ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

sexchat.cz

Kyjev – rebelie, chaos, 50 mrtvých

5495x
Komentáře
17.03.2016, 10:28
0
Banda špinavých zmrdů! Normálně do toho davu mají začít pálit ostrejma.
22.02.2014, 11:00
1
dobře do toho dou kolegové z ukrajiny.... kurva už by sme se měli taky vzchpit a začít tady něco dělat...
22.02.2014, 11:45
homousi ty se konecne vzchop a urychlene navstiv sveho stomatologa
12.08.2014, 00:40
Teď ti tu s kolegama stavíme z-brusu-nový činžák pro pár těch vašich černejch hlav, protože vy jste líný jak mamutí prdel.
22.02.2014, 00:00
0
piče tam bych chtěl byt,to je další valka
22.02.2014, 11:47
ty by jsi byl schovanej jako zajic ty moulo z blbe napsanym nickem
22.02.2014, 22:54
Josefovi smrdí čůrák
23.02.2014, 11:24
koubitch: nádhernej avatar! Chválím!
12.08.2014, 00:42
Já chválím zase ten tvůj, Kočkomrde
21.02.2014, 17:40
0
me je nejakak ukrajina u prdele chleba levnejsi nebude a naopak se sem naserou uprchlici a budeme jeste vic v prdely nez jsme.nemame dustojnou peci pro nase nemocne a stare lidi a jeste budeme delat haury a davat zdravotni servis pochopitelne zdarma.
21.02.2014, 17:55
ee -60kč
21.02.2014, 18:48
máš plus zdendo
22.02.2014, 01:02
a ja ne?? od koho si myslis, ze to pochytal
12.08.2014, 00:44
Je vás tu, Zavadile, starejch jak nasráno... už aby to vychcípalo, není to totiž k ničemu dobrý :105:
21.02.2014, 16:47
0
Tam mělo být -30 °C, ta jedna nula se tam přikutálela bez mého vědomí, ale stejně to tady nikdo neřeší :-D
21.02.2014, 16:39
0
http://www.novinky.cz/domaci/328355-krecek-si-nedal-pozor-na-pusu-ombudsmanka-mu-zakazala-mluvit.html řekni pravdu, skončíš!
21.02.2014, 16:54
přesně tak, souhlasím s křečkem .
21.02.2014, 16:58
Prý násilí proti pokojným demonstrantům. Ti "pokojní demonstranti" jsou vidět na všech videích, které jsme zde mohli zhlédnout. Nechci se toho Janukodementa nikterak zastávat, nicméně ti pablbové z petice si vážně nevidí do huby. Každopádně tady jasně vidím tu svobodu slova. Proč se ti retardovaní blbci raději nezasadí za práva demonstrantů u nás, kde byli mlácení rozhodně pokojnější demonstranti a nikomu z nich to očividně nevadilo. Stejně tak nechápu dvojí metr na extrémismus. Za blbou nášivku na mikině nebo kde nebo projev v mobilu chtějí zavírat, ale když evropští arabáči veřejně vyhrožují židům holokaustem nebo Banderovci vesele mávají fašistickýma vlaječkama, staví se k tomu pokrytecky zády. Když dva páchají totéž, není o totéž.
21.02.2014, 17:37
ombudsmanka to je ta pani co hrala take zvlastni roli v Kurimske kauze tyranych bratru a dvanatilete Anicky ?
21.02.2014, 18:01
Jo to je přesně ona.
21.02.2014, 18:54
Anna Šabatová, bývalá předsedkyně Českého helsinského výboru, ochránkyně lidských práv, aktivistka a kandidátka za zelené, takže pizda jak dělo. A navíc vypadá jak chlap. Asi té krávě nikdo dlouho neprotáhl trubky, tak vymýšlí takové cypoviny. Už by tu kurvu měl někdo konečně odklidit, chce se mi z ní blít.
01.03.2014, 11:10
Stejne je zajimave ze tak hlubokou pravdu napise někdo kdo se rika EL-Magor..Souhlasim s Tebou a to ze kompletne!
21.02.2014, 16:28
0
jen tak pro zajímavost i když tomu nevěřím http://cs.wikipedia.org/wiki/Ragnar%C3%B6k
21.02.2014, 16:34
Ragnarök přijde, na to vem jed.
21.02.2014, 16:59
nevím, taky jsem to slyšel dneska v rádiu, ale spíš než konec světa bych to přirovnal k ukrajině, zítra se klidně může rozpadnout na dvě části.
21.02.2014, 14:59
3
Scénář je stejný jako v případě Československa či Jugoslávie. Rozeštvat národ zevnitř, následně fyzicky rozdělit, zlikvidovat průmysl a zemědělství, převést nejlukrativnější podniky zahraničním vlastníkům, zadlužit stát a občany a pak už jen novou kolonii ždímat a ždímat. A abychom si nemysleli jak na tom proděláme, poslat nám nějaké dotace, aby nám zavřeli huby, ale že ty ani zdaleka nenahradí ztráty z úpadku hospodářství je eurofilům šumák.
21.02.2014, 16:05
EU se do toho moc nehrne, Rusko ji má v hrsti kvůli dodávkám plynu a nemá si co vyskakovat. Boxer je naivní, když zval ke sjednání pořádku. EU zmítající se v dluhové krizi nehodlá investovat do zuboželé Ukrajiny stamiliardy. Nemá Ukrajincům co nabídnout, ale může je o hodně připravit. Rusko je pro ně bezesporu ekonomicky i strategicky přínosnějším partnerem, až už se to havlistům líbí nebo nelíbí. Ukrajina nikdy do Evropy nepatřila a patřit ani nebude. Mluví se tam víc rusky nežli ukrajinsky a mentalitou jsou Ukrajinci Rusové, nikoliv Evropani. Chovají se jako sběř a já doufám, že zůstanou ve sféře vlivu Putina. Jediné, čeho podněcovači občanské války, jako je Kárl a bruselské politbyro, docílí, bude v lepším případě rozdělení Ukrajiny. Ta chudá a zubožená připadne EU - to je fakt výhra, bohatá část se připojí k Rusku. Doplatí na to samotní Ukrajinci i Evropa. Vydělá Rusko. Geniální strategie!
