ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Průvodce Matrixem!

4289x
Komentáře
09.11.2012, 21:01
0
Vydržel jsem to do chemtrails. Větší sračky snad ani nejdou vymyslet. Jo jo, logické myšlení (matematika, fyzika...zmíněná na začátku) bolí co?
10.11.2012, 00:24
Chemtrail už jsou dneska naprosto prokázaná realita. Elovi jsem tady posílal odkaz na velmi dobrej dokument o tom. akorát tu chemtrail nejsou primárně aby nás otrávili, ale na to, aby mohli s haarpem ovládat počasí.
09.11.2012, 00:44
0
Dobrý. Svět je ve zkutečnosti trochu jinej, než jakej nám ukazují média. Já jako jedinečná entita nemám v tomhle světě pod kontrolou téměř nic - počínaje potravou (nevím jestli mi víc škodí, nebo je ještě zdrojem energie) a konče využitím své energie (musím pracovat, abych měl prostředky pro "slušný život&quot. A teď co s tím? Sice jsem si toho vědom, ale že by mi tahle informace nějak pomohla říci nemohu. Naopak podle přísloví: Čím míň víš, tím líp spíš"! ..závidím dětem jejich čistou a prázdnou mysl, a je mi jich líto, že o ni časem přijdou. Aneb jak řekl Cimrman - "..můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory. Ale to je asitak všechno co proti tomu můžeme udělat!"
09.11.2012, 00:57
A tohle přesně chtěj, aby sis myslel! 50% lidí tohle ani nenapadne a dalších 30% přemýšlí přesně takhle. To máme 80% lidí, kteří jsou odevzdaní a smíření s osudem, který jim připravil někdo jiný. Proto má 80% populace na planetě ze života v podstatě peklo. A to je to, co se od 21.12.12 do roka změní. Přesně to se otočí a díky tomu se zachrání i těch 20% zabedněnců. Už jsme s nima tu hru hráli moc dlouho, a to magický datum neoznačuje konec světa, ale přesně naopak. Jak říká jedno máyské přísloví: Čemu housenka říká konec světa, tomu motýl říká transformace. A přesně tahle transformace přichází. Svět se probouzí a už je to prostě cítit.
08.11.2012, 23:54
2
Hele,nemá cenu rozepisovat,kdo ví,tak ví,kdo en,tka nepochopí.. Ve skutečnosti to mají celé pod rukama Ilumináti...,šťourám se v tom delší dobu..tady takové delší video pro zamyšlení s mezerou,tu je potřeba odstranit http://www.youtube.com/watch?v=QNPKq sAjpV8&feature=youtu.be
09.11.2012, 00:50
To jsem chtěl jít spát a nakonec jsem zkejsnul u toho videa. viděl jsem ho kus a je to teda pecka. Díky za doporučení. Zítra na to mrknu na celé.
09.11.2012, 01:20
No já teď z těch poznatků co tu mám musim vyzjistit,kdo je ,nebo co je RAIN MAN a jakou má spojitost se slovem umbrella ...
09.11.2012, 15:22
???
09.11.2012, 15:47
no teď mluvím přímo a pouze k Iluminátům,protože mají nejvyšší vliv ve všech sférách.
09.11.2012, 16:22
Ajo, už chápu, ty ses vyjadřoval k tomu videu o hudebnímu průmyslu.
09.11.2012, 19:13
jojo přesně tak
10.11.2012, 00:25
No já to pochopil tak, že rain man je jiný výraz pro ďábla a se slovem umbrella asi nemá spojitost. I když taková Umbrella Corporation....
17.11.2012, 23:25
Jelikož jsem vědec, tak z abych byl objektivní, přinutil jsem se zkouknout komplet celé odkazované video. Větší snůšku blábolů a nesmyslů a vykonstruovaných závěru na základě z kontextu vytržených prohlášení zfetovaných "umělců" jsem neviděl. Vždyť to nikdo s oprávněním vlastnit občanský průkaz nemůže myslet vážně. Jacsona zabili prože nestihl konvertovat k islámu? WTF? Roboti jsou ve filmech zlidšťováni aby se lidé cítili jako stroje? WTF? Jediné na koho to může působit jsou dle mého názoru lidé neschopni vytvořit si svůj vlastní názor na svět kolem nich. Samozřejmě, že většina lidí z toho vyroste a ti co ne, tak jim přeji, aby je nedostihl Rain man s deětníkem ať už jsi pod tím představují cokoliv.
08.11.2012, 22:53
0
dadadavid: musíš uprostřed toho odkazu smazat tu mezeru, tady to automaticky láme odkazy, aby nešly rozkliknout.
08.11.2012, 20:10
0
Jo a jak jsem minule posílal ten odkaz na to celosvětově zakázané video na youtube (s vyjímkou ruska), tak jsem ho asi poslal nějak blbě, není mrtvé. Takže: http://rutube.ru/video/604d8dd9b61d8c4bd7b58406856af91c
08.11.2012, 22:42
Nefunguje to..chyba 404
08.11.2012, 22:43
Tak jsem se koukl na to video o islámu a zase tak moc mě to nepřekvapilo. To, že je Evropa permanentně pod náporem islámu, je jasná věc. To jen zdejší multikulturalisté se snaží tento fakt zastírat a krmí nás nehoráznou lží a do nebe volajícími bludy. Ano tomu zlatému věku jsem vzhledem k povaze zdejšího islámu nevěřil – nemít ropu, pořád by kočovali na velbloudech pouští, protože jsou po technické stránce naprosto neschopní. Jen pořád nechápu, jakým způsobem tahle proislámská politika zapadá do jejich snah o nastolení NWO. Já už se lekl, když jsi psal, že je všechno jinak, že začneš vytahovat ty nesmysly o tom, jak jsou mírumilovná kultura a jak jen my se chováme jako hovada. Jen jedna věc mně není až tak – s tím pozitivním vztahem křesťanské kultury k antickému odkazu bych to neviděl až tak růžově. Jak se chovali oni k jinověrcům známe z ranného středověku moc dobře. Stejně tak řádili jezuité v našich zemích, za zmínku stojí i jak fanaticky ničili všechny májské knihy a pozůstatky jejich kultury. Nechce se mně věřit, že by ti samí svorně bránili pozůstatky egyptské, řecké a římské kultury. V Evropě dostávali pohané taky dost na frak a křížové výpravy nebyly vedeny jen na Blízký východ, ale i na sever do evropských destinací, proti Husitům, pohanům na Baltu apod. A ani křesťané mezi sebou nevykazovali zrovna mírové tendence, vždyť celý středověk byl jedna velká válka. Ona je ta nenávist a intolerance zakořeněná v monotheismu jako takovém. Co jiného čekat od náboženství, které sebe považuje jako jediné správné, vyvyšuje se nad ostatní a neuznává ničí pravdu. To s monotheismem přišla na svět náboženská intolerance, duchovní nesvoboda, násilné konverze a podobná zvěrstva. Stejnou paralelu s dobyvačným islámem vidím v dobývání Ameriky a Austrálie Evropany. Jelikož na východě měli v islámu tvrdou opozici, tak se zaměřovali na západ a nebo pak dálný východ. To video z rutube si pustím zase někdy příště, dnes už by to na mě bylo moc informací najednou a už musím jít chrápat.
