ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Po stopách Satana

1942x
Komentáře
17.04.2016, 12:54
0
nebudu čumět ani ve dne
17.04.2016, 13:58
Jestli Ti tohle řekl oční lékař, tak pánbůh s Tebou a zlé pryč ( Kdyby ses držel svého platanu a nelemtal pančované kořalky likérky Drak, tak se Ti to nestalo (
21.04.2016, 15:43
Tak to máš špatné. Už si budeš muset zvykat, že nikdy nebudeš mít svůj ostrý orlí zrak, odteď už jsi netopýr. :8(
17.04.2016, 08:53
1
ježiš to je kundovina, mám rád záhady ale díky takovejmhle dokumentům to nejde brát ani vážně.....
17.04.2016, 08:39
-1
http://www.zvraceny.cz/video/24837-po-stopach-satana/
17.04.2016, 04:19
-1
Vyšinutý týpek z videa, který si myslí, že se dostane blíž Satanovi tím, že bude lozit po hřbitovech, ochmatávat lidské kosti a žvýkat lidské maso, je idiot. Neví nic. Ten, co tento dokument natočil, není o nic menší magor. Představa o Satanovi jako o hybridovi nějakého zvířete a člověka je také scestná. Satan je v každém z nás. My jsme to zlo i dobro zároveň. Pokud chceme poznat jedno z toho, nebo obojí, musíme nejdříve poznat sami sebe. Pak budeme schopni poznat ty druhé. Jejich zlo, jejich dobro. Co poznáme, naučíme se ovládat. Co ovládneme, to nám může sloužit. O tom to je. Zírat na mrtvoly, vzývat kopyta, modlit se k přeludům, to nikam nevede. Možná, že se tady najde jeden, možná více, lidí, kteří ví. Možná nikdo. No, o jednom vím, pokud sem ještě chodí nahlížet. Čím méně nás je, tím větší moc a sílu nad vámi ostatními máme ) Žijte blaze a krátce, ve své sladké, naivní, nevědomosti.
17.04.2016, 12:35
Dal jsem ti mínus.. jen abys věděl
17.04.2016, 13:41
Promluvil náš Friedrich Nietzsche! Naše kulturní intuice je taková, že přítomnost mnoha zla si vysvětlujeme absencí dobra. Nejen na internetu, ale i naživo jsem se setkal s tvrzením: "všechno zlý je k něčemu dobrý". A odkud to asi máme? Hodně lidí si ani neuvědomuje, že cituje nebo parafrázuje Friedricha Nietzscheho Ten mimo jiné také údajně řekl, že "zlo se někdy tváří jako vyslanec dobra". A už nejednou jsem v životě od běžným lidí slyšel, že nejhorší je zlo, který se tváří jako dobro A mluvíme přitom jako tenhle filozof co žil během 19. století
17.04.2016, 13:59
Nicmenesere - díky )
17.04.2016, 14:08
Hundass - syfilitik a nihilista Friedrich Nietzsche toho nablábolil za život spousty. Já s ním ve všem tak docela nesouhlasím - ale v jednom měl pravdu - zabili jsme si Boha, musíme tedy bez něj žít. A tak si tady žijeme jak se dá )))
17.04.2016, 14:20
Ono to svádí k různým výkladům, ale "Bůh je mrtev" volně přeloženo znamená, že ho zabili náboženští lidé
17.04.2016, 14:56
Každého Boha zabili věřící lidé - většinou věřící v Boha (Bohy) jiného. Tak vznikají a zanikají náboženství. Všechna náboženství, paradoxně, fungují na stejném principu. A většina náboženství má i stejné svátky odvozené od koloběhu v přírodě. Zpravidla jsou to slunovraty a rovnodennosti. Na tyto datumy jsou pak navléknuty různá zrození a úmrtí světců - různých Bohů. Dalo by se o tom klábosit dlouze a bezvýsledně, ale za všechny příklady jeden - Ježíš se narodil během sčítání lidu - to bylo vždy mezi setím a sklizní, kdy měli rolníci relativně dost času na to, aby se dostavili ke sčítajícímu úředníkovi - tedy v létě. V zimě se nesčítalo, protože se nedalo cestovat. Ale Bible nám předhazuje, že se Ježíš narodil, jaká náhoda, přesně na pohanský svátek slunovratu. Jeho narození je provázeno nepěknou věcí - vraždou nemluvňátek, kterou nařídil Herodes. Nebudu to rozvádět, všichni ten příběh asi známe. Herodes byl ale v době narození Ježíše osm let po smrti. No a sám Ježíš... podle dnes zakázaných / zavržených / evangelií byl ženatý, měl několik dětí, z nichž se evangelia zmiňují hlavně o synech - později prohlášených za proroky a apoštoly. Všechny dnes církví používaná evangelia vznikla později, přepsáním slovního podání. Nejcennější je ale evangelium podle Filipa, které bylo sepsáno snad ještě za Ježíšova života. bylo označené za gnostické a církví zakázáno. Nicméně obsahuje dost zajímavé vyprávění o tom,jak byl Ježíš