ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Pravda!

4373x
Komentáře
29.08.2013, 14:19
1
Souhlsím s ním v tom, že dálnice by byly i ta elektrárna, to se zas nedá říct, že jsme tu nic neudělali: uvědomme si, že do roku 1960 jsme jěště všude neměli elektriku(!). A to s tím kradením má zase jen pravdu, i když v té době se také kradlo. Jenomže: když zemřel Brežnev tak jeho majetek bylo jedno auto Mercedes a čtyřpokojový byt v Moskvě. A to vládl šestině světa!!! Naše republika je jenom flíček ale kdejaký ministr má toho po roce ve funkci víc, než spomenutý Brežnev za celý život.
11.08.2012, 16:55
0
Mackulingu, ty ubožáku, hrozně se nasměju, až dojedeš na demogracii a kapitalismus...a že se to muze stat Az bude valka...a ze valka bude!!! tak takove pici zazobane jako ty, pujdou na porazku jako prvni
11.08.2012, 17:07
Nežiju v Čechách, jen se bavim, jak si stěžujete
11.08.2012, 17:14
Sem rád, že si mi to připoměl, taky z toho nemám radost, to už je pak jedno, kdo půjde první, přeji hezký úsměv
11.08.2012, 16:55
0
Pooď se pohádat christmaspoo, včera sem neměl elán na komunisty, dneska jsem při chuti:-)
11.08.2012, 17:05
Tak kde je ta vylízaná škeble? Sem myslel, že to tady čekuješ jak velkej brácha, snad budeš mezi 4 honiči, ty honiči
11.08.2012, 17:48
Tvoje hrdost je silnější, viď? Čuchnul sis k vítězství a pak tě to přestalo bavit, jenže já na tebe neměl náladu, seš fakt jak přiteplenej ..
11.08.2012, 20:15
Čoveče nevim... dneska zas moc elánu nemám já... byl jsem celej den pryč, jinak bych tě tu přece nenechal samotnýho
11.08.2012, 21:21
Celej den sem tu čučel a ty nikde, já sem ale hovado!
11.08.2012, 21:27
Ale to je hezký, že se ti po mně tak stýská
11.08.2012, 22:17
Musim se přiznat, už to takhle dál nejde: mám rád komunisty a sem trošinku přihřátej, když někdo napíše, že to byla tvrdá doba, hned bych se topořil. Mimochodem, nechceš mi pokouřit šulína?
10.08.2012, 23:12
0
Nesnášim komumisty a kundy jako je christmaspoo
10.08.2012, 23:37
Zklamals... hodně slabý
10.08.2012, 23:48
sem rád, rád zklamávám kuneďáky
10.08.2012, 23:51
No jo, no... tak nějak jsem doufal, že když se tím bavíš, tak že to aspoň umíš... ale očividně stojíš za hovno i v tomto Zřejmě začátečník, nebo nevim...
11.08.2012, 00:03
napiš něco buzno !
11.08.2012, 00:08
Co já? Ty jsi na to expert... když napíšeš něco pořádnýho, tak ti odpovím, ale na takový hovna se nedá nic napsat...
11.08.2012, 00:10
S tím expertem jsem teda dost přestřelil... spíš tam mělo být, že je to jeden z tvých oborů, ve kterých stojíš za hovno, ale věnuješ se jim
11.08.2012, 00:18
Spíš sem hodnej, nechci fakovat, je to hnus takhle
11.08.2012, 00:25
Tak teď vůbec netuším, cos chtěl říct tím, že nechceš fakovat, že je to hnus... takhle...
11.08.2012, 00:32
když myslíš ty pako!
11.08.2012, 00:34
Tebe sem nechtěl fakovat, by ses ještě rozbrečel
11.08.2012, 00:38
Jo tahkle... to se zas neboj, kdybych se rozbrečel, tak bych to nepřiznal. A hned, jak utřu slzičky, tak ti odepíšu... ani to nepoznáš!
11.08.2012, 00:45
Vůbec netuším, co si chtěl říct, buzno.
11.08.2012, 00:49
Že se nemusíš bát, jestli se rozbrečím... a nelži, že jsi hodnej... prostě na to nemáš a jenom se vymlouváš...
10.08.2012, 11:35
4
Bohužel má v něčem pravdu. Podívejme se na naší vládu, korupce astronomická, všechno se likviduje, státní podniky, na nejúrodnější půdě se staví obří supermarkety apod. Proč se zlikvidoval třeba cukrovar v Hrochově Týnci? Cukr jsme vyváželi do celého světa, nyní se pomalu likviduje i chemička v Semtíně (Pardubice), jsou nějaké zprávy že se bude likvidovat i Paramo. Všechny podniky, které dávali spoustu pracovních míst se zlikvidovaly,protože jsme byli velkou konkurencí, co se nemohlo zlikvidovat, prodalo se zahraničním investorům. Celá ČR jde do totálních sraček. Není jiné možnosti, než vládu svrhnout, celou jí doživotně zavřít za to jak stát rozkradli, udělat spoustu změn (tím nemyslím třeba se vrátit ke komunismu). Změny třeba: Proč se vězni za státní peníze váli na borech, proč mohou zadarmo studovat, mají k dispozici TV,posilovnu, 3x denně jídlo a nemusí pracovat? To by mělo být první: Jsi v kriminále, okamžitě budeš dělat, makat v dolech, stavba silnic apod. Z vydělaných peněz by platili "nájem" v kriminále, jídlo a dluh společnosti za jejich prohřešky. Dále jak je možné že cikáni nemakají a nikdy v životě nebudou a dostanou prachy? nelze. Nemakáš, nic nedostaneš, klidně si chcípni hlady. Prostě tento svět je totálně posranej, lidstvo se za pár let zabije samo, pokud nedojde k velké změně systému.
10.08.2012, 14:14
Tohle rozprodávání a rozkrádání státu bohužel ještě nedošlo tak daleko, aby to většina lidí nějak poznala. A jak je zvykem, něco se začne dít teprve, až to bude tak domrdaný, že se z toho poserem. A tohle je taky známka toho, co je na tom systému špatně: všichni vidí, kam ty peníze mizí, NIKDO nechce platit ty, kteří nepracují a pracovat nechtějí, ale nic se s tím prostě neděje. Politici už tu dávno nejsou od toho, aby hájili zájmy občanů...
