ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Co je to homeopatie?

2915x
Komentáře
06.11.2012, 16:00
0
V Česku přibývá pacientů s nádorovým onemocněním, a to až o pět procent ročně. Specializovaná centra, která se o tyto osoby mají starat, však od pojišťoven více peněz nedostávají. Česká onkologická společnost (ČOS) proto v úterý varovala, že bez změny bude ohrožena kvalitní péče. Odborníci chtějí, aby šla platba na pacienta, zvýšit by se prý měly i platby za státní pojištěnce. Podle Všeobecné zdravotní pojišťovny je ale výše úhrad dána vyhláškou. "Většina pracovišť v ČR totiž není oprávněna poskytovat specializovanou a nákladnou léčbu a některá z pracovišť, která ji poskytovat mohou a mají, nejsou schopna z finančních důvodů přijmout k léčbě další nové pacienty," upozornil předseda ČOS Jiří Voorlíček.
06.11.2012, 16:57
Nedostávají a divíš se? 30% peněz do zdravotnictví teče na léčbu metabolického syndromu (obezita, diabetes, vysoký tlak, apod. = typický Čech). Buď se začneme chovat jako lidi a vyhneme se metabol. syndromu a bude o X% více peněz na onkologii, nebo ještě lépe, tvrdě zpoplatnit rizikové faktory (kouření, obezita,alkohol,špatná hygiena, apod.). Pak si ti léčbu můžete hradit sami.
06.11.2012, 19:50
Obézní nejsem, nepřežírám se, nekouřím, sportuji, ve špatných hygienických podmínkách nežiju, alkohol piju jen sporadicky a nijak zvláště to s ním nepřeháním, ani jednou z tebou zmiňovaných diagnóz netrpím a přesto mě provází všemožné zdravotní problémy, s nimiž si lékaři neví rady. Myslím, že prostřednictvím spotřební daně na alkohol a cigarety se do státní kasy dostává peněz zatraceně dost. Na hrazení následků takovýchto onemocnění by to jistě stačilo, ale to by musely skončit ve zdravotnictví, kam náleží, ne nějakýmu nenažranýmu politickýmu praseti v kapse.
06.11.2012, 20:11
Ele....jak píšeš:"Obézní nejsem, nepřežírám se, nekouřím, sportuji, ve špatných hygienických podmínkách nežiju, alkohol piju jen sporadicky a nijak zvláště to s ním nepřeháním, ani jednou z tebou zmiňovaných diagnóz netrpím a přesto mě provází všemožné zdravotní problémy"....na to už ti můžu jen říct: "Jeď do Pelhřimova, prohlédni si krematorium ať víš do čeho jdeš".
06.11.2012, 20:28
Kolem Pelhřimova je to pěkné - Českomoravská vrchovina, kopečky, lesy, pobyt na čerstvém vzdoušku pryč ze smogu a hluku velkoměsta by mně jistě prospěl.
06.11.2012, 21:40
Pokud já osobně onemocním a možná již jsem onemocněla a nevím o tom, tak já žádnou léčbu nechci. Odmítám jakékoli handrkování se o peníze, prostě je mi do vínku určeno zemřít na rakovinu a tak to bude. Nezáleží už na tom, jestli to je o rok dříve či o dva později, prostě nastal čas a já půjdu a to bez těch hnusných chemických koktejlů. Jen se budu dopředu snažit najít slušného doktora, co mi podá ( samozřejmě za peníze) nějakou účinou drogu abych moc netrpěla a důstojně odešla. Seru jim na drahou a neůčinou léčbu.
06.11.2012, 21:44
ivisu kde máš klisničku?
06.11.2012, 15:15
2
Homeopatika jsou na nic, mě doktor na všechno předepisuje Ibalgin 400 a Paralen Plus, zázračné toť léky
06.11.2012, 18:39
To máš dobrý, kdysi byl na všechno klystýr.
06.11.2012, 12:09
0
Zrazi ma auto, privezu ma do homeopatickej nemocnice, doktor mi vytiahne zo stehna kus narazniku, kusom odlomi a da ho milion krat zriedit, a vyslednu substanciu mi stekne do zili ako liecbu.
06.11.2012, 12:14
:-))))
06.11.2012, 17:00
Nene,milionkrat ne, ředí se to tolikrát, až pravděpodobnost, že v té vodě bude molekula nárazníku bude tak malá, že si běž raději vsadit Sportku. Pak ty peníze z výhry vem, odjeď do Singapuru a nechej se operovat.
06.11.2012, 10:57
3
:w8w: ty seš asi taky pěkná piča co?
w8w
06.11.2012, 11:11
Určitě jsem, když to píše taková nadpozemsky erudovaná entita jako ty :-)
06.11.2012, 11:38
Pánové, netřeba se urážet:-)
06.11.2012, 12:18
Hele ty Mave, proč jsi na něj tak zlý? To by jsi neměl, třeba pana doktora budeš jednou potřebovat hihihi.
06.11.2012, 12:34
LOOOOOL u mě po úrazu se páni doktoři moc nepředvedli, tak maj u mě černej puntík, ivis kde máš koně ??
06.11.2012, 14:16
Utekli
06.11.2012, 15:17
LOOOOOL tak bacha, ať je taky nerazí auta ..a jdou nový vidka, tak se odsud poroučím homeopatici
06.11.2012, 09:54
0
Ach jo, zkuste si něco přečíst: http://www.1023.cz/co-je-to-homeopatie Myslím, že to musí pochopit i hlupák. Jinakm tímto zdravím Sisyfa!
