ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

Dragonfly Katana

5454x
Komentáře
10.03.2014, 22:13
0
No to je drsnej teleshopping. Ty americký prasata asi sežerou úplně všecko. Vždyť kapotu dokážete propíchnout i kramlí a rozseknout syrovej bambusovej klacek trochu ostřejším kuchyňákem. To, že čepel dokáže napružit do vinglu znamená, že je čepel kovaná a popuštěná, což je na ten šmejd obdivuhodné. To se ale dá koupit pro potřeby historického šermu za cca 5000 Kč. Tenhle shit stojí 899,99 USD
03.03.2014, 10:57
0
to nemohli sehnat nějakýho nindžu a místo toho tam poskakovli tlouštíci...
02.03.2014, 22:31
0
A to počkejte chlapci až sem nahodim od nich pár videí třeba s karambitem nebo motýlíma mečema a nebo dokonce s obouručákem to z něj budete chcát smíchy
03.03.2014, 01:38
Dávej, dávej, není nic směšnějšího než teleshoping z USA a vietnamská tržce plná originálních značek.
03.03.2014, 02:05
Ale to jim zase křivdíš ty jejich věci nejsou tak hrozné v porovnání s nepoužitelnejma (nebo na jedno použití) šuntama od vietnamskejch obchodníků nebo našich teleshopingů to že to tak prezentujou je na hovno ale nějak tomu reklamu musej dělat aby lidi věděli že to existuje a že to vyráběj strojově bohužel tak se dnes dělá vše schválně kup tři nože od každého jmenovaného obchodníka jeden a udělej nějaké zátěžové testy pro porovnání popřípadě natoč až to uvidim omluvim se a už jim nikdy nebudu věřit
03.03.2014, 03:09
No, já takové věci kupuji poměrně často, ve srovnání s běžným uživatelem takových věcí ) Povedlo se mi už taky koupit nějaký ten šmejd, i když jsem si o něm myslel, že to bude mít alespoň trochu slušnou kvalitu. Ale povedlo se mi už i koupit kvalitní věc, o které jsem si valné iluze nedělal. Náhoda. Nicméně dobu pokusů mám za sebou… příklad – minulý týden jsem si koupil krásnou kudlu, dal jsem za ní pár litrů, a je kvalitní, z damaškové oceli. Před měsícem jsem si pořídil najednou tři takové, o týden dřív jeden zavírák, všechno damašek… a teď uvažuj – myslíš, že bych měl chuť nakupovat nějakou „obyčejnou“ kudlu? No, neměl. Mám za sebou dobu, kdy jsem sbíral vojenské chladné zbraně – bodáky, nože speciálních jednotek, současné, ale především historické. Dneska mě láká spíš ta historie – dávná i poměrně mladá. Dneska se také dělají krásné nože a jiné podobné nástroje – a kvalitní, hodně kvalitní. Jsou to investice, které někomu mohou připadat přinejmenším podivné, ale když už hezkou kudlu, tak nehledět na peníze. Na takovém noži bych rozhodně zátěžové testy nedělal D dokonce bych si s tím ani neukrojil chleba – ne že by to ten či onen nůž nezvládl ) ale nedělá se to. To je jako kdyby sis koupil poštovní známku za půl mega, nalepil ji na pohled a poslal někomu. Ale pokud by sis chtěl dělat takové testy ve vlastní režii, proč ne – já to ale financovat nebudu, nejsem D-test Z toho důvodu, abych se vrátil k jádru věci, mi připadají ty jejich teleshopingy humorné. Ukazují kus obyčejné oceli vyhovujících vlastností, zpracované v nějaké mamutí sérii, a mluví o tom, jak je to skvělá věc. Určitě někdy i je, ale ne z mého pohledu. A nejen z mého. Jen tomu cosi ještě chybí. Taky z mého pohledu. Je to prostě průmyslová výroba. Zase použiji jedno přirovnání – kup si sériově vyráběné auto. Splní účel? Splní, pokud nejde náhodou o nějaký vadný kus. Jede, smrdí, brzdí, svítí – všechno v pořádku, to od auta chceme. Časem se ojede, začne zlobit, sem tam potřebuje opravu… znáš to. A kup si třeba auto, které vyrobili jako kusovku, nebo v malé sérii. Nedělali ho na výrobním páse, ale dělali ho odborníci, ne zaučení dělníci. Každou součástku vyrobili pro to konkrétní auto, nevzali ji z bedny u toho výrobního pásu. Každou operaci udělali ručně, nejlépe jak dovedli. Dali si záležet. Nehonily je časové normy, ale šlo jim o kvalitu. Jaké bude takové auto? Bude taky jezdit, smrdět, blikat, brzdit, ale… ale bude to o něčem úplně jiném. Bude to prostě jiná klasa, všechno v něm bude jiné. I cena bude jiná, ale to k tomu tak nějak patří. A tak je to ze vším, co se vyrábí buď ve fabrice strojově na nějaké výrobní lince, nebo tak, jak to jde nejlépe. Jaké testy bys třeba dělal na takovém skutečně poctivě dělaném autě? Já osobně maximálně rychlostní test a možná bych si sledoval kolik žere paliva a oleje. Zbytek bych testovat nepotřeboval.