21.02.2014, 17:00
Já nechci v EU ani ČR, natožpak Ukrajinu. A pokud tam bude a nedej bože i Turecko, o důvod víc z toho pochybného spolku okamžitě a nenávratně vystoupit.
21.02.2014, 17:04
uvažuješ dobře gandalf, jen tvoju myšlenku trošičku zatočím zpět k €U. Jde o to že jamile se libovolně velká část Ukrajiny připojí k EU, bude potřebovat peníze aby se vyrovnala HDP ostatních zemí EU. A tady je jeden fígl. A to tak že EU si vytiskne libovolnej počet peněz a dá je ukrajina a ta pak bude muset postupem času tento dluh splatit a tím si EU vydělá na pěknej balík takovej že jí nakonec EU bude patřit. Domnívám se že evropa dopadne jako ve falloutu..
01.03.2014, 11:05
Ukrajina,EU,USA CR,SR a cli svet je jedno za co se bojuje ale kdyby se vymlatili všichni politici na svete tak je klid..politiku bych postavil mimo zákon!nevim jak ale urcite se to da delat i bez politiky proste jenom spokojene zit ..
Bývalý viceguvernér České národní banky Luděk Niedermayer povede ve volbách do Evropského parlamentu kandidátku TOP 09. V rozhovoru pro Novinky uvedl, že by byl rád, kdyby se změnil postoj České republiky vůči Evropské unii. Podle něj je v ČR pohled na EU zdeformovaný a čeští občané nedoceňují přínos EU. Co ty na to fuckofeu?
21.02.2014, 15:02
Všichni pořád zmiňujou kolik do našeho rozvoje napumpovali z dotací (opomeňme, že valnou část rozkradli), ale kdyby se spočetlo, o kolik nás západní Evropa přivedla položením hospodářství na lopatky a kolonizací našeho trhu, bilance je poněkud opačná..
21.02.2014, 16:43
jen to, že ze tvého komentu je jasné, že nevíš o čem mluvíš co se EU týče. Na vebu SVOBODNYCH nebo REFORMY jsi můžeš spočítat kolik nás UE stojí. Jinak TOPka je převlečená ODS, ale v těhle volbách moc netáhla, tak tu máme korporátního fašistu babiše.
21.02.2014, 17:07
ale EU investovala do ČR tzn. že všechny peníze (i ty rozkradené) budeme muset vrátit i s úrokama. A tady je ten problém ze kterého už nejde vystoupit. kde by jsme na to vzali?
21.02.2014, 17:11
Topku nevolit, banda eurořiťolezců v čele s ožralým chemikem a huhlavým aristokratickým dementem jako maskotem..
21.02.2014, 11:28
3
Lidi, nebuďte blbí. Vemte zbraně a hrr na vládu! Teď víme, že když nejsme spokojeni s výsledkem voleb, můžeme mlátit, upalovat a střílet na policii která chrání zkorumpované politiky, stanovisko špiček EU a USA nám dalo jasně zapravdu. Pojďme obsadit Václavák a pár vládních úřadů, pobít pár acabů a jako bonus rozlousknout kokos nějakému poslanci, zahraniční média budou při nás..
21.02.2014, 11:29
Je to REBEL!:-)
21.02.2014, 11:33
Tak to je ono souhlasim ale ten kokos bych nerozlouskl jen nějakému poslanci ale většině
21.02.2014, 11:38
Tohle by platilo kdyb jsme nebyli v EU, ale teď, když už nás mají, tě raději zabijou, než aby jsi ničil ten humus zvaný EU. Jinak řečeno, toto nikdy neuvidíte v členské zemi evropské unie, protože to sama unie režíruje a proč si bude dělat bordel tam kde už ho sama nastolila.
21.02.2014, 11:42
Každopádně bereme Sigiho, Brůnu a jiné, kteří už mají na pažbě (topůrku) několik zářezů, ostatní svoje legálně i nelegálně držené pistole, lovecké pušky, nože, meče, ocelové tyče, molotovy, bejsbolky, podomácku vyrobenou pyrotechniku, nezapomeňte štíty, chrániče a nějaké brnění, zprvu očekáváme tužší odpor, ale ten se brzy zlomí..
21.02.2014, 12:10
Toto je jedna z vizí naší budoucnosti: Rok 2025. Česká Republika právě v demokratickém referendu jako druhá země schválila vystoupení z EU. Okamžitě se na Václavském náměstí shromáždily stovky zastánců EU, kteří hlasitě dávali najevo nesouhlas s tímto rozhodnutím. Brzy se k nim přidali i radikálové, kteří zaútočili kameny a kostkami na budovu Parlamentu a ničí obchody. Policisté se snaží řádění chuligánů zamezit, objevují se první zranění. Představitelé EU vyzývají vládu ČR, aby okamžitě s útoky na tyto pokojné demonstranty přestala. Násilí se však stupňuje, začínají se objevovat Molotovy, hoří auta. Vláda USA vydala prohlášení, že představitelé ČR ponesou plnou zodpovědnost za toto násilí, představitelé EU zvažují zavedení sankcí vůči ČR. Zbytek už si každý domyslí. Pokud je dobře promyšlená příprava, stačí v jádru pár dobře zaplacených provokatérů, aby se případná revoluce povedla. Pokud mají v držení média, není už vůbec co řešit, jelikož ty formují názor 90 % národa.
