ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Takové to umělecké otlapkávání

4316x
Komentáře
07.07.2016, 03:06
0
dobre jej to jebe kurve, radšej keby poriadny gang bang spravila .... je to kurva to je vidieť, a takáto žumpa bojuje za ženské práva .... keby som bol žena tak ma to uráža, kurva
04.07.2016, 02:20
0
Kromě toho jsem už našel dotyčné kompromitující materiály, Labrinthe! Dne 17.06.2016, ve 22:16 hodin, jsem ti psal pod jedním videem: "Máš v hlavě jenom zlomky/útržky, které nedokážeš spojovat do sebe a zařadit do nějakého většího rámce". Odkaz na video zde: http://www.zvraceny.cz/video/72957-udelej-si-sam-cheesburger/ Je opravdu náramně zajímavé, že určité věci a myšlenky z tebe vypadnou jen vždy určitou dobu potom, co tady něco podobného zaznělo právě z mojí strany. Nikdy z tebe nic z toho, co se podobá mému myšlení nevypadlo dřív, než to vypadlo ze mně! A to se týká tohohle, ale i dalších věcí, které jsem tady uvedl. Jsi pořád stejný: celou dobu prostě popíráš, že bych tě nějak ovlivnil, chorobně se tomu bráníš a přitom nevidím důvod, proč by ses k tomu nemohl přiznat - bráníš se tomu až s chorobným odporem, což určitě není normální! A objevuješ již objevené. zajímavé taky je, že na plno mých komentů jsi vůbec nereagoval a po čase tady vybliješ něco, co se jim až nápadně podobá. A to ani nemluvím o tvých primitivních úsudcích a osočování. Na závěr bych si dovolil použít tvoje slova: zřejmě jsi ožralej, nevyspalej, nebo prostě sjetej!
04.07.2016, 02:29
A nezapomeň začít zase psát latinské fráze, abys vypadal zajímavě, blbečku!
04.07.2016, 02:49
Myslíš si snad, že jsem úplnej debil? Ještě nedávno jsem tě setřel pokaždý, kdy se mi zachtělo. Nezmohl ses na nic - jen na ubohý žvásty, osočování a lži. Vždycky jsem si tě dokázal podat, úplně tě sejmout, nebo tvoje myšlenky daleko více upřesnit. Výsledkem toho bylo, že jsi to vzal jako výzvu a naladil se přesně na mojí vlnu. Ono je celkem přirozený očekávat, že když jsem tady skoro každej den vyblil nějakej solidní sloh, tak že to někoho mohlo prostě ovlivnit. Naladil ses na mojí vlnu, a od tý doby se tvoje komenty dají kupodivu číst a už není tak snadný s tebou vyjebat jako ještě nedávno. Tvůj styl se opravdu radikálně změnil a je vážně mazec, že sám sis toho ani nevšiml! A když ti to řeknu, tak tvoje reakce je téměř hysterická. To samo o sobě vysvětluje fakt, že tyhlety procesy probíhají v naprosto nevědomý rovině psychiky - podobně jako sny ve spánku a dostávají se do oblasti, kde je plno našich potlačených vzpomínek a zážitků. Neboj, v životě jsem se už setkal s hodně lidmi, který mi např. v pondělí něco řekli, a když jsem jim to za týden připomněl, tak to totálně popřeli, jako kdyby to vůbec nikdy neřekli a jejich reakce byla doslova hysterická - prostě popřeli vlastní slova - sami sebe. Samozřejmě, že to byly věci, které nebyly zrovna moc příjemné a ten člověk je vytáhl z nevědomí jen proto, aby se mohl svěřit - aby se mu prostě ulevilo. Potom ty věci odsunul zpět do svého nevědomí, prostě je potlačoval, aby je zapomněl. No a když tomu dotyčnýmu pak někdo začne tyto věci znovu připomínat, tak reakce je prostě taková, jaká je, a naprosto normální: hysterická. A ty jsi ten samý případ: těžko ti tvoje ego dovolí si přiznat fakt, že tě ovlivnil a inspiroval někdo, koho tady neprávem označuješ za primitiva a doslova ho nenávidíš, protože je prostě lepší než ty! Nemáš na vůli, věk a zřejmě ani povahu, a proto se mnou jednáš tak, jak jednáš, ačkoli seš sám totální břídil!
