ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

I řidič sanitky by měl dát pozor

3425x
Komentáře
15.06.2016, 15:51
2
hundasi no a kdyby jel ten saniták o 5km/h rychleji tak by se to nestalo :-))ty máš teda uvahy
15.06.2016, 16:39
Nikde jsem nic takovýho nenapsal, slepýši!
15.06.2016, 17:51
tvá slova:Kdyby jeho rychlost byla cca o 5 km/h nižší, tak by k tomu nedošlo vůbec.
15.06.2016, 17:54
Ale koho rychlost? Umíš číst?
15.06.2016, 17:54
Já psal o saniťákovi???
15.06.2016, 17:58
aha tak pardon!
15.06.2016, 17:58
ale stejně je to blbá uvaha!
15.06.2016, 18:04
Asi jsi na základní škole při hodinách fyziky a matematiky nedával pozor.
14.06.2016, 21:45
0
No, pojebali jste se pěkně, ale bez výsledku. Myslím, že jde o chybu saniťáka. Já sice s takovým vozem zkušenosti nemám, ale je mi jasné, že ikdyž člověk řídí motorové vozidlo s právem přednosti v jízdě, nikterak není sproštěn povinnosti dbát zvýšené opatrnosti při takových manévrech a nedělat si z toho Carmagedon. Pokud to riskne, je to pouze jeho odpovědnost. On sice na červenou jet může, ale ne za cenu další nehody, pak by to nemělo logiku.
14.06.2016, 22:02
Taky padlo, že měl jet skůtr 50hm/h. No nevím, rychleji dle mne nejel, a ani konstrukční rychlost tohoto prskoletu zmíněnou rychlost nikterak zásadně nepřevýší. Mimochodem by mne i zajímalo, z čeho usuzujete, jakou mají v daném úseku povolenou rychlost.
14.06.2016, 22:43
Trochu bych to upřesnil. Zřejmě máš na mysli, že se pojebal Myokard+Zdennda69, zatímco trojka Hundass+Myokard+Yxunomei se nakonec názorově shodla Takže nikoli bez výsledku, jak píšeš. Pokud zrovna odsunu svoje předsudky vůči motorkářům, které ve mně za ta léta vytvořila média a tisk, tak musím říct, že chyba je na obou stranách. Za strany saniťáka v tom, že nebral v potaz, že jede na červenou a že v rovným pruhu mají zelenou, a že tím pádem to do něj může někdo napálit. Prostě nepředvídal a počítal s asbolutní předností. Podobný je to pak i ze strany motorkáře: počítal s absolutní předností tak, jak ho to podle papírů učili v autoškole, a dostatečně nepředvídal a jel očividně zbytečně rychle. Reakce na tvou poslední větu: Co se týká rychlosti, tak podle mně je nemožný a záleží na každým jak to subjektivně zhodnotí, ale z nějakýho videa nelze prostě vyčíst, jak rychle ten motorkář jel. Lze pouze jen odhadovat stylem "by voko", ale objektivně to stanovit nelze. Hlavně ani nevíme, v jakým státě bylo video natočeno, a jestli je tam v obci stejná nejvyšší povolená rychlost, jako právě u nás Lze maximálně jen říct: jel pomalu, nebo jel rychle. Bavit se o km/h je prostě kravina
15.06.2016, 06:44
No rychlost je druhotná, například v hradci na okruhu je povoleno až 70 km/h. Takže to může být i tady. Ale jak píše Hundass, je to trochu o sebevražedný bezohlednosti, místo motorky tam moh být kamion a sanitka převáženou osobu zrakví. Chyba je nejspíš na obou stranách, je otázka jak se to právně vyřeší. Prostě "jen" sanitka za to nemůže, je to kolektivní chyba. Nicméně motorkář dostal asi pěknou pecku.
15.06.2016, 14:11
Někdy rozhodují i vteřiny nebo jen zlomky vteřin. A tohle je přesně ukázkovej případ, protože motorkář narazil až do zadní části sanitky. Kdyby jeho rychlost byla cca o 5 km/h nižší, tak by k tomu nedošlo vůbec.
14.06.2016, 20:59
0
Příteli chvátej SOS
13.06.2016, 11:00
0
Věříte že jsem ďábel
13.06.2016, 23:19
120az125
14.06.2016, 11:03
ca u
13.06.2016, 06:38
0
No já nevim přijde mě že tam motorka vjela na červenou. Takže spíš motorkář tam neměl co dělat
13.06.2016, 19:35
To ti přijde špatně.
13.06.2016, 19:49
Bohužel se to moc často nestává, ale má pravdu! Jízdní pruh z pohledu kamery má červenou, aby v tom rovným jízdním pruhu mohli jet. Pan motorkář by jen potřeboval k očnímu a ušnímu, protože měl dost času na to, aby zareagoval.