09.08.2012, 23:39
0
zítra jdu volit komunisty at se máme kurva dobře
10.08.2012, 14:09
Tak jak si dneska dopadl u voleb? Měli otevřeno?
09.08.2012, 22:09
0
Jesli mě něco sere, tak to je marxismus, klucí co to serou...
09.08.2012, 20:07
0
Ale jasné je jedno. To jak bude a jestli se něco změní rozhodně neovlivňuje vulgární anonymní antikomunista za počítačem, ale člověk na ulici kterému opravdu o něco jde...
09.08.2012, 20:30
a ještě jedno minusko pro mou pusinku
09.08.2012, 21:17
Člověk na ulici rozhodně bude volit levičáky, jestli má občanku, držím vám palce!
09.08.2012, 20:06
0
Jsem rád, že se tady vedle blábolů zmanipulovaných školáků a antikomunistických blbečků objevují i názory rozumné. Názory těch, kteří moc dobře vidí, že kapitalismus není demokracie a svoboda pro pracující ale demokracie a svoboda pro nepracující kapitalisty. A ano, žijte si v dravé době, nikdo vám nebrání a nikdo nikomu nebránil v socialismu ukázat co v něm je. Kdokoliv kdo se snažil mohl být nejlepší pracovník v useku a byl za to samozřejmě náležitě odměněn. A i ten blbej metař žil důstojný život. Práce nebylo sprosté slovo a kdo uměl dělat byl vážený člověk. Dnes je doba která přeje vyžírkům, primitivům hulvátům. Mj. je to jasné i z toho kdo se této doby zuby nehty zastává a hlavně jakou formu projevu volí.
09.08.2012, 20:30
jedno mínusko pro tebe
09.08.2012, 21:04
Nediv se názorům, přeci to už musíš mít dávno zmáknuté, neexistuje jenom tvoje ideologie, i když jak nazýváš ostatní, tak to tak vypadá. Rozhodě bych se nevrátil zpátky, to co nám bylo vnuceno, od rudých bratrů, bylo přinejmenším náslí. Zamýšlel si se taky někdy, jaké by to bylo bez? (kondomu)
09.08.2012, 16:47
0
Fuj to je hnusná debata, sem choděj ždímat pinďoury snad samý komunisti :-(
09.08.2012, 16:12
0
KLUCI,JÁ SE VÁM DIVÍM,ŽE SE NA TO UŽ NEVYSERETE.TO JE JAK HLUCHEJ S BLBYM.
09.08.2012, 16:18
Máš recht... obvykle, když takhle zabřednu do diskuse, tak s tím přestanu v tu chvíli, kdy si to uvědomím... ale dneska mě to tu docela baví Samozřejmě, že je mi jasný, že tu nikoho nepřesvědčím... jen tu zabíjím čas
09.08.2012, 22:31
Tak nějak mi taky připadáš, taky se na tom vyseeer, , klicíííí, buzno
09.08.2012, 16:01
-2
Jen brečíte a vymlouváte se v jakým systému žijem.Když se vám tu nelíbí tak zvednete prdel a jedte kam chcete.Ne radsi misto toho tady budete brecet a budete si myslet,ze kdyz tady napisu komentar tak tim zmenim svet.
09.08.2012, 16:07
Vidíš. A já jsem si myslel, že diskuse jsou od toho, aby se v nich diskutovalo. Takže tady můžem diskutovat jenom o věcech, který nám vyhovujou? Nebo mi snad chceš říct, že ty jsi spokojenej s politickou a ekonomickou situací u nás? A vážně jsi přesvědčenej o tom, že si tu někdo myslí, že komentářem změni svět? Na tos přišel jak, prosímtě? Domýšlivost ti teda neschází...
09.08.2012, 22:04
Nevim, nad či tady brečíte, tohle neni diskuse, ale obhajoba komunismu!
10.08.2012, 14:06
Nikdo tu nad ničím nebrečí. A světe div se - i obhajoba komunismu může být diskuse, pokud o tom s někým diskutuješ Prosím tě, běž si najít význam slov "komunismus" a "diskuse" a pak se můžeš třeba i zapojit
10.08.2012, 14:19
S tebou se do diskuze zapojovat nebudu, to bych měl předem prohraný, páč si horlivej jak buzna na mrd. Třeba někdy jindy, nezapomeň si něco nadělit k Vánocům, třeba hovno, čus!
10.08.2012, 14:27
To bys prohrál, když máš takovej bordel v pojmech A nevím, kdo tu horlivě vypisuje jeden komentář za druhým, jak nesnáší komunisty Nestarej se, co si nadělím na Vánoce a běž si zase pěkně lízat kulky...
10.08.2012, 14:46
Jestli dobře počítám, tak seš to ty, kdo tady hoňí nad komentama, to nebylo trefný. Musíš se víc snažit, když chceš s někým diskutovat. Ale jinak seš dobrej, o komunismu toho víš hodně, kdybys byl o malinko lepší, tak by tě zakázali.
10.08.2012, 14:59
Já u komentů ne"hoňím"... já jsem ale narozdíl od tebe jenom reagoval na komentáře. Tvou horlivostí jsem samozřejmě myslel ty tvoje včerejší nicneříkající výlevy, co jsou o trošku výš. A proč by mě zakazovali, prosím tě? Co je na komunismu protiprávního? Nesmíš jenom přebírat větičky a posílat je dál... je potřeba se nad těma větičkama trošku zamyslet...
