ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Baghdad Sniper - JUBA

8737x
Komentáře
14.10.2012, 12:53
0
Nemaj se srát tam kde nemaj co dělat ZMRDI. Víc takovejch snajprů.
12.10.2012, 23:36
0
podla vas na ktorej strane padlo viac obeti ??? (na uzemi blyzkeho vychodu) inak škoda mladych životov
12.10.2012, 21:53
0
Komu z vás sa pretrhol papier pri vytieraní si prdele a prešiel si po hovne rukou ?
12.10.2012, 23:36
Ty? Dneska zase?
13.10.2012, 08:03
Ríšo - doporučuji šmirglpapír, lopuchový list nebo počkat na sníh...
12.10.2012, 16:02
2
Podstatou války je krutost.Lidskost je cesta do pekla.Proto G.I. dostávají na zadeček.
12.10.2012, 11:08
3
Ty woe, ještě že jsem na konci mušky nebyl já.....počkat.....já vlastně nejezdím do zemí, kde nosí v podpaží koberec a každý 3 hodiny se modlí a dětem k narozkám dávají kalašnikov kreténi. Tyhle prasata už jsou problémem od dob křižáckých válek a bohužel se zatím nikomu nedaří tenhle lidský odpad zničit. Tam nebude klid nikdy amíci neamíci. Vždyť oni se tam mastí mezi sebou i když se jim zrovna nikdo nesnaží nacpat demokracii. Atomovku na ně na zmrdy.
12.10.2012, 11:05
2
amici, sou stoho posraní. bojovali aspon jako ve vjetnamu, tříštiví pumi a napalm. tak uš mjeli vihráno..
13.10.2012, 00:46
Jsem si počet )
12.10.2012, 09:56
4
ŠPINAVÝ MUSLIMSKY VYŽRANÝ PRASE ZBABĚLY.Z OČI DO OČI BY SI NETROUFL,SVINĚ JEDNA TO MĚ ZASE NADZVEDLO KURVA!KDYBY RADĚJI STŘÍLEL NA ČESKOU ZÁKLADNU!
12.10.2012, 17:09
no od toho je sniper aby strilel z dalky tohle je normalni zivot ne call of duty kde ti kazy pobiha vsude se snipou
12.10.2012, 09:47
-2
ANO,NA ROZDÍL OD ČESKÝCH GUM(ŽOLDÁKŮ AMATERU NENAŽRANCŮ)TAM VEČINA BRITU A AMERICANU MUSELA.TO NENI JAK TY NASE POVALEČSKÝ KURVY CO TAM JEDOU PRO VELKEJ VYDELEJ A PAK SE TAM ZASIVAJI NA ZAKLADNE A KDYZ MA DOJIT K BOJI MAJI NEJRUZNEJSI VYMLUVY JAKO ZE JE TO NEBEZPECNY,NEPOCTALY S TIM.CESKOU ARMDU ZRUSIT!ZROUT PENEZ K NIČEMU!VSECHNY PENÍZE DÁT HASIČŮM!
12.10.2012, 09:11
0
jak nekteri tady pisou videt odstrelovat z m82 no.. je to sice odstrelovacka ovsem protivozidlova z toho cloveka nezbyte nic nez par kusus masa k masarovi
12.10.2012, 06:14
2
1) Lobbing v kongresu, výroba a vývoz amerických zbrojních firem je tak vysoký, že kdyby přestali vyrábět zbraně, tak by se jim zhroutilo hospodářství, 2) chtějí mít v oblasti vliv na plyn a ropu stejně jako Rusové, 3) chtějí mít v oblasti politický, ekonomický a vojenský vliv pro průnik amíckých firem. Jenomže to jaksi troskotá na odporu domorodců a kluci tam umírají dál zbytečně…
12.10.2012, 06:41
Grogy, mimochodem, video je tu už 2x - http://www.zvraceny.cz/video/15472-juba-baghdad-sniper/...http://www.zvraceny.cz/video/27786-juba-baghdadsky-sniper/
13.10.2012, 00:31
ou, to me nejak vubec nenapadlo zkontrolovat, jestli to tu uz neni.