21.02.2014, 12:23
sen se ti může splnit 21.3.2014 více zde: http://ers.blog.cz/
21.02.2014, 12:24
brúna asi nedojde : http://www.novinky.cz/krimi/328300-muz-v-obchodnim-centru-likvidoval-sekerami-vybaveni-pak-je-hazel-po-straznicich.html
21.02.2014, 12:28
Brůna se z toho určitě vyseká ;-)
21.02.2014, 17:03
Jdu do toho s vámi, tady už to po dobrém nejde. Na toho 21.3. jsem vážně zvědav. Už minulý rok to vypadalo, že se něco změní a situace hne k lepšímu, ale stále nepřešlo od slov k činům. Kdy už se konečně rozhoupeme a přijde ta dlouho očekávaná defenestrace? :-/
21.02.2014, 17:40
No vida, to je dobrá zpráva. Mohli bysme zpoza barikád metat hovna, to je mnohdy účinejší než dlažební kostky, na ty zmrdy v napucovných sakách určitě. Ale teď vážně, nic se nesmí uspěchat. Úspěch netkví v síle, ale připravenosti. S menší účastí než 10 000 do toho nejdu, aby mohl být celý akt posuzován jako veřejný ne teroristický akt pár osob. Sehnat pro tuhle věc lidi (křoví) nebude představovat až takový problém - pár týdnů internetové propagace - maily a tak, kdo má face, může ho též využít) A předem říkám, že se to bude jevit snadné, ale nebude to probíhat tak hladce jako na Ukrajině, kde měli tihle údajně spontání demonstranti evidentně centralizované vedení, které koordinovalo každý jejich krok, jinak by ta skupinka mamlasů nikdy tak snadno neobsadila tolik vládních budov. To nebyla banda samovládců jako u fuckofeu, ale předem připravená skupinas jasně stanovenými cíli,. Proto to chce na svou stranu získat někoho zevnitř. A uplatit politika není zase tak těžké, což všichni dobře víme. Už nezbývá než nám popřát hodně štěstí bo ho budeme potřebovat.
21.02.2014, 11:08
1
LIDI NENÍ VÁM DIVNÉ PROČ, KDYŽ SE DEMOSTUJE NA JIHU EVROPY(PROTI EU), DOZVÍME SE TO AŽ ZA 2 TÝDNY A TADY NÁM MÉDIA VČERA PŘEDHAZOVALY VYJÍMEČNÝ STAV NA UKRAJINĚ, TAKTÉŽ PODEPSÁNÍ PŘÍMĚŘÍ DNES, VŠE JEN ÚDAJNĚ, ALE SLYŠÍME TO 100X ZA DEN. TATO REVOLUCE MŮSÍ BÝT VYSÍLÁNA, LIDI MASÍROVÁNI A ODVÁDĚNI OD SKUTEČNÉHO PROBLÉMU. MRTVÍ NA UKRAJINĚ BYLI PRÁVĚ PROTO ABY SE MOHLI DALŠÍ LIDI STRAŠIT POMOCÍ MÉDIÍ. hRAJOU POŘÁD TU SAMOU PÍSNIČKU DOKOLA, IRÁK,AVGANISTÁN,LYBIE,SÝRIE, EGYPT...
21.02.2014, 11:36
Jak podezřelé mediální ticho ohledně situace na Islandu, v Itálii, Španělsku atd, ani o současné situace v Bosně nepadla zmínka. Zato o dění na Ukrajině máme podrobný přehled od rána do večera. Jen Řecko nám předhazovali, protože se to hodilo do karet pravici jako tah před volbama. Všude tvrdí, jak s palbou začaly vládní síly, ale zajímavé, že ti tajemní ostřelovači jsou přítomni na začátku krizí na více míste světa. Ve všech případech to byly země nepohodlné USA a ostřelovači pálili ze střech proti demonstrujícím neozbrojeným lidem, nikde to nebylo výhodné pro vládnoucí režim. Bylo tomu tak v Bosně, ale stejně začala válka v Sýrii, tajemní snipeři se objevili v Rumunsku 1989, Tunisku, Egyptě i Libyi (vše 2011). Nikde nenosili uniformy, vždy zabili několik lidí a zmizeli. Nyní se to opakuje v Ukrajině. Z odpovědnosti za zákeřné vraždy civilistů ve všech případech USA obvinily tehdejší vlády. Není to vážně nikomu podezřelé? To už jsme tolik odevzdaní mediálním lžím, že nás nenapadne zapojit vlastní mozek?
21.02.2014, 13:16
no však jo, na každém rohu čeká nějaký lupič a v každém koši je terorista, a taky to může být kdokoli, třeba tvoje matka, bacha na to. Pojem anarchie jsem vysvětlil. Zeptej se rodičů jak se k sobě chovali lidi a dnes a uvidíš rozdíl, rozdíl zvaný TELEVIZE, která tě naučila bát se a držet se toho co znáš a vše nové nebo odlišné je špatně.
21.02.2014, 13:30
Našel jsem si tu Bosnu a zvláštní, že se o tom nikde nemluví: Sarajevo - Vlna protestů proti stoupající nezaměstnanosti a chudobě, které začaly ve středu v Tuzle a hrozí přerůst v největší sociálně motivované nepokoje od skončení války z 90. let, se dnes podle médií rozšířila do třicítky měst po celé Bosně. Hlášeny jsou desítky zraněných. Ochromujícími granáty a gumovými projektily zasáhla podle agentury Reuters policie v Sarajevu, kde protestující vtrhli do sídla regionálních úřadů a podpálili ho. Demonstrace začaly v Tuzle na severovýchodě Bosny ve středu a na šest tisíc lidí v nich pokračovalo i ve čtvrtek. Večer se ale situace přiostřila, když na policisty začalo létat kamení, vajíčka a světlice. Strážci pořádku reagovali slzným plynem, a když radikální část demonstrantů začala rozbíjet výlohy a zapalovat odpadkové koše, dav rozehnali. Na 130 lidí utrpělo zranění.