09.11.2012, 00:05
Ty vole já se z toho rutube poseru každopádně jsem zjistil, že t os tím zákazem není tak horký , takže tady je http://www.youtube.com/watch?v=0Is3z3_zrMg
09.11.2012, 00:11
Jinak co se islámu týče, tak já znám jeho historii a kdysi jsem četl úžasnej článek, kde jeden specialista popisoval, jak se vzdali rozumu. Kdy došlo k tomu, že zavrhli přemýšlení a upnuli se k tý nejjednodušší ale největší sračce. Proto jsou tak silní, protože nepřemýšlej a maj v sdrcích jenom nenávist. Jejich cíl je nastoli celosvětovej chalífát, ale nevědí co potom, protože jim jejich víra zakazuje vědu, takže by se neměli kam vyvíjet. Ale díky tomu jsou silný a oblbujou masy, který si chtěj život ulehčit. Já jsem samozřejmě vždycky věděl co jsou zač, ale líbilo se mi, že tady vysvětlil jak to bylo s těma všema prklínanejma křížovejma výpravama proti muslimům v tom to pro mě bylo klíčový. A taky to vysvětlení doby temna, protože to nedávalo smysl. Mě je vždycky do breku když si uvědomím, jaký práce muselo dát dohromady Ashurbanipalovu knihovnu, nebo všechny ty ostatní, včetně májskejch jenom proto, aby přišli nějaký kreténi a všechno jedním škrtknutím zničili. Takovejch tisíc let vědomostí v háji jen tak pro lidskou pýchu. Ach jo, ale asi všechno mělo bejt tak, jak se to stalo, protože jsme se dostali teď sem, abysme se vyvinuli. Vzhledem k tomu, že smrt neexistuje, tak až se všichni povzneseme, tak budeme čerpat ze všech těch hrůz a budeme učit celej vesmír jak se to dělat nemá v tom budeme nejlepší. Kadopádně máme stejně všechny informace uložený v naší DNA, jen se k nim dostat.
09.11.2012, 15:21
Ještě k tomu předchozímu komentáři, včera jsem ho psal pozdě večer a už jsem se na něj tolik nesoustředil. Jen jsem chtěl ještě poznamenat, že ten rozpad Římského impéria vlivem muslimských expanzí spíše než rukou barbarů bych viděl reálně, jen se nedomnívám, že by došlo k zániku antické kultury až v téhle době. Křesťanský odpor ke všemu pohanskému a všemu, co odporuje bibli, je dobře známý (zvláště vůči Římanům, kteří je v jejich prvopočátcích tak krutě potírali), tudíž nepředpokládám za reálné, že by tolerovali pohanské vědění. A k islámu tolik: každému musí být navýsost jasné, že náboženství, jehož zakladatel během pár desítek let tak krutým způsobem dobyl tolik území, nemůže být mírumilovné ani omylem. Jak může někdo kázat o lásce a přitom rozsévat smrt? To nejde dohromady. Zatímco Ježíš údajně uzdravoval, mohamed jen plenil a zabíjel a ti pošahanci mohamedánští ještě budou z těch jejich fousatých hub kecat, jak to byl hodný a spravedlivý člověk. Soudě dle jejich morálky evidentně ano. A tuhle morálku tak vehementně podporujeme v Evropě a ještě jim stavíme jejich ďáblovy svatostánky. A právě v návaznosti na tohle téma jsem se chtěl zeptat, jaké máš představy o průběhu této duchovní transformace, jelikož tahleta fanatická individua na ni rozhodně připravena nejsou. Něco jako soucit, láska, pochopení, tolerance, respekt a uznání jsou vlastnosti pro ně naprosto cizí. Ono se lehce řekne šířit dobro a lásku, ale láska jako taková se v historii již mnohokrát ukázala proti zlu slabá. Stejně tak jako trpí současní Evropané na svoji humanitu a vstřícnost vůči agresivním imigrantům, kteří v našich ústupcích nevidí nic jiného než slabost. Silnou zbraní zla je absence slitování a svědomí. Zatímco dobro bere ohledy a tím se činí slabé, zlo jde přes mrtvoly a před láskou jen tak dobrovolně nepoklekne. To povznesení se na astrální úroveň pořád nějak neberu, spíš bych to viděl na pozvolné prosycování duší dobrem nebo tak něco. Jo a k tomu dokumentu o Celosvětové revoluci se vyjádřím asi až někdy příště, protože teď přes víkend nebudu mít moc času. Předběžně jsem si to proběhl a je tam pár věcí, o kterých bych se rád rozepsal. Pro jistotu jsem si to stáhl do PC, kdyby to někdo z youtube stáhl. Je to tam zatím necelé dva měsíce.
10.11.2012, 00:46
Máš pravdu Ele. Když proti sobě postavíš Ježíše a Mohammeda, tak je to přesně jako absolutní dobro proti absolutnímu zlu. Mohammed prostě neudělal nic dobrého a nejvíc mě dostalo kdy jsem četl nový zákon, už s těmito znalostmi o islámu a tam před ježíše předvedli ženu, která smilnila, aby jim potvrdil, že jí mají ukamenovat jak byli zvyklí (jako muslimové) a on jim na to řekl, že kdo je bez viny ať první hodí kamenem. Tuhle větu lidi znají, ale ten kontext je tak silný, že to obrací muslimy na křesťanství. Potom co jsem se naučil pokoře jsem pochopil, že je nemůžu nenávidět. Oni se prostě narodili do světa, kde vládne tenhle paskvil a přizpůsobili se. Křesťanství se vyvinulo, ale taky je o 800 let starší než islám, tudíž islám je svým přístupem 800 let pozadu. Nemůžeme se na ně zlobit, protože oni prostě jednají nejlépe jak dovedou, to že je to totálně špatný je věc druhá. Co se tý transformace týče, tak podle jedný teorie a vlastně i podle bible nastane vytžení. Tzn. že ti co mají v srdci lásku, tak převibrují na novou zemi ve vyšší dimenzi, kam už převibrovalo hodně zvířat (tím jak vymírají, tím že třeba po japonské tsunami se nenašly skoro žádné mrtvoly zvířat atd.) a ti ostatní, kteří nepřevibrují to tady dojedou pěkně do konce, kterej už nebude trvat dlouho. Svět se mílovými kroky řítí do třetí světový války, po který bude poslední soud. Stačí se podívat na blízký východ, irán, KLDR, atd. vře to a celý svět zbrojí více než kdy předtím. Tady to prostě nedopadne dobře, ale všechno je to jeden velkej plán a vzhledem k tomu, že duše je nesmrtelná, tak to tak nevadí, protože až se všichni ti muslimové povraždí, tak pochopí, jak nesmyslné to bylo a nakonec to dobro zvítězí. Naše planeta je prostě taková laboratoř, kde se chtělo zjistit, jak to vypadá, když se člověk odpojí od zdroje. Celý vesmír musel poznat všechno to zlo, které nás potkalo, abychom se z toho nakonec všichni poučili. Nevěřím, že je prostě jenom tady a teď a po smrti tma a konec. To by nedávalo smysl a vesmír je něco tak neuvěřitelnýho, že to zatím nemůžeme pochopit.
17.11.2012, 12:58
S první polovinou tvého komentáře bezvýhradně souhlasím, nikoliv však s tvým závěrem. Nejdřív píšeš o tom, jaká je neskonalá škoda, že rukou náboženských fanatiků padlo tolik mocných říší a bylo zničeno tolik cenného vědění (odkaz antiky, říše střední a jižní Ameriky), a potom tady píšeš o pokoře a odevzdání se osudu, což je v přímém rozporu s původní myšlenkou. Nyní se musíme poučit z minulosti a nedopustit další ničení v rukou náboženských fundamentalistů, tolerovat fanatiky je nejhorší cestou do pekel. Píšeš o tom jako o nevyvratitelném faktu, ale zatím jsou všechny důkazy pouze na bázi domněnek a předpokladů, ale nic konkrétního, na jehož základě by se daly stavět závěry. Navíc tuto doposud neprokázanou teorii spatřuji jako nebezpečnou, a to z důvodu, že odpoutává pozornost lidstva od závažných problémů. Nenutí nás nijak potírat zlo, jen hledá cestu úniku do jiných lepších světů. Místo snahy o změnu převládá zbabělý únik. Přijde mi to jako rezignování nad útrapami světa a upnutí se k imaginárním cílům. Je třeba se raději zaměřit na to, jak věci změnit k lepšímu. Zlo se nedá opomíjet. Historie mnohokrát prokázala, že samotná láska je proti zlu slabá. Proto spatřuji závažné nedostatky i v onom ježíšovském „Ty po mně kamenem, já po tobě chlebem“ či v principech karmického zákona. Však ono to nějak dopadne a zlo bude nakonec potrestáno. Jenže nebude, pokud tomu sami nedopomůžeme. Jde jen o odsouvání problémů – co nedokážou vyřešit lidi samotní, přenechají na nějaké formě osudu. A ohledné té transformace a převibrování do vyšších dimenzí: Proč tedy neexistují po světě případy, když se tolik lidí oddává všelijakým mírovým meditacím, channelingu apod. Píšeš jen o zvířatech, protože ta nejsou nijak evidovaná a těžko se jejich mizení dokazuje, ale u lidí se nic takového neděje a popravdě pochybuji, že se oním překlenutím tohoto magického data něco změní. Podstatné důkazy, které by mě přesvědčily o pravděpodobnosti této teorie, jsem tedy prozatím nezískal. Ten konec už není nikterak doložený, to už beru jako čirou literární fikci, než seriózním vědeckým bádáním.