06.11.2012, 10:12
Výborně, FuckYou, jasný závěr . Homeopatie = mastičkářství, souhlas.
w8w
06.11.2012, 11:10
Dobře zmůžeš se jen na konstatování o kusu neinformovanýho vola. Ten tvůj odkaz je fakt super... přečetl sem to a nejde o nic víc, než tendenčně napsanou slátaninu zaměřenou proti homeopatii. Pokud budu brát homeopatii přisně exaktně, tak se tomu věřit nedá, viz. ředění účinné látky (s ohledem na avogadrovu konstantu). Těch věcí je ohledně homeopatie dost nepochopitelných, ovšem jako taková funguje. V případě, že se na homeopatii diváme pohledem současné vědy, tak neobstojí. Nadruhou stranu před 50. lety se taky tvrdilo že uhlík má jen 3 modifikace a ejhle jsou tu fullereny. Stejně jako se objevují další a další informace o DNA, atomech, molekulách, rezonančních strukturách apod., objevují se i nové poznatky v krystalografii, informace o dějích na subatomární úrovni aj. Ve vědě není nic jistého a nedá se brát jako dogma! Co se týká farmak, tak za tím si stojím, prostě většina je nefunkčních a tedy neléčí. Chemoterapie ještě nikdy nikoho nevyléčila,ale náramně vydělává farmaceutickým firmám..
06.11.2012, 11:23
Stojím si za tím, že jsi opravdu neinformovaný člověk. Přečti si pořádně stránku 1023 (u nás i ve světě), zkus se podívat na studie a články Sisyfa a odkazy na zahraniční literaturu. Homeopatie je ten největší kšeft s nejmenšími náklady farmaceutických firem na světě. A farmaka? Kámo, ty absolutně neznáš farmacii (stejně jako fungování těla ve smyslu fyziologie a patofyziologie) a budeš ze sebe blít takovéto informace? A na které onkologické klinice pracuješ, že znáš všechny typy chemoterapie a celkově účinek léčiv na rakovinu? A upřímně, více uvalí CR na léčbu metabolického syndromu (30% nákladů ve zdravotnictví ) než na onkologickou léčbu... Upřímně, že jsi jeden z těch, co čerpá informace z diskuze na novinky.cz?
06.11.2012, 11:37
Trvám na tom, že homeopatie je neúčinná. Mě osobně nikdy nepomohla, ani nikomu kdo je užíval a koho znám. Je neoddiskutovatelné, že když bys srovnal dvě skupiny lidí, kteří onemocněli infekční nemocí bakteriálního původu, tak lidé kteří byli tzv. léčeni homeopatiky by i po léčbě jevili příznaky nemoci a také jejich krevní testy, případně rozbory výtěru (např, z krku)by ukazovaly zvýšené hodnoty bakterií, na které byli léčeni. Naopak u druhé skupiny lidí, kteří byli léčeni např. antibiotiky by se stav i hodnoty výrazně zlepšily. Asi namítneš, že např na antibiotika jsou dnes již některé infekce rezistentní-odolné. To už je ale na jiné téma.
06.11.2012, 11:51
I když jsme v post antibiotické éře, stále máme (alespoň u nás) dostatečně cidní/statická ATB. Co se týče účinku homeopatie, budu rád, když mi někdo (kdo to obhajuje), vysvětlí molekulární podstatu účinku homeopatie. A pokud se zmůžete jen na "placebo efekt", není lepší koupit lentilky a nedat farm. firmám nažrat?
w8w
06.11.2012, 11:56
Neměj obavy o moje znalosti farmakologie, farmakokinetiky a farmakodynamiky léčiv. Těch zahraničních studii jsem četl víc než dost. Co se týká chemoterapeutik je jich opravdu hodně nemá smysl ti je tu všechny vypisovat s tím, na "jakém místě" zasahují a jaký je mechanismus jejich působení..., zda jde o látky s alkylačním účinkem, inhibitory folatu(metotrexat), mitotické jedy(kolchicin), jiné rostlinné alkaloidy, hormony,analogy purinů a pyrimidinů, cytostatická ATB, až po takové chuťovky jakoje cis-platina. Samozřejmě, že v onkologické léčbě jsou nové směry a vypadá to, že nadějné např. imunomodulační léčba, inhibitory tyrozinkináz, nebo využití genové terapie). Pokud máš alespoň rámcově přehled o problematice, tak musíš uznat, že o patogenezi nádorových onemocnění se toho moc neví-samé dohady a teorie... jedna studie protiřečí druhé.. Jediné co se dá s určitostí tvrdit je prudký nárust onkologických onemocnění se začátkem industrialní doby-proč asi? Všechny teorie protonkogenu, onkogenních virů atd.. jsou jen rozpracované záležitosti s nejasnými závěry... Ví se, že stěženní je narušení řízení buněčného cyklu a apoptozy ruznými mechanismy a že jich je..mutace onkogenu, tumorsupresorových genu a spousta dalšího...