03.03.2014, 03:54
Ano pokud si člověk kupuje damaškové nože určitě nemá potřebu kopovat něco od nich mít na to ty peníze tak si určitě pořídim nějakej originál na zakázku a pro takové účely si dávám nějaké peníze bokem ale mezitim jdu a seženu si i jinou čepel levnější ty hromadně vyráběné abych jí mohl používat a ne jen na ní koukat od toho pak budu mít tu kvalitnější čepel Př. Originál japonskej meč budu mít doma a dragonflye budu mít na houby Ano souhlasim že to přechvalujou až je to k smíchu o tom źádná natož když tam stim vidim toho buřta tomu bych plesknul Jen mi šlo o to že se to nemůže porovnávat s katanou od vietnamců protože to by byla stejná blbost jako to porovnat s originálem a s tim testem na autě souhlasim pak by zbejval ještě crashtest ale nejsem hovado Shrnul bych to tak že sem ještě poměrně mladej a potřebuju se s tim vyřádit a k tomu účelu mi stačej zatim takovéhle věci až budu mít dostatek peněz tak zač nu bejt sběratel
02.03.2014, 20:56
0
Katana v rukách takovýho americkýho buřta, co se zadejchá po jednom máchnutí, mi to video přijde jako vtip
02.03.2014, 21:13
Koupit si „katanu“ v teleshopingu, to je stejný vtip, jako koupit si nezávadnou potravinu v supermarketu ( Obojí je fejk.
02.03.2014, 19:53
0
dobrý krom toho prasete řezník z něho nikdy nebude je špatně naporcované.
02.03.2014, 18:54
0
a nejvíc me dostane když se tím ohaní vyžraný prasata "rádoby" ninjové
02.03.2014, 07:37
1
já mám pocit že Katany se dělají podobně jako damaškové meče tím jak se tam dá více uhlikatá ocel a nízko uhlíkatá ocel se tomu dá vlastnosti obou Materialů ale tady tito katany jsou dělané mám pocit mimo zemi původu takže ono to zas tak věrohodné nebude japonsko má nějaké omezení a kvoty pro historické předměty kde spadá i tato potvůrka ale určitě si to jednou koupím na zloděje to bude perfektní co kdyby mě někdo vyrušil při meditaci pod sakurovým stromem
02.03.2014, 07:36
0
Nodachi bych chtěl.
02.03.2014, 01:57
0
wolwe blije
02.03.2014, 02:00
Spláchni, už máš nasráno přes rantl )
02.03.2014, 01:33
0
Přece i blbec ví, že čím ohebnější řezný či sečný nástroj je, tím je z méně nekvalitního materiálu. Kdybys takhle vohnul kvalitní ocel, tak praskne.
02.03.2014, 01:46
Tvrdá ocel ještě neznamená, že je kvalitní. Litina například, se snadno zlomí, protože obsahuje 4 více procent uhlíku. A je to jen částečně upravené surové železo – šunt. Kvalitní ocel je něco jiného. O kus níž jsem o tom něco v krátkosti napsal.
02.03.2014, 03:15
Pokud se ti ten meč vrátí do původního stavu je to v pohodě horší je když už ohnutej zůstane tak se pozná krám
02.03.2014, 03:45
No, tak to je jasné D ale představ si meče staré 2500 let a víc – ty byly z materiálu, který se dal naohýbat jak jsi chtěl ) To proto, že metalurgie nebyla ještě tak vyspělá. Do hrobů bojovníků se dávaly meče, které se ohnuly, aby je mrtvý nemohl použít jako zbraň, kdyby se vrátil. Někdy jsou ohnuté třeba 4x. Byly z měkkého materiálu, který se vyráběl zhutňováním rudy. Při tomto procesu odchází z kovu uhlík a ocel je měkká. Ono jim to dokonce vyhovovalo, protože takový meč se nedal snadno zlomit, a vzhledem k tomu, že byl pevnější a lehčí než předchozí meče bronzové, byl to pokrok.