10.08.2012, 16:27
Ty si tzo nepochopil, ze si s toho delam prdel, tyhle veticky me bavi vic nez ty tvoje srdcervouci clanky. A kdyz se tady s kazdym hadas, tak prileju do ohne, ali to narozdil od tebe pochopil. seriozni debatu vedu nekde jinde. cos cekal tady
10.08.2012, 20:01
Joo, tak když svou psychickou poruchu považuješ za zábavu, tak to potom jo
10.08.2012, 20:05
Ale jestli si myslíš, že jsem se tady kvůli tobě rozčiloval, tak to tě budu muset zklamat Jestli jsi mě chtěl pobavit, tak musím uznat, že se ti to povedlo. Takže účel splněn
10.08.2012, 21:14
Šlo mi o to, pobavit hlavně sebe, jestli si spokojený i ty, to je tvoje věc. Tady je psychicky narušený snad každý, je to skělá zábava, proto sem chodím, jestli po mě chceš seriozni debatu, nahoď video a já se přidám, tak zatím čau, jestli ještě proti mě nemáš, komouši
10.08.2012, 23:36
No jo, zase ti šlo jenom o sebe a co ostatní, to je ti u prdele... Zkurvenej kapitalista se nezapře
11.08.2012, 12:51
proc bych mel nekam chodit jsem tdy doma!!!to je nazor zotroceneho cloveka kterej si mysli ze muze kamkoliv...zkousel jsem zadat o politickej azyl a vsude me fkujou.prej ze demokraticky stat jsme....vidim jak vsichni jedou od vyplaty k vyplate..to je presne ono...ovce sve otroctvi budou milovat dokonce ho i branit,jsi jasnej priklad
11.08.2012, 17:18
Jestli chceš, já ti poradím, když ti to nejde
09.08.2012, 15:36
2
alessofin: http://www.novinky.cz/ekonomika/275558-ceny-potravin-ve-svete-kvuli-extremnimu-pocasi-prudce-vzrostly.html Tady si to precti ty blbecku, zatimco ty se budes valet v Egypte a zrat a chlastat, tak na svete zemre mnoho deti, protoze nebudou mit ani na kurku vod chleba, ty blbečku!!!
09.08.2012, 16:04
Já se obávám, že tohle je lidem jako alessofin úplně u prdele. Tomu zmrdečkovi přeju, aby se v příštím životě narodil v České republice v chudé rodině (tak hodnej na něho jsem, že mu nepřeju třeba Afriku). To by s těma debilníma kecama o tom, jak má každej stejný šance rychle přestal. A najedou by zjistil, že jediný, co má, je podpora lidí ze stejné sociální vrstvy. Pokud by teda změnil myšlení. Pokud ne, tak by zdechl hlady
09.08.2012, 16:32
ha haaa, tos napsal hezky christmaspoo, za to si dam plusku, jo?
09.08.2012, 16:39
Jasný, dej si
09.08.2012, 15:35
-1
je k placi, co za trotly se tady vyskytuje. Vystehovat vas do Koree, tam by vas ty vase prokomunisticky kecy asi brzo presly.
09.08.2012, 15:38
He he he, zatimco se tvoje deti budou cpat hamburgrem a flakat se po ulicich, tak korejsky deti budou delat tohle kriple: http://www.youtube.com/watch?v=gSedE5sU3uc
09.08.2012, 15:58
S tou první větou souhlasím A plácat hovna s Koreou... klasika pro ty, kterým dojdou argumenty. Smutný, že od tebe jsem ještě žádnej pádnej argument nečetl a hned ses uchýlil k vaší nouzové odpovědi Ale to, že to, co je v Koree špatně, nemá s komunismem nic společnýho ti nevadí, co?
09.08.2012, 14:50
-1
Mám příbuzného,který seděl jako mukl v Jáchymově,jezdí po školách ještě s jedním a vykládá studentíkům s vykulenýma očima navrch hlavy ,ano právě vám co čtete tyhle řádky,o hrůzách komunistického režimu,ovšem že seděl za pasáctví a provozování bordelu se jaksi nezmiňuje.Řval jsem smíchy když jsem se dozvěděl,že má převzít od Kikiny na Hradě vyznamenání za třetí odboj.Máte hlavu jen na to aby vám nepršelo do krku?Tak přemýšlejte,ale zřejmě je už pozdě.
09.08.2012, 15:07
To víš, dneska každej, kdo seděl za komárů je politickej vězeň A jakou mu komunisti zařídili pěknou budoucnost: teď může jezdit přednášet po školách
09.08.2012, 15:17
Víš co dneska sedí lidí?? Jenze ty dnesni zadny vyznamenani nedostanou...az vylezou, nedostanou ani praci ty suline...ale driv kdyz jsi vylezl z krimu, tak jsi musel jit hned makat, mozna bys bydlel nekde na zaplivany ubytovne, ale mel bys aspon na gulas a na pivo...ale dneska vylezes z krimu a rovnou chcipnes na ulici, protoze si neskrtnes ty lolku a chcipnes na ulici na blbou chripku, protoze nebudes mit na doktora ani na paralen...tak si to srovnej v hlave...
09.08.2012, 14:41
0
Chlapečci s rudým srpem, kladivem a hvězdou na čele, vy co jste se narodili po revoluci a ještě ani nevíte co je to žít v komunismu, vy co čtete demagogické stati současných rudokožců nebo vybrané Stalinovo spisy (a myslíte si, že jste pozřeli Šalamounovo hovno), doporučuji strčit hlavu do záchodové mísy a spláchnout se, a nebo zajet zkusit studovat, podnikat, léčit se nebo vůbec žít do ostatních částí světa mimo kulturní a civilizovanou Evropu…
09.08.2012, 15:08
Myslíš třeba komunistickou Kubu, kde je nejlepší zdravotnictví na světě? A zadarmo? Tak to jo... mimochodem, ty taky nevíš co je to žít v komunismu, protože ten tu nikdy nebyl
09.08.2012, 13:19
-1
riešite tu predpotopne pičovini že vas to kurva baviiiiii BUD VODA KAMARAT MOJ PRISPOSOB SEBA /Majk Spirit/
09.08.2012, 15:15
Majk Spirit je jen kapitilisticka nula, toho tady vubec nezminuj
09.08.2012, 12:08
2
Většina z vás komentuje něco o čem neví vůbec nic. Co se 40 let budovalo, tak kapitalisti za 20 let rozkradli. Čechům nepatří skoro nic. Podniky co ještě za něco stojí patří cizincům. Zisky se odvádí do zahraničí. Cenzura je tu také, ale nesmí se o tom mluvit. Dneska politicky nepřizpůsobivé občany nezavírají, ale seberou jim majetek a nechají je umřít v bídě. Dokud nám budou vládnout podvodníci a korupčníci, tak lépe nebude. Ruku na srdce, co se za těch 20 let vybudovalo? Přehrady, sídliště, podniky, silnice? Moc ne, všechno za minulého režimu. Teď s toho jen těžíme a ani to neopravujeme. Dokud se nebude poctivě pracovat, tak na nic nebude. Všichni nemůžou být jen manageři, či doktoři s miliónovými platy.
