ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Největší Česká ghétta

2573x
Komentáře
03.11.2016, 21:13
0
Chodte fsici do pice.chcete kapitalismuz tak tahnete makat.socialismuz prej skoncil v 89 ale peknej kokot..zrusit vsechny dotace pro vsechny.chod do roboty a plat si pojisteni kdyz te nahodou po 10letech vyrazej at ti poj.plati nez si najdes novou...a kdyz uz nefunguje zakon prirody tak kurwa Spartaaa!!!
03.11.2016, 11:05
4
Ty vole, to jsou zkurvení tupani :-)) Já měl dřív úklidovku, měl jsem na brigádě občas nějaký cigány, ale to je s nima katastrofa. Když jim dá člověk do ruky něco složitějšího, než lopatu nebo smeták, tak ten vercajk hned zlikvidujou. Zkurvili mi průmyslovej vysavač za 30 táců, zametací stroj za 120 táců, co mohli, to dokurvili. Nechal jsem cigánku umývat okna a ta debilní kráva ne aby si zašla o patro níž pro žebřík, ona ty okna umyla kam až dosáhla a nechala to tak, takže byla umytá jen spodní půlka oken. Tohle dokážou fakt jen cigáni. Pak se diví, že je nikdo nechce zaměstnávat.Ale jim to takhle vyhovuje. Oni nikdy v historii nepracovali, živili se věštěním, krádežema a handlováním. Nikdy žádnou podporu nebrali a taky žili. Teď jim dáváme bydlení, porodný za to, že rodí další neschopný cigány, prachy ze sociálky a lékařskou péči zdarma a kam to vede? Jen k tomu, že se množí jak potkani a jsou s nima jen ještě větší starosti.
03.11.2016, 15:45
A naše vláda proto předpokládá, že jim ve všem budeme ustupovat a necháme se jima ponižovat, urážet a vykořisťovat, protože oni jsou pořád stejní a nikdo a nic je NEZMĚNÍ! My jsme trochu jiná liga, jsme moc měkký a dokážeme snést mnoho a dokážeme změnit i sami sebe a svoje zvyky apod! To oni prostě nedokážou a největší problém je, že ani sami dokázat nechtějí! Těžko změníš jejich genetickou výbavu, mentalitu a celkové IQ. My bílí jsme převážně slušní, inteligentní a celkově kultivování, a nebudeme se zde klanět kdejaké přivandrovalé pakáži. Dobroserům bych doporučoval prostudovat dějiny, jak se k cikánům choval třeba Karel 4, jak se na ně ještě nedávno v některých zemích pořádali hony, jak byli perzekuovaní kvůli svému chování a jak se hovořilo o cikánském zlořádu napříč mnoha staletími! Evropani s nimi mají staletími prověřenou zkušenost, a teď někdo na přelomu 20 a na počátku 21. století přijde s jakousi multikulurní ideologií a ideologií rasismu a chce po nás, abysme se změnili my, když nemáme proč a s každým kromě cikánů dokážeme žít a vycházet? Ať už to jsou Rusové, Vietnamci, Slováci, Ukrajinci, Srbové, Chorvati, Číňané apod? NASRAT!
03.11.2016, 09:57
0
Babkomrde souhlasíš s tím, že na tomto serveru doopravdy existuje rasová policie ?
03.11.2016, 10:04
Youtube hovoří jasně, že tady tyto existence doopravdy tuto aktivitu vyvíjí... Za to tam asi jen těžko najdeme prezentaci galerie urážek směrem k nám gádžům jakožto bílým hubám zasranejm,českejm mrdkám a podobně co mám tu čest na FB číst. A že je to sakra těžší kalibr než tady směrem k minoritě. Tady je to nějakej názor či předsudek a už se oheň na střeše kdyby se ale prezentovaly výroky druhé strany asi by vám za chvilku vypadaly řasy.