08.11.2012, 18:18
0
Slyšel jsem teorii, že některá z těchto skupin vyvinula vir HIV jako nástroj k redukování populace na Zemi. Vypustili hiv v africe, kde žije nejvíce "nepotřebných" lidí a funguje vlna cestování do celého světa. Vir byl vymyšlen tak aby odstraňoval postradatelné: narkomany, homosexuály, chudé atd.
08.11.2012, 18:24
Těžko říct, kadožpádně velmi efektně vystřídal mor, kterej redukoval populaci předtím.
08.11.2012, 19:18
I o tom jsem už slyšel. Ve světle kauzy prasečí chřipky se mně to nezdá až tak nereálná hypotéza. Na každém šprochu pravdy trochu.
08.11.2012, 19:26
no v jednom díle toho Ancient Aliens se zabejvaj právě morem a jsou tam dost zajímavý informace.
08.11.2012, 19:33
No zase se mně nezdá, že by úplně všechno bylo jinak, než je nám prezentováno. Spíš mně připadne, že se snaží za každou cenu všechny historické události překroutit k obrazu svému, aby zapadaly do jejich teorií. Není možné, aby úplně vše bylo jinak a na všechno by lidi skočili.
08.11.2012, 19:37
Ne, tam se zabývají třeba tím, že lidé v té době říkali, že předtím, než vypukl ve vesnici mor, tak že viděli za vesnicí černě oděnou postavu s něčím, co vypadalo jako kosa, máchalo to kolem sebe a vycházel od toho takopvý mlžný opar, který zahalil tu vesnici a pak tam vychcípali na mor. Od té doby vznikl obraz smrtky s kosou. Takže oni se zaměřují na tyhle různé detaily, na svědectví těch lidí, co se nám dochovaly atd.
09.11.2012, 15:29
Teď jsem si vzpomněl, ohledně toho AIDS jsem onehda četl v nějakém časopise zajímavý článek. Prý jsou více smrtící podávané léky, které mají spoustu účinků, než samotná nemoc. Vyjadřovala se k tomu nějaká žena, co provádí přírodní léčení a prý dosahuje lepších výsledků než medicína. A taky spoustu konspirací o tom, že lék či vakcinace proti AIDS je už dávno známý, ale nechtějí ho pustit ven. Bylo to tam docela rozepsáno, ale už si to nepamatuji a nechce se mně to teď nikde hledat, ani psát nějaké bludy, nemám na to čas.
08.11.2012, 17:57
0
A Grogymu: Věřím na nějakou obdobu NWO, ať už to Historie ukázala, jak snadno se nechají lidé pít mocí a bohatstvím a co za zvěrstva dokáží provézt k dosáhnutí ještě větší moci, neb s jídlem roste chuť. Vždyť OSN, organizace tak hojně zneužívaná k prosazení zájmů pár elit, je prvním krokem ke světové vládě. A prostřednictvím mediální propagandy a manipulace veřejného mínění dosahují celkem snadno a bez větších problémů svých zvrhlých zájmů, protože to, jak zdegenerovaná je naše civilizace v posledních letech a jak si nechává pošlapávat základní práva a svobody, rozhodně nemůže být projev spontánního vývoje. Teorie o chemtrails se mně zdá jako dosti nepodložená a vycucaná z prstu, nicméně sami produkujeme v průmyslové výrobě do vzduchu tolik škodlivých látek, že nějaké chemtrails by už tomu moc nepomohly. Stejně tak popisy mimozemšťanů se mně zdají jako dost sci-fi. Ano, na mnohých starých rytinách a starých textech lze snadno rozpoznat náznaky mimozemského kontaktu s naší planetou. Na druhou stranu lidská obrazotvornost je dosti vyvinutá a kdo ví co staří rytci v extázi drog vyryli, vytesali, napsali za bludy. Toho se mohlo chytnout pár senzacechtivých maníků a případ je na světě. Spíše by mě zajímal zdroj starověkého vědění, protože to, co věděli Egypťané, Sumeřané a Májové o technologiích, stavebnictví a především o vesmíru, vůbec neodpovídá úrovni jejich vývoje. Existence fenoménu UFO je neoddiskutovatelná, ale spíš myslím, že půjde o tajné armádní stroje, které mají zůstat lidstvu utajeny. Technický pokrok v posledních staletích je skutečně ohromný, ale nevidím důvod, proč všechno z toho házet na mimozemšťany. Kruhy v obilí – to je skutečně velká záhada. Mnohé byly prokázány jako podvrh, ale šlo o ty nejjednodušší. Jak vznikly ty nejpropracovanější a to z okamžiku na okamžik, aniž by byly zpozorovány nějaké přístupové cestičky, to je vážně záhada a rozhodně jde o projev něčeho, co zatím nedokážeme pochopit, ale jestli mimozemšťanů, čert ví. K HAARPu se vyjadřovat nebudu, nepovažuji se za natolik zdatného technika, abych mohl jeho účinky rozsoudit. Nicméně zemětřesení, povodně, požáry a tornáda jsou přirozené přírodní projevy a jestli v posledních letech nabírají na síle, spíš bych v tom viděl jednak v mediální propojenosti světa, jednak v neoddiskutovatelných klimatických změnách, za které může jistojistě člověk, ač v dějinách je prokázáno, že mnohé extrémní klimatické výkyvy probíhaly i v minulosti, spíš to načasování s dobou pro průmyslové revoluci, kdy se začalo do vzduchu vypouštět enormní množství zplodin. To o přechodu na vyšší kvantové úrovně, vibrace a hologramy už beru jako čisté (navíc ne zrovna moc uvěřitelné) sektářství (neuvedeš-li k tomu nějaké relevantní vědecké podklady), nicméně má-li to posloužit jako stimul k povzbuzení lidstva a zakořenění lásky v dnešní zdegenerované, nenávistí posedlé společnosti, a ne k čistě zištným důvodům pár sektářských pošuků, tak s těmito snahami nezbývá než souhlasit. A ty rady nakonec: s některými bych souhlasil, na tom nevidím nic tak špatného, snad jen s tím sluncem bych byl v dnešní době Ozonových děr opatrnější. Hlavně nepiš, že ozónové díry jsou jen kamufláž, aby se lidstvo efektivněji chránilo před Sluncem a nemohlo tak čerpat jeho positivní sluneční energii. „Celá ta historie včetně křížobvejch výprav atd. byla ve skutečnosti jinak, než se nám předkládá“ – to by mě zajímalo, můžeš-li se o tom buď dnes, nebo jindy u jiného videa někdy rozepsat a nebo ještě lépe, uvézt nějaký zdroj?