21.02.2014, 09:23
2
Rozmlátí si zemi a hovno tím změní. Ty svině u moci se jen tak koryt nepustí. Stejné jako u nás, jenom s tím rozdílem, že jsme zatím nevyšli do ulic.
21.02.2014, 09:31
Další takový ČTčkář... u nás by tě zastřelili hned první den nepokojů, protože tady už unii máme, tedy máme ten systém, který se teď snaží namontovat v Ukrajině, Systém, proti kterému se nesmí říct křivé slovo. tohle ale stejně 90% lidí nepochopí a mylně si bude myslet, že ukrajinci bojujou za leší zítřky, jistě oni tomu možná věří, stejně jako debilové za sametové revoluce s klíčema vruce.
21.02.2014, 09:47
Po pravdě je mi celkem fuk, co se tam děje. A ze zkreslených informací stejně hovno poznáš. Se systémem, ve kterém žijeme my v ČR je nespokojena spousta lidí. Řešením není vybíjet výlohy a zapalovat auta, řešením by bylo postřílet politiky, kteří se na vytváření a pěstování místního bordelu podíleli od sametové revoluce až do současné doby. Protože jinak se budou u koryt držet další generace téhle svinské mafie.
21.02.2014, 10:19
no dobře , možná vystřílíš loutky, ale loutkář je dobře připraven nasadit loutky nové. Třeba takový vyjebanec Kličko, za jak dlouho myslíš že rozprodá Ukrajinu? řešení je že lidi vytáhnou hlahy z prdele a začnou si svůj život řídit sami, pak zjístí, že vlastně politity potažmo stát vůbec nepotřebují, to bude ještě chvíli trvat.
21.02.2014, 10:33
No tak to je utopie. Lidi si nemůžou vládnout sami. Musejí mít jednoho vůdce a jak je zvykem, ten bude za čas stejně zkorumpovaný jako jeho přechůdci. Takže tvoje myšlenka je pěkná, ale nerealizovatelná.
21.02.2014, 10:58
to není utopie, jen tvůj mozek, který nějaký čas požírá tuhle propagandu tomu uvěřil. Každá OSVč ti to řekne, protože oni už na to přišli. Oni mají nápad, který realizují, mají zisk a pak přijde stát a 50% jim vezme. Takže moje myšlenka je reálná, jen lidi žijí mimo realitu.
21.02.2014, 11:11
„Stát je velká fikce, pomocí níž se každý snaží žít na úkor všech ostatních“ Frédéric Bastiat
21.02.2014, 11:21
U tohoto politika a ekonoma si neodpustím jednu poznámku. Když v jeho 25 letech zemřel jeho dědeček, zanechal mu jmění, které Bastiatovi umožnilo hluboká TEORETICKÁ bádání a filozofování. To znamená, že se mohl věnovat svým myšlenkám a polemizování "co by, kdyby" a nemusel makat na směny v továrně, aby uživil sebe a rodinu. Tím chci říct, že podobný citát vymyslí každý trochu uvažující člověk. Ale konkrétní řešení politické situace a hlavně následné kroky nutné pro stabilizaci země a zajištění jejího fungování vymyslet nestihl.
21.02.2014, 11:24
Tak mě vysvětli, kdo by schvaloval zákony a jednal za národ v krizových situacích jako jsou třeba živelné pohromy apod, rada stařešinů okolo kulatého stolu? Jsem ten poslední kdo by odhaloval stát plný korupčních zmrdů a příživníků, ale zároveň poslední, kdo by si liboval v anarchii. Nezapomeň taky, že elitu, která udává chod dějin tvoří jen hrstka kapacit a zbytek jsou podprůměrně inteligentní, hloupí jednoduší lehce zmanipulovatelní jaryni. Je to tak, jinak bysme nikdy nebyli takové stádo. Představa, že mají takoví vládnout mě děsí. Lidi vždy potřebují někoho kdo jim bude udávat směr..
21.02.2014, 11:24
To bylo na fuckofeu
21.02.2014, 11:25
Jak ho může vymýšlet-měnit někdo kdo profituje právě z toho že tento systém není. Takový člověk tam nemá co dělat, protože tam se hlavně co, no hlavně se tam krade.
21.02.2014, 11:30
pro velkého samojeba, pokud potřebuješ někoho kdo ti bude vládnout tak budiš. Nadáváte na anarchi,ale pravý význam slova neznáte, nidky jste jej neviděli, jen o ní slyšíte, když vás potřebují média postrašit. Co je ale ještě horší, zastávate se systému, který stihl za dvě generace udělat z lidí žebráky, do jídel nacpal chcemky, jakoby jeho konec znamenal i váš konec.
21.02.2014, 11:34
fuckofeu: pochop, že lidi jsou hloupé stádo, které potřebuje vést. Nemůžeš nastolit anarchii-chaos tím, že si budeš myslet, že si lidi můžou sami vládnout. To prostě nejde, dopadlo by to stejně špatně jako teď, když nám vládnou gauneři.
21.02.2014, 11:36
Ať to beru z jaké strany chcu, jediné řešení je vystřílet kurvy u koryt a celé jejich famílie do pátého kolene.
