraních v U.S.A. čísla : průměrně 56 000 lidí ! v U.S.A. zemře střelnou zbraní (většinou přestřelky gangů a přepadení nevinných lidí) kousek na sever v Kanadě je to "jen" neuvěřitelných 20 lidí ročně a proč ? Jednoduché, Američani vydělávaj celé věky na smrti a takto se dobře prodávaj zbraně v zemi, která má pozměněn zákon na držení zbraně v každé příležitosti. Jestli někdo bude oponovat v tom, že je potřeba se bránit ano má pravdu ale vzhledem k dostupnosti zbraní v U.S.A. to bezpečnosti neprospělo, naopak díky tomuto zákonu o právu držení zbraně maj U.S.A. statisticky největší kriminalitu na světě. Pokud si chci pořídit zbraň, jestliže se necítím bezpečně mohu to i u nás ale né tak dostupně, abych šel do obchodu (wallmart) a tam si koupil zbraň 9mm i s náboji. To může pak každej debil či psychopat vlastnit tyhle nebezpečné kousky. Ale výdělek a peníze jsou vždy pro Amíky na prvním místě co je oproti tomu, nějaký lidský život, že jo.
09.02.2012, 22:24
FH, nesmis tak moc poslouchat radio Jerevan, pak ti z toho hrabe.
09.02.2012, 22:36
fuckyou69 jasně Jerevan.. hele vy kapitalisti máte jedno společné a to lásku ke lži 8) zjisti si něco o kriminalitě ve Spojených státech a pak napiš Jerevan.
09.02.2012, 21:51
-5
seriousjan. Zajímavá přednáška.A jak budeš trestat ty co kradou ve velkým.Třeba politiky nebo tuneláře.Veškšré ty mafiánské spolky a další.To vás chci vidět vy patroni spravedlnosti.
09.02.2012, 22:20
Především by byla potřeba úplně změnit politický systém, aby byla možnost odvolatelat politiky a vlastně jakéhokoliv státní úředníky ještě během volebního období, jelikož oni tam nejsou z boží vůle, ale z vůle lidu a pokud ztratí podporu u občanů, měli by z politiky odejít. Ne jako dnes, kdy se v čele pravidelně střídají dvě monstra a na lid totálně kálí, protože ví, že tupé ovce se nechají pod vidinou líbivých předvolebních slibů opět oblbnout a zase jim dají hlas, přestože ještě pár měsíců před volbama na ně plivali špínu. Že se na odborná místa místo adeptů s odpovídajícími předpoklady raději dosazují svoje lidi, ač se na dané posty absolutně nehodí a nemají tam co dělat, ba dokonce nemají vůbec co dělat v politice. Také bojovat za větší transparentnost státních zakázek, protože současné sliby boje proti korupci jsou jen planým výkřikem do tmy. Pro oči veřejnosti se dopadne pár malých ryb, aby to vypadalo, že se něco děje, ale tam nahoře se krade stále více. Bylo by toho hodně, třeba postupně celý systém překopat, ale nejsem politolog, takže se tu nebudu snažit vymýšlet na koleně nějaká účinná řešení.
11.02.2012, 00:23
Náhodou frajeři, jak si cpou ty věci do kapes, kolik železa unesou... . Takhle naloženi by mohli chodit včetně 80 kg baťůžku, na povrch s uranovou rudou. Pochytat jich dostatek můžou třeba tahat ve 20 ti spřežení náklad, místo pálení nafty. Lapený mafián, nějaký baron dostane na práci sedět na voze a bičovat otroky aby táhli.))))))))))
09.02.2012, 21:46
-1
Potom se divíte že vám jsou mazaný komentáře a videa jsou některé blokovány.Projev fašismu a xenofobie na internetu bude čím dál,tím víc trestáná!. Takže komu není svoboda milá ať pokračuje takovým způsobem jako tenhle podemnou.
09.02.2012, 21:48
bla bly bla a ty si nad tím honíš čuráka, co kreténe?