02.03.2014, 01:13
0
znam pana, jak se jen psalo jeho prijmeni... jo asi tak nejak Yoshimitsu nebo tak nejak, ten se umel aj propichnout.
02.03.2014, 02:57
jo zlatej Tekken..
02.03.2014, 04:06
Tak za toho sem hrál snad nejraději
01.03.2014, 23:59
0
toto je dehonestujúce, aj keď sú to len repliky Nihonto
02.03.2014, 00:10
Víš, jaký je rozdíl, když dostaneš 16 ran za krk skutečným japonským mečem, a nebo replikou? Při první ráně rozdíl nepoznáš, a pak… Pak už je to jedno (
02.03.2014, 01:01
Zaprvé cold steel je kvalita jedna z největších co může bejt a za druhé koukals jak tim naporcoval to prase?
02.03.2014, 01:29
cold steel, tescoma je spatna ci co??
02.03.2014, 01:30
To jsi vzal kde to s tou kvalitou? Ty vole vždyť je to nějakej US Teleshoping
02.03.2014, 01:43
revenger - Trochu Tě poupravím. Tak především: Cold Steel nevyrábí originální meče. Jsou to „jen“ repliky. To „jen“ je v uvozovkách proto, že jsou sice kvalitní s porovnáním s noži koupenými na tržnici, ale není to ani zdaleka originál. Rozdíl je vidět jak v ceně, tak v kvalitě. To, že sice ohne meč téměř do pravého úhlu, ještě nic neznamená. Není to kvalita „jedna z největších co může bejt“, jak píšeš. Je to jen spotřební kvalita, která se zas tak moc neliší od kvality kuchyňského nože střední třídy. Japonský meč je o něčem jiném. Firma Cold Steel seká strojově stovky kusů za den, japonský výrobce věnuje výrobě jednoho meče i půl roku. Cold Steel používá stroje, japonský mečíř kladivo, ruce a své srdce. Mluvím o výrobcích mečů, které považují obě zmíněné země za svou dobrou kvalitu – jak USA, tak Japonsko. Cold Steel je schopný vydávat kompaktní nerezový meč vystřižený z válcovaného plechu s obsahem křemíku a síry nad 0,6% za špičkový materiál, japonský výrobce by ocel s obsahem těchto prvků nad 0,03% nepustil do výroby. Cold Steel vyrábí svou ocel průmyslově, japonský výrobce si dá záležet a věnuje několik dnů výrobě polotovaru překládané sendvičové oceli, aby měl hotový meč vlastnosti, které Cold Steel nikdy nepochopí, ne tak ještě, aby něco takového dokázal vyrobit. Cold Steel používá ocel vzniklou tavením, s vyšším obsahem uhlíku, vanadia, chromu a křemíku, aby své výrobky mohl ohýbat ve svěráku. Japonská ocel vzniká slinováním železitých písků. Neobsahuje ani vanadium, ani chrom nebo jiné prvky „zlepšující“ kvalitu oceli, To je hodně velký rozdíl už při vzniku samotného materiálu. Je to základ, od kterého se následně odvíjí další výroba a samozřejmě kvalita. Výrobek firmy Cold Steel s tradičním japonským mečem nelze vůbec srovnávat. Na jejich mečích nelze vyrobit ani hamon, musí si ho tam udělat zdrsněním povrchu DDD to je ostuda, že ani nejde popsat jaká! Cold Steel (a jiní, rádoby výrobci „japonských mečů“) například vytváří typické prohnutí meče tak, že prostě ten tvar vyřežou nebo vystřihnou už při přípravě materiálu, kdežto originální meč se tak prohne sám při kalení vlivem pnutí vrstveného materiálu a díky řízenému chladnutí kalené čepele, obalené ve vrstvách směsi jílu, kostní moučky a dřevěného uhlí. A právě toto vnitřní napětí v jádru materiálu navyšuje jeho pevnost a houževnatost a způsobuje to, že japonský meč přesekne věc, o kterou se výrobek firmy Cold Steel přerazí jak shnilý banán. Omlouvám se všem ostatním firmám vyrábějící „japonské meče“ že jsem je nejmenoval. Ale nestojí mi za zmínku, i když vyrábí určitě výrobky kvality typu „jedna z největších co může bejt“, jak vtipně vystihl revenger.
