ZVRÁCENÝ.CZ

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami serveru.

Souhlasím a chci pokračovat v prohlížení

freesex.cz

Maglev

4698x
Komentáře
13.01.2014, 22:57
0
Jančura juž poslal objednavku.Regio Jet- PRAHA - OSTRAVA 48minut :-)
13.01.2014, 00:35
0
To by mě nebavilo.. to typické duc duc.... duc duc.... duc duc ..... by mi fakt chybělo.
12.01.2014, 22:17
0
Kdy to bude jezdit z Prahy do Brna?
13.01.2014, 00:36
co by pražáci pohledávali v Brně?
12.01.2014, 20:42
0
takhle by mělo jezdit naše metro
12.01.2014, 17:18
0
nestíhám, co jsou Coperovy páry a k čemu je maglev potřebuje? Navíc energie pro pohon a vznášení vlaku není nikterak velká, protože se napájí jen část vlakové trati a zbytek je vypnutej. Maglev je jeden z rpostředků budoucnosti kterej díky korporacím a mafiiím bude ještě dlouho pod kobercem. Tato doprava jednou nahradí letadla. Navíc maglev je celkem v plenkách. Když poprvé člověk stvořil parní lokomotivo jela max. 20kmh. Když poprvé člověk stvořil maglev jel max 581kmh... Je tedy rychlejší než běžná cestovní rychlost boingu. Kdyby tady nebyli kalouskové, klaousové, kožení, krečíři či pitrové a jim podobní... mohl být maglev od paříže do řecka a z prahy do brna by jste se dostali za půl hoďky.
12.01.2014, 18:03
Cooperův pár je dvojice elektronů nebo jiných fermionů, které jsou v kovech při nízkých teplotách slabě vzájemně vázány elektron-fononovou interakcí, tedy prostřednictvím kmitů krystalové mřížky. Takto svázané elektrony mohou mít nižší energii než Fermiho energie. Cooperův pár je kvantový jev. Cooperovy páry jsou příčinou supravodivosti. A právě na principu supravodivé levitace funguje ten vlak. Využívá elektrickou indukci supravodiče a jeho nulový měrný odpor. Každý materiál, který se nalézá v magnetickém poli, indukuje stínící vířivé proudy, které se snaží o odstínění vnějšího magnetického pole ze svého objemu. Čím větší má materiál měrný odpor, tím více vířivé proudy vytváří tepla. Vířivé proudy se v tomto důsledku úbytku tepla tlumí a do objemu projde magnetické pole. Supravodiče mají nulový měrný odpor, proto nedochází k žádnému úbytku tepla a tím se netlumí stínící vířivé proudy. To způsobuje, že vnější magnetické pole je dokonale odstíněno. Při jakékoliv změně vnějšího magnetického pole, tedy nejen zvýšení, ale i snížení a dokonce i při změně orientace nebo rozložení, dojde k vybuzení stínících proudů na povrchu supravodiče, což způsobí, že se supravodič snaží vykompenzovat danou změnu. Důsledkem toho je způsobeno, že magnet na tomto místě „zamrzne“ a ať pohneme s magnetem jakýmkoliv směrem, je magnet tažen do své původní polohy. Magnet se tak může vznášet nad supravodičem, ale stejně tak může pod supravodičem viset. Tato poloha je vcelku stabilní a magnet unese i značnou zátěž. Na bocích vagónů má tento vlak supravodivé cívky, které kolem sebe vytváří silné magnetické pole. Toto pole interaguje s polem na bocích kolejiště (vzdáleno od soupravy 10mm) tak, že se vlak vznáší 150 mm nad zemí a pohybuje se.
12.01.2014, 18:07
581km/h je cestovní rychlost boeingu? Ale jdi ty brepto. Plácáš tu hovadiny. Boeing 747: Mach 0.855 (570 mph, 918 km/h) Kilometry a míle jsou malinko rozdíl. Chce to o letectvi něco vědet.