03.07.2016, 22:18
0
Jak už jsem řekl - ty nemáš sebemenší nárok někoho v něčem hodnotit! Co se týče rozboru, tak jsi opravdu naivní až krátkozraký. Tady nejde o situaci ve společnosti, jako právě o současnou politiku, která není funkční. Již Adolf Hitler ve svém Mein Kampfu v některých pasážích rozebírá demokracii. Mein Kamf je "nebezpečný" v dnešní době hlavně pasážemi, kde rozebírá demokracii, kdy neodpovědnost státních úředníků a politiků nutně vedou ke komunistické revoluci či válce. A v tom je pravda Adolfa Hitlera, která nesmí být dnes frekventována! Masaryk tady byl a řekl svoje již dávno před Hitlerem, pak přišel Hitler, začala válka a následovalo 40 let komunismu. A po 26 letech takzvané demokracie v této zbídačené zemi jsme v ještě horší nejen hospodářské, ale i mravní bídě. Bída je ještě moc slabý slovo, protože dostatečně nevystihuje současný morální marasmus. A je zajímavé, že po 26 letech tzv. demokracie jde všechno do ještě většího marasmu než v době Masaryka a že se opět začíná otáčet kolo dějin - sílí neonacismus a nacionalismus jako reakce proti současnému vymývání mozku evropského obyvatelstva neomarxistickou ideologií. Doporučuju ti si něco zjistit o kulturním marxismu, resp. o frankfurtské škole. Mimochodem druhou evropskou renesanci měl v plánu učinit již známý religionista Mircea Eliade, který zemřel v roce 1986. Domníval se, že by svými vědeckými pracemi mohl přispět k duchovní obrodě Západu skrze indickou filozofii. Ale fakticky tě nechápu, jak můžeš našroubovat Masaryka na současnou dobu, když Masaryk tohleto co píšeš prohlásil začátkem 20. století. Dějiny nejsou něco statického, jsou neustále v pohybu a doba se mění neustále. To, co řekl Masaryk, bylo řečeno před skoro 100 lety, tedy v úplně jiné době, kdy byla naše země v úplně jiném geografickém a geopolitickém rozložení, a v úplně jiných kontextech. Ano, z pohledu Masaryka jako intelektuála na počátku 20. století byla společnost zcela určitě v mravním úpadku. Jenže tady jde o to, co si pod mravním úpadkem představoval Masaryk před 100 lety, a co si pod mravním úpadkem dnes přestavujeme my na počátku 21. století, chápeš? Ty si přečteš něco od Masaryka a už si myslíš, že rozumíš všemu a že to můžeš aplikovat i na současnost. Blbost! To je vidět, že tomu vůbec nerozumíš a že vůbec nebereš v potaz, co všechno se od dob Masaryka změnilo, že naše země má za sebou další světovou, 40 let komunismu a 26 let jakési pochybné demokracie - to tě prostě nezajímá! Tebe zajímá to, co řekl tatíček Masaryk v roce 1918! S tebou nemá cenu diskutovat. A nikdo z nás nemůže nic změnit - na to jsme příliš malí páni - naše životy řídí úplně jiní a naše osudy je nezajímají. Prachy a zkaženost vládnou dnešním světem a jen opravdová naivka jako ty si může myslet, že se to vyřeší nějakou klidnou, mírovou cestou druhé renesance a nikoli revolucí nebo další válkou! Poslechni si někdy na youtube, co si o dnešní době myslí Miloš Jakeš - ten pán je skoro stejně starý jako ten Masarykův citát a myslím, že budeš hodně zírat, co si ten pán všechno pamatuje! Nazdar!
03.07.2016, 23:02
Vidíš..Tenhle tvůj komentář přesně vystihuje to co jsem napsal a to, že nameleš základní informace které každý moc dobře zdá s nevyspělým, krátkozrakým a naivním pohledem na svět a příměsí klasického čecháčství aneb "vše je na hovno". Na tohle se prostě nedá odpovědět. Co to všechno má jako dokazovat ? Jsou to základní fakta tím nikoho neoslníš pokud je náležitě nespojíš a to si neudělal. Neuvědomuješ si, že změny chování u lidí jsou přirozené a pomalé procesy které reagují na aktuální situaci. Je to přirozený proces. Pro lepší pochopení dnešní doby ti doporučuju knihu Střet civilizací od profesora Huntingtona (raději přečíst vícekrát + vybrané knihy na které odkazuje) nebo pokud tě zajímá bezprostřední okolí tak knihy od Thilo Sarrazina - Evropa páchá sebevraždu a Teror ctnosti. Pak možná pochopíš jak spolu věci souvisí a že, nelze hodnotit věci odděleně. Masarykova práce je perfektně vidět v dnešní době ale to ty raději popliveš než abys sis přečetl co opravdu napsal.. Skutečně odporný komentář.