09.02.2012, 22:05
Giger: Ty seš zřejmě takový dementek, co si nechá donekonečna srát na hlavu a ještě se tomu chechtá, ale naprostou většinu lidí už současná situace, kdy jedni si mohou dovolit, co chtějí a skoro vždycky z toho vyjdou beztrestně, zatímco druzí se nemohou ani účinně bránit, protože by byli rasisti, takže musí držet hubu a krok, vážně sere. Ale dokud tu budou blbečkové tvého formátu, kteří budou vidět úplně ve všem a na každém rohu rasismus, tak se z místa nehneme a naopak to bude stále horší, protože oni vidí, že jsou chráněni, nikdo si na ně netroufne, tak si jsou jistí v kramflecích. Místo aby se účinně řešil problém na jejich straně, raději se na naší straně potlačují nutné následky. Jestli je většina obyvatel rasisty, tak ne proto, že by jimi byli už od narození, ale je to vlastnost získaná časem, negativními zkušenostmi a hlavně tím pocitem nekonečného bezpráví, kdy se tady slušný občan svých práv nedovolá.
09.02.2012, 21:30
3
Tento příspěvek byl smazán redakcí, protože porušoval pravidla pro vkládání příspěvků. Opakované porušování pravidel může mít za následek zablokování účtu.
09.02.2012, 21:35
Tady too zase zavání smáznutí komentářů nebo blokace videa
09.02.2012, 21:37
gigere ty čubko černá, táhni do řiti!
09.02.2012, 21:40
swallow_my_shit_dirty_bitch Kdo je u tebe černej ty zaostalče.
09.02.2012, 21:42
whitepower-Tebe je nutné zavřít už jen za ten tvůj nick a komentáře které tady plodíš s té fašistické makovice. Už je na čase.
09.02.2012, 21:46
Ruská koncepce se mi líbí více, na co dobytek jen tak plynovat. Za krádež bych je poslal do gulagu, tam by "za krádež" makali do smrti, v uranových dolech...., nebo jako náhrada strojů pro úsporu paliva.
09.02.2012, 21:47
giger ne tebe je třeba zavřít za ty hovna co ti lezou z držky, už by ti měl dat někdo konečně pořádně po hubě, ať se ti rozsvítí fetko špinavá
09.02.2012, 22:38
giger ty parazite tebe je třeba zavřít !!!
09.02.2012, 23:31
Heh, StBák giger už očividně bonzoval :-D
10.02.2012, 12:47
Takže znova - a všichni zpíváme - 3,2,1 "Plýýýn už syčí ze sprchy véééén, škoda roma co bude ušetřen!!!!!!!!" :-)
10.02.2012, 16:34
whitepower Zahráváš si dost! ty chceš jít do krimu že ano?
10.02.2012, 19:03
2"giger" Ty si zahráváš, se divím, že ti ještě někdo neotevřel okno zápalnou lahví!! :-)
09.02.2012, 21:16
3
66jointline66 jaká Australie ?? To víš, že jo kurvám dám pozemek, kde je krásně teploučko, sluníčko, klokani, Hovno ! Na Sibiř s něma s kurvama a tvrdé podmínky, za tu výživu co jim náš stát celé léta věnoval !
09.02.2012, 21:20
Musíš vymyslet něco aby ses jich zbavil do zimy by nešli to by radši zdechli:107:
09.02.2012, 21:23
66: Tak ať zdechnou, jaký je v tom problém?
09.02.2012, 21:38
ele kocáb, giger, džamila a jim podobní jsou velkej problém!
09.02.2012, 20:56
3
To snad není pravda. A kdybys ho u toho chytil ty a zkusil se bránit, tak tě chlupatý obviní z rasismu a výtržnictví. A celý svět nás obviňuje, že jsme rasisti a utlačovatelé menšiny, ale pravda je taková, že v 90% to není rasismus, ale znechucení z přítomnosti parazita, který okrádá stát i českou "většinu", dělají neustále problémy a množí se jako kobylky. A ještě se diví, že je nemáme rádi a neustále melou dokola gádžové jsou rasisti. Nejsem rasista a nikdy jsem nebyl, ale kdybych já měl tu pravomoc, tak bych je vyhnal silou, někam do Nověho světa (neobydlený obrovský kus Země, na severu Ruska). Mimochodem rusové v té oblasti provádí, nebo spíš prováděli testy jaderných zbraní
09.02.2012, 21:10
Tam by nešli , já bych pro ty co neplatí činže atd , koupil letenky někam do Austrálie a tam bych jim dal pole , chýže by si museli postavit sami , věř mi že bych jich odletělo tak 50%
09.02.2012, 21:18
Nevím, kolik by jich odletělo, ale všichni by se do pár dnů zase vrátili, sami s motykou uprostřed pouště, nejbližší sociálka dva tisíce kilometrů, to by byl jejich největší noční můra.