vypovězený z Nazaretu, jak cestoval do Říma a pak dále na jih Francie, kde ve svých 87 letech zemřel jako vážený muž a léčitel vyznávající nějaké z mnoha pohanských náboženství. Snad dosáhl i postavení druida. To se ale nehodí do křesťanství, tak se o tom v bibli nedočteme. Evangelia která ale v bibli najdeme, se z původních několika svitků rozrostla na hezkých pár stránek. Vše je psáno takřka úředním jazykem. Původní Bible vzešla z Tóry (Pentateuchu) sepsané už tisícovku let před Kristem. Odtama se tedy berou ty náboženské svátky jako Vánoce, Velikonoce, Svatek zesnulých apod. Později v helénské době (7 stol. p.n.l.) byla Bible přepsána jako část náboženských reforem krále Joziáše. není tedy dílem křesťanů, následovníků Ježíše, ale jde o mnohem starší náboženství, na kterém se Ježíš jen "svezl" a zřejmě jde i o náboženství které praktikoval a možná i kázal jako syn Judee a čistokrevný žid. No, abych to neprotahoval - tehdy lidé zabili svého Boha, aby z něj Boha udělali, obrodili víru, zmodernizovali ji a přizpůsobili. Jakákoliv víra slouží pouze k názorovému sjednocení mas a k jejich snadnému ovládání - zastrašování a slibování lepšího světa, zpravidla po smrti. Náboženská a vládnoucí elita jde vždy ruku v ruce společně, přičemž druhou rukou hrozí i žehnají - hrozí živým, slibují mrtvým. Jak prosté, jednoduché, primitivní - a jak účinné. Tak proč to nepraktikovat, když už to tak dlouho a spolehlivě funguje?
17.04.2016, 15:22
Hezkej výklad. Jenže problematický trojúhelník Člověk-příroda-bůh (bůh jako vrchol trojúhleníku) je problém, kterej se řeší v podstatě dodnes. Jsou teorie, podle kterých první lidé uctívali bohy které si vytvořili podle přírodních živlů - bouře, vítr, oheň, voda apod. Ale je v podstatě pravda to, co píšeš. Náboženství je prostě opium lidu (Karel Marx). Ale v podstatě by se dalo říci, že člověk sám o sobě (i dnešní moderní a sekularizovaný) má v sobě jakousi vlohu či tendenci k tomu být náboženský. Vem si třeba různá sportovní utkání na stadionech - ty fanatický a zapálený davy fanoušků. Jsou počmáraný jako indiáni, řvou a jsou v totálním transu. A jednotliví hráči jsou jako různí bohové svých uctívačů. Výrok jako třeba "Jágr je bůh" hovoří myslím za vše. Nemyslím to doslovně, ale jen naznačuju, že i dnešní moderní člověk má tyhlety tendence cokoli uctívat a zbožňovat, aniž by si to sám uvědomoval. Ale zase bych všechna náboženství neviděl v tak hrozným světle. Protože umění umírat a umění žít jsou dvě strany téže mince. Bohužel tato umění neučí žádná škola. Ale učí je právě všechna světová náboženství. Moderní člověk je ale díky sekularizaci v duševní krizi. A většinou se nedokáže vyrovnat s tím, že jednou zemře a nedokáže se se svou budoucí smrtí vypořádat. No protože nechápe její smysl a nedokáže jí prožít. Každý náboženství si vysvětluje po svým co znamená smrt a co bude po ní. Jaká to je hrozná představa, že po smrti prostě "nic už není", že? Docela dost deprimující pro ateistu. Křesťan ale věří, že existuje peklo nebo ráj a podle toho jak vedl svůj život skončí buď v pekle nebo v ráji. Hinduista zase věří v existenci karmanového zákona. Nicméně pokud během svého života nedosáhne nirvány (osvobození z koloběhu znovuzrozování), tak se po jeho smrti jeho duše opět zrodí v jiném člověku nebo zvířeti). Ale fakticky bych všechna náboženství úplně nezatracoval, protože takovej buddhismus není náboženství v pravým slova smyslu. Buddhismus je spíš taková pradávná forma psychologického cvičení, ovládání svojí mysli. A je to hlavně učení o soucitu. V Buddhismus nastává taky problém s termíny, jako jsou "doktrína" nebo "dogma", který naopak sedí na křesťanství jako prdel na hrnec
17.04.2016, 15:47
