Ken Block a jeho fiesta
Pár technických dat k té fiestě:
2,0-l I-4 engine, montované podélně, s turbodmychadlo Garrett
Výkon: Schopný 493 hp @ 8000 ot / min, ale Rally Amerika požadované turbo-vstupní omezovač omezí motoru 330 hp @ 7000 ot / min
Točivý moment: 553 lb.-ft. @ 6.000 ot. / min
Maktrak / Olsbergs MSE 6-stupňová sekvenční převodovka
Hnacím ústrojí: 4WD s přední, střední a zadní mechanické diferenciály
15-palcová kola s Speedline hořčíku pneumatikami Pirelli štěrku-spec
Přední zavěšení: modifikovaných MacPherson prutu
Zadní odpružení: dvoulůžkový trojúhelníkových ramenech
Alcon 4-kolové kotoučové brzdy s 4-pístové třmeny vpředu a vzadu
Řídící: hřebenové, 1,5 otočí Lock-to-lock
Body design by Olsbergs MSE: skladem ocelová střecha a dveře, další panely jsou kevlarové a karbonové vlákno
Integrovaná zadní křídlo a přední spoiler
Hmotnost vozidla: 2.900 libra
Zrychlení: 0 - 62 mph v 3,5 sekundy
Maximální rychlost: 155 mph
Video / Auto-moto
18/09/2010
TOMITO
25.09.2010, 19:14
0
Dobrá kára a řidič asi ještě lepší,je jasné že v tom nesedí poprvé.
archon
19.09.2010, 10:35
0
jj frajer
saxmen
19.09.2010, 09:06
0
Nemá chybu.
weni
18.09.2010, 19:58
0
sakra tak jet s ním tuhle jízdu, odšourám se na konci jak on bez gum, tak já s plnými gatěmi :-D
SCHATZI díky, vždy když po týdnu dojedu dom a mám chvilku, u Tvých videí se nenudím.
Dirge
18.09.2010, 19:44
0
to hector12: mě už to funguje automaticky. libra je půl kila, míle 1,6 km. jediný kde selhávám, ne jako lingvista, ale jako matematik, jsou libry na stopu čtvereční, to už nedávám.
Rybipalec
18.09.2010, 16:02
0
Souhlas. Za chvíli se to naučíš i ty, Schatzi.
hector12
18.09.2010, 15:44
0
Milovana Schatzi,taky si uz mohla prevest ty anglicke jednotky do normalu!!!Kdo se s tim ma pocitat?!