02.03.2014, 02:05
Wolve neříkám že je to original jen to že věci od nich nejsou žádné šmejdy sám vlastim pár nožů ale to víš že bych radši pravou katanu
02.03.2014, 02:19
Mám od nich i katanu – koupil jsem ji spíš ze zvědavosti – údajně nejlepší, jakou dělají. Je to pátý nejhorší kus mé sbírky. Paradoxně ty čtyři horší v pořadí jsou japonské výroby z 2. ww pro nižší důstojníky a pěchotu. Jenže to jsou meče vyrobené jen jako jakýsi odznak vyjadřující ducha bojové tradice. Jsou z klasické oceli s hliníkovou nebo mosaznou tsukou a lakovanou plechovou sayou – prostě válečná výroba. Ten úplně nejhorší je přehlídkový obřadní meč ze začátku 20. století. Je dělaný na efekt a tváří se jako „lepší kousek“ ale je to jen zdání. Má spíše historickou cenu, než cenu kvality – nenávidím ho A naopak, zase paradox, jeden z nejlepších co mám – není to ale dlouhý meč, je to wakizashi, tedy krátký meč, není od japonského výrobce. Je od mečíře, který je vyrábí klasickou metodou – dělá jen jeden ročně. No a samozřejmě že nejlepší kusy jsou obecně originály – Japonsko. Klasika. Ty si člověk zamiluje ))))
02.03.2014, 03:00
Na wolweho pozor.. je to mladsi bracha Hattori Hanza..neradno si zahravat
02.03.2014, 03:10
No jo Japonsko je nej škoda že se tak blbě a nebo za těžký prachy scháněj ale tak nejdůležitější na zbrani je to aby dělala to k čemu je stvořená a něco vydržela a myslim si že meč z toho videa je toho schopnej
02.03.2014, 03:16
Tak k tomu Ti stačí originál plechová mačeta ze zahradnických potřeb za 240 Kč, nemusíš investovat do padělků.
02.03.2014, 03:21
Netušim jestli plechová mačeta by byla tak ostrá a už jen to slovo plechová zní blbě to už radši tuto
02.03.2014, 03:36
Tohle je taky jen plech. Katana je 5 – 6 mm silná, nejde tak snadno ohnout. Originál neohneš skoro vůbec. A ostrá… tahle není o nic ostřejší, než mačeta na zelí. Ono to nejde víc nabrousit, právě díky tomu podřadnému materiálu co se na videu chová jak péro do hodin. Katana, tedy skutečná katana, řeže jinak. Je tady jeden, v této diskuzi, který si u mě doma s jednou katanou hrál ani na to moc nesahal a už po sobě matlal krev ( To ani necítíš, že Ti to jde do těla. Ostří skutečné katany je věc, která nejde popsat.
02.03.2014, 03:51
tak jo priznam se..krvacel jsem jak pubertacka (
02.03.2014, 03:54
Ale puberťačka u toho tolik nenadává
02.03.2014, 04:02
Ano věřim tomu a jelikož sem nadšenec do chladnejch zbraní lituju toho že takovej skvost sem ještě neviděl a nemohl si ho potěžkat a ozkoušet a až teď sem se dostal pořádně k přečtení tvého přispěvku a určitě bych si v životě nedovolil srovnávat dílo mistrů a cold steelu už jen pro to co do toho dali práce a věnovali času do výroby jednoho meče
02.03.2014, 04:03
a o materiálu nemluvě
01.03.2014, 23:23
1
Kvalitná katana a k tomu AK-74, to je efektívna kombinácia.
02.03.2014, 07:41
co se chystáš na Zombie Apokalypsu ?
02.03.2014, 11:25
Viem na koho by som to použil ...:-(
01.03.2014, 22:44
0
z téhle věcičky mám husí kůži vždy, když ji držím v ruce..
01.03.2014, 23:47
Já zase, když mi drží v zádech (
02.03.2014, 03:05
melo tam byt: zaseklou v ruce..
02.03.2014, 03:08
Jednou Ti to nestačilo?
02.03.2014, 03:09
kdyz ja to mam tak rad(
02.03.2014, 03:17
No a kdo to pak má uklízet? (
02.03.2014, 03:20
vzdyt jsem si to uklidil..i stehy jsem si nakonec vytahl.. uz do te ruky konecne chytam i cit
02.03.2014, 03:38
Už bylo na čase )
01.03.2014, 22:08
0
Joo, ten bůček na konci je super
02.03.2014, 01:33
měl jsem strach o tu jeho nožičku když sekal
02.03.2014, 01:47
Bůček na konci to držel jako prase kost. Typoval bych, že kudlu delší než jeho dlaň držel v ruce poprvé v životě.
02.03.2014, 03:14
Lépe bych to snad wolwe už nepopsal
02.03.2014, 03:18
) bylo to na něm vidět. Divím se, že si u toho neublížil.
02.03.2014, 03:33
To jo a nejlepší je jak se u toho vždycky zadejchá
02.03.2014, 03:38
DDDDDD