09.08.2012, 12:51
Dobře napsaný. Tohleto jsou všechno věci, kteří si tadyti "kapitalisti" neuvědomujou. Ale pár kilometrů dálnice se tady postavilo, to zase ne, že ne... sice jsou to nejdražší dálnice na světě a nevydrží v dobrým stavu ani pár měsíců, ale jsou Krásnej příklad cenzury kapitalistickýho světa byla akce Occupy Wall Street. Byli tam několik týdnů, ve zprávách se o tom skoro nemluvilo a když, tak se tam ptali záměrně nějakých hovad, který moc neměli páru o tom, proti čemu se tam protestuje. A samozřejmě samotní komentátoři o nich mluvili jako o hipísácích, kteří protestujou ani neví proti čemu. Není to tak okatý jako klasická cenzura, ale efekt to má lepší.
09.08.2012, 11:31
1
Přestaňte kecat a reděj něco dělějte
09.08.2012, 11:11
0
Povídal Forejt,že to tady maj zrušit.
09.08.2012, 11:28
Tak se zeptej Kachličky nebo Koloníka, ať tam rači zavolaj a optaj se pořádně
09.08.2012, 10:20
2
Nehlede na to, jak se dnes porusuje ustava, bezplatne lekarstvi, bezplatne skolstvi
09.08.2012, 10:07
2
Vy jste normalně toálně dementní...stěžujou si tady jen loosři, co byly naprostejma nulama jen za komančů...a nebo deti idiotu, kterym vypraveli jejich neschopny rodice, jak se meli spatne...jenze se meli spatne, protoze byly k hovnu! Driv kdo chtel, postavil barak, bydleni bylo, makat museli vsichni a kdyz nekam k bitce prijeli policajti, vsichni byly posrany a sekaly latinu...dnes??? Jste vsichni nasracky zadluzeny, nikdo ani nevystuduje, protoze na to nikdo nema a studium znamena se zadluzit skoro na celej zivot. Prace neni, i lidi co umej vytvorit hodnoty praci nemaji, protoze si jejich vyrobky nikdo nemuze dovolit...snad jen par vocasu z uradu a z banky, ktery berou nase penize za nic!!! Podivejte se na Cinu...myslite si, ze kdyby jsme tu meli komouse, ze by zastavili internet? Svobodu?? Nezastavili...cestovat by jste si mohli uz davno volne...dnes sice svoboda cestovani je, ale vy vsichni si pojedete dat burta maximalne na Slapy, protoze nemate ani na dovolenou v Polsku...a kdyz ano, tak na to celej rok budete setrit a polovinu si na to pujcite z imaginarnich penez, ktere z niceho nic "vyprodukovaly" banky...Jste jen neschopne ovce...
09.08.2012, 10:34
Pro ně je důležitá ta iluze, že když máknou, tak můžou být bohatí (to je přeci smysl života, ne? Nahromadit kolem sebe co nejvíc věcí). A taky to, že když budou úspěšní, tak si budou sedět v kanclu, nevytvářet žádný hodnoty a vydělávat prachy na tom, že mají pod sebou několik lidí pracujících za minimální mzdu. A že tam ty lidi bude mít, to je jasný díky uměle vytvořené nezaměstnanosti. Že fronty na banány vystřídaly fronty na pracáku, to už je nezajímá. Hlavně, že si dneska můžeš koupit spoustu druhů jídla plnýho sraček. Jo, dneska holt myslí každej jenom na sebe a všechno přepočítává na prachy.
09.08.2012, 11:26
přesně tak, souhlasím...dal bych ti plusko, ale nejde to, tak si ho dám sobě
09.08.2012, 11:38
Beru
09.08.2012, 14:10
myokarde a christmaspoo jste dvě bezvyznamné nuly ! zítra jedu do Egypta a to je mi 21 za totáče bych jel maximálně doprdele a nemohl bych ani vystudovat výšku, bohužel dneska existuje konkurence a kdo to chce někám dotahnout musí makat! komunismus z nás všech udělal nesamostatné hňupy, kteří se vždy spoléhali na pomocnou rudou ruku, která za ně převezne veškerou zodpovědnost. Dnešní doba je dravá, kde ta nejsilnější slépka na dvoře vyzobe zrní ostatním slepicím, jooo silnější zežere slabšího!! jsem docela rád, že ty vaše kecy můžu číst jen na bezvýznamném webu a jsou výplodem 30 rolů zaostalého mozku! to je fakt zvrácenost jen si pořád na něco stěžovat jak dva posraní ufkukánci a nic s tím neudělat! vaš si kurva toho že ti věnuji v mém životě 3 zasrané minuty sbohem
09.08.2012, 14:25
alessofin: Tři minuty tvýho ubohýho života jsou mi úplně u prdele, klidně sis je mohl nechat. No jsi už velkej kluk.. v jednadvaceti do Egypta. Až bude zavedený školný, tak taky spousta lidí nebude moct jít studovat. Ale to tě nezajímá, protože tobě papínek všechno zaplatí, že? Já nepotřebuju žádnou pomocnou ruku od nikoho. Já pracuju a vydělávám dost na to, abych byl spokojenej. Akorát nejsem takovej čurák jako ty, kterej myslí jenom na sebe a neuznávám systém, ve kterým je přímo zabudovaná chudoba a nezaměstnanost. A taky uznávám jiný hodnoty, než ty. Jediný, co máš, je plná huba keců, ale argumenty žádný. Zkrátka nasraný v hlavě a jenom slepě opakuješ to, co ti řekla maminka "to je fakt zvrácenost jen si pořád na něco stěžovat jak dva posraní ufkukánci a nic s tím neudělat!" hehe... pořád si neuvědomuješ, jak moc máš v hlavě nasraný? Co s tím asi tak můžem dělat, ty idiote?