09.02.2012, 21:24
Neměli by na letenky :116:
09.02.2012, 21:40
Tak nějak tuším, že by jim ti naši hlavouni koupili zpáteční jízdenky, aby to náhodou nebyla diskriminace :-(
09.02.2012, 23:42
Ele, jízdenky by jim prospěly - utopili by se do dvou minut co by vlak opustil pobřeží Austrálie )
10.02.2012, 05:59
To si piš že koupili. My už dávno nejsme suverení stát. Bohužel.
09.02.2012, 20:32
4
Co si ty kurvy zasraný ještě dovolí?!!!
09.02.2012, 20:49
příště si dovolí zazvonit u tebe doma a sebrat ti i to tvoje těžce vypiplaný hovno z pod zadku...
09.02.2012, 21:14
To teda nedovolí, já ho totiž zavčas sním. A navíc cizím neotevírám, tak mě to kdysi učila maminka a měla pravdu.
09.02.2012, 23:45
Ele, na to fakt bacha, ono se to už děje! Ve státní kase máme hovno a z toho se ještě paltí nepřizpůsobivá etnika! Na to hovno jsme se všichni složili na daních, takže se tady jedná i o Tvé hovno! Mně na nějakém hovně pravda nesejde, já to vyhazuji, ale Ty v tom vidíš svůj zdroj obživy! A když Ti někdo bere to, čím se živíš, tak se logicky musíš nějak bránit!
09.02.2012, 23:57
Já fiskální politiku obcházím, mám na to účinný trik - tvrdím, že studuji posvátné hindské texty a praktikuji breathariánství. K životu mně stačí tak oficiálně stačí všudypřítomná prána a jedna sklenka moči měsíčně, což vše vypotím. Logicky pak u mé tělesné schránky nedochází k vylučování ničeho hmotné povahy, takže žádná hovna státu neodvádím a na tom hovnu, co máme ve státní kase, se nepodílím jediným gramem. No a co se děje u mě doma, po tom jim může být kulový. Problém je ten, že jsem musel zrušit záchod, aby to nebylo podezřelé a teď mám od všech mých švagrových tuny fekálií a nestačím to požívat, takže chodím tajně po setmění s igelitkami plnými hoven do okolí, kde je tajně pohřbívám. Snad si to nečte někdo z finančáku, ti by mě hnali, dnes se špicluje na každém rohu a i jedničky a nuly mají své uši.
09.02.2012, 19:51
-1
toe v pitchi ani ikone mě nejde změnit
09.02.2012, 19:43
2
To jsou nějáký zloději nebo co to je??
09.02.2012, 19:46
cigánskej nákup to je
09.02.2012, 19:48
To je fakt hrozný co si dnes ty lidi všechno dovolujou,,,,
09.02.2012, 19:58
milanduzda : To je půjčování věci na dobu neurčitou DDDDDD
09.02.2012, 19:04
4
To že krade se dá pochopit , ale že je tak drzej a bere si to jako by mu to patřilo , tak za to bych mu polámal ruce , neuvěřitelná drzost a byli určitě na ženskou drzí, jakto , že si je dovolila atakovat za zlodějnu , za to bych mu nakopal tu tupou hlavu.Některý jsou fakt na odpal a podpal.
09.02.2012, 19:07
66jointline66 jak vidno Audi R8 jsi už prodal a teď jezdíš na medvědovi ? 8))
09.02.2012, 19:10
R8 se mi nelíbí , ne že by nebyla ok ale pro mně malé auto , měl jsem nedávno i S8 ale dal jsem to pryč. A ten medvěd je táta toho medvěda co si tady nedávno drandil netopejra :107:
09.02.2012, 20:32
Špatně formulováno – teď nejezdí na medvědovi, nýbrž v Medvědovi :-)
09.02.2012, 21:07
Ele trefa :104: :126:
09.02.2012, 18:32
3
zas ty mrdky černý, zavedl bych apartheid, do bílých obchodů by měly tyhle straky zákaz vstupu, stejně jich tam chodí 98 % krást a jen2 % nakupovat a z těch 2 většina za love ze sociálky sběrny nebo zastavárny a jen 2% za svý poctivě vydělaný
09.02.2012, 21:18
ale hovno, ze zastavárny jdou do herny ty drobný odevzdat , pak si choděj pujčivat na nehorázný urok.Takovým práci nikdo nedá ani Ty by jsi jim práci nedal a já už taky ne.Bourací a výkopvé práce nejsou a když jsou tak si je sro rozdají mezi sebou a ti pak posbírají tyhle nemehla a výplatu jim stejně dávaji formou splátek v průběhu měsíce , takže mají hovno.