06.11.2012, 12:10
w8w -souhlasím s tím, že pokročilou rakovinu nic nevyléčí, jen prodlouží život o pár měsíců. Ale je fakt, že chemoterapií je více a každý na ni reaguje jinak. Věřím tomu, že když se najde rakovina zcela náhodou ( protože jinak o ní nevíme) v raném stádiu je šance na vyléčení chemoterapií. Ale když se na ni přijde, když už má člověk potíže, je to marný a pak už záleží jen na tom, jak je tělo silné a co vydrží. Kolikrát je lepší nevydržet a odejít než žít o dva tři roky více ale nekvalitní život, který se plácá od chemoterapie, bolestmi, nevolnostmi k další chemoterapii. Je to případ od případu ale jinak v celku máš pravdu, že chemoterapie jsou jen pokusy na zoufalých lidech a je pravdou ( aspon co jsem četla), že většina onkologů a to všude na světě by sobě nikdy chemo nenaordinovali :-((.
06.11.2012, 12:15
Chemie nás obklíčila a chemie nás zabije, nic jiného v tom není.
06.11.2012, 16:52
Ivis, zadny lékař si by sám sobe nikdy nenaordnival terapii. Je to z důvodu, že přestává cítit a myslet objektivně a řeší věci subjektivně a druhá věc, lékař je největší posera ze všcech pacientů, protože zná rizika, o kterých nemá pacient ani tušení! Každopádně doufám, že kdyby se ti w8w něco stalo, nepodstoupíš léčbu, abys náhodou nedal nažrat farm. firmám. Jinak by mě zajímalo w8w v čem děláš, že medicínu odsuzuješ?
w8w
06.11.2012, 20:15
Tak předně medicinu neodsuzuji. To co mi vadí je současné pojetí medicíny jako kšeftu s lidským tělem. Současná medicína se na člověka nedívá jako na celek,ale jako na soubor symptomů, které je třeba dlouhodobě odstraňovat prostřednictvím hromady farmak. Chemoterapii bych nepodstoupil. Co se týká mého tvrzení o odmítavému přístupu k chemu v případě lékařů, tak to je založené na studii z USA. Z několika set lékařů(mimo jiné početné skupiny onkologů) by rozhodně chemo pro sebe, či rodiného příslušníka odmítlo na 95% tázaných. Což je zarážející, veme-li se v úvahu, že v případě pacientů s chemo nemají problém. Rozhodně máš pravdu, že v rámci interní medicíny je nejvyšší incidence u kardiovaskularních onemocnění, metabolických poruch, DM II. typu, přičemž podstatnou roli v tom hraje obezita, kouření, alkohol a špatný životní styl. Proč? Lidé u nás žerou sračky, přežírají se, pijí sračky, zelenina a ovoce jim jaksi smrdí a nějaký ten pohyb navíc je snad tortura či co... Máme zasviněné prostředí, nekvalitní potraviny, lidé žijí ve stresu. Podstatnou roli v tom hraje genetika...tím, že se v populaci šíří špatné geny, genetiké predispozice(multifaktorialní dědičnost), je populace nezdrava, náchylná a nekvalitni. Žijeme déle, ale kvalita života od 6. decenia je napováženou.
06.11.2012, 21:00
W8W,možná to zní hnusně, ale můžeme si za to sami. Čím je člověk chytřejší, odvážnější, průbojnější, tím více ti společnost háže pod nohy klacky. Čím jsi větší neschopa, zaostalý, líný, podprůměrný, tím více máš kolem sebe lidí, učitelů, pomocníků. Viděl jsi někdy, že by třeba matematičtí géniové na gymnáziích měli vlastní lektory? Ale za to vidíš, že každý hňup na zvláštní škole má kolem sebe tři "spešl" učitele. Neodsuzuji to a nevadí mi to, ale když jsme si všichni rovni (já to netvrdím), tak ať i ti nadprůměrní mají v něčem "přidáné". Pak se nesmíme divit, že nejsou peníze na nic. Navíc léčba onkologického pacienta stojí v řádu stovek tisíc a to bohužel mnozí z obyvatel ani nikdy neodvedou do státní kasy za celý život. Ale hlavní je, že se budou hádat kvůli 30kč.
w8w
06.11.2012, 06:38
2
Jo tak týhle kravce určitě věřim... Pěkně cigání.. No voda má "paměť" Je zvláštní, že homeopatika fungují a nejde jen o placebo efekt. Jsou pacienti, kteří se vyléčili podáváním homeopatik, aniž by věděli, že jim jsou podávána.. S tou rakovinou nezvolila dobrý příklad... Onkolog vám naordinuje chemoterapii, aktinoterapii a vás to většinou zabije dřív než rakovina. Jen jeden ze 100 onkologů by stejnou léčbu, kterou cpe svým pacientům doporučil členu rodiny, nebo sobě. Jen 20% farmak je opravdu účinných! Zbytek jsou sračky, které vám v nejlepším případě neublíží. Hlavní je kšeft, zdraví je na posledním místě. Dnes se léčí, aby se nevyléčilo. Zdravý člověk je nahovno kšeft.
06.11.2012, 09:56
Ty jsi kus neinformovaného vola =)
06.11.2012, 11:15
fuckyou69 naopak,w8e je víc informovaný jak ty a má pravdu.
06.11.2012, 00:45
1
LOOOOOOOOOOL sigmo seš připravenej na dobu kdy tvému synkovi začne zarůstat lofásek a on se začne zamykat v koupelně aby si ho mohl v klidu oholit tvýma žiletkama ? A ta doba příde jak se tomu postavíš jak otec ? Ukážeš synkovi jak se správně holí nudlička nebo se budeš jen koukat a usměrňovat ???