09.08.2012, 14:37
alessofin: A krom toho ty sračky o flákačích jsou od tebe úplně mimo, když cílem každýho kapitalisty je mít firmu a pod sebou lidi, kteří udělají všechnu práci a on jenom slízne smetanu. To, co na tomto světě zbyde, je všechno práce těch "dole".. Těch, kterýma tak pohrdáš. To oni vytvářejí skutečný hodnoty.
09.08.2012, 15:12
alessofin: Ja ti seru na dravou dobu, narozdil od tebe nejsem prasivej barbar, nechci dravou dobu, chci rovnocenost pro vsechny a narozdil od tebe se se slabsim rozdelim a nesezeru ho jako ty, primitive...to si pamatuj
09.08.2012, 08:14
0
vsechny systemy jsou na pi.. vzdy tam bude hrstka ktera to ovlada,bud je hur nebo lip ale nee dobre...proto rikam ze anarchie je nejschudnejsi cesta na kterou lidstvo nebude nikdy pripravene...to muzem videt i zde...nasili,zloba,zavist atd..nechapu a nepochopim stat jako monopol na zakony a odvadeni destaku pod hrozbou trestu...to je svoboda jak svine...totalita je zde porad a ti co ji nevidi jsou pouze ovce...stali jste na zkurvene banany ted stojite na kvalitni zradlo a na ajfony...:-D
09.08.2012, 15:05
Máš pravdu. Dovolím si přidat dva citáty, který to potvrdí "Všechno je to o penězích, ne o svobodě. Myslíte si, že jste svobodní? Tak zkuste někam jít bez peněz." - Bill Hicks. "Nikdo není tak beznadějně zotročený jako ten, kdo se myslně domnívá, že je svobodný." - Goethe
09.08.2012, 07:52
-2
měl viset
09.08.2012, 07:04
-1
Vepřo-knedlo-zelo za 15, pívo za 3,50. To bylo panečku něco! A večer se na nás usmívala z kisny Jiřka Švorcová v Ženě za pultem, nebo nějaký jiný idiotismus. A když rodiče v práci spolehlivě a řádně odváděli desátky, mohlo se jet na hromadnou dovolenou od ROH třeba na Slapy. Ti větší odváděči mohli dokonce na pláž do Rumunska nebo Bulharska. Ti největší patolízalové dostali vízum do Jugoslávie, ale museli slíbit, že neutečou na Západ. Jo to byla doba. NEVER MORE!
09.08.2012, 08:17
Hlavně že dneska ti hrajou v televizi samý smysluplný pořady jako je kriminálka las vegas, New Mexiko, New York, Amsterdam, Trnava...
09.08.2012, 08:48
Pointa není v tom, co hrají v TV, ale v tom jak se cítíš ty sám jako svobodná osobnost. Pokud chceš natahovat z postele ruku aby ti lítali pečení holubi a dávky, tak rudej systém je tvůj…
09.08.2012, 12:32
Chápu tě, ale fakt mě sere když su 2/3 dne v práci a mám míň než ten co leží v té posteli.
09.08.2012, 12:37
Duchcat to jsou keci ze kazdy musel makat ne jak tet
09.08.2012, 13:57
loooooooool archone co znamená to poslední slovo? jsi chtěl napsat ne jak teta ????
09.08.2012, 14:30
cristina - archon chtěl napsat jak fet...
09.08.2012, 06:22
-3
looooooooooool komunisti chcíípněte tady nejste na novinkách žebráci
09.08.2012, 01:31
0
Seru na celou pravdu, já jsem ve svý maringotce, na svojí prdelce, okolo třicet dětí, za ženu mám sestřešnici, sestru Milana, on zas prcá moji sestru, beru si svý dávky, k tomu ještě na černo makám, občas někoho okradnu, nebu něco ukradnu, a ať se svět okolo třeba posere...
09.08.2012, 07:01
Jsi svaty a stastny muz indidužo
09.08.2012, 01:30
-3
Jakeš lže jak když tiskne (Rudé právo)a tenhleten "Ali" plácá absolutní nesmysly.
09.08.2012, 01:02
-8
Kapitalismus chtějí jen neschopní flákači kteří neumí a nechtějí dělat a žijí z parazitování na pracujících.
09.08.2012, 01:36
Socialismus chtějí jen neschopní flákači kteří neumí a nechtějí dělat a parazitují na všech lidech a na státu
09.08.2012, 02:17
Student, rudej až za koulema, jak tak už studenti filozofických fakult sou, horliví, nic nezažily, ve škole je ale naučily používat některá slova a to, že jejich rodiče něco prožily, nezajímá, na prdel!
08.08.2012, 23:51
-2
Doporucuji si precist 1984 od Orwella. Treba ty vase „cervene“ mozecky zmeni barvu. Pokud i potom budete tvrdit, ze totalitni rezimy jsou OK, tak si bezte hodit masli a rovnou to sve posrane telo spalte a hodte do more.
08.08.2012, 23:57
nejhorsi je, ze temto myslenkam ani ti leaderi (diktatori) sami neveri. Tohle byla, je a bude jen propagadna, soustredena na skoro-negramotne idioty. Jde jen o moc o moc o moc v hrstce paaaar papalasu, tot vse.
09.08.2012, 00:04
Tak tak. Komunismus je jen pro dementy a flákače. Kdo ho chce, přiznává se k tomu, že za nic nestojí, že nemá pro společnost žádnou cenu a jen by se chtěl ulejvat za peníze státu, tedy pracujících.
09.08.2012, 00:26
LOOOOOL máš mínusku
09.08.2012, 00:27
Inakaka: "Jde jen o moc o moc o moc v hrstce paaaar papalasu, tot vse." Jsi si jistej, že si to nepleteš s kapitalismem? Jojo, jen ať je to tady jako v USA a zákony nevytváří politici, ale korporace... a jestli si myslíš, že když tam financujou desítkama/stovkama milionů dolarů prezidentský volby jenom tak, protože jsou jim ti kandidáti sympatičtí a vůbec nic po nich nechcou, tak jsi naivní...