03.11.2016, 10:12
Stejně tak nesouhlasím s tím, že každý negativní názor na tuto menšinu je rasismus zvláště ne-jeli takovýto názor opřen o zkušenosti s ní. Považuji za projev rasismu se nad nějakou rasu či etnikum nadřazovat či jí vyhrožovat fyzickou likvidací. Ale názor každého jednotlivce na ní by měl zůstat v právu demokratického projevu. Stejně tak jako zažité předsudky o jiných národnostech nepovažujeme za rasismus.
03.11.2016, 09:22
0
Ovšem máš-li podezření či jistotu o porušování původního obsahu nájemní smlouvy musíš jednat okamžitě s majitelem a pokud se ukáže , že nešlo pouze o nějaký špatně registrovatelný finanční kiks či numerickou chybu a že se jedná o úmyslnou změnu bez předešlého jednání s druhou stranu okamžitě řešit tuto věc soudně. Né to nechat vyhnít a případně to řešit televizní reportáží. U soudu by to ještě použili proti tobě.
03.11.2016, 09:46
Ano takto by měl jednat každý nájemce.
03.11.2016, 15:34
Babkomrde, zbytečně děláš z komára velblouda, zbytečně děláš z maličkosti velký problém a zbytečně démonizuješ naše počínání. Od toho tento server je, aby se zde lidi bavili a nikdo nám tady nebude určovat, co zde máme psát. Drakoniuse pouze a jen upozorňujeme na chyby, které kromě něho zde vidí snad všichni. My nemůžeme za to, že neovládá ani českou gramatiku, kterou se učí děti na prvním stupni základní školy! My jen slušně upozorňujeme, kdežto místo toho, aby on srazil paty a zamyslel se nad sebou, tak se místo toho dočkáme z jeho strany jen hysterických a agresivních výpadů, osobních urážek a značného množství vulgarit! Aniž by bysme se bavili tímto stylem! Pokud má tvůj přítel takový problém se sebeovládáním a je natolik psychicky labilní, tak bych mu doporučoval návštěvu psychologa či psychiatra! Že místo hodin českého jazyka byl asi vždycky za školou není náš problém a vzteká se jen kvůli svému chabému vzdělání a své vlastní blbosti! Pokud se s ostatníma nedokáže a není schopen bavit slušně, tak ať nás laskavě ignoruje a vyhne se jakékoli komunikaci s ostatními! Bude to lepší nejenom pro nás, ale i pro něho a jeho vlastní duševní klid!
03.11.2016, 08:17
-3
Tak za prvé,Hundass nemám v plánu se tady dohadovat nebo někoho obviňovat kdo jakej je ,jak to děláš ty.Uvědom si že se nacházíš na vidoportálu kde je brutalita,sex,zábava a smrt, a ne na soudě.Nemáš právo ani ostatní jedinci zde někoho na tomhle videoportálu obviňovat ,urážet, ani jakým -koliv způsobem ponižovat.Za druhé, vaše rozumové znalosti a vědomosti které zde předvádíte a všem ukazujete, jsou milé a někdy zajimavé ,ale realita je sem tam fuč.Provozování takového stylu vydělávání peněz v naší zemi je ukázkou arogance,nedomyšlených zákonů,a nenažraností lakotných jedinců.Co já vím a doufám že aspoň trochu by se mělo dodržovat tak,Sjedna-li se nájemní smlouva a podmínky (viz ukázka video), za nichž bude výše nájemného za trvání nájemního poměru měněna,tak zřejmě se na změně nájemného dohodli jinak, než měli a stanoví zákon. V takových případech musí pronajímatel má-li za to, že je na místě nájemné zvýšit postupovat podle smluvního ujednání a není oprávněn jednostranně zvýšit nájemné.Není oprávněn ale zde je krásně vidět že většina pronajímatelů těchto nebytových objektů a všelijakých nemovitostí si nějak zvlášť neberou servítky, a neberou na vědomí že musí také dodržovat zákon,a nebo je to tak že ruka ruku myje -zákonodárci a překupníci tuneláři a tak bych mohl pokračovat dál.Ne nechci se tím zabývat nemá to žádný smysl ,se zde dohadovat a někoho napadat, protože jak si dost všímám ,tak pro vás je důležité jak někdo udělá sebemenší chybičku nebo něco špatně v gramatice,tak vy jste z toho jak vyšinutý, a div by jste toho dotyčného kvůli tomu nezavraždili .Je to dost trapné někdy tady číst některé komentáře, a udělat si úsudek jaký pak asi člověk, se skrývá za tím jménem nebo-li nickem.?
