ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Démoni hrůzy (dokument)

7790x
Komentáře
30.03.2021, 09:20
0
Tuten dokument jsem viděla
31.10.2014, 14:09
0
Zvláštní lidi. Holt ať si každej dělá co dělá.
03.02.2012, 14:47
0
todle mam na dvd
03.02.2012, 08:16
0
hnus
03.02.2012, 15:33
Jo, magoři.
03.02.2012, 02:32
1
Jo lidé jsou zvláštní...Né všechny je možné domestikovat a zbavit je nadobro jejich přirozenosti. Tam kde jsme, toho že jsme dominantní druh jsme nedosáhly objímáním stromů a zpíváním písniček o míru... Člověk je zlí a krvelačný tvor a někteří jedinci nedokážou zvládnout to co je uvnitř každého z nás.
03.02.2012, 15:33
Dovolím si s tebou nesouhlasit. Je to sice jen můj názor, ale myslím si, že jsme dominatní druh, nebo na vrcholu potravního žebříčku, jak chceš, je spíš tím, že jsme nejinteligentnější druh, alespoň co víme, na této planetě. Protože jsou i daleko zlejší a krvelačnější druhy, než jsme mi, a přesto nejsou oni dominantní, ale jsme to mi. Ba naopak bych řekl, že právě to, že jsme někdy zlí a krvelační nás od pokroku, a to jak technického, tak duševního jako lidstvo celkem dost brzdí. To co popisuješ, o válkách a krvelačnosti, není o dominanci našeho druhu nad druhy ostatními, ale jedno státu, skupiny lidí či rasy nad druhou.
04.02.2012, 02:32
No jasný ta inteligence je jasná ale jak se tvořili státy, demokracie, vlády, říše? Tohle všechno se psalo krví. Není sta let aby někde na téhle malé planetě nevypukla nějaká válka. Jak byla získaná půda spojených států a co se stalo s původním obyvatelstvem? Léky, kdejaká elektronika, internet byly vynalezeny během válek nebo přípravy na ně. Kdyby jsme byly opravdu inteligentní druh dokázaly by jsme větších technických pokroků v době míru a né v době války. Kdybychom také byly inteligentní druh neničily bychom jedinou nám známou a dosažitelnou planetu na které jako jediné je možný život. Nepovýšily bychom se nad ostatní druhy a nevyvražďovali je až do kritického ohrožení nebo vyhubení jen pro zábavu nebo protože nám překážejí...
04.02.2012, 11:06
To máš sice pravdu, ale to už není o dominanci druhu, ale o dominaci národa. Jinak máš naprostou pravdu, že jsme dementi v ničení přírody a vyvražďování druhů. Ale já jsem nepsal, že jsme dokonalý, ale že jsme na této planetě, tedy alespoň co víme ze všech živočišných druhů nejinteligentnější. Myslel jsem to spíš tak, že když si odmyslíš vynálezi, které inteligentní lidi vymisleli, a postavíš nahého, nebo i oblečeného a třeba i sebekrvelačnějšího a nejzlešího člověka bezezbraně třeba proti grizlimu, tak kde je v tu chvíli naše dominance? Jinak co jsi napsal, s tím se dá souhlasit. Máme se pořád co učit a nad čím přemýšlet. Jak ve vztazích k přírodě, tak mezi sebou.
02.02.2012, 23:04
2
Tito jedinci už nemají s lidmy nic společného, plevel společnosti...
03.02.2012, 02:36
No podle toho jak se na lidi díváte. Jestli myslíte lidi jako neškodné domácí mazlíčky tak ano. Ale pokud myslíte lidi jako dominantní druh s celým jeho vývojem za zády od dob co lovil mamuty tak pak jsou lidštější než většina z nás kdy naštěstí bude.
02.02.2012, 22:51
1
0-28 - no dobrý, tak našli pár vyšinutých magorů, co se zaštiťovali satanem, ale teď nám něco povězte o zločinech vyznavačů jediného boha, na to by vám nestačilo ani padesát takových dílů. Ve jménu jediného boha zemřely v dějinách stamiliony lidí a tyto zločinné spolky existují dodnes bez jakékoliv perzekuce. Pochopitelně, že satanismus bude zkurvená prasárna, když povstal z takového braku, jakým je monotheismus, z toho vzešlo v dějinách jen velmi málo dobrého.
02.02.2012, 23:06
Máš pravdu, celkově to "náboženství" a ty různé kostely apod. napáchali více zla a zmatku než dobra, naštěstí v česku už moc lidí nevěří...jsem rád:-)
02.02.2012, 23:20
No stamiliony asi ne, ale miliony určitě.
02.02.2012, 23:46
Když vezmu v potaz genocidu severo a jihoamerického obyvatelstva ve jménu boha, defakto neustálá středověká válka v Evropě, jež byla takřka vždy zaštiťována náboženstvím, křížové výpravy, čarodějné procesy, masakry spáchané při arabské expanzi Afrikou a Asii, především genocidu hinduistů a buddhistů, tak se stamilionových položek doberu. Otázkou zůstává, do jaké míry z toho lze vinit náboženství, stejně jako zde perverzní magor někoho rozčtvrtí ve jménu satana, ale nikoho nezajímá, že jde o postižené hovado, které vraždilo už ze své podstaty narušené osobnosti a satanismus byl jen líbivým hávem vlastní úchylky.