21.02.2014, 11:41
Jde to aby si každej vládl jednotlivě ale to brzo zkončíme a nebo se vždy najde nějakej zmetek co bude chtít vládu zas jen pro sebe
21.02.2014, 11:42
kdo ti řekl že anarchie rovná se chaos? Přemýšlej pořdně, než napíšeš odpověď.
21.02.2014, 11:44
Je to hra se slovy, tak mě pouč fuckofeu, nejsem wikipedie a nevím všechno:-) Mám jen svůj názor a ten se shoduje s revengerem například. Lidi si můžou vládnout sami, ale nakonec se stejně najde svině, která si bude chtít ukousnout větší krajíc a podělá všechny okolo.
21.02.2014, 12:00
Anarchie je bezvládí a kde není vláda, každý si prosazuje svoje práva na úkor ostatních a zákonitě vznikne chaos. Každý prosperující podnik má svou jasně stanovenou hierarchii, každý má nějaké kompetence a někdo musí dohlížet, aby se nepřekračovaly a aby tu samou věc nedělalo několik lidí a každý jinak, tak vzniká neefektivita, která celek značně brzdí. Proto kmeny ve starověku nikdy nedosáhly většího významu, dokud se nesjednotily a do svýho čela nedosadily nějakýho vůdce, který by na ve dohlížel. Kdyby to bez státu fungovalo, byl bych první kdo by hlasoval po takovou variantu, ale je to jenom utopie. Lepší je současnou chátru vystřílet a dosadit tam nový, kteří už budou mít strach abudou se držet v mezích. A hlavně mít větší přístup k informacím z politiky a možnost odvolat každýho zmrda, ne že jak jim dáš jdnou mandát, už je ztama do konce období nedostaneš.
21.02.2014, 12:04
Prostě bez vůdce to nejde i takoví křováci v Africe věděj že nějakého vůdce potřebujou a proto vznikaj kmeny
21.02.2014, 12:36
Děkuju Velky samojebe, počkám si na vysvětlení od fuckofeu:-) Zajímalo by mě jak se na pojem anarchie dívá on:-) Jedna věc je mít představu o tom jak by to mohlo fungovat a druhá věc je vědět jak na to, aby to fungovalo.
21.02.2014, 12:51
anarchie=bezvádí žádný chaos, pokud si myslíte že je to tosamé... tak si to myslíte špatně
21.02.2014, 12:55
samojebe a ty jsi tu anarchiii zkoušel že víš že to nefunguje? pochybuju, narodil si se do systému, nic jiného neznáš. Nevím jak vy ale já žiju v místě kde se lidi znaj, nikdo nikomu nic zlého nedělá, každý se strará o to svoje, pomáhají si a to né díky státu ale díky empatii.
21.02.2014, 13:00
Zkus občas vykouknout z toho svého brlohu fuckofeu a zjistíš, že svět není tak růžový jak si možná myslíš. Jestli to funguje u vás doma na základě nějakých vašich pravidel, tak to je sice fajn, ale to nemůžeš srovnávat s fungováním státu jako takového. A tvého vysvětlení anarchie jsem se nedočkala.
21.02.2014, 13:06
Sakra chlape, zkus zmínit před lidma, že budou fungovat na základě empatie a vysmějou se ti. Jak si myslíš, že se ubráníš psychopatovi, který se rozhodne tě zamordovat? To budeš apelovat na jeho empatii a morální cítění? Prostě tady pravdila-zákony být musí a taky tady musí být někdo, kdo hlídá jejich dodržování a trestá za jejich porušování. Bez institucí jako jsou soudy, policie atd. to prostě fungovat nemůže, i když jsou tyhle úřady prolezlé korupcí, bez nich se lidi pozabíjejí jako zběř. Nebo jak si představuješ , že by to fungovalo, jako že by tady byla rada starších o deseti jedincích, kteří by řídili 10 milionů lidí?....
21.02.2014, 13:16
no však jo, na každém rohu čeká nějaký lupič a v každém koši je terorista, a taky to může být kdokoli, třeba tvoje matka, bacha na to. Pojem anarchie jsem vysvětlil. Zeptej se rodičů jak se k sobě chovali lidi a dnes a uvidíš rozdíl, rozdíl zvaný TELEVIZE, která tě naučila bát se a držet se toho co znáš a vše nové nebo odlišné je špatně.
21.02.2014, 13:17
Vím to čistě z logiky věci. Bezvládní nikdy nebude fungovat, vždycky se najde někdo a ne jeden, kdo bude prahnout po moci. Tenhle stát plný vychcaných zmrdů není připraven na samovládu ani omylem. Se podiv, kolik je všude kriminality, korupce, pomluv, nenávisti. Nevím kde žiješ ty, asi v nějaké komunitě svědků Jehovových, ale realita je jinde. Na chudé vesnici se možná všichni lidé znají a pomáhají si, ale čím větší město tím větší anonymita a bohatství - tím víc si jdou lidi po krku. Jenom pohled na dnešní zdegenerovanou mládež, feťáci, ožralci, násilníci, to vše potřebuje pořádný bič, ne ještě větší volnost.. Pochop, že ten stát tvoří lidi. Ti samí, kteří by si měli vládnout sami. A že tě někdo venku hezky pozdraví neznamená, že je tvůj přítel, venku se na tebe pousměje,doma pomluví, že na tobě nezůstne nit suchá.
21.02.2014, 13:29
fuckofeu: Ano, vysvětlil jsi to tak, že anarchie = bezvládí a ne chaos. Pochop ale, že bezvládí vyústí v chaos. Zvlášť my češi potřebujeme malý dvůr a velký bič. Nejsme připraveni na nějakou svou disciplinovanou samovládu. O tom žádná.
21.02.2014, 13:32
Ještě bych věřil ve Švýcary, ti k tomu mají asi neblíž..