13.10.2012, 00:32
Ale jedno z tech videji je jine.
12.10.2012, 02:21
2
boom...headshot! Tyhle snipersky videa mam rad, ale rad bych videl i nejaky z americkyho pohledu. Obzvlast v podani Barretu M82.
FmX
12.10.2012, 17:52
nebo 52ky
12.10.2012, 01:48
-4
Jo jen tak dál !! Smrt americe ALLAHU AKBAR !!!!
12.10.2012, 00:57
2
samozrejme, cez 700 vojakov zastrelil... a k tomu este 15 helikoptér, 9 stíhačiek a naposledy ešte zostrelil ISS z orbitu.
12.10.2012, 01:02
:-)))
13.10.2012, 00:48
To se ani moc nevyspí. Pořád někde lítá s kamerou a snajprou. Je to dřina.
11.10.2012, 22:37
5
Měli tam radši hodit atom a ropu pak vytěžit nějakekejma automatickejma robotama. pořád by to bylo levnější než takhle.
11.10.2012, 23:52
A nebylo by lepší použít už dávno vyrobené technologie, abychom tu ropu vůbec nepotřebovali a prostě je nechali bejt? Co takhle přemejšlet mírovou cestou, vždycky nějaká je.
12.10.2012, 00:02
LOOOL já chci lítat parním letadlem.
12.10.2012, 00:07
sigmen - Nejdříve začni něčím jednodušším. Co třeba ponorka na dřevoplyn?
12.10.2012, 00:11
LOOOL to ne,to by jsme se tam udusili.To radši šlapací.Grogy šlape,já mažu řetězy,wolwe kapitán!!!
12.10.2012, 12:11
standysman - je to jejich země a nikdo by jim tam neměl nic házet a nic jim brát. Dokonce ani ropu by od nich neměl nikdo kupovat. Jen to zasviní planetu. Jsou jiné možnosti získání energie - čisté energie - nepotřebujeme ropu. Je to všechno jen o penězích a zisku pro pár nenažraných lidí.
12.10.2012, 20:45
Jo třeba výrobou fekálního bioplynu, sračky jsou celosvětově nejrozšířenějším obnovitelným zdrojem a jsou dostupné ve všech koutech světa, tudíž čistá a chutná energie pro každého bez výjimky :8)
12.10.2012, 20:54
Nekupovat od těch neandrtálců ropu, doteď tam jezdí na oslech a velbloudech a slova kalašnikov či rpg jsou pro ně naprosto cizí. Takoví předpotopní chujometi by pro naši rozvinutou civilizaci nepředstavovali jediný problém. Ale pánové se rozhodli té mazlavé černošedé břečky nevzdát za žádnou cenu a zmařit jakýkoliv pokus o její nahrazení čímkoliv, dokud nevyschnou kohoutky, tak holt trpíme pod jhem těchto fanatiků.
11.10.2012, 22:07
8
Viděl jsem tam umřít pár vojáků... kluků kteří prostě narukovali, odvezli je tam, tedy někam, kde ani být nechtěli a tam je zabili. Věřím, že raději by byli doma, cpali by se hambáčema a pili colu u Donalda od Macků. Sice nic moc kariéra, ale byli by naživu a v blbákově by si to ručníkáři řešili po svém. Války vždycky odskáče nejvíce těch, co si to nevymysleli, nenaplánovali a než narukovali, tak jim do toho ani nic nebylo a měli se svým životem úplně jiné plány.
11.10.2012, 22:18
Přesně! aspoň někdo to tady chápe.
FmX
11.10.2012, 22:18
vybrali si sami
11.10.2012, 22:38
Vybrali si být v armádě pro ochranu ameriky, ne to, že je budou posílat přes půl planety jako žoldnéře ke kradení. Vsadím se, že 90% všech amíků v iráku, afgánistánu apod. by si vybrala okamzite jet domu a odesla by z armady, kdyby vedeli, ze to pujde bez problemu a ze hned budou mit jinou praci.