06.11.2012, 08:32
LOOOOOOOOL tak to jsi mě dostal.O takovejch píčovinách vůbec nepřemejšlím.Jinak žiletky bude mít určitě svoje a kecat mu do toho ani usměrňovat nic nebudu.
06.11.2012, 12:50
LOOOOOOOOOOOL to je chyba to bys měl jako otec protože mě jako otce zajímá zda holky už zarůstají v intimních partijích a jak to řeší, zda si nechávaj porost nebo si ho nejak upravujou nebo zdali si holí vše a úplne...no musim sa zeptat manželky zda neví ale musim použít rodičovskou zvídavost aby si nemyslela že mi hráblo když se něco takové ptám.
06.11.2012, 20:39
LOOOOOOOL,já myslím,že to chyba není.Až bude něco potřebovat přijde a řekne.Už jsi pozval manželku na Zvrácený a vymyslel ji nick?
06.11.2012, 21:05
LOOOOOL zbláznil ses ? Dítě když něco potřebuje poradit o lidském těle a jeho potřebách tak určitě za tebou nepřijde a neřekne. To musíš ty vycítit a být všímavý
06.11.2012, 21:40
LOOOOOOOOL je to samostatnej kluk,poradí si i beze mě.
06.11.2012, 00:03
0
LOOOOL už chrápete hovna ?
06.11.2012, 00:27
SRAČKO
06.11.2012, 00:28
Já ne....Co děláš takhle večer?
06.11.2012, 00:40
LOOOOOOOOOOOOL sám seš sračka ty kokote nestarej se už jen tobě to budu vykládat pošuku
06.11.2012, 00:51
Ty seš sračka čůráku
06.11.2012, 01:10
LOOOOL a ty seš nula ty sračko
06.11.2012, 01:45
LOOOOOOOOOOOL To i ty
06.11.2012, 12:51
LOOOOOL seš o ničem
06.11.2012, 14:42
A ty si myslíš ,že ne? Seš maximálně hvězda tady jinak nikde jinde blbečku
06.11.2012, 18:14
LOOOOL a ty svou hvězdičku kopíruješ
06.11.2012, 21:38
Maximálně že napíšu LOOOOOOL ,ale tim sem spíš už zkaženej...To je vše
05.11.2012, 22:57
0
nu, lékařské vzdělání nemám, ale to první pravidlo je v podstatě očkování, ne? pravda, s obráceným pořadím příčiny a následku (a vzhledem k tomu, že escherichia coli je bakterie a ne vir, tak by to pochopitelně nefungovalo), ale smysl to na určité úrovni dává. druhé pravidlo je dovedené ad absurdum, účinná látka se musí dávkovat. asi byste byli překvapení kdybyste místo rohypnolu nafasovali morfium.
05.11.2012, 23:01
No já tedy překvapená určitě jsem, úžasem zase neusnu. Tohle mi bude muset Pretty vysvětlit.....
05.11.2012, 23:01
LOOOOL nepiš nic delší než jeden řádek pitomče
05.11.2012, 23:03
NS má pravdu, nemůžeš psát moc dlouhý komentáře, on je potom není schopnej pochopit. Jeho intelekt je zbržděnej stejně jako cokeho.
05.11.2012, 23:05
LOOOL nekecej mu do toho.
06.11.2012, 20:52
LOOOOL nekrofile jdi ojebat kaktus ty študácký hovno (a tenhle řádek je tu jenom aby tě nasral, kuřbuřte)
05.11.2012, 22:54
0
Čauky a jestli mě tu zase budete pomlouvat, tak s váma už nikdy nebudu mluvit. Sigmenku, mám na tebe počkat, nebo mám zamknout?
05.11.2012, 22:59
nekrofílku páčko a díky za cinzo. Vorel uletěl na zajíce asi hlad či co. Dobrou jdu si číst jak se kradou těla na orgány, velice zajímavý.
05.11.2012, 23:02
LOOOL tak se měj a sigmenovi zamkni šak on si cestu najde
05.11.2012, 23:07
LOOOL klidně zamkni,já zase vyrazím dveře puso.
05.11.2012, 22:52
0
LOOOOOOOOOOOOOL voooreeel nahodíš sem píčovinu a ani se neukážeš když tu pijem
05.11.2012, 22:48
-1
Nazdarek kašpárek lidi , zrovna vám du oznamit ze jdu spat tak dobrou noc at vás blechy šukaj celou noc.!!!
05.11.2012, 22:51
No to je dost, že jsi nám to oznámil ale trvalo ti to. Brou :-)
05.11.2012, 22:51
Chcípni !!
05.11.2012, 22:55
LOOOL Pochoduj nebo zemři.
05.11.2012, 22:57
Legio patria nostra!! 2 REP akbar!!
05.11.2012, 22:45
1
NS .........Asi slýcháš tuhle otázku často,ale si BŮH???
05.11.2012, 22:47
LOOOOOOOOOOOL ano ty nulo
05.11.2012, 22:48
Ty seš nula.
05.11.2012, 22:50
LOOOL ZSN AKBAR!!!
05.11.2012, 22:52
ZSN AKBAR!!! Brdy akbar!!!
05.11.2012, 22:52
Sigmene...Musim si změnit nick na ČEČENEC,protože už mi tak říkaj na treninku LOOOOOL Čečenci sou dobrý zápasníci...ALLAHU ABKAR!