21.02.2014, 14:30
Ano to Švýcarsko by ještě šlo ale celej svět to je právě ta utopie
21.02.2014, 17:17
antiromo a VS: On myslel anarchokapitalismus viz: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013061301
21.02.2014, 17:42
Tak ať potom mluví jasně o anarchokapitalismu a ne o anarchii, když chce slovíčkařit..
21.02.2014, 18:33
V tom je trošku rozdíl no
21.02.2014, 08:57
0
FUCKofEU: "policie zastavovala auta jedoucí na mejdan"? :-D OMG. Když už nevíš co co je a jak se to píše, tak radši drž hubu. Mimochodem že policie zastavovala auta a zabavovala útočné pušky, to je snad v pořádku ne? Nebo bys chtěl aby k nim rozdávali zdarma munici?
21.02.2014, 09:06
nejsi moc chápavý co? otevřel sis vůbec odkaz? Psal jsem někde že je špatně že jim zabavujou zbraně, se kterými zabíjejí civilisky a pak to svádějí na režim?
21.02.2014, 10:49
Jasně to vystihuje onu mírumilovnou podstatu tak proklamovaných "pokojných demonstrantů" To tam mají policisté jen nečinně stát a mají po sobě nechat střílet? Všude jinde na světě by dostali tvrdě na prdel, i v té slavné americké demokracii by se s nimi nesrali a rozprášili by je natotata, protože útok na vládní budovy je terorismus a s teroristy se nikde nemazlí.
21.02.2014, 11:02
tak tak, kdo si vzpomene na OCCUPY, kdy policisti mlátili studendy sedící na zemi v parku a další a další, to kurwa nikomu nevadilo.
21.02.2014, 08:17
-1
https://www.facebook.com/ukrajinskenepokoje?notif_t=page_invite_accepted Ukrajinská policie zastavovala auta jedoucí na mejdan a zabavovala útočné a odstřelovací pušky. Falešná revoluve je v plném proudu.
21.02.2014, 00:57
0
co ste milanovi udelali hajzli hnusni
21.02.2014, 00:59
uz doma dlouho sedi a breci s vas picove
NS
21.02.2014, 01:18
LOOOOL skurvenče zmaž to jméno ty parchante vyjebanej !
21.02.2014, 01:23
Aby tbe nesnazala nase banda pico more
21.02.2014, 09:53
loooool more evzenduzda mas plus co dela tata???
21.02.2014, 11:14
more sel ti pomrdat deti manzelki babicki za milana
NS
21.02.2014, 00:43
0
LOOOL zas všichni chrápete když v Kyjevě se vraždí ?? vy necitelní úchylní zmrdi..jste sračky a máte malý péra ! jo a voorel je buzna protože mi nedal nikdy svuj email.
NS
21.02.2014, 00:22
0
LOOOOOOOOOOOOOL kosíme kosíme !!! chcípejte nudle neandrtálské co si hrajete na vojáčky v ulicích
21.02.2014, 00:55
Pěkně napsané ještě by je mohli stahovat z kůže
20.02.2014, 23:00
4
EQ Prosím tě už to nekomentuj,sereš jednu perlu za druhou.To vykastrování ti neudělalo dobře.
20.02.2014, 23:02
Von má podvázaný chámovody?
20.02.2014, 23:04
Hoj geiste ty stará puško.
20.02.2014, 23:11
Nazdar granáte.
20.02.2014, 23:27
kočičák to do sebe valí přímo do žíly
20.02.2014, 22:28
6
Držím Ukrajincům palce ať vymetou s tím zmrdem Janukovičem dosazeným 2-3 Oligarchami včetně jeho syna, který se stal během tatíčkovi politické kariéry jeden z nejbohatších lidí na Ukrajině!! Tito 2-3 oligarchové ovládají veškeré Ruské energie a mají rozebraný celý parlament. Janukovič hraje jen o čas aby mohl vyhlásit stané právo, měl už dávno podat demisi a vyhlásit předčsné volby.. Teď už nejde o EU nebo o Rusko, ale o to aby vymetli ty zkorumpované zmrdy..
20.02.2014, 22:33
ukrajina ovládá ruské energie!!! Ty voe tak to je na mě moc, jdu do spižky... za tento příspěvek si dám koňskou dávku slivovice jinak bych neusnul s vědomím že jsou češi takoví IDIOTI!
20.02.2014, 22:38
Pro zajímavost : Ukrajinské hospodářství patří k energeticky nejnáročnějším na světě. Pro výrobu jednotky HDP Ukrajina spotřebovává dvakrát až třikrát více energie než země EU a tím se Ukrajina řadí k největším spotřebitelům elektrické energie v Evropě. Ve spotřebě primárních energií hraje neobvykle dominantní roli zemní plyn (přes 40% oproti cca polovině v zemích EU), jehož rozhodující část (80%) země dováží z Ruska, jež je, i přes jisté snahy o změnu tohoto stavu, stále de facto jeho monopolním dodavatelem. Druhým největším zdrojem primární energie je uhlí, jehož má země šesté největší rezervy na světě (cca 25% podíl v primární spotřebě energie). Podíl uranu – cca 18% a ropy cca 12%, voda a další obnovitelné zdroje se na spotřebě primární energie podílí cca z 5%. Země je z 60% závislá na dovozech těchto zdrojů energie.
20.02.2014, 22:44
equilibrium: když o tom nic nevíš tak se nevyjadřuj prosím akorát se ztrapňuješ. Ty si myslíš že ten ruský plyn se na Ukrajině distribuje sám ?
20.02.2014, 23:05
koxxx: Hlavně že ty jsi sežral Šalamounovo hovno
20.02.2014, 23:14
Hlavně, že ty máš nějaký názor.. Nic není jednobarevné aresoři na obouch stranách jsou zmrdi..