FmX
11.10.2012, 22:54
no jo protože si to představujou jako procházku růžovým sadem podle mě prostě nečekali že to tam bude takhle vostrý tak by jeli jak říkáš domu hned
11.10.2012, 23:49
No kdyby to bylo tak lehký Jít do americké armády je jako podepsat se krví ďáblovi.
FmX
11.10.2012, 23:50
jo což to věřim
12.10.2012, 06:57
Kravina,o akom rukovaní tu píšeš?Amíci nemajú odvedencov.Toto sú ludia všetko na ktorí za to berú plat.A kto berie plat za to že behá so zbraňou a ide zabíjat je obyčajný vrah.A je jedno či si ho najala vláda alebo mafián.Jediný rozdiel je v tom že toto má odobrené a nik mu zato nepôjde po krku.
12.10.2012, 07:15
Prečo tí skurvení amíci nejdú zabíjat niekde do republik čad alebo somálska?Jednoducho nemajú tam nič len AIDS.Kde je ropa tam sa hrnú,pičovini ako tu píše grogy sa nedajú čítat.O akej ochrane ameriky tu píšeš?Píš o rope a zlodejine.Vieš,rozdiel medzi okupantom a okupovaným je v tom že jeden bojovat chce a druhý musí.Vlietli tam s technickou prevahou a im neostáva nič iné len takéto akcie.A amíčkovia čo sa dali naverbovat za doláriky a mysleli si že budú ležat v USA a opalovat sa majú smolu,štát im nič zadarmo nedá.Berú za to prachy tak nech tam kapú a nech ich zdochne čo najviac.Nabrali si kameri na prilbičky aby sa raz mohli znudený v štátoch pozerat ako páchali zlo a zabávali sa na tom.Záberi od JUBYho ma potešili viac.
12.10.2012, 09:46
ANO,NA ROZDÍL OD ČESKÝCH GUM(ŽOLDÁKŮ AMATERU NENAŽRANCŮ)TAM VEČINA BRITU A AMERICANU MUSELA.TO NENI JAK TY NASE POVALEČSKÝ KURVY CO TAM JEDOU PRO VELKEJ VYDELEJ A PAK SE TAM ZASIVAJI NA ZAKLADNE A KDYZ MA DOJIT K BOJI MAJI NEJRUZNEJSI VYMLUVY JAKO ZE JE TO NEBEZPECNY,NEPOCTALY S TIM.CESKOU ARMDU ZRUSIT!ZROUT PENEZ K NIČEMU!VSECHNY PENÍZE DÁT HASIČŮM!
12.10.2012, 10:07
Lamantin, ty snad vůbec nečteš co tu píšem. Oni nebyli povoláni do armády, ale byli převeleni do těhle zemí a s tím už nic nemůžou udělat. Přemejšlej než něco napíšeš probůh.
12.10.2012, 10:08
pravda !
12.10.2012, 14:31
Souhlas.
12.10.2012, 17:58
grogy ja som pochopil velmi dobre,to že ich prevelili a oni tam museli je snád jané každému.Ale skôr ako to podpísali museli s tým rátat že táto možnost príde.
FmX
11.10.2012, 21:48
4
sice je pravda že on je tam doma ale za chvíli on bude doma i tady v evropě tak proto smrt všem těmhle sráčům talibánskejm
12.10.2012, 12:09
To prolínání kultur je vzájemné. Západní kulturu tam vidíš jezdit v jeepech s kulometem na lafetě ( Co si pak asi mají myslet o západu? My jejich kulturu vidíme jako chlapa s utěrkou na hlavě a s kalachem v ruce, oni nás vidí jako chlapa v přilbě sedícího za kulometem nebo M16 v ruce. My vidíme jejich ženy jako mumie kterým lezou z hader jen oči, někdy ani to ne, oni naše ženy vidí jako nestydy a prostitutky. A teď si vyber, který pohled je ten správnější. Nikdo by se do nich neměl navážet a nechat je na pokoji, stejně jako oni by se neměli cpát sem. každá akce vyvolá reakci. Kdo má pravdu? Kdo si to začal? Kdo pochopí, že by měl každý hrát jen na svém pískovišti a necpat se do rajónu toho druhého? Asi nikdo (
FmX
12.10.2012, 16:58
jasný že se tam nikdo neměl cpát to neříkám nic maji je nechat žit v klidu ať si tam dělaj co chtěj jenže oni se serou už i sem a to mě sere právě ať si tam zůstanou a klidně se poserou nic jim neberu jsou na to zvyklí tak prosim.. jestli chápeš prostě je tu nechci a ani nikde jinde ať si ty svoje zvyky atd nechaj tam u sebe.