03.11.2016, 08:26
Ano, nemá to smysl, nepochopil jsi že nájemci to takhle chtějí a mají to takhle rádi. Kdyby se jim to nelíbilo, našli by si druhou práci a makali až by se z nich kouřilo a našli by si sehnali nějaké bydlení do osobního vlastnictví a nemuseli platit nenažranému majiteli nemovitosti.
03.11.2016, 08:30
Abych nezapomněl na jednu důležitou věc! Za dohodu o té možné změně nájemného je podle Nejvyššího soudu třeba považovat i ujednání účastníků, že nájemné se každoročně zvýší o míru inflace vyhlášenou Českým statistickým úřadem. Takže zajímalo by mě ,jak se to potom všeobecně kontroluje když dejme tomu že například v našem hlavní městě nedávno nájemné stouplo na 87 koruna za 1 metr, 14% za dva pouhé roky.Tak rád bych znal odpověď od zdejších velkomozků .
03.11.2016, 08:31
neuromancer , počínání nájemců jsem vypsal ,uvedl v prvním komentáři.
03.11.2016, 08:58
babkomrde tohle se, ale neděje pouze na ubytovnách pro sociálně slabé. Tohle se děje i v normálních (myslím tím lepších) bytech. Pokud máš majitele nemovitosti hajzla co si myslí, že je Bůh, protože dává střechu nad hlavou nějakým lidem je to vždycky problém a v takovémto případě nepomůže nic jiného než zvednout kotvu a vyplout jinam. Evidentně jsou na tyhle svině justiční zástupci v tomto státě krátcí, nebo je to prostě nezajímá. Majitel nemovitosti zvedne nájemné - ty pro něho socky vyhodí a nabere nové lidi. Tohle je prostě realita.
03.11.2016, 09:02
Velemozci ti asi neodpoví na takovéto otázky se ptej lidí, kteří do těchto věcí vidí já rozhodně ne. Kontaktuj příslušné úřady.
03.11.2016, 09:10
Co se týče jakékoliv změny v nájemní smlouvě neexistuje, aby nebyla projednána mezi nájemníkem a pronajímatelem. Stane-li se tak je tato smlouva právně napadnutelná a jedná o trestný čin.
03.11.2016, 09:22
Ovšem máš-li podezření či jistotu o porušování původního obsahu nájemní smlouvy musíš jednat okamžitě s majitelem a pokud se ukáže , že nešlo pouze o nějaký špatně registrovatelný finanční kiks či numerickou chybu a že se jedná o úmyslnou změnu bez předešlého jednání s druhou stranu okamžitě řešit tuto věc soudně. Né to nechat vyhnít a případně to řešit televizní reportáží. U soudu by to ještě použili proti tobě.
03.11.2016, 09:29
Soud nejvíce zajímá ani né tak jak to a proč , ale jak rychle jsi reagoval a co jsi proti tomu stihl dělat, že k nim vůbec lezeš. Na to si dávejte bacha všichni.
03.11.2016, 09:36
Takže dejme tomu v situaci kdy přijdeš k soudu s tím, že se ti zdá , že ti pronajímatel nějak zvedl nájem, že jsi před půl rokem platil nějak míň tak se ti vysmějou do ksichtu řeknou ,,támhle nechal tesař díru a na shledanou. Čili po tom co zburcuješ televizní štáb a začneš si teprve na něco stěžovat je tato věc už těžko napadnutelná. Všichni od toho dají ruce pryč.
03.11.2016, 09:46
Může být .
