ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

TGV - pořádně naspídovanej vláček

3802x
Komentáře
11.01.2014, 11:16
0
dobry ele
10.01.2014, 16:49
2
krasnej vlacek, hnusna francie
10.01.2014, 20:15
jj francouzky krásný vyvinutý modrokoký bloncky a typickej francous? negr.
11.01.2014, 11:34
heh, presne! ale slysel jsem, ze ucinili jista antinegerska opatreni. nevim do jake miry to zafungovalo
10.01.2014, 16:46
0
Jestli to chápu správně, tak touhle rychlostí jelo TGV jenom při zkušební jízdě ne? Běžně s cestujícíma jezdí tak max. 350km/h (ne že by to bylo málo). Nebo se pletu?
11.01.2014, 01:20
Ano, je to tak. Speciálně upravený vlak TGV POS č. 4402 na trať Paříž - Baudrecourt vyrazil úterý 3. dubna 2007 v 13:01 a k dosažení rekordu mu stačilo 15 minut. Soupravu V150 tvořily dva motorové vozy, mezi nimiž byly vloženy tři dvoupatrové vozy pro cestující. Měl větší kola a zvýšené střídavé napětí z 25kV na 31 kV. Motory pohánějící tři podvozky měly výkon přes 25 000 koňských sil. Rychlostního rekordu 574,8 km/h dosáhl u vesničky Passavant-en-Argonne, vylepšil tak svůj vlastní rekord 553 km/h z téhož roku. Vzhledem k vysoké provozní rychlosti, která při přepravě cestujících dosahuje kolem 300 km/hod., jsou pro tyto vlaky budovány vysokorychlostní tratě bez úrovňových křížení a s mimořádně velkými poloměry oblouků (v současnosti přes 7000 m). Oficiální maximální rychlost se v běžném provozu pohybuje kolem 320-350 km/h.
10.01.2014, 16:24
0
Tohle video je starší, než vynález parního stroje.
10.01.2014, 15:30
0
Sbírat vedle takových kolejí maliny a tohle okolo projet, tak tě to roztočí, že se zavrtáš do země.
10.01.2014, 15:43
žádnej strach, páč leknutím tu jámu okamžitě promažeš a snadno vyklouzneš ven
10.01.2014, 10:33
2
je to sice hezké ale nikdy to nebude jezdit. Po jedné jízdě je nutno vyměnit sběrač, rychlost je použitelná jen na pár částech tratě a navíc dochází k velkému opotřebení tratě i vlaku. Je to sice hezké ale je to stejné jako supersport. Taky nikdo nejezdi s lamborgini každej den do práce, protože se to prostě nevyplatí. Proto jsou megnatické vlaky které nejsou v kontaktu s dráhou a neopotřebovávjí ji.
10.01.2014, 11:14
LOOOOL Ale ona ta magnetická dráha je "trošku" nákladnější, a chladit supravodič taky není nejlevnější, a opotřebení sběrače to neřeší kočičáku.
10.01.2014, 12:58
maglev má sběrač?
10.01.2014, 21:21
1. Nemá sběrač. 2. Kde je video s tou listonoškou kua?
11.01.2014, 13:56
takže když nemá sběrač tak se dost ušetří jak na dráze na sloupech a vedení tak na lokomotivě. Nevím co po mě chceš s listonoškou.
11.01.2014, 14:34
1. Až na to že celá dráha musí obsahovat cívky, popřípadě supravodivé cívky, a ty musí být napájeny z vedení které je v dráze, což tu dráhu "trochu" prodraží. To bude taky důvod toho proč je na světě tolik drah pro maglev. 2. Listonoška, cituji Equilibrium z diskuze pod teorií duté země: "Říkal jsem mu, že je dobrej oldschoolák, že si měl raději koupit kvalitnější pokouřeníčko a na holky se podívat doma zadara na internetu. Je jich tam plno, včetně naší listonošky."
11.01.2014, 14:36
Mimochodem vedení musí být kabelové a jak jistě víš tak VN kabelové vedení je mnohem dražší než holé vedení.