04.07.2016, 00:47
Nebyl jsem to náhodou já, kdo ti nedávno vyčítal, že nedokážeš informace spojovat do sebe a začleňovat je do širšího rámce? Vidíš to ty imbecile, kdo tady koho teda kopíruje? Jenže rozdíl je v tom, že já s tím spojováním problém nemám - na rozdíl od tebe! Znovu a několikrát si přečti tu mojí větu: „Jenže tady jde o to, co si pod mravním úpadkem představoval Masaryk před 100 lety, a co si pod mravním úpadkem dnes přestavujeme my na počátku 21. století“. Kdyby jsi byl inteligentní, tak by ti došlo, že Masaryk myslel mravním úpadkem úplně něco jiného, než co si pod tím slovem dnes představujeme my! Samozřejmě, že všechnou souvisí se vším - jak říkal Lenin - ale nemůžeš projektovat filozofii z první republiky do současné doby na současnou společnost - protože současná společnost, geopolitika, politika + mraky dalších aspektů nejsou stejné jako za první republiky. U tebe se krásně projevuje to, čemu říká Karl Raimund Popper „horizont očekávání“ - vidíme vždy to, co nám umožňuje vidět naše myšlení. Jinými slovy řečeno: Masarykovu „mravní bídu“ uvidíš všude tam, kde jí vidět chceš - vidíš jen to, co sám vidět chceš. A vůbec ti nedochází, že mravní bída znamenala v době Masaryka něco úplně jiného, než právě v současnosti A to ani nemluvím o tom, že reaguješ jenom na 30 procent z toho celku, co jsem ti napsal. Zajímavý je, že když jsou to pro tebe základní informace, tak že jsi je sám doposud zatím nenapsal - proč, když je tedy moc dobře znáš? A proč reaguješ jen na něco z toho základu? Vůbec nebereš v potaz další vlivy: politické, geopolitické, sociální apod. Morální bída za první republiky NEMŮŽE být to samé, jako morální bída v současnosti. Možná to lze srovnávat (ale i s tím bych byl hodně opatrnej), ale rozhodně to nelze ztotožňovat! Co se týče Huntingtona - byl určitě hodně vlivný, ale také velmi kontroverzní. Byl terčem mnohé kritiky, což je zajímavé, že ani nezmíníš. Vzdělávání nestojí jen na jednom nebo pár autorech, ale je třeba studovat mnoho různých úhlů pohledu a v závěru je potřeba být co nejvíce kompetentní! Nejhorší je, že jsi nic nepochopil a stále máš za to, že jsem to já, kdo je tady mimo
04.07.2016, 01:55
Ano a příkladně to porušuješ. Je vidět, že píšeš o věcech kterým nerozumíš. Nejdřív napíšeš, že tím myslel něco jiného a pak Leninům citát který to potvrzuje ? Úplně si protiřečíš. Horizont očekávání je poměrně přirozený jen tak proč se tím domněle snažíš urazit ? 30%? A na co mám reagovat ? Na to, že demokracie má postupem času sklony k diktatuře ? Na to, že komunismus byla utopistická ideologie ? Na to, že jsme se po roce 89 snažili fanaticky napodobit západ ? Miloše Jakeše srovnáváš s Masarykem ?! Co to jako je ? Vždyť Jakeš je chorobný komunista přesvědčený o ideologii do dnes. Dej mi už pokoj ty primitive.