12.10.2012, 19:07
Přesně jak říkám - každý na svém písečku a neloudit se do cizí země. Platí pro obě strany stejně. taky je tu nevidím rád, nemají tady co pohledávat. Stejně tak nevidím rád něčí armádu na cizím území - taky tam nemá co dělat.
FmX
12.10.2012, 22:49
pravda chlape
11.10.2012, 21:20
3
Mrzí mě, že tomu pánové vůbec nerozumíte. Nechápete, že ti vojáci šli do armády, aby uživili svoje rodiny a aby chránili svoji vlast. To že tu vlast řídí zkorumpované elity, které mají své vlastní záměry a neštítí se pro jejich realizaci zabít tisíce vlastních lidí při fingovaném teroristickém útoku. Americká vláda je v psychologii o více než generaci dál před zbytkem světa. Oni přesně ví co a jak funguje a nechávají si to pro sebe, aby mohli manipulovat vším okolo. Je mi z vás smutno, když vidím, jak přejete smrt lidem, bez kterých bychom dneska včichni po celém světě mluvili německy a žili bůh ví v jakých podmínkách. Oni ztratili tisíce životů, když my jsme se jako připosraní přidali k nepříteli, abychom nemuseli bojovat. Zamyslete se nad světem pánové, protože nenávist nás nikam nedostane.
11.10.2012, 21:43
Muslimové zastavili hitlera?
11.10.2012, 22:17
Ne americani ty vole! Boze jak tohle mohl nekdo nepochopit
11.10.2012, 23:34
kdy jsme se přidali k nepřiteli?
11.10.2012, 23:50
Bože za druhý světový k německu ne? Je ti 5 nebo seš jenom úplně tupej? Sry za to, ale čekal jsem jiný komenty k tomuhle mýmu výplodu než tyhle 2...
12.10.2012, 00:37
ty bys nechal lidi vystřilet,když tě napadnou Polaci,Madaři a Němci a nemaš žadnou pomoc?5 mi už neni
12.10.2012, 10:06
My jsme měli v té době se slovákama 1.3 milionu vojáků ve zbrani. Kdybysme se jim postavili, tak bysme urcite o hodne prisli, ale mohlo to bejt vsechno uplne jinak. Ale nakonec to stejne dopadlo tak jak melo, takze buh vi. Nicmene to nemeni nic na tom, ze jako narod jsme priposrany srabi.
12.10.2012, 10:22
Tehdy kdyby zaleželo na obyčejných lidech tak se bránime ale všechny války vyvolaji politici a tehdy ti naši rozhodly tak jak rozhodly,nechtěly masakr,ale generalove se chtěly bránit.Souhlasim s tebou,že jako národ nás někdo řídi a hodně dlouho.
11.10.2012, 18:55
3
okupanty je třeba střílet
FmX
11.10.2012, 21:47
nezapomeň že naši jsou tam taky
11.10.2012, 22:04
fmx - mají tam houby co dělat.
FmX
11.10.2012, 22:09
tak třeba to dělaj pro peníze ale jde o to že píše že by střílel okupanty tak jen by mě zajímalo jestli je mu jedno že by to byli češi chápeš?
12.10.2012, 17:59
Já tě naprosto chápu DDD
11.10.2012, 18:46
2
Pěkná hra.Tu si musím stáhnout.
11.10.2012, 18:51
LOOOL nazdar pařane.
11.10.2012, 19:21
LOOOOOOOOL taky rád pařim
11.10.2012, 18:43
0
Konečně dálší zvěsti o hrdinství.
11.10.2012, 18:25
1
Pěkně jen tak dál!! Třeba jednou nakopat prdel těm zajebaným AMíkům!