No a právě proto náboženství stále fungují. Je to cukr a bič. Víra v lepší budoucnost, utrpení jako příprava na blaho, víra ve vyšší moc co nám pomáhá nebo pomohla, v zasloužený trest... to všechno jsou fungující argumenty aplikovatelné na všechno co se děje. Jak jsem už napsal - dá se o tom donekonečna diskutovat, předkládat argumenty, příklady. Kde je ale čistá pravda? Když vezmeš naši tělesnou schránku a duši - naše tělo je hmota. Hmota je energie. Energie nezaniká ani nevzniká (možná), jen se transformuje (určitě). Co je duše? tedy naše vědomí? Je to také energie, navázaná na hmotu - naše tělo. Vše se tedy točí kolem nějaké energie. Prach jsme a v prach se obrátíme. Prach je energie - jsme tedy nezničitelní, věční, jsme tady odpradávna a dlouho tady ještě budeme. Tak dlouho, jak jen bude nezničitelná energie existovat. Jste tady věčně. Byli jsme tady v nějaké formě už před údajným velkým třeskem, před prvopočátkem vesmíru. Tady se vtírá trochu těžce pochopitelná definice vesmíru jako nekonečného prostoru a jeho časové linie - kde končí vesmír a jak dlouho existuje? Vesmír je tvořený černou hmotou, která řídne se vzdálenosti od středu vesmíru - úměrně se vzdáleností také plyne čas. Jakmile přestává existovat jakákoliv hmota, nastává vesmírné vakuum. To je prostě nic. Kde končí to nic? Na to je jednoduchá odpověď, jestliže je to nic, nemůže to nic nikde končit a nemůže v něm existovat ani čas. A co je čas? Existuje vůbec? Je to neovladatelná veličina která plyne různou rychlostí na různých místech. Čas je závislý na hmotě a rychlosti. Jak je tedy starý vesmír? Různě. Vesmír pulzuje, protože je v pohybu. Neustále se přelévá z jednoho bodu do druhého. V momentě, kdy se ocitne v jednom bodě, přestává existovat, aby se vzápětí v dalším pulzu rozpínal do bodu druhého. Nastává časový paradox - v jednom bodě vesmíru plyne čas tak rychle, že je přímo totožný s dalším pulzem, zatímco v nejvzdálenějším bodě pulzujícího vesmíru neplyne vůbec - stojí. Oba body vystihují pojem "absolutní čas". A teď tohle zkus vysvětlit rolníkovi který ví, že jeho kráva bude žít asi tak 15 let a ráno musí na pole a v neděli do kostela a že v poledne je slunce nejvýš na obloze a že když nezaseje, nesklidí. To asi nejde. Než by měl přemýšlet nad tím, co neovlivní a asi nepochopí, je lepší předhodit mu nějaké dogma a přikázat: věř! A o tom to je. Víra uzdravuje, víra vysvětluje, sjednocuje a samozřejmě ovládá, když je potřeba.
17.04.2016, 16:56
No tak jasně. Ale pokud vím, nekonečno je dvou typů: absolutní a kontinuální (možná kecám, tak mě kdyžtak oprav). Když se bavíme o nekonečnu, tak neexistuje je jedno pojetí. To pak právě je potřeba říct, jaký máš na mysli. Ale tak jasně, "věř a víra tvá tě uzdraví" je čistě jenom taková autosugesce". Z hlediska vědy není náboženství nic jinýho než psychologická projekce. Každý ale není stejný jako judaismus, křesťanství a islám. Pro ateistu je taková indická jóga super prostředek na zklidnění mysli (sledování vlastního dechu apod). Však taky proč dnešní lidi hodně praktikují jógu? Protože hledají vnitřní klid, který jim tato pojebaná chaotická doba plná zmatků ničí. Však taky učení Buddhovo není nic jinýho než taková mentální hygiena - cvičení svojí mysli, její ovládání, ovládání emocí atd. Každej člověk představuje malý vesmír - mikrokosmos. A skrze jógická cvičení se i ateista učí nacházet vztah a totální jednotu s veškerenstvem - celým vesmírem, tedy makrokosmem. Však taky že buddhisti se cítí vázáni na všechno živé, cítí jednotu se zvířaty, rostlinami a s celou přírodou. Dnešní moderní lidi by něco takovýho potřebovali jako prase drbání, protože si ničeho neváží a brzo si tuhletu krásnou planetu sami zničí!
17.04.2016, 17:19
ty vole jak můžete mít čas na sepisování slohovejch prací na netu ?
17.04.2016, 17:21
Já na to moc času nepotřebuju. Mám to dycky za pár minut napsaný. Píšu rovnou z hlavy a předpokládám, že wolwe taky.
17.04.2016, 17:26
Voorel - Ani já na to moc času nepotřebuji. Mám to pokaždé za pár minut napsané. Píši rovnou z hlavy a předpokládal jsem, že Hundass taky )
17.04.2016, 17:36
Takže oba máme stejný předpoklady )
17.04.2016, 18:28
Ano. Tedy předpokládám, že ano )
17.04.2016, 18:41
dobrý chlapci, díky za vysvětlení a pokračujte v blábolení, já du na Platana
17.04.2016, 18:46
Jdeš do hospody, tedy na místo, kde se lidí snaží dosáhnout stavu pokročilé mentální inkompetence opakovanou konzumací fermentovaných rostlinných nápojů!