20.02.2014, 23:17
Rastanazi ty transko nemudruj.
20.02.2014, 23:30
a teď babo raď tady je tolik mudrlantů že bych uvěřil že papež je černoch a země je placatá
20.02.2014, 23:41
borax Ještě si zapomněl na Duždu,ten je modrooký albín.
20.02.2014, 23:54
dužda je ještě malý pán abych si na něho myslel
21.02.2014, 00:53
Zodiac: Ty zasranej zvěrokruhu bys mohl držet píču.
21.02.2014, 08:21
Taková píčovina, když ti řeknou v bedně že ukrajinci bojujou za ufony taky to sežereš? Falešná propaganda, žádný lepří zítřek, jen hlupáci věří. Předčasné volby by vyrhál znovu Janukovič, stejně jako Asad nebo Kadafí... Jo a ta tvoje poslední věta je jak vystřižená z ČT 24. Děs kolik je tu oveček.
21.02.2014, 10:26
Je to tak. Janukovič má i přes to všechno většinovou podporu proruských obyvatel z východu země a Krymu a Strana regionů je právoplatný vítěz demokratických voleb. Ukrajině do příštích voleb zbývá necelý rok. Opozice mohla počkat, ale moc dobře ví, že většina lidí by jí hlas nedala, proto rozpoutali tenhle pokus o převrat. Přijdou předčasné volby a uvidí se, jestli mluví hlasem celé Ukrajiny nebo jen pár provokatérů financovaných západem. Horší je, že mnoho potenciálních Janukovičových příznivců ho nebude volit už jen ze strachu, aby ukřivdění majdanisté nerozpoutali další teror.
20.02.2014, 22:24
-2
Copyright Davel Media, s.r.o., všechna práva vyhrazena / kopírování striktně zakázáno. Statistiky uživatelů:_______________________________________________ Perfektní cílení vaší potenciální reklamy: Praha 21,55%, South Moravia 12,89%, Moravien Selesian 12,69%. Zastoupení muží 56% a žen 44%. 31% ve věku mezi 30-39lety a 3% lidí nad 60let. _______________________________________________ Propagujte efektivně! _______________________________________________ Davel Media je tým zkušených profesionálů, který disponuje sofisitikovaným software pro rozesílání emailů. Dlouhodobé zkušenosti a praxe v oboru jsou pro Davel Media takřka synonymem. _______________________________________________ Přišel čas vyzkoušet skutečné profesionály.
NS
21.02.2014, 00:23
LOOOOL táhni kočičí děvko !
21.02.2014, 09:56
quido uz to nehul more
20.02.2014, 22:06
0
serte na to
20.02.2014, 22:12
Kde je Archon,taky umřel?
20.02.2014, 22:16
nevim,ale čum Váš uživatelský účet (voorel) byl zablokován administrátorem serveru. Do konce BANu zbývá 100 dní, 1 hodin a 45 minut.
20.02.2014, 22:20
To čumim,ale už jsem si zvyknul na basmana.Voorel je buzna
20.02.2014, 23:07
Voorle,ty seš buzna?Kurva a já si s tebou píšu emaily.Voorle jestli nedoložíš že si hetero,tak jsem s tebou skončil.
20.02.2014, 23:45
Proč bych měl bejt buzna?? Mám radost,jak se mi krátí ban more
20.02.2014, 23:52
Geist to furt říká.
20.02.2014, 23:53
já to říkám furt.. kdo bude dělat pičoviny nedostane nic
21.02.2014, 11:28
jen se neboj ten nick si dlouho neuzijes
20.02.2014, 22:02
1
Stejně je to celý podprahová reklama na pivko z Krušovic...viz. 6:19
20.02.2014, 21:47
1
Je to zvěř a člověk si musí uvědomit že tyhle už dávno neprezentují hlas lidu. Stejný scénář jak v Syrii , a vždycky to rozjede pár ozbrojených bojůvek který přesně vědí co mají dělat. Janukovič je prase hovadský o tom žádná ale co se tam teď snaží usurpovat moc je ještě větší jízda.
20.02.2014, 22:08
tak ještě chybí obvinit ukrajinu z použití chemických zbraní a jako třešničku na dortě výrobu nukleárních hlavic.
20.02.2014, 22:13
A výrobu kuliček a tajnejch schránek na zbraně!
20.02.2014, 22:22
Asi bych nezabíhal do nějakých konspirací ale kštít spína se určitě bude :-))) Tady vyjádření Janukoviče http://vaseforum.sk/blog/?p=299
21.02.2014, 10:06
Janukovič už je odepsaný. Těch 70 mrtvých mu nikdo neodpustí a nikoho bohužel zajímat nebude, že si začali demonstranti a Berkut se jen bránil a do defenzívy přecházel jen velmi neochotně. Na to svět čekal, aby ho mohl něčím zdiskreditovat a povedlo se.
20.02.2014, 21:46
0
tvl ti cajti sů totální chudáci ....hážů po nich zápalné flašky ,mlátíja je co jim do ruky příde a teď to do nich perů ostrýma a furt nic nedělajů..ale jak tam naběhne ta armáda bude po prdeli..neřeknu udělat demonstracu ale toto je už moc střílat do nevinných ludí...sa divím že proti tom nic nedělá USA a ta naša pojebaná EU
20.02.2014, 21:48
bež jim pomoct, vem obušek teda robertka matce a můžeš jít mlátit demonstranty
20.02.2014, 21:50
No ta pojebaná EU s tím nic nenadělá, když do ní Ukrajina ještě nevlezla. Maximálně na ně uvalí nějaké embargo. Zatím to vypadá, že to tam může skončit jako někde v Sýrii.