13.06.2016, 20:15
Srdečně děkuji za upřímnost. V helmě přicházíš o periferní vidění a za jízdy neslyšíš ani hovno. Na jižní spojce se za mě přilepila sanitka v rychlém pruhu a vůbec jsem o ní nevěděl. Až když jsem se podíval do zrcátka jsem ho zbystřil, hned jsem mu uhnul a hodil omluvenku, a měli ze mě ještě prdel. Bylo jim jasný, že je vůbec neslyším. Nikterak dramaticky jsem je asi ani nebrzdil, valil jsem hodně přes kilo. V krosový helmě něco slyšet, úplně bez šance.
13.06.2016, 20:42
"V helmě přicházíš o periferní vidění a za jízdy neslyšíš ani hovno". Tak to je docela i nebezpečný, ne? Možná proto mají tolik nehod.
13.06.2016, 23:17
semtamdurch nic proti kamo, ale to ze motorkar v helme neslysi a nevidi je jeho věc, jeho chyba a diky tomu by mel přizpůsobit jizdu, to znamena jet radeji 30km/h a ne vletet do křižovatky jak kokot. I kdyby mel ten debil zelenou, je to cely jeho vina. Nikdy mne neprestanou udivovat lidi, co si myslej, ze je spasi prechod nebo zelena. Kazdej by se mel rozhlidnout a jet v krizovatkach normalne, protože se pak divej.
14.06.2016, 00:14
Ano, přesně tak! Mít přednost neznamená mít "absolutní přednost". Je potřeba uvažovat tak, že přednost bys "měl mít", a proto nejezdit jako dobytek a trochu taky předvídat. Ten motorkář se na poslední chvíli než to napálil do tý sanitky ještě podíval jejím směrem, což znamená, že něco vidět a slyšet přece jen musel. Takže kdyby nejel jako dobytek, tak mohl ještě včas zareagovat.
14.06.2016, 06:43
Jo, taky vám musim dát za pravdu, po druhým zkouknutí dle auta v protisměru měl nejspíš přednost. Nicméně měl asi dávat bacha a sanitka nejspíš taky, přece jenom vjíždět na červenou do relativně rychlé silnice je dost o hubu. Ale jak durch psal na motorce je asi prd slyšet no. Jako taky sem v autě jednou přehlíd sanitku za sebou, ale ta nehoukala takže se to moc nepočítá . Ale každopádně než vjedu na zelenou do křižovatky tak taky dávám bacha, pro mě je to 5 vteřin, který někoho můžou stát život nebo minimálně pomuchlaný plechy, chce to hodně předvídat. Lidi jsou debilní ovce a chce to si na ně dávat bacha.
14.06.2016, 10:55
jj pravdy
13.06.2016, 05:53
0
ten saniťák tam vletěl jak kokot
13.06.2016, 22:22
Prostě jako Moravák
13.06.2016, 23:18
ten sanitak jel normalne, clovek na motorce tam vletel jak kokot. kdyby jel 50, nestalo se mu to,tak tady nemel sracky debile. Kdyby ta sanitka vezla tvoji mamu, tak tady takovy sracky nemeles.
14.06.2016, 04:47
myokard ty kryple jezdím s rychlou už 22 roků demente tak se neser do něčeho čemu nerozumíš
14.06.2016, 04:48
áá pán hundas si změnil obrázek copak slepičky už netáhly? :-)))
14.06.2016, 10:42
Vysvětli radši Myokardovi, v čem přesně je jeho názor špatnej?! Nebo jsou ty vulgarity jen taková zástěrka faktu, že to nedokážeš vysvětlit?
14.06.2016, 10:54
zdennda69 ty idiote, taky jezdim uz nejakej patek, ale narozdil od tebe ve meste, tak o tom něco vim a ne jako ty nekde v prdelakove, kde udelate jeden vyjezd tejdne debile! Co tys najezdil, ja mam nacouvano ty šašku.
14.06.2016, 10:56
presne kvůli takovejmhle dementum na zachrance jako zdennda69 jsou pak takovyhle nehody vole!
14.06.2016, 11:02
Nevěřím, že jezdí se záchrankou! Podle toho, jak píše, jezdí určitě s pohřebákem Pohřebákům nejde o čas, protože jezdí jen pro mrtvoly. Takže spěchat nemusí. Záchranka holt spěchá, aby zachránila život, a ostatní by jí měli uvolnit cestu, což platí i pro motorkáře!
15.06.2016, 05:13
myokarde ano máš pravdu tady na moravě máme stanoviště v každé vesnici :-)dle toho videa tam ten řidič vletěl na červenou jak kokot ani nezpomalil no a k těm výjezdům naco budu nepřiměřeně riskovat když potom bude muset jet náhradní sanitka a bude to trvat déle...to není o tom spěchat a ohrožovat jiné kvůli zlomené ruce!samozřejmně jsou výjezdy kdy se spěchá ale pořád musím mít na mysli že musím dojet a v případě nehody jde všechno na mě nemám absolutní přednost i když jde o minuty!pořád musím myslet na to že oni mají zelenou zaplé rádio atd.hold za majáky se neschováš!!
12.06.2016, 23:11
0
drž tlamu