04.07.2016, 02:13
Primitiv seš ty. To ty jsi byl ten, kdo jako první mě začal podsouvat Huntingtona a další autory, abych pochopil, jak spolu věci souvisí. No tak jsem tě jen doplnil a naznačil jsem ti, že to věděl už i Lenin, že všechno souvisí se vším a že tito tví autoři určitě nejsou první, kdo na to přišel. Vůbec nechápu, jak jsi přišel na to, že Leninův citát něco mého předtím řečeného potvrzuje - potvrzuje jen to, co jsi napsal ty - že věci spolu prostě souvisí. Jak jsi proboha přišel na to, že bych srovnával Masaryka a Jakeše? Na to už musí bejt člověk opravdu pořádnej pitomec, aby něco takového napsal. To je jako kdybych napsal, že ty srovnáváš Masaryka a Huntingtona jen proto, že tyhle dvě jména jsou v jednom tvém příspěvku vedle sebe A jak jsi přišel na to, že se tě snažím urazit citací Karla Poppera (horizont očekávání) - významného představitele moderního liberalismu, teorie vědy a filosofie? Člověka, jehož vědecká činnost je zastoupena i na poli logiky, fyziky, biologie, sociologie a politologie? Citát tohoto člověka může opravdu urazit jen takového primitiva, jako seš právě ty
03.07.2016, 15:34
0
Že s tebou se tady každej baví, co Labrinthe? Pokud vim, tak tady se s tebou nebaví vůbec nikdo. A ty témata co řešíš tady už řešilo plno lidí před tebou, nejenom já. Například téma „degenerace“ společnosti už řešil také archon a johndoe88. Tvoje první věta: „Degenerace, úpadek, dekadence <-Tohle vystihuje naši moderní civilizaci“. Víš vůbec, kolik lidí to tady už řeklo před tebou, byť třeba jen jinými slovy? Tady nejde o to, jaký slova opakuješ, tady jde o ty témata. Víš kolikrát se tady už řešila degenerace naší moderní civilizace? Plno lidí už tu Ameriku objevilo, zatímco ty jí teprve začínáš objevovat! Ty seš primitivní natolik, že si nedokážeš přiznat ani takovou prostinkou věc. Víš ty co: piš si tady co chceš, nemá smysl ti něco vysvětlovat. A fakticky mě nebaví tady číst něco, co jsem tady společně s dalšíma lidma psal už dávno!
03.07.2016, 15:52
http://www.zvraceny.cz/video/72906-poznatky-o-rasach/ Mimochodem jsem u jednoho videa z konce letošního května našel nějakej tvůj postřeh, že sebevraždy v dnešní době páchají z 80 procent chlapi. Bylo to u toho videa, jak kluk hrál v klidu na počítači, zatímco otec mlátil jeho matku. Napsal jsem ti pod tvůj koment dva svoje a značně obsáhlý - na rozdíl od tvých několika řádků. A ten jeden koment končil přesně takto: „To že žijeme v totálním brajglu už pozoruju nejméně posledních 10 let. A je třeba si přiznat, že je to de facto čím dál tím horší. A že přijde nějakej zlom, kterej toto vše nějak utne je evidentní - buď bude další revoluce, nebo válka. Všechno směřuje do naprostý zkázy!“. Poslal bych ti toho víc, ale to je spíš práce pro tebe a ne pro mě, já si za tím prostě stojím, že mě jenom parafrázuješ a bereš věci za stejnej konec jako já! Seš pořád stejnej, co člověk ví už několik let začínáš ty sám teprve objevovat
03.07.2016, 21:26
Co si tím jako chtěl říct ? Že když někdo něco v historii řekl neměl by to už nikdo nikdy opakovat ? Pak bychom tedy měli mlčet jelikož všechno bylo do jisté míry už vyřčeno. Fakt si myslíš, že tady jsem se poprvé zamyslel nad dnešním světem a napsal o tom komentář ? Já sem o tom narozdíl od tebe debatoval s lidmi kteří něco znamenají a mají sílu věci měnit. Tohle bylo jen malé shrnutí toho jak na mě video zapůsobilo. Opravdu nerozumím těmto tvým argumentům směřujícím nikam stejně jako to, že si k mému komentáři napsal dlouhou odpověď. Už jsem ti jednou napsal, že píšeš rozsáhlé komentáře věcně o ničem proto ti na to většinou nikdo neodpoví jelikož se chceš evidentně jen hádat místo diskuze. Dolouhý komentář nerovná se lepší. Říká ti něco Ernest Hemingway ? Já nepotřebuji aby mi na to někdo odpověděl jelikož píšu věcně svůj úhel pohledu na rozdíl od tvých slátanin kde střílíš jedno přes druhé a v kontextu nedávají příliš smysl.