08.11.2012, 18:09
*uvést
08.11.2012, 18:10
S radostí Ele. Za prvé co se chemtrail týče, tak jsem byl taky skeptickej a zdálo se mi to až moc hardcore, než aby to byla pravda. Pak jsem viděl pár dokumentů a začlo mi to dávat smysl. Například tenhle dokument sám o sobě stačí, protože je v něm spousta důkazů a argumentů jak poznat, který zemětřesení a tornáda jsou přírodní a který ne, protože při zásahu haarpu se mění atmosféra a je to v tom poznat. http://www.youtube.com/watch?v=ZdwRjYXTvQQ&feature=plcp K těm jinejm frekvencím se dá jednoduše dostat, kdybys cíleně požil ayhuasku nebo LSD, správně se stimuloval a navodil ten správnej stav, protože tyhle věci pomáhají otevírat vědomi, nikoliv ho oblbovat. Navíc nejsou nijak nebezpečný, pokud člověk ví co dělá. Dá se naučit i astrální cestování, kdy člověk vědomě opustí své fyzické tělo a může cestovat po celé planetě i vesmíru, mluvit s mrtvými, nebo právě potkat nějaké mimozemšŤany, kteří se pohybují v těch dimenzích. Tuhle astrální projekci používali američani už za studený války k prozkoumávání tajnách ruských základen a hledání rukojmí. Takže ty dimenze tu jsou a spousta vědců už jejich existenci dokázala. Ozónový díry jsou podle mě důsledek právě manipulace s počasím pomocí chemtrail a haarpu, čili jen naše chyba a určitě bych to nepodcěňoval. A tu pravdu o muslimech a křižácích jsem se dozvěděl před pár dny a dost mě to šokovalo, protože víš jakej na to mám názor z předchozích videjí, kdy jsme se bavili o muslimech. Ale tohle video je od chlapa, co zasvětil život studiu antické historie a taky one "doby temna" a závěry se kterými přišel jsou naprosto brutální a nemám důvod jim nevěřit, protože to dává mnohem větší smysl, než to co se nám snažej namluvit. Viz tedy tohle: http://gatesofvienna.blogspot.cz/2012/11/a-rosetta-stone-for-bill-warner-part-9.html
08.11.2012, 18:20
Na to astrální cestování není potřeba žádný stimulant, dá se toho dosáhnout naprosto vědomě a je to velmi podobné stavu těsně před smrtí. A rozhodně to není absolutně nijak nebezpečné, nejdřív jsem měl zažito že je, ale pak jsem se dostal k informacím, co to vyvrací. Smutný je, že do těhle "okultních" věd američani cpou už 50 let neuvěřitelný peníze, protože vědí, že je to skutečné, ale jejich "oficiální" vědci to na veřejnosti haněj a dehonestujou. A co se těch znalostí egypťanů, sumerů, máyů, aztéku atd. atd. týče, tak správně píšeš, že nechápeme jak je mohli získat. A přitom všichni naprosto stejně píšou ve svých textech na zdech chrámů, že jim ty znalosti přinesli bohové z hvězd. Např. sumeřané píšou naprosto konkrétně, že přiletěli ve svých létajících strojích, sestoupili na zem, bydleli s nimi a učili je. Rozmnožovali se s jejich ženami a když usoudili, že už toho vědí dost a že nastartovali tu epochu tak, aby se mohla vyvíjet sama, tak pro ně zase přiletěly ty stroje a oni v nich odletěli. dokonce se dochovaly detailní manuály popisující technologickou strukturu těch strojů atd. A tohle se provazuje ve všech těch kulturách, akorát že tenkrát neměli dost slov a takový způsob přemýšlení, aby to co viděli na vlastní oči mohli nějak popsat. Takže to popisovali slovy, která znali, jako létající had, nebo drak, který přiletěl s ohněm a přistával v hlasité bouři. To už prostě nemůže bejt víc jasný, ale místo aby alespoň dočasně vědci uznali tohle, tak radši řeknou že nevědí, jak ty vědomosti získali, nechají to bez vysvětlení a jede se dál.
08.11.2012, 19:30
Na ty dokumenty se podívám. Musíš uznat, že pokud by to vše byla pravda, úplně by to narušilo chápání dějin a představy o našem původu a účelu naší existence, navíc by to podlomilo rigidní dogmata všech církví a v konečném důsledku by to vyvolalo tak silné socio-politické změny, které raději ani nechci vědět, v co by vyústily. Tudíž se nemůžeš divit, že se k tomu všichni staví tak skepticky. A pak je tady taky ten rozměr sektářství. V dnešní době prostě člověk nemůže věřit nikomu a ničemu a tohle se zahlodává do našich představ fungování věcí kolem nás příliš hluboko, než abychom to mohli tak snadno pojmout jako fakt.
08.11.2012, 19:43
Je to tak, jenže to je právě ten problém. Že se k těm lidem t informace nikdy nedostaly proto, aby si ti nahoře udrželi svojí moc. Já myslím, že teď přijde ta největší změna právě i proto, že poprvé v historii je planeta plná lidí, kteří jsou v podstatě nějak vzdělaní a chápou technologie. Takže poprvé budou chápat mimozemšťany jako cizí rasu a ne jako bohy, jak je chápali naši předkové. Např. máyové právě spjovali konec dlouhého počtu právě s tím, že se na tem vráti bůh Bolon Yokte, který je naučil všechno co uměli. Takže celý dějiny byly k tomu, aby nás dostali do týhle pozice a až přiletěj, tak se uvidí, jak se k nim celá populace postaví. Určitě nestojej o to, abychom je měli za bohy a v tom vidím ten cíl. Takže já věřím, že ještě za mého života konečně poznáme pravdu takovou jaká doopravdy je.
08.11.2012, 20:08
Tak mě právě dostalo to finále.Dlouho jsem tomu nevěřil,ale s odstupem času a díky stejnejm pozorováním odjinud mám jasno,že to bylo něco,co sem nepatří.Pak jsou věci,který občas proživám,který nechápu a jdou sami mimo moji vúli,ale to je hodně psycho a není to na povídání.
08.11.2012, 20:32
Tady se můžeš svěřit s čímkoliv. Tohle je pro všechny natolik ujetá debata, že ti stejně nikdo neuvěří a bude si myslet, že sis dělal prdel. A nebo (a to spíš) se to krom mě a Grogyho nebude chtít nikomu číst. Já osobně kontakt s čímkoliv, co by se dalo připodobnit UFO, neměl, ani s kruhem v obilí, ale pár předtuch, vizí a různých neuvěřitelných záhad jiného ražené už jsem zažil. Možná jsem si to jen špatně interpretoval, možná taky ne.
08.11.2012, 20:40
To beru,ale bohužel nejsem na PC,a přes mobil to jde naprd.Delší povídání mi to sem nepustí.Bohužel.