12.01.2014, 19:04
Ele to jsi musel někde okopírovat. Kočičáku: Jasně mafie Mimochodem tato technologie už je trošku starší, takže první prototypy určitě nejezdily 581 km/h, ze začátku byly rádi že se to vznáší na místě. Rychlost boingu no LOL. Je to drahá a složitá technologie takže se to jen tak nerozšíří..
12.01.2014, 19:23
No maglevy na koleni v garáži nevyrábím, takže je pro mě tato technologie docela cizí Na matuře z fyziky jsme kdysi dávno měli jednu otázku právě na supravodivost, ale to už je hrozně dávno, tak se zbytkem pomohli strýček Google a teta Wikina. Každopádně čím víc by se investovalo do vývoje těchto vlaků a hledání alternativních levnějších variant a výrobních postupů, tím dostupnější by tato metoda dopravy v budoucnu byla. Ale to by stejně bylo v horizontu desítek let, takže už se v takovém vláčku z Brna do Prahy nesvezu :-(
12.01.2014, 19:49
tyhle vlaky na magnetech kdyby to pustili na plne koule tak udajne pres tisic km/h a vice...magnety jsou pohon budoucnosti vi to kazde male dite:-Duz to najebat jenom do aut a mame O emise a sracek ze spalovani fosil.paliv nekdy si prijdu jak v praveku kdyz vim na co se da jezdit,letat vyrabet el.topit atd atd...
12.01.2014, 20:15
Elmag: Však ono se investuje, a u supravodičů se pořád snaží najít takové které jsou schopné pracovat při nějakých normálních teplotách. Ale přesto bude taková dráha drahá. Protože je prostě složitá a do toho vlaku, nebo dráhy se musí nějak ta energie dostat. Je rozdíl v kolejích a tak složité dráze. Bakterie: LOOOOOL co si jako myslíš že tam ty magnety dělají? Jedny to drží nad dráhou aby se to netřelo, a místo normálního el. motoru protože to nemá kola je použit lineární elektromotor. Jak si myslíš že by šla dát tato technologie do aut? A k emisím místo toho aby čoudil vlak tak čoudí (sice trochu méně) elektrárna která vyrábí energii pro ten vlak, přece jenom většina el. energie se vyrábí v tepelných elektrárnách.
13.01.2014, 13:53
No už mi to dává smysl. Za nás se tomu neříkalo Cooperův pár, ale prostě jev supravodivosti. Probírali jsme o u tomografu. Máte obrovskou cívku, tu zmrazíte na teplotu víc jak -150°C a pustíte do ní proud. Proudu neklade nic odpor protože jsou krystalické mřížky jakoby nepohyblivé a nenaráží do elektronů. Tudíž se cívka průchodem proudu nezahřívá. Další věcí je že proud téměř nekonečně dokola proudí cívkou a velkým prouděním ve vinutí vzniká velmi silný magnet. Proto k tomografu není možno nosit nic kovového, protože ono vypnutí a uvedení zase do provozu není levná a rychlá záležitost. maglev je víceméně to stejné, ale není to kulatý, ale plochý. laicky řečeno.
12.01.2014, 00:30
0
Chtěl bych se aspoň jednou v tom povozit
12.01.2014, 11:28
no u nas asi nee
12.01.2014, 17:31
Ale u sousedů v Německu už mohla málem být, kdežto zatím to vypadá jen na Čínu a Japonsko. Trochu z ruky, no.
12.01.2014, 19:51
se povoz na vocase...
13.01.2014, 13:54
v německu je ale jen zkušební ne?
13.01.2014, 22:10
I tam uznali, že je to příliš nákladné, tak nechali Asiaty a až ti úspěšně přejdou přes všechny překážky a povede se jim zrealizovat plnohodnotnou dálkovou trať, tak to od nich okopírují a bude. Když můžou kopírovat oni, tak proč ne my.