03.11.2016, 09:46
Rozhodně ale vždy soudem druhé straně pohrozte. Lidé co mají dodržování smluv v pi.i na nic jiného neslyší. Vím to z vlastní zkušenosti. To samé platí i o kupní smlouvě. Každá nedodržená část těchto smluv je právně napadnutelná a pokud reagujete okamžitě je právo 100% na vaší straně.
03.11.2016, 09:50
Takže když si třeba babkomrde napíšeš do kupní smlouvy, že podmínkou pro převzetí nemovitosti do rukou hooojaji a hundasse je, že musíme přijít na pohřeb tvého křečka v koktejlových šatech tak musíme tuto část dodržet. Já se naštěstí už o jednu hypotéku musím zajímat (-:§
03.11.2016, 08:12
0
Nikdo je tam nedrží, ty troubo :-) Zdravý mladý chlap, otec od rodiny, může zakoupit pozemek, postavit domeček a platit 30 let hypotéku stejně tak jako všichni ostatní.
03.11.2016, 06:51
1
Co jsme si vycinkali v roce 1989, tak to máme. Nezaměstnanost, chudoba doslova a do písmene, mizející střední třída a plné supermarkety sraček co nejsou k jídlu. Republika totálně rozkradená a zadlužená na tři generace dopředu. Skoro nic nám už nepatří, jsme levnou pracovní silou pro nadnárodní korporace. Do toho zbblá mládež s vymytými mozky ve školách co si myslí že znalost anglického jazyka z nich dělá evropany a zápaďáky. Nic není dál od pravdy. Pro anglosassy budeme navždy jenom otroci kteří jsou určeni na práci. Nikdy nás nepustí mezi sebe, tak jako lord nikdy neposadí k svému stolu svého sluhu. Zatím to nedávají moc najevo ale skrytě námi pohrdají.
03.11.2016, 07:06
Tak to tě brigman můžu upozornit a ubezpečit, že to pohrdání není skrytě, že je to zcela veřejně. V odtržené Anglii od EU se šíří nenávist vůči jakýmkoliv cizincům jak už jsou tam tak z té migrace zdeptaní, že tam mlátí i Poláky. A co mám převzaté informace od jedné paní z Německa co se tam stará o jednoho pána tak jsme po ně pořád untermensch. Nemá problém jí to říct do obličeje, ale dotyku a pomoci od této podřadné bytosti se neštítí.
03.11.2016, 02:41
0
Je škoda ztrácet kulturu. Násilné cpání cizích kultur a jejich míšení není podle mě dobré. Přicházíme tím o jakousi jedinečnost a pestrost.
03.11.2016, 02:42
- netýká se videa, ale rozhovoru níže
03.11.2016, 03:09
Já teda žádnej rozhovor nevidim. Vidim jenom tvůj monolog DD
03.11.2016, 03:20
hundass - čekám celou dobu na tebe a ty nic taky už jsem si říkal, že to mám moc dlouhý
03.11.2016, 03:21
moc myšlenek naráz
03.11.2016, 03:24
monolog- ale píšu to tobě tyhle otázky nejsou na dva komenty
03.11.2016, 01:39
0
Hoojaja, zadej si do wikipedie slovo rasismus a dozvíš se zajímavé věci. Mimojiné také toto: „Samotná myšlenka, že civilizace musí chránit svou rasovou integritu hrála roli i v antickém Řecku a Římě. Například římský básník Claudius Claudianus napsal, že z důvodu zachování civilizace nesmí dojít k sjednocení Římanů s africkými barbary a barevný bastard pošpiní kolébku.[3] Orientalista a diplomat Joseph Arthur Comte de Gobineau (1816–1882) tvrdil, že míchání ras vede k neschopnosti udržet pokrok, neboť existují tzv. rasy vyšší a nižší. Nejvyšší rasou je pro Gobineaua rasa bílá, kterou nazýval árijskou, nejnižší pak černá. Degenerací nejvyšší rasy je způsoben úpadek lidstva. Obdobná stanoviska zastával i britský anatom Robert Knox (1798–1862). Na myšlenky Arthura de Gobineaua navazuje také kniha Základy XIX. století, jejíž autorem je v Německu žijící anglický spisovatel a filozof Houston Stewart Chamberlain (1855–1927)“. Už v antickém Římě to věděli, co jsou zač! To jen my si tady teď hrajeme na spasitele světa!