03.02.2012, 06:20
Milý El-Magore,stejně jako vše na světě tak i náboženství se dá zneužít.Záleží pouze na způsobu užívání.Může přinést dobro i zlo.Samotná podstata a filozofie způsobu života cestou náboženství je dobrá,jenomže lidi ve své touze po moci se neštítí zaštíťovat se dobrou myšlenkou,proto je z toho ve finále jen utrpení.Není to chyba jediného boha,ale lidí kteří jeho jméno zneužívají pro svůj prospěch.Nemám rád instituci zvanou církev,ale v boha věřím.I když má představa o jeho původu a existenci je na hony vzdálená od Vatikánem cenzurované knihy zvané Bible svatá.
03.02.2012, 15:14
Milý Lucasi, já osobně jsem v otázce existence/neexistence boha dosti skeptický, svým pohledem na svět jsem agnostik. Obě strany mají tolik důkazů, že ani jedny nelze jednoznačně zpochybnit. Záleží pouze na osobním uvážení daného jedince, na čí stranu se přikloní. Neexistuje na tuhle věc žádný objektivní názor. A už právě z tohoto důvodu se mi silně příčí jakékoliv násilné vnucování víry. Každý může boha najít sám v sobě, nemusí se obracet k nějaké církvi či sektě, nemusí navštěvovat pochybné svatostánky a ve prospěch pár mocných si nechat vymývat mozky, nic z toho člověku nikdy nepomohlo a nikdy ani nepomůže. Víra je svobodná věc každého jedince, nedá se nařídit, musí se cítit. A právě monotheismus ve své podstatě k tomuto vnucování přímo vybízí, jelikož právě on sám si dává patent na jedinou pravdu, on sám si činí monopol na boha, nikdy neuzná cizí pravdu, vždy a za všech okolností si musí prosadit svoje, nad ostatními se vyvyšuje jako nad barbary, ostatními opovrhuje, a to nejen ve vztahu k polytheistům či atheistům, ale i jednotlivé monotheistické proudy mezi sebou. I myšlenka šíření víry, misionářství je v monotheismu hluboce zakořeněna, oni si nedají pokoj, dokud nebudou všechny ovce jejich. Je nelze zastavit, pořád se budou rozpínat, pořád budou svobodným lidem vnucovat svoje žvásty, protože to je podstatou jejich bludařství. Polytheismus je nesrovnatelně tolerantnější k jiným náboženstvím, často i přejímá vnější bohy, další bůh pro něj není nebezpečí, nýbrž jen obohacení, kdežto monotheismus je tím přímo ohrožen a bude se bránit všemi možnými prostředky, aby se cizímu vlivu vyvaroval. Jak tyto prostředky vypadají v praxi, o tom jsme se přesvědčili během několika tisíciletí historie.
03.02.2012, 15:20
Lucas22 - Naprosto souhlasím, mám na to stejný názor a i víru v boha neboha máme kupodivu stejnou. Taky v něco věřím, nevím, jestli bych to nazval bohem, snad vyšší silou, nebo tak nějak, ale do kostela bych nikdy nešel. Nevěřím jim.
03.02.2012, 18:15
Ele - to nejde se spoléhat na důkazi, o ně tu vlastně vůbec nejde. To je čistě záležitost víry. Buď věříš, nebo ne. A nikdo na světě, nemůže říct, já vím, že bůh je, nebo vím, že bůh neni. Když to někdo řekne, tak je to lhář, nebo neskutečnej nabob, kterej je přesvědčenej o svojí pravdě a inteligenci. Jinalk co se týče víry, tak nemusíš být organizovaný, nebo chodit do kostela, nebo být v jakékoliv církvi, nebo sektě a můžeš věřit. A to v co věříš, tak se ani nemusí shdovat s ničím v co věří kdokoliv jiný. Může to být třeba jen a jen tvoje víra.
03.02.2012, 22:19
No ten můj komentář byl cílen právě proti církvím. Víra všechny ty války nikomu nenařizovala, i když i to je rozporuplné, v těch knížkách je nemálo popudů k takovým činům, ale krev ulpěla na rukou nenažrané církve a šovinistickcýh militantních duchovních.
04.02.2012, 11:14
Ele - s tím se dá souhlasit. Víra a i dokonce náboženství je ve své podstatě dobrá věc. Jen se to nesmí brát fanaticky. To je ale bohužel problém většiny organizovanejch náboženství a sekt. Je to i částečně o tom, že z toho mají velice slušnej business a hlavně pak mají moc i politickou. Prostě jako vše si dokážou pokurvit sami lidi.
02.02.2012, 21:32
0
Satanisti a podobné narušené mozgy to nemusím. Sám neverím v boha ale žeby som chodil do podzemia čmárať po stenách otočené kríže to nie.
02.02.2012, 20:16
0
Jak tam kolem 10. minuty procházejí ten dům, přesně takhle by měly být točeny horory, ta scéna je přímo k posrání....
02.02.2012, 19:31
1
Strašný, hlavně idioti co sáhnou na děti. Co nás na tom ale fascinuje.