11.10.2012, 17:46
2
Keď USA vojaci odídu, tak Iračania sa budú zabíjať medzi sebou = občianska vojna?
11.10.2012, 17:31
1
arabov nemusím,na druhej strane aspoň niekto tým namysleným amíkom prevetrá hlavu olovom.
11.10.2012, 16:37
4
vyjebaný alah a pojebaní muslimové
11.10.2012, 16:01
6
Z jedny stranu chapu odboj proti Americanum,sam bych do nej vstoupil pokud by nas American okupoval ale na druhou stranu jsou to jenom fanaticky vyjebany muslimove a tak fandim radsi Amikum v teto valce,jen do nej,do muslima !!!
11.10.2012, 21:47
A kde jsi vstoupil, když nás okupovali Rusáci? Co jsi proti nim dělal? Nic - jako já a milióny dalších? Nebo jsi hrdina a pár jsi jich postřílel?
11.10.2012, 23:45
ja jeste nezil
12.10.2012, 00:04
skullwp - To ovšem vysvětluje Tvůj nápad ) Krásná idea mladické nerozvážnosti. Hrdinství ale není pár slov na monitoru. Ty dokáže napsat i zbabělec. Nic to neznamená. Věřím ale, že dneska by už lidé nesnesli to, co se tady dělo za dob normalizace. Věřím tomu, protože jsem zažil jednu úžasnou věc. Jak se lidé dokázali semknout na konci osmdesátých let. Jak si věřili a dokázali si pomáhat a táhnout za jeden provaz - a nerozhodovalo to, kdo ten špagát drží na druhé straně. Kdybych už v životě nezažil nic jiného, tak tohle fakt stálo za to. I když to trvalo jen chvíli. Možná taková zase přijde a možná není ani moc daleko. Kéž by. A možná se jednou udělá všechno znovu a důkladněji ))) A kdybys chtěl být někdy fakt velkým hrdinou, zajdi se na ně nejdříve podívat. Jsou jich plné hřbitovy. Ale jsou i mezi námi a nevíš o nich. Pár jsem jich poznal. V roce 89 jsem chodil s peticí několik vět a sbíral podpisy. Někteří lidé - úplná hovna, co nic neznamenali a neměli co ztratit, se báli to podepsat. A pak jsem našel pár takových co měli děti a riskovali, že se takovým podpisem dostanou do kriminálu, že je vyhodí z práce, nebo spíš přesunou někam do kotelny, že ty jejich děti nevezmou na školu... a podepsali to. To byli pro mne skuteční hrdinové. Zní to jako klišé, ale není. Oni se totiž nebáli a to, o čem mluvili, na co nadávali a co kritizovali, skutečně podepsali a stáli si za tím. A možná se i báli, já nevím. Ale pokud měli strach a podepsali to, pak jsou ještě větší hrdinové. Těžko se to ale vysvětluje někomu, kdo ještě nežil )
12.10.2012, 10:05
Plne si uvedomuju ze jsem mlady a k mladi patri lehkovaznost a idealismus,to uz je asi priroda no.Kazdopadne nacionalistou jsem do konce zivota v tom jsem pevne zakorenej,vidim v tom cestu,smysl zivota.Sam o sobe si myslim ze v kritickych situacich bych si zachoval čest a zachoval se ,,hrdinsky,, ale jak rikas na monitoru muze byt hrdina kazdej.Je mi jasny ze v kritickych situacich se teprve pozna jestli je ma teorie pravdiva.Muzu si to myslet ale pritom se zachovat jako srab,to si plne uvedomuju ale jen si MYSLIM ze nejsem tento typ.Pro me totiz nejsou nejdulezitejsi holky,penize,paradni auto atd...ja byl celej zivot vedenej ke cti,slusnosti a zachovani si charakteru za kazdou cenu a toho se taky drzim to jsou hodnoty pro me nejdrulezitejsi...jinak dik za lekci z historie ;-)
12.10.2012, 12:03
Věřím Ti, věřím! Naštěstí je hodně takových, co si stojí za tím co říkají a říkají co si myslí.
11.10.2012, 15:55
1
Já myslím,že je to fifty fifty.