03.07.2016, 21:38
Na tu tvoji citaci u druhého komentáře můžu jen říct, že je to je velmi velmi plytký pohled bez dostatečné znalosti historie což ti znemožňuje adekvátně analyzovat situaci. To co si napsal je jako kdybych to slyšel v nějaké knajpě. Tento morální úpadek je docela dobře pozorovatelný od konce druhé světové války. Avšak například Masaryk na kterého jsem tě odkázal již v roce 1918 řekl že "Krize dnešní doby není hospodářská nýbrž mravní". Výsledek nemusí být ani válka ani revoluce jak si napsal ale spíše obroda, uvažování něco jako druhá renesance a jelikož se v dnešní době dá pozorovat jisté uvědomování si situace většinou bude to pravděpodobně znamenat, že se znovu pleteš. Jestli si stále myslíš, že bych čerpal z tvých fakticky prázdných komentářů tak máš opravdu problém rozlišovat a chápat věci nebo jak už jsem nedávno napsal nějaký psychický problém. Tímto jsem tu skončil už se raději neztrapňuj a přečti si raději něco.
02.07.2016, 18:29
0
Aneb když nemáš talent ukaž píču.
02.07.2016, 15:37
0
Degenerace, úpadek, dekadence <-Tohle vystihuje naši moderní civilizaci. Lidé zapomněli jaké to je mít hlad nebo se bát o svůj život a často investují energii do úplných zbytečností které jen poškozují celou společnost. Osobně mám pocit jako by byl nás svět nemocný a morálně zkažený čím dál víc a média to jen podporují. Skoro jako řízený útok zevnitř..
02.07.2016, 15:48
Navíc tímhle proti ničemu nebojuje. Její chování má naprosto opačný efekt a to, že generalizuje ženy jen jako sexuální objekt který nemá co jiného nabídnout než kozy a frndu. Dělá ze sebe normální kurvu která se jen potřebuje zviditelnit. Vsadím se, že většina žen by tohle nepodpořila a možná že ani většina feministek. Fakt prdel v době kdy ženy mají více práv než muži bojovat za ještě větší nerovnost.. Práva byla dávno srovnána ale pořád se najde dost blbek které chtějí kompenzaci za dobu kdy byl muž dominantním což bylo většinu času naší historie ale je to tak špatné ? Zvláštní, že od doby kdy se začaly objevovat tyhle zvrácenosti se nachází naše civilizace v opravdu velké krizi. Kde se poděl klasický model manželství ? Je to opravdu smutná doba už aby se tu prohnala pořádná válka a lidi si zase konečně uvědomili co je v životě důležité !
02.07.2016, 16:30
Cituješ mně, to tady píšu pořád dokola celou dobu, jen trochu jinými slovy. Seš zloděj myšlenek stejně jako většina zde! Ale máš pravdu!
02.07.2016, 22:53
Jestliže tě cituji odkaž mě na video ke kterému jsem přesně toto napsal. Jinak by ses měl omluvit. Opravdu tvému vyjadřování nerozumím a myslím, že jsem tě už žádal aby si k mým komentářům nepsal. Rozhodně ne takovým nevhodným způsobem.
02.07.2016, 23:08
Nerozumíš? Tak já ti to vysvětlím: cituješ mně, aniž by sis to uvědomoval. Myslíš si, že jsi na to přišel sám, ale ve skutečnosti jsi už zapomněl, jaký slohy jsem tady dřív psal já a byly úplně stejnýho rázu. O úpadku naší společnosti, že není moderní klasický model manželství a že média tomu jen přizvukují - no tak o tom jsem tady psal pravidelně a už docela hodněkrát. Neříkáš nic nového, ale jen opakuješ již řečené. Bohužel tvůj intelekt nestačí na to, aby sis to dokázal uvědomit. Naopak bych chtěl požádat já tebe, aby ses mi omluvil, naopak si myslím, že nevhodné jsou tvé způsoby a nikoli to, že jen píšu pravdu když ti zrovna připomínám, že ne všechny věci jsou jen z tvojí hlavy Seš typickej Čecháček - vykradač myšlenek a nápadů
02.07.2016, 23:16
Víš vůbec kolikrát jsem psal o tom, že současné problémy moderního světa vyřeší buď bankrot USA, nebo třetí světová válka? Víš kolikrát jsem už psal o tom, že už by mohla ta třetí světová začít, aby se konečně pročistil vzduch, aby lidi mohli začít znova ve všem, vážili si života svého a těch okolo sebe, aby zase začali uzavírat klasická manželství a měli hodně dětí? Víš kolikrát jsem už psal o tom, že je vidět, že už prostě dlouho nebyla žádná válka, když lidi pořád vymýšlí nějaké kokotiny? A mohl bych takhle pokračovat až do přístího rána! Laskavě si tady prolistuj posledních cca 40-60 videostran a zaměř se na moje komentáře. A pak se zamysli nad tím, kdo by se měl komu omluvit ty vole! Myslíš, že už nevim, co jsem tady všechno napsal za poslední rok? Nevhodné jsou tvoje způsoby ty arogantní vemeno!