08.11.2012, 17:23
0
Duchcat: Proč by US patrioti nechali zařvat 3000 vlastních lidí? Právě pro ten jejich patriotismus takto bylo učiněno. Patrioti jsou řadoví občané, kteří o ničem neměli ani tušení a taky podle toho reagovali, když ve jménu boha volali po válce proti arabskýmu světu, ne však těch pár oligarchů, kteří to vše zosnovali ve svůj prospěch a kteří by za pár $ prodali svoji zemi i svoji rodinu klidně do rukou ďábla. Ostatně nebylo by to poprvé, co by uplatnili tuhle metodu: co potopení Lusitanie jakožto záminka pro vstup do 1. světové války? Co Pearl Harbor, o kterém Američani dobře věděli a v inkriminovaný den útoku stáhli z přístavu všechny důležité letadlové lodě? Průmysl USA je vybudován do značné míry na zbrojení a když skončila Studená válka, někde musí mít odbyt zbraní. Kdyby ze dne na den ustaly na světě všechny války a ozbrojené konflikty, tak se jejich už tak podlomená ekonomika zhroutí. Nemluvě o jejich válečném upevňování ekonomického vlivu po světě. Taky jsem antikomunista, možná ne tak zatvrzelý jako ty, něco positivního by se na tom systému rozhodně najít dalo, ale to ještě neznamená, že budu bezvýhradně vzhlížet ke svým kapitalistickým modlám a stát za každou cenu na jejich straně, i kdyby s čertem na koštěti lítali. Netvrdím, že to nutně muselo být tak, jak je, třeba tvrzení o falešných letadlech beru jako nepovedený žert. Co by na to asi řekli pozůstalí obětí inkriminovaných letů? Připouštím každý relevantní názor, který má nějakou váhu na to, aby se na jeho podkladě rozvíjela další diskuse, ale mnoho faktů, které nám neochvějně servírují média, je přinejmenším hodně diskutabilních. O účinnosti mediální propagandy si snad nemusíme povídat. Stačí se podívat na to, jak zkreslený pohled má svět na situaci cikánů u nás. Filtrací nevhodných informací to vypadá, jak jsou u nás chudáčci utlačováni, umírají hlady a že útoky molotovy jsou zde na denním pořádku. Oba se jistě shodneme, že tak tomu skutečně není. Stejným způsobem nám je ale zkreslována např. situace ne Blízkém východě. Jsem ostře proti islámu, té agresivní tmářské rozum zatemňující ideologii, a právě proto jsem proti bezhlavým intervencím do jejich zemí, jelikož ty islám jen podporují, radikalizují. Teroristé Al-Kaidy jsou označováni za utlačované rebely, bojovníky za svobodu a podobné žvásty. Celé tohle Arabské jaro je podvrh, viz. situace v Egyptě, bojovali proti diktatuře a nakonec 80 % lidí zvolí ještě tužší režim - islamisty, kteří usazují o zboření pyramid, absolutní zákaz alkoholu a oddělené pláže podle pohlaví. Až jim tam z těchto důvodů přestanou jezdit turisté, jejich ekonomika postavená z velké části na turismu, se zhroutí a teprve budou litovat svého jednání. Ale to jsem odbočil od tématu, zpět k útokům. Kdyby nechali obětovat 3000 lidí tady u nás v ČR, u zdegenerovaných apatických ignorantů, tak povede maximálně DSSS pár demonstrací, pár lidí se popere, dlažebníma kostkama rozbije výlohu, jeden nácek před mešitou probodne kuvbary, zbytek lidí si zaplivá u piva nebo na zvrácených a život jde dál ve starých kolejích. To je ten důvod, proč zrovna v USA bylo toto jednání účelné. Navíc mnoho důkazů tomu nasvědčuje: způsob zhroucení obou budov WTC skutečně nasvědčuje řízené demolici. I kdyby byly žárem z nádrží letadel přetaveny nosníky, logicky by se nezřítil tak, jak se stalo, tedy sám do sebe. A rozhodně ne oba dva a v obdobném čase. Jak píše Grogy: takový žár, že to rozškvařilo i kovovou konstrukci, ale našli se tam nepoškozené pasy teroristů. To je taky na pováženou. Náraz u Pentagonu, kde nebyly nalezeny takřka žádné trosky, je úplně za vlasy přitažený. Stejně tak okamžitá reakci a zaji?
08.11.2012, 17:23
tak dobře vím, že bez naší pomoci si ti pošahaní arabové nedokáží ani zavázat tkaničky, natož nějací afghánci z jeskyní. I ta Al-Kaida je produkt USA z dob sovětské intervence do Afghánistánu. Ke Grogyho tvrzením se stavím značně skepticky a zatím mě o mnoho věcech nepřesvědčil, ale zrovna konspirace 9.11 je podle mě podepřena tolika argumenty i nestrannými posudky stavařů a architektů, že si myslím, že by se rozhodně neměla brát na lehkou váhu. Toliko můj skromný názor.
08.11.2012, 17:44
Naprosto souhlasím. A jak jsem říkal, tak ani já nesouhlasím se všemi tvrzeními v tom videu a tomu že ani ty letadla nebyly skutečný jsem se trošku zasmál. Nicméně mě vůbec překvapilo, že tomu ještě vůbec může někdo takhle zarytě věřit, že by noradu utekly 2 letadla takovým způsobem. Navíc na tohle datum, tedy 9/11 ameriku povědomě připravovali už hoooodně let dopředu a tohle datum se objevovalo v hodně filmech tak, aby se to lidem zarylo do podvědomí. Co se těch mimozemšťanů týče, tak sem asi začnu pomalu nahazovat ty ancient aliens, už první a druhej díl je natolik kontroverzní, že jsem kurevsky zvědavej, co na to tihle rozumbradové řeknou.
08.11.2012, 18:19
Jo, můžeš to sem začít házet, alespoň to nebudu muset vyhledávat. Já jsem plánoval, že to sem časem dám, takhle alespoň mohu zůstat u své linie videí, i tak jich mám ještě dost na házení. I nějaké zvrácené, jelikož bych nechtěl, abych se stal nežádoucím elementem na těchto stránkách. Přece jen nejsme na zvraceny.cz, tak z toho nechci dělat adminovi osud.cz nebo něco podobného. Paradoxně jen díky téhle morálně uvadlé stránce vděčím za svůj vědecký a duchovní vývoj, ta mě před pár lety nasměrovala tím směrem, kterým jsem se vydal, tady jsem se začal zajímat o víc než jen o porno, kvůli kterému jsem sem primárně přišel. Už jsem s tím tady chtěl mnohokrát skončit, ale vždy mě to přitáhlo zpět. Na jednu stranu jsem mezitím morálně mnohem vyspěl, na druhou tady už mám nějakou image, spoustu virtuálních přátel a i přes všechny ty hádky a negativa se mně to tady líbí. Někdy možná právě proto, aspoň to tady není tak nudné, hádky jsou kořením života.
08.11.2012, 18:23
jj tohle máme společné. Taky to tu mám rád, pro tu rozmanitost a některý ty debaty. Kdyby tu byli jen samí tielkové apod. tak bych se určitě nechodil. škoda jen, že už sem nechodí pretty cool, ta mi vyloženě chybí.
08.11.2012, 18:38
Ale jo, občas se tady objeví, vloží jedno video, napíše pár komentářů a zase na pár měsíců zmizí. Podle všeho nemá čas, ale rozhodně na tyhle stránky nezanevřela. Kde jinde by hledala tak vydatný zdoj ke studování lidských poruch a deviací jako se nachází tady :-D
08.11.2012, 18:44
Hoši jen se zeptám:Viděli jste někdy UFO na vlastní oči?
08.11.2012, 18:53
Jen se zeptám sigmene, věříš těm lidem, kteří říkají že ano? Je jich na světě hodně a např. v Peru jsou viditelné skoro každý den, jen to vláda zatím veřejně nešíří, protože nechce tuhle negaitvní popularitu.
08.11.2012, 19:16
Grogy-ptal jsem se první,ale odpovím ti.Věřím,sám jsem ho viděl.Před 20 lety.Za tu dobu se mi to několikrát potvrdilo popisem jinejch lidí z ciziny.Viděli to samý,takže to nebyl přelud.
08.11.2012, 19:17
Kdyby bylo v zájmu centrální vlády, aby lidé věřili v UFO, bylo by o něm každý den v novinách, ve všech zpravodajských relacích, podrobeno důkladné mediální propagandě, že by jeho existenci lidé brali jako fakt. Ale že tomu tak není, tak sjou případy pozorování UFO záměrně zesměšňovány a bagatelizovány a není jim věnován v oficiálních médiích širší prostor. Tím jsem nechtěl existenci ufo potvrdit, ani vyvrátit, jen jsem chtěl poukázat na to, jak lehce jsou lidé manipulovatelní.