08.08.2012, 23:12
-2
ma pravdu milos zasranej gorbacov
08.08.2012, 23:07
4
Komunismus se líbí jen neschopným lidem, kteří se umí jen spoléhat na to, že jim někdo něco dá zadarmo, že se o ně někdo postará, když nebudou chtít pracovat - myslím tím skutečně pracovat, ne se nechat zaměstnat a prostě si pracovní dobu někde prosedět, nebo jen předstírat že pracují. Režim který prosperuje je založený na tvořivých lidech kteří produkují více než spotřebují, tedy vytvářejí nadbytek. A to nadbytek i pro sebe. A to se komunistům nelíbí - proč by měl žít schopný člověk v nadbytku, když někde za rohem je deset flákačů co si na sebe nevydělá? Zapomínají ale, že onen nadbytek je zdaněný - tedy část toho (u nás prakticky 54%) odešla státu ve formě daní. Flákač neodvádí nic, jen vyžírá společnou pokladnu! Nepotřebujeme flákače, je to brzda společnosti. Co spotřebují lenoši a nemakačenkové, o to méně dostanou ti, kteří skutečně potřebují materiální zabezpečení - důchodci kteří celý život pracovali a zaslouží si za to ve stáří odměnu ve formě vyššího životního standardu, dále pak invalidé a nemocní, kteří většinou nejsou schopní si opatřit prostředky na obživu, děti které ještě nepracují, ale teprve se na život připravují. V další řadě je tady neživý inventář - instituce - které také potřebují materiální zabezpečení - školství, kultura, zdravotnictví a tím spojený výzkum a vývoj nových technologií... Kapitalismus společně s demokracií jako státní zřízení je tím nejlepším prostředkem pro rozvoj státu. Pokud s tím někdo nesouhlasí, tak je to jen tím, že si neuvědomuje, že tady nemáme ani kapitalismus, ani demokracii. Žijeme v zemi plácající se v bahně které tady roztrousili právě komunisté. Bude trvat ještě několik generací, než se z toho hnoje vyhrabeme. Komunismus je největší rakovina lidstva a pokud neproběhne radikální řez a všichni podělaní komanči nevychcípají, nebude v naší zemi dobře. Nicméně - zatím se tady nežilo nikdy tak dobře, jako nyní. Mám na mysli všechna období, kdy se v našich zemích žilo pod nějakou vládou, ve státním nebo jiném zřízení.
08.08.2012, 23:25
myslím, že máme dobře nakročeno komunisti pomalu vymírají a dnešní děti, kterým bude patřit zítřek nikdy nebyli tak sebevědomé, vzdělané a informované ) nechme hlupáky at vzpomínají na minulost, ti chytřejí žijí dneškem, aby měli lepší budoucnost, v budoucnosti nebude místo pro komunisty či líné lidi
09.08.2012, 00:22
Meleš hovna Kolik bylo nemakačenků za komárů a kolik jich je teď? A všechno, co píšeš, že je potřeba, bylo za komárů a teď to jde do sraček. Kapitalismus mají v USA jak to tam vypadá... zvláštní, že neudržitelnost kapitalismu vysvětluješ tím, že tady kapitalismus není a všechno svádíš na komanče, i když komunismus tady taky nikdy nebyl. A ještě mi, prosím tě, řekni jaký hodnoty vytváří ti, co vydělávají nejvíc? Bankéři, burzovní makléři apod.? Vůbec žádný. A že je potřeba vytvářet nadbytek všemožnejch píčovin, který kdybysme neviděli v reklamě, tak je ani nepotřebujem? Který se rozbijou po dvou letech, aby sis musel koupit další? Moje bába má doteďka ledničku a televizi, který koupila před 40 lety. Dokážeš si představit, že by ti nějaká elektronika dneska vydržela tak dlouho? Nevydrží, protože se úmyslně vyrábí tak, aby se pokazila. Problém je v tom, že dnešní společnost (jako ty) má zvrácený hodnoty a myslí si, že čím víc věcí člověk bude mít, tím bude spokojenější.
09.08.2012, 00:29
A docela by mě zajímalo kolik ti je, že tvrdíš, že se tady nežilo nikdy tak dobře, jako teď . To je celkem směšný prohlášení
09.08.2012, 06:20
christ ani jsem to nečetl, mě dementi nezajímají
09.08.2012, 07:31
christmaspoo-dobře napsaný
09.08.2012, 10:03
alessofin: V pohodě, já jsem to taky nepsal tobě.
09.08.2012, 11:05
alessofin: Ale aby ti to nebyl líto... jestli vidíš kapitalismus jako skvělou budoucnost, tak jsi dost krátkozrakej Malej podnikatel má díky neustále rostoucím nadnárodním firmám menší a menší šance. A jestli vidíš budoucnost v systému, kterej může fungovat jedině, když se bude pořád a pořád prodávat (čili v podstatě nutit výrobce, aby vyráběli šmejdy) a za chvilku tím nehorázným plýtváním vyplundrujem celou planetu, tak budiž.
08.08.2012, 22:58
-1
jen počkejte až přijde bolšoust Alík, ten vám to všem vytmaví (vyrudí?) antikomunisté )
08.08.2012, 23:07
Toho už snad někdo přejel a nebude tady otravovat.
08.08.2012, 23:11
Podle všeho je na rybách, užívá si léta na Nových mlýnech. Znám ho, je to můj skorosoused.