02.07.2016, 23:25
Kromě toho jsem už na tyhlety tvoje otázky našel dávno odpověď, kdybys neměl nahovno paměť, tak bys věděl, že tyhlety věci jsem tady řešil už dávno. Odkaz zde: http://www.zvraceny.cz/video/72912-arabak-zautocil-autem/ Přečtí si moje komenty a uvědom si, komu bereš myšlenky ty nulo!
03.07.2016, 14:40
Citace nikde takže NULA si tady ty. Já se na tvoji úroveň snižovat nebudu. Klasický čecháček + namyšlenost absolventa zbytečného humanitního oboru vysoké školy tady ukazuješ ty. Takových jako ty jsem už v životě slyšel mluvit hodně nejčastěji na čt 24. Začni dělat něco opravdu důležitého místo toho kecání které tady stejně nikdo nečte. Tvoje arogance je opravdu chorobná asi si velký frajer na vesnici kde v hospodě předčíš 10 ožralů. Proč mě napadáš ? Ty máš tu drzost tady psát o tom, že přebírám tvoje myšlenky a dokonce je cituju a následně když žádám o odkaz nejsi schopen nic doložit pouze začít s primitivníma urážkama. Opravdu trapné. Měl by sis něco přečíst od Masaryka který řekl, že má obavy o založení 2. univerzity jelikož se domnívá, že nebude mít náležitou úroveň. Jako vždy bez argumentů takže nečekej další reakci jelikož ty tvoje blitky číst znova nebudu. Si snad nejméně snesitelný člověk jakého jsem když četl a není divu, že se tu s tebou většina lidí nechce bavit.
03.07.2016, 14:40
Takže znova kde je ta citace nebo omluva ?
03.07.2016, 14:50
To co jsem tu napsal nemá NIC společného s tím co si psal ty a v komentářích u videa na které si mě odkázal neopakuji více ne 2 slova za sebou takže se to NEDÁ považovat ani za volnou citaci. Všiml jsem si pouze toho, že píšeš velmi primitivně a nekultivovaně na (údajného) absolventa vysoké školy. Jak si vůbec dovoluješ tady psát o intelektu když nejsi schopen rozeznat ani myšlenku v textu ? Tvoje arogance a narcisismus je opravdu neskutečná a nedává mi příliš smysl v kombinaci s tvýma jednoduchýma urážkama. To samo o sobě ukazuje na velmi nízký intelekt když se člověk snaží hlavně primitivním urážením někoho shodit. Po druhé tě žádám aby si k mým komentářům nepsal jelikož je pouze degraduje.
03.07.2016, 15:17
Myslel jsem, že jsi více inteligentní. Citace nemusí znamenat citování doslova - může taky znamenat vlastní parafráze. Je vidět, že mám pravdu, když se můžeš z toho podělat ty potrefená huso! Odkaz jsem ti poslal - a nenuť mě, abych ti poslal dalších dvacet. Řešíš tady něco, co jsem tady řešil už opravdu nesčetněkrát. Chováš se, jako kdyby nikoho před tebou ještě takový myšlenky či otázky nenapadly. Napsal jsem toho tady tolik, že bych to mohl vydat knižně a dokážu si aspoň na plno věcí odpovědět sám. A to ty právě nedokážeš pochopit a nedokážeš se smířit s tím, že to, co tady řešíš teďka není pro mě vůbec nic novýho. Takže znova opakuju: laskavě si tady prolistuj posledních cca 40-60 videostran a zaměř se na moje komentáře u videí. A pak se zamysli nad tím, kdo by se měl komu omluvit! A do humanitních oborů se nenavážej! Pro společnost jsou to obory velice důležitý a bez znalosti vlastního a cizích jazyků bys humanitní obor studovat nemohl. Jen si vzpomeň, jak ses tady nedávno naparoval a přitom jsi dělal hrubky jako dítě na prvním stupni ZŠ. To bylo opravdu směšný a o to horší bylo, že jsi svoje slova myslel vážně. Ty nemáš sebemenší nárok někoho v něčem hodnotit! Ty mě nebudeš přikazovat, kam můžu nebo nemůžu psát! Co si o sobě myslíš?