05.11.2012, 22:52
LOOOOOOOOOOOOL nevotravuj nulo
05.11.2012, 22:54
LOOOOOL na hochy ze Spetsnaz nemají...
05.11.2012, 22:55
Vasil akbar!!
05.11.2012, 22:57
Kokote samojebskej....Nejrači bych ti dal do držky ty sračko....
05.11.2012, 22:57
LOOOL Vasil AKBAR!!! Olda AKBAR!!!
05.11.2012, 22:59
Sigmen agbar!! LOOOOL Vasil už se vrátil?
05.11.2012, 23:15
LOOOL ještě ne.Potkal se s chlapem z Blackwater,chce se nechat nalejt.Svrběj ho prsty.
06.11.2012, 13:39
LOOOOOL to je magor ale už je vážně potřeba, aby ho vzal někdo do latě, začíná nějak divočet a s tím chlastem to taky není dobrý, ale stejně tam dlouho nevydrží ..poslyš v poslední době tady parkuje naproti nějaká podezřelá kára, černý mondeo, vždycky večer a ráno před rozedněním odjede - nemám z toho vůbec dobrej pocit, navíc se mě zdá jako by tady jezdily nějak často policejní hlídky, ale já už v ničem fakt nejedu ...možná je to jen paranoia, jediný mě napadá, jestli nejde o dědka, ale ten kdyby na tý chajdě uhnil, tak po něm ani čokl neštěkne ..zkus to nějak prověřit siegfriede..
06.11.2012, 20:37
LOOOOOOOL dobře,ale tohle dořešíme po telefonu.Mondeo nehrozí,to spíš vypadá,že jsi někomu najel do starý kaňoure.
05.11.2012, 22:39
-2
LOOOOL NS je homeopaťák.
05.11.2012, 22:42
LOOOOOOOOOOOOOL a ty moje řiťka
05.11.2012, 22:44
Tak to zapomeň strejdo.
05.11.2012, 22:46
LOOOOL posledně se ti líbilo když jsem tě šimral mezi chloupkama
05.11.2012, 22:48
Kecy v kleci.
05.11.2012, 22:53
LOOOOOL děvko
05.11.2012, 22:58
LOOOL Chumlee
05.11.2012, 23:03
LOOOL čubko nespamuj !!
05.11.2012, 23:16
LOOOL nepyskuj holube.
05.11.2012, 22:38
0
LOOOOL NS je homeopáťa.
05.11.2012, 22:41
Neblbni a dej si s náma skleničku. Všiml jsis vůbec, že už nemáme kočičku a že jsem Ti už konečně sehnala ty bačkory se speaidrmenem co se Ti loni tak líbili?
05.11.2012, 22:42
ivisu spidermana má přece rád tvuj klučina ne
05.11.2012, 22:46
bobine- už né, ted letí bouchačky, kolty a já nevím co ještě :-))
05.11.2012, 22:47
LOOOL já nepiju,pak jsem zlej.Spidermana nechci,chci bačkory s NS.
05.11.2012, 22:49
No dobrá, tak já ho odpářu a vyšiju ti tam NS, spokojený ?
05.11.2012, 22:51
Ano,stačí přilepit na podrážku.
05.11.2012, 22:56
:-))), to nezvládnu, na to není žádné lepidlo.
05.11.2012, 22:38
0
jdu se dívat na film tak vás tady nechám o samotě ivis bud hodná jo nekro a ty žadný zadní sedadla jasný
05.11.2012, 22:43
LOOOOL přece se v limče nebudem tlačit u řidiče když vzadu je místa dost
05.11.2012, 22:44
Jasně šéfe, já jsem pořád hodná, já ani zlá bejt neumím. Teda do té doby než mi nějaký trotlovský hovado nepřejede kamarádku.
05.11.2012, 22:45
LOOOOL bobe zkoukni si Coriolanus 2011 a pak mi napiš jestli se dá na to koukat, jinak ten poslední typ "Bytost" byla dobrá sračka
05.11.2012, 22:47
nekrofílku, kašli na filmy, přečti si raději nějakou knihu.
FmX
05.11.2012, 22:33
0
noo tak sem dobře a moc mě to nepobralo vypadá to zajímavě ale nějak mi to nejde do palice můžetě mi to někdo třeba ve 2 větách popsat o co jde ?
05.11.2012, 22:37
Jen si lámej mozeček. Pusť si to ještě třikrát a třeba pochopíš. A když ne, tak je na zvážení, jestl je chyba na straně posluchače či na straně vypravěče. Já si to třeba ani nepouštěl, já si přečetl titulky z úvodního obrázku a bylo mně to jasné :-)
FmX
05.11.2012, 22:40
no ele je skoro víc než jasný že je chyba u mě trochu sem přebral jen sem chtěl jestli mi někdo nějak vysvětlí co to je prostě kdo mi to přeloží ale co při nejhoršim si to pustim zejtra kouknu se co sem tu psal a uvidim
05.11.2012, 22:30
0
angie rolling stones
05.11.2012, 22:35
hoši a dost kdo to byl
05.11.2012, 22:37
Asi někdo, kdo nemá rád Stouny, hudební barbar, barbar onan.
05.11.2012, 22:24
0
Có? Voda má paměť? Již nikdy nevlezu pod sprchu!