08.11.2012, 19:30
Já jsem ho asi viděl realitvně nedávno asi o půlnoci, jenže jsem se na to z nepochopitelnýho důvodu nedíval pořád, takže jsem neviděl, jakým způsobem to zmizlo, ale zanechalo to vě mě zvláštní pocity a nejradši bych si omlátil hlavu o stůl při představě, že jsem viděl něco tak zvláštního a i potom co teď o tom studuju jsem se na to pořádně nezaměřil. Jinak utajení existence ufo je naprosto logický z jejich pohledu, protože by to sjednotilo všechny lidi. Začli by přemešlet jako pozemšŤani a hledat co je spojuje, místo bojovat spolu kvůli těm maličkostem, co je rozdělují. Všicni vykladači náboženství by skončili, protože už by bylo jasný, že je tu něco mnohem víc. Takže já v tom vidím jen a pouze snahu udržet si pozice.
08.11.2012, 19:43
Ale jinak bych o tom vůbec nemluvil sigmene, kdyby ses neptal, protože ani sám prostě nevím, co jsem viděl a jsem z toho dost zmatenej., Takže bych nerad, aby mě tu někdo bral za slovo.
08.11.2012, 20:10
Reakce o post vejš,na mobilu je to nepřehledný
08.11.2012, 17:08
0
jak se jmenuje poslední song tohodle stupidního videa?
08.11.2012, 18:08
Soundtrack z Gladiatora - Now we are free: http://www.youtube.com/watch?v=Owg-NaUoHHo Moc pěkná hudba. Mám ji i staženou v PC a plánuji ji sem už drahnou dobu vložit.
08.11.2012, 13:37
1
Nekrolujá! Přišel jsem vám zvěstovat zánik civilizace spojený s nekrokalypsou, jež nastane 21.12.2012! Jen věrní druhové velkého Samojeba, svědci Samojebovi, přežijí zkázu. Už jsem učinil první kroky pro zachování našeho rodu, stavím kryt pro vyvolené. Mým osudem je obětovat se v soudný den pro slávu Nekrofilie a tím vykoupit vaše hříchy lidstva vůči Nekrofilii. V mém krytě přežije vyvolená svatá komunita do oněch únorových dní, kdy k Zemi připluje vesmírná nekrofilní flotila Nibiru v čele s moudrým Aštar Onanem, která tuto komunitu vyzvedne z nitra zkázy a převeze do odlehlých vesmírných končin, do věčného ráje na planetě Nekronym. Každý z vás má možnost učinit nekrofilní pokání a zachránit si tak život před neodvratnou zkázou! Halelujá nekrofilní bratři!
08.11.2012, 14:36
LOOOOOOOOL,jsou někde k dostání vstupenky?
08.11.2012, 14:47
Halelujá, nekrofilní bratře! Jde o jeden projekt, jehož spolufinancuji. Stavíme kryt pro vyvolené nekrofilní bratry na jednom pěkném míste poblíž Berounky, nechci ale podávat bližší informace, neb vševiducí oko Velkého Bratra sleduje.
08.11.2012, 11:48
0
Grogy – a za hurikán Sandy může kdo? FBI, UFO, NASA, Arabáši, Židé, IRA, černošská komunita, imigranti z Portorika, nebo snad že by Yoko Ono?
08.11.2012, 11:55
Je vidět, že nic nevíš o Haarpu ani o Chemtrails, ale já tě přesvědčovat nehodlám. Tady máš spousty videjí a dokumentů, které ti můžou otevřít oči, když věnuješ několik hodin ke sledování něčeho smysluplnějšího, než jenom těch sraček co sem lidi uploadujou a následným komentováním jich.
08.11.2012, 10:56
0
Duch-cat - nejspíš jsem se špatně vyjádřila, pád dvojčat byl skutečný, ale otázka zní, kdo za tím stál? Jistá velmoc potřebovala záminku k zahájení války v jisté zemi ležící ve střední Asii. To, že jsi stál na střeše jednoho z dvojčat nic nemění na tom, že kdyby jsi odhodil oharek o dva dny dříve mohl jsi spustit detonece mimo plánovaný čas, tím by byli už třeba jen daleko větší oběti na životech..nebylo ti nikdy nic podezřelé na tom co média zveřejnily?
08.11.2012, 11:16
OPravdu jsi tak naivní, že si myslíš, že takoví patrioti jako je USA nechají zařvat vlastních 3000 lidí pro zahájení války? Proč to neudělali uměle před zahájením války v zálivu?
08.11.2012, 10:12
0
Grogy – každý zde může jakoukoliv formou prezentovat své názory na teorii poznání apod. Nesměla by to ovšem být reklama na různé sekty a víry. Zapni mozkové závity a 21. prosince tohoto roku tě pozvu na pivo a možná v momentě, kdy se dostane naše planeta Země do roviny se Sluncem a středem galaxie, tak přijde Otec a budeme muset zaplatit útratu…:-)
08.11.2012, 10:34
Co ti na to říct? Nejde o žádnou sektu, o žádnou víru, nikdo nikoho k ničemu nenutí. Celé je to jen o předkládání důkazů k tomu, aby člověk zaal přemýělet kriticky o čemkoliv co je mu předkládáno. Tak jako tobě se zdá scifi to co je tady řečeno, tak stejně se ostatním zdá scifi, že by 9/11 dopadlo tak, jak předkládá americká vláda. Všechno je relativní a když chceš věřit chabejm krycím verzím, tak prosím, ale až to jednou definitivně praskne, tak si budeš říkat jakej jsi byl hlupák.
08.11.2012, 10:40
Až jednou praskne co? Možná tak akorát tvoje prcguma, protože sis ji blbě nasadil. Scientologie by neměla překračovat hranice lidského vnímání. Pak se ty i ostatní dostávají do omezeného kruhu iracionality…
08.11.2012, 10:47
Rofl chlape... Ty jsi tak zaslepenej, že si nevidíš dál, než na špičku nosu. V podstatě kdokoliv dneska ještě věří na teroristickej útok 9/11 je prostě ztracenej. Až se podíváš na zeitgeist tak se vrať a můžeme si popovídat, do tý doby tu budem oba zbytečně ztrácet čas.
08.11.2012, 10:47
Grogy nechápu, jak můžeš s jistotou tvrdit, že 9/11 je konspirace, ale zároveň hlásat do světa takové bludy jako konec světa v prosinci. A když jsme u těch důkazů, ukaž mi nějakého ufona ty troubo. Mě se zdá že jses do toho trošku zamotal
08.11.2012, 10:52
Tak za prvé vlky tys mě někde slyšel něco říct o konci světa? Nikdy nikde jsem nic takovýho netvrdil a ani si to nemyslím. dokonce tohle rádoby fascinující tvrzení se vší jistotou popírám. Takže to za prvé, a za druhé důkazů o ufonech je spousta. Stačí se podívat na kresby a popisky starejch sumerů a dalších civilizací před námi. A zdaleka nejen to.
08.11.2012, 11:03
Grogy – když starým civilizacím prosvištěl nad hlavou meteorit, tak to vyryli pazourkem do stěny jeskyně jako něco nedzemského. Ty jsi opravdu tak naivní, že si myslíš, že nad námi létají UFO? Někde ve vesmíru něco živého určitě v moment překonání zakřivení časoprostoru bude, ale rozhodně ne nad našima kotrbama.
08.11.2012, 11:05
Promiň, já všechny ty blbý žvásty o 21. 12. 2012 hážu do jednoho pytle. No to nic nemění na tom, že meleš neskutečný hovadiny. Nechci aby to vyznělo nějak urážlivě, ale podle mě tady hlásáš něco co nemůžeš exaktně obhájit. A všechny ty konsirační dokumenty jako zeitgeist předkládají pouze informace vytržené z kontextu, kterým uvěří jen slaboduchý jedinec s podprůměrnou inteligencí. IN YOUR FACE
08.11.2012, 11:13
Grogy - to je bohužel pouze tvoje teorie a fakt, který vnucuješ vehementně ostatním. Vzhledem k tomu, že jsem budovy osobně navštívil a pak viděl B767 narazit do věže, následný sesuv budovy, kdy japonský architekt nemohl v žádném případě počítat se žárem plných cisteren v letedle, který roztavil konstrukci a budova se od místa náletu zřítila. Jaká řízená demolice? Ty jsi někde viděl vybuchnout TNT? A co další atentáty Arabášů ve světě. Zase všechno jenom řízená demolice a konspirace?