20.02.2014, 22:04
equilibrium věřím ,že ty z toho máš prde,ale moje maminka robertek nepoužívá...to není o tom že se jich zastávám ty ocasu ..tady umírají nevinní lidé a nikdo s tým nic za tím nedělá ...
20.02.2014, 22:04
kurva špatný nick loool
20.02.2014, 22:09
Co máš ještě za nicky?
20.02.2014, 22:11
hihihi dobře ses prokecl. vejde: EMBARGO? na co? Jako že Evropa řekne, my od vás nic nekoupíme a ukrajina uvalí Embargo na plyn a ropu pro celou evropu a Putin si bude mastit šulinka Se prober, tady vůbec nejde o nějaký posraný lidy. a těm mrtvejm vůbec něvěřím.
20.02.2014, 22:15
Kocoure ty videa točí kterej režisér a kaskadéři?
20.02.2014, 22:28
NSA, CIA, EU... a další instituce spadající pod vládu USA a EU o kterých se jen tak nedozvíš a když něco málo tak se dozvíš že mají neomezené rozpočty...
21.02.2014, 10:02
Stačí zaplatit pár provokatérů a ostatní se přidají sami, to je osvědčená davová psychóza. A ruku na srdce Janukovič je zrůda, o tom žádná, takže rozpoutat proti němu demonstraci nepředstavovalo velké úsilí. Snílci myslí, že €U je zlatý důl a potečou jim do huby pečení holubi. Jenž ta nemá na to nasypat tam tolik miliard. Trh s Ruskem nejde tak snadno rozvázat. Jak pozastavilo finanční pomoc, během chvíle hrozí Ukrajině bankrot. Měli by si vážně rozmyslet, do čeho jdou čemu se plánují upsat.
20.02.2014, 21:21
0
to je furt neco kurva
20.02.2014, 21:28
Ustřihni si ten kabel kurva.
20.02.2014, 23:31
nech ho... to má na mikuláša
FmX
20.02.2014, 21:01
0
něco sejim nelíbí tak za to bojujou tady se akorát kecá a stěžuje ale nejedná... v jednotě je síla
20.02.2014, 21:12
Nějak nechápu, co tam ten Janukovič vyvádí? Proč ještě neodvolal vládu? Proč už kurva nevyhlásí referendum, a nové volby? Copak národ nedal dost jasně najevo, že chtějí změny? Těch mrtvých není 50, ale prý už přes 70! Tohle by se stalo i u nás, že by do demonstrantů stříleli? A ty by ses nebál o život? Na čí straně je ten Kličko? Rozumí tomu tady někdo? Já ne.
FmX
20.02.2014, 21:17
no taky to moc nechápu abych pravdu řekl ale tohle jak píšeš o něčem už svědčí že ten národ je nespokojenej tak by s tim měli něco udělat ale ne to že do nich začnou střílet ... jojo 70 a bude víc podle mě tohle jen tak neskončí... se koukni v thajsku, vevenezuele taky bylo pár mrtvejch, tenhle zasranej svět jde do prdele a až se tu vymydlíme tak pak až bude klid jinak ne..to je jasný každej normální člověk se ojí o život a ten kličko to netušim já akorát viděl jak ho dav postříkal tim hasičákem jinak z těch videí nejsem o moc chytřejší taky..
20.02.2014, 21:50
fmx jen 2000 placeným lidem ze západu se něco nelíbí zbytek ukrajiny chce zůstat u ruska
20.02.2014, 21:54
vejde 42 milionu ukrajinců chce aby vše zůstalo tak jak je, vstupem do eu by se z ukrajiny stal další absurdistá... eu aby se zachránla potřebuje expanzi aby mohli zase natisknout peníze byla další inflace atd...
20.02.2014, 21:59
equi: Jakejch 2000 lidí, tys je snad spočítal?;-) V televizi před chvílíi říkali "přes 30.000 lidí".
20.02.2014, 22:08
vejde to nevíš že on tam mezi nima chodí s holým pérem jak správný zvrácenec a počítá lidi které postříkal
20.02.2014, 22:11
Tak to je dobrej honič všechna čest.
20.02.2014, 22:30
vejde... to je stejný jako když říkali že je na václaváku 10.000 lidí, někdo si dal práci a spočítal že se tam fyzicky vejde max. tak 2000.... přestan věřit mediím a toho co ti říkají. je to jen propaganda k ovládnutí tebe ovečko.
20.02.2014, 22:49
Na Václavské náměstí se při jeho ploše nad 40 000 metrů vejde přibližně 160 až 240 tisíc protestujících - a historie tento propočet potvrzuje.
20.02.2014, 23:23
A asi 45mil vykastrovaných bílých koček.
21.02.2014, 16:14
eequi: To si špatně pamatuješ, tehdy média tvrdila (rozuměj, bagatelizovala) že se sešlo 2000 lidí, ale odbory napočítaly 10.000 lidí.
21.02.2014, 17:23
geist a ty jsi právě ta ovečka co toto papouškuje. Prpagandou semletý maso bez mozku. vejde taky jsi mimo. Našel jsem obdobný článek: 200.000lidí ale vejde se tam jen 40-60.000. šlo mě o myšlenku, že is prostě novináři vycucají číslo z prstu aby to bylo zajímavější. ODKAZ a DUKAZ že si nevymýšlým ptákoviny jak by se laktobacilovi náramně líbilo: http://modra-sance.blogspot.cz/2012_04_01_archive.html
21.02.2014, 17:57
Záleží při jaké hustotě. 1 člověk na metr čtverční je trochu řidší osazení. Já bych viděl tak, že Gayst má pravdu.
20.02.2014, 21:00
0
Tak to už je masakr