03.11.2016, 01:48
Hele hundass asi takhle. Já nejsem zastánce toho, že je nějaká rasa nadřazená té druhé. Ale odmítám tvrzení, že jsou si tyto rasy ve všem rovny a že je od sebe dělí pouze barva kůže. Moderní doktoři - filozofové, kteří píší podobné idiotské články npř. na idnes by měli okamžitě odevzdat zpět diplom pokuď vůbec nějakým disponují. Je to samozřejmě hloupost už jen z hlediska evolučního. Kždá rasa se vyvíjela odlišně v jiných klimatických podmínkách a za jiných situacích. Co se odrazilo jak v hodnotě inteligenčního kvocientu tak v tělesných disproporcích.
03.11.2016, 01:54
obecně se má za to, že dnešní nejinteligentnější lidé jsou asiaté. Čili zastánci žluté rasy, která ti v článku výše chybí (né tobě osobně - pouze v textu z wiki.) Pak je zřejmé že však nejvýše se dostala kultura evropská. Co se týče černého obyvatelstva já osobně žádného vynálezce neznám - znám spisovatele,sportovce,herce... Ale prostě hlavně odmítám tu zaslepenou všehorovnost. Ale také odmítám tvrzení některých lidí, že bílá rasa je ta nejlepší - není a npř. žlutá rasa nám kolikrát ukázala co jsme za prosťáčky když se tady ještě střílelo z luků a kuší a tam to už smrdělo střelným prachem.
03.11.2016, 02:03
A neboj ono se to brzo všechno srovná až se bude muset realizovat ten redukční plán na počet obyvatel na Zemi. /// Prostě každá rasa má své něco čím je v něčem lepší. Npř. sprinteři z Jamajky mají už podle doopravdy ověřených vědeckých výzkumů tělesnou výhodu v podobě lepšího svalstva na nohách nebo tak nějak teď bych kecal... Npř. Cikáni se počítají stejně jako my jako indoevropané. Akorát jiná migrační vlna. No a u nich mě napadá flamengo a kytarista Django Reinhardt , Gipsy kings ...
03.11.2016, 02:12
Vždycky , když si měli bejt všichni ve všem rovni tak to stálo za hovno , vždycky ! A nikde se to ty vole nezastaví. Tam Eva si nebude rovna ty vole s Miluší, protože Miluše má o dvě čísla větší kozy. A tak si Eva nechá udělat taky takový, jenže ty kozy stejně budou umělý takže si zase nebudou dostatečně rovny...
03.11.2016, 02:15
Lidi jsou si rovni akorát v tom, že mají stejné pocity - cítí lásku,zlobu,strach, nenávist, bolest...
03.11.2016, 02:30
Co se týče míchání ras a inteligence, která by mohla nějakým způsobem jak ty píšeš zpomalit vývoj lidstva. Inteligence je daná rodiči především, ale z velké části je i formovatelná. Když nebude mít pár generací určité rodiny (je jedno jaké rasy) kontakt s věděním (vzdělání,knihy,věda,umění...)vyrostou z nich tupouni tak jako tak a rodina černých sousedů, nebo Cikánů s těmito věcmi je daleko v inteligenčním kvocientu předčí.
03.11.2016, 02:31
těmi rodiči myslím tu rasovou příslušnost...
03.11.2016, 02:32
Čili velikost inteligence = rasový původ a trénování tvého mozku a mozku předešlých generací
03.11.2016, 02:36
a stejně tak ta inteligence daná rasou se z nějakého důvodu/události dostala do popředí - všechno je v našem životě formovatelné. Jenom něco už dostatečně nestihneme vyformvat my. Protože si to bereme z předešlých generací,
03.11.2016, 02:42
Je škoda ztrácet kulturu. Násilné cpání cizích kultur a jejich míšení není podle mě dobré. Přicházíme tím o jakousi jedinečnost a pestrost.