08.11.2012, 11:21
Zase, tohle je prostě debata o ničem, když nemáte žádný relevantní informace. Např. sumerové měli ohromující znalosti vesmíru, stavěli impozantní budovy, který nejsme schopný pochopit jak. A když se podíváte do jejich textů, tak tam píšou extrémní detaily o tom, že ty znalosti, který nemohli získat pouhým okem získali od bohů, kteří k nim přišli z hvězd ve svých železných korábech, žili s nimi a učili je. Pak odešli. Tenhle vzorec se opakuje u většiny starodávných civilizací, které měli znalosti, které jsme my získali až v posledním století a které postavili stavby, které ani s dnešní technologií nejsme schopni okopírovat. Vzhledem k tomu, že už se dnešními objevy dá vyvrátit skoro celá historie tak jak jsme se jí učili ve škole, tak už není důvod věřit apriory ničemu co nám někdo říká. Proto se ke každý informaci musí přistupovat zvlášť, každou zkoumat a ověřovat si jí. A o to víc ty, které se na první pohled zdají OK.
08.11.2012, 11:27
Ty budovy byly postaveny tak, aby přežili náraz letadla a to znamená i žár nádrží. To že se zřítily obě naprosto stejně a rychlostí volného pádu ti vůbec není divný. To že v troskách nebyly nalezeny černé skříňky letadel, ale neporušený pas atentátníka je taky naprosto v pořádku. to že jsou vidět postupné exploze při pádu budov a že o těchto explozích mluví všichni přítomní taky vůbec nesouvisí s tím., že to byla řízená demolice. Bože i kdybys tam byl a viděl to na vlastní oči, jakože ti to zrovna dvakrát nevěřím i tak neznamená vůbec nic. Viděly to tisíce lidí a co? Mění to něco na tom, že to byla roky připravovaná akce? Bože můj kolik náhodiček a důkazů bys musel dostat, abys alespoň začal uvažovat, že to možná nebylo tak, jak nám řekla vláda?
08.11.2012, 09:58
1
Schatzi – to, že si myslíš, že pád dvojčat byla manipulace, mi připadáš jako zkoksovatělej Charlie Sheen, kterého mám jako herce a komika rád, ale nesmí si šlehnout, pak plácá těžký bludy. Byl jsem na střeše dvojčete o 2 roky dříve a taky ráno v 9…hahaha…
08.11.2012, 10:21
I kdybys tam byl tak co? omfg to je k smíchu. To že 9.11 byl fake je naprostá jistota, o tom není pochyb. Podívej se někdy na nějakej dokument a pochopíš, protože těch důkazů je milion. Navíc se ty budovy prostě zřítily řízenou demolicí, narušené budovy by se nikdy nezřítily takhle jak to proběhlo a to WTC 7 byla naprostá směšnost. Je tam vidět malej oheň a pak se zřítí naprosto 100% řízenou explozí. POkud dneska ještě pochybuješ o 9/11 tak se s tebou nemá smysl o čemkoliv bavit.
08.11.2012, 10:34
Grogy - typická reakce člověka, který si myslí, že jenom ta jeho pravda je ta správná…:-D
08.11.2012, 10:37
Ježiš vždyť je to vidět na vlastní oči! To není o mojí pravdě, ale o realitě. Podívej se aspoň na zeitgeist když už nic jinýho a jestli ani potom nezačneš o 9/11 pochybovat, tak jsi vážně ztracenej případ. Těch důkazů a zvláštních "náhod" je TOLIK, že to prostě ani není možný. Je vidět, že o tom nevíš absolutně nic.
08.11.2012, 10:43
Jsem materialista s určitými sklony k dualismu, ale nevnucuj mi násilím svoje teze a teorie. Myslím, že za svůj život jsem si udělal vlastní obzor, na kterém dál pracuji...
08.11.2012, 10:49
A o tom to právě je. Já byl materialista taky, dokud jsem se nezačal nestranně zajímat o svět okolo sebe. Když nehledáš informace, tak je nenajdeš a když se k nim náhodou dostaneš jako třeba k těmhle, tak je nebudeš schopnej přijmout. To je prostě logický. 9/11 není žádná teze, ani teorie. To je prostě fakt, kterej dokáže popřít jen někdo, kdo o tom má informace pouze z komerčních médií. A to už o něčem vypovídá.
08.11.2012, 09:15
0
Jednu perličku přihodím, další z řady "náhodiček": Když napíšete toto datum v západním formátu, tedy 12.21.12 a převedete ho na čísla, vyjde vám ABBAAB. Když tento výsledek přeložíte do hebrejštiny a přečtete zprava doleva, tak vám vyjde BA ABBA, což znamená „Otec přichází“. To jen tak na zamyšlenou, protože je to jenom jedna indicie z tisíců.
08.11.2012, 01:08
0
Asi tak z 0.1% relevantní informace. Jinak nehorázná slátanina.
08.11.2012, 08:20
Aha a ty jsi kompetentní to posoudit že?
07.11.2012, 23:12
0
No já se na to mrknu snad hned zítra, pokud mně vyjde čas.
07.11.2012, 22:38
0
něco je dost crazy, ale na druhou stranu. Kdo není americký prezident, tak neví téměř nic o fungování dnešního světa. A ani k němu se určitě nedostanou všechny top secret věci. Ale větší přehled určitě má. takže i když něco je třeba hodně přitažené za vlasy, tak co mi víme. Do vesmíru se jen tak někdo nedostane, aby se mrknul zda tam jsou ufoni, oři oádu WTC taky nikdo z nás nebyl. Apod. Jakmile máme všechno zprostředkovaně přes média, internet apod. tak to prostě nemusí být absolutně pravda. Jedině mocnej a bohatej člověk se dostane k lepším informacím a někdy třeba ani to ne, ale šance to každopádně zvyšuje.
08.11.2012, 08:19
konečně někdo s rozumným názorem.
07.11.2012, 20:19
1
V závěrečných titulcích mi chybí informace, která sekta tenhle paskvil slátala.
07.11.2012, 21:41
slátal ho autor toho kanálu zdravé planety. Ty informace jsou prostě jen posbíraný, ale věř tomu, že ke většině z nich se najdou důkazy. I když jsou ty tvrzení dost hardcore a nepředstavitelný pro člověka z dnešního pohledu. Ale čím víc informací člověk má, tím míň divný mu to přijde.
07.11.2012, 21:50
Neříkám, že úpně všechno je slátanina, to s WTC jsem si na 100% jistá, že to bylo zmanipulováno a média považuji již několik let za skvělý prostředek kterým se dá lidem vnutit něco vlivným vhodné. Ale to s šedými a zelenými mužíky? A vypínáním dimenzí? Věžím, že ve vesmíru nejsme sami, ale tohle zavání sektářstvím...šmájnkote, nevzpomenu si, ale jedna sekta to dokonce hlásá, že přiletí podšálek a odnese si vyvolené...mylsím, že amíci páchají skupinové sebevraždy ve víře odletu do jiné dimenze...v podstatě jim to vychází, je to není tím podšálkem
08.11.2012, 09:18
Já ti rozumm Schatzi, my jsme prostě alergický ze zkušenosti na všechno co už jenom vypadá na pokus o manipulaci, nebo co zavání nějakou vírou. Je to přirozený vývoj, jak už dříve komentoval El. Jenže je stejně fascinující sledovat, jak s náma bohapustě manipulují média a vlády, které akorát ovládají bankéřští loutkáři. Takže ve finále uhýbáme před louží abysme mohli spadnout do žumpy. Takhle to vidím já.