05.11.2012, 22:26
Pakliže se nemáš zač stydět, jen ji nech pokochat se krásou Tvého těla. Jak se říká: Chtěl bych být mejdlem ve sprše madam Schatziový.
05.11.2012, 22:27
A nezapomeň na jedno moudré pořekadlo: Ubývá míst, kam se chodívala pro vodu. Voda si na to vzpomíná, voda je krásná, voda má.
05.11.2012, 22:31
ele u tebe bych tipoval chtěl bych bejt toaletákem na stojánku u schatzi
05.11.2012, 22:34
Ele být mým mýdlem by se ti nelíbilo, byl by jsi tekutý a každý den by tě ubývalo až by nezbylo nic.
05.11.2012, 22:34
Bobi, že ty vždycky vše uhodneš, akorát jsi právě zkazil romantiku :-D
05.11.2012, 22:35
bobi - také špatný nápad, občas mívám návštěvy a to by se asi papírovi nelíbilo :-)
05.11.2012, 20:53
0
Ze by trochu placebo efect? Podoba jako z virama ve vasem pc neni taky nahodna.
05.11.2012, 20:32
0
Nekrofílku kde jsi? Už jsis rozmyslel kterou flašku otevřeš. Já bych si dneska dala s Tebou .
05.11.2012, 21:10
LOOOOL s tebou si vždy rád otevřu.
05.11.2012, 21:25
ivis je smutná tak na nu bud te hodní
05.11.2012, 21:29
Tak ju, já si dám dnes 80% konzumní líh, co si naleješ Ty?
05.11.2012, 21:39
Nekrofílku, jestli si se mnou netukneš, tak se asi opiju a skončím tu pod stolem jako to prase.....
05.11.2012, 21:43
ivis ale to slušná holka nedělá padat jen tak po stůl
05.11.2012, 21:48
Ivis, neblbni, Sigmen ani já za to nestojíme, abys na starý kolena takhle blba. Takovéhle nezodpovědné chování přenech experimentuchtivým puberťačkám.
05.11.2012, 21:49
bobine, to jnebude jen tak, to bude proto, že vychlastám ten líh, zakousnu to vodkou no a pak už to nestihnu nepadat pod stůl.
05.11.2012, 21:50
elásku, dneska můžu mám na to právo a nekecej mi do toho, ty mimino..
05.11.2012, 21:52
tak ale líh nepij to je fuj fuj dáme si spolu panaka ja hrušku a ty vodku jo 3 2 1 ted
05.11.2012, 21:52
Ano mamino, už mlčím :-!
05.11.2012, 21:55
no proto :-)
05.11.2012, 21:56
LOOOL promiň drahá to zdržení někdo klepal..asi už vim proč dnes ta flaška tak dovol abych ti nalil Jacka a pak se malinko rozšoupnem s Cinzanem
05.11.2012, 21:59
Už jsem si skoro myslela, že jsi se na mě vykašlal. Tak já si zdovolením dám to Cinzano s citronkem, děkuji.
05.11.2012, 22:01
LOOOL víš že to bych ti neudělal..hezky se usaď a já zatim skočim pro další lahvinku a zapnu stereo
05.11.2012, 22:02
elásku, dej si s náma za Micinku.
05.11.2012, 22:02
NS a ted eště pustíš Berryho Whita
05.11.2012, 22:03
Jak Ty to děláš, že tu jsi a vlastně nejsi?
05.11.2012, 22:04
ivis ty už si opilá vid že jo ?
05.11.2012, 22:06
Ivis - já nemohu, jsem ještě pod zákonem, vždyť víš :-/
05.11.2012, 22:10
bobi to se nestydíš ptát se dámy, na takovouhle delikátní, společenskou věc? To snad poznáš né a nemusíš se ptát.
05.11.2012, 22:11
LOOOOL ivisku já jsem všude a vlastne nikde nejsem..máš nalito cinzánko tak lup ho tam ať je ten svět hezčí
05.11.2012, 22:11
Elásku , no to je mi ale novina a já myslela, že už jsi úplnej chlap :-))
05.11.2012, 22:12
Nekráku ty mrdko....Myslel sem,že u tebe nikdo zaklepat nemůže,když ses jednou chlubil jak máš hlídanou zahradu atd
05.11.2012, 22:12
Elásku ale malinkato by jsi mohl , já jedno očičko trochu přivřu a na to druhé už nevidím..
05.11.2012, 22:13
ja se radči zaptám někteří chlapy toho totiž rádi využijou já ne sem hodnej doprovodím domů a jdo si po svejch
05.11.2012, 22:20
Hihihi, Bobine ty jsi tak milý. A to mi jako hlásíš, nebo toho mám využít?
05.11.2012, 22:20
LOOOOOOOOOOOOOL ZSN ve vysvětlení pro ivis jsem to skrátil na "někdo klepal" abych jí nezatěžoval psaním že někdo zvonil, já se šel kouknout na monitor, pak bzučákem otevřel, počkal u dveří, zvítal se s jednou osobou, prohodil jsem pár vět a pak jí zase vypustil..ty trotle
05.11.2012, 22:22
Tak já si tedy dám jednoho docela maličkého panáčka před spaním. Bobi také ještě není plnoletý, ale já to na něj neřeknu, mlčím jako hrob.