10.02.2012, 13:52
ty v tom máš nějak přehled, nejseš náhodou jeden z nich?
09.02.2012, 17:18
3
Kde jsi COKE ty mrdko špinavá teď ?!
09.02.2012, 17:51
Ten teď rači nevyleze z nory !
09.02.2012, 17:17
2
Nikdy to nepracovalo jen to krade ! Ta starší paní prodává v krámě za almužnu 8000 a bude to teď muset uhradit, za nějaké nefachčenka cikánské co sedí na řiti, kurvy jedny zdechlé !
09.02.2012, 17:11
3
Nvm škoda mluvit ... 90% téhle menšiny se tak živý 10% dělaj tak co lze očekávat , že vše bude na svém místě ?
09.02.2012, 17:09
4
strilet svine cerne
09.02.2012, 16:21
4
Hm to ste me teda potesili...tak o vikendu nejdu do lesa no tohle mi to cely posralo jak sem videl tu cernou plesatou hlavu mel sem opravdu sto chuti si do ni parkrat bouchnout,no uz vim co udelam o vikendu a ja se tesil do lesa :´-( snad se nalada spravy a ja preci jen do toho lesa pudu :-) uvidime
09.02.2012, 16:04
8
Všechny čený svině by měly viset.
09.02.2012, 14:35
8
brikety zlodějský
09.02.2012, 14:13
7
Tady na tohle snad ani neexistuje zadna obrana..Slusni lidi chcou poctive vydelavat..Jenze prijdou cerne huby nakradou a jdou..Najit a sjednat respect.
09.02.2012, 21:45
jenže v našich podmínkách to je najít a říct ty ty ty, už to příště nedělej
09.02.2012, 23:00
To nepomaha..Lepsi asi vzit baseballky golfove hole a jit jednat.
09.02.2012, 13:52
10
Střílet !
09.02.2012, 15:29
sedí
09.02.2012, 13:25
7
To je v piči co se tady v té republice děje. Oni si tam nakráčí jak kdyby jim to tam patřilo, vytáhnou si kabely a začnou to do nich normálně ndrzo ládovat, už ani krast se jim to nechce, to by toho málo pobrali. Prostě žádny sraní. Starou prodavačku tam další kurva drží bokem, pak tam přišla a samozřejmě zmohla hovno. Byla rá daže ju tam nezkopali :-). No kurva toto v televizi ve zprávách nikdo nevidí protože to vidět nikdo nemá aby náhodou nebyla podoprována rasová nesnášenlivost.
09.02.2012, 15:30
jj,to už tééé vééé nova neodvysílá
09.02.2012, 15:41
voorel: No Novu, tu sem ani nemyslel, tam bylo v Televizních novinách týden hlavní téma to, že téé véé Nova už je plnoletá a může už pít alkohol, jezdit autem, chodit k volbám a další kototiny , co k tomu dodat... )
09.02.2012, 13:12
0
To uz tu bylo
09.02.2012, 13:13
jj:-)
09.02.2012, 15:34
Jo, dával jsem to sem i s popisem, myslím tak týden po tom, co se to stalo http://www.zvraceny.cz/video/46022-zlodeji/ ale ono se to děje pořád a všude, ne jen v Olomouci.
09.02.2012, 15:36
Chlapi,omlouvám se.Teď sem si toho všimnul taky.Ale když už to tu je,tak opakování je matka moudrosti.
09.02.2012, 23:36
Baloun - jen ať to tady hezky zůstane - některým lidem bych to ukazoval každý den několikrát, aby si uvědomili, že je tady problém, který je třeba řešit!!!
10.02.2012, 00:00
A někteří lidi to stále nechápou. A pak, že opakování je matkou moudrosti :-/
09.02.2012, 12:45
6
Ještě dodatek k videu.Přišlo mi to mailem a byl k tomu tento popis - # Předmět: Fwd: Rabování cikánu - Olomouc 2.11.2011. Stalo se tak ve středu 02.11. 2011 v našem obchodě galanterie textilu v Olomouci na ulici Pavelčákova. Zde se nejedná již o krádež, ale o rabování. Jeden z cikánů si při příchodu stoupl k pokladně, aby blokoval druhou prodavačku a ta nemohla zasáhnout. Organizace jedna báseň! Při sledování videa jsem se obsypala, protože ekonomická újma velká a bezmoc ještě větší!" PROSIM POSLETE TOTO VIDEO DAL, AT SI PRIPADNI MAJITELE OBCHODU DAJI POZOR!!!!!!!!!