03.11.2016, 02:47
A nemyslím si, že by jsi se měl bát nějakého extra míšení ras. Je doopravdy lepší když je svoje ke svojemu ti lidé si prostě lépe sednou jak duševně tak fyzicky. Ale ti co to mají jinak u mě nějak neklesají. Většina lidí si, ale hledá ideální protějšek kam se počítá i rasa. Všimni si , ale že v životě je to i tak, jak se říká , že vrána k vráně sedá. To když zjistíš, že hajzl chlap si může najít jenom hajzl babu. Pokud to ovšem není neštěstí a není tomu naopak. Pak se to stejně většinou rozpadne.
03.11.2016, 02:59
Rasy dokonce cítí odlišně i intenzitu bolesti je toho prostě hafo jenom idiot by mohl tvrdit, že rasa je jen o barvě kůže. Je třeba fakt, že v dnešní době se využívá k lidskému pokroku především intelekt, že už nemusíme ve většině případů nahánět pěšmo zvěř, ale tím přeci nebudu shazovat ostatní rasy co mají v průměru nižší IQ.
03.11.2016, 03:03
Hundass s tou wiki se ti pokusím vyrovnat ústavou Libérie , kde se píše něco ve smyslu (nebudu tudíž přesný) , že se občanem může stát pouze občan černé kůže a je zákaz vměšování jiných kultur , aby nedošlo k jejímu narušování. - Rasismu ? Slyšíme to někde kritizovat ? Takže znovu rasismus - bič na bílé...
03.11.2016, 00:59
2
Tohle prostě nemá co dělat s rasismem a něčím podobným. Tohle je prostě život. Uzavřenej nekonečnej kruh peněz. Ty musíš mít peníze pro někoho a ten zase pro někoho. A všichni navzájem si nemůžou dovolit někomu prachy nedát, protože by skončili na ulici. Buď prachy vezmeš, nebo ne a odsereš to ale ty, že je nemáš zase pro někoho jinýho. Tady není místo pro lítost a ústupky. Kdo si je může dovolit ? Zazobanci a zloději jedině tak. A lidi o jsou těžce za vodou. Jenže takovej je život. Dnes se živím jako svině zítra budu ministryně a naopak z vrcholu kopce zase na dlažbu.
03.11.2016, 01:06
Spodních 10 milionů lidí v této republice bylo, je, nebo teprve bude před louží, zatímco horních 10 000 je velmi těžce za vodou. Člověk by řekl, že my chudí jsme si všichni rovni. Jenže ani to neplatí! Za celý život jsem neviděl zarostlého cikána na ulici, jako zanedbaného bezdomovce! Někdy si tento způsob života určili sami, ale valná většina z nich je obětí tohoto systému! Skončili na ulici a nikdo snad kromě různých náboženských uskupení jim nepomůže! Oni za sebou nemají armádu neziskovek a sociálku jako naše menšina! Menšinoví ve videu mají aspoň těch 10 000,- Kdyby byli majoritní, tak skončí na ulici! Tak je to a nijak jinak! A pak když zde vidíš toto video s tímto popiskem, tak samou nasraností se buď nezmůžeš ani na slovo, nebo dotyčného nejradši zabil holýma rukama!
03.11.2016, 01:17
hundass - Hundass tak k tomuhle ti taky můžu něco říct. U Cikánů totiž existuje mnohem větší soudržnost rodiny. To znamená , že v tomto případě pracuje hodně tento faktor - stručněji řečeno bydlí třeba po 8 ve dvojpokojáku, aby se mohli o své potřebné postarat. Na jednu stranu tot Cikánům často závidím , když se podívám na majoritní obyvatelstvo ČR kam to dotáhlo v otázce rodinné soudržnosti. A co mě sere jak píšeš něco podobného, že celou dobu se tu válí na ulicích 100-120 000 lidí bez domova a nikdo po nich za celou tu dobu nevzdechl. A pak přijde imigrantská krize a všude se začnou točit prachy pro budování ubytoven a výplat pro ně. Tohle mě sere !