05.11.2012, 22:26
klidně využij doprovod ke dveřím domu za to nic nedáš ele ty ja už sem velkej kluk mam i vous na tváři
05.11.2012, 22:28
Nekrofílku, já Tě snad miluju, Ty to vždycky umíš tak pěkně podat :-))))))))))))))))))).
05.11.2012, 22:30
Bobi, mně rostly vousy už ve čtrnácti a teď v šestnácti jsem jako Rumcajs, i Ivis jsem svým vzhledem oklamal. No nic, večerníček skončil, jdu se odebrat do své postýlky. Pápá :-)
05.11.2012, 22:30
LOOOL ivisko kam bys chodila, nastup si do mého povozu a projedem se..muj řidič je již připraven jakožto i lahvinka u zadních sedadel
05.11.2012, 22:30
Musim si dát ještě jednu, už je to trochu lepší.
05.11.2012, 22:32
LOOOL není nic uklidňujícího než ujíždět s Jackem a mnou v měsíčním svitu pryč od všeho zlého
05.11.2012, 22:33
To zní lákavě ale takovou nabídku nemohu přijmout.
05.11.2012, 22:34
Tak Elásku, už jsis aspon čuchnul ke špuntu?
06.11.2012, 19:54
Nee, abstinuji, abych dlouho živ byl a dobře se ti vedlo na Zemi.
05.11.2012, 20:11
0
To je blbka...
05.11.2012, 20:23
ne ne petro je študovaná vidíš tu spoustu knížek
05.11.2012, 19:18
0
Ano já už to praktikuji několik let a nemohu si to vynachválit. Doporučuji všem. Už žádné zobání skurvených léků a všichni ti nenažraní farmaceutičtí parazirti, co se na nás přiživují, zkrachují a vychcípají.
05.11.2012, 19:31
No jasně, že cílem těhle sebranky není vyléčit nemoce ale udržovat v snesitelném stavu a léčit a léčit a hrabat a hrabat a cpát do lidí co nejvíce chemie aby pak v tom posledním stádiu posloužili jako pokusní králíci na chemoterapie. Ale abych nebyla nespravedlivá, tak jsou i lékaři a machři, kterým jde opravdu o lidi a jejich zdraví, jen jich je počertech málo :-(.
05.11.2012, 19:50
Ale ono by jich bylo stále dost, ale mají svázané ruce svými nekompetentními kolegy. Také je mnoho vědců odhodlaných sloužit lidstvu, a to nejen v oboru medicíny a klinické biochemie, ale i v ostatních oborech, plody jejichž úspěchů by sloužily lidstvu, ale světlo světa spatří jen ty, které neodporují představám a kšeftům mocipánů. V takovém světě, kde je pokrok lidstva limitován nenažraností elit, vyjdou všechny snahy o napravení neutěšených poměrů vniveč.
05.11.2012, 19:59
milenci se milujou milenci se milujou
05.11.2012, 20:24
No jasně,a co jsi si vyléčil?Chřipku,kašel,nachlazení nebo dokonce kuří oko?
05.11.2012, 20:24
Elásku, máš pravdu a je mi ještě smutněji než bylo, teda jestli to ještě vůbec jde :-((. Nic jiného nežli válka už na ty co mají absolutní moc asi neplatí.
05.11.2012, 20:29
Souhlas,takže preventivní útok na Írán.
05.11.2012, 20:58
LOOOOOL je to pravda a nic než pravda, lékaři jsou šarlatání, moje nohy nedokázali dát pořádně do kupy ani za deset let !! A zdravím koňskýho šourka zodiaka s jeho trapnýma řečičkama..
05.11.2012, 21:18
LOOOL Co bylo,bylo,hoj krajane.
05.11.2012, 21:47
Já nepsal o doktorech (ač sám s nimi mám zkušenosti ne zrovna valné), nýbrž o nenasytných farmaceutických společnostech. Dnes je trh přesycen řadou nekvalitních léků, které jen tlumí symptomy onemocnění, ale samotnou nemoc vůbec neléčí. Původní symptomy se pak po vysazení léků vrací, což vede k nutnosti další takové zbytečné dávky léčiv, místo toho, aby se použily léky, které skutečně působí a že takových je mnoho, jen na ně není zaměřena taková pozornost jako na mediálně známé blafy. Nebo léky zbytečně vyvolávají mnohé nežádoucí účinky, na něž je třeba brát další léky, které by člověk podáním správného léku vůbec nemusel brát. Události na poli medicíny jsou zcela výhradně v režii nadnárodních farmaceutických gigantů a ty mají z prodaných léčiv zisk. Byly by tedy samy proti sobě, kdyby do oběhu vydávali léky, které skutečně léčí. Je třeba si uvědomit, že tyto společnosti tu jsou především proto, aby vytvářely zisk, farmaceutický průmysl není charita, oni nepotřebují zdravou spokojenou populaci, ale oslabenou, nemocnou, vystrašenou, schopnou za léky utratit třeba i většinu svých financí, jen aby byli v subjektivním pocitu bezpečí, přičemž tím sebe naopak zbytečně nebezpečně intoxikují. To je důvod, proč se tak vehementně bojuje proti všem způsobům alternativní medicíny, jakožto zastaralým a přežitým, proto jsou přírodní léčitelé tak diskreditováni. Představují pro tyto giganty přílišnou konkurenci a té je potřeba se zbavit. Pochopitelně oni se účinně diskreditují sami tím, že se v jejich řadách vyskytuje velké množství šarlatánů a vyšinutých rádobyléčitelů přesvědčených o svojí pravdě. To ale nic nemění na faktu, že existuje řada účinných alternativních technik, převzatých především z čínské alternativní medicíny, které by mohly neefektivní léčbu mnohých symptomů plně nahradit. Tím nechci ani náhodou tvrdit, že by tyto mohly nahradit konvenční medicínu, to ani náhodou, pouze by podepřely standardní léčbu a tím by do značné míry snížily chemickou zátěž lidského organismu způsobenou nadměrným přísunem všemožných preparátů, jejichž účinnost je mnohdy spekulativní, viz. nedávná kauza vakcinace proti prasečí chřipce.
