Tesla model S 2012
Kdo touží po automobilu, ale zároveň chce šetřit životní prostředí. Stále se mluví o nulových emisích... ale kde se bere ta elektřina? Jaká je ekologická stopa materiálů použitých na výrobu elektromobilu? Není to možná špatná cesta.. ale o nulových emisích by se lhát nemělo...
Video / Auto-moto
08/05/2014
late
09.05.2014, 22:10
3
auta na elektryku sou blbost protoze to bi museli bit zastrcky vsude kolem cesty a gdo bi to furt predelaval s jedny do druhi ? a gdis by bilo v nejaki satrce treba necy radio nebo fen nebo zehlycka a tag bi vseci stali a bila bi zacpa na ceste
Jeseter
09.05.2014, 17:41
1
Hej, mínusáku, a teď mi pověz, v čem se tedy tahle v revolučním duchu představená továrna liší od běžných automobilových továren produkujících auta na fosilní paliva?
Naprosto v ničem. Leda že bys v běžných továrnách nalezl lepší technologie.
Nezpochybňuju budoucnost automobilového průmyslu v elektrickém pohonu. Ale tohle americký představení ála všechno co děláme, jakkoli je to obyčejné, je revoluce, je prostě vábnička pro dementy. Dnes už v podstatě všichni výrobci mají vlastní elektromobily, včetně Škody. Jenže nechce se jim rvát x miliard do PR, aby si někdo auto, které se zatím s autem na fosilní paliva nedá srovnávat, vůbec koupil. Pořád je to drahé, pořád je to nepraktické. Ještě nás pár let vývoje čeká.
R1nzler
09.05.2014, 15:00
0
řikejte si co chcete, tohle je budoucnost. při výrobě to znečistí zemi stejně jako auto na benzin, elektřina se dá vyrábět ve vodních, větrnejch a jadernejch elektrárnách = 0 emisí. Baterie se daj zlikvidovat ekologicky a na takovymhle autě se vpodstatě nemůže nic porouchat protože jediná pohybující se součástka je rotor. Jedinej zádrhel je v životnosti baterií, to se ale brzo vyřeší.
Kum4r
09.05.2014, 12:43
0
Sou to úžasný technologický díla, až budou vylanezený vysokokapacitní baterie maj budoucnost. Stejně bych ale radši V8.
Jeseter
09.05.2014, 11:41
0
To je pěkné PR pro Teslu.
Celé revoluční představení továrny je naprostý standard v automobilovém průmyslu. Světlíky, jízda na kole, bílý nátěr. Co je v tom nového?
Čisté prostředí? Naprostý standard. Jediné, u čeho mě překvapilo, že je čisté, ačkoli tomu běžně nebývá, byla svařovna. Až pak bylo ovšem řečeno, že roboti ve svařovně ještě nejsou naprogramovaní. Do měsíce mají oplocenky pěkně tmavé. Nepochopil jsem, co na těch robotech programují rok a půl. Asi šetřej a nemaj love na pořádný programátory. To by vysvětlovalo, proč nepoužívají nejnovější KUKY s PG-čkama s dotykovou obrazovkou ale ty předpotopní tlačítkový.
Suma sumárum - továrna je naprosto standardní, nijak nevybočuje z toho, co je běžné. Jediné, v čem se tahle auta liší, je pohon. Nic víc.
skylines
09.05.2014, 02:51
0
Hezký sen ale nereálný. Podobná auta jsou nepraktická a poruchová. Máte maximální dojezd a pak hodiny nabíjení. Žádný přechod na spalovací motor a postupné dobíjení elektrického jako to má většina aut dokonce i McLaren P1 protože tam žádný není. Jistě má to rychlonabíjení což sice netrvá tak dlouho ale ničí to baterie a jestli jejich životnost bude pět let každodenního provozu tak je to moc a vyměnit celí článek bude dělat přinejmenším půlku ceny vozu. Krom toho když se pokazí procesor nebo jiná kritická část uživatelského rozhraní nebo jednotky tak třeba ani nevystoupíte. Jako hračka a machrovinka je to dobrý ale na používání je to deset let v předstihu.
DuSpat
08.05.2014, 21:36
0
Žádná ekologie...spálí o 50% méně oxydu...bla bla bla...komponenty se ale vyrábějí klasickou cestou...a elektroodpad je snad horší než kouř z koksovny.