03.11.2016, 01:18
Jediné co můžu říct je to, že pan uploader je opravdu imbecil takového rázu, že by se ani nevešel do patřičných tabulek! Je úplně jedno, jestli je minoritní, jestli má kolem 120 kg apod. Minoritní jsou agresivní a jsou schopní tě i zabít. A neměli by zapomínat, že jsou i majoritní, z nichž někteří jsou stejní, né-li ještě větší kati než oni, když je někdo hodně nasere! Můj příbuznej v časech reálného socialismu ručně vyřídil asi 7 chlapů, když se v hospodě montovali do jeho holky! Takže si minoritní dávejte bacha, ne všichni bílí jsou takový másla, jak si myslíte!
03.11.2016, 01:23
Já jsem úplně stejná krev, a jsem za to rád, protože jednou mi to třeba zachrání život, když mě budou ohrožovat tato asociální individua. Problém pak je, že v tom afektu zmasakruješ všechny okolo, a pak ti zmizí ta mlha před očima a na to, co se stalo, si za boha nebudeš moct vzpomenout. Prostě jakoby se to nestalo. To je po těchto afektových stavech naprosto normální - prostě ztratíš vědomí o čase a prostoru, a nebudeš si nic pamatovat )
03.11.2016, 01:27
hundass - hele hundass tím profilem chci hlavně říci, že zde bojujeme se svou lidskou přirozeností. Lidská rasa si vybudovala na základě zkušeností jakousi předvídavost. Kdybychom touto předvídavostí nedisponovali skákali bychom do dneška do ohně pro legrační, tančící, oranžové skřítky. Zatímco slovo rasismus je celkem mladá teorie a ideologie zároveň.
03.11.2016, 01:29
A navíc rasismus jako ideologii nahradil rasismus jako bič na bílé.
03.11.2016, 01:36
Co se týká rasismu, tak je potřeba na to jít od lesa: začít zpochybňovat ten pojem jako takový. Vždyť romové (cigáni) nejsou žádná rasa, jsou jen jakýsi etnikum, ale rasa fakticky ne. Rasy jsou: europoidní (bílá), mongoloidní (žlutá), negroidní (černá), Kapoidní rasa, australoidní, jsou také Mestici, Mulati, Zambové a Malgaši. Kam zařadit naši menšinu, to opravdu netušim! Je potřeba v jejich případů úplně rozbít ten pojem, protože nejsou žádná rasa!
03.11.2016, 01:43
hundass - rasismus se ale bohužel ikdyž je to naprostá debilita týká i etnik a dokonce i náboženského útlaku
03.11.2016, 00:39
1
Znáte to pořekadlo, že nejvíce peněz potřebuji k tomu, abych mohl vydělávat peníze ?
03.11.2016, 00:55
Nasrat plno lidí je právě záměrem pana uploadera. A možná nejen jeho. Pěkně jsi mu skočil na lopatu. Přání je otcem myšlenky a jde především o to zaset vítr a sklidit bouři a rozjet zde zkrátka flame jako kráva! Nejlepší je tyhlety provokace totálně ignorovat! Dotyčný se na nic víc ani nezmohl za celou dobu, co sem chodím, takže nasrat!
03.11.2016, 01:02
Já mu na žádnou lopatu neskáču jenom se na ty srance co píše k videům nemůžu dívat - kam tohle povede ? Ráno půjdu nahatej do sprchy a vrabčák se mi bude tlemit , že má v zobáku větší žížalu než mám já ?
03.11.2016, 01:07
hundass - stejně tak je rasismus vybudovat si jako minorita nějaký sociální profil a pak se ohánět rasismem, že mě nevzali na nějakou pozici kvůli tomu , že k ní patřím ? Nemyslím si. Máš-li problém řeš to s reprezentanty takovéhoto profilu.