05.11.2012, 21:55
Elásku ale kdo ti doporučuje, předepisuje léky a v nemocnici ti je rovnou píše a podává??? No doktor snad né. Takže to nesváděj jen na výrobce, nebot ten si bez doktorů ani neškrtne, pokud tedy nebudu počítat volně prodejné doplnky stravy a zajeté léky.
05.11.2012, 21:57
proto je potřeba znát bylinky a hezky se léčit přírodou, sice je to zdlouhavější léčba ale trvalá, tedy aspon v mnoha případech.
05.11.2012, 22:01
Doktoři mají z mnohých předepsaných léků tučnou provizi, byli by tedy sami proti sobě, kdyby je nepředepisovali. Ale oni jsou až na konci tohoto řetězce, ten tlak vytváří právě tyto firmy. Tímto se nechci doktorů nikterak zastávat, i mezi nimi se najde plebs, koneckonců doktořina je byznys jako každý jiný, jen oni nejsou to největší zlo v tomhle řetězci.
05.11.2012, 22:06
Farmaceutické firmy jsou nenasytné hyeny,v tom souhlasím.A na té alternativní čínské medicíně taky něco bude,když je čínˇánů hrubo přes miliardu.Léky na AIDS,rakovinu aj.těžké nemoci podle mně už dávno existují,ale zkurvený byznys s léčivy je silnější než zdraví člověka.Bohužel.
05.11.2012, 22:07
Nejsou ale vlastně jsou a na prachy já jim kašlu z vysoka, pokud vědomě otravují lidi, tím, že jim předepisují chemii, která je úplně na hovno a oni to dobře vědí ale jdou jim za to korunky do kasičky, tak jsou to u mě prostě sr.....
05.11.2012, 22:09
Tak je to se vším - peníze jsou vždy až na prvním místě. Přednější než zdraví, ani před životem se mnohdy nezastaví. Holt odraz světa, ve kterém žijeme. A bude hůř, nevyplní-li se Grogyho spásné vize.
05.11.2012, 22:18
Už aby se vyplnila a pěkně do dne. Tohle je stejně vlastně začátek úplného konce, protože když člověk rozumný zneužívá rozum proti vlastním, tak je to konec, nic dál snad už být nemůže. Jo a to, že je život obyčejného člověka proti prachům úplné zrnko prachu , jsem měla tu čest poznat při léčbě mámy, tak dobře vím co jsou doktoři za herce.
05.11.2012, 22:19
Ivis, zase jim nemůžeš odepřít kolik toho udělali pro svět dobrého. Díky objevům v hygieně a pokrokům v medicíně ze civilizovaného světa takřka vymizely mnohé ve středověku běžně rozšířené nemoci jako mor a cholera. Chřipka, která dříve kosila lidi po tisících, je dnes většinou banalitou. Až budeš mít třeba akutní zánět slepého střeva, bylinné odvary Ti příliš nepomohou. Až si zlomíš nohu, lékařská péče ti opět přijde vhod, aby Ti ji zasádrovali a došlo tak ke zdárnému srůstu. Až Tě srazí jedno z těch dotěrných aut, včasná lékařská péče přijde opět vhod. A mohl bych jmenovat dále, ale není třeba. Co je třeba, tak hledat rozumnou střední cestu mezi konvenčními a alternativními metodami, každý extrém a jednostranná zaujatost jsou škodlivé.
05.11.2012, 22:26
Nic neodepírám ale otázkou je, jestli právě tímhle neudali směrovku do pekel. Právě proto, že jediný přirozený nepřítel ( nepočítám dravou zvěř v tramtáriích) jsou právě nemoce. A pokud lidi přestanou umírat, dokonce se násilně rodí nepřirozenou cestou, dopadne to tak jak to vlastně dopadlo. Máme sice všeho hromady ale nekvalitního, jedovatého a navíc ničíme všechno přirozené a krásné kolem sebe :-((.
05.11.2012, 22:33
Ony se věci mají tak, že ve vyspělých zemích, o kterých se zmiňuji, dochází i přes to všechno k přirozenému populačnímu úbytku, zatímco v rozvojových se to množí exponenciální řadou, tudíž ono to jen o absenci přirozených nepřátel nebude. Ale to je složité téma na několikadenní debatu a já musím zítra brzo vstávat a Ty už máš v sobě nebezpečné množství lihu (snad nepiješ metanol), tak debatu odložím na jindy. El :-)
05.11.2012, 22:36
Tak tedy pa, škoda začalo ně to bavit :-))
05.11.2012, 23:07
LOOOOOL zodiac hoj cype
05.11.2012, 23:15
LOOOOL VS To je řeč,kratke,vystižne...není čas na cypoviny