03.07.2016, 22:10
Jestliže hodnotíš gramatiku výše nežli myšlenku pak jsou tedy humanitní obory opravdu zbytečné. Kvantita nemá nic společného s kvalitou. Nemyslím si o sobě nic extra narozdíl od tebe totiž vím co je to sebereflexe, pokora a hlavně mám slušné vychování takže si uvědomím co se hodí a nehodí řict. Například bych si NIKDY nedovolil někomu říct, že krade moje myšlenky to je prostě názor idiota a pokud si to myslíš tak si jen nečetl dostatek komentářů a názorů k danému tématu. Co si o sobě myslíš ty ?
03.07.2016, 22:32
Nojo, jenže v tom spočívá tvoje trapnost a ubohost. Neumíš ani psát, ale myslíš si, že všemu rozumíš, že můžeš do všeho kecat a že máš právo hodnotit názory někoho, kdo na rozdíl od tebe ovládá vlastní jazyk! To je ta podstata věci, kterou tvůj mozek prostě nedokáže zpracovat. A taky si uvědom, kde vlastně spolu vedeme diskuze, než zase začneš plácat o nějakém slušném vychování. hodnotíš humanitní obory, o kterých navíc vůbec nic nevíš. Zaměřuju se jak na formu (styl), tak i na obsah. A nezlob se na mě - pokud ta forma vypadá tak, jako právě ta tvoje, tak ten obsah mě už popravdě
03.07.2016, 22:33
zase tolik nezajímá...
03.07.2016, 23:15
Pokud vidím dobře tak jsem zde žádnou gramatickou chybu neudělal kromě čárek ve větě které většinou nepíšu pokud nemusím a chci se soustředit hlavně na myšlenku příspěvku. Takže pokud se s někým nechceš bavit kvůli tomu že nepíše čárky zní to spíše jako výmluva. Zkus postavit civilizaci na humanitních oborech místo průmyslu a zemědělství a pak mi přijď říct jak si dopadl. Humanita je přepych který si můžeme dovolit ale rozhodně to není stavební kámen. Vedeme zde diskuzi a je mi jedno jaký je název stránky pokud chceš aby s tebou někdo diskutoval musíš se chovat slušně a jelikož si neodpustíš jediný komentář bez primitivního pokusu o urážku tvé vzdělání kterým se tak honosíš přestává být relevantní. Až by se dalo říci že špiníš Vysokoškolsky vzdělané lidi ale on je mezi nimi opravdu propastný rozdíl takže mě to ani neudivuje.
04.07.2016, 01:13
Zaprvý by sis měl opravdu uvědomit, že já s tebou nebudu vést formální akademickou rozpravu na tomto serveru! Pro tyto rozpravy je určena akademická půda - nikoli tento server! Tudíž s tebou budu vést neformální rozhovor. Zadruhý, co se týká tvého komentu: společnost, která sa vzdá humanitních oborů, je na cestě do pekel. Připomínáš mě komunisty, kteří nejvíc útočili na humanitní vědy: na sociologii jako na „buržoázní“ vědu - tu zrušili úplně. Protože nepotřebovali nikoho, kdo jim bude připomínat, že jsou totalitním režimem. Ve tvém komentu vidím svým způsobem materialistické a pseudo-komunistické myšlení. Zřejmě předpokládáš, že existuje nějaká materiální základna a humanitní obory jsou jen třešničkou na ní. To je hovadina! Ve společnosti to nikdy tak nefungovalo - vždy to šlo ruku v ruce! Ačkoli se to tak v současnosti nezdá, tak studenti humanitních oborů jsou od toho, aby společnost chránili! Čím víc lidí bude schopno porozumět současnému světu, a vysvětlovat to svému okolí, tak tím bude společnost imunnější vůči nebezpečným zjednodušením. Mnozí, hlavně politici, nám podávají velmi zjednodušený vidění světa, který je dobrý tak akorát na svázání davu!