08.08.2012, 23:35
Tak snad jel na žraloky a vzal si boty s kluzkou podrážkou )
08.08.2012, 22:31
0
Nejlépe bylo Čechám za Přemyslovců a Moravě za Mojmírovců, od té doby stojí všechny režimy za větší či ještě větší píču :-(
08.08.2012, 22:49
Pleteš se Ele, nejlépe bylo tady za dob Keltů. Taky proto, že tady Češi vůbec nebyli ) a tím to je. Byl volný obchod, volné podnikání, volný pohyb obyvatel i majetku - prostě free život. Každá osada byla státem sama o sobě, měna byla jednotná, fungoval výměnný obchod, noviny nelhaly, protože neexistovaly, v televizi se nevysílaly krávoviny, vlaky nesrážely opilce a nevinná zvířata... a politicky byl takový režim tak pevný, že ani Římané se svou neporazitelnou armádou tady neuspěli. Jednak proto, že jim tady byla zima - to víš, jižani -a jednak proto, že nenašli žádné hlavní město, nebo jakoukoliv centrální vládu, kterou by zlikvidovali a tím si zajistili moc na touto zemí. Nic takového nebylo. A tehdy bylo na světě nejlépe.
08.08.2012, 22:53
to sis přečetl v nějakým průvodci hradu, když jsi dnes vyvezl svoji machnu na vylet??
08.08.2012, 22:58
Nejlépe bylo jižní Evropě do roku cca 30 n. l., severní tak do 1000-1100, pak se začali množit všelijací náboženští fanatici a od té doby už to stojí za hovno.
08.08.2012, 23:42
Jo, Všechno podělalo za stěhování národů ( Tedy tady u nás to byla vždycky křižovatka - v Brně se to jen hemžilo všemi národy, stejně jako tady. Ale od 5. - 8. stol. n.l. to šlo s námi z kopce. Původní obyvatelstvo z velké části odešlo, vymřelo na mor a zbytek splynul ze Slovany kteří přišli z oblasti Srbska a Thrákie. Ze severu sem přišlo několik slovanských kmenů z Litvy. Bójové se sem nastěhovali ze západu (od nich název Bohemia - Čechy) + ještě další počet malých národů. Prostě zabrali řídce osídlenou zem. A jak rostla hustota osídlení, začaly narůstat majetnické nároky a už se kralovalo. Stavěla se hradiska, týny, tvrze, později hrady - sídelní i strážní na hranicích a všechno se to začalo v anál obracet. A tak je to dodnes. Někdy více, jindy méně.
09.08.2012, 09:58
Hovno, melete tady, at se nevyjadrujou ty, co za komancu nezili a sami tady hazite letopocty pred 1000 lety Neprijdes si smesnej wolwe???
08.08.2012, 22:17
0
Zdravim vsechny-az na my-okarda.Co ty ses za pako?Ma pravdu ten pan... Ty voe.Obhajovat komance?Tvuj fotr byl jiste bolsevicka s,,,e.A matka hulila pera na sjezdech tehletech picusu...Vsechny rezimy stojej za hovno,ale komunisti a nackove je jedna verbez.A kdyz jsou povoleni komunisti,tak jsem za aby se mohlo hajlovat kazdy rano na autobusovy zastavce.Mrtvej komanc je dobrej komanc.
08.08.2012, 22:52
když narážíš na tuto otázku, tak komunisti se s neprizpusobyvima dokazali vyrovnat lepe jak nackove.
08.08.2012, 23:07
Kdyby ti blbci náckové přistupovali k decikánizaci s takovou pílí a nasazením jako k dežidizaci, tak je po problémech. Škoda, že černý brali jen okrajově, Evropa dnes mohla být mnohem bělejším a pro život přívětivějším místem.
08.08.2012, 23:46
Ele, po válce žilo na našem území 300 cikánů -nebezpečný počet. Nikdo se jimi nezabýval, protože jich byla jen hrstka. A to bylo jádro problému. Začaly se množit geometrickou řadou a slabý genetický fond a plození v rámci rodin - to nemohlo dobře dopadnout. Z toho pramení vždy problémy. Nízký intelekt, defekty, vrozené vady....
08.08.2012, 23:53
myokard - ano, komunisti se s nimi vyrovnali tak, že je zaměstnali - tedy platili jim jako kdyby pracovali, i když jich většina nepracovala a co je horšího - dopustili aby se namnožili a rozeseli je po celé republice. A jako by to nestačilo, pár desítek tisíc jich sem ještě dotáhli ze Slovenska. A když už tak chválíš komanče, jak zvládali cikány - za komančů - a to se jim musí přiznat - byla nízká negramotnost - jen 3%. No, stejně jako za 1 republiky, ale to sem nepatří. Ta 3% ale tvořili cikáni. Mimochodem - za negramotného Čecha byl pokládán ten, kdo nezvládal například násobilku a neuměl zpaměti abecedu. Naopak za gramotného cikána byl pokládán ten, kdo zvládl svůj podpis - stačilo jen příjmení a nemuselo to být ani čitelné. Pro zajímavost - jednalo se o směrnici pro ministerstvo školství z roku 1972. Tenkrát náhle klesla negramotnost obyvatel ČR z 8% na 3%, což bylo hlásáno jako úspěch socialismu a jeho školství.
09.08.2012, 00:18
ja mam za to, ze komanci jsou stejne protiustavni jako fasouni...Jsou to obe dve extremisticke skupiny a tudiz by KSCM mela byt okamzite zrusena.
09.08.2012, 11:08
Inakaka: Tak schválně: V čem ti komunismus připadá protiústavní? Já mám totiž dojem, že to je větička, která se omílá, aniž by se nad ní někdo zamyslel
08.08.2012, 22:02
0
nemúžete srovnávat sračky co byly a sračky nynější,za všech režimú které existují bude někomu dobře a nedo sa bude mět kurevsky.svět sa v piču obracá a my stým nic nenaděláme,ale hlavní je jen se z toho neposrat!!!
08.08.2012, 21:58
-1
milous Teplous
08.08.2012, 21:08
-7
To čumíte čubky, co?
08.08.2012, 20:57
-1
Komunismus je idea která nemůže nikdy fungovat. Jedině kdyby všechny vyvraždili a zůstali jen ti co s komunismem souhlasi, a to se jim naštěstí nepovedlo. bylo to na piču,je to na piču a bude to furt na piču, protože o lidi nikdy nikomu nešlo,nejde a nepude!!!
08.08.2012, 22:50
Dobře mluvíš, také to tak cítím!