07.11.2012, 18:54
0
Dost zajímavé,i když s většinou nesouhlasím.Závěrečná moudrost je dost dobrá.{A nebojte se toho,co přijde,ale těšte se na to.}Takže dneska se těším na noční jak nikdy jindy????
08.11.2012, 09:12
21.12.12
07.11.2012, 18:47
1
Grogy - na čem ujíždíš? LSD, lysohlávky nebo něco jiného?
07.11.2012, 19:14
Kéž by, ale na mě nic z toho nefunguje i ve velkých dávkách
07.11.2012, 18:23
1
Nádherní video. V očích mít slzy. Pokud chcete vědět ještě víc, vřele doporučuji: www.andele-svetla.cz
08.11.2012, 11:28
ty jsi idiot
07.11.2012, 18:01
0
mimochodem tohle je geniální skladba: http://www.youtube.com/watch?v=eMXgKikBmt0&feature=fvst Hanz Zimmer je génius.
07.11.2012, 19:14
jj miluju zimmera. Můj nejoblíbenější skladatel, i když polovina všech jeho songů je na stejný brdo. Ale za to ta druhá půlka za to sakra stojí.
07.11.2012, 19:19
To je ale taky tím, že už toho za svůj život složil tolik to je pochopitelný.
07.11.2012, 17:50
0
ve 12 jsem taky hltal bulvár blesk, díval jsem se na novu a věřil jsem zaručeným pravdivým zprávám, ale pak ta naivita sama věkem odešla
07.11.2012, 18:10
Jestli si ve 12 letech hltal blesk, tak jsi ročník tak kolem 1990 ne? No dobře ti tak... Já řval na Václaváku v 89...
07.11.2012, 18:29
Na co si to tady hraješ? Neumíš ani napsat Teal'c a zkoušíš tu ze mě dělat dítě? Jsi hloupej, protože právě všechny informace který se dozvíš z médií jsou jenom sračky. Vzhledem k tomu, že první číslo blesku vyšlo v 92 tak je ten tvůj argument dost slabej. No já tě přesvědčovat nehodlám, informace tu jsou, když chceš věřit tomu, že jsme se vyvinuli z opice a že mimozemšťani neexistujou, tak si to užij.
07.11.2012, 18:33
Armitagear-řval jsi tam jako esenbák s helmou a federálem,nebo jako člen LM?
07.11.2012, 18:43
grogy registrace "Teal'c" nevezne a ty bláboly co tady prezentuješ jsou jako z příbalového DVD z ABC, jo jsi ještě rozumově nevyzrále dítě
07.11.2012, 19:13
No mezi Tealc a Tielk je i tak dost rozdíl, ale narozdíl od tebe jsem natolik vyzrálej, abych tě tu neurážel a neodsuzoval. A už vůbec ne abych si dělal doměnky o tvým věku na základě tvýho pubertálního vyjadřování v rámci jiných komentářů. Je mi jedno co si zrovna ty myslíš o mě, nebo o tomhle všem. Kdo chce hledat pravdu, tak jí najde a kdo si myslí, že vrchol vesmíru je mít dost peněz a dobrý auto, tak to je jeho problém. Už brzo změníš názor ať se ti to líbí, nebo ne a já na tom nezmůžu vůbec nic.
07.11.2012, 17:50
1
Koukal jsem nicméně dál: plyn na bázi rtuťi v plynnym rozžhavenym skupenství, což je plazma, při teplotě 150 stupňů Kelvina... Mimochodem to je -123 stupňů Celsia... a supravodivá... super. Helejte, supravodivý je zlato při mínus 276 stupňů, ale že by to zlato v tomhle hluboce zmrazenym stavu byla rožhavenná plynná plazma, to mi nikdo nenamluví.. Takovejch rádobysenzačních a vědeckejch panázvů tam je přehršle...
07.11.2012, 18:35
supravodivých prvků je spousta a každý se vyznačuje jinými vlastnostmi. přímně by mě zajímalo, odkud autor vzal tyhle informace, ale opět jak říkám, nemusí to být všechno naprosto ok, ale viděl jsem např. dokument s chlaípek, kterej žije a spolupracoval na výrobě lítajícího talíře přímo s chlapem, kterej spoustu let pracoval se samotným Teslou. Talíř zkonstruovali, o tomhle pohonu tam mluvili taky s tím, že ten talíř lítal ohromnou rychlostí, skoro jako by se teleportoval. Když udělali pár testů, tak tam naběhla FBI a CIA, všechno jim zabavili s tím, že jejich práce by mohla zrušit monetární systém a že musej okamžitě přestat a zapomenout všechno co dělali. Jinak to dopadne blbě. Takže ono je tu spousta faktorů o kterých prostě nic nevíme.
07.11.2012, 17:36
0
Jako vtip... pobavilo
07.11.2012, 17:30
1
Tohle splácalo dohromady totálně ožralý desetiletý dítě? Šedivák žije na Aljašce a měří 2,1 až 2,4 metru... A DOST!!! Ze začátku to vypadalo jako narychlo zplácaný z různejch konspiračních dokumentů, ale proč ne. Ve spěchu se dělaj chyby. Ale jak tam naběhnul šedivák, tak sem vyblil kyselou okurku do klávesnice...
07.11.2012, 17:37
Bývalí amercký vojáci zapojený do UFO záležitostí, který už tam nepracujou a rozhodli se o tom mluvit jsou ochotní svědčit před kongresem, že v sedmdesátejch letech měla armáda katalog 50ti různejch humanoidních mimozemšťanů. Ty informace tu jsou a zdaleka nepochází jen od typicky "nedůveryhodných" osob. Takže bych trošku brzdil s těma rychlejma soudama.
07.11.2012, 17:39
Ale každopádně tohle je jedna z těch věcí, se kterou ne vyložene nesouhlasím, ale nemám na to přímo vyhraněnej názor, konkrétně na tyhle informace. Ale rozhodně o mimozemšťanech existuje hodně nezvratnejch důkazů, stačí se podívat na nějaké dokumenty. NApříklad jak už jsem tu uváděl 4 série dokumentu Ancient Aliens. Na youtube přímo v dabingu.
07.11.2012, 17:52
až budeš mít pubertu za sebou a začnou ti růst vousy, vše uvidíš v jiném světle chlapče
07.11.2012, 19:21
Seš k smíchu a ani si to neuvědomuješ.
07.11.2012, 15:25
0
Kurva, teď když mám míň času, tak je to jeden zajímavý dokument za druhým. Ale příští týden už se to zlepší, tak to snad budu mít čas všechno zkouknout.
07.11.2012, 15:46
Chtěl jsem ti ještě odpovědět na ten tvůj poslední dlouhej koment pod tím jedním videem. Za prvé s tebou skoro ve všem souhlasím, až na to, že celá ta historie včetně křížobvejch výprav atd. byla ve skutečnosti jinak, než se nám předkládá. A za druhé ten dokument o tý transformaci neberu jako vědeckou informaci. spíš to více méně doplnilo mozaiku všech ostatních informací a proto jsem byl schopnej se s tím srovnat a pochopit to. Tohle je zase nahuštěná většina těch důležitejch informací v jednom videu. A k těm informacím jsem se dostal ke každý zvlášť z různých zdrojů a pak zjistím, že nějakej čech si dal tu práci, aby vytvořil tohle, co to dává všechno dohromady.
07.11.2012, 15:58
Dobře, už mám zase nad hlavu různých podnětů, článků ke čtení a videí ke sledování a místo toho všechen čas vyhrazený internetu vyplácám komentováním na zvrácený :-/
07.11.2012, 16:03
To jo a přitom je to většinou házení hrachu na zeď