03.11.2016, 01:09
Skáčeš. Už jenom tím, že na to vůbec reaguješ! Krmíš trolla )
03.11.2016, 01:12
Ohánět se rasismem je opravdu možné kdykoli a jakkoli! To snad to jediné, co oni umí dokonale a nic víc ani ve svém životě umět nepotřebují! Na to jsou opravdu mistři. Kdyby za sebou neměli armádu neziskovek a určitých osob včetně zmocněnců pro lidská práva, tak by byli totálně v prdeli a všem jenom pro smích! V životě jsem neviděl, že by se zde nějaký zmocněnec pro lidská práva zastal někoho majoritního! A pak kdo je tady rasista, že?
03.11.2016, 01:19
hundass - re : Skáčeš. Už jenom tím, že na to vůbec reaguješ! Krmíš trolla ) - to máš jen blbý pocit to zbytkový už je jenom pokec s hundasssem ()-:§
03.11.2016, 00:34
0
A i kdyby to nebylo o vzdělání jakože není, tak co ti brání vydělat si peníze ? Namísto cigaret si pořiď třeba debilní internet, protože pracák ti práci nenajde ten jenom dělá, že tuto funkci zastupuje a jsem samá práce stačí chtít i kdyby jsi měl plnit obálky nebo kompletovat propisky vždycky nějaká možnost je i kdyby nebyla za miliony.
03.11.2016, 00:31
0
A kolik si myslíš , že zbyde ostatním lidem když zaplatí nájem ? ()-:§ Myslíš, že jim zbydou desetitisíce ? ()-:§ Hochu-hochu-hochu-hochu-hochu-hochu.
03.11.2016, 00:35
Nevztekej se, klídek. Ty paka si opravdu myslí, že těmito provokacemi vrátí aktivitu uživatelů tam, kde byla kdysi!
03.11.2016, 00:26
0
Máš-li takovéhle kecy tak vytáhni statistiku... A co nám říká statistika ? Nuda je máš však cenné údaje. Kolik procent vězňů v ČR je cikánského původu ? Kolik procent Cikánů dosáhne středoškolského vzdělání alespoň s výučním listem ? Kolik jich dochodí základní školy ? Kolik z nich obdrží maturitní diplom ? Kolik z nich má vzdělání vysokoškolské ?
03.11.2016, 00:27
Lenost a nezájem o vzdělání není křivdou na jejich etniku.
03.11.2016, 00:33
Je zajímavé, že má dvě videa kategorie blééé, reprezentující tento server, schválena nebyla, ale toto video včetně dalších, která jen přilévají olej do ohně a která podporují růst xenofobního nátlaku na tyto lidi, schválena byla!
03.11.2016, 00:36
hundass - ty vole ty to nechápeš oni musí mít nějaké ty vzory internetových rasistů nějaké ty ryby na prezentačku
03.11.2016, 00:40
Tak tohle chápu naprosto! Vytváření obrazu svého nepřítele, který je imaginární a neexistuje!
03.11.2016, 00:45
hundass - já vím, že chápeš...
03.11.2016, 00:52
Drakonius, Babkomrd a Salud jsou velmi zvláštní osoby pod těmito nicky, které se zde objevují nepravidelně a nikdy zde nepíšou všichni současně. Pochybný a hodně zvláštní je člověk pod nickem Wolwe (při vší úctě k němu, pokud fakt nepatří mezi výše řečené). Před pár dny jsem ho zde potkal celkem pozdě - před 1:00 hod ráno. A Babkomrda jsem zde načapal na švestkách před třetí hodinou ráno. Drakoniusova celonoční aktivita je taky celkem běžný jev. Všechno spíš ukazuje na jednoho člověka pod mnoha nicky, který si z nás zde dělá blázny, místo aby věnoval čas promazání všech duplicit na svém serverovém úložišti...
03.11.2016, 00:22
0
Zkus si taky zjistit kolik stojí nájem ostatní lidi. Myslíš , že ho mají levnější ?... 7000-8000 za jednopokoják není dneska kuriozita.
03.11.2016, 00:18
0
Jdi do prdele s takovýmhle obviňováním, že za všechno špatný co se Cikánů týče můžou bílý... Hajzli rejžoujou na lidech všech barev.