08.08.2012, 20:37
-1
Proč tedy zůstáváš v ČR, když můžeš okamžitě emigrovat do KLDR, kde mají stále ten socialistický ráj ?
08.08.2012, 20:05
1
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL spalte už tu starou svini !!!
08.08.2012, 20:46
klídek praskne ti žíla a budeš nahranej
08.08.2012, 22:50
DDD
08.08.2012, 23:46
Spiis stare mosty
08.08.2012, 20:01
-1
pral bych ti par dni.zit za totace..bez poradny muziky,obleceni elektroniky a front na vse vcetne toaletaku a nebo ovoce..ted se ti to kecakdyz je vse nq.dosah ruky sednes k.netu a.objednas si.co.chces a nebo.si.to.jdes rovnou koupit.ja.cekal.na.kolo rok.nemas.poneti o.cem muvis chlapce..
08.08.2012, 20:13
LOOOOOOOOOOL,doufám,že to byl Favorit.Za 1500 Kčs.
08.08.2012, 20:46
asi si jim lezl málo do prdele
08.08.2012, 21:07
A ještě sis ani nevybral barvu. Co bylo to bylo...
08.08.2012, 21:08
ty chudáku, bodejť bys nečekal, když jsi byl looser i za komanče
08.08.2012, 22:51
adrian.cz - ))) dobře jsi to napsal! Kdo to nezažil, neměl by se k tomu vůbec vyjadřovat, protože neví o čem mluví a mele jen lejna.
08.08.2012, 23:35
Favál byl sen, když jsem ho dostal, to jsem byl bůh. Pak jsem sháněl omotávky na řidíka ,nejlíp ty svítivý, měli je v prioru, občas.
08.08.2012, 23:38
LOOOOOOOOOOL,včera jsem jednoho viděl,jako novej,jen mu chyběly klipsny a dynamo.Já to omotával páskou na hokejky.
09.08.2012, 00:00
Jó favoritka - tu jsem vždycky chtěl, ale naši ji nesehnali, tak jsem dostal Esku. Fialovou ( Schválně jsem ji odřel, abych ji mohl přestříkat. Koupil jsem si na to samolepky Favorit, dal na to berany - omotané páskou na koberce, protože jiná nebyla, Prior tady nebyl. Po dvou letech se mi podařilo sehnat dvojkolečko ke šlapkám. A to už bylo dělo! Vzadu bylo trojkolečko, protože pětikolečko se sehnat nedalo a při koupi to přehazovačku vůbec nemělo. Takže jsem měl po tuningu 6 rychlostí. Po roce se na tom vymlátili klínky (pamětníci ví co to byl za problém) a nové se koupit prostě nedaly. Tak se to podkládalo "SK" páskou na hadice. Vydrželo to týden, než se to muselo zase vyměnit. No prostě zlatý komunismus. Nakopat je všechny do jejich rudých řití a pomlet v kafilérce!
09.08.2012, 11:16
Ach jo... Wolve, co ty píšeš za historku z dětství o tom kole... vo tom to asi je, no... pro mě by tohle byla parádní vzpomínka a rozhodně by to shánění všeho možnýho byl mnohem lepší zážitek, než jít si to koupit rovnou do obchodu. A pak tu vykládej, že komunismus je pro líný lidi A nebuďte tak hloupí a uvědomte si, že "komunismus" tady byl po válce, kdy byla země zničená. Uvědomte si co všechno tady vybudovali a taky si uvědomte, kam od té doby pokročily výrobní prostředky a ostatní technologie. To si vážně myslíte, že byste dneska za komárů taky čekali rok na kolo? Boha jeho.
08.08.2012, 19:08
3
Komunismus podle me stal za hovno ale tenhle system stoji za vetsi hovno...neni nic horsiho nez system ktery podporuje imigranty a nici narod(budoucnost),snad uz jen jedinej je horsi a to ten ktery ten narod bude vyvrazdovat ale to se doufam nestane
08.08.2012, 20:50
Pokud vím tak ho vyvražďovali právě komunisti...
08.08.2012, 19:05
3
nejsem si jistý kdo je větší šulin buď Myokard nebo Milouš ???? jooooooooooooooo a ještě větší sranda je ta, že komunisté můžou leda kurvovat a vzpomínat na zlatá komunistická léta joooooooooooooooooooooooooooooo už aby ta vaše generace chcípla
09.08.2012, 10:14
Chachá! Po volbách se ti sem půjdu vysmát To budeš čumět jak puk jak dopadnou...
08.08.2012, 19:03
0
A už mu zase lítaj z držky sračky... Tak když ti ty komančská píčo je smutno po soudruhách tak se odstěhuj do KLDR ty zmrde.....
08.08.2012, 19:08
myslim si ze nemuzes srovnavat asijskej komunismus s Ruskym nebo Evropskym
08.08.2012, 18:45
-1
Už aby ta kreatůra zdechla. Prej . "Jo jó, byly nějaký přehmaty, a problémy . .. " to jó, pár set oběšenejch na Pankráci, pár set zastřelenejch na čáře, desítky tisíc v lágrech, po znárodnění a dvou měnovejch reformách měl každej hovno, atd atd atd . .. Jo jó, byly nějaký ty nedostatky, soudruhu . ..
08.08.2012, 19:00
no táto doba tiež nie je žiadna výhra
08.08.2012, 20:14
Neměnil bych.
08.08.2012, 21:07
zato teď máme všeho dostatek...dřív měl aspoň každej práci a nebyli cigoši a bordel, vymrdanče
08.08.2012, 21:09
LOOOOOOL,neřeš to Rybo,to nemá cenu.
09.08.2012, 00:01
polaaak - ani já bych neměnil. Vím o tom své.
09.08.2012, 00:02
myokard - a nějaké prášky na palici bereš?
08.08.2012, 18:43
7
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL já si to nepustil protože je mi ukradený co ten starej páprda žvatlá seru a chčiju taky na tebe zmrdečku !!!
08.08.2012, 19:06
máš recht naše generace už ani neví co je to komunismus
08.08.2012, 21:06
no protože jste vylízaný buzny
08.08.2012, 18:33
0
...má pravdu předsedo!